Däckbytet gick smidigt och skedde på utsatt tid
Min Bil Bromma
Om företaget
I över 40 år har vi på Min bil Bromma servat och reparerat bilar i vår verkstad bakom Ulfsunda slott. Vi har stor kännedom om de produkter vi jobbar med och vi arbetar ständigt för att hålla hög kvalitet i vårt arbete. Vi är specialister och auktoriserad verkstad för Subaru, Honda, Hyundai och SSangYong, men våra duktiga mekaniker...
2128 omdömen om Min Bil Bromma
Sedan starten hos Reco 2015
Personlig och professionell bilverkstad!
Min Bil servar min bil sedan den var ny. Bilprovningen säger att den är väldigt väl omskött. Och jag känner mig väldigt välkommen och omhändertagen. Jag tycker att Min Bil gör ett riktigt bra jobb. Rekommenderas.
Trevligt och hjälpsamt bemötande.
Kunnig och trevlig personal.Har gjort service tre gånger,bytt vindruta och bytt lampa. Alltid bra och proffsigt gjort. Är mycket nöjd med arbetet och det trevliga bemötandet från personalen.
Dålig kommunikation. De hör inte av sig och talar om att bilen är klar utan ibland behöver de 1 dag till eller ibland 2 dagar till när JAG ringer. Ger inte intrycket av att de har koll på läget.
Bra information per telefon med uppdatering hur felsökningen gick. När jag hämtade bilen noggrann genomgång vad som gjorts. Känns tryggt och proffsigt.
Snabbt jobbat med hjulbyte, trevlig personal.
Bra kundmottagning och enkel process
Dåligt bemötande, ohörsamhet att möta önskemål
Alltid god dialog och inger ett seriöst intryck. Något dyra i många fall, jämfört med konkurrenterna. I det stora hela väldigt nöjd!
snabbt att få tider men lite dyrt.
Kanonställe. Duktiga, pålitliga, snabb service. Brukar bli lite dyrt men vad vet jag, det kanske är vad det kostar. Mvh
Servicen var ok men jag påpekade att dörrknappen på förarsidan inte fungerade och bad dem kolla det. Det ”glömdes bort” trots att jag både skriftligt och muntligt sagt till! De skulle kolla upp och återkomma med kostnadsförslag vilket de inte gjort! Har fortfarande inte hört något.
Proffsig service och snabba leveranser.
Snabbt och bra och trevlig service
Professionella, engagerade och kompetenta.
Den årliga servicen för min Honda Jazz. Den blev väl omhändertagen och omskött! Trevligt bemötande! Men priset blev en chockupplevelse! Jag tror inte att Min Bil Bromma tar mer än andra men att ha bil är dyrt.
Följde mina anvisningar att prova lossning nipplar på ok/framhjul. Mycket tillfredställande.
De hade min bil i över 4månader pga batteri fel. Slutade med en bärgning ändå till annan verkstad som åtgärde problemet. Jag fick ingen lånebil under tiden heller och jag upplevde att jag flertal gånger var tvungen att ringa dem för att få svar på frågor, då de glömde bort att återkoppla. De va trevliga när man väl pratade med dem dock
Ett av de sämsta företagen jag någonsin haft kontakt med. Alla jag haft att göra med har ljugit vid ett eller flera tillfällen, från kundservice till VD. Aldrig varit med om liknande. Till råga på allt ringer man och mer eller mindre hotar en över telefon. Helt sjukt. Hoppas innerligt jag aldrig mer behöver ha med dem att göra.
Hej Marcus! Vi har haft dialog om detta och ingen som har ljugit för dig. Du fick även låna en bil kostnadsfritt av oss där du endast skulle stå för egen förbrukning. Bränsle, trängselavgifter och dylikt. Ditt leasingbolag hävde din leasing den 21 Februari och du ska ha fått en ersättningsbil från dom. Trots det så har inte vår lånebil inkommit från dig per idag 250313 kl 13:43 utan fick ringa igår och fråga och då sa du att du ska komma in med den idag under dagen. När det gäller hot så förstår jag inte när, var...
Fått erbjudande om kamkjedebyte för 12000kr i ENBART Materialkostnad, nej tack!!
Hej Annika! Hittar tyvärr inte kostnadsförslaget som du har fått men 12000kr i enbart material låter inte korrekt. Kan det ha skett något misskommunikation där det inkluderar arbetet totalt? Har du möjlighet att skicka kostnadsförslaget som du har fått ifrån oss? Du kan maila oss på Bromma@minbil.se så kikar jag på ärendet och återkopplar Mvh Elias
Trevligt bemötande och lyhörda. Väldigt transparenta gällande kostnadsbild och tillvägagångssätt. Kändes genuint och pålitligt. Kan varmt rekommendera!
