Instrumentvägen 13, 126 53 Hägersten — Visa karta

Varmt välkomna till oss på Car Selection!

Här hittar du en trygg bilhandel. Vårt största mål är att alltid ha nöjda kunder. Därför anstränger vi oss extra noga för att du som kund ska känna dig både nöjd och säker när du köper en bil hos oss. Vi hjälper dig genom hela köpet och erbjuder både avbetalningsplaner och bilförsäkringar som passar just dig och din ekonomi.

Du hittar oss på Instrumentvägen 13 i Hägersten. Kom gärna förbi och besök vår anläggning med alla bilar. Vi både köper, säljer och byter.
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-18:00

Läs vad 130 kunder tycker om Car Selection

• issa g skrev om Car Selection
    Tack för ett bra mottagande och en bra affär. Läs mer
  • vergara g skrev om Car Selection
    Fantastiskt service från personalen,speciellt från Daniel, tack för allt Läs mer
  • Jeanette F
    Jeanette F skrev om Car Selection
    Helnöjd med mitt bilköp via er. Annonsen stämde väl överens med verkligheten. Vänligt, ÄRLIGT och proffsigt bemötande samt att alla papper och dokument var i sin ordning. Bilen har inte krånglat det minsta och jag har kört bilen i två månader nu. Jag kommer definitivt tillbaka i framtiden när det är dags att uppdatera till nyare bil. Tusen tack! Läs mer
  • Anders M skrev om Car Selection
    Vill varna för att köpa bil av Car selection!!!!
    Vi köpte bil här och ångrar oss verkligen.
    Blev lovade med handslag och skriftligt att en del skulle fixas på bilen. Men när bilen var betald och utkvitterad så stod man inte för ett enda ord. Lister runt fönster som skulle fixas ordnades med något klet som såg så djävligt ut att vi fick peta bort det själva.
    När vi återkom för att diskutera saken blev vi närmast hotfullt bemötta. Otroligt otrevliga plötsligt från att ha varit riktigt trevliga innan köpet. Har samtalet på röstmemo.
    Lite intressant att läsa recensionerna här. Känner absolut igen mig i dom dåliga recensionerna, dom svarar inte på telefon och gör sig omöjliga att nå. Dessutom totalt oseriösa i bemötandet när affären är klar.
    Dom bra recensionerna kan man fundera på. Visst, behöver man inte kontakta dom igen så kan det med tur funka..
    Kanske kan man skriva egna eller be någon kompis skriva recensioner?
    Vill ni köpa bil och få proffesionellt bemötande om problem uppstår, köp då bil någon annan stans.
    Dom här är oseriösa bortom all gräns Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Anders M
    Hej! Vi känner inte alls igen händelseförloppet så som du beskriver. Gällande listerna som skulle upprustas hade vår säljare på Car Selection och kund kommit överens om hur åtgärden skulle ske. Kund godkände därefter det slutgiltiga resultatet. Vi strävar alltid efter att hjälpa våra kunder även efter att själva köpet genomförts så att ordna till listerna på bilen var något som vi gärna ställde upp på att fixa.
    De funderingar som du har kring recensioner på Reco kan vi besvara åt dig. Reco granskar och verifierar samtliga konton/användare som skriver recensioner här. Det är långsökt att skriva att det skulle vara kompisar som skriver recensionerna på Reco eftersom att vår bilfirma tyvärr inte skulle gå runt om vi bara sålde bilar åt kompisar. Vänliga hälsningar Car Selection
    2018-10-27 Anders M svarar Elias S
    Det är synd att man inte kan länka bilder och röstmemo här på Reco. Det hade varit intressant att höra ert svar på det.
    Allt finns dokumenterat och sparat i både ljud och bild.
    Att vi skulle godkänt kletet ni kallar lister är ren lögn. Detta finns också på röstmemot.
    Men precis som efter affären så fortsätter ni med lögner och skitsnack.
    Vad det beträffar att vänner kan skriva recensioner så finns det självklart inga hinder mot det, förutom eget samvete möjligen, och där har jag min absoluta uppfattning om er. Ett handslag och skrivet dokument var inte värt någonting visade det sig.
    Vill du Elias påstå att ni stod för era löften? Intressant isf, på vilka grunder? Vi kan bevisa motsatsen på flera sätt.
    Hade vi varit nöjda hade ni fått en helt annan recension, tro mig.
    Så, gott folk. Vänd er till annan bilhandlare
    2018-10-27 Anders M svarar Elias S
    Allt finns dokumenterat och sparat i både ljud och bild.
    Men precis som efter affären så fortsätter ni med lögner och skitsnack.
    Hade vi varit nöjda hade ni fått en helt annan recension, tro mig.
    Så, gott folk. Vänd er till annan bilhandlare
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Durjan A
    Durjan A skrev om Car Selection
    Köpte en bil från car selection och deras bemötande var super bra vilket gjorde mig till en riktigt nöjd kund. Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Durjan A
