Hagmans Bilservice

Vi på Hagmans Bilservice är en välutrustad och modern bilverkstad som har specialiserat oss på Mitsubishi, SAAB, Opel och Kia. Vi tar dock emot bilar från alla märken och utför både service och reparationer.

Visste du att vi är Stockholms mest rekommenderade bilverkstad? Vi är effektiva, kvalificerade och har alltid alla reservdelar tillgängliga. Målet är att du som kund ska få en så bekymmersfri service som möjligt, utan otrevliga överraskningar. Priset berättar vi gärna i förväg.

Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 840 kunder tycker om Hagmans Bilservice 2

• 2022-07-22 Insamlad av företaget
    Proffesionellt bemötande och snabb servis
  • 2022-07-18 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemött,
    Ringer alltid innan reparation och meddelar pris.
    Snabb service.

Har haft många bilmeckar under åren,
    Med dom här är dom bästa.

Upplever att dom är ärliga i sina pris sättningar, och det är väldigt viktigt för mej😍
    2022-07-15 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande,
    Dom byter det som är trasigt!! inte allt runt omkring också,
    och hitintills så har dom hittat alla fel direkt,
    Bra med lånebil,
    2022-07-15 Insamlad av företaget
    Service på en Kia För 2 månader sedan
    2022-07-12 Insamlad av företaget
    Riktigt bra bilservice!
    2022-07-11 Insamlad av företaget
    Topp bemötande och super service
    Kan rekomenderas !!!
  • 2022-07-10 Insamlad av företaget
    Väl bemött och sakkunnigt. Förväntade mig att bilen skulle repareras under dagen och få en beskrivning på vad som borde göras. Fick vad jag önskade och är helt nöjd med verkstaden och personalen.
    Gjorde enkel service och smärre rep av framvagn.
  • 2022-07-10 Insamlad av företaget
    Super bra service!! Proffsiga! Trevliga! Rekommenderas........ . .
  • 2022-07-07 Insamlad av företaget
    Jättebra service!! Alltid hjäpsamma och flexibla.
    2022-07-05 Insamlad av företaget
    Jätte professionell killar!! De står alltid till din tjänst, grattis!
  • Nils-Åke G
    skrev om Hagmans Bilservice
    2022-07-05 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och ärliga svar på tidsgång för ordnadet av tjänsten.

Mina vänner rekommenderade Hagmans. Ett bra val för mig. Anlitar den verkstan i första hand.Nisse
    2022-07-04 Insamlad av företaget
    Enormt professionella, från början till slut.
    Vänligt bemötande och otroligt hjälpsamma.
    2022-07-04 Insamlad av företaget
    Snabb och effektiv beställning via tfn av däckbyte och omläggning på båttrailer. Genomfört snabbt och med kort väntetid.
  • 2022-07-04 Insamlad av företaget
    ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
    2022-07-03 Insamlad av företaget
    Skulle bara säga att Hagmans Bilservis är en av dom bästa bil servise som fins i Stockholm . Snabba, kunniga , seriösa, Över trevliga. Har i flera år servat mina bilar och kommer att göra.

Hälsar Patrik
    2022-07-03 Insamlad av företaget
    Snabb, proffsig service och billigt.
  • 2022-07-02 Insamlad av företaget
    Snabba & proffsiga till rimligt pris
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Bytte ut en trasig karossdel och växlade däck.

Trevligt bemötande av flera olika medarbetare, hjälpsamma och flexibla. 👍
    Härligt att höra att du är nöjd! Vi är ett positivt gäng här som gillar vårt jobb och gillar våra positiva kunder. Stort tack för ditt omdöme! Hagmans Bilservice
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Bra service, bra mottagande. Fixade problemet
    Toppenbra att du (och bilen) är nöjd! Välkommen åter! Hagmans Bilservice
  • Humtech H
    skrev om Hagmans Bilservice
    2022-07-01 Insamlad av företaget
    Hagmans är min favoritverkstad. De har alltid ett gott bemötande, är lösningorienterade, tar rimliga priser och är flexibla med betalningstider. I ett fall hjälpte jag min mor som bor långt från stockholm att halvera sin kostnad för kamremsbyte genom att kunna uppvisa ett kostnadsförslag jag fått av Hagmans för arbetet. Detta är och förblir min "Husverkstad" som har hjälpt både mig, mina barn och andra släktingar med akuta bilproblem, service och reparationer till en ringa kostnad. Jag kan varmt rekommendera Hagmans till andra kunder!
    /Björn Rabenius
    Vi blir så glada när vi hör att vår verkstad får så gott betyg av dig! Tack för att du rekommenderar oss - vi känner oss hedrade över att vara och förbli din verkstad. Hagmans Bilservice
    2022-06-30 Insamlad av företaget
    Bra bemötande men återkom inte med besked som utlovats angående navigationsutrustningen som fortfarande inte fungerar som den skall. Gjorde 3-års service.
    Hej Lennart!, Vi hoppas att bilen ska få hjälp hos en auktoriserad verkstad som vi har kontaktat. Vi hoppas att vi ses igen. Ha en fin sommar! Hagmans Bilservice
    2022-06-30 Insamlad av företaget
    Super satisfied with the service
    Thankyou very much! We are grateful for your that! Hagmans Bilservice
    2022-06-28 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med priset och kvalitet på arbete, att jag även har gångavstånd gör att Hagmans helt klart blir bilverkstaden jag kommer anlita framöver

Rekommenderas varmt
    Vad roligt att du kommer tillbaka och att du är nöjd med oss! Tack!!! Hagmans Bilservice
    2022-06-28 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra service och proffsigt bemötande!
    Stort tack för ditt fina betyg! Hagmans Bilservice
    2022-06-28 Insamlad av företaget
    Brukar lämna bilar för reparationer..Trevlig och kunnig personal.
    Härligt med återkommande kunder som gillar vår verkstad. Ha en skön semester så ses vi senare! Hagmans Bilservice
  • 2022-06-27 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig och hjälpsam personal, både i telefon och på plats.
    Vad härligt att du gillar oss personal! Vi är glada och positiva och försöker att ge er den bästa servicen. Ha en fin sommar! Hagmans Bilservice
    2022-06-27 Insamlad av företaget
    Som vanligt superbra service. Hade min bil på service. Snabbt, rappt och en lånebil under dagen.
    Ja, oftast går det undan med verkstadsjobbet. Och lånebilarna är jättebra att ha till er kunder. Vi önskar dig en fin sommar! Hagmans Bilservice
    2022-06-25 Insamlad av företaget
    Fantastisk verkstad. Toppenservice, vettiga priser och de förklarar så man hänger med. Bästa jag haft i Stockholmsområdet
    Oh, vad roligt att du gillar oss! Det är precis så vi eftersträvar att vara som verkstad! Du är välkommen tillbaka och ha en bra sommar! Hagmans Bilservice
    2022-06-25 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt bemötande. Fick detaljerad information om arbetets utförande, samt preliminärt slutpris, vilket stämde till 100%. Trevlig och professionell personal. Hög kvalitet på utfört arbete. Bra prisnivå. Fick även tips om bilens allmänna tillstånd och saker att hålla ögonen på. Mycket bra service!
    Tack för ditt fina omdöme! Det är viktigt för oss att redogöra för hela processen och även kunna ge ett pris på arbetet. Kunden ska kunna känna sig nöjd och ha förtroende för oss. Välkommen åter och ha en fin sommar! Hagmans Bilservice
  • 2022-06-24 Insamlad av företaget
    Alltid hjälpsamma.
    Mycket trevligt bemötande.
    Känner mig trygg att anlita dom.
    Tack så mycket! Vi antar att du tänkte ge ett högre betyg än 1 (som är lägst), eftersom du ger så fint skriftligt omdöme. Hur som helst så önskar vi dig trevlig sommar och välkommen åter när det är dags! Hagmans Bilservice
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt nöjd med servicen, och även personalens bemötande.
    Vad roligt att du är nöjd med vår verkstad - det tackar vi för! Ha en trevlig sommar! Hagmans Bilservice
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Rekomenderas. Trevlig personal och bra servic.
    Tack snälla - roligt att du är nöjd! Trevlig sommar! Hagmans Bilservice
  • 2022-06-23 Insamlad av företaget
    Magiska, väl omhändertagen, intresserade av att lösa problem. Jätte nöjda! 🤗
    Vad roligt att du uppskattar vår verkstad! En nöjd kund är en glad kund - och då blir även vi glada! Ha en fin sommar! Hagmans Bilservice
    snabba och professionella

hjälper alltid till
    Tack tack! Det är viktigt för oss våra kunder blir nöjda och att vi kan hjälpa er. Ha en fin sommar! Hagmans Bilservice
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Professionell kundbemötande och utmärk service.
    Vi är glada att du uppskattar vår verkstad. Ha en fin sommar och välkommen tillbaka! Hagmans Bilservice
    2022-06-22 Insamlad av företaget
    Mycket väl bemött. Trevliga och engagerade!
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme.
    Vi önskar dig en fin sommar och välkommen tillbaka när du behöver oss igen.
    2022-06-22 Insamlad av företaget
    Trevlig, kunnig och serviceinriktad personal. Väldigt professionella. Rekommenderas varmt!
    Härligt att du gillar oss och vårt jobb! Ha en fin sommar och välkommen tillbaka! Hagmans Bilservice
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Personalen är väldigt professionella och trevliga!
    Personalen man bemöts av i receptionen är väldigt trevliga och alltid hjälpsamma.
    Bilmekanikerna gör alltid det bästa jobbet och ringer alltid och kollar grejer angående bilen!
    Härligt att höra att du tycker att du blir bra bemött av oss och att du är nöjd med vårt arbete! Trevlig sommar och välkommen åter! Hagmans Bilservice
    Trevlig personal
    Snabb service kommer att återkomma vid nästa servicetillfälle också.
    Stort tack för ditt fina omdöme! Då ses vi framöver, trevlig sommar! Hagmans Bilservice
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Snabb och bra reparation efter trist besök hos besikta. Fick offert direkt när jag droppade in oanmäld och tid inom en vecka trots rejäla jobb (bl a svetsning).
    Ja, vi försöker göra våra kunder nöjda efter tråkiga besiktningsbesök! Roligt att du blev nöjd med vår service och välkommen tillbaka! Hagmans Bilservice
  • 2022-06-21 Insamlad av företaget
    Jag behövde en ny vindruta och det blev perfekt.
    Mina strålkastare fram var helt dimmiga och gav dålig ljusbild. De ser nu helt nya ut nästan märkligt på min övrigt gamla bil.
    Men jag är nöjd.
    Bemötandet är på högsta nivå, trevligt och proffsigt.
    Catherine Ström
    Vad härligt att höra att din bil blev fräsch och fin och att du blev nöjd. Trevlig sommar och välkommen åter! Hagmans Bilservice
  • 2022-06-21 Insamlad av företaget
    Rekommenderas varmt, serviceinriktade, snabba och välkomnande!
    Det tackar vi för! Det är viktigt för oss att både ge god service till er kunder och göra ett bra jobb! Hagmans Bilservice
  • 2022-06-21 Insamlad av företaget
    Vi gör allt på våra bilar hos de
    Allt bästa
    Vi är jätte nöjda med allt
    Så roligt att ni är nöjda med oss! Vi blir så glada över detta och ser fram emot ett långt samarbete! Hagmans Bilservice
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Trevlig personal, snabba och duktiga!
    Toppen att du ger så fint omdöme, det tackar vi för! Välkommen åter och trevlig sommar! Hagmans Bilservice
  • 2022-06-21 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd med Hagmans Bilservice.
    Jag blir alltid trevligt bemött.
    Känner stort förtroende för företaget.
    Tack för ditt fina omdöme! Vi känner oss hedrade över att du känner förtroende och gör alltid vårt bästa för att att du som kund ska bli nöjd. Trevlig sommar! Hagmans Bilservice
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Very professional and helpful company 🤗🤗👍
    Thanks a lot, we wish you a nice summer and welcome back! Hagmans Bilservice
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött! Fick hjälp snabbt och till ett rimligt pris!
    De hittade dessutom ett oljeläckage som en tidigare verkstad helt missat.
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Hagmans Bilservice ser till att jag som bilägare aldrig behöver oroa mig. Otroligt serviceinriktade och alltid trevliga.
    2022-06-19 Insamlad av företaget
    Bra service och dokumentation. Lånebil är kanon.
    2022-06-19 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och trevlig personal.
    Hej och tack för ditt fina omdöme! Välkommen tillbaka när du behöver oss och trevlig sommar! Hagmans Bilservice