Cardrop

Fyrverkarbacken 25A, 112 60 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Cardrop!

Vår idé är enkel - vi vill erbjuda ett modernt sätt för bilaffärer. Med unika metoder och ett stort servicefokus hjälper vi dig att få en lite bättre affär när det är dags att byta bil. Våra säljuppdrag är alltid enkla, trygga och snabba.

Genom ständiga förbättringar närmar vi oss marknadsledande kvalitet när det kommer till bilaffärer. Som bonus ger vi dig också bättre betalt än bilhandlare och auktionstjänster. Kontakta oss om du vill slippa strul och ångest!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 179 kunder tycker om Cardrop

• MATHIAS MURAT H

2019-12-06

MATHIAS MURAT H skrev om Cardrop
    Kevin är grym
    Mycket trevlig svarar alltid Läs mer
  • SEBASTIAN Å

2019-11-22

SEBASTIAN Å skrev om Cardrop
    Fantastisk tjänst
    Efter att ha jämfört priset hos olika bilhandlare, auktionsfirmor o.s.v var jag övertygad om att jag fått ett "Bra pris" för min bil
    Två dagar före min planerade försäljning kontaktar jag Cardrop och undrar om dom med kort varsel mot förmodan skulle kunna ordna ett bättre pris.
    Får ett samtal där jag får beskriva min bil ,
    Några timmar senare får jag ett till samtal där dom meddelar att bilen kommer kunna säljas till ett betydligt högre pris än jag blivit erbjuden tidigare.
    Behöver bara lämna in bilen hos min lokala besiktnings station och meddela vilket konto jag vill ha pengarna på så sköter dom resten. Efter några dagar när bilen är kontrollerad så att den överensstämmer med beskrivningen kommer pengarna in på mitt konto
    Otroligt smidigt
    Tack för en suverän tjänst Mikael och resten av teamet på Cardrop kommer garanterat använda mig av er igen Läs mer
    2019-11-22 Cardrop svarar SEBASTIAN Å
    Grattis till affären och tack för den roliga recensionen! Det värmer! Hälsningar teamet på Cardrop
  • BOBBY V

2019-11-22

BOBBY V skrev om Cardrop
    Mycket smidig och enkel affär, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Axel Markus G

2019-11-15

Axel Markus G skrev om Cardrop
    Väldigt nöjd hela vägen. Proffsigt bemötande och enkel och smidig försäljning. Läs mer
  • Elisabeth D

2019-11-07

Elisabeth D skrev om Cardrop
    Mycket mycket nöjd. Trevligt och proffsigt bemötande från första kontakten. Fick ett pris som var betydligt högre än någon annanstans, enkelt lämna in och pengarna sattes in i tid och allt hick smidigt. Läs mer
  • Lars-Staffan Emerice G

2019-11-07

Lars-Staffan Emerice G skrev om Cardrop
    Mycket smidig tjänst med trevligt bemötande. Helt nöjd med priset jag fick ut och det var högre än det pris jag erbjöds av annan konkurrerande tjänst. Läs mer
  • Hans-Johan G

2019-11-04

Hans-Johan G skrev om Cardrop
    Fantastiskt smidigt! Överenskommet bud inom 24 timmar och då var jag ändå inte nöjd med första budet men Mikael löste det så att jag blev nöjd. Stort tack även till Christian för rak och smidig kommunikation. Rekommenderas verkligen om man vill göra en snabb, enkel bilaffär och ändå bli nöjd. // Johan Läs mer
  • 2019-11-01

Per B skrev om Cardrop
    Att få bilen såld till så bra pris med en sådan smidig affär, det är nästan för bra för att vara sant. Exemplarisk kommunikation via telefon och mail. Rekommenderar alla att prova CarDrop, extremt seriösa. Läs mer
  • 2019-10-28

Carl Jacob Oscar R skrev om Cardrop
    Nu blev det inte cardrop men fick otroligt bra bemötande av Henning! Läs mer
  • 2019-10-24

Carl Adam Andrzej C skrev om Cardrop
    Kanon service Bilen såldes på 3 dagar
    Betydligt mer betalt än handlare och
    Föredömligt bemötande. Läs mer
  • Karl Henrik Jonas K

