STHLM BIL

Murmästarvägen 41, 127 35 Skärholmen — Visa karta

STHLM BIL är auktoriserad HONDA återförsäljare och verkstad och här möter du en fullservice anläggning med ett hängivet och dedikerat team medarbetare vilket gör att du som kund alltid kan förvänta dig personlig och flexibel service!

Förutom försäljning av nya Honda och begagnade bilar av alla märken tar vi även hand om service av din bil i vår fullt utrustade verkstad och önskar du ge din bil lite extra kärlek så står vår nya superfräscha rekondhall till din tjänst. Vi hjälper dig med allt som har med ditt bilägande att göra för att ditt billiv ska bli så enkelt som möjligt.

Varmt välkommen till STHLM BIL!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 94 kunder tycker om STHLM BIL

• 2020-05-28

Elvis M skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Vi köpte en Audi A6 av Felix via telefon och det fungerade hur bra som helst. Bilen levererades i utsatt tid och enligt överenskommelsen. Felix är en mycket trevlig och duktig säljare.
    Bra service och företag över lag. Läs mer
    2020-05-28 Felix R svarar Elvis M
    Tack så mycket för de snälla orden! Jag hoppas att du och Natalie kommer att ha ett riktigt trevligt ägande och många fina resor med bilen!
  • 2020-05-22

Savita Sofia N skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Jag valde mellan tre olika bilfirmor som hade den bil jag sökte men valde STHLM BIL just för bemötandet jag fick ifrån Felix. Han var lugn och saklig. Jag fick direkt förtroende för honom. Jag köpte bilen på distans och köpet kändes tryggt och ärligt och hans service var jättebra. Läs mer
    2020-05-22 Felix R svarar Savita Sofia N
    Tack så mycket för de fina orden! Jag hoppas att dina långa bilutflykter kommer bli ännu bättre nu med nya bilen.
  • 2020-05-21

Birger B skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Peugeot 2008 och Felix tog hand om mig på alla tänkbara sätt så jag är jätte nöjd
    Företaget levde upp till alla mina förväntningar Läs mer
    2020-05-22 Felix R svarar Birger B
    Tack så mycket Birger! Det gläder mig att höra!
  • Lars N

2020-05-04

Lars N skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Xc70 -16. Väl mött och kände oss trygga i affären hela vägen. Förväntan blev infriad. En trevlig upplevelse. Felix var mycket trevlig och informativ och tydlig i vad som ingick i affären. MVH Lars Läs mer
    2020-05-04 Felix R svarar Lars N
    Tack så mycket för erat omdöme Lars! Det var trevligt att få komma till er och se Östersund. Jag hoppas bilen kommer att göra er nöjda!
  • 2020-04-27

Per Edvin S skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Köpte en bil. Bemötandet var väldigt positivt och förtroendeingivande. De förväntningar på produkten och företaget stämde överens.
    Som upplevelse var det gemytligt och proffisionellt, informativt och porsonligt. Läs mer
    2020-04-27 Felix R svarar Per Edvin S
    Tack så mycket för din recension! Jag hoppas att bilen kommer att tjäna dig väl!
  • 2020-04-05

Beauty & Medical Team skrev om STHLM BIL
    Fantastisk bemötande samt kunskap:) tack! Läs mer
  • 2020-02-17

Dimosthenis R skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Vi köpte en bil av Felix.
    Trevlig bemötande av Felix.
    Det blev en "smidig" bilaffär. Läs mer
    2020-02-17 Felix R svarar Dimosthenis R
    Tack så mycket Dimos för trevliga möten ifrån eran sida också!

Charlotte N skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Bra försäljare det blir bra betyg Läs mer

Eva-ruth Manne Z skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Mycket nöjd! Har tålamod att beskriva bilens olika delar.

Tar min reklamation på allvar och räknar med att den kommer att ordna sig utan problem Läs mer

Dan Michael C skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Jag köpte en begagnad Honda CR-V och är mycket nöjd! Juliano är en väldigt trevlig, engagerad och kunnig säljare. Jag provkörde ett antal bilar och sedan vart det en snabb och smidig affär. Veckan efter jag köpt bilen lämnade jag in den på besiktning och bilen gick igenom besiktningen utan anmärkning. Det enda som skilde sig åt från varudeklaration var att vinterdäcken var 2 mm i bättre skick än angivet!
    Kan verkligen varmt rekommendera att köpa bil av Juliano Halef.
    När det blir dags skaffa ny bil igen så kommer jag definitivt att kontakta honom.
    Stort tack!!
    Dan Coleman Läs mer

Per Mikael F skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Tycker kanske att de borde tagit kostnaden för min lucka till skyltspolningen som blev stulen eller tappad eftersom det hade gått mindre än 2 veckor sen jag köpte bilen Läs mer
  • Daniel F

2020-01-14

Daniel F skrev om Daniel Sundberg en del av STHLM BIL
    Tack för utmärkt service och hjälp i val av ny tjänstebil.

