Torvalla Bil Sätra KIA

Snittbetyg
4.9
Ring 08-122 240 33 Dela

Om företaget

Välkommen till Torvalla Bil Sätra KIA! På Murmästarvägen 29 i Stockholm hittar du Torvalla Bil Sätra. Vi är ett familjeföretag i grunden och har funnits i bilbranschen i över 40 år. Vi erbjuder de flesta tjänster inom bilförsäljning. Om du funderar på att köpa ny bil, sälja din gamla eller byta in din nuvarande bil så har...

42 omdömen om Torvalla Bil Sätra KIA

Sedan starten hos Reco 2022

Visar 42 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Claes L
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Personalen hade ett mycket trevligt och kompetent bemötande mot mig som kund

Andreas M
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Fick bra och snabb hjälp, samt priset var bra jämfört med andra bilhandlare jag kollade upp.

Marlene B
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Mycket positivt och trevligt bemötande

Pia L
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Trevligt och personligt bemötande. Känner mig trygg att ställa frågor och väldigt nöjd med vårt köp.

Henrik H
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Snabbt och smidigt. Blev väl bemötta och är väldigt nöjda.

Lars K
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Besökte några bilhandlare och provkörde ett antal bilar och avlutade på KIA lite på chans då jag inte hade några speciella förväntningar. Provkörde en modell som verkade intressant och som var över förväntan och kändes riktigt bra och hade sedan ett utmärkt säljsamtal. Bokade tid med säljaren en vecka senare vilket resulterade i en bilaffär mycket på grund av hans bemötande och kompetens till skillnad från säljarna på de andra bilmärkena. Sammanfattningsvis så upplever jag numera KIA att vara i framkant i allt från bilhallen/säljarna till främst utbudet av olika bilmodeller.

Jörgen J
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Mycket bra service och trevlig försäljare

Pia T
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Trevligt bemötande och service!

Leif S
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Köpte en Kia Niro Advance som var beställd av en kund som hade avbeställa den. Så den skulle komma om 4 veckor. När vi väl hade skrivit på kontraktet så fick vi meddelande om att vi hade blivit flyttad bakåt i beställningskön p.g.a att de hade ändrat namn på beställningen på bilen från den tidigare beställaren. Detta bestämde inte Torvalla Bil utan Kia centralt. Jävligt fult av dom. Men säljaren rättade till felet eftersom vi skulle få vänta ytterligare 8 veckor på en ny bil med att vi fick låna en Kia Sorento fritt utan...

Marius-Nunel A
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Bestämde mig för en KIA picanto privatleasing. Mötes av Sebastian Koponen och gick igenom det som behövdes göras för leasingen. Allt gick extremt smidigt. Sebastian var extremt hjälpsam, informativ och såg till att mina krav som jag hade för leasingen uppfyldes. Tack så hemskt mycket för allt Sebastian, och tack för lånebilen dagen innan leasingen. Grymt bra service, och grymt bra jobbat!

Håkan W
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Trevligt bemötande. Snabba svar på frågor.

Hans B
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Bra information, konstruktivt samtal, realistiskt affärsförslag ledde till en leasingddeal.

Andrzej Zdzislaw K
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Väldigt professionell och trevlig säljare. Vi fick vår KIA SPORTAGE snabt och bukett blommor från Torvalla bil var en riktigt trevlig överraskning😀

Brigitte G
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

När vi kom till Torvalla Bil i Sätra för att titta på en KIA fick vi i lugn och ro titta på bilen, försäljaren besvarade tålmodigt våra frågor och visade bilen utan att vara påträngande. Vi fick provköra och vi blev mycket trevligt bemött när vi talade om att vi måste nog tänka lite, även om vi fick väldigt förmånliga villkor. Inga frågor var för jobbiga, vi fick svar på allt och vi skulle återkomma när som helst om det var något oklart. Vi bestämde oss dagen efter för att köpa en ny KIA Picanto och hämtade den några dager...