2019-10-07

Karl Henrik Jonas K skrev om Cardrop
    Mycket trevligt och bra bemötande. Inga säljare som ringer och tjatar utan snabb och rak information hela vägen.
    Lämnade bilen på måndag hade pengarna på kontot på fredag. Läs mer
  • Besart M

2019-10-04

Besart M skrev om Cardrop
    FZS 025
    Grymt bra bemötande av Henning!! Hittade köpare rätt så omgående och kom överrens om pris. Det negativa i hela denna process var uppdatering om vad som händer efter att man lämnat bilen på besiktningen. Det tog ca 1 v. för köparen att få iordning bilen och ställa ut den på annons men 2 v. för mig att få betalt. Känns inget vidare att se detta då ni avråder från att ställa av bilen eller göra ägarbyte. Detta innebär i praktiken att jag står som ägare och försäkrar fordonet när bilhandlaren har den till sitt förfogande. Ni förstår säkert min tanke :)

Haki Läs mer
    2019-10-04 Cardrop svarar Besart M
    Hej Besart! Tack för recensionen. Vi beklagar dröjsmålet och att vår växtvärk drabbade dig. Ha en fin helg!
  • 2019-09-24

Magnus L skrev om Cardrop
    Exceptionellt bemötande, fingertoppskänsla från början till slut, det här gänget har varit med förut, dessutom finslipat affärsidén så den blivit sylvass. Rekommenderas starkt ifall du vill sälja din/er bil, allt fungerar klockrent och dessutom ger dom det lilla extra så att du får bra betalt. Tack för den fina servicen Mikael, vi hörs framöver! Läs mer
  • Johnny Karl-Evert O

2019-09-24

Johnny Karl-Evert O skrev om Cardrop
    Hej o tack för en otroligt snabb bilaffär, kontakt tagen på torsdag affären avslutad på måndag pengarna på kontot,ett hjärtligt tack till Christian o Kevin för hjälpen, min bästa bilaffär någonsin.
    Mvh Johnny Olsson Trollhättan Läs mer
  • 2019-09-20

Monica R skrev om Cardrop
    Jag har sålt många bilar upp genom åren, men ALDRIG har det varit sååå sjukt smidigt och dessutom trevligt, som via Cardrop!! Mycket trevlig personal, otroligt bra service, vilken toppen idé dessutom! Och sist men inte minst, bättre pris än vad alla andra jag kontaktat ville lägga! Tio tummar upp! Tack Henning och Christian m.fl!! Ni gör ett fantastiskt jobb och ni gör det så bra! Läs mer
    2019-09-20 Cardrop svarar Monica R
    Stort tack för den härliga recensionen Monica! Mvh Christian, Henning och teamet på Cardrop
    Monica R gillar detta
  • PAMELA JACKELYN R

2019-09-19

PAMELA JACKELYN R skrev om Cardrop
    Mikael Inros tack för en fantastisk service. Rekommenderar Cardrop 100%. Läs mer
  • Peter A

2019-09-13

Peter A skrev om Cardrop
    Trevligt och bra bemötande av Henning. Efter överkommet pris ville bilhandlaren innan avslut sänka priset 5k för en glapp farthållarknapp och en saknad dragkroksnyckel för 91kr.
    Det landade dock på - 2000kr mot ursprungsbudet. Cardropp täckte mellanskillnaden vilket var en fin handling.
    Dock verkar systemet de använder för att göra utbetalningar vara från dackefejden.
    Har fortfarande inte fått mina pengar, 3dagar efter avslutad affär, 1 vecka efter inlämnad bil...
    Nu ska jag vänta över helgen innan pengarna betalas ut?
    Börja använda swish?.. 🤔

Andra aktörer betalar ut pengarna samma dag som bilen hämtas, så detta är tyvärr en stor plump i en annars mycket trevlig affär... Läs mer
    2019-09-19 Cardrop svarar Peter A
    Hej Peter! Tack för en nyanserad recension och tack igen för visat förtroende! Mvh Cardrop
  • 2019-09-03