    Hej! Tack för dina positiva ord och tack för att du valde oss på Car Selection! Allt gott. Car Selection
  • Andres G
    Andres G skrev om Car Selection
    Jag köpte en bil och blev bemött på ett effektivt, vänligt sätt och med proffessionalitet. Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Andres G
    Hejsan! Tusen tack för din recension. Vad trevligt att du uppskattade vår service. Vi jobbar hårt för att våra kunder ska lämna Car Selection med den upplevelsen som du fått. Med vänlig hälsning, Car Selection
  • Shawki K skrev om Car Selection
    Trevliga och respektfulla och de tog verkligen sin tid att hjälpa till vid bilköpet. Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Shawki K
    Hej! Vi på Car Selection tackar för dina ord. Vi satsar hårt på att kunderna ska bli nöjda med både bil och service hos oss! Trevlig kväll önskar Car Selection
  • Galali M
    Galali M skrev om Car Selection
    Köpte en VW Golf!
    Väldigt bra service!
    Otroligt bra bemötande!
    Det var bättre än förväntat och allt gick väldigt smidigt tack vare kompetent personal! Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Galali M
    Hej Galali! Härligt att du upplevde ditt bilköp hos oss som smidigt. Vårt mål är att varje kund ska känna att säljarna har kompetens och att man som kund får full service genom hela affären. Tack för ditt köp! Med vänlig hälsning, Car Selection
  • Jens A skrev om Car Selection
    Köpte en bil, blev bra be
    mött Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Jens A
    Hej Jens! Tack för din recension! Vänliga hälsningar Car Selection
  • murtada A skrev om Car Selection
    Jag köpte en BMW från Car Selection och är väldigt nöjd! Finansieringen och bilköpet gick väldigt snabbt och smidigt! Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar murtada A
    Hej Murtada! Vi hoppas att du får många glada mil med din BMW. Kul att du har så positiva känslor för Car Selection. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Monika A skrev om Car Selection
    Jättetrevligt bemötande och superbra service! Rekommenderas! Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Monika A
    Hejsan Monika! Vi på Car Selection tackar ödmjukt för din rekommendation. Allt gott! Hälsningar Car Selection
  • Mahdi H skrev om Car Selection
    Hej!
    Jag har köpt nyligen en bil av car selection
    Är mycket nöjd med resultaten bra service, tack grabbar Läs mer
    2018-05-18 Elias S svarar Mahdi H
    Hej Mahdi! Tack för din rekommendation. Med vänlig hälsning, Car selection
  • Sara K
    Sara K skrev om Car Selection
    Fått jättetrevligt bemötande och superbra service, fast inte min inköpta bil kostade 200 000kr utan en tiondel. Ingen skillnad på kund eller kund. Känns bra. Rekommenderas. Läs mer
    2018-05-18 Elias S svarar Sara K
    Hej Sara! Tack för din rekommendation och chokladen:). Med vänlig hälsning, Car selection
  • Ahmet Y
    Ahmet Y skrev om Car Selection
    Bra Snabb o smidig affär med både kunnig o trevlig personal Läs mer
    2018-05-18 Elias S svarar Ahmet Y
    Hej Ahmet! Tack för din rekommendation. Med vänlig hälsning, Car selection
  • Carl L skrev om Car Selection
    Jag köpte en Toyota aygo. Försäljaren var tillmötesgående. Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Carl L
    Hejsan Carl! Tack för att du valde att genomföra ditt bilköp via oss och vi uppskattar din positiva feedback. Med vänlig hälsning, Car Selection
  • Ausmat M skrev om Car Selection
    Jag har köpte en bil via blocket. Trervliga, bra bemötande av personalen. Läs mer
    2018-10-26 Elias S svarar Ausmat M
    Hej Ausmat! Tack för din recension och vi känner oss nöjda med att du har haft en positiv upplevelse av oss. Med vänlig hälsning, Car Selection
  • ABDIRAHMAN S skrev om Car Selection
    Jag skulle köpa en bil och jag blev bemött av de anställda mycket de hjälpte mig från början till slut. Läs mer
    2018-04-17 Elias S svarar ABDIRAHMAN S
    Hej! Tack för din återkoppling, välkommen åter!
  • AMEER H skrev om Car Selection
    Super bra personal och trevligt bemötande. Jag rekommenderar dom starkt om ni är ute efter en bra affär med bästa servicen!! Läs mer
    2018-04-17 Elias S svarar AMEER H
    Hej Ameer! Tack för din rekommendation. Med vänlig hälsning, Car selection
  • Erfan J skrev om Car Selection
    Trevliga och hjälpsamma personal. Affären gick väldig smidig och jag är nöjd med mitt val av bilfirma.
    Rekommenderar stark! Läs mer
    2018-04-17 Elias S svarar Erfan J
    Hejsan! Vad kul att du uppskattade vår service och blev nöjd med ditt köp. Hälsningar Car selection
