SBO Däck i Stockholm AB

Sysslomansgatan 12, 112 41 Stockholm — Visa karta

4.4 i betyg av av 71 omdömen

SBO Däck är den lokala bilverkstaden med de nöjda kunderna. Oavsett om du vill få din bil lagad eller om du vill byta däck kommer vi göra dig nöjd. Så om du vill bli en av alla våra nöjda kunder kontakta oss idag.
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 71 kunder tycker om SBO Däck i Stockholm AB

• 2016-11-22

Gustav skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Tack SBO !!
    Var häromdan o bytte mina däck bästa service ringde in och fick tid direkt o snabbt gick det så 500:- (inkl moms) var värd att betala då jag ringde runt till olika verkstäder o ingen hade tid.
    Mycket bra service torts att det var mycket kö och fika fanns det också !
    Väl på återseende nästa gång !!!!
    Recomenderar varmt !!! Läs mer
    Speedy Bilservice Jakobsberg
    4.7 / 5 i betyg — 131 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök"
  • 2016-11-20

Christian skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Mycket otydlig prislista med och utan moms och vad som meddelas i bokningen. Om man tycker det är prisvärt med 500kr (inkl moms) att få 4 hjul skiftade på bilen, så åk till SBO. Det kommer inte jag göra igen.

Räkna inte med något riktigt kvitto utan att fråga.

Även lite märkligt att alla recensioner på reco för SBO är koncentrerade till 20140822-25 och 20141111-12, dessutom i positiv anda. Läs mer
  • 2015-04-01

Andreas C skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    hade beställt mina nya däck hit. Servicen i sig var utmärkt, det gick snabbt och enkelt. Men sen fick jag ett erbjudande om att förvara däcken gratis på deras däckhotell i 6 månader, det skulle även ingå tvätt av däcken. Vid uthämtning nu 6 månader senare, fick jag höra "sj'lvklart kan det inte vara gratis, då skulle vi gå back ju". De ville ha 500 spänn för jobbet.

Tack Sbo. Ej på återseende. Läs mer
    Speedy Bilservice Västberga
    4.4 / 5 i betyg — 237 omdömen
    Badge2019
    "Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a"
  • 2014-12-15

Pauline R skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Trevligt bemötande, snabb servicce Läs mer
  • 2014-12-10

Robban D skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bästa däckverkstaden // Robban Läs mer
    Speedy Bilservice Tyresö
    4.6 / 5 i betyg — 397 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fått mer hjälp än vad jag begärde. En trasig och läckande bränsleslang hittades när ventilationen skulle justeras. Stort tack för den hjälpe"
    Becklin C
  • Lars L

2014-12-10

Lars L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Snabb vänlig korrekt service och rimliga priser. Läs mer
  • 2014-12-10

Jeanette B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra och snabb service, mycket trevliga och kunniga vad jag kunde bedömma. Dessutom en av stans billigaste! Läs mer
    Speedy Bilservice Högdalen
    4.7 / 5 i betyg — 1508 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Trevligt bemötande. Billigare service, snabbt jobbat med kvalitet. Bra läge med Högdalens t-bana i närheten."
    Annalena S
  • 2014-11-26

Ulla W skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Byte av däck utan fälg. Snyggt jobbat och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2014-11-26

Hans K skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Första besöket hos SBO. De var mycket tillmötesgående och snabba. Jag fick bra hjälp och tips till ett rimligt pris. Läs mer
    Min Bil Haninge
    4.4 / 5 i betyg — 457 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag brukar låta Min bil åtgärda olika ”saker”på min bil,jag blir vänligt bemött,och dom är väldigt serviceminded.med förtroende vänder jag m"
    Gerd Elisabet F
  • 2014-11-25

Nima T skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    De av- och påmonterade nya däck. De är väldigt trevliga och duktiga Läs mer
  • 2014-11-20

