STHLM BIL

Murmästarvägen 41, 127 35 Skärholmen — Visa karta

STHLM BIL är auktoriserad HONDA återförsäljare och verkstad och här möter du en fullservice anläggning med ett hängivet och dedikerat team medarbetare vilket gör att du som kund alltid kan förvänta dig personlig och flexibel service!

Förutom försäljning av nya Honda och begagnade bilar av alla märken tar vi även hand om service av din bil i vår fullt utrustade verkstad och önskar du ge din bil lite extra kärlek så står vår nya superfräscha rekondhall till din tjänst. Vi hjälper dig med allt som har med ditt bilägande att göra för att ditt billiv ska bli så enkelt som möjligt.

Varmt välkommen till STHLM BIL!
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 56 kunder tycker om STHLM BIL

• 2019-05-20

Sung-do K skrev om FELIX RIBBESTAD en del av STHLM BIL
    Köpte en Audi A6 Avant hos Stlm bil och är mycket nöjd med bemötandet och servicen jag fick!

Soung-Do Läs mer
    2019-05-20 Felix R svarar Sung-do K
    Tack själv för en trevlig affär, och förtroendet!
  • paul G

2019-05-18

paul G skrev om FELIX RIBBESTAD en del av STHLM BIL
    2014 Skoda Yeti MLA198
    Utmärkt bemött. Klar och tydlig information med hög engagemang och fokus på detaljerna samt
    extra trygghet i form av genomgång av bilen före den lagts ut på försäljning.
    Skulle absolut rekommendera företaget till andra. Läs mer
    2019-05-20 Felix R svarar paul G
    Tack så mycket Paul för det fina betyget! Jag hoppas att du kommer att få många fina mil i din nya bil.
  • 2019-05-09

Gunilla Christina R skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Juliano är en proffsig person, bra bemötande och jag fick snabbt förtroende för honom. Om han inte kunde svara på en fråga tog han reda på det!
    Jag återkommer gärna till honom! Förväntningarna uppfylldes!

Hälsningar Gunilla Läs mer
  • 2019-05-05

Sandra F skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Vi köpte en bil av Sthlm bil och hela affären kändes smidig och trygg. Både Juliano i Sätra och Felix i Värmdö kändes proffsiga och var super trevliga! Läs mer
  • 2019-05-04

Miriam C skrev om FELIX RIBBESTAD en del av STHLM BIL
    Köpt en bil och blev trevligt bemött samt fick väldigt bra service. Säljaren hade också bra kunskap. Läs mer
    2019-05-04 Felix R svarar Miriam C
    Tack så mycket för de fina orden Miriam, jag hoppas att ni kommer att ni kommer att få många fina mil med bilen!
  • 2019-04-29

Mårten M skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    HONDA Jazz. Lukas gör ett bra jobb. Lätt att ha att göra med. Litet kaxig,men på ett bra sätt. Bra bemötande även efter att affären är avklarad. Sammanfattningsvis. En bra säljare. Läs mer
  • Annette A

2019-04-29

Annette A skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Såg en Honda som just annonserats ; tog genast kontakt med Sthlm bil och Juliano svarade.
    Hans bemötande var mycket trevligt, sakligt och tydligt .
    Vi bestämde att jag skulle komma samma dag, han hjälpte mig med allt det nödvändiga och jag kunde fara hem med min nya bil.
    Allt har sköts bra, även då jag återkommer efter ha märkt, väl hemma; trasiga små lyktor glas fram som jag först vid köpet på plats inte såg. Kom förbi och visade och Sthlm bil och Juliano lovade fixa det efter han talat med verkstan .
    Så jag är väldigt nöjd, och bilen är underbar och har döpts till ” Smiling Pearl ” Läs mer
  • 2019-04-29

Gunnar G skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Jag leasar firmabil mha Lukas. Han har alltid varit noga med det jag vill och behöver tänka på på ett ärligt sätt (sen är han ju säljare). Han tycker han är realistisk och tänker långsiktigt i vår relation. Läs mer
  • Asbjörn O