  • Maria O skrev om Car Selection
    Bästa bilförsäljaren i Sthlm, jag både sålde min gamla bil och köpte min nuvarande via dem. Bilförsäljaren Elias är rak, tydlig och ärlig och lovar inget han inte håller. Tack åter igen för allt och jag rekomenderar företaget starkt👍 Läs mer
    2018-04-22 Elias S svarar Maria O
    Hej Maria! Tack för att du valde att återkoppla, vi blir glada över att läsa att du är nöjd. Med vänlig hälsning, Car selection/Elias
  • Richard S
    Richard S skrev om Car Selection
    tack för ett bra pris och fantastisk service! Vi kommer ses snart igen, hittills är jag extremt nöjd med både bilen och den grymma servicen! Tack! Läs mer
    2018-04-17 Elias S svarar Richard S
    Hejsan Richard! Tusen tack för positiv feedback. Hälsningar Car selection
  • Suhaib A skrev om Car Selection
    Jag fick ett ytterstrevligt bemötande och absolut bra servise från personalen.
    Jag köpte en bil med min bror och det blev något fel efter 1 månad men när jag kom tillbaka så fick jag återigen bra bemötande och bra service. Så min upplevelse på Car Selection i helthet har varit riktigt bra och om jag i framtiden skall köpa eller laga en bil så vet jag vart jag kommer göra det Läs mer
    2018-04-18 Elias S svarar Suhaib A
    Hej Suhaib! Tack för ditt betyg. Vi är nöjda när kunden är nöjd! Vi uppskattar dina positiva ord. Vänliga hälsningar Car selection
  • Camilla K skrev om Car Selection
    Väldigt trevligt bemötande när jag köpte en begagnad bil. Hjälpsamma och otroligt servicemindade! Läs mer
    2018-04-18 Elias S svarar Camilla K
    Hej Camilla! Härligt att du känner sig så pass nöjd med ditt köp och även kul att du upplevde att vi kunde erbjuda dig god service! Hälsningar Car selection
  • Joel N
    Joel N skrev om Car Selection
    Mycket trevlig personal som lyssnar på sina kunders åsikter och synpunkter. Ärliga dessutom angående bilarnas skick och drar inte på en massa säljsnack. Läs mer
    2018-04-18 Elias S svarar Joel N
    Hej Joel! Car selection tackar ödmjukast för dina positiva ord! Välkommen åter
  • Orjen T skrev om Car Selection
    Jätte trevliga!
    Snabb och bra service och bilen går som en klocka!!! Läs mer
    2018-04-18 Elias S svarar Orjen T
    Hej Orjen! Tack för din recension och för att du valde att genomföra ditt köp hos oss på Car selection. Välkommen åter!
  • BJÖRN skrev om Car Selection
    Alltid bra bemötande och bra priser.
    Bra service och personalen verkar ha koll. Läs mer
    2018-04-18 Elias S svarar BJÖRN
    Hej Björn! Hjärtligt tack för din positiva feeeback, Med vänlig hälsning, Car selection
  • Angelina Eva A skrev om Car Selection
    We bought a Kia ceed recently at Car Selection and honestly we were a bit scared in the beginning seeing their ratings. We were specifically looking for that car and they had it at the best price and in the colour we wanted. So we decided to take our chances and it seems like we made the right choice! I’ve waited a couple of weeks to write this review because everything went so fine and smooth i didn’t dare to believe it. They were really helpful, answered our questions whenever we had some, when we noticed a small crack on the windshield (caused by a stone i guess) they’ve replaced it for us without a word.
    It is a bit chaotic in there at times and when we were waiting for the car’s besiktning it took longer than expected. Calling them was not always the easiest but overall we are really satisfied with both our experience and our car! Could be luck as well but i guess buying an older car you need a bit of that too! Läs mer
    2018-04-18 Elias S svarar Angelina Eva A
    Hi! Your feedback is highly appreciated and will help us to improve our ability to serve you and other customers. We always try our best to offer our customers the best service possible. We feel very honored of your trust and really overwhelmed about your satisfaction. Best regards Car selection
  • Pierre K skrev om Car Selection
    bra bil, snabbt gäng, inga konstigheter Läs mer
    2018-04-18 Elias S svarar Pierre K
    Hej! Tack för att du tog dig tid att recensera ditt köp hos oss, välkommen åter Pierre!
  • Sebastian L skrev om Car Selection
    Fick jättebra hjälp med bilköpet och allt sköttes väldigt smidigt.
    Det som drar ner betyget lite är att annonsen om bilen fortfarande finns ute på blocket, vilket kan vara oturligt för andra som kanske vill köpa och så finns den inte kvar. Läs mer
    2018-04-18 Elias S svarar Sebastian L
    Hej Sebastian! Vi tar åt oss av din feeeback och ska i fortsättningen tänka på att snarast möjligt radera annonser vars objekt är sålda, tack för din recension! Vänliga hälsningar Car selection
  • 2018-03-31

