Kyrkbyns Autocenter AB

Kyrkbyns Autocenter AB

mekonomenkyrkby.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Kyrkbyns Autocenter AB - din professionella bilverkstad för alla bilmärken! Vi är stolta över att erbjuda en 3-årig garanti på reservdelar och vägassistans som ingår i ett år vid service. Dessutom får du en stämpel i serviceboken som bevis på att din bil har fått den bästa vården hos oss. Oavsett om du behöver...

326 omdömen om Kyrkbyns Autocenter AB

Raul S
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Snabb personlig service av min elhybdid. Prisvärda och kan rekommenderas.

Anna W
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Snabb service och jättebra bemötande!

Marianne S
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Snabb och bra service. Trevlig personal.

Jonas W
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Fixade servicen samma dag fast jag kom in med den 1 dag för tidigt.

Anders L
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Trevligt bemötande och bra service av både husbil och mig som kund. Återkommer nästa gång det är dags för service.

Sven A
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Kunde komma med kort varsel och fick snabbt bilen tillbaka

Gudrun E
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Trevligt och proffesionellt bemötande. Hög servicenivå med bra jobb

Lars T
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Som alltid mycket trevligt mottagande. Bra och transparent information. Extra stort tack för att bilen fixades så snabbt (misstänker att någon jobbade extra så att jag kunde hämta bilen innan semesteresan).

Olof L
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Mycket bra och professionell service!!,

Pär H
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Byte av bromsskiva och bromsbelägg. Väl utfört arbete och inom utsatt tid. Trevligt bemötande. Första gången jag lämnade in bilen här, kommer att göra det igen när det är dags.

Amanda T
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Fick mycket bra service. Tydlig information om pris och problem och snabbt återgälda. Mycket nöjd!

Helene C
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Första gången jag lämnade in bilen för reparation här efter tips om att det skall vara BÄSTA bilverkstaden! Trevligt, vänligt och framförallt glatt bemötande! :) Snabb och smidig service och en genuin behjälplig atmosfär med kompetenta, kunniga och ärliga personer! Så glad för tipset och jag hoppas att fler upptäcker det här gänget och använder dem i fortsättningen, jag är supernöjd!

Amgren Sven Mattias A
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Första gången jag anlitade verkstaden som trots ett stort antal samtida ärenden agerade snabbt och serviceinriktat! Positivt överraskad :)

Max W
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Snabbt och smidigt, min bokning hade inte gått igenom men det löste dem på plats.

Rigmor H
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Bästa tänkbara bemötande och service! Bilen lämnad för ettårsservice

Idun R
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Allt väl, upplevs som ärliga och professionella.

Martin N
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Bra bemötande och bilen blev klar enligt utlovad tid.

Pierre N
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Trevligt bemötande och snabb åtgärd av vårt problem på samma dag. Kanske lite dyrare för jobbet än förväntat.

Karen Å
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Blev bemött av en lite stressad och trött mekaniker Som inte riktigt hade tid att hjälpa mig med alla frågor jag hade med min bil. Den lagades å andra sidan snabbt vilken var bra!

Ted L
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Fantastisk service och gör allt de kan för att fixa bilen på bästa sätt!

Stefan D
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Bra service. Tillmötesgående och väldigt flexibla/hjälpsamma. Nöjd kund!

Ingrid J
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Utmärkt bemött. Har endast mycket bra erfarenheter och förväntningar. Snabbt och väl genomfört arbete. Byte av däck, byte av trasig lampa och kontroll av läcka på avgassystemet.

Jessica U
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Så trevligt bemötande och god service vid varje besök! Bytte ut delar på bilen denna gång och det här hit jag vänder mig när det är dags för service och annat löpande underhåll. Rekommenderas!

Ernst L
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Trevligt bemötande, professionell hantering utan konstigheter

Eva A
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Bra bemötande. Löste problemet trots strul med bemanning.

Nils Jonas Petter H
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Trevligt bemötande och snabb service. Bra förklaring av vad som gjorts på bilen

Stefan L
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Bra och trevligt bemötande. Rekommenderade att inte göra jobb som de ansåg var slöseri med tid och pengar. Fixade en helt orelaterat grej, till vad bilen var inne för, utan kostnad. Mycket nöjd.

Bengt L
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Bra bemötande och fick den hjälp jag behövde inom rimlig tid.

Vira S
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Alltid trevlig bemötande och service !

Mattias J
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Gick att få lämna in bilen snabbt och smidigt, bra kommunikation och flexibilitet kring hämtning. Inga onödiga åtgärder/kostnader såvitt jag vet.

Björn V
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Snabb och bra service. Ringde och fick hjälp samma dag. Bilen färdig dagen efter.

Hans D
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Alltid service minded, lyssnar bra gör det lilla extra för att få en nöjd kund . De är också snabba och kontaktar mig vid ändringar eller tillägg .

Simon S
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Väldigt trevliga och hjälpsamma. Rekommendera starkt.

Ingrid L
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Snabb o bra service! Lämnade in bilen för koll på em o den var servad och klar för upphämtning vid lunch dagen efter.

Kaija H
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Jag är mycket nöjd med bemötandet! Hur bra reparationen har lyckats kommer att visa sig senare. Förhoppningsvis till belåtenhet

Anna-carin C
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Serviceminded, lösningsorienterade, snabba. En anmärkning på besiktningen åtgärdades av verkstan. Jag hade räknat med att få besiktiga bilen igen, men det hade de redan fixat! Det uppskattas!

Fredrik P
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Bra bemötande och bra servis. Bästa mekonomen verkstaden jag har varit på. Kan jag varm rekommendera denna plats.

Jonas J

Enkelt o snabbt att få tid. Smidig reparation. Toppen i kundbemötande 👍🏻

Kerstin W
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Jättebra Bra service , snabbt arbete och vänligt bemötande .

Ulrika S
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Snabb och bra service! Kunnig personal och möjlighet till att få specificerat och förklarat vad som gjorts med bilen!

Nicklas K
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Trevligt bemötande och snabb service!

Anna Karin F
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Trevligt bemötande och professionell hjälp.

Oscar W
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Trevlig och kunnig personal. Vi fick snabbt hjälp med felsökning och sedan det åtgärdat. Smidig i kontakten och kändes väl omhändertagna!

Eric A
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Snabb service, offert innan som jag behövde godkänna vilket kändes tryggt. Bra kommunikation.

Texas
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Jag kör förbi 2 andra mekomen bara för att service är så bra här!

Spendrups B
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Bemötande och problemlösning är toppen. Allt går snabbt och bra.

Lars E
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Bra kundbemötande och kunnig personal.

Peter H
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Bra service och tydlig kommunikation.

Anneli H
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Fantastisk service, kunniga och snabba! Rekomenderas varmt

KJELL PETER Ö
Skrev om Kyrkbyns Autocenter AB

Snabbt och enkelt att boka. Bra bemötande och bra pris.