Snabba att svara och ger mycket bra och professionell service!
Geting-, Däck- & Bilservice AB
Om företaget
Vi är en allbilverkstad för alla bilar och märken men med särskilt hög kompetens på Mercedes, VW, Audi, Skoda och SEAT. Vi utför bland annat byten av avgasrör, bromsbyten, kamremsbyten, däckservice, bildiagnostik, elektriska felsökningar och annat som din bil kan tänkas behövas. Utöver detta erbjuder vi även dedikerade tjänster...
54 omdömen om Geting-, Däck- & Bilservice AB
Sedan starten hos Reco 2014
Tack för ditt fina omdöme! Vi uppskattar det verkligen och är glada att du är nöjd med vår service. Välkommen åter! Mvh Grabbarna på geting :)
Alltid ett trevligt gäng och med väldigt bra service. Grymt utföra arbeten. Mycket bra !!
Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi uppskattar verkligen dina ord och är glada att du är nöjd med både service och utförda arbeten. Välkommen åter! Mvh Grabbarna på Geting :)
Mycket nöjd med er service. Toppen!
Tack för ditt fina omdöme! Vi är väldigt glada att du är nöjd med vår service. Välkommen åter! Mvh Grabbarna på Geting
Mycket serviceminded och lösningsorienterade till ett bra pris.
Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi uppskattar det verkligen och är glada att du är nöjd med vår service. Välkommen åter! Mvh Geting
Alltid hjälpsamma, återkopplande och vänliga!
Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du uppskattar vårt bemötande och vår service. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen framöver!
Pålitlig, utför alltid ett bra jobb
Tack för ditt fina omdöme! Vi uppskattar det verkligen och är glada att du är nöjd med vårt arbete. Välkommen åter!
Otroligt bra service & kunskap
Stort tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du uppskattar vår service och kunskap. Välkommen åter! Mvh Geting
Trevligt bemötande med bra, effektiv och prisvärd service.
Bra o trevligt mottagande av personal Bra pris! Känns som toppenkillar som jobbar där
Bra med Geting i samma garage där vår bil står. P.S. Utvändig biltvätt bör inte kosta mer än max 400 SEK.
Har inget att klaga. Trevligt bemötande. Snabb service.
Alltid proffsig hjälp o trevligt bemötande! Bästa bilverkstan på hela Södermalm! 👌
Går snabt att få en tid, trevlig service, bra pris.
Enastående service. Den typen av verkstad som lånar ut en startmotor gratis istället för att ta betalt för onödiga tjänster och reparationer när bilen inte startar. Punktliga, snabba och effektiva. Och alltid mycket trevliga.
Lätt att boka tid och efter jobbet de gjorde, visade de mig hur det verkligen såg ut både före och efter. Det enda negativa var att vi hade kommit överens om att de skulle ringa om eventuella ytterligare åtgärder och kostnader det skulle kanske förekommer utöver offrets priset, men det uteblev. Det gick mycket bra ändå och jag fick en trevlig bemötande. Jag rekommendera i högsta grad!
Mycket bra service och alltid bra bemötande
På Geting kan du räkna med att bilen omhändertas, service och lagas på ett bra sätt. Den enda bilservice som vi nyttjar.
Jag upplerver deras däckhotel som mycket bra cervis
Noggranna och lyhörda, det uppskattar jag.
Killarna har alltid kunden i fokus. Snabbt jobbat med hög kvalitet.
Fantastisk service och hjälpsamma! Bakade in en ut o invändig tvätt efter reparation så kändes som jag fick en ny bil när jag hämtade den. Rekommenderar starkt och är super nöjd!
Snabbt jobb och trevliga gossar.
De löser allt, oavsett bilmärke!!
Snabbt och smidigt. Känns pålitligt.
Snabbt och effektivt med bra resultat
Snabbt, trevlig och okomplicerat.
