Bästa bemötande och snabb, bra service och reparation. Rekommenderar.
Mekonomen Värmdö
Om företaget
Välkommen till Mekonomen Värmdö! I Mekonomenverkstaden på Värmdö kan vi serva och reparera så gott som alla bilmärken, oavsett ålder. Genom att kombinera erfarenhet, kunskap och den senaste tekniken hjälper vi dig med allt din bil kan tänkas behöva! Vi svarar gärna på frågor om hur du bäst tar hand om din bil och delar med...
2508 omdömen om Mekonomen Värmdö
Sedan starten hos Reco 2016
Fick snabb och professionell service.
Ett väldigt väldigt bra bemötande. Problemet löst snabbare än först kommunicerat, dessutom till en rimlig kostnad. Jag är jättenöjd! Jag Rekommenderar starkt denna verkstad.
Bra mottagande, snabb service.
Gjorde allt för att jag skulle få låna och lämna in min bil efter att jag tagit fel på en dag Mycket trevligt bemötande Jag återkommer när de behövs 👍🌸
Snabb, vänlig och professionellt bemötande
Jag hade min bil på verkstad och är mycket nöjd med resultatet. De fixade bilen bra och personalen var trevlig, professionell och hjälpsam. Tack för bra service!
Enligt mina förväntningar på vad som skulle genomföras
Bbbbbbbbbbrrrrrrrrrraaaaaaaaaa
Trevligt bemötande av Harry som alltid. Arbetet hoppas jag är utfört korrekt, vill inte ha några halvtaskiga jobb. Jag har inte haft några reklamationer på deras jobb.
Trevligt och proffsigt bemötande mycket bra
Bra jobb! Precis enligt offerten. Väldigt nöjd!
Alltid snabb hjälp och fint bemötande och ett arbete utfört i yttersta världsklass. Bästa verkstaden.
Hej , trots att det blivit något missförstånd med tiden !? Fick vi hjälp på en gång iaf. Tack !
Trevligt bemötande och proffsigt skött.
Toppen jobb och snabbt. Kommer gärna tillbaka och rekommenderar andra i fortsättningen.
Bra bemötande trevlig personal och framför allt bra jobb.
Enkel och snabb bokning och väldigt bra bemötande på alla sätt.
Bästa verkstaden, utförlig information om vad de gjort med min gamla bil och vad som skulle behöva göras i framtiden. Även tips på delar till bra pris och expertverkstäder för just mitt märke.
Bra service, dyra reservdelar.
Smidigt, enkelt och skickliga. Stort förtroende deras kunskap vilket gör mig trygg som kund.
Bytte mina fyra däck som var slitna. Bilen drog också till höger vid körning.
Jag lämnade in bilen för byte av fjädrar bak. Då upptäcktes att stötdämparna också var slut. Jag blev uppringd för att bedöma om jag ville få det bytt. Jag fick prisuppgift på båda arbeten. Eftersom det var en fredag och stötdämparna måste beställas,blev jag erbjuden en lånebil,vilket jag inte utnyttjade. Mottagandet och arbetet var utmärkt!
Snabbt bra och prisvärt reparation
Otroligt snabb och välutförd reparation.
Bra o trevligt bemötande av en seriös aktör.
Trevlig personal och fick snabb hjälp till bra pris. Var flera saker som behövde åtgärdas (fjädrar, broms) och blev positivt överraskad när jag fick tillbaka bilen samma dag. Känns också som att de är ärliga och inte försöker lura en.
Trevligt bemötande, bra och detaljerad information och väl gjort jobb. Tack, kommer nästa år tillbaka.
Bytte olja och lite små fix nästan 10 000 Kr vet inte om det var bra eller dåligt . Är ingen mekaniker men har körkort Vad vill ni jag ska säga , trevlig kille i receptionen
Trevligt bemötande, snabbt och braverkställande och supert att vi fick lånebil under tiden. Vi är jättenöjda och återkommer om något blir fel med bilen. Rekommenderar gärna till vänner och bekanta 🤗🌹
Bilen levererades snabbt efter service. Hade lånebil och fick tyvärr tanka det första jag gjorde vilket inte var så lätt eftersom jag kör elbil normalt och hade jättesvårt att hitta hur man öppnar tanklocket
Vänligt bemötande och proffsigt genomförande. Löser även extra uppgifter inom tidsintervallet. Bara lovord
Hej. De är snäll och fixa bilen snabbt. Och de flexbi med tiden. Snyggt jobbat. Tack för det
Trevligt bemötande och utfört mitt ärende snabbt och skickligt 👍🏼
Mycket bra bemötande och bra löpande kommunikation om åtgärder
Mkt bra service - kundmottagning samt mekanikers arbete
Snabb och smidig service. Trevlig personal och gott kaffe 🙂
Lätt o boka tid trots att Ai inte blev rätt men ett telefonsamtal gjorde susen. Snabbt jobb.
Mycket bra o vänligt bemötande och snabb service.
Fick en snabb hjälp med batteribyte av trevlig och serviceinriktad personal, mycket tacksam
Smidigt o alltid med samma trevliga bemötande
Första gången vi behövde bärga in bilen, annars brukar vi serva. Supersnabb återkoppling och ännu snabbare lagad blir trots att inget var förberett - super
Infomativa och tydliga med lämpliga åtgärder. Trevligt bemötande.
Snabb service, bra bemötande. Dyrt dock.
Som vanligt så fick jag prima service!
Otroligt trevlig och tillmötesgående personal som vet vad dom gör och ger mycket bra service!
Bra och snabb service samt trevligt bemötande.
Bra och snabb hjälp. Inget annat att skriva
Smidigt däckbyte men omständigt att boka via hemsidan. Fick ingen exakt tid. Ringde upp kundservice. Fick då också en tidigare tid
Helt okej! Snabb och trevlig service.