Mathias W skrev om Cardrop
    Fick närmare 40% mer för bilen jämfört med bilhandlarens erbjudande! Enkelt, snabbt (från att jag ringde till accepterat bud tog ca 15h) och bra bemötande från Cardrop, perfekt tjänst för dig som vill slippa Blocket eller skambud från bilhandlare. Mer än nöjd, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-08-30

Andreas W skrev om Cardrop
    Supernöjd med allt!
    Så skööönt att slippa alla "blocket kompisar" Läs mer
  • Fjalar J

2019-08-28

Fjalar J skrev om Cardrop
    Riktigt nöjd! Mycket bättre än jag förväntade mig. Stort tack till Henning och teamet för att få ett bra pris för min XC90.
    Kan varmt rekomendera för alla som inte pallar med Blocket :) Läs mer

Snabb och smidig affär. Jag kan varmt rekommendera Cardrop. Läs mer
  • Kent D

2019-07-25

Kent D skrev om Cardrop
    Än en gång tack för all hjälp med min bil. Så här jobbar proffsen! Läs mer
    2019-07-25 Cardrop svarar Kent D
    Stort tack Kent! Mvh Christian och teamet
  • Billy K

2019-07-12

Billy K skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Sålde min Jeep via Cardrop och är mycket nöjd.
    Prickfritt bemötande från start till avslutad affär utan något strul.

Rekommenderar cardrop till alla som inte orkar sälja bilen privat men samtidigt vill ha bättre betalt ännu hos en vanlig bilfirma. Läs mer
  • Claes B

2019-06-18

Claes B skrev om Cardrop
    Fantastiskt, köpte en bil där det visade sig att batteriet var slut. Fick ett nytt AGM batteri utan vidare.
    Helt fantastiskt. 😀😃😄 Läs mer
  • 2019-06-13

Felix M skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Fick hjälpa med att hitta en köpare till min bil på en dag. Läs mer
  • 2019-06-02

Bruno C skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Sålde bilen på en vecka utan som helst krångel. Fick antagligen ut mer än om jag skulle sålt den själv och jag behövde inte göra mer än att lämna in den. Läs mer
  • 2019-05-28

Enis C skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Rekommanderar stark att ta en personlig möte.Jag fick mycket bättre bud än vad jag fick från bilhandlarna.
    Det var Henning som hjälpte mig.Han var så engagerad och kunnig. Läs mer
    2019-05-28 Cardrop svarar Enis C
    Grattis till en bra affär och tack för rekommendationen Enis! Du är varmt välkommen tillbaka. Mvh Henning och teamet på Cardrop
  • 2019-05-23

William L skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Jag fick ett bra pris! Och dom sålde bilen på en vecka utan att ha sett den.
    Det var lite udda att inte träffa någon utan att bara ha kontakt via telefon och Mail.
    Kändes inte helt 100 i början, men det visade sig vara ett reco och trovärdigt företag!
    Jag kommer använda dom nästa gång jag säljer min bil! Läs mer
    2019-05-24 Cardrop svarar William L
    Vad kul att höra! Vi gillar verkligen att du är helt ärlig med din upplevelse! Det är ovärderligt för oss. Tack för förtroendet att testa vår nya tjänst! Vi ser fram emot nästa gång.

Hälsningar, teamet på Cardrop
  • Shabo S

2019-05-22

Shabo S skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Stort tack till Henning Karlsson stöd och support gällande en som hatar köpa och sälja bilar!!
    Grym support och en toppen service!! Läs mer
    2019-05-24 Cardrop svarar Shabo S
    Stort tack Shabo! Det gick rakt till hjärtat. Du är varmt välkommen att ringa mig nästa gång det är dags.
    Ha det bra!
    Mvh Henning
  • 2019-05-17

Eva C skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Sålde min BMW genom cardrop och är helt nöjd. Smidig och bra affär. Läs mer
  • Robin K

2019-05-10

Robin K skrev om Cardrop
    Trevligt bemötande och snabb affär. Fick 17.000-37.000 mer än av andra bilhandlare som jag var i kontakt med. Kan varmt rekommenderas.
    Tack killar! Läs mer
    2019-05-24 Cardrop svarar Robin K
    Fantastiskt! Tänk vilka pengar... Ha det bra Robin! Hoppas vi hörs nästa gång!

