Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Botkyrka Hagmans Bilservice

Hagmans Bilservice

Länsmansvägen 15, 147 31 Tumba — Visa karta

Vi på Hagmans Bilservice är en välutrustad och modern bilverkstad som har specialiserat oss på Mitsubishi, SAAB, Opel och Kia. Vi tar dock emot bilar från alla märken och utför både service och reparationer.

Visste du att vi är Stockholms mest rekommenderade bilverkstad? Vi är effektiva, kvalificerade och har alltid alla reservdelar tillgängliga. Målet är att du som kund ska få en så bekymmersfri service som möjligt, utan otrevliga överraskningar. Priset berättar vi gärna i förväg.

Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 229 kunder tycker om Hagmans Bilservice

• Tesfai M
    Tesfai M skrev om Hagmans Bilservice
    Jag hade problem med att utetemperaturen inte fungerade och fick hjälp med det. Fungerade utmärkt efteråt och ännu tills denna dag. Det var färdigt på någon timma och jag kunde sitta bekvämt i deras väntrum med sköna soffor och kaffe till hands under tiden. Väldigt professionellt och är väldigt nöjd med servicen. Läs mer
  • Mats Erik N
    Mats Erik N skrev om Hagmans Bilservice
    Hej! Hittils en mycket positiv upplevelse. Bra och nformativ 1sta kontakt, ett rimligt pris på servicen, samt bedömning av motorfel. I rekommendationen beskrev Hagmans att jag behöver byta tändkontroll modul. Felkoden pekar på att cylinder nr1 misständer.

Om det visar sig att felet inte löses med tändkontroll bytet, kommer jag nog ändra min bedömning.

Om det däremot stämmer, så kommer jag rekommedera Hagmans till vänner o bekanta. Läs mer
  • Humtech H
    Humtech H skrev om Hagmans Bilservice
    God service, bra bemötande och bra priser.! Alltid lösningsmetoder och tillmötesgående! Läs mer
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Hagmans Bilservice
    Oerhört trevliga. Bästa kund bemötandet. Läs mer
  • Wikström K
    Wikström K skrev om Hagmans Bilservice
    Inga problem. Gick smidigt att boka och hämta/lämna. Läs mer
  • Molin P
    Molin P skrev om Hagmans Bilservice
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Ringde mig när reparationen visade sig bli dyrare än vad vi pratat om.visade även vad som reparerats. Jag är mycket nöjd, Läs mer
  • Rebecca M
    Rebecca M skrev om Hagmans Bilservice
    Lämnade in bilen på service och för mindre reparation , superbra kundbemötande ! Läs mer
  • Lindfors A
    Lindfors A skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket engagerad och hjälpsam personal. Mycket nöjd med den hjälp jag fick. Läs mer
  • Melinas Bilar Ab M
    Melinas Bilar Ab M skrev om Hagmans Bilservice
    Toppen service på alla sätt och vis. Läs mer
  • Sven Heimers Fastighetsservice S
    Sven Heimers Fastighetsservice S skrev om Hagmans Bilservice
    Blev väldigt trevligt bemött .
    Fick bra prisinformation innan arbetet .
    Kommer absolut att fortsätta med hagmans bilservice . Läs mer
  • Palmqvist K
    Palmqvist K skrev om Hagmans Bilservice
    Fixade ett rör till styrservon och bromsar grymt bemötande och snabb service dom har fått en fast kund. men det blev dyrt den stora kostnaden va delarna. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Hagmans Bilservice
    Proffesionell bilservice, fräsch och fint med trevlig personal. Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket snabb, bra och kunnig service och reparationer, särskilt för SAAB! Dessutom justa och rimliga priser! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Josefsson N
    Josefsson N skrev om Hagmans Bilservice
    Hej! Tack Hagmans Bilservice för snabb handläggning av vår taxibil. Vi uppskattar att det finns proffs i bilbranschen; utan dem skulle allt stå stilla. Med vänlig hälsning Karl Einar Olsson Läs mer
  • Shan  N
    Shan N skrev om Hagmans Bilservice
    Jag brukar inte göra dessa rekommendationer men att få hjälp med service på bilen har aldrig varit bättre inte ens hos min originella Audi handlare, riktigt bra service och trevlig personal. Rekommenderar starkt för alla som behöver hjälp med bilen Läs mer
  • Unger C
    Unger C skrev om Hagmans Bilservice
    Det var enkelt att boka och testköra. Jag upplevde personalen som hjälpsam och professionell.
    Det enda som kan vara lite mindre bra var att kontaktpersonen inte hade så mycket tid över för oss vid återlämnandet av testbilen. Läs mer
  • Elm C
    Elm C skrev om Hagmans Bilservice
    Alltid bra service och bemötande Läs mer
  • Bergman P
    Bergman P skrev om Hagmans Bilservice
    Förbesiktning o byte av delar i bakvagn. Nöjd med åtgärder till ett bra pris. Läs mer
  • Bondesson P
    Bondesson P skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Fick bra hjälp både med service och byte av bromsskivor och bromsklossar. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Hagmans Bilservice
    Har haft bil i femtio år och det har självklart blivit ett som annat besök på bilverkstäder under åren. Mindre, större, märkes osv.. Jag har med andra ord en herrans massa erfarenhet av bilverkstäder.
    Hagmans Bilservice rekommenderades mig av Mekonomen i Tumba såsom varande en av mycket få Saabauktorisersde verkstäder i Stockholmstrakten.
    Jag hade problem med tändningslåset på min Saab 9-5. se och jag hade även ideliga problem med elhissar i bilen.

Felen har avhjäplpts på ett unikt effektivt och servicekompetent sätt! Och inte minst tilltalande kostnadsmilt...
    Min glädje är därför stor att ha hittat en verkstad som både vet vad service vill säga och som håller prisnivåer som även en pensionär kan klara utan att behöva leva på blodpudding resten av månaden - efter att ha betalat för att få sin bil lagad...
    Jag kan därför rekommendera Hagmans Bil som en bra och pålitlig verkstad!
    De har värdefull Saab-auktorisering, schyssta priser och ovanligt trevliga killar med sällsynt sinne för god service!
    De inger förtroende, helt enkelt.
    Och det gör mig till en helnöjd kund! Läs mer
  • Chapiro D
    Chapiro D skrev om Hagmans Bilservice
    Alltid lika trevliga grabbar som kan sin sak. Läs mer
  • Carapic A
    Carapic A skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket proffsigt bemötande vid överlämning. Klara och tydliga besked om färdigställande och fantastiskt bra utfört arbete! Läs mer
  • Karlsson R
    Fantastiskt service.
    Trevlig personal. Läs mer
  • Celepli S
    Celepli S skrev om Hagmans Bilservice
    Bra service, kunnig personal. Läs mer
  • Ulla R
    Ulla R skrev om Hagmans Bilservice
    Trevligt bemötande, kontaktade mig när det var lite fördyrat jmf offert Läs mer
  • Johansson E
    Johansson E skrev om Hagmans Bilservice
    Hej! Mycket vänligt mottagande, snabbt och bra utfört arbete vid byte av multiribbrem. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Hagmans Bilservice
    Myckt trevligt bemötande o snabb proffsig sevice. Ska bli stammis! Läs mer
  • Eddie L
    Eddie L skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket bra bemötande samt service! Läs mer
  • Schakt S
    Schakt S skrev om Hagmans Bilservice
    Trevligt bemötande. Bra service. Bytte hjullager. Fick lånebil. Doch tre dagar senare fick jag uppsöka en annan verkstad på annan ort och dom såg att inte drivaxeln svar åt dragen. Så allt sätt löst. Kunde slutat i en jävla olycka. Om navet lossnat i hög fart. Läs mer
  • Lönnestål P
    Lönnestål P skrev om Hagmans Bilservice
    Bra, snabb och prisvärd service! Trevligt och skyst bemötande! Läs mer
  • Kennet A
    Kennet A skrev om Hagmans Bilservice
    Bra att att göra med .Bra på stt lösa problem. Fick hjälp när bilen stannade och dom hämtade och fixade ett nytt batteri Läs mer
  • Erik M
    Erik M skrev om Hagmans Bilservice
    Bra service, raka svar och snabbt utfört arbete. Kan ingenting om bilar, men vad gör det när Hagmans kan! Jag har redan rekommenderat H till mina kollegor. Jag kommer att återkomma nästa gång bilen strejkar. Läs mer
  • Berit E
    Berit E skrev om Hagmans Bilservice
    Jag är jättenöjd med allt service trevligt bemötande Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket nöjd med mitt besök, fick ett positivt bemötande och jobbet utfördes professionellt. Fick själv välja om jag ville ha en ny eller begagnad del för att påverka priset innan de startade. Väldigt bra tycker jag. De var mer hjälpsamma än man kan begära. Jag kommer tillbaka! Läs mer
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Hagmans Bilservice
    Behövde service och åtgärdande av fel på min Saab 95.
    Enkelt boka tid, nära till pendeltåg, mycket bra bemötande. När de hittade fler fel så ringde de upp och kunde vettigt förklara vad behöver göras och varför. När jag hämtade bilen fick jag genomgång av vad de hade gjort och varför samt några saker att tänka på när jag har bilen. Upplevde verkstaden som mycket prisvärt, kan varmt rekommendera i alla fall för Saab ägare. Läs mer
  • Nils O
    Nils O skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket bra personal och service. Dom lagade min läckande servo. Snabbt och bra jobb. Släckte även en lysande motorvarningslampa utan kostnad. Kommer att åka dit igen och har rekommenderar Hagmans bilservice. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Hagmans Bilservice
    Fixade AC samma dag till ett humant pris. Läs mer
  • Michal S
    Michal S skrev om Hagmans Bilservice
    Helt ok, bra pris fick jag, man gjorde ett bra jobb, precis som det ska vara. Utom att mekanikern tappede bort skyddskåpan på bränslefiltret, men jag fick en helt ny gratis. Men hade jag inte upptäckt det så skulle jag nu rulla utan...
    Men.man ser att de vet vad de sysslar med så jag kommer säkert lämna bilen där igen. Läs mer
  • Dejan I
    Dejan I skrev om Hagmans Bilservice
    Årliga servicen på min BMW 530d samt byte av bak bälgar och däck på bilen gick så bra och jag fick otromigt bra service, pris och stråmande bemötande. Läs mer
  • Bernt E
    Bernt E skrev om Hagmans Bilservice
    Mycket nr service och trevligt bemötande:-) Läs mer
  • Noréns Patentbyrå
    Noréns Patentbyrå skrev om Hagmans Bilservice
    Jag fick superbra service hos Hagmans Bilservice. Svarade snabbt på mail, det är enkelt att boka och de gör ett snabbt och bra jobb. Jag fick flera alternativ vid beställning av reservdelar, i olika prisklasser så att jag kunde välja vad jag ville ha. Mycket trevligt ställe som både är duktiga och prisvärda! Läs mer
  • Lars W
    Lars W skrev om Hagmans Bilservice
    Hej!
    Jag fick jättebra kontakt med och bemötande av bilmekanikern. Det gällde både information om skadan och kostnaden. Jag är också nöjd med reparationen som sådan. Läs mer
  • Monica Å
    Monica Å skrev om Hagmans Bilservice
    Bara positivt, vänlig kundmottagare, kunniga på Saab, snabb service Läs mer
  • Tadeusz B
    Tadeusz B skrev om Hagmans Bilservice
    Snabt, smidigt och vanligaste biligt! Läs mer
  • Erkan K
    Erkan K skrev om Hagmans Bilservice
    Reperation på bilen jätte bra service! Läs mer
  • Bråkenhielm W
    Bråkenhielm W skrev om Hagmans Bilservice
    Utmärkt! Otroligt snabb vid flera tillfällen. Tillmötesgående. Återkommer. Läs mer
  • Anri-nina B
    Anri-nina B skrev om Hagmans Bilservice
    Snabb och bra service när bilens bromsskivor var tvungna att bytas ögonblickligen mitt i semestertider. Läs mer
  • Annica J
    Annica J skrev om Hagmans Bilservice
    Jag lämnade in bilen i ett försäkringsärende då min styrväxel hade gått sönder. Jag fick jättebra bemötande och dom var snabba med arbetet. Läs mer
  • Terence C
    Terence C skrev om Hagmans Bilservice
    Byta av framruta och service. Server bilen hos Hagmans varje år och är mycket nöjd. Kommer att använda dom igen i framtiden. Läs mer

Länsmansvägen 15, 147 31 Tumba