Car Selection

Instrumentvägen 13, 126 53 Hägersten — Visa karta

Varmt välkomna till Car Selection. En trygg bilhandel.

Vårat största mål är att alltid ha nöjda kunder! Vi anstränger oss extra noga för att du som kund ska känna dig både trygg & nöjd när du köper en bil hos oss. Självklart hjälper vi dig genom hela bilköpet!

FINANSIERING & FÖRSÄKRINGAR:

Vi erbjuder dig den bästa avbetalningsplanen & även bilförsäkring som passar just dig & din ekonomi!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-18:00

Läs vad 105 kunder tycker om Car Selection

• Lars H
    Lars H skrev om Car Selection
    Bilskojare.

Ger bud på bil jag vill sälja per mail.
    När jag tagit mig tid att åka dit med följebil i rusningstrafik på andra sidan stan berättar man att man trodde att bilen med det reg nr jag angivit var en helt annan modell och bjuder 20% under sitt eget bud.
  • Anne S
    Anne S skrev om Car Selection
    Trevligt bemötande av personal! Köpet gick smidigt och jag återkommer gärna.
  • Lena L
    Lena L skrev om Car Selection
    Jag fick ett fint bemötande och det var en smidig affär, men kan inte säga så mycket om kvaliteten på deras bilar.
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Car Selection
    Många bilar i bra skick, rena och fräscha. Bra prisbild inget övervärderande direkt. Tuffa förhandlare ;o) men schyssta. Hjälper till att lösa småproblem som upptäcks efter köp, prata med Elias!
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Car Selection
    Hur pass grundligt undersöker ni era bilar?
  • Hans S
    Hans S skrev om Car Selection
    Trevligt bemötande men stressig personal.
    2017-04-14 Elias S svarar Hans S
    Hejsan Hans S! Tack för dina värdefulla synpunkter. Vi hoppas på ett återseende inom kort och att du vid nästa tillfälle ska känna att personal på Car Selection ger bästa möjliga bemötande utan stress. Med vänliga hälsningar Car Selection.
  • Kalle F
    Kalle F skrev om Car Selection
    hej!
    jag var mycket glad med resultaten efter att göra en smidig snabb affär med carselection jag tycker att man inte borde slösa sin tid och kolla på andra firmor än carselection! // Kalle
    2017-04-14 Elias S svarar Kalle F
    Hej Kalle F! Vi tackar för din fina rekommendation och vi ser fram emot att höra från dig vid din nästa bilaffär. Med vänliga hälsningar Car Selection
  • Hassan J
    Hassan J skrev om Car Selection
    De var mycket hjälpsamma samt artiga de helt enkelt manar om sina kunder affären gick smidigt och snabbt darför rekommenderar jag Car selection
    2017-04-14 Elias S svarar Hassan J
    Hejsan Hassan J! Tusen tack för din varma rekommendation och förhoppningsvis ses vi när det är dags för dig att göra din nästa bilaffär. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Josef
    Josef skrev om Car Selection
    ett mycket seriöst företag! rekomenderat företag!
    2017-04-14 Elias S svarar Josef
    Hej Josef! Det är väldigt kul att läsa dina åsikter om oss. Du som kund är mycket viktig för oss. Välkommen åter! Vänliga hälsningar Car Selection
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Car Selection
    ett företag med proffsiga personal som är vid plats vid hjälp! jag är säker på att jag kommer åtetkomma vid mitt nästa bil bytte!
    2017-04-14 Elias S svarar Fredrik L
    Hej Fredrik L! Kul att du känner så positivt för Car Selection. Vi ser fram emot ditt nästa besök hos oss! Vänliga hälsningar Car Selection
  • Adam G
    Adam G skrev om Car Selection
    Very trustable company , nice dealing and good help after sell. I really recommend Elias , thank you for your support.
    2017-04-14 Elias S svarar Adam G
    Hello Adam G! It is very pleasant to read your recommendation. We really enjoy to hear about your positive experience at Car Selection. We look forward to meet you again soon. Best regards Car Selection
  • Ewa B
    Ewa B skrev om Car Selection
    Mycket tillmötesgående från ankomst till avfärd, fantastisk service.
    Ärendet gällde byte av begagnade bilar.
    Fick hjälp med att byta hjul m m på plats.
    2017-04-14 Elias S svarar Ewa B
    Hejsan Ewa B! Tackar och bockar för fin rekommendation. Vi på Car Selection tycker att det är kul att få hjälpa kunder med allt ifrån inbyten av bilar till inköp av bilar och mycket mer däremellan. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Per B
    Per B skrev om Car Selection
    Tyvärr ingen bilfirma att rekommendera. Var tvungen köpa bilen innan jag fick provköra?! Helt orimligt. Okej om det varit en dyr, motorstark variant. Nu var det en seg Volvo med 15000 mil på mätaren under 50'000:-. Blev ingen affär där, åkte till en seriös bilhandlare o köpte bil senare samma dag.
    2017-04-14 Elias S svarar Per B
    Hej Per B! Den beskrivning som du ger stämmer inte överens med hur vi bedriver vår verksamhet. Våra kunder är självklart alltid välkomna att provköra bilen som de är intresserad av före eventuellt köp. Du är välkommen för ett nytt besök inklusive provkörning i framtiden. Vänliga hälsningar Car Selection
    2017-04-14 Per B svarar Elias S
    Tyvärr fick jag inte provköra denna. Regn uppgavs som anledning. Helt orimligt.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Samuel A
    Samuel A skrev om Car Selection
    Mycket nöjd med resultatet av att göra en affär med carselection!!
    De har en mycket proffsig personal som är kunniga och som manar om sina kunder!
    2017-04-14 Elias S svarar Samuel A
