Uppdragsgivare

Liljeholmstorget Galleria, plan 1
117 63 Stockholm — Visa karta

Läs vad 60 kunder tycker om Uppdragsgivare

• Landberg P skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Brs mottagande. Enkelt o bekvämt. Bara att lämna in bilen o vänta tills pengarna kommer in på ditt konto. Läs mer
  • Mikael S skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Fick hjälp att sälja vår Ford årsmodell 2015 av Motormäklaren. Fungerade alldeles utmärkt. Läs mer
  • Roland K
    Roland K skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    En mycket uppskattad tjänst. Då jag inte längre kan köra bil själv fick jag den upphämtad hemma och allt gick att sköta på distans. Som en bonus fick jag nästan 70.000kr mer än vad den lokala återförsäljaren erbjöd mig. Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Väldigt bra bemötande från säljaren rakt igenom, bra engagemang även om bilen var svårsåld och kom hela tiden med nya bra och attraktiva förslag. När bilen inte blev såld så fort vi ville och han fick ett bud under det jag kunde acceptera minskade dom sin andel. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Jan A skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Proffsigt bemötande och smidigt hanterande! Läs mer
  • Linda G skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    bra bemötande och alltid snabb respons vid förfrågningar. Läs mer
  • Jake K skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Proffsigt bemötande och genomförande av affären från start till mål. Läs mer
  • Mona O
    Mona O skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Jättebra! Snabbt och proffsigt. Bra information och återkoppling. Och jag fick bra betalt för min bil.

Mona Läs mer
  • Staffan F skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Bra service och snabba med information. Lätta att komma i kontakt med när det behövdes. Läs mer
  • Anna-karin S
    Anna-karin S skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Proffsigt, tydligt och med servicetänk. Läs mer
  • Lena F skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Fick mycket bra bemötande och snabb hjälp vid första kontakten. Sedan följde de upp bra och när de hade fått bilen så blev det till slut en snabb affär som både vi och köparen var nöjda med. Läs mer
  • Thomas E skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Det var kanon, fick bilen såld till ett bättre pris.
    Hade jag gått till en vanlig bilhandlar hade jag fått ett lägre pris. Läs mer
  • Sylvia H skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Snabb försäljning, bra pris och bra bemötande. Läs mer
  • Jacob A skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    En bra upplevelse. Sålde bilen snabbt och utan en massa knas. Hade kunnat vara lite bättre på att kommunicera dock, bl a så lovade en kille att höra av sig vid ett tillfälle med det skedde aldrig. Läs mer
  • Andreas T skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Har sålt två bilar genom dem som jag själv misslyckades med att sälja privat. Helnöjd med resultatet. Proffisionellt och effektivt. Läs mer
  • Erik R
    Erik R skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Mycket bra bemötande och fick betydligt bättre betalt än vad jag blev erbjuden som inbyte hos försäljare. Andra gången jag använder Motormäklaren, rekommenderas! Läs mer
  • Lars-åke H skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Mycket proffsiga och jag fick bra betalt för min bil. Läs mer
  • Max L
    Max L skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Positivt bemötande i samband med försäljning av bil. Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Jag lämnade in min bil en torsdag, den tvättades och fotades och lades ut söndagen, och måndagen var bilen såld! Helt otroligt!!! Jag är grymt nöjd!! :-) Läs mer
  • Tariq M skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Hej , jag va mycket nöjd med affären, det gick gick jätte snabbt och sälja bilen Läs mer
  • Advokatbyrån Hellgren L skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Uppdraget skötte de mycket bra och smidigt. Läs mer
  • Daniel R skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Trevligt bemötande. Kunnig personal. Levererade vad de lovade. Läs mer
  • Lena B skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Ok bemötande något dålig uppföljning Läs mer
    2016-10-09 Cardrop svarar Lena B
    Hej Lena! Tack för din feedback. Vi tar till oss det och ska anstränga oss att bli bättre i framtiden! Du får väldigt gärna skicka ett email till kontakt@motormaklaren.se och berätta mer om hur du upplevde vår uppföljning. Gärna förslag på hur vi kan förbättra oss. Som tack bjuder vi dig på en biltvätt i vår nya butik i Liljeholmstorget Galleria! Mvh Christian
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Snabbt, effektivt och trevligt! Läs mer
  • Christian I skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Smidig, snabb och bra tjänst. Väldigt skönt att slippa hålla i försäljningen själv. Läs mer
  • Tobias B skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Proffsigt avspänt enkelt. Kort o gott bekvämt. Läs mer
  • Malin C skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Enkelt och bra.
    Lite ostrukturerat kanske. Läs mer
  • Mikael E skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Tydlighet i själva affären, proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Daniel S skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Väldigt smidigt och enkelt, nöjd med vad jag fick för bilen!

