Autosweden

Autosweden

Välkommen till Autosweden!

Vi är din bilverkstad i Haninge med omnejd. Vi tar hand om din bil och ger dig alltid ett kostnadsförslag innan på eventuella reservdelar. Vill du sälja din bil så kan vi lösa det geom att först värdera den och sedan sälja den åt dig.

Våra tjänster: Fordonsservice, däckhotell, värdering och försäljning av din bil, AC-service, felsökning, bärgning av fordon, släcka tvåor och mycket mer.

Läs vad 10 kunder tycker om Autosweden 2

2021-07-23
    Fönstret på förarsidan fastnade i sommarvärmen. Fick tid på verkstan dagen efter. De klämde in mig trots att de var fullbokade. Det kallar jag service.
    Tack
    Mats Birgersson
  • Fredrik K
    skrev om Autosweden
    2021-07-21
    Byte av generator. Klar dagen efter, helt otroligt snabbt.
    Bra bemötande, duktig mek som även mekar racing. Dvs, han vet vad han pysslar med utöver den vanliga servicen.
    Bra, skäliga priser.
    2021-07-21
    Allt var bra. Snabb och trevlig service.
    2021-07-14
    Bra bemötande där de lyssnade på vad man hade för problem och kom med ett förslag och kostnad som var rimlig. Hade läst en tidigare recension som fick mig att pröva stället med de nya ägarna och det ångrar jag inte. De bytte bromsar och bromsskivor som nu fungerar som det ska igen och det gick snabbt. Rekommenderar detta ställe!
    2021-07-12
    Trevliga, professionella och pålitliga med bra service
    2021-07-10
    Trevligt bemötandet snabb service bra pricer.
    2021-07-09
    Bilen är ej klar än. Ytterligare fel har upptäckts. Vet ej när jag får möjlighet att inkomma med bilen för att laga dessa fel
  • Tino N
    skrev om Autosweden
    2021-07-06
    Kanon verkstad. Alltid trevliga och hjälpsamma.
    2021-07-02
    Positivt och trevligt bemötande. Gick igenom vad som behövde göras grundligt och professionellt. Blev sen när jag skulle hämta bilen så jag ringde och frågade om jag kunde komma 20 min sent och det gick bra.

Rekommenderas.
    2021-06-29
    Har en komplicerad bil med många småfel. De har man löst ett efter ett på ett skickligt sätt och informerat om vad felet är och i samråd med mig åtgärdat felet på bästa och billigaste sätt. Chefen och alla andra är dessutom väldigt trevliga och hjälpsamma på alla sätt. Man får hjälp med att byta torkarblad på några minuter. Jag är tacksam för all vänlighet och hjälp jag fått.
    Han med Espacen
    Tackar för dom fina orden. AUTOSWEDEN med personal Autosweden