Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Huddinge Speedy Speedy Bilservice Huddinge

Speedy Bilservice Huddinge

En del av Speedyspeedybilservice.se

Björkholmsvägen 17, 141 46 Huddinge — Visa karta

Hos Speedy Bilservice i Huddinge finns bilservice av bästa rang. Med över 30 år i branschen har Speedykedjan allt vad som krävs för att fixa dina bilproblem.

Om du inte vet vad felet är gör vi gärna en genomgående undersökning. Vi garanterar att våra kunniga bilmekaniker kan hjälpa dig även med de svåraste bilproblemen. Tempo och god säkerhet är något vi alltid prioriterar. Det ska gå snabbt och flexibelt att fixa bilen, och därför har vi både bokade tider och drop-in.

Garanti i hela tre år har du alltid när du anlitar oss. Du får alltid veta priset i förväg och kan även välja delbetalning om du vill betala senare.

Välkommen till marknadens bästa bilverkstad! Du kommer inte att bli besviken när du kontaktar oss.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 99 kunder tycker om Speedy Bilservice Huddinge

• Mikael H skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Peter och grabbarna gör ett super jobb!
    Dem bryr sig verkligen.

Super nöjd! Läs mer
  • skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Ett väldigt trevligt bemötande och enorm serviceanda. Snabba svar och inget velande. Kort och raka svar på allt. Stort socialt mottagande och aldrig någrabekymner om något oavsett service eller hjulskifte.
    En mycket mycket nöjd kund. Läs mer
  • Nita E skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Bra som alltid !
    Behövt använda speedy både för reparation samt service som jag trodde behövde göras på orginalverkstad men fick full dokumentation samt godkänd stämpel i service boken ! Jättenöjd/Nita N Läs mer
  • Carl A skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Trevliga, snabba och kunniga!
    Fick ett fast pris direkt. Läs mer
  • Majid M skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Bad om att dem skulle kika på ett oljud samband med service. Kör hem efter service samma ljud kvar. Innebar flera besök till verkstaden o det visa sig att soeedy missat kolla. Blev lovad kompensation vid reparation, men den ute blev för att verkstaden lyckades pajja ytterligare något som dem sa att dem istället ersatte o det blev ingen kompensation av två dagars ledighet som jag tog från mitt jobb för att speedy glömde fixa ljuset som jag var inne för till verkstaden. Aldrig speedy igen, efter att varit trogen speedy... Läs mer
  • Ron A
    Ron A skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    6/5 stjärnor! De har varit 100% korrekta och ekonomiska med mina bilärenden. Peter och Bilal är schyssta, ärliga bilproffs. Jag har bytt kamaxel-solenoid och lagat AC under brinnande hetta och semester tider... trots att jag missade en verkstadstid pga akutsjukdom har de hjälpt på ett föredömligt sätt. Bra resultat och schysst pris! Min bil som åtgärdades är en Volvo V70 T5. Skynda att byta till denna verkstad 👍🏻. Läs mer
  • Björn S skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Däcks byte,snabbt och smidigt utmärkt Läs mer
  • Koniakowski F skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Däckbyte. de hade ingen ledig tid så jag lämmnade bilen där under dagen och fick sms när den var klar. Läs mer
  • Langhall A skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Däckbyte. Muttrar byttes inte trots info om detta. En mutter var sen sönder och fick bytas av annan verkstad till dyr kostnad Läs mer
    2018-05-28 Speedy Bilservice Huddigne svarar Langhall A
    Hej, vi får ursäkta oss i detta ärende.
    Vi har det väldigt stressigt under däcksäsongen.