2019-04-27

Asbjörn O skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    dom har inte fullföljt sitt uppdrag har inte fått det jag bästllt för utrustnintill bilen Läs mer
    2019-05-06 Juliano H svarar Asbjörn O
    Hej Asbjörn,
    Jag vill börja med att säga att vi absolut inte har glömt bort dig och vill även be hemskt mycket om ursäkt för att det har dröjt med att få ordning på fjärrstyrningen till bränslevärmaren.
    Den saknade delen till fjärrstyrningen har varit slut i Hondas lager sedan en tid men nu har vi äntligen fått hem delen som behövs för att få igång fjärrstyrningen till din värmare!
    Vår verkstadschef Robert kontaktar dig för att boka in din bil snarast möjligt för att få ordning på värmaren samt även montera extraljusrampen kostnadsfritt som lite plåster på såren, vi ser verkligen fram emot att få hjälpa dig vidare !

Må bäst så hörs och ses vi !

// Juliano - STHLMBIL
  • 2019-04-27

Monica W skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Vi service av min 2år gamla HR V, såg jag den nya turbon. Lukas var framme direkt, 30 min senare hade jag skrivit på för bilbyte😀. Läs mer
  • 2019-04-27

Dima F skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Duktig säljare. Läs mer
  • Eskil S

2019-04-27

Eskil S skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Mitt senaste bilköp för ca ett år sen blev en efterlängtad Honda CRV från Sthlm Bil. En SUV som jag funderat på att köpa ända sen den kom ut på marknaden och som jag länge tyckt skulle vara den perfekta bilen för mig både utseendemässigt och rent praktiskt. Min önskan att få bilen snabbt levererad löstes genom att jag blev erbjuden att köpa en förevisningsbil.
    Samtidigt lämnade jag min gamla bil, en toyota Avensis, i inbyte.
    Affären utfördes mycket smärtfritt och galant av personalen och Lukas Karpinski på Sthlm Bil.
    Jag hade inga förväntningar på hur jag skulle bli bemött, ville bara ha en Honda. Men förstår nu efteråt hur skönt det var med trevlig och kunnigt bemötande.
    Och när "min" nya bil, vid avhämtningen, dold under ett skynke, avtäcktes framför mina ögon var lyckan fullständig.
    Ordet är proffsigt. Synd det inte fanns caffe latte i kaffeautomaten den dagen.
    /Nöjd Eskil Läs mer

Jose Moises M skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Köpte bil, var på olika bilfirmor och blev bemött på samma sätt. på sthlm bil träffade vi juliano som var jätte trevlig och intresserad av att sälja Fick mycket information av honom och många möjligheter till finansieringen. Läs mer
  • Tomasz M

Tomasz M skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Andra gången jag köpte en bil från Lukasz.
    Jag visste att allt skulle vara på högsta nivå.
    Lukasz är för kunden. Han kommer alltid hjälpa dig att vara lycklig.
    Jag rekommenderar definitivt det! Läs mer

Andreea D skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Lars J skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Proffsig säljare och bra serviceverkstad Läs mer

Hami R skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Grymt trevlig och professionell säljare som vet vad han gör! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Muhamed M

Muhamed M skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Proffsigt, enkelt, pålitligt, snabbt.

Dem orden beskriver upplevelsen jag hade när jag köpte min bil hos STHLM BIL. Läs mer
  • Sergio Andrée M

Sergio Andrée M skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    STHLM BIL är helt enkelt den bästa bilhandlaren som du kan ha att göra med. Vi är väldigt nöjda och väldigt glada över att vi inledde ett samarbete med det fina gänget på STHLM BIL och främst med Lukas Karpinski för 3 år sedan. Hittills har vi hunnit köpa 8 bilar av Lukas och vi kommer att vara kunder i många år framöver. Det som utmärker STHLM BIL är (förutom de fantastiska Honda-bilarna) främst kundkontakten och kundservicen. Vi har ägt bilar från många olika bilhandlare tidigare och vi har aldrig tidigare träffat på trevligare personal som bryr sig genuint, hela tiden och inte bara när du tar ut en bil. Vem du än ringer till på STHLM BIL får du alltid samma trevliga bemötande och i Lukas har vi fått en vän för livet. Läs mer
    2019-04-26 Lukas K svarar Sergio Andrée M
    Tack Sergio för de fina orden! Jag är så glad att ni väljer just mig som leverantör av era bilar. Tackar ödmjukast!

