Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Järfälla Autogreencar Service - Autoexperten

Autogreencar Service - Autoexperten

Skarprättarvägen 7, 176 77 Järfälla — Visa karta

Dags för bilservice? Hos oss på Autogc - Autoexperten får du hjälp med alla typer av service för din bil.

Vi är en bilverkstad i Järfälla och en del av Autoexpertens rikstäckande kedja. Bland de tjänster vi erbjuder finner du däckbyten, montering av reservdelar, AC-service och mycket mer därtill. Här får du modern, personlig och ärlig service av kompetent personal. Vi är en del av Autoexperten Stäket!

Du bokar enkelt på vår hemsida och betalar på plats. Självklart får du 12 månaders garanti på vårt arbete. Varmt välkommen in med din bil till oss på Autogreencar Service - Autoexperten!
Öppet just nu
Lör: 10:30-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 27 kunder tycker om Autogreencar Service - Autoexperten

• Lars Christer Urban O
    Lars Christer Urban O skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Otroliga killar! Ställer alltid upp, gör kanonjobb och prisvärt som få. Har till och med hör dem rekommendera kunden att ta in prisförslag från fler verkstädet så de kan känna sig nöjda o trygga. Även om du inte bor i Järfällatrakten är det värt att åka en bit. Leo och hans gäng äger! Läs mer
  • Ochana S
    Ochana S skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Jag var inne med min bil två gånger för byte av trasig fjäder samt byte av hjullager. Jag har aldrig blivit så väl bemött hos någon annan bilverkstad än som i Autoexperten i Kallhäll. Personalen är mycket trevliga och sociala och respektfulla. Mina förväntningar på Autoexperten var att de skulle vara ärliga och villiga att hjälpa mig till ett rimligt pris, vilket de också levde upp till utan tvekan. Det som var av avgörande var faktiskt den ärliga kommunikationen som vi hade och deras villighet att hjälpa mig till ett rimligt pris. Min upplevelse som helhet är att jag fick stort förtroende för Autoexperten och en verkstad som man kan lita på. Det som gör Autoexperten i Kallhäll till en professionell verkstad är faktiskt personalen som är sociala, kompetenta och ärliga. Jag varmt rekommenderar Autoexperten i Kallhäll. Läs mer
  • Nils Axel Tore E
    Nils Axel Tore E skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Mycket bra bemötande och noggranna både vid felsökning och reparation. Är helt nöjd. Läs mer
  • Daniella M
    Daniella M skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    .................... ….....…….................................... Läs mer
  • Mehnaz M
    Mehnaz M skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Vilken service! Supernöjd med arbetet de utförde på min bil och så trevmigt bemötande. De verkligen gör det lilla extra för kunde. Läs mer
  • Ochana S
    Ochana S skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Jag kan varmt rekommendera Autoexperten Autogc i Kallhäll, Järfälla. Personalen är mycket trevliga och kompetenta. Vill man ha en pålitlig verkstad som är uppriktiga och ärliga då är Autoexperten Autogc en sådan verkstad. Läs mer
  • Robin F
    Robin F skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    bästa stället i kallhäll!!!!!! Läs mer
  • Ab E
    Ab E skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Enkelt, snabbt och personlig service Läs mer
  • Oscar N
    Oscar N skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Superflexibel och lyhörd verkstad. Proffs ut i fingerspetsarna! Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Lillian A
    Lillian A skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    bytte till sommardäck. snabb service med personal som ville hjälpa till. Läs mer
  • Sjötaxi S
    Sjötaxi S skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Service medan man satt med en espresso o väntade. Snabbt o perfekt Läs mer
  • Urban O
    Urban O skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Toppenställe! Leo och hans crew levererar 1st Class service, söker bästa lösningen för kunden och t.o.m rekommenderar kunden att ta in prisförslag från andra så att de ska känns sig nöjda!!! Även om du inte bor i Järfälla så är det värt att åka hit! Tack grabbar! Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Bra gjord grund service . Och vilken överaskning att bilen var tvättad ut och invändigt ingick i priset 👍 Läs mer
  • Bahman A
    Bahman A skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Toppen service från Mekaniken som heter Aryan Läs mer
  • Urszula A
    Urszula A skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Bra bemötande bra tider nära hemmet, förslag på omfattningen på sorvice och avtalad åris Läs mer
  • Zdzislaw N
    Zdzislaw N skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Mycket snabb service,bra kommunikation och levde upp till mina förväntningar.
    Kan rekommendera Autoexperten Läs mer
  • Carl B
    Carl B skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Väldigt nöjd med jobbet (byte bromsskivor och backar Volvo s60) och väldigt serviceinriktat bemötande! Kommer anlita dem igen vid tillfälle Läs mer
  • Adam S
    Adam S skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Bytte bland annat bromsar. Mycket nöjd med servicen från verkstaden i Järfälla Läs mer
  • Matte D
    Matte D skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    det var en enkel service så det var inte så mycket att döma på men allmänt så var servicen bra och verkar även duktiga Läs mer
  • Manuel G
    Manuel G skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Otroligt duktiga killar, grym service och Leo som sitter i kund mottagningen vet verkligen hur man tar emot en kund! Läs mer
  • Ali A
    Ali A skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    !!!😡😡😡😡😡😡!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Richid H
    Richid H skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Bästa service trevliga personal Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Lagade min bil. Mycket bra bemötande. Bra och trevlig personal. Dem åkte även och besiktigade min bil så jag slapp göra d. Kanon👍🏻 Läs mer
  • Abdolnaser E
    Abdolnaser E skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Jätte bra service, de är snabba, jag får veta priset i förväg och jag får alltid tillbaka bilen i god tid. Rekommenderar starkt och planerar på att fortsätta komma tillbaka! Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Trevligt bemötande.
    Kunnig personal. Läs mer
  • Petri Mikael A
    Petri Mikael A skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Bra bemötande och fick felsökning och identifiering av felkoder på min bil kostnadsfritt innan offert på det som behövde åtgärdas. Läs mer
  • Isak H
    Isak H skrev om Autogreencar Service - Autoexperten
    Fungerade bra. Prisvärt. Jag frågade om priset och detaljer via mail och de höll kontakten med mig och gav bra offert Läs mer

Skarprättarvägen 7, 176 77 Järfälla