Rekommenderat företag 2016 - Car Selection

Car Selection

ÅRSTA SKOLGRÄND 7, 117 43 Stockholm — Visa karta

Varmt välkomna till Car Selection. En trygg bilhandel.

Vårat största mål är att alltid ha nöjda kunder! Vi anstränger oss extra noga för att du som kund ska känna dig både trygg & nöjd när du köper en bil hos oss. Självklart hjälper vi dig genom hela bilköpet!

FINANSIERING & FÖRSÄKRINGAR:

Vi erbjuder dig den bästa avbetalningsplanen & även bilförsäkring som passar just dig & din ekonomi!
Lör-Sön: 11:00-18:00

Läs vad 76 kunder tycker om Car Selection

• Hanna F
    Hanna F skrev om Car Selection
    Köpte en bil och jag tycker att allt sköttes smidigt och mycket bra,
    lätt att få tag i på telefon och mail , första gången jag gjort affär på dettavis
    så betyget är klart godkänt.

mycket snälla och smarta personal.
  • David N
    David N skrev om Car Selection
    Bättre Köpare får man leta efter!
    Var lite skeptisk, men vid träffen kändes allt helt i sin ordning, vilket det också var dessutom var det en mycket snabb och bra service! Löste min lån och betalade mellanskillnaden direkt till mig!
    Rekommenderar varmt!!
  • Mehmet K
    Mehmet K skrev om Car Selection
    Väldigt bra servis och trevliga killar...varmt rekommenderas👍
  • Anders S
    Anders S skrev om Car Selection
    Snabba svar via mail. Väldigt proffesionellt bemötande när bilen skulle avhämtas. Motsvarade alla förväntningar och vad som hade beskrivits i både annons och via telefonsamtal.
    Seriös handlare är min absoluta bedömning, rekommenderas varmt. Kommer alltid att kolla vad dom har inne och se om något passar när jag skall byta bil i framtiden. Rekommenderar gärna till mina vänner
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Car Selection
    Hej!
    Snabb service och bra dialog med carselection.
    Mycket snabbt genomförd försäljning samt mycket pålitlig.

Jag är helnöjd!!
  • Susan F
    Susan F skrev om Car Selection
    Supernöjd!!
    Gott bemötande från peronalen. Affären gick som på räls. Bra service även när köpet var klart, hjärtligt rekomenderas
  • Hans J
    Hans J skrev om Car Selection
    Hej!
    Jag Fick min bil såld genom denna firma,ett stort tack till personalen de var mycket trevliga och seriösa, de gjorde allt för att jag skulle få så bra deal som möjligt, vilket jag också fick.
    Rekommenderas starkt!
  • Anna M
    Anna M skrev om Car Selection
    Ett stort Tack till carselection från en nöjd kund. Jag hittade min grymma Q7 hos Er och Ni sålde min X5 till ett bra pris. Jag kan varmt rekommendera Er för ett mycket trevligt och pålitligt bemötande.
  • Martin P
    Martin P skrev om Car Selection
    Super nöjd med bemötande,service och hjälp. personalen är proffsiga och ambitiösa och väldigt hjälpsamma. det finns mycket få firmor med sådan bra personal som denna. Det är garanterad att jag kommer återbesöka firman igen.
  • Hans L
    Hans L skrev om Car Selection
    En kunnig och förtroende givande förmedlare av begagnade kvalitetsbilar. och främst ett Seriöst företag och bra bemötande.
  • Felix H
    Felix H skrev om Car Selection
    Mycket trevliga säljare, bra bemötande och service!!
  • Felicia K
    Felicia K skrev om Car Selection
    Hej!
    jag har nyligen köpt en bil av carselection allting gick så snabbt, och är darför mycket glad och nöjd, dessutom var det mycket trevlig personal som faktiskt månar om sina kunder vilket gör att kunden känner sig mycket bekväm med att köpa bilen. Man känner sig hemma helt enkelt. ett stort tack för all personal som värkligen hjälpte mycket.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Car Selection
    Vilket skämt! Vi blev lovade fälgar till vinterdäcken. Dom svarar inte på telefon, sms eller mail. Ögontjänare skulle jag kalla dom för. Gör inte affärer med dessa skojare. En av fem, är en för mycket i betyg.
  • Melisa S
    Melisa S skrev om Car Selection
    Köpte en Audi för en månad sen är super nöjd, otrolig trevlig personal :)
  • Sejad J
    Sejad J skrev om Car Selection
    Mycket nöjd med bilen stort tack killar
  • Anna B
    Anna B skrev om Car Selection
    Ett bra kundbemötande. Jag köpte bilen av Daniel och Elias.. bra jobbat !
  • Lena U
    Lena U skrev om Car Selection
    Mycket nöjd med Car Selection.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Car Selection
    Varning!

