MechnGo AB

Vasavägen 130, 177 32 Järfälla — Visa karta

MechnGo grundades sommaren 2019 för att lösa det växande problemet med klagomål efter köp av begagnade bilar. Under ett flertal år har de allra flesta klagomålen konsumentverket tagit emot rört just begagnade bilar, vi vill därför se till att erbjuda potentiella bilköpare utförliga bilinspektioner inför bilköp.

Vi vet hur viktigt det är att göra en utförlig bilinspektion och vårt mål är alltid att du efter en utförd bilinspektion ska ha tillräckligt med information för att kunna besluta dig för om du vill köpa bilen eller inte.

Våra professionella mekaniker möter upp säljaren och går igenom bilen och skickar därefter en utförlig rapport till dig, du bestämmer själv om du vill vara med eller inte när vi går igenom bilen.

Bilinspektionen kan genomföras vart som helst, våra bilmekaniker kommer till er med all utrustning som behövs för att genomföra inspektionen hos er.

Vi erbjuder även däckskiften på våra kunders parkeringsplatser under säsongerna för däckbyten.
Mån-Sön: 00:00-00:00

Läs vad 4 kunder tycker om MechnGo AB

• 2020-05-04

Redwan A skrev om MechnGo AB
    Jättesnabbt däckbyte och bra service.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-05-06 MechnGo AB svarar Redwan A
    Tack för recensionen, du är hjärtligt välkommen åter :)
  • 2020-04-28

Pernilla W skrev om MechnGo AB
    Däcken bytta på en halvtimme hemma på uppfarten av MechnGo. Snabbt och proffsigt för 399kr! 👌
    Så skönt att slippa släpa däck och sitta och vänta!
    Grymt!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-29 MechnGo AB svarar Pernilla W
    Tack så mycket Pernilla för dina fina kommentarer, det uppskattar vi verkligen!
  • 2020-04-05

Nina B skrev om MechnGo AB
    Jätte bra service !! Rekommenderar starkt Läs mer
    2020-04-06 MechnGo AB svarar Nina B
    Tack för din fina kommentar Nina. Vi på MechnGo uppskattar det starkt!
  • 2019-11-19

Matilda K skrev om MechnGo AB
    Snabb och proffsig service som höll vad dem lovade. Fick ett mycket trevligt bemötande och kommer definitivt låta dem byta våra vinterdäck igen. Läs mer
    2019-11-21 MechnGo AB svarar Matilda K
    Tack Matilda för de fina orden, vi kommer jättegärna och byter däcken igen nästa säsong :)

Vasavägen 130, 177 32 Järfälla