Omdömet har granskats och är verifierat

Sebastian skrev om Car Selection
    SE UPP FÖR DOM HÄR!

Köpte en bil som enligt annonsen just hade fått kamremmen bytt. Då jag kollade upp det med verkstaden som enligt serviceboken skulle ha bytt den, så hade de fått förfrågan på samma registernummer för några veckor sedan och varit väldigt klara med att den inte var bytt. Företaget är dessutom på svarta listan för att de lurat en annan kund på samma sätt och sedan struntat i beslutet som allmänna reklamationsnämndenhar tagit, https://www.radron.se/svarta-listan/?ind=8

Som tidigare kommentarer nämner så är det nästan omöjligt att få tag på dem på telefon då de klickar bort en och i vissa fall lägger på så länge man pratar med dem, men efter många samtal och mycket bortförklaringar gick de med på att betala en del av servicen. Jag hamnade hursomhelst att lägga ut en hel del pengar själv för att få bilen i kördugligt skick. Vinterdäck ingick inte heller i priset och jag betalade extra för vinterdäck som sedan visade sig vara värdelösa då de inte gick genom besiktningen. Läs mer
    2018-04-17 Elias S svarar Sebastian
    Hej Sebastian!

Hej!
    Enligt annonsen kunde du utläsa att kamremmen var utbytt. Då du är bosatt i Finland hade du efter köpet återvänt dit, och du kontaktade då oss för att meddela att kamremmen inte hade bytts ut. Vi kontrollerade vad som stämde gällande kamremmen och kom fram till att den inte var bytt varpå vi erbjöd att stå för hela kostnaden för arbete och material som kompensation för att vi missat denna detalj och gjort fel.

Med anledning av att du önskade få kamrem utbytt via Volvo i Finland istället för att ordna detta via oss kunde vi erbjuda dig att stå för 80% av kostnaden vilket du accepterade. Som utlovat fick du en överföring av denna summa till ditt bankkonto.