Jonas L skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Fantastisk kille som håller vad han lovat. Jättetrevlig att prata med. Läs mer

Jan Erik L skrev om FELIX RIBBESTAD en del av STHLM BIL
    Jag köpte en Ny bil. Felix var mycket tillmötesgående och duktig
    Jag skulle rekommendera mina vänner att besöka Honda i Värmdö marknad och be att få träffa Felix. Alla förväntningar införlivades / MVH. Jan Lindell Läs mer
    2019-04-26 Felix R svarar Jan Erik L
    Tack så mycket! Superkul att du och Gunnel är nöjda, tack för en trevlig affär!

Leif Erik S skrev om FELIX RIBBESTAD en del av STHLM BIL
    Köpte en ny Honda CRV
    Fantastiskt bra bemötande och ett oerhört uppskattat bemödande om att jag som kund skulle bli nöjd. Felix ”went the extra mile” som uttrycket är. Jag är 60 och har aldrig tidigare fått så mycket hjälp och stöd i en knivig leasingsituation som jag fick av Felix. Han var superbra men samtidigt ödmjuk och det viktigaste. Han fixade situationen för mig. Ta hand om denna unge man. Han kommer att gå långt! Tack Felix!!! Läs mer
    2019-04-26 Felix R svarar Leif Erik S
    Tack så mycket för de snälla orden Leffe! Tack även för en väldigt trevlig affär.

eva g skrev om FELIX RIBBESTAD en del av STHLM BIL
    Jag fick ett kunnigt och glatt bemötande och är väldigt nöjd med besöket. Läs mer
    2019-04-25 Felix R svarar eva g
    Tack så mycket Eva! Vad trevligt att du är nöjd!

Per Olov M skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Köpte en Honda crv .Fick ett bra bemötande av en duktig säljare. Läs mer

Jane W skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Köpt ny bil. Bra mottagande, tydlig offert, leverans enligt avtal. Läs mer

Eva Cecilia J skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Honda cr-v 2016
    Bilen var i det skick vi förväntade oss, vi hade inte sett bilen innan byte, vi körde 100 mil till bilbytet.

Vi blev väldigt trevligt bemötta av försäljare och företaget. både före och efter köp. avsaknad extranyckel löstes smidigt.

/Nöja kund! Läs mer

Tony Matias T skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Jag köpte en BMW 320d

Blev väldigt bra bemött, mycket trevlig säljare.

Hade inga förväntningar, första gången jag besökte STHLM Bil.

Kan rekommendera för mina vänner. Läs mer

Tommy B skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Köpte en Honda CRV demobil i aug. 2018
    Jag blev väldigt bra bemött av Juliano.
    Förväntningarna över modellen som jag hade läst om och tittat på blev verklig då
    Jag provkörde bilen hos STHLM BIL.
    Efter lite diskussioner med Juliano, slog jag till. Jag är väldigt nöjd med bilen, och
    Väldigt nöjd med Juliano. Har även haft
    Kontakt med Juliano efter köpet. Lika bra
    Bemött som tidigare. Tack / Tommy Läs mer

eli K skrev om DANIEL SUNDBERG en del av STHLM BIL
    Jag va hos Daniel första gången för 2 år sen då hjälpte han mig med en grym bilaffär och nu 2 år senare så kontaktade jag honom igen och jag bytte in min bil mot en annan.jag har bara blivit bemött med positivitet. Kan inget annat säga än att jag är super nöjd. Daniel kommer få sköta alla mina framtida bil köp/byten i framtiden. Läs mer
    2019-04-24 Daniel S svarar eli K
    Stort tack Eli, återkommande kunder är bästa betyget och jag är glad och tacksam att ha dig som kund!
    Daniel S gillar detta

Pernilla R skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Jag köpte en bil, en Honda CR-V och jag och min man gick på flera bilaffärer men blev bäst bemött hos er. Vi fick kontakt så fort vi klev innanför dörren, uppmärksammade och lyssnade på kring våra behov och önskemål. Bemötandet av Lukas var i toppklass och det är tack vare honom vi handlade hos er😊! Läs mer

Maria Estrela S skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    I bought a BMW 118 from Juliano. I was a bit skeptical about buying another BMW, but I'm so glad I did.
    I wanted a good second hand car with low millage and in perfect condition. And Stockholms Bil lived up to every expectation I had.