Mvh Daniel Läs mer
  • Pierre K skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Det gick fort och smidigt! Rekommenderas! Läs mer
  • Tony B skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Proffsigt och snabbt utförd affär Läs mer
  • Li W skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Enkelt, snabbt, smidigt, proffsigt. Läs mer
  • Eva L skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Superbra bemötande och handläggningen av allt i samband med försäljningen av min bil. Läs mer
  • Roy A skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Bra bemötande, smidigt, snabbt. inget att klaga på. Tydlig ärlig kommunikation kring priser osv. Läs mer
  • Siljehag R Ab skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Jag sålde min bil, Chevrolet Avalanche via MotorMäklarna. Det sköttes enkelt och professionellt. Värdering/prissättning, konditionstest, rekonditionering, annonsering och försäljning. Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Kai C skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    En snabb enkel professionell och bekväm lösning för att kunna sälja sin bil allting gick jättebra men några månader senare fick jag en påminnelse om obetald vägtullsavgift efter att den sålts, som då kostade 500 kr Läs mer
    2016-02-17 Cardrop svarar Kai C
    Hej Kai! Tack för rekommendationen! Vi genomförde ett digitalt ägarbyte samma dag som leveransen. Alla kostnader från leveransdatumet ska ha tillkommit köparen. Din påminnelse bör avse perioden då ni ägde bilen. Hör av dig annars så tittar vi på det, du ska självklart inte belastas med kostnader som inte är dina. Ha det bra och tack för den här gången! Mvh Christian
  • Joachim A skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Försäljningsuppdrag bil. Bra och seriöst bemötande. Läs mer
  • Bert K skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Hel
    Jag fick ett väldigt bra och förtroendeingivande bemötande hos dom
    fick hjälp med det jag ville,givetvis mot en kostnad.Att sälja bilen via
    Motormäklaren var helt problemfritt . Skulle jag sälja bil i framtiden
    anlitar jag dom igen. Läs mer
  • Ann-christin S skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Smidigt sätt att sälja bil. Trevligt bemötande utan strul. Kommer absolut anlita dem igen. Läs mer
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Duktiga och engagerade, vår bil såldes inom två veckor och allt har gått bra hittills. De tar sig inte tid att diskutera saker ni kommer överens om så fråga vad de menar och vad det praktiskt innebär. Ge dig inte och köp inte att det kan vänta. Läs mer
  • Adam F skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Mycket bra tjänst. Snygg annons låg ute ett tag och när jag jobbat färdigt för säsongen sänkte vi priset och de sålde den snabbt då. Minimalt med krångel och bra koll på marknaden. Läs mer
  • Stefan F skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    De fick mycket mer betalt än jag skulle ha fått för bilen. Visst de tar bra betalt, men det var det verkligen värt för att slippa alla däcksparkare etc:D:D. Läs mer
  • Petra L skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Tillmötesgående och trevlig personal! Bilen såld till önskat pris på endast några dagar. Kan verkligen rekommendera Motormäklaren :) Läs mer
  • Alan I
    Alan I skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Det var precis som jag förväntat mig - superbra - annars hade jag iof blivit besviken. Läs mer
  • Lennart M
    Lennart M skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Proffsigt och tryggt där allt fungerade så bra och bilen såldes för önskat pris! Läs mer
  • Dala B skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    bemötandet var utmärkt!!det gällde ett säljuppdrag av min bil.
    Hela organisation levde upp till förväntan från början till slut.De höll vad de lovade!!Jag var väldigt nöjd och upplevde det hela som mycket seriöst. Läs mer
  • Marit H skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Jag rekommenderar Motormäklaren när ni skall sälja eller köpa bil. Proffsigt och enkelt. Läs mer
  • Hansi D skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Allt funkade perfekt, sålde min V70 på mindre än 2 veckor.
    Jättenöjd Läs mer
  • Anika F skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Det var ett nöje att ankita mm. De är professionellt i sitt sätt att agera.Tar hand om allt från början till slut. Christian var ytterst kompetent. Läs mer
  • Anna v skrev om Uppdragsgivare en del av Cardrop
    Mycket nöjd. De har sålt min bil och hästsläp snabbt och till bra pris. Läs mer
Uppdragsgivare
Köpare