Joel L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Sbo däck är bäst! Namnet är dock lite missvisande eftersom de sysslar med så mycket mer än bara däcken. Främst är de en mycket bra verkstad. Alltid tillmötesgående, god service och bra priser. Det är lätt att göra överenskommelser om såväl pris och avbetalning som vad som måste åtgärdas, när och hur det ska ske samt vad alternativet skulle vara om man inte genomför föreslagen åtgärd. Läs mer
    Speedy Bilservice Haninge
    4.7 / 5 i betyg — 250 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Lämnar sällan mina bilar på service eftersom jag meckar själv. Denna gång var det kamrem och då behöver jag hjälp. Bad märkesverkstaden i nä"
  • 2014-11-16

Lennart L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Har anlitat SBO för montering av både nya vinter- och sommardäck. Bra bemötande och jobbet utfört på utsatt tid båda gångerna. Skulle inte tveka över att anita dem igen. Läs mer
  • 2014-11-15

Tommy E skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Absolut ingenting att vara missnöjd med. Trevligt bemötande av personal. Väl genomfört arbete och lite bra tips för däckhantering i övrigt. Dessutom en bra prisbild för i mitt fall ett däckbyte. Rekommenderas starkt:) Läs mer
    KW Bilservice i Stockholm AB
    4.6 / 5 i betyg — 145 omdömen
    Badge2018
    "Alltid trevligt bemötande och snabb återkoppling. Supernöjd!"
    Janette J
  • 2014-11-13

Karl G skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag har köpt däckbyte och nya sommardäck.
    Jag har även anlitat SBO för lagning av en plåtskada.
    Alltid trevligt och vänligt bemötande. Snabba jobb. Läs mer

Angelika B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag fick ett mycket gott bemötande på SBO Däck. Det var enkelt att boka tid på internet och jag fick komma in den tid jag bokat utan fördröjning/väntetid. De bytte mina sommarhjul till vinterhjulen som legat på deras däckhotell under sommaren. Nu åkte sommarhjulen in på däckhotellet. Allt gick mycket lätt och smidigt och de tipsade mig också om att det kan komma att vara dags att byta till nya sommardäck nästa säsong. Läs mer
    Speedy Bilservice Vasastan
    4.9 / 5 i betyg — 301 omdömen
    Badge2020
    "Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga"
    Brittis O

Michael K skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Proffesionell och trevlig personal.
    snabbt och smidigt arbete. Läs mer

Arne N skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Har bara bestämt tid för hjulbyte hittills och har ännu inte fått något arbete utfört. Tidsbeställningen gjordes på webben via samarbetspartnern bythjul.com, så jag har inte haft någon direktkontakt med SBO Däck alls. Jag ger därför ett neutralt betyg här nedan. Läs mer
    Speedy Bilservice Vällingby
    4.7 / 5 i betyg — 859 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppen. Bra service och väldigt trevlig och hjälpsam personal. Jättenöjd"
    Åsa christina N

Todd T skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bokade tid via deras hemsida för byte av däck samt fortsatt förvaring. Allt gick mycket smidigt och snabbt. Jag är nöjd! Läs mer
  • Sofie L

2014-11-11

Sofie L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra bemötande, trevliga och lagom säljfokuserade. Överträffade mina förväntningar i bemötandet. Läs mer
    Speedy Bilservice Södertälje
    4.9 / 5 i betyg — 188 omdömen
    Badge2020
    "Klockrent ställe! Har bara bra erfarenheter av Speedy Bilservice - både här i Södertälje och Haninge. Supertrevliga, professionella och fram"
    Ulrika Pauline N

Catharina L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Vänligt bemötande. Bra service Läs mer

Global Times Group G skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Smidigt, snabbt och ordentligt däckbyte till bra priser. Fick hjälp både med balansering och montering. Läs mer
    Mekonomen Hemmesta
    4.4 / 5 i betyg — 408 omdömen
    Badge2018
    "Känslan är som att komma hem litegrann. Det är familjärt, och man kan prata med personalen om de problemet med fordonet på ett enkelt sätt"

Miguel G skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag köpte fyra vinterdäck med montering på fälg, balansering och fälgtvätt. Det fick jag ett synnerligen bra och trivsamt pris på med snabb service. Mycket nöjd. Läs mer

Carina L skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Alltid lika trevligt bemötande. Jag känner stort förtroende för firman. Läs mer
    Speedy Bilservice Nacka
    4.5 / 5 i betyg — 808 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Beställde byte av bromsskivor +belägg, fick komma dagen efter, en timme senare var allting klart och då fick jag även hjälp med ett lampbyte"

Lars J skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Snabb och bra service. Frågade om däckförvaring etc. Läs mer

Johan M skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Superbra service och väldigt trevlig personal. Läs mer
    Speedy Bilservice Solna
    4.6 / 5 i betyg — 633 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!"

Mikael S skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Trevliga och proffsiga. Läs mer

Mats K skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Snabbt och smidigt. bytte till nya vinterdäck,odubbat. Fick en kopp kaffe ochså precis som på TV reklamens va de nu heter? Läs mer
    Mekonomen Norrtull
    4.7 / 5 i betyg — 387 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga."
    Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W

Gunhild B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Har ny använt SBO Däck 3 gånger i samband med byte/förvaring av däck. Jättebra bemötande och service! Läs mer

Patrik B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Mycket tillmötesgående företag dock lite slarviga med hantering av hjul. Blev ett missöde när som bytte däck på min bil.
    Slog av fälgen med hammare så fälgen gick i backen med följd av skada på fälg Läs mer
    Min Bil Vallentuna
    4.5 / 5 i betyg — 415 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Reparation av spridare i samband med motorstop och en grundlig stor service. Det blev en stor summa men en prisvärd reparation som vi är myc"
    Bror Kristian L

Liat M skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra service! trevlig och professional personal. Kan varmt rekommendera! Läs mer

Rikard S skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
    4.7 / 5 i betyg — 26 omdömen
    Badge2018
    "Otroligt hjälpsamma! Seriösa, professionella med ett väldigt fint bemötande. Rekommenderas starkt!"
    Caroline R

Michel C skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Well leveransen var bra dock kunde dom ej fullfölja den då mitt hjullåsa va pajj, men det löste sig till slut. Läs mer

Lena O skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Vänligt och trevligt bemötande och snabb service :-) Läs mer
    Speedy Bilservice Valhallavägen
    4.7 / 5 i betyg — 590 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Snabba, kunniga med justa priser, serviceinriktade"

Margareta W skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Mycket trevligt bemötande och professionellt hanterande av däckbytet. Läs mer
  • 2014-11-06

Anton J skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Skiftade precis däck och lämnade sommardäcken på vinterförvaring. Ringde 15 minuter innan och SBO fixade en drop-in tid direkt. Mycket snabb, professionell och väldigt trevlig personal med bra priser! Läs mer
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 89 omdömen
    Badge2019
    "Tack för utmärkt service och hjälp i val av ny tjänstebil. Detta är mitt tredje bilköp i rad av Daniel Sundberg och STHLM BIL och än en g"

Roger W skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra och snabb service men tdbokning på nätet vilket förenklar processen med däcksbyte. Möjlighet till däckhotell är också bra. Läs mer
    Veronica & Sammy gillar detta

Roger B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    däckbyte och däckförvaring.
    bokat byte efter nätbeställning av däck, fungerade bra och snabbt. Läs mer
    Speedy Bilservice Eskilstuna
    4.6 / 5 i betyg — 114 omdömen
    Badge2019
    "Mycket snabb och proffsig hjälp med akut bromsproblem. Väldigt hög nivå på kundservicen!"
    AGNETA SOFIA L

Claes S skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag har lämnat in vinterdäck för förvaring men har ännu inte hämtat ut dem och fått dem monterade. Därför är min erfarenhet av företaget begränsad till ett enda tillfälle. Läs mer

Fredrik T skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Däckförvaring och byte. Det fungerar jättebra. De är flexibla vid däckbyten med många tider att välja på. Läs mer
    Speedy Bilservice Södermalm
    4.6 / 5 i betyg — 397 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt bra och proffsiga! Jag har en rätt ovanlig bil och hade problem med frambromsarna speciellt vänster fram. Jag ringde och kunde komma"
  • 2014-08-24

Eva J skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Vi hade i vintras blivit av med vår gamla däcksförvaring och kontaktade SBO däck som visade flexibilitet och trevligt bemötande. De skiftade och förvarar nu våra vinterdäck. Vi är mycket nöjda och kan rekommendera dem. Läs mer
  • 2014-08-24

Bengt A skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag har bara lämnat in en omgång däck för sommarförvaring och har alltså inte så stor erfarenhet av SBO Däck. Jag tyckte jag fick ett bra mottagande där och fick ö h t ett bra intryck av firman. Jag uppskattar, att de oljar in däcken. Bra att de ligger nära min bostad. Läs mer
    Speedy Bilservice Fruängen
    4.6 / 5 i betyg — 1129 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!"