Mvh teamet på Cardrop
  • 2019-05-06

Mats Roger S skrev om Cardrop
    Trevligt bemötande vid första mötet och när bilen lämnades, vi kom överens om en prisbild och jag fick en försäkrande kommentar av en av grabbarna ”vi ska se till att sälja din bil”! Efter det var det tyst och information knapphändig, jag fick själv kontakta Micke för att kolla hur det gick några gånger vilket verkade märkligt. Det ända dom rekommenderade då var att sänka priset vilket jag inte tyckte var rätt, vi hade kollat marknaden (tillsammans med Mikael) och priset låg som snittet för den årsmodellen med det miltalet.

Efter fem veckor återhämtades bilen från Car Drop utan att det egentligen verkar ha hänt nånting (fick ingen direkt rapport eller redovisning efter avslutat uppdrag) men helt klart är att deras agerande var väldigt slött och oengagerat och att deras affärsidé vänder sig nog mer till personer som är i behov av pengar och måste sälja bilen, att dom gör ett bättre jobb och kan få ut ett högre pris för bilen märkte i alla fall inte jag. Läs mer
    2019-05-13 Cardrop svarar Mats Roger S
    Hej Roger! Redan vid första mötet rekommenderade vi ett lägre pris än det som vi slutligen annonserade bilen för. Under resans gång förmedlade vi ett flertal gånger att priset var för högt utifrån marknadens respons. Mot slutet erbjöd vi att sälja bilen för självkostnadspris för att nå avslut i en möjlig affär. Du tackade konsekvent nej till våra råd och kunde inte acceptera att få 4,3% lägre betalt än ursprungligen avtalat (220.000 kr istället för 230.000 kr). Jag är ledsen att du blev missnöjd med vår tjänst. Vi kan inte tvinga människor att köpa bilarna som vi annonserar. Vi önskar dig all lycka med försäljningen och ha en trevlig sommar!

Mvh Christian och Micke
  • Björn H

2019-04-17

Björn H skrev om Cardrop
    Snabbt, enkelt och otroligt smidig process. Stort plus att de fick ut ett riktigt bra pris för bilen också. Kan starkt rekommendera Cardrop! Läs mer
  • 2019-04-13

Gustaf H skrev om Cardrop
    Trevliga absolut. Men först i tjänstens egen värdering så fick vi indikation på att bilen var värd ca 200 tusen. Det är såklart en indikation. Men på plats fick vi sedan ett nytt bud/värdering på ca 160 tusen för samma bil. Värdering enligt dem och i nivå med blocket.
    När jag själv tittade på blocket fanns liknande bilar i år och mil för betydligt högre.
    Vi kände oss till vissdel lurade.
    Använde en liknande tjänst och vi fick 187 tusen efter lite avdrag. Ändå 27 tusen högre än cardrop tänkt sälja bilen för på samma marknad. Tur vi inte använde tjänsten!
    Tråkigt då idén är bra. Läs mer
    2019-11-25 Cardrop svarar Gustaf H
    Hej Gustaf, grattis till en bra affär och tack för informationen! Syftet med tjänsten är att vi i samråd ska sälja bilen för högsta möjliga pris. Vi beklagar att det inte klaffade den här gången och hoppas ändå att du vågar pröva vår tjänst igen vid nästa tillfälle. Vi har tagit till oss din feedback! Mvh Christian och teamet på Cardrop

Uppdatering 2019-11-25: sedan i somras har vi uppdaterat tjänsten. Med en ny arbetsmodell kan vi med större säkerhet garantera dig rätt affär för din bil! Ha det fint!
  • 2019-03-14

Andreas F skrev om Köpare en del av Cardrop
    Utmärkt tjänst av duktiga och trevliga killar. Köpte bil och sålde min egen bil på ett besök till helt rimliga priser. Väldigt smidigt över hela linjen. Läs mer
  • Sören D

