STHLM BIL

Murmästarvägen 41, 127 35 Skärholmen — Visa karta

STHLM BIL är auktoriserad HONDA återförsäljare och verkstad och här möter du en fullservice anläggning med ett hängivet och dedikerat team medarbetare vilket gör att du som kund alltid kan förvänta dig personlig och flexibel service!

Förutom försäljning av nya Honda och begagnade bilar av alla märken tar vi även hand om service av din bil i vår fullt utrustade verkstad och önskar du ge din bil lite extra kärlek så står vår nya superfräscha rekondhall till din tjänst. Vi hjälper dig med allt som har med ditt bilägande att göra för att ditt billiv ska bli så enkelt som möjligt.

Varmt välkommen till STHLM BIL!

Läs vad 118 kunder tycker om STHLM BIL

• PETTERI P

2020-11-28

PETTERI P skrev om STHLM BIL
    Gick bra vid affär men vid fel så nekar dom att fixa ersätta felet. Rekommenderar ej dom speciellt om du bor en bit bort från Stockholm då dom tyckte vi skulle lämna bilen till dom. Vi har 130 mil dit så vart en lokal firma som fick laga den och dom ger ej ersättning. Uselt... Läs mer
    2020-11-30 Daniel S svarar PETTERI P
    Hej Petteri,
    Tack för ett bra samtal över telefon, när åsikterna går isär så finns alltid möjligheten att få frågan prövad av en oberoende part som ARN och eftersom ärendet ligger hos dem så inväntar vi deras besked. Skulle ARN komma fram till att ansvaret ligger hos oss så rättar vi oss givetvis efter det och ersätter er för skadan. Mvh Daniel Sundberg STHLM BIL
  • 2020-11-12

LEO Q skrev om STHLM BIL
    Sålde demobil som ny.Upptäckte dagarna senare första felet . Ombads kontakta verkstaden i Sätra där de tog in bilen : snabbt åtgärdat ! Felet uppstod igen dvs det var inte åtgärdat . Tillbaka till verkstaden , felet "upptäcks" tydligen nu
    men de har inga reservdelar osv (?) . 3 månader senare var det var det fixat med en medföljande nyckelring märkt med
    regnummer och texten "Demo" .
    Vid kontakt med försäljaren (chefen som skrev kontraktet , med försäljaren sittande bredvid) hävdar denne att De har sagt att det var en Demobil : "Varför tror du att du fick den billigare?"
    Fortsatta lögner gång på gång.Visar upp en annons på bilen som "bevis" på att det var en Demobil.
    (Det här har inte med köpet att göra men chefen sitter mittemot mig på kontoret när vi diskuterar med handen knuten som ett "Fuck You" i pannan.)

Jag räknar inte detta köp som otur utan rent bedrägeri . (Fler fel uppkom senare) Läs mer
  • 2020-10-30

Lars C skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Köpte en Honda HR-V

Bra och tillmötesgående, professionellt

Förväntningarna uppfylldes till stor del

Ok, en 4:a på en skala till 5 Läs mer
  • 2020-10-21

Per N skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Mycket bra bemötande, hyfsat kunnig om bilen trots att det inte var butikens märke. Läs mer
  • 2020-10-03

Ahmed Maher A skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    • Har köpt en bil.
    • Jag blev bemöt på ett bra sätt.
    • Mina förväntningar var att köpa en bil och det levde företaget till dom förväntningarna.
    • Jätte bra. Läs mer
  • 2020-10-02

Thomas P skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    En sommarbil, jättefin!
    Jag blev bemött jättebra och mycket snabb!!!
    Förväntningarna var höga, men Juliano levererade bättre än förväntningarna!
    En mycket bra upplevelse och bemötande från Juliano och hans kollegor på plats!!! Läs mer
  • 2020-10-02

Anna Karina N skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Är så nöjd med bemötandet och diskussionsnivån,och är självklart nöjd med bilen. Läs mer
  • Dennis D

2020-10-02

Dennis D skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Proffsigt ock korrekt . artig och väl insatt i sitt jobb Läs mer
  • Andreea P

2020-10-02

Andreea P skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Jag köpte en Volksvwagen Golf som jag hittade på Blocket. Jag är nojd med allt och hade en bra kontakt med de som jobbar på kontoret. Läs mer
  • 2020-09-16

Lina Viktoria N skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Trevligt bemötande men återkom aldrig som utlovat ang. trasig lykta som skulle utbytas samt förslag på servicepaket. Läs mer
    2020-09-16 Juliano H svarar Lina Viktoria N
    Hej Lina,

Jag ber om ursäkt för att du känner att vi ej har brytt oss men som lovat så har vi beställt hem ett nytt dimljus som ligger hos oss på verkstaden.
    Vid flera tillfällen har vi försökt att nå dig utan svar. Hoppades på att du skulle ringa tillbaka någon gång för att kunna boka in din bil för byte av dimljuset.