    Hej Samuel A! Nöjet är helt och hållet på vår sida. Tusen tack för din rekommendation den betyder mycket för oss. Med vänliga hälsningar Car Selection
  • Petra O
    Petra O skrev om Car Selection
    Seriösa, trygga och bra bilhandlare. Vi är supernöjda med bilköpet.
    2017-04-14 Elias S svarar Petra O
    Hej Petra O! Vi är superglada över att du är så pass nöjd med ditt köp hos oss. Välkommen åter! Vänliga hälsningar Car Selection
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Car Selection
    Dom gjorde sitt bästa trevligt bemötande
    2017-04-14 Elias S svarar Jörgen S
    Hej Jörgen S! Vi strävar efter att varje kund ska lämna vår bilfirma med en positiv känsla. Tack för att du valde Car Selection och vi hoppas att du kikar förbi igen snart. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Östermark M
    Östermark M skrev om Car Selection
    Bra bilfirma
    bra bil
    problemfri affär
    rekommenderas
    2017-04-14 Elias S svarar Östermark M
    Hej Östermark M! Vi på Car Selection är glada över din varma rekommendation. Hoppas att du väljer oss även vid ditt nästa bilköp. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Rauker A
    Rauker A skrev om Car Selection
    Bra bemötande hjälpsam med bil köp.
    2017-04-14 Elias S svarar Rauker A
    Hej Rauker A! Vi är tacksamma för din rekommendation. Det glädjer oss att höra! Välkommen åter. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Car Selection
    Trevliga hjälpsamma killar. Hade vissa problem med bilen. Åkte tillbaka o fick hjälp på en gång. Kan verkligen rekommendera Car Selektion.
    Mvh margaretha
    2017-04-14 Elias S svarar Margareta S
    Hej Margareta S! Vi ser det som en självklarhet att hjälpa kunden med att lösa eventuellt problem eller frågetecken som uppstår. Vi jobbar utifrån mottot att stötta kund genom hela bilköpet och vi är glada över att du tycker att vi hållt fast vid vårat löfte. Ha en bra dag önskar Car Selection
  • Rasmus O
    Rasmus O skrev om Car Selection
    Hej!
    Jag fick uppleva en mycket snabb och bra bemötande av carselection. Dessutom fick jag mycket hjälp och information om bilen jag köpte. God nytt år önskar jag er!
    2017-04-14 Elias S svarar Rasmus O
    Hejsan Rasmus O! Vi gör vårt bästa för att du som vår kund alltid ska känna att affären gått så smidigt som möjligt. Vad härligt att du känner att du fick den information som du behövde vid ditt bilköp. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Mohammad A
    Mohammad A skrev om Car Selection
    Hej!
    Köpte en ny bil hoss carselection, de var mycket trevliga och proffsiga personal som hjälpte mig med allt möjligt.
    God jul!!
    2017-04-14 Elias S svarar Mohammad A
    Hej Mohammad A! Din rekommendation är ju suverän. Hoppas att du väljer oss nästa gång också. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Phillip A
    Phillip A skrev om Car Selection
    Hello guys!
    Am very happy with my new car that i bought yesterday from carselection.
    they were pro at cars which made me feel safe while buying the car they gave me all the car info plus that they had a webbsite that is named carfax which gave me the cars history information. And we most important did a fast,safe and easy deal that I was happy with, so I really recommend carselection! MERRY CHRISTMAS!!
    2017-04-14 Elias S svarar Phillip A
    Hi Phillip A! We are so happy to read the positive recommendations from you. After all, a safe deal is what Car Selection wish to offer every customer. Welcome back at any time. Best regards Car Selection
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Car Selection
    Superbra, relativt snabbt och enkel! Gick mycket snabbare än jag trodde att sälja bilen och att man fick vad man begärde. Kommer absolut att rekommendera carselection plus att använda det själv i framtiden.
    2017-04-14 Elias S svarar Samuel L
    Hejsan Samuel L! Vi hoppas att din rekommendation öppnar upp för att fler kunder hör av sig till oss när det är dags att sälja bilen. Vi gör seriösa, marknadsmässiga och samtidigt förmånliga värderingar. Kul att du blev nöjd. Välkommen åter när du vill! Vänliga hälsningar Car Selection
  • Stefany B
    Stefany B skrev om Car Selection
    Helt perfekt! Jag får alltid den bästa service vid varje tillfälle upplevelsen är att personalen känner igen och har en familjär känsla, toppenbetyg!
    2017-04-14 Elias S svarar Stefany B
    Hej Stefany B! Det var verkligen ett nöje att läsa din fina rekommendation. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Arash R
    Arash R skrev om Car Selection
    Mycket bra bil firma, bra bemötande, snabb service, bra priser. De har bara bra egenskaper.
    2017-04-14 Elias S svarar Arash R
    Hej Arash R! Vi blev väldigt glada över din rekommendation. Förhoppningsvis ses vi igen vid din framtida bilaffär. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Sven M
    Sven M skrev om Car Selection
    رعودی3:
    Mycket nöjd med inbyte och min nya BMW som jag köpte tilll bra pris.
    Det skedde något elektronisk problem med bilen jag köpte men jag återvände till de och fick den lagad.
    Rekommenderas mycket!
    2017-04-14 Elias S svarar Sven M
    Hejsan SvenM! Kul att läsa din rekommendation. Vi ser det som en självklarhet att hjälpa och stötta våra kunder genom hela bilköpet! Vänliga hälsningar Car Selection
  • Lukas L
    Lukas L skrev om Car Selection
    Jättenöjd med er!

Service och bemötande från personalen var jättebra och jag och min fru blev bemöta proffsigt och trevligt.
    Ett stort tack till personalen.
    Varmt rekommenderad
    2017-04-14 Elias S svarar Lukas L
    Hej Lukas L! Vi är så nöjda över att ni uppfattar oss som professionella då vi arbetar hårt med just denna aspekt. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Karin S
    Karin S skrev om Car Selection
    Bra köp
    Köpte ek bil,mycket nöjd. Bra pris, hjälpte mig även till en service m.m Rekommenderar!!!
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Car Selection
    Jag har genom åren köpt bilar av carselection. Mycket nöjd på grund av:
    Inga dolda fel, inga smusslande försäljningsknep. Rekommenderar verkligen ett besök!!
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Car Selection
    Köpte en bil och jag tycker att allt sköttes smidigt och mycket bra,
    lätt att få tag i på telefon och mail , första gången jag gjort affär på dettavis
    så betyget är klart godkänt.

mycket snälla och smarta personal.
  • David N
    David N skrev om Car Selection
    Bättre Köpare får man leta efter!
    Var lite skeptisk, men vid träffen kändes allt helt i sin ordning, vilket det också var dessutom var det en mycket snabb och bra service! Löste min lån och betalade mellanskillnaden direkt till mig!
    Rekommenderar varmt!!
  • Mehmet K
    Mehmet K skrev om Car Selection
    Väldigt bra servis och trevliga killar...varmt rekommenderas👍
  • Anders S
    Anders S skrev om Car Selection
    Snabba svar via mail. Väldigt proffesionellt bemötande när bilen skulle avhämtas. Motsvarade alla förväntningar och vad som hade beskrivits i både annons och via telefonsamtal.
    Seriös handlare är min absoluta bedömning, rekommenderas varmt. Kommer alltid att kolla vad dom har inne och se om något passar när jag skall byta bil i framtiden. Rekommenderar gärna till mina vänner
  • Lisa Ö
    Lisa Ö skrev om Car Selection
    Hej!
    Snabb service och bra dialog med carselection.
    Mycket snabbt genomförd försäljning samt mycket pålitlig.

