STHLM BIL

Murmästarvägen 41, 127 35 Skärholmen — Visa karta

STHLM BIL är auktoriserad HONDA återförsäljare och verkstad och här möter du en fullservice anläggning med ett hängivet och dedikerat team medarbetare vilket gör att du som kund alltid kan förvänta dig personlig och flexibel service!

Förutom försäljning av nya Honda och begagnade bilar av alla märken tar vi även hand om service av din bil i vår fullt utrustade verkstad och önskar du ge din bil lite extra kärlek så står vår nya superfräscha rekondhall till din tjänst. Vi hjälper dig med allt som har med ditt bilägande att göra för att ditt billiv ska bli så enkelt som möjligt.

Varmt välkommen till STHLM BIL!
Lör: 11:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om STHLM BIL

• Ulf  K
    Ulf K skrev om STHLM BIL
    Läst Sthlm bils recensioner i Sätra och blev inte det minsta besviken , snarare tvärt om . Från de att jag klev in tills jag klev ut så behandlades jag så som man som kund vill bli behandlad EN BETYDELSEFULL och VIKTIG KUND
    Lukas du gjorde min dag och jag kommer definitivt ha er som alternativ vid mitt nästa bilköp ,
    Lukas är en säljare som har stenkoll på läget trevlig ödmjuk resonabel , han får 10p av 10 möjliga .

Säger stort tack för suverän service , och kommer definitivt att tipsa mina vänner om er
    Stort tack från en LYCKLIG AUDIÄGARE
    Mvh Uffe Läs mer
    Lukas K, Ulf K gillar detta
  • Linda
    Linda skrev om STHLM BIL
    Vi flög från Umeå och köpte en Volvo v60 igår! Mycket bra bemötande av vår säljare Lukas!
    Hoppas på fler framtida affärer, men just nu är vi helnöjda med våran toppenbil!
    Är viktigt med god kontakt då man inte bor på plats, Tack! Läs mer
    Lukas K gillar detta
  • Leif B
    Leif B skrev om STHLM BIL
    Vi har precis köpt en Honda och har blivit mycket proffsigt bemötta och kan varmt rekommendera Stockholm bil . Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om STHLM BIL
    Jag har köpt en Audi A3 som jag är mer än nöjd med.
    Jag bor uppe i Luleå, men fick väldigt bra service! fick erbjudandet att bli upphämtad på Arlanda, men eftersom jag ville in till stan och shoppa så blev jag upphämtad på tunnelbanestationen på Mälarhöjden istället. Har haft väldigt bra kontakt med säljaren och fått bra information om bilen. Eftersom jag endast kunde hämta bilen en vecka senare så fick jag reservera bilen och betalade in handpenning på bilen i förskott och allting funkade riktigt bra. Super nöjd med allting och skulle definitivt köpa en bil av dom i fortsättningen om jag nu skulle få för mig att byta bil.

Min säljare var Lukas

fem av fem stjärnor Läs mer
    Lukas K gillar detta
  • Jessica S
    Jessica S skrev om STHLM BIL
    Vill ge min fulla rekommendation till denna bilhandlare, otroligt proffsiga säljare som gör allt för mig som kund att bli nöjd, köpte en Passat -12 och är jättenöjd och här köper även min nästa bil utan tvekan. Läs mer
  • Tomas B
    Tomas B skrev om STHLM BIL
    Vi har köpt en begagnad bil av Sthlm bil som var som säljaren beskrivit den för oss. vid köpet gav han oss vissa löften om reparationer som han sedan införlivade till fullo. Mycket nöjd med affären. Läs mer
  • Per W
    Per W skrev om STHLM BIL
    Köpte en Landcruiser av Daniel. Jättebra och professionellt bemötande. Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om STHLM BIL
    Bra bemötande, bra service. Höll ord! Dom ända sakerna man förväntar sig hos en seriös handlare. Läs mer
  • Dick G
    Dick G skrev om STHLM BIL
    Sthlm bil har sålt min MB 350 ml till ett pris vi kommit överens om ,på snabbt och tryggt sätt. Läs mer
  • Tobbe S
    Tobbe S skrev om STHLM BIL
    Köpte en begagnad Peugeot i Sätra. Smet in på en söndag när det var stängt men David råkade vara där med en dörr på glänt. Blev fantastiskt bra bemötta trots att det var stängt.
    Försäljaren, David, var intresserad, inlyssnande utan att var insmickrande. Närhet och distans i en bra mix.
    Gav ett seriöst intryck redan från start.
    Servicevänligheten var stor. Stor respekt fanns i samtalen trots att vi i efterhand ställde ett antal frågor kring vår bil.
    En bra affär är en affär"
    Torbjörn Läs mer
  • Mats M
    Mats M skrev om STHLM BIL
    Jag tyckte att det gick väldigt smidigt och man fick ett väldigt trevligt bemötande. Eftersom jag bor i Göteborg och firman låg i Stockholm så gjorde dom det väldigt enkelt för mig, jag fick hoppa på ett tåg och blev hämtad på centralstationen i Stockholm, det är nog inte alla firmor som skulle göra det. Snabb och enkel affär med trevliga affärsmän och lite kaffe och skitsnack efteråt. Sen var det bara att hoppa in i bilen och gasa hemåt. Nästa bilköp blir definitivt på samma firma. Högsta poäng! Läs mer
  • Bosse G
    Bosse G skrev om STHLM BIL
    Jag köpte en begagnad bil och lämnade min egen i inbyte. Blev trevligt bemött redan vid första kontakten och allt gick smidigt och snabbt! Är väldigt nöjd med affären och företaget! Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om STHLM BIL
    Har fått hjälp med en förmedling och har köpt en bil, perfekt bemötande och trevlig personal, nästa gång jag köper bil blir det av Sthlm Bil.
    / Erik Läs mer
    2015-02-05 Daniel S svarar Erik H
    Stort tack för din feedback Erik, vi är glada och tacksamma över att få ha dig som återkommande kund! Mvh Daniel Sundberg/STHLM BIL
    Daniel S gillar detta
  • Simon D
    Simon D skrev om STHLM BIL
    Great servive and extremely helpful. They were enthusiastic and knowledgeable about what I was interested in and the servive they provided was more about making sure I was a satisfied client than simply closing the sale. They made it a pleasure to spend my money with them and I will certainly do so again. Läs mer
    2015-02-05 Daniel S svarar Simon D
    Thank you for you kind feedback Simon! It makes me and my team very glad and proud that you feel that we genuinely care about our customers and always seek out for their best to create long term relations. Wish you the best of luck with your new love and hope to see you again soon!
    Kind Regards Daniel Sundberg/STHLM BIL
    Daniel S gillar detta