Du får gärna höra av dig till mig på 0709140077 så hjälper jag dig vidare,

/ Juliano - STHLMBIL
  • 2020-09-01

Mohamed-alexander E skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
  • 2020-09-01

Anders Jonas G skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Köpte en BMW 535i Touring 2011 av Juliano.
    Jättebra bemött på alla sätt!
    Fantastisk service och trevligt bemötande!

Rekomenderas varmt!

//jonas Läs mer
  • 2020-08-30

Sanna W skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Jag är super nöjd med min lilla KIA CEE'D
    Felix var super trevlig på alla sätt,kommer garanterat tillbaka fler gånger....mvh Sanna Läs mer
  • 2020-08-28

Tl Kvalitet Ab skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Bra och ärlig säljare
    Köpte en begagnad Primastar Läs mer
  • 2020-08-28

Anita Birgitta S skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Mycket bra service vi blev väl mottagna fast vi blev mycket försenade Läs mer
    2020-08-28 Felix R svarar Anita Birgitta S
    Det är sånt som händer, men tack vare det så har ni en riktigt fin bil nu!
  • 2020-08-24

Sauda F skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Bra bemötande under hela processen. Tydlig under varje moment så att man som kund får förställde vad som försiggår. I helhet var allting väldigt bra och välskött. Läs mer
  • 2020-08-06

Håkan W skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Hej!
    Köpte en bil av Felix. Mkt bra bemötande. Han är kunnig o tar sig tid. Högsta betyg till Felix! Läs mer
    2020-08-08 Felix R svarar Håkan W
    Stort tack för de fina orden, jag hoppas att du kommer att gilla denna bilen!
  • 2020-08-06

Tomas J skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Bilbyte , trevligt bemötande , servicemindid , tog sig tid , även rent och snyggt i lokalen , dessutom trevligt att kunna köpa bil i sin hemkommun ,rekommenderas 😉👍🏻 Läs mer
    2020-08-06 Felix R svarar Tomas J
    Tack så mycket Tomas, väldigt kul att höra att ni blev nöjda. Samma sak gäller oss, det är alltid kul när vi har lokala kunder!
  • Taxi 0046 A

2020-07-16

Taxi 0046 A skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Nice car, good price and excellent service. 100% nöjd. Thanks alot. Läs mer
  • 2020-07-12

Linda T skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Bilköp är en stor affär och vi blev väl omhändertagna. Vi är så glada och tacksamma för den service och kunnande som Felix bidrog med. En alltigenom trevlig upplevelse. Läs mer
    2020-07-13 Felix R svarar Linda T
    Tack så mycket Linda! Jag får tacka själv för en väldigt trevlig affär! Ni har många trevliga mil att se fram emot med den fina bilen!
  • 2020-07-11

Ahmad A skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Jag köpte en bil. Säljaren var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-07-11 Felix R svarar Ahmad A
    Tack så mycket Ahmad! Jag hoppas att ni hade en riktigt trevlig bilresa hem till Bollnäs med den nya bilen. Tack för en trevlig affär.
  • 2020-07-01

Annika B skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Köpte en Opel Corsa.
    Blev bemött lugnt och sansat. Kände mig ej pressad av säljaren.
    Verkade rutinerad.
    Fick bilen hemkörd vilket var ett extra plus.

Lite konstigt var det dock att bilen lämnades av med så gott som tom tank. Kändes lite snålt när man köper en dyr bil. Tråkigt sista intryck av bilaffären.

