Instrumentvägen 13, 126 53 Hägersten — Visa karta

Varmt välkomna till oss på Car Selection!

Här hittar du en trygg bilhandel. Vårt största mål är att alltid ha nöjda kunder. Därför anstränger vi oss extra noga för att du som kund ska känna dig både nöjd och säker när du köper en bil hos oss. Vi hjälper dig genom hela köpet och erbjuder både avbetalningsplaner och bilförsäkringar som passar just dig och din ekonomi.

Du hittar oss på Instrumentvägen 13 i Hägersten. Kom gärna förbi och besök vår anläggning med alla bilar. Vi både köper, säljer och byter.
Lör-Sön: 11:00-18:00

Läs vad 171 kunder tycker om Car Selection

• 2020-07-02

Jasmin A skrev om Car Selection
    Super nöjd med servicen fick hjälp av säljaren melak som hjälpte mig till 100% genom hela köpet. Rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-04-25

Raghid M skrev om Car Selection
    Jag har köpt min nya bil från Car Selection.
    Trevliga personal och bäste bemötande.
    /Raghid Läs mer
  • 2020-04-16

Hajdar K skrev om Car Selection
    Dem är ärliga med allt inom försäljningen är väldigt nöjd med bil köp nästa bil köp bli hos dem Läs mer
  • 2020-04-09

Makdesi E skrev om Car Selection
    Köpte en bil och försäljaren var trevlig! Läs mer
  • 2020-04-08

Abdurahman D skrev om Car Selection
    Trevlig personal
    Jag njöd med them Läs mer
  • 2020-04-07

Sarrasqueta N skrev om Car Selection
    Bra service. Professionella personal. Jag är jätte nöjd och rekommenderar 100% Läs mer
  • 2020-04-07

Alex J skrev om Car Selection
    Tack för bra service mycket nöjd med Bilen. Läs mer
  • Danica M

2020-04-05

Danica M skrev om Car Selection
    Jag bytte in min Nissan qashqai mot en golf 5 år äldre och fick betala 5 tusen mellanskillnad. När jag sätter mig i bilen och ska starta så startar inte motorn varpå de behåller bilen i 2 veckor och när min sambo kommer dit för att ta bilen är den inte klar. Jag bytte bil och fick en annan golf istället dock så fattades reservnyckeln och företaget tog ej på sig ansvaret att fixa fram reservnyckeln utan sa att min sambo skulle få bekosta tillverkningen av en ny nyckel.
    Inget företag jag skulle rekommendera.
    Opålitliga och håller inte det de lovar. Läs mer
  • 2020-04-03

Annette F skrev om Car Selection
    Bra bemötande, tog sig tid att visa deras förslag på bil utifrån mina önskemål. Tillmötesgående då mina önskemål även kunde justeras till det bättre.

Jag kommer att återkomma. Läs mer
  • HASAN AHMEDOV B

2020-04-01

HASAN AHMEDOV B skrev om Car Selection
    Sämsta skojföretaget inom bilförsäljning!! Ljuger till max och bara blåser folk och sen slutar att svara i telefon. sämst Läs mer
  • 2020-03-26

Sofia W skrev om Car Selection
    Första säljaren var inte så pratsam och kunde inte så mycket. Så det kändes lite osäkert.
    Men har sedan fått topp bemötande av de andra två! Service inriktade och det känns som att de bara vill sälja bilar de kan stå för och önskan om att ge bra kvalité. Rättade direkt till några småfel utan att man ens behövde be om det. Rekommenderar dem! Läs mer
  • 2020-03-25

Alex F skrev om Car Selection
    Jätte trevliga och glada säljare och riktig service fick jag affären gick hur smidig som helst
    Stor tack till er jätte glad med bilen Läs mer
  • 2020-03-21

Mohammed M skrev om Car Selection
    Nice stuff beautiful car with good price I recommend all my friends to deal with you Läs mer
  • DAVID M

2020-03-20

DAVID M skrev om Car Selection
    Jag åkte hela vägen från Malmö till Stockholm för att köpa en bil dom hade och säljaren sa att bilen var fläckfri och när jag väl var på plats så var nästan hela bilen i rost och vindrutan var sprucken, och så började säljaren ljuga att hon hade talat om skadorna i telefon, riktigt dåligt bemötande, rekommenderar inte Car Selection, betalar hellre mer hos någon annan och får en seriös affär än att göra affärer med dessa oseriösa bilhandlare...... Läs mer
  • 2020-03-20

BEROZ M skrev om Car Selection
    ................................................... Läs mer
  • 2020-03-11

Noor R skrev om Car Selection
    Tack för all hjälp och härliga bemötandet!
    Vi fick bästa hjälpen under hela köp processen med att hitta den rätta bilen för vår lilla familj!

Rekommenderar verkligen Car Selection! Läs mer
  • 2020-03-04

Alick B skrev om Car Selection
    Dålig bemöttande. Hade rest långt för att titta på bilen. Säljaren verkade inte än brya sig om vad jag ville. Jag skulle inte rekommendera någon att köpa bil där. Läs mer
    Peter J gillar detta
  • 2020-02-21

Qurishi Y skrev om Car Selection
    Bra service och trevlig personal. Läs mer

Soran B skrev om Car Selection
    ،bra aervice och niligt samt att det är lerare att få tiderna Läs mer

Helda K skrev om Car Selection
    Väldigt nöjd och allt gick smidigt. Läs mer

Robert L skrev om Car Selection
    Mycket trevlig bemötande och jag har gjort ett lyckat köp, kan rekommendera Car Selection Läs mer

Ali M skrev om Car Selection
    Jag var där och köpte en bil kan inget annat än att tack står för det dom lovar och säljarna är underbara. Liza ska ha tacket 😊 Läs mer

Moayyed M skrev om Car Selection
    De kan inte stå på sina ord,köpte en bil med många fel.aldrig mer bil hos dom. Läs mer
  • MIRJAM H

2019-12-10

MIRJAM H skrev om Car Selection
    Jag köpte min Volvo förra året och har bara negativt att säga om Car Selection. Bland fanns inte min servicebok i bilen men den skulle jag få så snart de hade fått tillbaka den från den andra bilfirman. Jag fick den inte förens ett år senare när jag la in en anmälan till allmäna reklamations nämnden. Då dök den plötsligt upp. Jag är dock osäker på om den är äkta och hör till min bil.

Fick också betala bilskatten direkt på 2000 kr trots att det stod att Car Selection skulle betala. När jag påpekade detta skrek Daniel åt mig i telefonen. Var till slut tvungen att betala annars skulle jag få körförbud.

Har haft alla möjliga problem med bilen som varit mycket kostsamt. Har dock lärt mig mycket kring att köpa begagnade bilar…..

Skulle dock inte rekommendera någon att köpa sin bil från Car Selection. Läs mer
    2020-02-19 Elias S svarar MIRJAM H
    Hej,
    Väldigt synd att det slutade på det viset men vi beklagar att du upplevde det på det sämsta sättet Daniel har nämligen slutat hos oss och kan vara därför du fick så lite hjälp men känner du att du fortfarande vill ha hjälp och är osäker över något tveka inte på att höra av dig till oss.

Jo J, Jesper S gillar detta
  • 2019-11-19

Janis Sundin S skrev om Car Selection
    Håller inte vad de lovar. Aldrig mer. Läs mer
    2020-02-19 Elias S svarar Janis Sundin S
    Hej Janis,
    Beklagar att du upplever det här.
    Hör gärna av dig så kan vi kanske hjälpa dig.

• Marina B

2019-10-18

Marina B skrev om Car Selection
    Köpte bil tog även deras garanti för 5000kr extra. Körde hem med bilen skulle låsa den å centrallåset glappar (ingen info vid köp) påpeka detta till car selection o vart ombedd att kontrollera sattelit/sändare vilket denna försäljare inte visste vart den fanns men fick då info om att kolla YouTube om jag inte kunde fixa det själv så skulle vi höras av vi skulle ändå höras av angående en av bilnycklarna inte hittades trots att info vid köp var att det finns 2 ST nycklar men den ena var tillfälligt borta så jag ringde efter jag youtubat o inte hittat info om vart sattelit/sändare fanns dom skulle då höra av sig med en tid som jag skulle komma förbi o under den väntetiden så började motorlampan lysa har då haft bilen i max 1 1/2 vecka ringde igen å påpeka detta till slut så efter missförstånd från min sida så rekommenderar säljare V att jag ska ta kontakt med bolaget som jag hade garanti hos å åtgärder felen via dom så då ringde jag dit o fick prata med en på kundtjänst att det fanns ingen garanti tecknad för fordonet(även bekräftelse via mejl) sa då att jag har papper m underskrift mm angående garanti men han sa att dom har ändå inte tecknat garanti på bilen😵 hörde då av mig angående detta men ingen respons fick min styvfar att fortsätta ta kontakt fick då tag på V på ställde då krav på V att fixa detta o inget hände min styvfar smsade å påminde men inget hände. Ringde då igen å fick prata med någon annan som sa att detta skulle åtgärdas o åtgärden blir då en garanti på bilen å den tecknades idag fredag 18/10 o skulle finnas enligt denna person registrerad senast måndag.. ringde idag å kollade men inget har inkommit än så det blir till å ringa på måndag igen.. sa kan bli intressant så bolaget s ok m garantin tecknats hos sa att garantin går bara att tecknas 3dagar efter bilköp o det har gått längre än så... Så summan av kardemumman blir tummen ner👎👎👎 Kommer bli Mer problem innan detta är avklarat å jag kan använda bilen eller så får bilen gå tillbaka till detta lurendrej företaget.. kommer eventuellt bli ett Arn ärende av detta köp. Läs mer
    2020-02-19 Elias S svarar Marina B
    Hej Marian,
    Beklagar att det blev lite fel från början.
    Vi hade missat att teckna garantin. Men du fick bästa hjälp av oss och hoppas att allt fungerar fortfarande som det ska för dig.
    Men sedan fick du garantin tecknad av oss.

