Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Botkyrka Hagmans Bilservice

Hagmans Bilservice

Länsmansvägen 15, 147 31 Tumba — Visa karta

Vi på Hagmans Bilservice är en välutrustad och modern bilverkstad som har specialiserat oss på Mitsubishi, SAAB, Opel och Kia. Vi tar dock emot bilar från alla märken och utför både service och reparationer.

Visste du att vi är Stockholms mest rekommenderade bilverkstad? Vi är effektiva, kvalificerade och har alltid alla reservdelar tillgängliga. Målet är att du som kund ska få en så bekymmersfri service som möjligt, utan otrevliga överraskningar. Priset berättar vi gärna i förväg.

Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 214 kunder tycker om Hagmans Bilservice

• Unger C
    Unger C skrev om Hagmans Bilservice
    Det var enkelt att boka och testköra. Jag upplevde personalen som hjälpsam och professionell.
    Det enda som kan vara lite mindre bra var att kontaktpersonen inte hade så mycket tid över för oss vid återlämnandet av testbilen.
  • Elm C
    Elm C skrev om Hagmans Bilservice
    Alltid bra service och bemötande
  • Bergman P
    Bergman P skrev om Hagmans Bilservice
    Förbesiktning o byte av delar i bakvagn. Nöjd med åtgärder till ett bra pris.
  • Bondesson P
    Bondesson P skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Fick bra hjälp både med service och byte av bromsskivor och bromsklossar.
  • Christina L
    Christina L skrev om Hagmans Bilservice
    Har haft bil i femtio år och det har självklart blivit ett som annat besök på bilverkstäder under åren. Mindre, större, märkes osv.. Jag har med andra ord en herrans massa erfarenhet av bilverkstäder.
    Hagmans Bilservice rekommenderades mig av Mekonomen i Tumba såsom varande en av mycket få Saabauktorisersde verkstäder i Stockholmstrakten.
    Jag hade problem med tändningslåset på min Saab 9-5. se och jag hade även ideliga problem med elhissar i bilen.