Bra upplevelse. Är nöjd med bilen. Men glöm inte att detaljerna är det som gör det i slutändan. Läs mer
  • 2020-07-01

Truls N skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Mycket bra service och bemötande! Läs mer
  • 2020-06-04

Jessica V skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Bra service och snabbt hantering. Super fin bil. Läs mer
    2020-06-04 Felix R svarar Jessica V
    Vad kul att höra att ni tycker om bilen! Nu är det bara till att ta en riktigt fin bilsemester.
  • 2020-05-28

Elvis M skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Vi köpte en Audi A6 av Felix via telefon och det fungerade hur bra som helst. Bilen levererades i utsatt tid och enligt överenskommelsen. Felix är en mycket trevlig och duktig säljare.
    Bra service och företag över lag. Läs mer
    2020-05-28 Felix R svarar Elvis M
    Tack så mycket för de snälla orden! Jag hoppas att du och Natalie kommer att ha ett riktigt trevligt ägande och många fina resor med bilen!
  • 2020-05-22

Savita Sofia N skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Jag valde mellan tre olika bilfirmor som hade den bil jag sökte men valde STHLM BIL just för bemötandet jag fick ifrån Felix. Han var lugn och saklig. Jag fick direkt förtroende för honom. Jag köpte bilen på distans och köpet kändes tryggt och ärligt och hans service var jättebra. Läs mer
    2020-05-22 Felix R svarar Savita Sofia N
    Tack så mycket för de fina orden! Jag hoppas att dina långa bilutflykter kommer bli ännu bättre nu med nya bilen.
  • 2020-05-21

Birger B skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Peugeot 2008 och Felix tog hand om mig på alla tänkbara sätt så jag är jätte nöjd
    Företaget levde upp till alla mina förväntningar Läs mer
    2020-05-22 Felix R svarar Birger B
    Tack så mycket Birger! Det gläder mig att höra!
  • Lars N

2020-05-04

Lars N skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Xc70 -16. Väl mött och kände oss trygga i affären hela vägen. Förväntan blev infriad. En trevlig upplevelse. Felix var mycket trevlig och informativ och tydlig i vad som ingick i affären. MVH Lars Läs mer
    2020-05-04 Felix R svarar Lars N
    Tack så mycket för erat omdöme Lars! Det var trevligt att få komma till er och se Östersund. Jag hoppas bilen kommer att göra er nöjda!
  • 2020-04-27

Per Edvin S skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Köpte en bil. Bemötandet var väldigt positivt och förtroendeingivande. De förväntningar på produkten och företaget stämde överens.
    Som upplevelse var det gemytligt och proffisionellt, informativt och porsonligt. Läs mer
    2020-04-27 Felix R svarar Per Edvin S
    Tack så mycket för din recension! Jag hoppas att bilen kommer att tjäna dig väl!
  • 2020-04-05

Beauty & Medical Team skrev om STHLM BIL
    Fantastisk bemötande samt kunskap:) tack! Läs mer
  • 2020-02-17

Dimosthenis R skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Vi köpte en bil av Felix.
    Trevlig bemötande av Felix.
    Det blev en "smidig" bilaffär. Läs mer
    2020-02-17 Felix R svarar Dimosthenis R
    Tack så mycket Dimos för trevliga möten ifrån eran sida också!

Charlotte N skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Bra försäljare det blir bra betyg Läs mer

Eva-ruth Manne Z skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Mycket nöjd! Har tålamod att beskriva bilens olika delar.

Tar min reklamation på allvar och räknar med att den kommer att ordna sig utan problem Läs mer

Dan Michael C skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Jag köpte en begagnad Honda CR-V och är mycket nöjd! Juliano är en väldigt trevlig, engagerad och kunnig säljare. Jag provkörde ett antal bilar och sedan vart det en snabb och smidig affär. Veckan efter jag köpt bilen lämnade jag in den på besiktning och bilen gick igenom besiktningen utan anmärkning. Det enda som skilde sig åt från varudeklaration var att vinterdäcken var 2 mm i bättre skick än angivet!
    Kan verkligen varmt rekommendera att köpa bil av Juliano Halef.
    När det blir dags skaffa ny bil igen så kommer jag definitivt att kontakta honom.
    Stort tack!!
    Dan Coleman Läs mer

Per Mikael F skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Tycker kanske att de borde tagit kostnaden för min lucka till skyltspolningen som blev stulen eller tappad eftersom det hade gått mindre än 2 veckor sen jag köpte bilen Läs mer
  • Daniel F

2020-01-14

Daniel F skrev om Daniel Sundberg en del av STHLM BIL
    Tack för utmärkt service och hjälp i val av ny tjänstebil.

Detta är mitt tredje bilköp i rad av Daniel Sundberg och STHLM BIL och än en gång har han överträffat mina förväntningar gällande support och service. Allt gick så smidigt från start till mål.