Detta är mitt tredje bilköp i rad av Daniel Sundberg och STHLM BIL och än en gång har han överträffat mina förväntningar gällande support och service. Allt gick så smidigt från start till mål.

Som en extra krydda på moset var upplevelsen vid leverans utöver det vanliga.
    Mäktigt att mötas med "Röda Mattan" och avmaskering av sin nya bil!

Tack STHLM BIL - 5 getingar Läs mer
  • 2019-12-21

Raul P skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Trevligt, lyhörd säljare med en kund bemötande som man vill ha, kunden i fokus.

Samt en mycket trevlig assisterarade service kvinna på plats som kunde hjälpa till man säljaren var upptagen.

Tack för hjälpen.

Bilen är underbar.
    Mvh Raúl Läs mer
    2019-12-23 Felix R svarar Raul P
    Stort tack från både mig och Dessire! Vi hoppas att bilen kommer att vara riktigt rolig över många mil framöver!
  • 2019-12-17

Christoffer S skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Købte en bil af Felix. En virkelig imødekommende og venlig sælger. Det var en god oplevelse hos ham! Läs mer
    2019-12-18 Felix R svarar Christoffer S
    Tack själv Christoffer för en trevlig affär, och grattis till en superfin bil!
  • 2019-11-14

Ale F skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Bilköp, ok bemötande, mina förväntningar uppfylldes till viss del. Läs mer
  • 2019-11-13

Mikael N skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Då jag själv jobbat mycket med försäljning så har jag jämfört mina kunskaper och erfarenheter. Juliano kunde snabbt väcka ett intresse, visade prov på lyhördheten samt skapade enormt förtroende och en känsla av trygghet! Kort sagt, väldigt bra trygg säljare! Läs mer
  • 2019-11-11

Tanik E skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Köpte en Audi A3, juliano var till jätte mycket hjälp då jag köpte den från Borås och min mamma hämtade ut den. Allt gick super bra. Kunde inte ha blivit bättre, och jag är super nöjd med mitt köp. Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2019-10-24

Maria Madeleine S skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Jag köpte en bil hos Sthlm Bil i Gustavsberg. Säljaren Felix var mycket hjälpsam och sympatisk, och gjorde att affären gick väldigt smidigt och det kändes väldigt tryggt och bra alltihop. Läs mer
    2019-10-25 Felix R svarar Maria Madeleine S
    Tack så mycket för de fina orden, som du sa själv så är den Polon en riktig pärla!
  • 2019-10-12

Andrei Codrut B skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Väldigt trevlig! Bilköpet gick fort och smidigt. Läs mer
    2019-10-15 Felix R svarar Andrei Codrut B
    Stort tack för för en trevlig affär, jag hoppas att resan hem gick bra!
  • 2019-10-11

Birgitta R skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Köpte bil.

Bra o avspänd atmosfär.

Felix var tydlig, supportiv samt kunnig.

Svarade snabbt på mail o telefon. Läs mer
    2019-10-11 Felix R svarar Birgitta R
    Hej igen,
    Väldigt kul att höra! jag hoppas att ni har många fina mil att se fram emot med nya bilen!
  • 2019-09-27

danny o skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Helt klart bösta säljaren jag mött och blivit bemött av!!! Kommer köpa nästa bil av honom också även om ddt är 65mil från mitt Läs mer
    2019-09-27 Felix R svarar danny o
    Stort tack för de fina orden Danny! Då ser jag fram emot nästa gång som vi ses! Tack själv för trevligt sällskap från flygplatsen.
  • 2019-09-09

Robert K skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Kanon!
    Trevligt bemötande!! Läs mer
    2019-09-09 Felix R svarar Robert K
    Tack så mycket! jag får tacka själv för en trevlig affär.
  • 2019-08-18

Leif T skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Honda Civic köpte jag. Bemötandet var professionellt och bra.
    Bilen känns fräsch, servad o bra som ny trots några år på nacken.
    Kan rekommendera detta företag.
    Jag är en stolt nybilsägare! Läs mer
  • 2019-08-02

Rolf Mikael A skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Köpte en begagnad bil. Trevligt och kunnigt bemötande. Rekommenderas! /Mikael Läs mer
  • 2019-07-29

Claes E skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL
    Grym service, hjälpsam och kunnig.
    Väldigt nöjd och starkt att rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-07-29

Niclas L skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL
    Jag blev väldigt bra bemött, och fick exakt den hjälp jag ville ha för ett tryggt och bra bilköp. Läs mer
  • 2019-07-28

Marcus N skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL
    Mycket bra dialog och god service att hålla extraöppet på en helgdag för att göra affär. Läs mer
  • 2019-07-26

Jakobsson J skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL
    Tyckte Lukas var en trevlig säljare som inte stressade på något.
    Vi ska testa på att leasa en Honda Civic 1.5 sport plus.
    Vi fick testa på olika motorer och växellådor för att hitta den vi sökte. Läs mer
  • 2019-07-15

Dima H skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Trevlig... Kunnig.... Ärlig.. Bra bemötande Läs mer
    2019-07-29 Felix R svarar Dima H
    Tack så mycket Dima för att ni valde att komma till oss! Jag hoppas att ni har en trevlig sommar!
  • 2019-07-10

Francisco C skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Jag leasar en Honda Civic sport plus och är jätte nöjd. Personalen var mycket proffsiga och trevliga speciellt Juliano. Alla mina förväntningar är 100% än så länge. Stort tack till Sthlmbil.
    Francisco Casado. Läs mer
  • 2019-07-07

Björn Kemp W skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Köpte bil och blev trevligt bemött, nöjd med den service jag fick. Läs mer
  • 2019-06-27

Johan V skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL
    Honda CR-V
    Mycket nöjd med bemötande och affären som
    genomfördes på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-06-25

Stefan A skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Skickade en fråga om en bil på kvällen. Blev kontaktad redan efter någon timme trots att det var efter arbetstid.

Klockrent bemötande från start till stopp så ny bil inom 15 timmar. Felix var väldigt trevlig och tydlig så blev en del kul kallprat medans jag väntade på bilen. Läs mer
    2019-06-26 Felix R svarar Stefan A
    Tack så mycket för förtroendet och en väldigt trevlig affär Stefan!
  • 2019-06-21

Linda H skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Bil köpte vi av Felix. Trevlig, snabb att svara, redo att göra det lilla extra. Läs mer
    2019-06-25 Felix R svarar Linda H
    Tack så mycket till hela familjen! Jag hoppas att ni får njuta utav bilen nu under semestern!
  • 2019-06-20

Anna Sofia Elisabeth M skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Jag har köpt en bil!
    Felix var väldigt bra och pålitlig.
    Jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    2019-06-20 Felix R svarar Anna Sofia Elisabeth M
    Tack så mycket för en trevlig affär! Jag hoppas att det kommer bli ett riktigt trevligt ägande med nya bilen!
  • 2019-06-17

Sanna K skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Byte av bil, leasing företag. Har alltid blivit bemött trevligt på Sthlm Bil och därför återkommer, förväntade mig att Juliano skulle vara lika trevlig som alla andra där och det var han. Stort tack för all hjälp och vänligt bemötande Juliano, Läs mer
    2019-06-17 Juliano H svarar Sanna K
    Tack själv Sanna för förtroendet och för en trevlig affär.
    Ser verkligen fram emot leveransen !

Vi ses snart igen, må bäst !

/ Juliano
  • Mats M

2019-06-15

Mats M skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Passat Alltrack 3,5 år gammal. Fick ett schysst bemötande och hjälp att kolla upp en del fakta och vinter däck på ett bra sätt.
    Toppen service att bli hämtad på Stockholm C.
    Jag förväntade mig sedvanliga bilförsäljare trix. Men avstyrde.
    Jag är nöjd och kan rekomendera Juliano när du hittat en lämplig bil hos STHLM bil. Läs mer
  • 2019-05-28

Safwan A skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Mercedes-Benz A160 köpte jag. Tack så mycket! Läs mer
    2019-05-28 Felix R svarar Safwan A
    Tack för de fina orden Safwan! Jag hoppas att du hade en trevlig hemresa i din nya bil!
  • Per Ola H

2019-05-25

Per Ola H skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Köpte en mercedes E350 cdi där och det fungerade enkelt, fick bilen levererad till jobbet också. Bra bemötande. dom fixade allt som var oklart innan leverans så i det stora hela är jag nöjd. Läs mer
    2019-05-26 Felix R svarar Per Ola H
    Tack så mycket för förtroendet och dom fina orden! Jag hoppas att hemresan vår trevlig!
  • 2019-05-20

Sung-do K skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Köpte en Audi A6 Avant hos Stlm bil och är mycket nöjd med bemötandet och servicen jag fick!

