Sumpan Bilverkstad AB

Snittbetyg
4.7
Ring 08-509 222 12 Dela

Om företaget

Välkommen att göra ditt billiv lite enklare hos oss på Mekonomen i Sundbyberg! Här får du service och reparation utfört enligt fabrikantens rekommendationer, oavsett märke och modell, med reservdelar av bästa kvalitet. Du får alltid 3 års garanti på delar, 1 års garanti på arbetet och vid service får du 1 års vägassistans utan...

2173 omdömen om Sumpan Bilverkstad AB

Sedan starten hos Reco 2015

Visar 2173 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Christer V
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Mycket bra bemötande och bra och snabb service

Tomas W
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bra, snabbt och tydligt! Kan rekommenderas!

Natalia A
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Otrolig serviceminded och proffesionella! Har gått till Sumpan bilverkstad i över 10 års tid och blir alltid lika nöjd med deras service och tjänster.

Ann G
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Jag blev som alltid mycket vänligt bemött och fick förklarat vad som ev behövde åtgärdas på bilen. Snabb felsökning och snabb reparation! Jag är mycket nöjd!

Bo L
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Trevlig personal & möjligt boka en tid snabbt

KAROLINA MARIA S
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Alltid supernöjd med service och arbetet!

Bo S
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Snabb service o trevligt bemötande.

Ingrid H

Bra service trevligt bemötande

Darko D

Snabb hjälp, god service, trevlig personal och bra pris. Solklar 10/5

Karin Annica N
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bra o vänlig bemötande och förväntningarna infriades Service med enklare åtgärder

Jan-Erik J
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Jag blev bra bemött och kommer tillbaka.

Erik J
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Väl bemött. Man hittade grundorsaken till felet och det gick fort och blev billigare än estimerat. Inger förtroende och ökar chansen till att jag ska bli stamkund.

Mona F
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Det var många saker som reparerades så d blev dyrt, men dom var snabba och bra bemötande

Eva-Marie M
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Vi var där för "obligatorisk service". Lätt att boka tid. Mycket trevligt bemötande. Det visade sig att vi hade ett mindre problem med bromsarna. Bilverkstaden var ärliga och sa att det inte skulle vara problem att gå igenom besiktningen. Inte heller var det någon trafikfara. Så vi kände oss inte tvungna, men valde ändå att byta dem. De höll oss väl underrättade under dagen. Vi är mycket nöjda.

Lilly R
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Satt och väntade, kunde få kaffe men tog inte der allt ok

Souzan Y
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Väldigt bra bemötande utav personalen som jobbar där. Allt gick så smidigt och är super nöjd med arbetet. Snabbt och professionellt jobb! Rekommenderar stark!

Lars C

Perfekt service, trevlig personal

Thomas H
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Enkelt att boka. Bra service och kommunikation.

Neda G
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bästa biltvätt, jag blev super nöjd

Ann J
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bemötandet var helt ok av den som som emot mig. Men de bör tänka lite på hur det generella upplevs utifrån. Fick lite känsla av att de inte är helt seriösa och saknar lite servicekänsla. Man vill ju kunna känna att man litar på vad de säger , priset och att saker är proffesionellt utfört.

Sarko A
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Snabb och prisvärt och trevlig. Tack

Monica S
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Mycket trevligt bemötande som alltid. Bilen mycket ren o snygg.

Maria S
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Trevligt bemötande och bra service av bilen som sedan doftade ny bil efter mini-reconden.

Lars W
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Fått mina bromsar felsökta och lagade. Ni var snabba, hjälpsamma och det var inget "översälj". Mycket bra upplevelse av både service och resultat!

Bo H

Bra bemött. Trevlig,kunnig. De som jobbade där fick sakerna gjorda

Jakob L
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bokade service. Fick tid snabbt. Lite dyrare än andra verkstäder men väldigt smidiga och lätta att ha att göra med.

Anna K
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Fick väldigt bra och tydlig information och hjälp. Extra guldstjärna till George som var super proffsig o hjälpsam!

Sofie Monika W
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Mycket snabb och bra service.

Kjell K
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Snabbt genomfört och bra kommunikation

Dimitrios S
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bra bemötande, fick bilen samma dag trots akut besök.

Welat Z
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Mycket bra smidig proffsig service. Rekommenderas varmt.

Andrea A
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Trevligt bemötande. Bra kundkontakt. Kunniga och försöker inte lura en på onödiga åtgärder som många andra verkstäder gör.

Nils-Georg R
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bytte stötdämpare fram ! BRA SERCICE BLEVHÄMTAD OCH LÄMNAD MED BILEN BOR INÄRHETEN , GÅR MED KRYCKOR ! Mycket nöjd !

Tony Peter Ewert W
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Seriösa,snabba och trevligt bemötande mot mig som kund.

Kristina E
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Trevlig, kunnig och hjälpsam personal.

Gunhild Elisabe S
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bra mottagande trevlig personal snabb service

Claes-Göran V
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bra mottagande och återkoppling efter utförd service. Bilen såg dessutom ny ut efter tvätt och rekord.

Andrei C
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Kunniga, trevliga och bra priser

Adrian R

Superbra service!! Alltid lika nöjd😊

Ensio S
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bra service med skjuts till bostaden och hämtning

Cissi W
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bara bra trevligt bemötande och service

Stefan H
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Fick snabbt svar ang. vad arbetet skulle kosta samt utförda arbetet gick bra

Garo M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Sakir A
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Bilverkstad personalen är mycket trevliga och kunniga

Björn K
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Tvätt in- och utv. Bra resultat och väl bemött.

Alexander K
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Kanon service och bra priser. Schyssta killar som utför ett kanonjobb. Behövde akut hjälp och fick det utan problem. Pålitlig verkstad som är ärliga och inte försöker lura på kunden en massa onödigheter.

Lena W
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Proffsigt och snabbt utförande. Mycket nöjd

Nils E
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Lätt att få tid. Personalen gav ett kunnigt intryck. Reparationen utfördes snabbt. Korrekt prisuppgift lämnades i förväg.

Olof B
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Besökte verkstaden pga missljud från höger fram vid bromsning. Blev uppmanad att byta Bromsok höger, bromsbelägg samt bromsskivor båda fram och även bromsskivor bak pga rost. Dessutom uppgav de att fjädern vä fram var av. Totalkostnad 22000SEK. Tog tillbaka bilen och uppsökte en annan verkstad. Det enda som behövs är bromsvätska och nya bromsklossar, resten var helt och hade bara lite ytrost. Dessutom har de smugit på en reklamdekal bak på nummerplåten…som om jag vill bidra till att fler blir lurade?!? Vilken bluffverkstad....

Else-Britt A
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Mycket trevligt bemötande och snabb service. Denna gång byte av batteri. Har alltid blivit väl bemött, kunnat be om råd och fått snabb service.

Carl-olav Gnther S
Skrev om Sumpan Bilverkstad AB

Smärtfritt och smidigt däckbyte och info om skada som kan åtgärdas inom kort

Filtrera omdömen