Felix Ribbestad
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-25

Läs vad 28 Läs vad Felix Ribbestad

• Linda T skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL

2020-07-12

Bilköp är en stor affär och vi blev väl omhändertagna. Vi är så glada och tacksamma för den service och kunnande som Felix bidrog med. En alltigenom trevlig upplevelse. Läs mer
    2020-07-13 Felix R svarar Linda T
    Tack så mycket Linda! Jag får tacka själv för en väldigt trevlig affär! Ni har många trevliga mil att se fram emot med den fina bilen!
  • Ahmad A skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL

2020-07-11

Jag köpte en bil. Säljaren var trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-07-11 Felix R svarar Ahmad A
    Tack så mycket Ahmad! Jag hoppas att ni hade en riktigt trevlig bilresa hem till Bollnäs med den nya bilen. Tack för en trevlig affär.
  • Jessica V skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL

2020-06-04

Bra service och snabbt hantering. Super fin bil. Läs mer
    2020-06-04 Felix R svarar Jessica V
    Vad kul att höra att ni tycker om bilen! Nu är det bara till att ta en riktigt fin bilsemester.
  • Elvis M skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL

2020-05-28

Vi köpte en Audi A6 av Felix via telefon och det fungerade hur bra som helst. Bilen levererades i utsatt tid och enligt överenskommelsen. Felix är en mycket trevlig och duktig säljare.
    Bra service och företag över lag. Läs mer
    2020-05-28 Felix R svarar Elvis M
    Tack så mycket för de snälla orden! Jag hoppas att du och Natalie kommer att ha ett riktigt trevligt ägande och många fina resor med bilen!
  • Savita Sofia N skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL

2020-05-22

Jag valde mellan tre olika bilfirmor som hade den bil jag sökte men valde STHLM BIL just för bemötandet jag fick ifrån Felix. Han var lugn och saklig. Jag fick direkt förtroende för honom. Jag köpte bilen på distans och köpet kändes tryggt och ärligt och hans service var jättebra. Läs mer
    2020-05-22 Felix R svarar Savita Sofia N
    Tack så mycket för de fina orden! Jag hoppas att dina långa bilutflykter kommer bli ännu bättre nu med nya bilen.
  • Birger B skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL

2020-05-21

Peugeot 2008 och Felix tog hand om mig på alla tänkbara sätt så jag är jätte nöjd
    Företaget levde upp till alla mina förväntningar Läs mer
    2020-05-22 Felix R svarar Birger B
    Tack så mycket Birger! Det gläder mig att höra!
  • Lars N
    Lars N skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL

2020-05-04

Xc70 -16. Väl mött och kände oss trygga i affären hela vägen. Förväntan blev infriad. En trevlig upplevelse. Felix var mycket trevlig och informativ och tydlig i vad som ingick i affären. MVH Lars Läs mer
    2020-05-04 Felix R svarar Lars N
    Tack så mycket för erat omdöme Lars! Det var trevligt att få komma till er och se Östersund. Jag hoppas bilen kommer att göra er nöjda!
  • Per Edvin S skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL

2020-04-27

Köpte en bil. Bemötandet var väldigt positivt och förtroendeingivande. De förväntningar på produkten och företaget stämde överens.
    Som upplevelse var det gemytligt och proffisionellt, informativt och porsonligt. Läs mer
    2020-04-27 Felix R svarar Per Edvin S
    Tack så mycket för din recension! Jag hoppas att bilen kommer att tjäna dig väl!
  • Dimosthenis R skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL

2020-02-17

Vi köpte en bil av Felix.
    Trevlig bemötande av Felix.
    Det blev en "smidig" bilaffär. Läs mer
    2020-02-17 Felix R svarar Dimosthenis R
    Tack så mycket Dimos för trevliga möten ifrån eran sida också!
  • Raul P skrev om Felix Ribbestad en del av STHLM BIL

2019-12-21

Trevligt, lyhörd säljare med en kund bemötande som man vill ha, kunden i fokus.

Samt en mycket trevlig assisterarade service kvinna på plats som kunde hjälpa till man säljaren var upptagen.

Tack för hjälpen.

Bilen är underbar.
    Mvh Raúl Läs mer
    2019-12-23 Felix R svarar Raul P
    Stort tack från både mig och Dessire! Vi hoppas att bilen kommer att vara riktigt rolig över många mil framöver!
Juliano Halef
Felix Ribbestad