Köpte en bil som sades gått 9200 mil, efter service hos auktoriserad bilverkstad hade bilen helt plötsligt gått 20 000+ mil. Påtalade detta för Car Selection som sades inte kunna göra något åt det. Företaget har en stämningsansökan mot sig sedan tidigare. Bilköp här sker helt på egen risk!
  • Kristin P
    Kristin P skrev om Car Selection
    Jag/vi fick ett trevligt bemötande. Proffsiga och hjälpsamma. Kommer definitivt rekommendera denna bilfirma till andra. Och i framtiden när en ny bil ska köpas är de hitt jag kommer gå först.
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Car Selection
    Märkligt bemötande, snabba svär via mejl och telefon. Väldigt nöjd och tacksam för all hjälp genom hela köpa.
  • Malin A
    Malin A skrev om Car Selection
    Härliga personal som varmt välkomnade mig, väldigt övertygande och gav bra information om många bilar, jätte nöjd med min bil som jag köpt. rekommenderas!
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Car Selection
    Trevliga kunniga personal, kändes tryggt att köpa bilen sen hade man flera bilar att välja mellan. Rekommenderar Car selection till er som vill vara nöjda med era bilar.
  • Lennart J
    Lennart J skrev om Car Selection
    Proffsig service, håller vad dem lovar! Jag kommer absolut att komma tillbaka vid nästa bilköp eller om jag vill byta in min bil.
  • Alex H
    Alex H skrev om Car Selection
    svart affär de säljer krockade bilar som nya och i bra skick men bilarna är inte riktigt i bra skick så ..de är inte ärliga alls
  • Leif L
    Leif L skrev om Car Selection
    Företaget är INTE seriöst.

Köpte en BMW 520D Touring -07 av dom för några år sedan.

Jag hade ett ärende hos ARN (allmänna reklamations nämnden)
    Bilen sades vara i toppskick och även nyservad, två felkoder fanns och vi blev lovade att felkoderna skulle släckas.
    Även om det krävdes reservdelar för det så skulle det ordnas.
    Vi blev även lovade en 12 månaders försäkring.
    Inget av detta uppfylldes trots att vi var med bilen två gånger till dom för åtgärd.
    Vi fick inte själva lämna in bilen på verkstad utan de skulle göra det.
    Efter egen kontroll med nämnda verkstad (Bavaria i Solna) så fick vi veta vad som måste göras samt ungefärlig kostnad.
    Jag blev utskälld över telefon för att själv ha kontaktat verkstaden.
    Blev tillsagd att hämta bilen vid 15.00, efter det klockslaget så ansvarade man inte för eventuella parkeringsböter och blev formligen utfösta från deras försäljningslokal.
    Felkoderna sa man från Car Selections sida att de nu var släckta men att man inte kunde garantera att de inte på nytt skulle komma tillbaka.

Självklart så var de inte släckta eftersom de inte har bytt ut en endaste pinal som behövdes bytas ut.

Fattar inte hur man tydligen kan bedriva en firma där man tydligen skiter i kunderna så fort man har fått betalt för bilaffären.
    Alex H gillar detta
  • Adam Y
    Adam Y skrev om Car Selection
    Untrustable guys. They are selling cars which had accidents after they repair it. But they would NOT tell you that. you have to find out by yourself.

Be carefull!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Check the car before you pay the down payment!!!!!!!!!!
    Avoid them!!!!!!
  • Christofer L
    Christofer L skrev om Car Selection
    SUPER NÖJD +++++