Björn skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Stabil leverantör av däck och däckbyten, men också en riktigt bra verkstad....verkar fixa det mesta! Läs mer

Anders D skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Professionellt, kunnigt bemötande. Hög servicenivå. Ett fel som tidigare däckbytare inte uppmärksammats upptäcktes genast av SBO. Läs mer
    Proline Bilskador AB
    4.7 / 5 i betyg — 114 omdömen
    Badge2019
    "Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete"

veronica z skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag bytte fälgar på min BMW och blev jättenöjd! Servicen är snabb och professionell och Sammy och hans anställda är väldigt kunniga och trevliga! Jag kommer använda SBO Däck för alla mina framtida däck och bilproblem. Väldigt bra priser också. A+ Läs mer

Tomas C skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Strålande service. Ödmjukt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Reco tipsar!
    "Supernöjd med service och bemötande trots att vi har en äldre bil! Ni har haft stor uthållighet i att hitta felet som gav diffusa symtom! Oc"

Göran Å skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra bemötande och kunnig personal. Mycket serviceminded ! Läs mer

Niklas B skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Suverän service . Kundvänlig. Rekommenderar alla att kontakta SBO däck Läs mer
    Min bil Bromma
    4.4 / 5 i betyg — 1337 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips"

Göran S skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra service.
    Blev fel först vid däckbytet, men de rättade till utan kostnad. Läs mer

Carl O skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Jag har kontrakt för däckservice, byte av däck och förvaring. Servicen är bästa tänkbara! Sami, ägaren, är en helt underbar person. Läs mer
    Speedy Bilservice Märsta
    4.9 / 5 i betyg — 23 omdömen
    Badge2019
    "Servis, kamrembyte. Väldigt trevligt bemötande. Att ska göra en bra jobb, ja dem görde en bra jobb. Trevlig och kunnig personal görde en bra"

Peter Å skrev om SBO Däck i Stockholm AB
    Bra service och bra bemötande.
    Ok pris i förhållande till Kvalite Läs mer
    Speedy Bilservice Täby
    4.7 / 5 i betyg — 523 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Enkla att ha och göra med, snabb service, trevligt bemötande"
    Isabelle gisela cam C
    Speedy Bilservice Nynäshamn
    4.8 / 5 i betyg — 85 omdömen
    Badge2020
    "När jag lämnar in bilen för service hos Speedy så vet jag att dom gör ett bra jobb till en billig peng."
    Speedy Bilservice Huddinge
    4.7 / 5 i betyg — 269 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Utmärkt service och bemötande. Fick åtgärdat problem med bilen som jag inte förväntat mig skulle bli klart på bestämd tid. Över förväntan."
    Andreas Kent S
    Min Bil Sollentuna
    4.5 / 5 i betyg — 1174 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Utmärkt service hela vägen, inklusive mottagande, kommunikation och personligt anpassning av servicen! Mycket nöjd!"
    Speedy Bilservice Arninge
    5.0 / 5 i betyg — 36 omdömen
    Badge2017
    "Jag har alla bilarna hos Bilservice Arninge och är så himla nöjd o trygg med det. Bästa kundservice seriösa kunniga och bästa pris. Jag reko"
    Inga Susanne J
    Speedy Bilservice Västerås
    4.6 / 5 i betyg — 254 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket nöjd! Återkommande kund här"
    Louise Christina K
    Min Bil Täby
    4.5 / 5 i betyg — 677 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag fick hjälp att felsöka och reparera min bil, jag är nöjd med precis allt! Tack!"
    Berit Margareta A

Bästa Bilverkstäderna nära SBO Däck i Stockholm AB: