Autosweden

Omdömen totalt
Snittbetyg
4.4

Om företaget

Välkommen till Autosweden! Vi är din bilverkstad i Haninge med omnejd. Vi tar hand om din bil och ger dig alltid ett kostnadsförslag innan på eventuella reservdelar. Vill du sälja din bil så kan vi lösa det geom att först värdera den och sedan sälja den åt dig. Våra tjänster: Fordonsservice, däckhotell, värdering och försäljning...

32 omdömen om Autosweden

Visar 32 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Marie H
Skrev om Autosweden

Undermåligt utfört arbete och de höll inte vad de lovat. Behövde komma in tre gånger för att fixa samma fel, inom en tidsrymd av ett par månader. Blev dubbelt så dyrt än om de fixat det ordentligt första gången.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Autosweden

Hej Marie det var tråkigt att höra, Vi känner inte riktigt igen detta ärende vill du vara vänlig att maila till oss på info@autosweden.se så ska vi titta närmre på detta och kompensera dig på något sätt Mvh

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1067 omdömen 4.8 av 1067 omdömen
Badge2024

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Kjell-gunnar P

JÄTTEBRA BEMÖTANDE OCH FINT UTFÖRT ARBETE

Gunilla I
Skrev om Autosweden

Bra, tydliga, vänliga och proffsiga

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 740 omdömen 4.5 av 740 omdömen
BadgeFiveYears

Grymt bra service!! Kan inte bli bättre när man verkligen behöver duktig kompetens för avancerad felsökning. Löser problemen genom lämpli

Billy William E Billy William E
Tingvall M
Skrev om Autosweden

Väldigt proffsigt bemötande! Supernöjd!

Emma S
Skrev om Autosweden

Snabb och smidig service. Lätt att få återkoppling om tidsbokning och prisförslag. Kan rekommenderas.

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 3992 omdömen 4.8 av 3992 omdömen
Badge2024

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Göte Å
Skrev om Autosweden

Bra, trevligt och värdigt bemötande vi besök👍 Alltid nöjd👍

Håkan Emanuel F

Det hade varit bra att få ett kvitto på vilka däck jag lämnat för förvaring

Upplands Bilmekaniska AB
4.5/5 i betyg av 783 omdömen 4.5 av 783 omdömen
BadgeFiveYears

Reparation av bil. Underkänd på besiktningen, men också en felsökning med följande reparation. Är väldigt nöjd! Jag fick serviceminded bemöt

Ingrid Essa Irne H Ingrid Essa Irne H
Annelii B
Skrev om Autosweden

Trevlig personal Snabbt och lätt att ha däcken på deras hotell, bara boka tid och åka o få däcken bytta

Riitta Helena V

Trevligt bemötande både i telefon och i verkstan.

Speedy Bilservice Arninge
4.9/5 i betyg av 194 omdömen 4.9 av 194 omdömen
BadgeFourYears

Bytte Broms belägg och broms skivor, bra kundbemötande, kunde utförligt o bra visa exakt vad som gjorts och vad som bytts samt påvisa hur pa

Holger Gunnar B Holger Gunnar B
Jonas Allan L

Snabba, trevliga, och professionella

Roger J
Skrev om Autosweden

Det fungerar mycket bra 👍 Jag blev nöjd 😄 Återkommer nästa år!!!

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2173 omdömen 4.7 av 2173 omdömen
BadgeTenYears

Snabbt, effektivt och trevligt bemötande

Gunnar Carl Gustaf J

Tack för hjälpen Tack för fin service Tack för fint bemötande Hälsningar chauffören Siv

Rolf L
Skrev om Autosweden

Vänligt bemötande. Men man hade inte beställt hem några reservdelar, blinkers i backspegeln bl a sen var det ok att felsöka för resten och att byta däck. Lånebilen var ej automat. Har ont i benet. Rutorna ej anvisade. Ingen bensin i tanken. Det var allt?

Speedy Bilservice Södermalm
4.7/5 i betyg av 792 omdömen 4.7 av 792 omdömen
BadgeTenYears

Trevligt bemötande från början. Hade tappat avgasröret men blev mottagen direkt trots proppfull verkstad. Supersnabbt jobb. Bra pris! Kommer

Kjell Birger B Kjell Birger B
Nils Tommy B
Skrev om Autosweden

Mycket bra från jag lämnade in bilen på service o lite annat riktigt bra personal med service tänk.👌

Lenah Victoria Å

Mycket bra bemötande.Trevlig personal.Rekommenderas.