Felen har avhjäplpts på ett unikt effektivt och servicekompetent sätt! Och inte minst tilltalande kostnadsmilt...
    Min glädje är därför stor att ha hittat en verkstad som både vet vad service vill säga och som håller prisnivåer som även en pensionär kan klara utan att behöva leva på blodpudding resten av månaden - efter att ha betalat för att få sin bil lagad...
    Jag kan därför rekommendera Hagmans Bil som en bra och pålitlig verkstad!
    De har värdefull Saab-auktorisering, schyssta priser och ovanligt trevliga killar med sällsynt sinne för god service!
    De inger förtroende, helt enkelt.
    Och det gör mig till en helnöjd kund!
  • Chapiro D
    Chapiro D skrev om Hagmans Bilservice
    Alltid lika trevliga grabbar som kan sin sak.
  • Carapic A
    Carapic A skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket proffsigt bemötande vid överlämning. Klara och tydliga besked om färdigställande och fantastiskt bra utfört arbete!
  • Karlsson R
    Karlsson R skrev om Hagmans Bilservice
    Snabb och bra service till min SAAB
  • Karlsson M
    Karlsson M skrev om Hagmans Bilservice
    Fantastiskt service.
    Trevlig personal.
  • Celepli S
    Celepli S skrev om Hagmans Bilservice
    Bra service, kunnig personal.
  • Ulla R
    Ulla R skrev om Hagmans Bilservice
    Trevligt bemötande, kontaktade mig när det var lite fördyrat jmf offert
  • Johansson E
    Johansson E skrev om Hagmans Bilservice
    Hej! Mycket vänligt mottagande, snabbt och bra utfört arbete vid byte av multiribbrem.
  • Mats E
    Mats E skrev om Hagmans Bilservice
    Myckt trevligt bemötande o snabb proffsig sevice. Ska bli stammis!
  • Eddie L
    Eddie L skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket bra bemötande samt service!
  • Schakt S
    Schakt S skrev om Hagmans Bilservice
    Trevligt bemötande. Bra service. Bytte hjullager. Fick lånebil. Doch tre dagar senare fick jag uppsöka en annan verkstad på annan ort och dom såg att inte drivaxeln svar åt dragen. Så allt sätt löst. Kunde slutat i en jävla olycka. Om navet lossnat i hög fart.
  • Lönnestål P
    Lönnestål P skrev om Hagmans Bilservice
    Bra, snabb och prisvärd service! Trevligt och skyst bemötande!
  • Kennet A
    Kennet A skrev om Hagmans Bilservice
    Bra att att göra med .Bra på stt lösa problem. Fick hjälp när bilen stannade och dom hämtade och fixade ett nytt batteri
  • Erik M
    Erik M skrev om Hagmans Bilservice
    Bra service, raka svar och snabbt utfört arbete. Kan ingenting om bilar, men vad gör det när Hagmans kan! Jag har redan rekommenderat H till mina kollegor. Jag kommer att återkomma nästa gång bilen strejkar.
  • Berit E
    Berit E skrev om Hagmans Bilservice
    Jag är jättenöjd med allt service trevligt bemötande
  • Johan E
    Johan E skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket nöjd med mitt besök, fick ett positivt bemötande och jobbet utfördes professionellt. Fick själv välja om jag ville ha en ny eller begagnad del för att påverka priset innan de startade. Väldigt bra tycker jag. De var mer hjälpsamma än man kan begära. Jag kommer tillbaka!
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Hagmans Bilservice
    Behövde service och åtgärdande av fel på min Saab 95.
    Enkelt boka tid, nära till pendeltåg, mycket bra bemötande. När de hittade fler fel så ringde de upp och kunde vettigt förklara vad behöver göras och varför. När jag hämtade bilen fick jag genomgång av vad de hade gjort och varför samt några saker att tänka på när jag har bilen. Upplevde verkstaden som mycket prisvärt, kan varmt rekommendera i alla fall för Saab ägare.
  • Nils O
    Nils O skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket bra personal och service. Dom lagade min läckande servo. Snabbt och bra jobb. Släckte även en lysande motorvarningslampa utan kostnad. Kommer att åka dit igen och har rekommenderar Hagmans bilservice.
  • Jan B
    Jan B skrev om Hagmans Bilservice
    Fixade AC samma dag till ett humant pris.
  • Michal S
    Michal S skrev om Hagmans Bilservice
    Helt ok, bra pris fick jag, man gjorde ett bra jobb, precis som det ska vara. Utom att mekanikern tappede bort skyddskåpan på bränslefiltret, men jag fick en helt ny gratis. Men hade jag inte upptäckt det så skulle jag nu rulla utan...
    Men.man ser att de vet vad de sysslar med så jag kommer säkert lämna bilen där igen.
  • Dejan I
    Dejan I skrev om Hagmans Bilservice
    Årliga servicen på min BMW 530d samt byte av bak bälgar och däck på bilen gick så bra och jag fick otromigt bra service, pris och stråmande bemötande.
  • Bernt E
    Bernt E skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket nr service och trevligt bemötande:-)
  • Noréns Patentbyrå
    Noréns Patentbyrå skrev om Hagmans Bilservice
    Jag fick superbra service hos Hagmans Bilservice. Svarade snabbt på mail, det är enkelt att boka och de gör ett snabbt och bra jobb. Jag fick flera alternativ vid beställning av reservdelar, i olika prisklasser så att jag kunde välja vad jag ville ha. Mycket trevligt ställe som både är duktiga och prisvärda!
  • Lars W
    Lars W skrev om Hagmans Bilservice
    Hej!
    Jag fick jättebra kontakt med och bemötande av bilmekanikern. Det gällde både information om skadan och kostnaden. Jag är också nöjd med reparationen som sådan.
  • Monica Å
    Monica Å skrev om Hagmans Bilservice
    Bara positivt, vänlig kundmottagare, kunniga på Saab, snabb service
  • Tadeusz B
    Tadeusz B skrev om Hagmans Bilservice
    Snabt, smidigt och vanligaste biligt!
  • Erkan K
    Erkan K skrev om Hagmans Bilservice
    Reperation på bilen jätte bra service!
  • Bråkenhielm W
    Bråkenhielm W skrev om Hagmans Bilservice
    Utmärkt! Otroligt snabb vid flera tillfällen. Tillmötesgående. Återkommer.
  • Anri-nina B
    Anri-nina B skrev om Hagmans Bilservice
    Snabb och bra service när bilens bromsskivor var tvungna att bytas ögonblickligen mitt i semestertider.
  • Annica J
    Annica J skrev om Hagmans Bilservice
    Jag lämnade in bilen i ett försäkringsärende då min styrväxel hade gått sönder. Jag fick jättebra bemötande och dom var snabba med arbetet.
  • Terence C
    Terence C skrev om Hagmans Bilservice
    Byta av framruta och service. Server bilen hos Hagmans varje år och är mycket nöjd. Kommer att använda dom igen i framtiden.
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Hagmans Bilservice
    Bra och kunnig bilservice. Fint medgarantin hos Autoexperten!
  • Nina P
    Nina P skrev om Hagmans Bilservice
    Vänligt bemötande och bra service. Däcbyten samt förvaring av däck och service inför vintern mm. Bra information om bil samt , sms när bilen ä klar.
  • Sirkka-liisa K
    Sirkka-liisa K skrev om Hagmans Bilservice
    Bra. Kamremsbyte och koll av olja växlåda och bakaxel.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Hagmans Bilservice
    Uppskattar att min trasiga ljuddämpare kunde ersättas på så kort varsel, i stort sett på dagen.
  • Carl-erik B
    Carl-erik B skrev om Hagmans Bilservice
    Servicebesök allt fungerade bra 🐑🐑🐑😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
  • Henrik-preet S
    Henrik-preet S skrev om Hagmans Bilservice
    Supersnabb och proffsig hjälp, och trevligt bemötande
  • Goran C
    Goran C skrev om Hagmans Bilservice
    Bra service, kunniga mekaniker!
  • Florian F
    Florian F skrev om Hagmans Bilservice
    Här får man bra och snabb hjälp till rimliga priser!
  • Marie E
    Marie E skrev om Hagmans Bilservice
    Det är alltid bra på Hagmans bilservice.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Hagmans Bilservice
    Bra och engagerad service när jag gjorde programmering av nya nycklar, blev dock oväntat dyrt när jag behövde betala programmeringsavgiften x1, 5 pga att vi beställde ny nyckel i två omgångar..
  • Mälardalens Motor/marinteknik
    Mälardalens Motor/marinteknik skrev om Hagmans Bilservice
    Fantastisk service o gör allt för att lösa kundens problem.
  • Lars R
    Lars R skrev om Hagmans Bilservice
    Trevligt bemötande och snabbt jobb.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Hagmans Bilservice
    Bra bemötande och riktigt bra service!
  • Anna P
    Anna P skrev om Hagmans Bilservice
    Jätteenkelt att boka tid och fick dessutom tid samma vecka.
  • Milos S
    Milos S skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket trevligt bemötande, riktigt bra service bara goda ord...

Länsmansvägen 15, 147 31 Tumba