Undvik detta ställe!!! Firman utförde arbete för 6000kr istället för avtalade 2000kr utan att ringa och få en tre-ökning av kostnaden godkänd. Otrevligt bemötande och fullkomlig oförståelse varför vi blev upprörda när vi kom och skulle hämta bilen. Kommer aldrig gå hit igen och starkt avråda andra som funderar på det.
BD Nynäshamn
Om företaget
Välkommen till oss på BD Nynäshamn, din kompletta bilverkstad och lokala expert på bilservice och reparationer! Vi utför bilservice på alla bilmärken och modeller, och följer respektive bils serviceplan fullt ut. Vi använder oss alltid av originaldelar i vårt arbete. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar för dig och din bils...
834 omdömen om BD Nynäshamn
Sedan starten hos Reco 2015
Best service. Had misunderstanding with my booking time when I asked to change it to next week but they forgot to change in their system. Otherwise, good people best service.
Thank you for your feedback and for taking the time to share your experience. You're welcome back when it's time for your next service.
Hjälpsamma och bra, fixade mitt däcksproblem.
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Bra service, snabbt jobbat Ligger lite off utan bil
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Trevligt snabb hjälp gick fort
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Det tog för lång tid, 28 timmar för något som tar 1 timme, men personalen var väl trevlig. Valde BD Nynäs pga tidigare omdömen. Ringde dagen innan och man meddelande att jag inte behövde boka tid, drop-in när jag ville och att dem absolut kunde lösa mitt ärende. Jag tog ledigt och låste hela min dag för att vänta på verkstaden som precis innan stängning säger att man inte kan lösa mitt ärende. Fick åka hem 4 mil igen… Tråkigt.
Tack för att du delar din upplevelse. För att få bästa hjälp rekommenderar vi att du tar kontakt med verkstaden direkt.
Mycket bra service, väldigt nogrannna och trevliga kommer definitivt återkomma
Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen när bilen behöver verkstadstid.
Mycket bra snabb och trevlig service.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Snabb och bra service! Med lånebil dessutom!
Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du väljer oss även nästa gång när det är dags att serva eller laga din bil.
Var tillgängliga snabbt och gav bra service!
Kul att höra att du haft en bra upplevelse hos oss! Vi hjälper dig gärna igen när bilen behöver service eller reparation.
Bra bemötande och väl utfört arbete till ett rimligt pris
Tack för ditt fina betyg, vi är glada att du väljer oss som din bilverkstad. Varmt välkommen åter!
Bästa bilverkstaden i Nynäshamn
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Blir alltid bra bemött, rimliga priser, tillmötesgående personal!
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Blev bra bemött och fick en tid snabbt.
Superbra service och trevligt bemötande. Allt gick smidigt och resultatet blev över förväntan. Rekommenderas varmt!
Fick snabbt hjälp vid punktering och vänligt bemötande med alla frågor.
Nya däck till båt kärran Snabb och bra service
Snabba svar för offert/bokning/åtgärd, prisvärt och väl utförda jobb.
Bra, snabb service. Hyffsat prisvärd också.
Mycket trevligt bemötande och bra service Slapp vänta i flera dagar på att få bilen lagad. Dessutom kunde denna verkstad släcka anmälningen på besiktningen 👌 Får många guldstjärnor från mig ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Alltid bra mottagning och arbete av dom 👍
Grym och snabb service och väldigt billigt!
Mycket snabb däckbyte och pensionärsrabatt 👍🏻🤗🤩
Trevligt och bra bemötande. Smidigt att lämna in mina hjul för förvaring
Allt var mycket bra med god ordning och trevligt bemötande både vid upphandling och senare möte
Mycket bra , mycket vänliga och kunniga.
Vi blir glada av att läsa din feedback, tack för att du delar med dig! Välkommen tillbaka när det är dags att boka bilservice eller reparation.
Trevlig bemötande, bra på att hålla tider så man behövde inte vänta. Allt gick smidigt.
Stort tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas vi får hjälpa dig igen när du behöver serva eller laga bilen.
Jag skrev tidigare att jag tror ni gjort ett bra jobb, samt överkomligt pris så jag är nöjd
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra service och snabb leverans
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Mycket bra upplevelse genom hela besöket. Kan varmt rekommendera!
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Fick trevligt bemötande och BD löste mitt problem som jag blivit tillsagd att det inte går att lösa. Dessutom bra pris.
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Skiftade hjul. Toppenservice!
Tack för ditt fina omdöme, vi blir verkligen glada att höra att du var nöjd med ditt verkstadsbesök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Toppen! Dessutom pensionärsrabatt, snyggt!
Tack för ditt fina omdöme, vi blir verkligen glada att höra att du var nöjd med ditt verkstadsbesök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Det var Dyrt 1600kr för att få fyra nya sommar däck skiftade på bilen
Tack för ditt fina omdöme, vi blir verkligen glada att höra att du var nöjd med ditt verkstadsbesök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
BD var mycket hjälpsamma när jag kom för att byta vinterdäcken mot sommardäck. Bjöd på kaffe medan jag väntade. Snabbt däckbyte och trevliga. M. Lundin
Tack för din positiva återkoppling, den gör oss väldigt glada. Välkommen åter när det är dags att serva eller laga din bil!
Trevlig personal och bra service, trots att vi tänkte fel angående öppettider, vi kom en halvtimme för tidigt, fick hjälp trots det 👍 Även positivt att de släcker 2:or på Bilbesiktningens protokoll. Det gör inte Caravanhallen! Tack så jättemycket!
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Jag är nöjd o trevligt bemötande!!
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Trevligt bemötande och snabb service
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Trevligt bemötande, bra service och inga konstigheter. Kan varmt rekommendera!
Vi uppskattar din kommentar och ser fram emot att hjälpa dig på nytt.
Mycket service inriktade. Kommer att använda denna verkstad till våra bilar.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Tillmötesgående och hjälpsamma
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Mycket bra bemötande och hjälpsamma. Rekommenderas
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Trevligt proffsigt bemötande, dom tog in bilen snabbt och åtgärde felet. Rekommenderas starkt och jag är glad att jag hittat ett ställe där jag kommer att fortsätta lämna in bilen
Tack för att du delar med dig och för att du väljer oss som din verkstad, det betyder mycket för oss.
Mycket bra och snabb service / Micke
Tack för din recension, vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka nästa gång.
Tusen tack för hjälpen. Mvh Peter
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Mycket nöjd, jag fick hjälp omgående; bra service, bra pris, kunnig och trevlig personal: 10 av 10. Tack! En Nöjd Kund
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Bra o snabb service fixade dräger omgående när vi behövede hjälp Med vänlig hälsning, Johan Sundbybergs bildelar
Tack för ditt fina omdöme, vi blir verkligen glada att höra att du var nöjd med ditt verkstadsbesök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Alltid bra bemötande o hjälpsamma,man får alltid tid direkt när man ringer oftast samma dag. Man är alltid nöjd med jobbet. Får alltid prisuppgift på vad det kommer att kosta . Lämnade in min bil som stått i 3år men dom gick igenom hela bilen o fixade allt som behövdes för att kunna köra den säkert. Rekommenderar dom varmt.
Tack för ditt fina omdöme, vi blir verkligen glada att höra att du var nöjd med ditt verkstadsbesök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bästa bemötandet !!! Kylaren började läcka på helgen. Vi ringde BD måndag morgon. Fick komma in på en gång för felsökning. Trasig kylare. Fick veta priset på en gång, samt att bilen skulle vara klar onsdag em. Jag fick även skjuts dit jag skulle. På tisdagen ringde jag och frågade om dom kunde göra ett oljebyte, när bilen ändå var där. Inga problem. Bilen var klar 10.30 på onsdagen ändå. Jag kommer anlita dom igen, trots att jag bor i Norrtälje 😃 // Annica
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Bra service och det gick att få tid snabbt och enkelt
Tack för ditt fina omdöme, vi blir verkligen glada att höra att du var nöjd med ditt verkstadsbesök. Varmt välkommen tillbaka när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.