Torvalla Bil Albyberg

Torvalla Bil Albyberg

En del av Torvalla bil www.torvallabil.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Torvalla Bil Albyberg! En auktoriserad KIA återförsäljare & märkesverkstad som erbjuder alla kringtjänster. Hos oss hittar ni alltid bra erbjudanden på fabriksnya Kia samt ett stort urval av begagnade bilar. Vår verksamhet står på fyra ben och dessa är tydlighet, trygghet, effektivitet och personligt bemötande....

446 omdömen om Torvalla Bil Albyberg

Sedan starten hos Reco 2020

Sofie A
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Personal var väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Extra plus att de tog sig tiden att köra ut bilen hem till oss så att vi fick provköra den och senare vid leverans. De hjälpte även till att förmedla en kontakt för försäljning av vår gamla bil.

Meddy L
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Super trevliga och proffsiga. Jag är väldigt nöjd med besöket.

Thomas J
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Bra och trevligt bemötande. Inget att klaga på

Hanna L
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Jag hade ett väldigt bra möte med personal på Torvalla bil i. albyberg. Kunnig, inlyssnande och hjälpsam. Det är andra leasingbilen vi har beställt där.

Rickard J
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Trevligt bemötande, bra service och lösningsorienterande! Mycket nöjd med hur allt hanterades när vi beställde ny leasingbil.

Göran P
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Anders som jag diskuterade min kommande bilaffär med gav mig alltid tydliga svar på mina frågor.. Detta resulterade i ett antal affärsförslag.

Carina C
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Vi fick ett jättebra bemötande Alla våra förväntningar blev som vi förväntade oss så mycket bra Bra upplevelse vi leasade en bil

Wolfgang J
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Försäljningen mycket hjälpsam, kunnig och trevlig. Detsamma kan tyvärr inte sägas om mottagande servicepersonal, ohjälpsam och snudd på otrevlig. Betyget hade varit exceptionellt om servicepersonalen hade haft ett annat bemötande. Jag kommer byta serviceställe och hoppas på bättre bemötande där. Försäljningen dock mkt bra.

Lukasz T
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Bra säljare och mekaniker. Trevligt bemötande och Myanmar på dig som kund. Hjälpt till med problem som uppståt med fel i tidigare avtal från annan anläggning inte Alby Berg.

Christer L
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Bra bemötande. Fick svar på alla mina frågor.

Annika E
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Trevligt, fint bemötande fräscha lokaler. Hade önskat längre öppettid kväll och helg

Jan S
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Alltid blivit bemött på ett trevligt sätt, service personalen har ställt upp och svara på frågor och även vid behov snabbt kontrollerat bilen.

Patrik L
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Supernöjd med bemötandet, fixade allt som vi önskade och fick en fin bil levererad. Kan inget annat än känna mig säker och nöjd med mitt beslut att vi valde köpa vår nya bil på Torvalla Bil i Albyberg.

Susann Q
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Efter lång tids letande stötte jag på försäljare Anton i Albyberg. Då tog det fart och med hjälp av hans effektiva och trevliga bemötande fick mina bilbehov och önskemål komma fram. Han gjorde snabbt ett tydligt förslag som jag fick ta ställning till. Det blev ett köp där jag fick precis det jag sökte och lite till i en bra utrustad Kia Picanto. Så glad och lättad att letandet är över. Sååå nöjd med den fantastiska roliga lilla bilen det kunde inte bli bättre 😀

Karl-Gustav S
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Mycket bra fin upplevelse trevlig personal

Ann E
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Fick låna en bil, det var kanon.

Thomas D
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Bra diskussioner som ledde fram till bilen som passade våra behov.

Lotta D
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Trevligt och professionellt bemötande.

Gunnevi H
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Mycket vänligt och kunnigt bemötande

Thomas E
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Väldigt proffsig och duktig säljare (Jesper) Rekommenderas varmt!

Anna H
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Bra bemötande, tydlig och bra information och lätt att förstå upplägg.

Mats J
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Vi köpte en begagnad Kia ev6 gt line, och fick ett mycket bra bemötande, där en proffsig och engagerad säljare tog hand om oss på bästa sätt. Att vi dessutom fick ett bra inbytespris på vår gamla bil gjorde inte saken sämre. Toppklass!

