Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Kungsholmen Marieberg SBO Däck i Stockholm AB

SBO Däck i Stockholm AB

Sysslomansgatan 12, 112 41 Stockholm — Visa karta

4.4 i betyg av av 71 omdömen

SBO Däck är den lokala bilverkstaden med de nöjda kunderna. Oavsett om du vill få din bil lagad eller om du vill byta däck kommer vi göra dig nöjd. Så om du vill bli en av alla våra nöjda kunder kontakta oss idag.
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 71 kunder tycker om SBO Däck i Stockholm AB

• 2016-11-22

Gustav skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Tack SBO !!
    Var häromdan o bytte mina däck bästa service ringde in och fick tid direkt o snabbt gick det så 500:- (inkl moms) var värd att betala då jag ringde runt till olika verkstäder o ingen hade tid.
    Mycket bra service torts att det var mycket kö och fika fanns det också !
    Väl på återseende nästa gång !!!!
    Recomenderar varmt !!! Läs mer
  • 2016-11-20

Christian skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Mycket otydlig prislista med och utan moms och vad som meddelas i bokningen. Om man tycker det är prisvärt med 500kr (inkl moms) att få 4 hjul skiftade på bilen, så åk till SBO. Det kommer inte jag göra igen.

Räkna inte med något riktigt kvitto utan att fråga.

Även lite märkligt att alla recensioner på reco för SBO är koncentrerade till 20140822-25 och 20141111-12, dessutom i positiv anda. Läs mer
  • 2015-04-01

Andreas C skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    hade beställt mina nya däck hit. Servicen i sig var utmärkt, det gick snabbt och enkelt. Men sen fick jag ett erbjudande om att förvara däcken gratis på deras däckhotell i 6 månader, det skulle även ingå tvätt av däcken. Vid uthämtning nu 6 månader senare, fick jag höra "sj'lvklart kan det inte vara gratis, då skulle vi gå back ju". De ville ha 500 spänn för jobbet.

Tack Sbo. Ej på återseende. Läs mer
  • 2014-12-15

Pauline R skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Trevligt bemötande, snabb servicce Läs mer
  • 2014-12-10

Robban D skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bästa däckverkstaden // Robban Läs mer
  • Lars L

2014-12-10

Lars L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Snabb vänlig korrekt service och rimliga priser. Läs mer
  • 2014-12-10

Jeanette B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra och snabb service, mycket trevliga och kunniga vad jag kunde bedömma. Dessutom en av stans billigaste! Läs mer
  • 2014-11-26

Ulla W skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Byte av däck utan fälg. Snyggt jobbat och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2014-11-26

Hans K skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Första besöket hos SBO. De var mycket tillmötesgående och snabba. Jag fick bra hjälp och tips till ett rimligt pris. Läs mer
  • 2014-11-25

Nima T skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    De av- och påmonterade nya däck. De är väldigt trevliga och duktiga Läs mer
  • 2014-11-20

Joel L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Sbo däck är bäst! Namnet är dock lite missvisande eftersom de sysslar med så mycket mer än bara däcken. Främst är de en mycket bra verkstad. Alltid tillmötesgående, god service och bra priser. Det är lätt att göra överenskommelser om såväl pris och avbetalning som vad som måste åtgärdas, när och hur det ska ske samt vad alternativet skulle vara om man inte genomför föreslagen åtgärd. Läs mer
  • 2014-11-16

Lennart L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Har anlitat SBO för montering av både nya vinter- och sommardäck. Bra bemötande och jobbet utfört på utsatt tid båda gångerna. Skulle inte tveka över att anita dem igen. Läs mer
  • 2014-11-15

Tommy E skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Absolut ingenting att vara missnöjd med. Trevligt bemötande av personal. Väl genomfört arbete och lite bra tips för däckhantering i övrigt. Dessutom en bra prisbild för i mitt fall ett däckbyte. Rekommenderas starkt:) Läs mer
  • 2014-11-13

Karl G skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag har köpt däckbyte och nya sommardäck.
    Jag har även anlitat SBO för lagning av en plåtskada.
    Alltid trevligt och vänligt bemötande. Snabba jobb. Läs mer

Angelika B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag fick ett mycket gott bemötande på SBO Däck. Det var enkelt att boka tid på internet och jag fick komma in den tid jag bokat utan fördröjning/väntetid. De bytte mina sommarhjul till vinterhjulen som legat på deras däckhotell under sommaren. Nu åkte sommarhjulen in på däckhotellet. Allt gick mycket lätt och smidigt och de tipsade mig också om att det kan komma att vara dags att byta till nya sommardäck nästa säsong. Läs mer

Michael K skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Proffesionell och trevlig personal.
    snabbt och smidigt arbete. Läs mer

Arne N skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Har bara bestämt tid för hjulbyte hittills och har ännu inte fått något arbete utfört. Tidsbeställningen gjordes på webben via samarbetspartnern bythjul.com, så jag har inte haft någon direktkontakt med SBO Däck alls. Jag ger därför ett neutralt betyg här nedan. Läs mer

