MechnGo AB

MechnGo grundades sommaren 2019 för att lösa det växande problemet med klagomål efter köp av begagnade bilar. Under ett flertal år har de allra flesta klagomålen konsumentverket tagit emot rört just begagnade bilar, vi vill därför se till att erbjuda potentiella bilköpare utförliga bilinspektioner inför bilköp.

Vi vet hur viktigt det är att göra en utförlig bilinspektion och vårt mål är alltid att du efter en utförd bilinspektion ska ha tillräckligt med information för att kunna besluta dig för om du vill köpa bilen eller inte.

Våra professionella mekaniker möter upp säljaren och går igenom bilen och skickar därefter en utförlig rapport till dig, du bestämmer själv om du vill vara med eller inte när vi går igenom bilen.

Bilinspektionen kan genomföras vart som helst, våra bilmekaniker kommer till er med all utrustning som behövs för att genomföra inspektionen hos er.

Vi erbjuder även däckskiften på våra kunders parkeringsplatser under säsongerna för däckbyten.

Läs vad 17 kunder tycker om MechnGo AB 2

2021-12-04
    Smidigt. Trevlig och bra bemötande. Kommer användas av igen.
  • 2021-11-30
    Fick väldigt bra service och sparade massor av tid och pengar på att slippa bogsera bilen till verkstad. Trevligt bemötande från personalen. Kan varmt rekommendera Mech n Go!
    2021-11-15
    Det var grymt enkelt att få en tid som passade och det gick snabbt att få däcken bytta, hemma så att jag slapp åka någonstans då jag hade punktering.
    Det var dessutom ett mycket bra pris!
    2021-10-30
    Däckbyte på vår garageuppfart. Allt gick så smidigt som man vill att det ska göra och bemötandet var trevligt. Väldigt nöjd!

Det enda som kan förbättras är att däcktrycket kontrolleras och justeras.
    Vad kul att höra! Tack för feedbacken, det är något vi också tänkt på och lär göra lite längre fram 😀 MechnGo AB
    2021-06-24
    Smidigt och enkelt mycket professionellt
  • 2021-03-16
    Otroligt smidigt och sparar in mycket tid på att inte ta in bilen till en mekaniker. Det enda man behöver göra är att ge personalen nyckeln till bilen och luta sig tillbaka. Jag kommer definitiv fortsätta använda denna tjänst!
  • 2020-12-31
    Bilmekanikern bytte ut lampan på parkeringsplatsen. Gick hur smidigt som helst och skönt att slippa åka in till verkstaden.
  • 2020-12-30
    Jag servade bilen med MechnGo och det gick hur bra som helst. Trevlig personal, snabb service, väldigt bra utfört arbete och det resulterade i en super nöjd kund :)
    Tack för den fina kommentaren och så kul att du var så nöjd :) MechnGo AB
  • 2020-12-29
    Toppen med flexibiliteten. Jag fick kontakt med en kompetent och ärlig medarbetare som tipsade mig om mycket annat utöver vad som var nödvändigt.
    Vad kul att du var så nöjd. Tack vare er utvecklas vi 🙏 MechnGo AB
  • 2020-12-21
    Ni är GRYMMA MechnGo!! Jag satt och tittade på Netflix medans däcken blev bytta på några få minuter. Snabbt, smart, smidigt och enkelt ✅😍🙏🏾

Rekommenderas starkt!!! 😍😍
    Vad kul att du gillar vår service, det är den stora fördelen med att slippa ta bilen till verkstaden. Du vilar, vi fixar! 😉 MechnGo AB
  • 2020-12-07
    Utmärkt service, gick väldigt snabbt att byta däcken. Satt på soffan och kollade på film under tiden däcken byttes :) Rekomenderas starkt.
    Roligt att höra, det är fördelen med att slippa verkstaden :)
    Varmt välkommen igen 🥰
  • 2020-12-02
    Jag hade fått punktering och var fast vid en parkering. Ringde Mech N Go och fick mina däck bytta på nolltid. Riktigt nöjd!
    Tack för din feedback! Det var ett nöje att stå till din tjänst 😀 MechnGo AB
  • 2020-11-24
    MechnGo var och bytte däck hos mig i helgen. Det var lätt och smidigt att boka tid. De kom och bytte på en halvtimme och hade grym service. Så skönt att slippa släpa och åka iväg med däcken för att byta. Jag kan varmt rekommendera dem. /Birgitta
    Kul o höra, du är så varmt välkommen igen ❤️ MechnGo AB
  • 2020-05-04
    Jättesnabbt däckbyte och bra service.
    Rekommenderar starkt.
    Tack för recensionen, du är hjärtligt välkommen åter :) MechnGo AB
  • 2020-04-28
    Däcken bytta på en halvtimme hemma på uppfarten av MechnGo. Snabbt och proffsigt för 399kr! 👌
    Så skönt att slippa släpa däck och sitta och vänta!
    Grymt!
    Rekommenderas varmt!
    Tack så mycket Pernilla för dina fina kommentarer, det uppskattar vi verkligen! MechnGo AB
  • 2020-04-05
    Jätte bra service !! Rekommenderar starkt
    Tack för din fina kommentar Nina. Vi på MechnGo uppskattar det starkt! MechnGo AB
  • 2019-11-19
    Snabb och proffsig service som höll vad dem lovade. Fick ett mycket trevligt bemötande och kommer definitivt låta dem byta våra vinterdäck igen.
    Tack Matilda för de fina orden, vi kommer jättegärna och byter däcken igen nästa säsong :) MechnGo AB