Köpare

Köpare

Köpare en del av Cardrop

53 omdömen om Köpare

• Utmärkt tjänst av duktiga och trevliga killar. Köpte bil och sålde min egen bil på ett besök till helt rimliga priser. Väldigt smidigt över hela linjen.
    Andreas F skrev om Köpare en del av Cardrop
    2019-03-14
    2019-03-14
  • Proffsigt och engagerat bemötande! Kommer rekommendera denna tjänst för andra.
    Kristofer W skrev om Köpare en del av Cardrop
    2018-09-20
    2018-09-20
  • Trevlig säljare (Mikael), väldigt avslappnad stämning då du får ut nyckeln till bilen nästintill direkt och kan känna och klämma i lugn och ro. Fick även problem direkt efter köp med batteriet som cardrop hjälpte mig med!
    Niklas E skrev om Köpare en del av Cardrop
    2018-03-06
    2018-03-06
  • Köpte en Bmw hos Cardrop 2018-02-28 Superfinbil i jättefint skick! Fick bra bemötande och all information jag behövde om bilen inget som doldes! Öppna,ärliga och proffsiga säljare. Affären gick smidigt till, fick även chansen att pruta lite på bilen :). Det blev lite strul med bilen då den skakade när jag körde hem den samt att den inte startade dagen efter pga batteriet. Jag ringde Mikael som sålt bilen och han sa att jag fick vända mig till närmsta valfri verkstad så att de kunde kolla bilen, så jag bokade tid hos Vianor som hittade och åtgärdade felet, 2 nya däck och balansering. Detta gick smidigt och Mikael svarade varje gång jag ringde upp, var hjälpsam och positiv. Ang batteriet så fick jag lämna in den på M-bilar i Västerås och det va inga konstigheter för Cardrop! M-Bilar gjortde en omprogramering på bilen så det va inte fel på batteriet utan mjukvaran eftersom bilen inte startade. Inga konsigheter där hjälpte Cardrop till igen!! Woow!! Superbra service och hjälp av Mikael!! Stort tack till er! Kan inget annat än att rekommendera dessa om man vill köpa bil och känna sig trygg efteråt!! BRA JOBBAT! Service på topp när det gäller deras bilar! Tusen tack! Mvh JC från Västerås
    Joan-Christian A
    Joan-Christian A skrev om Köpare en del av Cardrop
    2018-03-02
    2018-03-02
  • Super bra företag seriösa. Löste en affär bara över telefon
    Stefans Teknik Ab skrev om Köpare en del av Cardrop
    2017-06-14
    2017-06-14
  • Bra service och trevlig personal, över lag enkel och smidig bilaffär
    Björn R skrev om Köpare en del av Cardrop
    2017-06-13
    2017-06-13
  • Bra service. Ärliga och professionella.
    Sam A skrev om Köpare en del av Cardrop
    2017-05-11
    2017-05-11
  • Lämna in gamla bilen och körde därifrån med en ny. Väldigt bra service, håller vad dom lovar. Slapp köra 40 mil tur och retur för att sätta i sensorer till däcken. Utan kunde göra det där jag bor och skicka fakturan till dom.
    Anders J skrev om Köpare en del av Cardrop
    2017-05-10
    2017-05-10
  • Mycket bra service och uppföljning till den slutgiltiga affären av en bil.
    Alexander J skrev om Köpare en del av Cardrop
    2017-02-20
    2017-02-20
  • Mycket bra bemötande, kunnig personal som mötte upp och matchade mina behov på ett utmärkt sätt. Kan verkligen rekommenderas. Extra beröm då jag är kvinna som köpt många bilar och oftast fått sämre bemötande P G a mitt kön!
    Ninnie B skrev om Köpare en del av Cardrop
    2017-02-17
    2017-02-17
    Hej Ninnie! Vad kul att höra, vi tackar för rekommendationen!

Cardrop