Todd T skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bokade tid via deras hemsida för byte av däck samt fortsatt förvaring. Allt gick mycket smidigt och snabbt. Jag är nöjd! Läs mer
  • Sofie L

2014-11-11

Sofie L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra bemötande, trevliga och lagom säljfokuserade. Överträffade mina förväntningar i bemötandet. Läs mer

Catharina L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Vänligt bemötande. Bra service Läs mer

Global Times Group G skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Smidigt, snabbt och ordentligt däckbyte till bra priser. Fick hjälp både med balansering och montering. Läs mer

Miguel G skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag köpte fyra vinterdäck med montering på fälg, balansering och fälgtvätt. Det fick jag ett synnerligen bra och trivsamt pris på med snabb service. Mycket nöjd. Läs mer

Carina L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Alltid lika trevligt bemötande. Jag känner stort förtroende för firman. Läs mer

Lars J skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Snabb och bra service. Frågade om däckförvaring etc. Läs mer

Johan M skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Superbra service och väldigt trevlig personal. Läs mer

Mikael S skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Trevliga och proffsiga. Läs mer

Mats K skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Snabbt och smidigt. bytte till nya vinterdäck,odubbat. Fick en kopp kaffe ochså precis som på TV reklamens va de nu heter? Läs mer

Gunhild B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Har ny använt SBO Däck 3 gånger i samband med byte/förvaring av däck. Jättebra bemötande och service! Läs mer

Patrik B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Mycket tillmötesgående företag dock lite slarviga med hantering av hjul. Blev ett missöde när som bytte däck på min bil.
    Slog av fälgen med hammare så fälgen gick i backen med följd av skada på fälg Läs mer

Liat M skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra service! trevlig och professional personal. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Rikard S skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer

Michel C skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Well leveransen var bra dock kunde dom ej fullfölja den då mitt hjullåsa va pajj, men det löste sig till slut. Läs mer

Lena O skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Vänligt och trevligt bemötande och snabb service :-) Läs mer

Margareta W skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Mycket trevligt bemötande och professionellt hanterande av däckbytet. Läs mer
  • 2014-11-06

Anton J skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Skiftade precis däck och lämnade sommardäcken på vinterförvaring. Ringde 15 minuter innan och SBO fixade en drop-in tid direkt. Mycket snabb, professionell och väldigt trevlig personal med bra priser! Läs mer

Roger W skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra och snabb service men tdbokning på nätet vilket förenklar processen med däcksbyte. Möjlighet till däckhotell är också bra. Läs mer
    Veronica & Sammy gillar detta

Roger B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    däckbyte och däckförvaring.
    bokat byte efter nätbeställning av däck, fungerade bra och snabbt. Läs mer

Claes S skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag har lämnat in vinterdäck för förvaring men har ännu inte hämtat ut dem och fått dem monterade. Därför är min erfarenhet av företaget begränsad till ett enda tillfälle. Läs mer

Fredrik T skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Däckförvaring och byte. Det fungerar jättebra. De är flexibla vid däckbyten med många tider att välja på. Läs mer
  • 2014-08-24

Eva J skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Vi hade i vintras blivit av med vår gamla däcksförvaring och kontaktade SBO däck som visade flexibilitet och trevligt bemötande. De skiftade och förvarar nu våra vinterdäck. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera dem. Läs mer
  • 2014-08-24

Bengt A skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag har bara lämnat in en omgång däck för sommarförvaring och har alltså inte så stor erfarenhet av SBO Däck. Jag tyckte jag fick ett bra mottagande där och fick ö h t ett bra intryck av firman. Jag uppskattar, att de oljar in däcken. Bra att de ligger nära min bostad. Läs mer

Björn skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Stabil leverantör av däck och däckbyten, men också en riktigt bra verkstad....verkar fixa det mesta! Läs mer

Anders D skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Professionellt, kunnigt bemötande. Hög servicenivå. Ett fel som tidigare däckbytare inte uppmärksammats upptäcktes genast av SBO. Läs mer

veronica z skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag bytte fälgar på min BMW och blev jättenöjd! Servicen är snabb och professionell och Sammy och hans anställda är väldigt kunniga och trevliga! Jag kommer använda SBO Däck för alla mina framtida däck och bilproblem. Väldigt bra priser också. A+ Läs mer

Tomas C skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Strålande service. Ödmjukt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer

Göran Å skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra bemötande och kunnig personal. Mycket serviceminded ! Läs mer

Niklas B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Suverän service . Kundvänlig. Rekommenderar alla att kontakta SBO däck Läs mer

Göran S skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra service.
    Blev fel först vid däckbytet, men de rättade till utan kostnad. Läs mer

Carl O skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag har kontrakt för däckservice, byte av däck och förvaring. Servicen är bästa tänkbara! Sami, ägaren, är en helt underbar person. Läs mer

Peter Å skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra service och bra bemötande.
    Ok pris i förhållande till Kvalite Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Stockholm: