Mekonomen Värmdö

Mekonomen Värmdö

www.mekonomen.se
  • BadgeElevenYears
Omdömen totalt
2 508
Snittbetyg
4.7
Ring 08-501 659 10 Dela

Om företaget

Välkommen till Mekonomen Värmdö! I Mekonomenverkstaden på Värmdö kan vi serva och reparera så gott som alla bilmärken, oavsett ålder. Genom att kombinera erfarenhet, kunskap och den senaste tekniken hjälper vi dig med allt din bil kan tänkas behöva! Vi svarar gärna på frågor om hur du bäst tar hand om din bil och delar med... 

Skriv ett omdöme

2508 omdömen om Mekonomen Värmdö

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 2508 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Lena M
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bästa bemötande och snabb, bra service och reparation. Rekommenderar.

Tina B
Skrev om Mekonomen Värmdö

Fick snabb och professionell service.

Mats F
Skrev om Mekonomen Värmdö

Ett väldigt väldigt bra bemötande. Problemet löst snabbare än först kommunicerat, dessutom till en rimlig kostnad. Jag är jättenöjd! Jag Rekommenderar starkt denna verkstad.

Astrid J
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bra mottagande, snabb service.

Solvieg D
Skrev om Mekonomen Värmdö

Gjorde allt för att jag skulle få låna och lämna in min bil efter att jag tagit fel på en dag Mycket trevligt bemötande Jag återkommer när de behövs 👍🌸

Carl-Gustav O
Skrev om Mekonomen Värmdö

Snabb, vänlig och professionellt bemötande

Zemkiel T
Skrev om Mekonomen Värmdö

Jag hade min bil på verkstad och är mycket nöjd med resultatet. De fixade bilen bra och personalen var trevlig, professionell och hjälpsam. Tack för bra service!

Hsb F
Skrev om Mekonomen Värmdö

Enligt mina förväntningar på vad som skulle genomföras

Lars Johan Anders N
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bbbbbbbbbbrrrrrrrrrraaaaaaaaaa

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Peter W
Skrev om Mekonomen Värmdö

Trevligt bemötande av Harry som alltid. Arbetet hoppas jag är utfört korrekt, vill inte ha några halvtaskiga jobb. Jag har inte haft några reklamationer på deras jobb.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Karl O
Skrev om Mekonomen Värmdö

Trevligt och proffsigt bemötande mycket bra

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Mats F
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bra jobb! Precis enligt offerten. Väldigt nöjd!

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Martin F
Skrev om Mekonomen Värmdö

Alltid snabb hjälp och fint bemötande och ett arbete utfört i yttersta världsklass. Bästa verkstaden.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Ingrid R
Skrev om Mekonomen Värmdö

Hej , trots att det blivit något missförstånd med tiden !? Fick vi hjälp på en gång iaf. Tack !

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Anneli P
Skrev om Mekonomen Värmdö

Trevligt bemötande och proffsigt skött.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Björn R
Skrev om Mekonomen Värmdö

Toppen jobb och snabbt. Kommer gärna tillbaka och rekommenderar andra i fortsättningen.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Ann-Margret Claire N
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bra bemötande trevlig personal och framför allt bra jobb.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Marjo S
Skrev om Mekonomen Värmdö

Enkel och snabb bokning och väldigt bra bemötande på alla sätt.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Peter L
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bästa verkstaden, utförlig information om vad de gjort med min gamla bil och vad som skulle behöva göras i framtiden. Även tips på delar till bra pris och expertverkstäder för just mitt märke.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Anders F
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bra service, dyra reservdelar.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Personuppgiften S
Skrev om Mekonomen Värmdö

Smidigt, enkelt och skickliga. Stort förtroende deras kunskap vilket gör mig trygg som kund.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Ingrid K
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bytte mina fyra däck som var slitna. Bilen drog också till höger vid körning.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Sissa A
Skrev om Mekonomen Värmdö

Jag lämnade in bilen för byte av fjädrar bak. Då upptäcktes att stötdämparna också var slut. Jag blev uppringd för att bedöma om jag ville få det bytt. Jag fick prisuppgift på båda arbeten. Eftersom det var en fredag och stötdämparna måste beställas,blev jag erbjuden en lånebil,vilket jag inte utnyttjade. Mottagandet och arbetet var utmärkt!