Du begärde att bilen skulle registreras i Finland varpå vi bistått med hjälp för att ordna detta. Vi förklarade för dig att Car selection är en auktoriserad bilförsäljningsfirma som vanligtvis gör registreringar och dylikt digitalt via Transportstyrelsen och med anledning av att du behövde ha registreringsdokumenten fysiskt tillhanda så beställde vi dessa till dig och förklarade att det brukar dröja upp till cirka 5 arbetsdagar fram tills att vi erhåller posten. Under denna tid ringde du återkommande till oss och vi svarade då med besked om att vi inväntar dina registreringsdokument från Transportstyrelsen. Så fort vi fick posten tog vi tillfälle i akt och både scannade dokumenten för att skicka dessa elektroniskt och utan dröjsmål till dig samt att vi postade dessa vidare till dig i Finland.

• KHALEEL K skrev om Car Selection
    Supertrevliga personal med bästa servis Läs mer
    2018-03-29 Elias S svarar KHALEEL K
    Hej KHALEEL.

Tack för att du tar tiden att skriva en recension och för det fina betyget.

• NAJAH F skrev om Car Selection
    Riktigt bra service
    Bra bemötande Läs mer
    2018-03-29 Elias S svarar NAJAH F
    Hej NAJAH! Vi är superglada över att du är så pass nöjd med ditt köp hos oss. Välkommen åter! Vänliga hälsningar Car Selection
  • Anders H skrev om Car Selection
    Bil. Trevlig säljare. Helt ok upplevelse. Läs mer
    2018-03-29 Elias S svarar Anders H
    Hej Anders! Nöjet är helt och hållet på vår sida. Tusen tack för din rekommendation den betyder mycket för oss. Med vänliga hälsningar Car Selection
  • Sami J skrev om Car Selection
    Köpte två bilar av Car selection i Hägersten och kan inte bli nöjdare med köpet. Proffsighet, vänlighet och kunnighet. Tack för allt vi kommer garanterad tillbaka igen. Läs mer
    2018-03-10 Elias S svarar Sami J
    Hej Sami!
    Stort tack för din recension.
    Vad roligt att du är så nöjd med din bilaffär hos oss.
    Hör gärna av dig om vi kan hjälpa dig med något!

Med vänlig hälsning
  • Andreas J skrev om Car Selection
    Mycket bra, trevligt och seriöst bemötande.
    Köpte idag en Volvo XC60 av Daniel och är mycket nöjd med hela affären. Läs mer
    2018-03-10 Elias S svarar Andreas J
    Hej Andreas!

Stort tack för din recension.
    Vad kul att du uppskattar oss och vår service!

Varm välkommen tillbaka, och stort lycka till med din nya bil.

Mvh Car Selection
  • Anette F
    Anette F skrev om Car Selection
    Akta er för att göra affär med dessa. De säljer en bil där motorlampan börjar lysa när jag kör hem den. Jag får lämna in bilen för åtgärd hos dem. Efter 2.5 veckor ringde Daniel och sa att allt var fixat, Tyvärr så han jag inte hem förrän motorlampan började lysa igen var hos dem och försökte lämna den för åtgärd igen då de vägrade att ta in den därför att den som sålt bilen till mig inte var där. Elias var där men sprang in i den bakre delen av lokalen för att slippa prata med mig. De sålde en försäkring till mig utan att tala om vad som gäller Den gäller i 11 månader och kostade 10 000 så akta er för denna bilfirma där är ingen seriös utan gömmer sig och vägrar att svara i telefonen för att lösa eventuella problem. Läs mer
    2018-04-11 Elias S svarar Anette F
    Hej på dig!

Tack för din recension.
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med vår service och ditt bilköp.
    Men vi har faktiskt meddelat dig om att motorlampan på just den här bilen brukar lysa då och då. Vi har även berättat för dig att föregående ägare som hade ägt bilen i 5 år har haft samma problem med motorlampan gällande att den lyser och släcks. Enligt föregående ägare så säger han att efter att han lämnade in bilen på verkstaden så var det ett glapp på det. Allt detta har vi sagt till dig innan du köpte bilen från oss.

Tre veckor efter kom du in med en lista från mekaniker om att bilen behöver fixas. Så som bromsbelägg bak,krängningshämmare , flexrör, en framlampa och läckage från spolvätska fram som hade uppkommit från en skada som ni hade orsakat och vi fixade allt detta utan något kostnad.

Gällande garantin så blir den lite dyrare eftersom att du valde att ta den på avbetalning under 60 månader. Garantin som du har tecknat kan teckna

6 månader vägassistans
    12 månader nyckelförklaring

1.Motorblock, topplock. Alla invändig mekaniska komponenter, Topplockspackning

2.Växllåda
    alla invändiga elektriska och mekanisk komponerade i växllåda

3. Motorelektronik
    Motorstryenhet, startmotor och generator

4. Styrsystem
    Servopump

5.fyrhjulsdrift
    Alla invändiga elektriska och mekaniska i komponenter i fördelningslåda

6.koppling
    Huvudcylinder,

7. Bränslesystem
    Bränslepump

8. Slutväxel/differential
    Alla invändiga elektriska och mekaniska komponenter i slutväxel och differential

2018-03-11 Anette F svarar Elias S
    Hej igen motorlampan pratade Daniel om då jag kom tillbaka med bilen och han sa då att han köpt in bilen med detta fel och hävdade då att det var något som var glapp enligt märkesverkstäderna. Efter felsökning visade de sig att ett flexrör var trasigt. Det läcker fortfarande efter att ni haft den på er verkstad i 2.5 veckor. Dessutom har jag vittne på att ni inte sa något om någon motorlampa vid köpet eftersom den inte var tänd då jag provkörde bilen. Detta visar ju att ni är oseriösa och hur kan man sälja en bil som ni påstår där man vet att motorlampan lyser utan att ha åtgärdat felet. Dessutom försvann det 10 körbara mil från min tank då bilen var hos er och som tack för det så har ni lämnat en kvast i baksätet på min bil. En bil med motorlampa som lyser går ju inte att besikta jag har i så fall betalt 40 000 kr för att få köra bilen i 6 månader och det tror ni att jag ska nöja mig med.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Elyias Y gillar detta
  • Delia A skrev om Car Selection
    Dålig beteende efter man köpte bilen. Läs mer
    2018-03-08 Elias S svarar Delia A
    Hej Delia!

Tack för din recension.
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med vår service.
    Vi vill gärna hjälpa dig att få klart det som inte ännu gjorts,
    Vänligen maila till info@carselection.se så ser vi till att hjälpa dig med din bil.

• Ibrahim A skrev om Car Selection
    Jag tycker att ni är bra på att sälja bra bilar Läs mer
    2018-03-29 Elias S svarar Ibrahim A
    Hej Ibrahim! Vi på Car Selection är glada över din varma rekommendation. Hoppas att du väljer oss även vid ditt nästa bilköp. Vänliga hälsningar Car Selection
  • Mutsalov D skrev om Car Selection
    Jättebra service med bra och vänliga arbetare.Köpte en bil. Car selection uppfyllde alla förväntningar. Rekommenderas starkt att köpa en bil härifrån. Läs mer
    2018-03-04 Elias S svarar Mutsalov D
    Hej Mutsalov!

Vad roligt att du är så nöjd med oss.

• Khatat A skrev om Car Selection
    Hej! Mycket nöjd med affären men carselection, jag fick ett bra bemötande av personalen och fick hjälp med hela affären! Läs mer
    2018-03-04 Elias S svarar Khatat A
    Hej Khatat!
    Stort tack för din recension.
    Vad roligt att du är så nöjd med din bilaffär hos oss.

Mvh, Car selection
  • Asal P skrev om Car Selection
    Otroligt trevliga och serviceminded personal! Läs mer
    2018-03-04 Elias S svarar Asal P
    Hej Asal! Stort tack för din recension. Vad roligt att ni uppskattar vår personal och den service ni fått.

Varmt välkomna åter!
    Car selection
  • Sara J skrev om Car Selection
    trygg bilfirma, trevliga och ärliga säljare inga döjlningar. Lämpliga priser, Rekommenderar verkligen den bilfirman. Tredje gången köper jag bil från de. Läs mer
    2018-03-10 Elias S svarar Sara J
    Hej Sara

Stort tack för att du tagit dig tiden att recensera oss.
    Vad roligt att du är så nöjd.

Med vänlig hälsning,
  • Life S skrev om Car Selection
    Underbart bemötande av Elias och Daniel!
    Förstår att det kan vara mycket att göra vissa tider men i min åsikt så är det den bästa begagnade bilen jag någonsin köpt !
    Affären känns som en nybilsaffär p.g.a. garantin som jag köpte till för en billig peng!
    Så otroligt trygg och kunniga säljare som verkligen vet vad dom pratar om !
    Rekommenderar car selection varmt ! Läs mer
    2018-03-04 Elias S svarar Life S
    Hej Life,

Tack för att du tar tiden att skriva en recension och för det fina betyget.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår personal och servicen du fick.

• Shabab M skrev om Car Selection
    Tack för hjälpen grymt jobbat fast detta oväder Läs mer
    2018-03-04 Elias S svarar Shabab M
    Hej Shabab!

Tack för din positiva recension! Vad roligt att läsa att du är nöjd.

Med vänlig hälsning
    Car selection
  • Jonas P skrev om Car Selection
    Min syster köpte bil av den här firman. Hon är ingen bilkunnig person, men hade redan lagt handpenning när hon frågade mig vad jag tyckte. Fick fram att denna firma är skit via nätet och mycket riktigt!
    Bara någon månad sedan skar motorn ihop på bilen. Så nu står hon där. 40 000 kr fattigare och utan bil.

Att få någon hjälp fanns inte på kartan, då det tydligen är ett "Repobjekt".

Rör inte denna firma ens med en pinne. För guds skull. Läs mer
    Knas K gillar detta
  • lEIF l skrev om Car Selection
    Oseriös företagare som inte vill svara i telefonen när man har problem med bilen Läs mer
    2018-03-04 Elias S svarar lEIF l
    Hej lEIF!

Tack för din recension.
    Vad tråkigt att du inte är nöjd med vår service.
    Vi vill gärna hjälpa dig att få klart det som inte ännu gjorts,

• Raad S skrev om Car Selection
    En bil firman med proffsiga personal som manar om sina kunder och hjälper dig som kund med hela köpet! Läs mer
    2018-03-04 Elias S svarar Raad S
    Hej Raad!

Stort tack för din recension.
    Vi hoppas att du får många trevliga mil i er nya bil.

• simon t skrev om Car Selection
    Otroligt frustrerande att ha o göra med. Svarar ALDRIG på telefon samt klickar bort en. Uppfyller inte sin del av kontraktet och är allmänt naiva och ointresserade. Läs mer
    2018-04-18 Elias S svarar simon t
    Hej Simon T! Vad tråkigt att du upplever att det är svårt att komma i kontakt med oss, vi tar åt oss av din feedback och ska fortsättningsvis försöka att vara mer tillgängliga via telefon. Om det är något specifikt som du syftar på kring kontraktet så är du välkommen att kontakta oss antingen via telefon eller mail så gör vi vårt yttersta för att hjälpa dig. Vänliga hälsningar Car selection
    Anette F gillar detta
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Car Selection
    Bilskojare. Undvik.

Kraftigt missvisande annons, säljaren hänvisar till avtal vid klagomål. Firman hade dessutom bilen registrerad på privatperson vid köptillfället, vilket möjliggör att garantier kan kringgås.
    Servicebok var inte fullstämpad utan hade gått 9000 mil utan service.

Jag hoppas ägaren blir skuldsatt resten av livet. Läs mer
  • Arvid S
    Arvid S skrev om Car Selection
    Jag köpte en billig bil av car selection för en tid sedan. Pga att jag köpte av en bilfirma så gjorde jag ingen egen djupare koll på fordonet vilket visade sig vara en miss då det fanns flera skulder på det från en tidigare ägare.
    Trots att det står i kontraktet att fordonet sålts utan skulder så vill inte car selection ta något ekonomiskt ansvar och var väldigt otrevliga på telefon.
    Jag råder dig att hålla dig undan från denna firma.
    //Arvid Läs mer
    Anette F gillar detta