Juliano was very professional and very knowledgable and he knew what I wanted and he delivered, it was amazing experience from start to end. I would recommend him and STHLM BIL. Läs mer
  • Anna H

Anna H skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Köpte en sprillans ny bil där Juliano var säljare. Till en början var personalen ointresserad av att jag gick omkring och tittade på bilar, men efter ett tag uppmärksammade Juliano mig och lyckades övertyga mig att köpa en bil. Jag har en mycket positiv bild av Juliano som är både trevlig och noggrann. Läs mer
  • Augin A

Augin A skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Tycker att Juliano Halef är en utmärkt försäljare, visste precis vad jag var ute efter vårt samtal och var väldigt tillmötesgående, tack till dig Juliano jag är supernöjd med min BMW och blir det fler köp så tar jag gärna kontakt med honom igen Läs mer
  • Milan S

Milan S skrev om JULIANO HALEF en del av STHLM BIL
    Jag köpte Audi A5 ock jag är nöjd med den bilen tack Julijano . Läs mer

Lubica R skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Fick mycket bra kontakt med Lukas. Skulle köpa en bil, och efter olika val blev det Honda jazz. Lukas har varit mycket hjälpsam, haft enormt mycket tålamod med mig. Jah blev änka för några år sedan och aldrig köpt själv en bil. Jah har kunnat ringa Lukas på dagarna, ställa frågor. Åkte till Honda, pratade med Lukas. Ingenting har varit omöjligt med Lukas. Skrev jag mail, fick jag svar snabbt. Ofta svarade han sent på kvällen eller natten. Inte tror jag att han jobbar nattskift 😜😊 men han svarat allagången. Alla tider på dagen.
    Träffa Lukas kändes som att träffa en gammal vän. Jag har inte haft kontakt med andra säljare. Det va lätt att boka service hos Lisa som är i "receptionen" och nu sist med hennes kvinnliga kolega.
    Jag är nöjd! Läs mer
  • Daniela D

Daniela D skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Jag har leasat min Civic från Lukas. Han har varit väldigt hjälpsam från början, svarat snabbt på mina mail, hållit mig uppdaterad om leveransen av bilen. Att leasa en bil från STHLM Bil är som att bli medlem i en ny familj, alltid väl bemött, alltid ett leende på läpparna, fått tips och förslag. Jag är väldigt nöjd med mitt val av att leasa bilen från STHLM Bil, trots att det ligger på andra sidan stan för min del. Kontakten med Lukas slutar inte vid leveransen så som det blir med försäljarna vid andra bilfirmor, utan det fortsätter så länge jag som kund behöver det. Verkstan är också väldigt bra vilket är väldigt viktigt för mig, man får både en bra bil, bra service, en bra helhetsupplevelse. Jag kan bara varmt rekommendera dem. Läs mer

Michael L skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Jag privatleasar en Honda Civic. Lukas har varit en klippa hela vägen i affären; rak, tydlig, vänlig, artig, seriös och befriad från kletigt säljarsnack - och med bas i ett genuint bilintresse. Jag önskar honom all lycka i karriären!