Som en extra krydda på moset var upplevelsen vid leverans utöver det vanliga.
    Mäktigt att mötas med "Röda Mattan" och avmaskering av sin nya bil!

Tack STHLM BIL - 5 getingar Läs mer
  • 2019-12-21

Raul P skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Trevligt, lyhörd säljare med en kund bemötande som man vill ha, kunden i fokus.

Samt en mycket trevlig assisterarade service kvinna på plats som kunde hjälpa till man säljaren var upptagen.

Tack för hjälpen.

Bilen är underbar.
    Mvh Raúl Läs mer
    2019-12-23 Felix R svarar Raul P
    Stort tack från både mig och Dessire! Vi hoppas att bilen kommer att vara riktigt rolig över många mil framöver!
  • 2019-12-17

Christoffer S skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Købte en bil af Felix. En virkelig imødekommende og venlig sælger. Det var en god oplevelse hos ham! Läs mer
    2019-12-18 Felix R svarar Christoffer S
    Tack själv Christoffer för en trevlig affär, och grattis till en superfin bil!
  • 2019-11-14

Ale F skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Bilköp, ok bemötande, mina förväntningar uppfylldes till viss del. Läs mer
  • 2019-11-13

Mikael N skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Då jag själv jobbat mycket med försäljning så har jag jämfört mina kunskaper och erfarenheter. Juliano kunde snabbt väcka ett intresse, visade prov på lyhördheten samt skapade enormt förtroende och en känsla av trygghet! Kort sagt, väldigt bra trygg säljare! Läs mer
  • 2019-11-11

Tanik E skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Köpte en Audi A3, juliano var till jätte mycket hjälp då jag köpte den från Borås och min mamma hämtade ut den. Allt gick super bra. Kunde inte ha blivit bättre, och jag är super nöjd med mitt köp. Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2019-10-24

Maria Madeleine S skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Jag köpte en bil hos Sthlm Bil i Gustavsberg. Säljaren Felix var mycket hjälpsam och sympatisk, och gjorde att affären gick väldigt smidigt och det kändes väldigt tryggt och bra alltihop. Läs mer
    2019-10-25 Felix R svarar Maria Madeleine S
    Tack så mycket för de fina orden, som du sa själv så är den Polon en riktig pärla!
  • 2019-10-12

Andrei Codrut B skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Väldigt trevlig! Bilköpet gick fort och smidigt. Läs mer
    2019-10-15 Felix R svarar Andrei Codrut B
    Stort tack för för en trevlig affär, jag hoppas att resan hem gick bra!
  • 2019-10-11

Birgitta R skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Köpte bil.

Bra o avspänd atmosfär.

Felix var tydlig, supportiv samt kunnig.

Svarade snabbt på mail o telefon. Läs mer
    2019-10-11 Felix R svarar Birgitta R
    Hej igen,
    Väldigt kul att höra! jag hoppas att ni har många fina mil att se fram emot med nya bilen!
  • 2019-09-27

danny o skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Helt klart bösta säljaren jag mött och blivit bemött av!!! Kommer köpa nästa bil av honom också även om ddt är 65mil från mitt Läs mer
    2019-09-27 Felix R svarar danny o
    Stort tack för de fina orden Danny! Då ser jag fram emot nästa gång som vi ses! Tack själv för trevligt sällskap från flygplatsen.
  • 2019-09-09

Robert K skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Kanon!
    Trevligt bemötande!! Läs mer
    2019-09-09 Felix R svarar Robert K
    Tack så mycket! jag får tacka själv för en trevlig affär.
  • 2019-08-18

Leif T skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Honda Civic köpte jag. Bemötandet var professionellt och bra.
    Bilen känns fräsch, servad o bra som ny trots några år på nacken.
    Kan rekommendera detta företag.
    Jag är en stolt nybilsägare! Läs mer
  • 2019-08-02

Rolf Mikael A skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Köpte en begagnad bil. Trevligt och kunnigt bemötande. Rekommenderas! /Mikael Läs mer
  • 2019-07-29

Claes E skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL
    Grym service, hjälpsam och kunnig.
    Väldigt nöjd och starkt att rekommendera honom! Läs mer
    Lukas K gillar detta
  • 2019-07-29

Niclas L skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL
    Jag blev väldigt bra bemött, och fick exakt den hjälp jag ville ha för ett tryggt och bra bilköp. Läs mer
    Lukas K gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte