Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen Speedy Speedy Bilservice Fruängen

Speedy Bilservice Fruängen

Elsa Brändströms gatan 201, 129 52 Hägersten — Visa karta

I 30 år har Speedys bilverkstäder mött sina kunder öppet och ärligt. Det finns inga hemligheter hos våra bilverkstäder. Vi kontrollerar din bil noggrant utan kostnad och visar vad som behöver åtgärdas. Du får ett fast pris för din bilservice/bilreparation innan vi gör jobbet, och du får gärna se på när vi jobbar. Vårt mål är att erbjuda dig som kund en bekymmersfri bilreparation/bilservice. Enkelt och utan oro för negativa överraskningar.

Snabb bilservice!

Det går fort hos Speedys bilverkstäder. Våra mekaniker byter 1000-tals avgassystem varje år och de utför minst lika många bromsbyten. Med övning kommer snabbhet. Vi har enkla rutiner och därför går inskrivning och betalning på minuten. Alla reservdelar finns lätt tillgängliga. Allt för att du skall få ett komplett kvalitetsjobb gjort, i de flesta fall inom en timme!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 617 kunder tycker om Speedy Bilservice Fruängen

• Jonas N
    Jonas N skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Mycket snabb och professionell service.
  • Gun S
    Gun S skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Trevligt bemötande och snabb service.
  • Anna B
    Anna B skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Alltid mycket serviceinriktat beteende, det sitter aldrig fast utan problem löses snabbt och smidigt och med gott bemötande. Har använt verkstan i många år och har alltid varit nöjd.
  • Ann D
    Ann D skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Fick snabbt en tid och trevligt mottagande. Bra pris också. Mycket nöjd
  • Hans O
    Hans O skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Bra, men trodde det gick att få tid att byta lampa ännu snabbare än dagen efter.
  • Michael S
    Michael S skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Snabb och bra grundservice samt hjälp med bromsarna.
  • Emma R
    Emma R skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Jag har varit kund i många år👍Och har haft olika bilar 👍Har blivit bra servad med allt som jag har behövt hjälp med👍Och att det har gått fort det kallar jag servic oftast nästan på engång👍Mycket bra👍👍👍👍👍👍👍
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Bytte fjädrar fram på bilen. Bra mottagande bra pris snabbt jobbat.
  • Dan M
    Dan M skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Mkt bra bemötande, trevliga, byte drivrem och vattenpump, bra pris, mkt nöjd. Lär anlita dem igen.
  • Teodor T
    Teodor T skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Har använt mig av Speedy i Fruängen vid flertalet tillfällen och anser att servicen och bemötandet alltid är toppen. Dessutom får du alltid veta vad det kommer att kosta och om något mer än det du från början behövde hjälp med dyker upp så hör personalen av sig och frågar om de ska åtgärda problemet. Jättebra verkstad!
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Gott arbete och vänligt bemötande.
  • Lars F
    Lars F skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Mycket trevlig personal, som omedelbart intresserade sig för mitt problem. Jag fick komma på direkten. Det visade sig nödvändigt med en en totalrenovering av bromsarna: nya skivor, belägg och ok. Och så ett nytt lager på ena hjulet. Det fordrades åtskilliga delar, så monteringen kunde inte ske förrän dagen efter, vilket var hel OK för min del. Prisvärt var det också.

Sammanfattningsvis: Bra jobbat, Speedy! Jag kommer absolut tillbaka som kund.
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Har en gammal V70 från 2000 - fönsterhissen höger bak gick inte stänga. Tog kontakt på förmiddagen förra torsdagen. Problemet fixades samma dag
    Min vanliga verkstad kunde inte före semestern..mkt nöjd.
  • Per V
    Per V skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Bra grabbar och det är bra service👍
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Mycket bra och snabb hantering av ärendet. Mycket trevligt bemötande.
  • Else E
    Else E skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Servostyrningen skulle kollas och en servic skulle göras .bemötandet var det inge fel på men problemet ned bilen kvarstår och har ej fått hjälp med det och efter att bilen kom tillbaka så var det mer fel på den innan jag lämnade in den så jag vet inte om dom har haft sönder något med flit för att man skall komma tillbaka.
    2017-07-10 Speedy Bilservice Fruängen svarar Else E
    Hej Else
    Tråkig och läsa att du varit missnöjd med besöket hos oss.
    Hör av dig till oss så snart som möjligt och berätta lite mer till oss om fel på din bil så ska vi kika lite närmare på felet.
    MVH/ Singh
  • Lena J
    Lena J skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Alltid proffsig och kunnig personal. Har fått hjälp med allt från att buta olja till att byta avgassystem
  • Amanda G
    Amanda G skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Snabb och bra service. Snygg kille med skärpt blick i receptionen. Förklarade.
  • Annica B
    Annica B skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Proffsigt bemötande och utförande!
    Det går alltid att hitta en tid och det är smidigt att t ex lämna bilen på morgonen och hämta den efter jobbet.
    Jag anlitar Speedy för däckförvaring och däckskifte varje säsong. Vid dessa tillfällen får jag även information från Speedy om eventuella brister som bör åtgärdas. Torra ventiler, slitna bromsar etc.
    Jag anlitar ingen annan än Speedy för tjänster på min bil då jag litar på dem och deras kunskap!
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Jag använde mig av er för att växla till sommardäck på 2 bilar. Det var lätt att boka tid och bemötandet var trevligt och tjänsten utfördes till ett rimligt pris.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Väldigt nöjd! Jag ringer och får tid samma dag för oljebyte och bränsle filter byte till rimlig kostnad. Mycket trevliga och tillmötesgående killar som jag känner gör allt för att jag ska bli nöjd och det är jag i allra högsta grad.
  • Börje H
    Börje H skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Ett trevligt bemötande samt påtalade fel på bilen som måste åtgärdas innan vit skulle åka till Gotland,
    då dom inte kunde åtgärda felet på grund av för mycket jobb så tipsade om en annan verkstad Speedy i
    Huddinge som kunde ta mot mej dan efter. Nästa service blir på Speedy.
  • Hans R
    Hans R skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Snabb service, prisuppgift före,
    Byte av bromsskivor och bromsok
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Skrev en offertförfrågan om kamremsbyte och byte av bromsklossar, samt handbromsvajer. Fick snabbt ett svar. Bra bemötande hela vägen med förklaringar för mig som inte kan bilar. De uppmärksammade även att en fjäder var av bak. Prisuppgifter samt bra bollplank om vad som var bra att göra. Jag är nöjd och åker gärna över halva stan, för rätt verkstad. Tidigare bilar har jag lämnat där när jag bodde granne med Speedy Fruängen.
  • Dag N
    Dag N skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Bra bemötande och snabbt åtgärdat.
    Med vänlig hälsning//Dag Nordqvist
  • Helen H
    Helen H skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Fick tid till verkstan inom några dagar och ett korrekt och trevligt bemötande
  • Ingvar H
    Ingvar H skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    snabbt o enkelt. de kunde utföra däckbytet snabbare än utlovat och var enkla att ha att göra med
  • Olle Engmans Måleri
    Olle Engmans Måleri skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Grymt nöjd bra bemötande å sköna lirare
  • Hans-christer K
    Hans-christer K skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Bra snabbt och korrekt bemötande fick prisuppgifter snabbt via mail - rekommenderas
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    ..............................
  • Lena N
    Lena N skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Snabbt, vänligt, enkelt och väl utfört arbete till bra pris.
    Mycket bra helt enkelt!
    /Magnus
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Bokade en service på telefon, fick erbjudande på olika nivåer av service, när jag bestämt mig fick jag ett pris och sedan bokades en tid. Ett vänligt och trevligt bemötande och ett utmärkt utfört arbete
  • Erik K
    Erik K skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Snabb och bra service, tydliga!
  • Annika D
    Annika D skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Snabb prisvärd service och trevligt bemötande. Alla rätt helt enkelt!
  • Arne N
    Arne N skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Bra bemötande, tre olika arbeten på två bilar ordnades punktligt.
    Framvagnsinställning samt montering av medhavnda reservdelar.
  • Vårdkultur Stockholm
    Vårdkultur Stockholm skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Enkelt, generöst...kanon helt enkelt!
  • Dan A
    Dan A skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Mycket nöjd med arbetet på min bil. Och det trevliga bemötandet!
  • David T
    David T skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Bra bemötande snabb service bra priser jag köpte bränsle filter plus montering
  • Peter P
    Peter P skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Bokade tid för att byta spindellederna i fram samt en 4 hjulsinställning. Spindellederna blev bytta och fick snabb hjälp. 4 hjulsmätningen gick däremot inte bra. Teknikern försökte ställa bilen genom att endast justera framvagnen. Ratten var sne och bilen gick ej rakt. Fick lämna bilen till en annan firma som gjorde justering även bak och då gick bilen som den skulle. Däremot så betalade speedy för 4 hjulinställningen på annan verkstad.
  • Brita W
    Brita W skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Lämnade in bilen för service. Snabbt och korrekt bemötande, helt ok.
    Bosse
  • Margaretha L
    Margaretha L skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Trevligt och fint bemötande! Tjänsten gjordes på utsatt tid. Saknar dock TV:n och en tidning att kika i medans man väntar.
    M. Laring
  • Conrad B
    Conrad B skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Byte av katalysator. Snabb service och trevligt bemötande.
  • Sten G
    Sten G skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Bra bemötande, köp av nya sommardäck och skifte av hjul.
  • Christine D
    Christine D skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Alltid trevligt bemötande på Speedy i Fruängen. Och man går alltid tid snabbt.
  • Torbjörn B
    Torbjörn B skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Trevligt bemötande. Jobbet gällde byte av höger varselljus
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Jag fick en enkel grundservice utförd, däckbyte och däckköp.
    Jag tycker de har varit hjälpsamma och givit god service.

Ingrid.
  • Per Olof E
    Per Olof E skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Glad och trevlig personal med stort kunnande
  • Kristofer G
    Kristofer G skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Snabb och smidig service. Bäst pris när jag jämförde 6 olika däckverkstäder. Jag köpte nya sommardäck via Speedy.
  • Ingegärd W
    Ingegärd W skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Byte till sommardäck. Missade min tid med 20 min men inga problem dom hjälpte mig.
  • Ab Årsta Bygg Och Entreprenad
    Ab Årsta Bygg Och Entreprenad skrev om Speedy Bilservice Fruängen
    Mycket bra bemötande och bra service. Även bra priser

Elsa Brändströms gatan 201, 129 52 Hägersten