Soung-Do Läs mer
    2019-05-20 Felix R svarar Sung-do K
    Tack själv för en trevlig affär, och förtroendet!
  • paul G

2019-05-18

paul G skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    2014 Skoda Yeti MLA198
    Utmärkt bemött. Klar och tydlig information med hög engagemang och fokus på detaljerna samt
    extra trygghet i form av genomgång av bilen före den lagts ut på försäljning.
    Skulle absolut rekommendera företaget till andra. Läs mer
    2019-05-20 Felix R svarar paul G
    Tack så mycket Paul för det fina betyget! Jag hoppas att du kommer att få många fina mil i din nya bil.
  • 2019-05-09

Gunilla Christina R skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Juliano är en proffsig person, bra bemötande och jag fick snabbt förtroende för honom. Om han inte kunde svara på en fråga tog han reda på det!
    Jag återkommer gärna till honom! Förväntningarna uppfylldes!

Hälsningar Gunilla Läs mer
  • 2019-05-05

Sandra F skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Vi köpte en bil av Sthlm bil och hela affären kändes smidig och trygg. Både Juliano i Sätra och Felix i Värmdö kändes proffsiga och var super trevliga! Läs mer
  • 2019-05-04

Miriam C skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL
    Köpt en bil och blev trevligt bemött samt fick väldigt bra service. Säljaren hade också bra kunskap. Läs mer
    2019-05-04 Felix R svarar Miriam C
    Tack så mycket för de fina orden Miriam, jag hoppas att ni kommer att ni kommer att få många fina mil med bilen!
  • 2019-04-29

Mårten M skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL
    HONDA Jazz. Lukas gör ett bra jobb. Lätt att ha att göra med. Litet kaxig,men på ett bra sätt. Bra bemötande även efter att affären är avklarad. Sammanfattningsvis. En bra säljare. Läs mer
  • Annette A

2019-04-29

Annette A skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    Såg en Honda som just annonserats ; tog genast kontakt med Sthlm bil och Juliano svarade.
    Hans bemötande var mycket trevligt, sakligt och tydligt .
    Vi bestämde att jag skulle komma samma dag, han hjälpte mig med allt det nödvändiga och jag kunde fara hem med min nya bil.
    Allt har sköts bra, även då jag återkommer efter ha märkt, väl hemma; trasiga små lyktor glas fram som jag först vid köpet på plats inte såg. Kom förbi och visade och Sthlm bil och Juliano lovade fixa det efter han talat med verkstan .
    Så jag är väldigt nöjd, och bilen är underbar och har döpts till ” Smiling Pearl ” Läs mer
  • 2019-04-29

Gunnar G skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL
    Jag leasar firmabil mha Lukas. Han har alltid varit noga med det jag vill och behöver tänka på på ett ärligt sätt (sen är han ju säljare). Han tycker han är realistisk och tänker långsiktigt i vår relation. Läs mer
  • Asbjörn O

2019-04-27

Asbjörn O skrev om Juliano Halef en del av STHLM BIL
    dom har inte fullföljt sitt uppdrag har inte fått det jag bästllt för utrustnintill bilen Läs mer
    2019-05-06 Juliano H svarar Asbjörn O
    Hej Asbjörn,
    Jag vill börja med att säga att vi absolut inte har glömt bort dig och vill även be hemskt mycket om ursäkt för att det har dröjt med att få ordning på fjärrstyrningen till bränslevärmaren.
    Den saknade delen till fjärrstyrningen har varit slut i Hondas lager sedan en tid men nu har vi äntligen fått hem delen som behövs för att få igång fjärrstyrningen till din värmare!
    Vår verkstadschef Robert kontaktar dig för att boka in din bil snarast möjligt för att få ordning på värmaren samt även montera extraljusrampen kostnadsfritt som lite plåster på såren, vi ser verkligen fram emot att få hjälpa dig vidare !

Må bäst så hörs och ses vi !

// Juliano - STHLMBIL
  • 2019-04-27

Monica W skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL
    Vi service av min 2år gamla HR V, såg jag den nya turbon. Lukas var framme direkt, 30 min senare hade jag skrivit på för bilbyte😀. Läs mer
  • 2019-04-27

Dima F skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL