Alla kategorier AC Service Stockholms län Täby Speedy Speedy Bilservice Täby

Speedy Bilservice Täby

Kemistvägen 16, 183 79 Täby — Visa karta

I 30 år har Speedys bilverkstäder mött sina kunder öppet och ärligt. Det finns inga hemligheter hos våra bilverkstäder. Vi kontrollerar din bil noggrant utan kostnad och visar vad som behöver åtgärdas. Du får ett fast pris för din bilservice/bilreparation innan vi gör jobbet, och du får gärna se på när vi jobbar. Vårt mål är att erbjuda dig som kund en bekymmersfri bilreparation/bilservice. Enkelt och utan oro för negativa överraskningar.

Snabb bilservice!

Det går fort hos Speedys bilverkstäder. Våra mekaniker byter 1000-tals avgassystem varje år och de utför minst lika många bromsbyten. Med övning kommer snabbhet. Vi har enkla rutiner och därför går inskrivning och betalning på minuten. Alla reservdelar finns lätt tillgängliga. Allt för att du skall få ett komplett kvalitetsjobb gjort, i de flesta fall inom en timme!

Läs vad 249 kunder tycker om Speedy Bilservice Täby

• Jenny L
    Jenny L skrev om Speedy Bilservice Täby
    Jag fick utmärkt service när jag köpte nya däck och lampa till framlykta. Fick dessa monterade snabbt och smidigt efter överenskommelse.
    👍😀
  • Barbro L
    Barbro L skrev om Speedy Bilservice Täby
    Jag har fått snabb och bra service billigare än på märkesverkstaden. Trevligt bemötande. Gällande kvalitén på utfört arbete kan jag inte uttala mig om.
  • Lars J
    Lars J skrev om Speedy Bilservice Täby
    Jag hade beställt byte av båda framhjulslagren. När arbetet påbörjades upptäcktes att en framfjäder var av. Kompletterade då beställningen med byte av båda fjädrarna fram. Under dessa arbeten blev båda abs-givarna förstörda vilket är ganska normalt. Tyvärr kunde verkstaden inte få fram nya givare varför jag tvingades åka därifrån med "ofärdig" bil. Skaffade sedan nya givare på egen hand och återvände efter någon vecka till verkstaden för att få dem monterade utan kostnad. Därvid uppstod lite förvirring då dvs. felfunktioner/felkoder dök upp efter monteringen. Ingen visste med säkerhet var problemet låg och felsökning påbörjades, utan resultat. Inte förrän jag föreslog att man skulle testa med att skifta givarna löste sig så småningom problemet. Mottagandet och stämningen var god hela tiden och det viktiga för mig var att det blev rätt till slut.
  • Vårdstyrkan I Stockholm
    Vårdstyrkan I Stockholm skrev om Speedy Bilservice Täby
    Mycket bra bemötande och information. Vi har fått hjälp med bromrep och däcskiftning.
  • Hans F
    Hans F skrev om Speedy Bilservice Täby
    Expressnabb sevice enbart någon dag efter första konsultation. Fick vid detta tillfälle inne i verkstaden på upphissat fordon omgående inspektion av aktuellt fel och förslag samt kostnadsuppgift för behövlig åtgärd, vilket gällde utbyte av del på avgasröret.
    Arbetet utfördes snabbt och proffsigt. Återkommer gärna!!
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Speedy Bilservice Täby
    Alltid snabb och ärlig service. Har aldrig under 15 års anlitande blivit besviken!
  • Marie S
    Marie S skrev om Speedy Bilservice Täby
    Som alltid trevligt bemötande. Årservice på bilen. Snabbt & proffsigt utfört.
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Speedy Bilservice Täby
    Bra och trevligt bemötande. Nu vågade inte mekanikern ta sig an jobbet (gammal dieselmotor) men vi hade ett bra damtal och jag fick tips om vart jag kunde vända mig.