Jag är helnöjd!!
  • Susan F
    Susan F skrev om Car Selection
    Supernöjd!!
    Gott bemötande från peronalen. Affären gick som på räls. Bra service även när köpet var klart, hjärtligt rekomenderas
  • Hans J
    Hans J skrev om Car Selection
    Hej!
    Jag Fick min bil såld genom denna firma,ett stort tack till personalen de var mycket trevliga och seriösa, de gjorde allt för att jag skulle få så bra deal som möjligt, vilket jag också fick.
    Rekommenderas starkt!
  • Anna M
    Anna M skrev om Car Selection
    Ett stort Tack till carselection från en nöjd kund. Jag hittade min grymma Q7 hos Er och Ni sålde min X5 till ett bra pris. Jag kan varmt rekommendera Er för ett mycket trevligt och pålitligt bemötande.
  • Martin P
    Martin P skrev om Car Selection
    Super nöjd med bemötande,service och hjälp. personalen är proffsiga och ambitiösa och väldigt hjälpsamma. det finns mycket få firmor med sådan bra personal som denna. Det är garanterad att jag kommer återbesöka firman igen.
  • Hans L
    Hans L skrev om Car Selection
    En kunnig och förtroende givande förmedlare av begagnade kvalitetsbilar. och främst ett Seriöst företag och bra bemötande.
  • Felix H
    Felix H skrev om Car Selection
    Mycket trevliga säljare, bra bemötande och service!!
  • Felicia K
    Felicia K skrev om Car Selection
    Hej!
    jag har nyligen köpt en bil av carselection allting gick så snabbt, och är darför mycket glad och nöjd, dessutom var det mycket trevlig personal som faktiskt månar om sina kunder vilket gör att kunden känner sig mycket bekväm med att köpa bilen. Man känner sig hemma helt enkelt. ett stort tack för all personal som värkligen hjälpte mycket.
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Car Selection
    Vilket skämt! Vi blev lovade fälgar till vinterdäcken. Dom svarar inte på telefon, sms eller mail. Ögontjänare skulle jag kalla dom för. Gör inte affärer med dessa skojare. En av fem, är en för mycket i betyg.
  • Melisa S
    Melisa S skrev om Car Selection
    Köpte en Audi för en månad sen är super nöjd, otrolig trevlig personal :)
  • Sejad J
    Sejad J skrev om Car Selection
    Mycket nöjd med bilen stort tack killar
  • Anna B
    Anna B skrev om Car Selection
    Ett bra kundbemötande. Jag köpte bilen av Daniel och Elias.. bra jobbat !
  • Lena U
    Lena U skrev om Car Selection
    Mycket nöjd med Car Selection.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Car Selection
    Varning!

Köpte en bil som sades gått 9200 mil, efter service hos auktoriserad bilverkstad hade bilen helt plötsligt gått 20 000+ mil. Påtalade detta för Car Selection som sades inte kunna göra något åt det. Företaget har en stämningsansökan mot sig sedan tidigare. Bilköp här sker helt på egen risk!
    2017-04-14 Elias S svarar Emelie B
    Hej Emelie B! Dessvärre upplever vi att det som du beskriver inte stämmer överens med vad som verkligen hände. När en kund återkopplar något efter affären så ser vi alltid till att reda ut frågan. Bilen som du köpte var importerad vilket tydligt hade kommunicerats både i annons och muntligt vid personliga mötet under bilvisningen. I det köpekontrakt som vi upprättat tillsammans framgår även tydligt att Car Selection inte kan garantera miltal vid importerat fordon. I detta fall har du 3 månader efter affären meddelat oss att miltal inte är korrekt. För att Car Selection ska få nöjda kunder erbjöd vi dig en mycket generös lösning i form av att du fick lämna tillbaka bilen som du köpte med hela köpebeloppet direkt tillbaka i handen. Vänliga hälsningar Car Selection.
  • Kristin P
    Kristin P skrev om Car Selection
    Jag/vi fick ett trevligt bemötande. Proffsiga och hjälpsamma. Kommer definitivt rekommendera denna bilfirma till andra. Och i framtiden när en ny bil ska köpas är de hitt jag kommer gå först.
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Car Selection
    Märkligt bemötande, snabba svär via mejl och telefon. Väldigt nöjd och tacksam för all hjälp genom hela köpa.
  • Malin A
    Malin A skrev om Car Selection
    Härliga personal som varmt välkomnade mig, väldigt övertygande och gav bra information om många bilar, jätte nöjd med min bil som jag köpt. rekommenderas!

Instrumentvägen 13, 126 53 Hägersten