Min Bil Sollentuna
4.4/5 i betyg av 1650 omdömen 4.4 av 1650 omdömen
BadgeThreeYears

Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble

Sven Thomas K Sven Thomas K
Astrid Lena Margareta E

Bra service, ordnar probkemen när de uppstår, rekommenderas

Lennart B
Skrev om Autosweden

Det var första gången med nya ägaren, men första intrycket var bra

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen
BadgeFiveYears

Väldigt proffesionellt samt kundorienterat företag/ personal! Tog hand om mig som kund från sekunden jag klev in och uppfyllde mina behov!

Tommy E
Skrev om Autosweden

Trevligt bemötande men lite ostrukturerat en lovar mer än vad man kan hålla.

Stig Harry L
Skrev om Autosweden

Ett väldigt fint utfört arbete och mycket trevligt bemötande.

Speedy Bilservice Vällingby
4.8/5 i betyg av 2316 omdömen 4.8 av 2316 omdömen
Badge2024

Aldrig haft bättre service än såhär. Inga dolda avgifter, snarare tvärtom! Dom drar av ingrepp från fakturan man redan skrivit på om dom vi

Kjell Thommy C Kjell Thommy C
Annika Carina L

Bra och trevligt bemötande. Bilen klar samma dag. Rimligt pris. Bra service.

Helene Maria Kristina E

Trevligt bemötande vid bokande av tid inför en bilbesiktning. Fick bra hjälp både inför och med själva bilbesiktningen.

Speedy Bilservice Vasastan
4.9/5 i betyg av 949 omdömen 4.9 av 949 omdömen
BadgeEightYears

Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga

Brittis O Brittis O
Julia Elise S
Skrev om Autosweden

Kunnig personal, bra bemötande och service. Vill du ha en verkstad som går och lita på och som gör bästa möjliga för dig åk hit rekommenderar starkt!

AutoSweden AB gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mats B
Skrev om Autosweden

Fönstret på förarsidan fastnade i sommarvärmen. Fick tid på verkstan dagen efter. De klämde in mig trots att de var fullbokade. Det kallar jag service. Tack Mats Birgersson

Speedy Bilservice Västerås
4.7/5 i betyg av 1111 omdömen 4.7 av 1111 omdömen
Badge2024

Trevligt personal, fick hjälpa att ändra tiden, och gick snabbt att få service klara , jag gärna återkommer till er nästa gång. Tackar mvh

Fredrik K
Skrev om Autosweden

Byte av generator. Klar dagen efter, helt otroligt snabbt. Bra bemötande, duktig mek som även mekar racing. Dvs, han vet vad han pysslar med utöver den vanliga servicen. Bra, skäliga priser.

Lars Bertil O
Skrev om Autosweden

Allt var bra. Snabb och trevlig service.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen
BadgeFiveYears

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Hans E
Skrev om Autosweden

Bra bemötande där de lyssnade på vad man hade för problem och kom med ett förslag och kostnad som var rimlig. Hade läst en tidigare recension som fick mig att pröva stället med de nya ägarna och det ångrar jag inte. De bytte bromsar och bromsskivor som nu fungerar som det ska igen och det gick snabbt. Rekommenderar detta ställe!

Reimer N
Skrev om Autosweden

Trevliga, professionella och pålitliga med bra service

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1637 omdömen 4.7 av 1637 omdömen
Badge2024

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Abid D
Skrev om Autosweden

Trevligt bemötandet snabb service bra pricer.

Per William N
Skrev om Autosweden

Bilen är ej klar än. Ytterligare fel har upptäckts. Vet ej när jag får möjlighet att inkomma med bilen för att laga dessa fel

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

Tino N
Skrev om Autosweden

Kanon verkstad. Alltid trevliga och hjälpsamma.

Anders Olof P
Skrev om Autosweden

Positivt och trevligt bemötande. Gick igenom vad som behövde göras grundligt och professionellt. Blev sen när jag skulle hämta bilen så jag ringde och frågade om jag kunde komma 20 min sent och det gick bra. Rekommenderas.

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 1962 omdömen 4.6 av 1962 omdömen
Badge2024

Trevligt bemötande kunnig personal 100% i utförande och resultat Och god kommunikation..sätter kunden i focus

Mats B
Skrev om Autosweden

Har en komplicerad bil med många småfel. De har man löst ett efter ett på ett skickligt sätt och informerat om vad felet är och i samråd med mig åtgärdat felet på bästa och billigaste sätt. Chefen och alla andra är dessutom väldigt trevliga och hjälpsamma på alla sätt. Man får hjälp med att byta torkarblad på några minuter. Jag är tacksam för all vänlighet och hjälp jag fått. Han med Espacen

Svar från Autosweden

Tackar för dom fina orden. AUTOSWEDEN med personal

Filtrera omdömen