• Moheb H

2019-10-15

Moheb H skrev om Car Selection
    Jag köpte bilen av Lisa och kan varmt rekommendera henne! Hon har kunden i fokus och vet hur man bemöter en kund på bästa sätt. Vid köp av bilen lovades en service och en uppsättning vinterdäck som levererades veckan där på. Car selection är seriösa och jag rekommenderar dem varmt. De håller vad dem lovar.

Tack för en trevlig affär.
    Mvh Läs mer

2019-10-14 Elias S svarar Lukas E
    Hej Lukas

• 2019-10-09

Elias Ä skrev om Car Selection
    Väldigt glad bemötande och super sirves underlättat för mig på alla sett och vis stor tack från jätte nöjd kund 😊😊👍 Läs mer
    2019-10-14 Elias S svarar Elias Ä
    Hej Elias

• JAN-ÅKE R

2019-10-07

JAN-ÅKE R skrev om Car Selection
    Det var ett bra mootagande och service som jag fick, allt stämde om bilen i annonsen . Dock saknade ett insynsskydd för bagaget och detta har jag påpekat, med tanke på hur trevliga Elias och hans syster är tror jag att detta kommer hanteras av Carselection ASAP.
    Janne H
    Staffanstorp Läs mer
    2019-10-14 Elias S svarar JAN-ÅKE R
    Hej Jan,

Tack för ditt recension och vi kontaktar dig så snart som möjligt angående insynsskyddet.

• 2019-08-07

Ingela J skrev om Car Selection
    Jag fick se en liten bil på nätet(en Kia). Tittade o prov körde. Fick den hjälp jag behövde. Allt var perfekt Läs mer
    2019-08-08 Elias S svarar Ingela J
    Hej Ingela

• 2019-08-07

Lamar A skrev om Car Selection
    Jag köpte en bil och fick väldigt mycket hjälp av de som jobbar där speciellt Melak som verkligen tog hand om mig från början till slut. Jag levde upp till mina förväntningar och skulle starkt rekommendera car selecetion. Riktigt bra jobbat och tack Melak ännu en gång för hjälpen. Läs mer
    2019-08-07 Elias S svarar Lamar A
    Hej LAMAR !

MELAK
  • 2019-05-29

Samuel L skrev om Car Selection
    Köpt Volvo. bra bemötande bra respons allt enligt avtal och förhandlingar . sjyssta och reko jag rekommenderar car selection Läs mer
    2019-08-07 Elias S svarar Samuel L
    Hej Samuel!

• 2019-03-14

Annika H skrev om Car Selection
    Köpte en välskött Citroën Xantia 2001.
    Helt OK bemötande.
    Dock undrar jag vad som hänt om vi inte själva upptäckt att bilens hydrauliksystem inte var hopmonterat??? Läs mer
  • 2019-03-10

Simon B skrev om Car Selection
    Mycket glad över min nya BMW som köptes för 4 månader sedan!
    Bemött på ett bra och proffesionellt sätt.
    Trevliga personal och tackar Adam som hjälpte mig med bilköpet.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-09

Samuel w skrev om Car Selection
    Köpte en äldre volvo en lördag eftermiddag. Vi hade gjort vår hemläxa så vi visste vad vi letade efter och vad vi skulle behöva kompromissa med. Martin och Adam förstod snabbt vad vi behövde och ställde upp med sin expertis då vi inte hade full koll på allt. Upplevde att det var tydligt och ärligt och vi fick service på några mindre fel som kunde åtgärdas på plats. Det gillar vi starkt. Läs mer
    2019-03-10 Elias S svarar Samuel w
    Hej Samuel!

carselection uppskattar recensionen och är mycket glada över att du var nöjd och kunde känna dig trygg vid affären.
    önskar dig roliga mil med din nya Volvo!

• Barlin E

2019-03-09

Barlin E skrev om Car Selection
    Jag köpte en ford focus och dom välkomna oss såväl jätte trevliga faktiskt. Läs mer
    2019-03-10 Elias S svarar Barlin E
    hej Barlin!

• Mariam H

2019-03-04

Mariam H skrev om Car Selection
    Köpte en Opel corsa för en månad sen, de fungerar utmärkt.
    Otroligt trevliga personal, riktigt bra bemötande, kände mig riktigt välkommen det var mer än vad jag hade förväntat mig. När det är dags o köpa större bil så kommer jag absolut köpa den av Car selection
    Rekommenderar bilfirman 👍🏼 Läs mer
    2019-03-10 Elias S svarar Mariam H
    Hej Mariam!

Extremt glada över att du är nöjd med bemötandet och personalen. Vi på Carselection prioriterar kundens nöje och trygghet.
    du är varmt välkommen åter!

• 2019-03-03

Lars Roger S skrev om Car Selection
    Köpte en Golf Alltrack och är väldigt nöjd!
    Letade länge efter den Golf Alltrack som passade mina behov, vänligt bemötande av personalen. Läs mer
    2019-03-10 Elias S svarar Lars Roger S
    Hej Lars!

Roligt att få höra att du är nöjd med ditt bilköp.
    Och önskar dig glada fortsatta mil.
  • 2019-03-02

David E skrev om Car Selection
    Jag köpte en Bil av Car Selection. Jag blev bemött på ett positivt och välkomnade sätt. Hade inga förväntningar vilket gjorde att jag blev positiv till allt dem gjorde. Läs mer
    2019-03-10 Elias S svarar David E
    Hej David!

Carselection uppskattar din åsikt, och tackar för dina ord.

• 2019-03-01

Erika E skrev om Car Selection
    Professionellt bemötande från Daniel som uppfyllde våra förväntningar vid köp och leverans. Läs mer
    2019-03-10 Elias S svarar Erika E
    Hej Erika!

Tack för din positiva recension! Vad roligt att läsa att du är nöjd.
    du är mycket välkommen åter.

Car Selection!
  • 2018-11-13

issa g skrev om Car Selection
    Tack för ett bra mottagande och en bra affär. Läs mer
    2019-03-10 Elias S svarar issa g
    hej issa!
    tack för dina ord!
    Vad roligt att ni uppskattar vår personal och den service ni fått.

Mvh Carselection
  • 2018-11-13

vergara g skrev om Car Selection
    Fantastiskt service från personalen,speciellt från Daniel, tack för allt Läs mer
    2019-03-10 Elias S svarar vergara g
    Hejsan vergara!
    Det glädjer att du är nöjd med vår service och säljaren Daniel. Stort tack för att du tagit dig tiden att recensera oss, och du är varmt välkommen åter!
  • Jeanette F

2018-11-01

Jeanette F skrev om Car Selection
    Helnöjd med mitt bilköp via er. Annonsen stämde väl överens med verkligheten. Vänligt, ÄRLIGT och proffsigt bemötande samt att alla papper och dokument var i sin ordning. Bilen har inte krånglat det minsta och jag har kört bilen i två månader nu. Jag kommer definitivt tillbaka i framtiden när det är dags att uppdatera till nyare bil. Tusen tack! Läs mer
    2019-03-10 Elias S svarar Jeanette F
    Hej Jeanette!
    Tusen tack för din recension, vi strävar alltid efter kundens nöje och trygghet vid affär. du är mycket välkommen åter, och önskar dig än så länge fortsatta säkra mil! mvh Carselection
  • 2018-10-25

Anders börje M skrev om Car Selection
    Vill varna för att köpa bil av Car selection!!!!
    Vi köpte bil här och ångrar oss verkligen.
    Blev lovade med handslag och skriftligt att en del skulle fixas på bilen. Men när bilen var betald och utkvitterad så stod man inte för ett enda ord. Lister runt fönster som skulle fixas ordnades med något klet som såg så djävligt ut att vi fick peta bort det själva.
    När vi återkom för att diskutera saken blev vi närmast hotfullt bemötta. Otroligt otrevliga plötsligt från att ha varit riktigt trevliga innan köpet. Har samtalet på röstmemo.
    Lite intressant att läsa recensionerna här. Känner absolut igen mig i dom dåliga recensionerna, dom svarar inte på telefon och gör sig omöjliga att nå. Dessutom totalt oseriösa i bemötandet när affären är klar.
    Dom bra recensionerna kan man fundera på. Visst, behöver man inte kontakta dom igen så kan det med tur funka..
    Kanske kan man skriva egna eller be någon kompis skriva recensioner?
    Vill ni köpa bil och få proffesionellt bemötande om problem uppstår, köp då bil någon annan stans.
    Dom här är oseriösa bortom all gräns Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Anders börje M
    Hej! Vi känner inte alls igen händelseförloppet så som du beskriver. Gällande listerna som skulle upprustas hade vår säljare på Car Selection och kund kommit överens om hur åtgärden skulle ske. Kund godkände därefter det slutgiltiga resultatet. Vi strävar alltid efter att hjälpa våra kunder även efter att själva köpet genomförts så att ordna till listerna på bilen var något som vi gärna ställde upp på att fixa.
    De funderingar som du har kring recensioner på Reco kan vi besvara åt dig. Reco granskar och verifierar samtliga konton/användare som skriver recensioner här. Det är långsökt att skriva att det skulle vara kompisar som skriver recensionerna på Reco eftersom att vår bilfirma tyvärr inte skulle gå runt om vi bara sålde bilar åt kompisar. Vänliga hälsningar Car Selection
    2018-10-27 Anders börje M svarar Elias S
    Det är synd att man inte kan länka bilder och röstmemo här på Reco. Det hade varit intressant att höra ert svar på det.
    Allt finns dokumenterat och sparat i både ljud och bild.
    Att vi skulle godkänt kletet ni kallar lister är ren lögn. Detta finns också på röstmemot.
    Men precis som efter affären så fortsätter ni med lögner och skitsnack.
    Vad det beträffar att vänner kan skriva recensioner så finns det självklart inga hinder mot det, förutom eget samvete möjligen, och där har jag min absoluta uppfattning om er. Ett handslag och skrivet dokument var inte värt någonting visade det sig.
    Vill du Elias påstå att ni stod för era löften? Intressant isf, på vilka grunder? Vi kan bevisa motsatsen på flera sätt.
    Hade vi varit nöjda hade ni fått en helt annan recension, tro mig.
    Så, gott folk. Vänd er till annan bilhandlare
    2018-10-27 Anders börje M svarar Anders börje M
    Allt finns dokumenterat och sparat i både ljud och bild.
    Men precis som efter affären så fortsätter ni med lögner och skitsnack.
    Hade vi varit nöjda hade ni fått en helt annan recension, tro mig.
    Så, gott folk. Vänd er till annan bilhandlare
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Durjan A

2018-09-26

Durjan A skrev om Car Selection
    Köpte en bil från car selection och deras bemötande var super bra vilket gjorde mig till en riktigt nöjd kund. Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Durjan A
    Hej! Tack för dina positiva ord och tack för att du valde oss på Car Selection! Allt gott. Car Selection
  • Andres G

2018-07-10

Andres G skrev om Car Selection
    Jag köpte en bil och blev bemött på ett effektivt, vänligt sätt och med proffessionalitet. Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Andres G
    Hejsan! Tusen tack för din recension. Vad trevligt att du uppskattade vår service. Vi jobbar hårt för att våra kunder ska lämna Car Selection med den upplevelsen som du fått. Med vänlig hälsning, Car Selection
  • 2018-07-05

Shawki K skrev om Car Selection
    Trevliga och respektfulla och de tog verkligen sin tid att hjälpa till vid bilköpet. Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Shawki K
    Hej! Vi på Car Selection tackar för dina ord. Vi satsar hårt på att kunderna ska bli nöjda med både bil och service hos oss! Trevlig kväll önskar Car Selection
  • Galali M

2018-06-05

Galali M skrev om Car Selection
    Köpte en VW Golf!
    Väldigt bra service!
    Otroligt bra bemötande!
    Det var bättre än förväntat och allt gick väldigt smidigt tack vare kompetent personal! Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Galali M
    Hej Galali! Härligt att du upplevde ditt bilköp hos oss som smidigt. Vårt mål är att varje kund ska känna att säljarna har kompetens och att man som kund får full service genom hela affären. Tack för ditt köp! Med vänlig hälsning, Car Selection
  • 2018-06-04

Jens A skrev om Car Selection
    Köpte en bil, blev bra be
    mött Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Jens A