Inger Christina Z
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Alltid lika trevligt att köpa bil där. Vi jag och min man har köpt flera bilar av dem. Vi handlar alltid av Thomas Tell som vi får väldigt bra service av och litar på. / Inger

Davy K
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Jag blev jättebra bemött på Torvalla bil i Albyberg och hade egentligen inte så mycket förväntningar. Men dem var väldigt professionella och kan helt ärligt säga att allt gick väldigt smidigt från start till slut.

Malin P
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Oklart om man kan få en bättre upplevelse när man köper sin första bil. Anton har varit följsam, informativ, hjälpsam och kontaktbar på ett sätt som gjort att jag känt mig väldigt trygg i mitt bilköp.

Caroline E
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Trevlig och kunnig personal. Snygg lokal. Jag köpte en KIA Piccanto och är supernöjd med allt :)

Mathias H
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Super nöjd med mitt bilköp hos Torvalla Bil Albyberg. Anton var grym som säljare. Kunnig, hjälpsam och professionell genom hela processen. Kan varmt rekommendera Torvalla bil.

Lennart F
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Trevligt bemötande av personalen samt ett bra kampanjpris på Kia Niro Ev ledde till ett nybilsköp istället för den begagnade E-Niron vi tittade på. Vi är väldigt nöjda med bilen.

Christian S
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Toppenbemötande ifrån Torvalla Bil Albyberg, med Anders Ek som kontakt! Personligt, snabbt, tryggt intryck!

Ros-Mari K
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Vi är nöjda med bemötande, försäljaren Thomas Tell informerade oss bra om alla funktioner i vår nya bil. Det blir 10 poäng.

Anders O
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Det kändes bra. Trevligt bemötande. Vi slog till.

Agneta S
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Vi fick ett väldig trevlig bemötande och en professionellt skött bilaffär

Pia G
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Säljare vägledde oss att göra ett bra val. Vi är väldigt nöjda

Johanna B

Trevligt, lättsamt, proffesionellt!

Susanne Terese K
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Proffsigt och välkomnande möte.

Ulf B
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Mycket trevlig försäljare. Anton gjorde ett väldigt gott intryck

Regina I
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Bra bemötande, bra service, håller vad de lovar

Roland R
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Jag bytte bil, igen! Har säkert köpt minst ca 15 bilar hos Torvalla. Trevligt bemött och lärt känna personalen under 20-25 års tid. Servicen är toppen. Inget verka jobbigt att be om och få utfört. Toppen!

Gert K
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Alla kontakter har fungerat perfekt. Bra kundbemötande.

Kim R
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Mycket bra bemötande och information. Allt gick smidigt.

Mats O
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Vi fick ett mycket bra bemötande när vi kom till Torvalla bil. Anton var mycket trevlig hjälpsam och kunnig.

Viktor S
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Vi är oerhört nöjda med vårt bilköp från Torvalla Bil Albyberg. Från första stund blev vi mycket professionellt bemötta av personalen som lyssnade noggrant på våra behov och gav oss all information vi behövde. Våra höga förväntningar överträffades helt; personalen var kunnig och hjälpsam genom hela processen, vilket gjorde att vi kände oss trygga i vårt val. Vi köpte en begagnad bil som var i utmärkt skick, precis som utlovat. Hela köpprocessen var smidig och transparent, utan några överraskningar. Vi kan varmt rekommendera...

First-Name L
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Kändes som ett bra bemötande av säljare

Kenneth A
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Sökte en KIA Ceed hos olika bilhandlare. Fastnade för en som.låg på nätet hos er. Den blev dock såld varför jag åkte till Torvalla och kollade utbudet Hittade en bil som passade både årsmodell och körsträcka . Köpte den kontant. Vill inte ha bilden.Jag är mycket nöjd med köpet.

Ahmed A
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Väldigt nöjd, smidig affär och väldigt bra kundservice

Göran G
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Bra och smidigt köp med trevlig säljare som jämförde de olika bilarna vi kikade på men lyssnade in vad vi sökte och ville.

Robert Lasse G
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Utmärkt bemötande från första kontakt till att jag hämtade ut bilen. Uppföljningen efter ett par veckors användande var väldigt värdefullt för att få svar på lite frågor och funderingar. Tack Anton för proffsig hantering!

Kjell A
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Snabb och bra bilaffär när vi bytte in vår Kia Niro mot en 4 år nyare. Anton Lindeborg var trevlig och saklig att göra bilaffär med, kan rekommenderas Hälsningar Kjell Alexandersson

Arvid Anton Mikael L
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

Snabb och enkel affär! Mycket nöjd.

Nils Z
Skrev om Torvalla Bil Albyberg

VÄldigt bra med återkoppling.