MechnGo AB

4.8 i betyg av av 19 omdömen
MechnGo grundades sommaren 2019 för att lösa det växande problemet med klagomål efter köp av begagnade bilar. Under ett flertal år har de allra flesta klagomålen konsumentverket tagit emot rört just begagnade bilar, vi vill därför se till att erbjuda potentiella bilköpare utförliga bilinspektioner inför bilköp.

Vi vet hur viktigt det är att göra en utförlig bilinspektion och vårt mål är alltid att du efter en utförd bilinspektion ska ha tillräckligt med information för att kunna besluta dig för om du vill köpa bilen eller inte.

Våra professionella mekaniker möter upp säljaren och går igenom bilen och skickar därefter en utförlig rapport till dig, du bestämmer själv om du vill vara med eller inte när vi går igenom bilen.

Bilinspektionen kan genomföras vart som helst, våra bilmekaniker kommer till er med all utrustning som behövs för att genomföra inspektionen hos er.

Vi erbjuder även däckskiften på våra kunders parkeringsplatser under säsongerna för däckbyten.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 19 kunder tycker om MechnGo AB