Jag kommer absolut återkomma som kund framöver.
  • Ingegerd K
    Ingegerd K skrev om Speedy Bilservice Täby
    Trivs mycket bra som kund hos Speedy. Behöver ibland diskutera vad som bör/ska göras och blir alltid professionellt bemött. Senaste reparation var byte drivremmar, inklusive kamrem.
  • Hans-olof N
    Hans-olof N skrev om Speedy Bilservice Täby
    Mycket bra. Trevligt bemötande och snabb service.
  • Leif N
    Leif N skrev om Speedy Bilservice Täby
    Hej, fick problem under hemresa från Malmö, handbromslampan började att blinka för att efter några mil lysa konstant, stannade och kollade, upptäckte då att det var fullt med bromsolja på insidan av fälgen på vänster framhjul, körde hem, kollade på nätet och hittade Speedy, eftersom jag var ledig på Måndagen åkte jag dit på morgonen när dom öppnade, fick hjälp med en gång av en mekaniker, tog on bilen direkt, bromsoket trasigt, samt bromsslang, bytte oket, slang och nya skivor båda fram+ bromsbelägg, underbar service, fick Sms om att bilen var klar 14.30. Jättenöjda, kommer att anlita denna verkstad fler ggr vid behov. Mvh Leif
  • Eva H
    Eva H skrev om Speedy Bilservice Täby
    För andra gången servade jag min bil här
    Båda gångerna har det gått snabbt och bra
    bemötande av personalen kontaktades /tillfrågades innan en större sak behövdes göras
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Speedy Bilservice Täby
    Nya däck och hjullager. Bra bemötande och leverans enligt plan. Dock kvarstår gnissel i något däck. In på nytt om någon dag för undersökning.
  • Severin E
    Severin E skrev om Speedy Bilservice Täby
    Snabba och prisvärda. Står för offererat pris.
  • Britt H
    Britt H skrev om Speedy Bilservice Täby
    Fort och lätt inga problem. Bra service!
  • Hans B
    Hans B skrev om Speedy Bilservice Täby
    Bra service och bemötande. Förklarar på ett bra sätt vad som ska göras och varför liksom kostnad. Kan helt klart rekommenderas.
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Speedy Bilservice Täby
    Snabbt och bra. Trevligt bemötande.
  • Marie W
    Marie W skrev om Speedy Bilservice Täby
    Väldigt bra och trevlig hjälp. Återkommer absolut till speedy i Täby
  • Gitte L
    Gitte L skrev om Speedy Bilservice Täby
    Riktigt bra bemötande och service!
    Tack!!
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Speedy Bilservice Täby
    Mycket bra info och snabb service !
    Hej
  • Hans G
    Hans G skrev om Speedy Bilservice Täby
    Mycket nöjd med bemötande och arbete från Speedy. Hål på främre avgasrör och Speedy hade möjlighet att lösa det om vi inte kunde hitta originaldelar.
  • Monica B
    Monica B skrev om Speedy Bilservice Täby
    Tillmötesgående, kunniga och bra priser
  • Lars A
    Lars A skrev om Speedy Bilservice Täby
    Snabbt och effektivt hanterat. Som vanligt.
  • John J
    John J skrev om Speedy Bilservice Täby
    Snabb, professionell och pålitlig service till konkurrenskraftigt pris. Vänligt bemötande både i telefon och på plats. Rent, snyggt, ordning och reda.
    Rekommenderas av mig som tänker återkomma!
    Helge Jonsson
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Speedy Bilservice Täby
    Vänligt bemötande och goda rekommendationer. Ställde upp snabbt när det behövdes.
  • Per-åke T
    Per-åke T skrev om Speedy Bilservice Täby
    Bra service och bemötande. Snabt och väl utfört arbete
  • Ola M
    Ola M skrev om Speedy Bilservice Täby
    Under det senaste året har jag varit på Speedy i Täby vid tre tillfällen. Vid två tillfällen gällde det reparationer där jag inom ett par dagar fick passande tider. Själva reparationerna genomfördes snabbt och effektivt. Vid tredje besöket hade jag ett problem som jag behövde hjälp med. Trots omfattande felsökning kunde personalen inte hitta något utan konstaterade att inget var fel, att det kunde kännas konstigt för mig och berodde på normalt slitage. Ingen åtgärd behövdes. När jag ville betala för felsökningen fick jag veta att det inte kostade något. Jag blev mycket tacksam för att ha undvikit en onödig och dyr reparation.
    Irene L gillar detta
  • El K
    El K skrev om Speedy Bilservice Täby
    Jätte bra service , ärliga , trevliga , jag rekommenderar de för andra.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Speedy Bilservice Täby
    Trevlig personal och arbetet gick fort och resultatet blev mycket bra
  • Bo A
    Bo A skrev om Speedy Bilservice Täby
    Trevlig och kunnig personal. Jag har bara bra erfarenhet av den här personalens kunnande och service. Rekommenderas av mig!//Bosse i Täby
  • Lars H
    Lars H skrev om Speedy Bilservice Täby
    Snabba, vettiga priser o trevliga. Rätt varje gång
  • Lars Martin S
    Lars Martin S skrev om Speedy Bilservice Täby
    Bromsbelääggen byttes snabbt och proffsig av kunnig och trevlig personal.
    Mycket nöjd.