2019-02-20

Sören D skrev om Cardrop
    Allt fungerade som utlovat. Jag följde Cardrop:s lista, hade alla papper i ordning, allt som tillhör bilen med, nytvättad bil, lämnade den i Liljeholmen hos Kevin på Cardrop. Efter lite prut från en köpare så blev bilen såld på ca 3 veckor.
    Fick ett mail om att den var såld och en avräkningsnota, och att pengarna skulle finnas på mitt konto om ca 5 dagar.
    Det stämde också, så jag är helnöjd med hela hanteringen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-20 Cardrop svarar Sören D
    Tack för den upplyftande recensionen! Hoppas vi hörs igen för nästa bil. Mvh teamet på Cardrop
  • 2019-02-13

Babak Ahmadi-Nordblom skrev om Cardrop
    Tyvärr ren bedrägeri. Försökte sälja min svensksålda 2 år gamla Renault Talisman som endast hade gått 2500 mil. Ett halvår senare var bilen fortfarande osåld så jag kontaktade säljaren för att hämta upp den, när jag ska köra därifrån ser jag att bilen fortfarande har sommardäck fastän detta är i slutet på januari...när jag frågar säljaren hur dom har provkört bilen med kund har dom inget svar (fastän dom sagt att dom haft flertalet intressenter och provkörningar)...detta är ingen seriös bilfirma utan dom är bara intresserade av den första avgiften (1500-2000kr) för att ta sig an uppdraget! Betala inte något i förskott! Det enda positiva jag har att säga är att säljaren Kevin iallafall va artig och sympatisk. Läs mer
    2019-02-15 Cardrop svarar Babak Ahmadi-Nordblom
    Hej Babak! Väldigt tråkigt att höra detta. Vårt uppdrag att sälja bilen startade i juni 2018 och avtalet gällde i 2 månader, till augusti. Istället för att avsluta som ni skulle så kom du muntligen överens med din rådgivare om att fortsätta försöka. Vårt affärssystem har inte stöd för sådana överenskommelser. Under den här tiden ser jag att bilen har tvättats ett flertal gånger av oss och att vi har betalat nästan 10 000 kr + moms i parkeringsavgifter. Bortsett från åtskilliga oavlönade arbetstimmar från din rådgivare. Att vi bara ville åt vår startavgift vore orättvist att påstå, med tanke på vad vi har investerat för att sälja din bil.

Våra avtal ser ut som de gör med goda skäl. När ni frångick dem så påbörjades ett samarbete som vi inte har rutiner för. Vi kommer att se över vår interna policy så att sådana muntliga överenskommelser inte ska kunna ske igen. Jag är ledsen att du fick en dålig tjänst. Jag hoppas att du kan se din egen del i detta också, eftersom du och din rådgivare trots allt hade en god och regelbunden dialog igenom hela samarbetet.

Mvh Christian, vd
  • 2019-02-09

Sven Nilsson skrev om Cardrop
    Över förväntan i alla moment. Ville inte brottas med privatköpare och absolut inte få underpris hos normala bilhandlare så jag bokade tid hos Cardrop redan förmiddagen efter att jag upptäckte dom på nätet. Affärsmodellen såg tilltalande ut och recorecensionerna pekade på bra erfarenheter.

Åkte dit för personligt möte, trevlig professionell säljare som tog hand om alla papper, förklarade processen utförligt, och värderade bilen några tusen extra som utgångspris än det jag själv kommit fram till.

Annonsen tog några dagar att få upp efter att deras mekaniker gjort en bra koll och bekräftat gott skick. Bra kommunikation via sms/mail/telefon om status när besiktning var klar och när annons kom upp.

Bilen såldes till min förvåning redan inom en vecka med lite standardprut (max prutmån bestämmer man tillsammans i säljuppdraget).

Angående priset hade jag säkert inte fått ut detta med min begränsade kunskap om bilmarknad och förhandligsvana, även inräknat provision. Dessutom slapp jag rekond, annonsering och pappersarbetet.

Som köpare hade jag också känt mig tryggare med affären än privat pga garanti och teknisk genomgång.