Helene S
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Uppskattar hur okomplicerat leasingen och inbytet av min gamla bil gick via Torvalla. Och Robin gav inte bara ett trevligt intryck, utan ett genuint intryck!

Zofia B

Profesjonal,engagerad,trevligt

Linda C
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Trevligt bemötande, försäljaren var kunnig, bra med information

Elin T
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Superbra, trevligt bemötande och väldigt trevlig säljare

David T
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Bra mottagande, trevlig personal och framförallt mkt fin Kia Ceed plug-in på lease!

Arne M
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Positivt och vänligt bemötande. Pro-aktiv i säljprocessen. Reaktiv på förslag. Serviceinriktad. Kan bli kund igen.

Jim N
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Kunnig säljare Sebastian Löfström som gjorde en fin och bra leverans. Rekommenderar detta företag varmt.

Eva Å

Superbra bemött! Hade inga förväntningar men köpte ny bil 😊

Tobias S
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Har bara gott att säga hitintills om Torvalla Bil. Trevligt bemötande och kan starkt rekommendera Robin på sälj👍🏼

Susanne H
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Blev omhändertagen av Sebastian direkt när jag kom in i bilhallen. Fick bra genomgång på vilka bilar och alternativ som fanns. Fick snabbt offert på de 2 bilar vi kom överens om. Han följde även upp utan att vara för pushig som jag inte gillar. Blev till slut en kampanjbil som kunde levereras ganska omgående vilket också var viktigt. En privatleasing på en KIA Ceed STW. Fått bra uppföljning genom hela köpet och vid utelämnandet av bilen. Även bra hjälp vid efterföljning och kompletterande frågor från mig via sms. Sebastian har tagit hand om mig väl genom hela köpet.

Benito B

mycket bra service, Väldigt professionellt,

Lars L
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Bra bemötande. Leveransen av den nya bilen gick snabbare än utlovat. Allt var klart när vi hämtade bilen. Mycket bra genomgång vid leveransen.

Marita L

Mycket trevligt bemötande Och hjälpsamma

Jerzy A
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Bra bemötandet och service. Fick bl.a motorvärmaren installerad väldigt snabbt. Helt ok leverans av bilen jag köpte.

Lars Å
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Bra bemötande helt ok bra service

Madeleine K
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Mycket bra service och uppföljning efter köp !

Ted B
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Otrolig bra service samt snabb och smidig leverans av bil. Vinfiskbuljongen hjälp av en mycket kunnig säljare, som gav oss bra rådgivning och genomgång av vår nya bil från kia

Samuel A
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Bra service och vägledning från att vi kom in i bilhallen tills jag var där och hämtade ut vår nya Kia några veckor senare.

Markus E
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Köpte min första elbil! Proffsigt mottagande. Levererade bilen i utlovad tid. Stöttar genom tips även en tid efter bilköpet.

Elisabeth R

Xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxx xxxxxxxxx. Xxxxxxxxxxxxxxx

Monica J
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Trevlig och kunnig personal. Vi fick det goda bemötande man förväntar sig, när man ska köpa ny bil.

Martin M
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Ypperligt bemötande och bra service under hela processen!

Marie C
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Vi köpte en Kia Sportage och är mer än nöjda. Ett plus var att vi fick Sebastian Koponen, den säljare som hjälpte oss när vi köpte vår förra Kia. Lugnt presenterade han vårt nya köp.Sebastian får högsta betyg.

Gina N

Betydligt trevligare än Torvalla Haninge

Maria J
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Riktig snabb leverans av bil en bil där många andra bilhandlare gått bet. 4 dagar från kontakt till leverans.

Hans S
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Mycket trevligt bemötande från samtliga personer som jag har haft.koktast med. Mycket bra service. Jag har köpt min första elbil. Kia Niro EV

Malin T
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Supertrevligt och proffsigt bemötande och hantering genom hela processen, tryggt!

Angelica K
Skrev om Torvalla Bil Sätra KIA

Leasing Nya Kia Niro plug in hybrid. Snabb service och leverans. Toppklass!

Filtrera omdömen