//Martin
  • John Peter A
    John Peter A skrev om Speedy Bilservice Täby
    Perfekt, snabb och prisvärd service. Skivor + belägg bak byttes på 45 min till ett pris 40 % under nära konkurrent.
  • Mona Maria Elisabet E
    Mona Maria Elisabet E skrev om Speedy Bilservice Täby
    Speedy i Täby har toppenpersonal - kundvänlig, generös, trevlig och kunnig.
    De gör ett prima jobb. Snabbt=gör skäl för namnet SPEEDY. Jag är gärna kund där.
    /// EE
  • Lars Roger B
    Lars Roger B skrev om Speedy Bilservice Täby
    Ett mycket bra bemötande, förtroende -ingivande, korrekt. Inget negativt. Åter kommer säkert!
  • Sten Mauritz P
    Sten Mauritz P skrev om Speedy Bilservice Täby
    Högsta betyg, mycket bra service, jag tänker återkomma.
  • Tor Arvid L
    Tor Arvid L skrev om Speedy Bilservice Täby
    Gick snabbt att få tid, tydlig och snabb offert, höll kontakt under arbetet och det gjordes bra. Precis så som man vill att det ska vara.
  • Hans L
    Hans L skrev om Speedy Bilservice Täby
    Kort väntetid att få in bilen
    Byte samtliga bromsklossar
    Allt snabbt och väl utfört till
    utlovat pris.

Nöjd Golfägare
  • Nils Arne K
    Nils Arne K skrev om Speedy Bilservice Täby
    Snabb Service, serviceminded, proffsigt!
  • Barbro Carina W
    Barbro Carina W skrev om Speedy Bilservice Täby
    Vänligt bemötande och snabb service.
  • Matti K
    Matti K skrev om Speedy Bilservice Täby
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Snabbt och bra pris också!
  • Karin W
    Karin W skrev om Speedy Bilservice Täby
    Mycket snabb och bra service. Mycket trevligt bemötande.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Speedy Bilservice Täby
    Bra bil verksta med god servis och ett gott utfört arbete med korrekta priser.
  • Albert N
    Albert N skrev om Speedy Bilservice Täby
    Proffsig och kompetent ...........................................
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Speedy Bilservice Täby
    Mycket god service och bra personal. Rekommenderas
  • Ronny W
    Ronny W skrev om Speedy Bilservice Täby
    Fantastisk service,alltid vänligt hjälpsamt och proffsigt
    Mycket prisvärt
  • Roman M
    Roman M skrev om Speedy Bilservice Täby
    Jag är göt nöjd allservice jag får från Speedy.
    Trevliga personal . Tack
  • Anders N
    Anders N skrev om Speedy Bilservice Täby
    Helt nöjd. Snabbt, bra info, klart i tid
  • Fred S
    Fred S skrev om Speedy Bilservice Täby
    Bra dialog och service. Kort väntetid
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Speedy Bilservice Täby
    Bra o snabb service för rimlig kostnad

Kemistvägen 16, 183 79 Täby