Notera att affärsmodellen bygger på att ägarskapet på bilen ligger kvar hos säljaren under hela tiden bilen ligger ute, endast dagen för köp går bilen till nya köparen, via ett kort hopp på Cardrop, som då står som säljare och garant till den nya ägaren. Ha alltså kvar egen bilförsäkring tills bilen är såld. Cardrop tar hand om alla självrisker om något skulle hända, men huvudförsäkringen måste täcka det andra.

Detta är en hybridaffärsmodell mellan traditionell bilhandel och privatförsäljning som jag tycker är lyckad för alla parter.

Tack Kevin och Henning för bra service och kommunikation!
    Vid nästa bilaffär, köp eller sälj, tittar jag på Cardrop som ett huvudalternativ. Läs mer
    2019-02-09 Cardrop svarar Sven Nilsson
    Ett stort tack för den ingående och positiva recensionen! Sånt här ger oss förnyad energi att fortsätta kämpa till vårt yttersta. Jättekul och tack för den här gången! Mvh teamet
  • Merima Z

2019-01-02

Merima Z skrev om Cardrop
    Trevlig och kunnig personal, de är service minded.
    Bilen blev såld efter 1 månad ungefär och allt gick smidigt till.
    Rekommenderar Läs mer
  • Jörgen P

2018-12-22

Jörgen P skrev om Cardrop
    Köpte en BMW730D år 2013 i Sept 2018. Bilen skulle vara i bra skick med en synlig skada i stötfångaren vilket var accepterat. Då vi bor i Göteborg så bad jag att dom skulle gå igenom bilen ordentligt och meddela eventuella skador innan dom skickar ner bilen till oss. Kevin kontrollerade bilen och inga ytterligare skador meddelades.
    När bilen kom ner 1,5 vecka försenad så var det skador i princip runt hela bilen (baklucka, dörrar, Huv, A-stolpe, skärm, Hö sidospegel som dom dessutom sa var en transportskada.
    Vi meddelade detta omgående och skickade bilder till Kevin som lovade att ta tag i detta. Inget hände utan jag vart tvungen att jaga dom ett flertal ggr för att hitta en lösning eller reklamation och bil i retur.
    Kevin ville jag skulle ta in offert på reparationskostnad vilket vi gjorde. Kostnad 26-27.000kr.
    Efter många diskussioner så lovade Kevin att kompensera oss med hälften av vad det skulle kosta att reparera skadorna.
    Jagat Kevin åtskilliga ggr för att få pengarna utbetalt som han lovat både muntligt och via sms men inga pengar har satts över.
    Har nu kontaktat ARN samt Cross advokater i Göteborg som lovat att ta tag i detta omgående.
    Varning, handla aldrig bil från detta oseriösa företag. Läs mer
    2018-12-22 Cardrop svarar Jörgen P
    Hej Jörgen. Jättetråkigt att vi inte lyckas kommunicera framgångsrikt. Bilen var INTE i gott kosmetiskt skick, som framgick i annonsen och den varudeklaration du fick med avtalet. Detta fick du innan du betalade för bilen och vi bokade den kostnadsfria hemleveransen med möjlighet till kostnadsfri återupphämtning och 14 dagar öppet köp. Det fanns ett tiotal kosmetiska avvikelsefoton utvändigt. Detta var anledningen varför bilen var prissatt ca 30% under rekommenderat marknadspris.

Du var inte nöjd med vårt svar och vi sökte hitta en lösning som du fann rättvis, för att ge dig bra service. Istället för att kostnadsfritt få bilen upphämtad av oss och att avbryta köpet så enades vi om att reparera den. Trots ett flertal mer ekonomiska alternativ enades vi om att du skulle reparera bilen för en egen offert och att vi skulle stå för hälften som goodwill. Du har ännu inte reparerat bilen och gett oss möjlighet att fullfölja vår del i avtalet. Vi kommer inte under några omständigheter skicka över pengarna utan att du genomför dessa reparationer som vi kom överens om. Vår säljare Kevin kommer att hedra ert avtal. Vi väntar på att du ska skicka en arbetsorder eller liknande som intygar att överenskomna reparationer har genomförts. Nu har du fått samma svar även här. Samma sak kommer vi meddela ARN eller dina advokater ifall de hör av sig.
  • 2018-12-05