Första service för någon vecka sen var toppen. Bland det bästa jag bemötts av en servicedisk i bilbranschen. Läs mer

Kenneth W skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Köpte en BMW av Lukas
    Mycket nöjd med bemötande och snabb hantering

Kenneth /Nacka Läs mer
  • Mitra M

Mitra M skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Jag har least en Honda jazz.
    Ett utmärkt marknadsföring samt väll bemötande.
    Luckas är en jätte trevlig och duktig kille och väll klädd.
    Han förklarar saker och ting på väll pedagogiskt sätt.
    Vi är mycket nöjda med honom.
    Med vänlig hälsning,
    Mitra o Tommy Läs mer
  • Kjell L

Kjell L skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Jag köpte en Honda Civic, och är mycket nöjd med den service jag fick. Vi möttes på en Huddinge Hockey match och gillade den bilen de visade och den äger jag idag.
    Han finns alltid kontaktbar. och mycket trevlig personlighet. En mycket nöjd kund som stolt kör sin bil även till sommaren ner till Tyskland på semester. Läs mer

Anna R skrev om LUKAS KARPINSKI en del av STHLM BIL
    Väldigt nöjd med ett fantastiskt bemötande och en utmärkt service. Läs mer
  • 2017-08-29

Torbjörn G skrev om STHLM BIL
    Efter att ha haft Hondan inlämnad på service och reparation kan vi bara ge högsta betyg för proffsigt bemötande, ett bra jobb med bilen plus ett informativt och snyggt serviceprotokoll. Läs mer
  • 2016-04-20

Ulf K skrev om STHLM BIL
    Läst Sthlm bils recensioner i Sätra och blev inte det minsta besviken , snarare tvärt om . Från de att jag klev in tills jag klev ut så behandlades jag så som man som kund vill bli behandlad EN BETYDELSEFULL och VIKTIG KUND
    Lukas du gjorde min dag och jag kommer definitivt ha er som alternativ vid mitt nästa bilköp ,
    Lukas är en säljare som har stenkoll på läget trevlig ödmjuk resonabel , han får 10p av 10 möjliga .

Säger stort tack för suverän service , och kommer definitivt att tipsa mina vänner om er
    Stort tack från en LYCKLIG AUDIÄGARE
    Mvh Uffe Läs mer
    Lukas K, Ulf K gillar detta
  • 2015-11-18

Linda skrev om STHLM BIL
    Vi flög från Umeå och köpte en Volvo v60 igår! Mycket bra bemötande av vår säljare Lukas!
    Hoppas på fler framtida affärer, men just nu är vi helnöjda med våran toppenbil!
    Är viktigt med god kontakt då man inte bor på plats, Tack! Läs mer
  • Leif B

2015-11-18

Leif B skrev om STHLM BIL
    Vi har precis köpt en Honda och har blivit mycket proffsigt bemötta och kan varmt rekommendera Stockholm bil . Läs mer
  • Åsa B

2015-09-17

Åsa B skrev om STHLM BIL
    Jag har köpt en Audi A3 som jag är mer än nöjd med.
    Jag bor uppe i Luleå, men fick väldigt bra service! fick erbjudandet att bli upphämtad på Arlanda, men eftersom jag ville in till stan och shoppa så blev jag upphämtad på tunnelbanestationen på Mälarhöjden istället. Har haft väldigt bra kontakt med säljaren och fått bra information om bilen. Eftersom jag endast kunde hämta bilen en vecka senare så fick jag reservera bilen och betalade in handpenning på bilen i förskott och allting funkade riktigt bra. Super nöjd med allting och skulle definitivt köpa en bil av dom i fortsättningen om jag nu skulle få för mig att byta bil.

Min säljare var Lukas

fem av fem stjärnor Läs mer
  • Jessica S

2015-05-12

Jessica S skrev om STHLM BIL
    Vill ge min fulla rekommendation till denna bilhandlare, otroligt proffsiga säljare som gör allt för mig som kund att bli nöjd, köpte en Passat -12 och är jättenöjd och här köper även min nästa bil utan tvekan. Läs mer
  • 2015-05-10

Tomas B skrev om STHLM BIL
    Vi har köpt en begagnad bil av Sthlm bil som var som säljaren beskrivit den för oss. vid köpet gav han oss vissa löften om reparationer som han sedan införlivade till fullo. Mycket nöjd med affären. Läs mer
  • 2015-04-16

Per W skrev om STHLM BIL
    Köpte en Landcruiser av Daniel. Jättebra och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2015-03-04

Joakim A skrev om STHLM BIL
    Bra bemötande, bra service. Höll ord! Dom ända sakerna man förväntar sig hos en seriös handlare. Läs mer
LUKAS KARPINSKI
JULIANO HALEF