Är inte första gången jag köper bil från dem. Har alltid fått hjälp från dem, jätte glad trevlig personal som faktiskt månar om sina kunder man känner sig hemma helt enkelt. Kommer alltid att rekommenderar er till andra.
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Car Selection
    Jag köpte en MB och är väldigt nöjd. Rekomenderar starkt
  • Johan
    Johan skrev om Car Selection
    De var jättetrevliga, inget att gnälla på där, men det var en del "säga si, göra så". Jag skulle fått nya dubbdäck men fick använda (inte gamla, men ej heller nya) friktionsdäck. Lampan krånglade, vilket skulle fixas. Det gjorde man genom att byta ut till en annan glödlampa som efter någon vecka också började ge upp. Kunde varit värre, men helt klart UNDER godkänt.
  • Christian L
    Christian L skrev om Car Selection
    Bra service och bemötande av Daniel. En smidig och snabb affär direkt.
  • Jennifer U
    Jennifer U skrev om Car Selection
    Jag fick ett genomtrevligt bemötande av Elias, som var mycket hjälpsam. Han ordnar också med skrotning av min gamla bil, som företaget köpte av mig, hjälpte mig hitta en billigare försäkring, och ordnade med bra finansiering. Bilen jag köpte är i fantastiskt skick, och jag är jättenöjd!
  • Khaled R
    Khaled R skrev om Car Selection
    Köpte en bil från Car selection för cirka 3 månder sen är verkligen jätte nöjd. Jag kommer absolut att komma tillbaka till dem för nästa bilköp.
  • Petra H
    Petra H skrev om Car Selection
    Jättenöjd med Daniel som säljare, lugn, hjälpsam och ödmjuk.
  • Niclas D
    Niclas D skrev om Car Selection
    trevligt bemötande, snabb hjälp. Har nått för alla plånböcker.
  • Oscar J
    Oscar J skrev om Car Selection
    Trevlig personal och bra hjälp. Upplever säljarna som serviceminded.
  • Alex
    Alex skrev om Car Selection
    Väldigt bra service och även kunniga killar som vet vad dom håller på med! Gott kaffe och även väldigt nöjd över min Golf Tdi! Rekommenderas stark
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Car Selection
    Mycket trevligt och proffsigt mottagande. Toppbetyg.
  • Malin R
    Malin R skrev om Car Selection
    Verkade bra, sa att de skulle justera vissa saker på bilen innan vi hämtade den, sa att servar gjort vid hämtning. Men redan efter en timmes körning uppenbarade sig samma problem. Nu går det inte att få tag på dem på telefon, och inte ringer de upp efter lämnade meddelanden på svararen.
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Car Selection
    Ett bra företag som jag skulle rekommendera till andra!
  • Joni B
    Joni B skrev om Car Selection
    Jätte bra mottagande och riktigt bra affärsinne.
    En enkel och smidig affär som man vill ha det!
  • Momodou L
    Momodou L skrev om Car Selection
    car selection have the best service. I am so satisfied of there severce. And they have the best cars. The car i buy from them is very good. so if u are look for a good car Car selection is the place to go. the people working their are very kind and nice.
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Car Selection
    Riktigt bra service! Trevlig personal som hjälper med allt.🙂

Har köpt bil där 2 gånger. Är mkt nöjd båda gångerna. Dom är alltid lika trevliga och hjälpsamma. Nöjd kund som kommer tillbaka när det blir dags :) STORT TACK KILLAR ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • Emliy F
    Emliy F skrev om Car Selection
    Jag var på jakt efter en Volvo S40 och hittade bilen till rätt pris (och i utmärkt skick) hos Car Selection. Helt nöjd med den service och det bemötandet som jag fick. Är fortfarande lika nöjd med mitt köp 4 månader senare! Tack Car Selection.
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Car Selection
    Mkt nöjd kund +++++

Allting gick snabbt och smidigt, är verkligen jätte nöjd med min bil och framför allt trevliga personal.

Jag rekomenderar dom varmt. Tack så mycket.
  • Heidar A
    Heidar A skrev om Car Selection
    Bästa service Rekommenderar starkt!
  • Erik P
    Erik P skrev om Car Selection
    Jag har köpt en bil av Car-selection
    Jag tycker att de är seriösa samt bra säljare köpte en bil av de all infermation de gav mig stämde men bilen, ok jag var mycket nöjd med resultatet av affären
  • Karol W
    Karol W skrev om Car Selection
    Smidig snabb och rak affär 👍🏻
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Car Selection
    Mkt bra service på Car selection och håller det som lovas!

Köpte en Volvo xc60 jag är mycket nöjd med min bil kommer att rekommendera dom till folk och kommer komma tillbaka vid mitt näste bil köp :) :) :)
  • Seyed S
    Seyed S skrev om Car Selection
    Toppen!
    Grym personlig service, trots att jag var en jobbig kund. Fin helhet
  • Marie S
    Marie S skrev om Car Selection
    Trevligt bemötande o bra service dock svårt att komma fram på telefon.

ÅRSTA SKOLGRÄND 7, 117 43 Stockholm