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Fredric D
Skrev om Mekonomen Värmdö

Snabbt bra och prisvärt reparation

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Kjell C
Skrev om Mekonomen Värmdö

Otroligt snabb och välutförd reparation.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
John M
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bra o trevligt bemötande av en seriös aktör.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Veronika B
Skrev om Mekonomen Värmdö

Trevlig personal och fick snabb hjälp till bra pris. Var flera saker som behövde åtgärdas (fjädrar, broms) och blev positivt överraskad när jag fick tillbaka bilen samma dag. Känns också som att de är ärliga och inte försöker lura en.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Alexandru T
Skrev om Mekonomen Värmdö

Trevligt bemötande, bra och detaljerad information och väl gjort jobb. Tack, kommer nästa år tillbaka.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Carl P
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bytte olja och lite små fix nästan 10 000 Kr vet inte om det var bra eller dåligt . Är ingen mekaniker men har körkort Vad vill ni jag ska säga , trevlig kille i receptionen

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Unni-Britt M
Skrev om Mekonomen Värmdö

Trevligt bemötande, snabbt och braverkställande och supert att vi fick lånebil under tiden. Vi är jättenöjda och återkommer om något blir fel med bilen. Rekommenderar gärna till vänner och bekanta 🤗🌹

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Tore anders H
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bilen levererades snabbt efter service. Hade lånebil och fick tyvärr tanka det första jag gjorde vilket inte var så lätt eftersom jag kör elbil normalt och hade jättesvårt att hitta hur man öppnar tanklocket

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Gerold P
Skrev om Mekonomen Värmdö

Vänligt bemötande och proffsigt genomförande. Löser även extra uppgifter inom tidsintervallet. Bara lovord

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Wisam A
Skrev om Mekonomen Värmdö

Hej. De är snäll och fixa bilen snabbt. Och de flexbi med tiden. Snyggt jobbat. Tack för det

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Marian
Skrev om Mekonomen Värmdö

Trevligt bemötande och utfört mitt ärende snabbt och skickligt 👍🏼

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Per L
Skrev om Mekonomen Värmdö

Mycket bra bemötande och bra löpande kommunikation om åtgärder

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Carl-Eric F
Skrev om Mekonomen Värmdö

Mkt bra service - kundmottagning samt mekanikers arbete

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Ove L
Skrev om Mekonomen Värmdö

Snabb och smidig service. Trevlig personal och gott kaffe 🙂

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Lisbeth N
Skrev om Mekonomen Värmdö

Lätt o boka tid trots att Ai inte blev rätt men ett telefonsamtal gjorde susen. Snabbt jobb.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Lars A
Skrev om Mekonomen Värmdö

Mycket bra o vänligt bemötande och snabb service.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Klang K
Skrev om Mekonomen Värmdö

Fick en snabb hjälp med batteribyte av trevlig och serviceinriktad personal, mycket tacksam

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Stefan A
Skrev om Mekonomen Värmdö

Smidigt o alltid med samma trevliga bemötande

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Per K
Skrev om Mekonomen Värmdö

Första gången vi behövde bärga in bilen, annars brukar vi serva. Supersnabb återkoppling och ännu snabbare lagad blir trots att inget var förberett - super

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Hans R
Skrev om Mekonomen Värmdö

Infomativa och tydliga med lämpliga åtgärder. Trevligt bemötande.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Nils A
Skrev om Mekonomen Värmdö

Snabb service, bra bemötande. Dyrt dock.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Carl W
Skrev om Mekonomen Värmdö

Som vanligt så fick jag prima service!

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Svante J
Skrev om Mekonomen Värmdö

Otroligt trevlig och tillmötesgående personal som vet vad dom gör och ger mycket bra service!

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Ann-Marie S
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bra och snabb service samt trevligt bemötande.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Irina T
Skrev om Mekonomen Värmdö

Bra och snabb hjälp. Inget annat att skriva

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Eija F
Skrev om Mekonomen Värmdö

Smidigt däckbyte men omständigt att boka via hemsidan. Fick ingen exakt tid. Ringde upp kundservice. Fick då också en tidigare tid

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta
Bengt Åke O
Skrev om Mekonomen Värmdö

Helt okej! Snabb och trevlig service.

1
Värmdö Bilteknik AB V gillar detta

Filtrera omdömen