Hej Vilma! Tack så hjärtligt mycket för ditt fina omdöme! Varmt återseende mvh Elias
Tvevligt bemötande Dom levde upp till minna förväntningar. Årlig service en sak som var + i kanten var att dom även fixade stenskottet i rutan och fixade kontakten med försäkringsbolaget fick bara skriva under papperet. Dom hade otur att få ett litet datahaveri när jag va där trots det var personalen otroligt trevliga som dom alltid har varit vid minna besök.
Hej Gisela! Tackar! Ja så kan det vara inbland med tekniken men vi försöker hålla humör och service uppe ändå! Välkommen åter! mvh Elias
Korrekt, tillgängligt, omständligt och dyrt.
Hej Johan! Tack för fina orden. Gällande omständigt och dyrt så försöker vi alltid vara så konkurenskraftiga det bara går på marknaden utan att tumma på kvalitet. Säg till vid nästa tillfälle du är inne och fråga efter Elias så kan vi gå igenom eventuella kostnadsförslag ifall något är oklart. På varmt återseende! mvh Elias !
Vänliga och service villiga. Reparation av bilen bra även om väntan på reparatör som var sjukskriven tog lite väl lång tid.
Helt okej. Lite tråkigt bemötande första gången jag kom dit av en man ute på parkeringen som verkade arbeta där. Han hade en otrevlig , stressad ton och sa att jag kört på en kon vilket jag inte alls hade gjort. Jag kontrollerade däck spåren i snön i efterhand och det var inte så att jag nuddat konen. Hursomhelst så blev jag väldigt irriterad eftersom jag bott i innerstan i 30 år och kan fickparkera och kan köra bil. Inne på expeditionen var det en tjej som var trevlig och hade lbättre attityd så det känndes som det blev en bättre upplevelse. .
Bra bemötande Bra bemötande, dock väl trångt på parkeringen
Bra bemötande. Bra att dom har lånebil.
Senaste besök gällde två felsökningar varav att jag fick utföra en själv.
Bra bemötande. Besviken på att ni inte monterar motorvärmare. Det innebär att jag måste leta reda på en annan verkstad och lämna in en gång till,det tar en hel del tid i anspråk. Annars helnöjd.
Trevligt bemötande kombinerat med smidig hantering!
Jag fick den service jag förväntat mig. Något sent färdig men ok.
Jag är mycket nöjd med Min Bil Bromma
Fick snabbt en passande tid. Trevligt bemötande. Nöjd med utfört arbete.
Trevligt bemötande! Snabb leverans.
Jag har dålig upplevelse de två senaste gångerna. INga stora grejer men irriterande. Första gången skulle påfyllning av spolarvätska ingå i service. Efter service lyste lampan ändå och jag fick köpa en dunk för 100 och fylla på själv. Får till svara att de fyller på en liter och lampan kan lysa ändå ...snålt?! Andra gången inför service säger jag att bakrutans vindrutetorkare behöver bytas i bokning. Det sker ingen förberedelse kring detta och heller inget byte då reservdelar saknas på servicedagen. Får besked när jag ska...
Jag är mycket nöjd med Min Bil Bromma. Det är lätt att komma i kontakt med dom och boka tid, och det är alltid en mycket trevligt och vänligt bemötande. Dom är mycket noggranna med information om alla åtgärder och kostnaden. Jag har fått reparation på AC, en ny strömbrytare till fönsterhissarna, samt årlig service inklusive däckbyte.
Bra överlag. Fick även däcken bytta fast jag ej bett om det. Lokaliserade problemen snabbt och bilen levererades i gott skick. Även mycket trevligt bemötande på plats.
Mycket professionellt. Levde upp till mina förväntningar
Trevligt mottagande och snabbt byte av däck.
Behövde hjälp med felsökning av batteri och varningslampa från motor. Vet inte vad hon heter som tog emot samtal och över disk men hoppas hennes chef vet om att hon är GRYM! Skickligt bemötande av en ganska upprörd kund, lyssnar utan att försvara/förklara, bemöter med empati och tydlighet. Ge henne en kram! :-)
Jag fick en tid som sedan hölls och på plats fick jag snabb hjälp med att byta ut alla lampor på bilen. Snabbt och trevligt bemötande.
Trevligt och proffsigt bemötande
Trevlig stämning, hjälpsam personal. Bra återkoppling vad gäller arbetets gång. Trång parkering!.
Ordning och reda med bra service och trevlig personal.
Utmärkt service. Priset är inte för dyrt. Om denna kvalitet kan upprätthållas kommer jag att fortsätta vara kund.
Trevligt bemötande vid bokning. Bra omhändertagande på verkstaden. Enda klagomål: gammal tummade tidning att läsa
Den bästa bilservicen för Hyundai i Stockholm
Alltid snabba och tillmötesgående!