Alltid supertrevliga och bilen omhändertagen på bästa sätt! 😃
Väldigt proffsigt och positivt bemötande. Tog mina problem på stort allvar och hjälpte mig med ytterligare felsökning. Problemen blev fort åtgärdade och jag ser ingen anledning till att gå till dyra och nonchalanta märkesverkstäder.
Alltid trevliga och serviceminded och alltid ett gött slutresultat med en perfekt bil. Ren igen som idag 🙏 Lite extra när dom själva tar initiativet och fyller spolarvätska. Glad kund 🤗
Jag kör alla mina bilärenden hos Geting då Virgil och gänget där alltid levererar högsta kvalitet på såväl bemötande som servicegrad. Allt knas med mina bilar, från stora till små, har aldrig varit något problem och killarna löser de snabbt och till en billig peng. Jag rekommenderar verkligen Geting!
Hej! Jag skriver på engelskan då det går snabbare och mer korrekt! I’ve been taking my car to Geting Däck & Bilservice for several years now. In contrast to many mechanics and shops that specialize in mostly swapping out parts, Virgil and his mechanics are knowledgeable problem solvers. I appreciate a lot that we’ve been able to trouble-shoot issues with my BMW together, that they make an effort to keep cost within a reasonable range, and that they make an effort to fit it in quickly when there’s an urgent problem. Finally,...
Väldigt bra service och trevlig personal. Rekommenderas starkt!
Min upplevelse av Geting-, Däck- & Bilservice AB var mycket positiv. Personalen var trevlig, professionell och tog sig tid att förklara vad som behövde göras med bilen. Servicen gick snabbt och smidigt, och jag kände mig trygg med att arbetet utfördes noggrant. Dessutom var priserna rimliga jämfört med andra verkstäder jag har besökt. Sammantaget är det ett pålitligt ställe för däckbyte och bilservice, och jag kan absolut tänka mig att återkomma dit i framtiden
Jag upplevande att dem var jättetrevliga och snälla. Jag upplevde att dem priser var också bra för vad jag behövde. Det var enkelt att boka tid där, och de gjorde deras jobb snabbt och bra.
Väldigt bra bemötande av personal och bra service av grabbarna plus dom är snabba med jobben
Bra och snabb service. Trevliga, noggranna och lösningsorienterade.
Otroligt bra service väldigt snabbt o smidigt inga konstigheter alls.
Alltid toppenservice! Kunnig och hjälpsam personal.
Allt gick som smort och verkligen nöjd
Killarna på verkstaden gör alltid ett bra jobb. Är trevliga och hjälpsam. Stannar man till där och bara behöver en lampa bytt så kan dom hjälpa mig. Så såklart lämnar jag in min bil på service hos dom.
Helt fantastisk service, smidiga, otroligt hjälpsamma och generösa. Har en dialog med en ist för bara tala om eller köra över. Otroligt tacksam att jag hittat hit. Det e en enorm trygghet att dom finns✨✨✨
Mycker bra. Trevligt bemötande och bra tvättservice.
Otroligt trevliga samt tillmötesgående med känsla för noggrant utförda tjänster.
Smörjde upp bromsar som låst sig. Trevliga och bra pris.
Fantastiska! Lämnade in bilen för service samt byte av ventilkåpspackning och fick tillbaka bilen samma dag efter bara några timmar. Rekommenderar starkt!
Alltid trevliga och serviceminded. Utför allt från reparationer till tvätt med samma noggrannhet och proffessionalism.
Snabb service och vänligt bemötande.
Skickliga, bussiga, prisvärda (på däckhotell också).gör allt för att hjälpa kunden på smidigaste sätt och man slipper betala för flashiga attribut. Dessutom centralt belägna. "Blånos matte"
En superverkstad. Kunnig trevlig hjälpsam personal. Prisvärd (på däckhotell också). Som kund slipper man betala för flashiga mottagningar. Enkelt men kompetent. Jag har från start fått jättego' hjälp. Dessutom centralt belägen. "Blånos matte"
Bra snabb service trevlig & kunnig personal.Vi får alltid hjälp direkt.