Per N skrev om Cardrop
    Suveränt mottagande och service. Bilen blev såld efter 20 h när annonsen var uppe och till ett bra pris. Rekommenderar varmt senna tjänst! Läs mer
  • Cecilia G

2018-11-11

Cecilia G skrev om Cardrop
    Fantasiskt bra service av Hampus i Stockholm!
    Bilen såldes exakt enligt hans omdöme och vi fick mycket bättre
    pris att sälja vår bil via cardrop än via bilhandlare. Läs mer
  • Alexander S

2018-10-19

Alexander S skrev om Cardrop
    En mycket bra tjänst för den som inte vill sälja bilen själv. Smidigt och effektivt. De har mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2018-10-03

per henrik s skrev om Cardrop
    Väldigt modernt sätt att förmedla bilar på. Bokade tid, togs emot och provkörde bilen. Väldigt kunig och trevligt bemötande. Fick offert samt förslag på finansiering. Det var jättelätt att komma överens om vad som skulle åtgärdas innan leverans. Trots att det var fälgar samt lite annat som skulle fixas så gick det väldigt fort att få åtgärdat på ett proffesionellt sätt. Bilen var i nyskick när jag hämtade den.
    Fick även bra service och hjälp efteråt med leverans av däck mm.

Kan bara varmt rekommendera Cardrop och Christian som hjälpte mig😄👍 Läs mer
  • 2018-09-29

Per Ö skrev om Cardrop
    Jag tänkte att det skulle vara skönt att slippa sälja bilen själv. Slippa alla telefonsamtal, frågor och prutningar. Det var ändå med lite tveksamhet som jag körde min bil till Cardrop.
    Men det var en positiv upplevelse från början till slut! Proffsig och trevlig personal som jag gärna rekommenderar! Jättesmidigt! Läs mer
  • Foad H

2018-09-26

Foad H skrev om Cardrop
    Så himla smidig, enkel och professionell affär. Tack Henning för ditt tillmötesgående och det hela ca "20 min" som tog mig att köpa en så fin bil :)
    Det enda man behövde göra var att provköra, betala och åka hem, resten fixar dem :)
    Rekommenderar verkligen om Läs mer
  • 2018-09-20

Kristofer W skrev om Köpare en del av Cardrop
    Proffsigt och engagerat bemötande! Kommer rekommendera denna tjänst för andra. Läs mer
  • 2018-08-18

Necati K skrev om Cardrop
    Ett gäng pajasar som försöker hassla folk med falsk information och med bedgragare beteende. Akta er Läs mer
    2018-08-18 Cardrop svarar Necati K
    Du är välkommen att kontakta mig angående vad som har gått fel, så jag får information och chans att reda ut det. Det stämmer inte överens med den tjänst som vi har byggt. Mvh Christian
  • Elis B

2018-08-14

Elis B skrev om Cardrop
    Christian på Cardrop var grym från första samtalet till att vi signade. De känns raka, tydliga och öppna och som att de verkligen vill göra sjyssta affärer. Hans bemötande och hela deras upplägg och idé gjorde mig trygg. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
    2018-08-14 Cardrop svarar Elis B
    Tack Elis! Din feedback från våra samtal och här på Reco är helt ovärderlig för oss. Det ger oss bränsle att fortsätta kämpa och leverera den tjänst som du fick uppleva idag. Hoppas att ni får många härliga mil med bilen. Ni är varmt välkomna tillbaka när det är dags att byta! Mvh Christian
  • 2018-07-18

Jacob J skrev om Cardrop
    Först och främst stort tack till Micke på Cardrop. Som hjälpte till med allt, från första bemötande samt till alla mina krav som de behövde följa för själva försäljningen. Rekommenderar starkt för att anlita Cardrop för försäljning smärt fritt och enkelt avslut. Vart super nöjd med försäljningen. Jag kommer iaf åter vid nästa försäljning. Läs mer
Uppdragsgivare
Köpare