Kom förbi oss så löser vi detta.
  • Skårstedt J skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    - All däckservice för min personbil
    - Personligt, proffsigt
    - motsvar helt mina förväntningar Läs mer
  • Peter Lars Ingmar V skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    snabbt jobbat och med bra kvalite Läs mer
  • Hans A skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Hjulskifte och däckbyte. Ganska bra dock svårt att nå er per telefon samt via mail där svar dröjde länge. Strulig upplevelse eftersom låshylsa drogs sönder av er som därmed fördröjde bytet men över 2 v. Läs mer
  • Per M skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Speedy Bilservice är bäst helt enkelt! Läs mer
  • Helmfrid B skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Kanontrevliga, proffsiga, snabba och bra priser, har inget att anmärka på! Läs mer
  • Tonny Gösta R skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Alltid tillmötesgående. Snabba. Läs mer
  • Johan M skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Grymt bemötande och kunniga tekniker. Rekommenderas starkt!
    Jag är super nöjd. Läs mer
  • Rune Curt Henry J skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    bromsarbete /byteavgasrör/stötdämparfjädrar
    Bra,titta igenom uppdraget och få en prisuppgift på
    varje jobb vid respektive kontakt med Speedy.
    alla uppdrag var till belåtenhet utförda och
    snabbt åtgärdade.Jag rekommendar
    Speedy för bra och prisvärda utförda jobb. Läs mer
  • Kerstin Marika Ö skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Bra! Läs mer
  • Kjell Sven Håkan A
    Kjell Sven Håkan A skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Byte av skivor och klossar fram. Snabbt åtgärdat och gått om lediga tider. Läs mer
  • Patrik Paul John H skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Bra service och ett lyhört team! Läs mer
  • Sven Kenneth C
    Sven Kenneth C skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Byte avgasrör och bromsar ok och skivor och hjälp med däckbyte. Väldigt bra Läs mer
  • Jennie H skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande samt väldigt kompetenta mekaniker! Helt klart kommer jag att komma tillbaks! Läs mer
  • Maja E
    Maja E skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Vilket fantastiskt bemötande, Kommer garanterat återkomma!!! Vilken personal 😊 Läs mer
  • Cesar skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Grymt service och lösningsorienteras verkstad, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anna Cecilia N skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Otroligt trevligt bemötande och snabb service, känner mig i trygga händer och skulle inte vilja gå någon annanstans! :) Läs mer
  • Linda Maria B skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Super trevligt bemötande. Fick en tid direkt. Fick skjuts till jobbet. Kan inte vara mer en super nöjd!!!!! Läs mer
  • Lars Georg Harry W skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Snabb, bra service och trevligt mottagande. Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Utmärkt och snabb service.
    Prisvärt och tryggt. Läs mer
  • Torkel H skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Snabb service men jag hade gärna fått lite mer återkoppling. Läs mer
  • Lydia Anna Lisa M skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Besöket var bra. Inget att anmärka. Läs mer
  • Ingmari Margaretha Elisabeth L skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Mycket vänligt bemötande samt snabb service. Läs mer
  • Langhall Ab skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Däckhotell. Bra bemötande. Trevligt att de bjöd på spolarvätska Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Trevlig personal och utmärkt service Läs mer
  • Lena Agneta S skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Hej jag har skiftat däck o förvarar dessa o lämnat in en uppsättning till. Jag har blivit jätte bra bemött i telefon o i verkstaden killarna är super trevliga o hjälpsamma. Så jag kan varmt rekommendera dom. Läs mer
  • Stockholms Kakelugnsmakeri Ab skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Mycket bra service . Får alltid hjälp samma dag. Läs mer
  • Elise Annikki I skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Har fått på vinter däck och lämnat sommar däck på förvaring. Trevliga killar över lag. Läs mer
  • Filip Per Gustav K skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Trevlig och positiv bemötande i receptionen. Snabbt däckbyte och min son fick titta på. Vilket gjorde hans dag. Läs mer
  • Caroline K skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    En vän till mig bokade och vi fick tid så snabbt som dagen efter. Bemötandet var bra, dock var personalen lite stressade men det är förklarigt med ösregn ute och ankomande däckbyten för många. :-)

Ringde sen efter lunch och hade hittat lite som var tvungen att årgärdat. Delar var redan fixade och skulle ordnas.
    Ringde sen igen någon timme senare och meddelade att det var klart. Är supernöjd och helt klart en firma jag åter igen kommer besöka. Läs mer
  • Sharif B skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Bra service. Uppskattade att flera på Speedy var fr olika länder. Kändes sympatiskt. Läs mer
  • Andreas Kent S skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Utmärkt service och bemötande. Fick åtgärdat problem med bilen som jag inte förväntat mig skulle bli klart på bestämd tid. Över förväntan. Läs mer
  • Björn Richard B skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Bra, trevlig personal o bra utförd service. Priset OK Läs mer
  • LARS-ÅKE H skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Olje byte helt ok så mycket mer är det inte med det Läs mer
  • Rolf Ernst J skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Charlie var mycket bra, serviceinriltad och gjorde ett bra jobb. Trevligt personligt bemötande. / mvh Rolf Läs mer
  • Joe M skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Toppenservice och trevligt bemötande. Rekommenderas ! Läs mer
  • Allround Tjänst T skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Utmärkt service, återkommande kund! Tack. Läs mer
  • Jan Clarence S skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    V70 2014 en service genomfördes på bilen med mkt väl godkänt. Trevligt bemötande från personalen, mina förväntningar införlivades. Läs mer
  • Mikael Valter N skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Levererar bra service och resultat varje gång! Läs mer
  • Söderlarm Direct I Stockholm Ab S skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Ringde, fick en tid direct, kom dit, trevligt bemötande och snabbt utfört arbete till ett mycket bra pris! Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Vid AC reparation samt allmän service för mig själj min särbo och mina svärföräldrar har bemötandet varit mycket bra och resultatet perfekt. Så mina högt ställda förväntningar har infriats med råge.
    Förra sommaren tog Speedy Huddinge också hand om ett speciellt fall då besökare från Holland fick akut fel på sitt antislirsystem vilket gjorde bilen helt livsfarlig. Allt löstes perfekt och mina vänner från Holland var mycket imponerade och tacksamma för den utmärkta stödet. Läs mer
  • Peter G skrev om Speedy Bilservice Huddinge
    Bra Servicninå