Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Torvalla Bil Sätra
Rekommenderat företag 2016 - Torvalla Bil Sätra
Rekommenderat företag 2015 - Torvalla Bil Sätra

Torvalla Bil Sätra

Murmästarvägen 29, 127 35 Skärholmen — Visa karta

Torvalla Bil har funnits i Sätra sedan oktober 2007. Torvalla bil är ett familjeföretag på tre orter där Sätra är den andra lokalen. Här är vi auktoriserad verkstad för Fiat, Mazda, Suzuki och Abarth och du kan köpa bilar från samma märken samt begagnade bilar hos oss.

Vårt mål på alla våra verkstäder och försäljningsställen är att ha stark kompetens hos våra medarbetare och sätta kunden i fokus med hjälp av personlig service.

Kom in med din bil för service eller kom förbi och titta på de bilar vi har i lager!

Läs vad 198 kunder tycker om Torvalla Bil Sätra

• Kenneth B
    Kenneth B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket trevlig o proffsig personal
  • Tina A
    Tina A skrev om Torvalla Bil Sätra
    Urusel kundservice!! Nästan omöjligt att komma fram på telefon. Felaktig information angående reparationstider. Ingen återkoppling trots att kundservice lovat det.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Torvalla Bil Sätra
    Ok. När de sålt bilen så avtog intresset för service.
    Bra utbud till bra priser.
  • Goran F
    Goran F skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jättebra bil och fantastisk serveminded staff
  • Linda E
    Linda E skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jag klev in en dag och ville köpa en bil Någon kom fram presentera bilen trevligt och jag köpte De tom tvinga mig att prov köra Bilen levererades som lovat trevlig personal även då
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket trevlig och hjälpsam bilförsäljare. Trevlig och intresserad oersonal på verkstden, som gav råd och sålde däck.
  • Harald K
    Harald K skrev om Torvalla Bil Sätra
    Helt OK, vi gick in köpte en bil fick den inom en vecka. Ingen större sälj insats eller besluts ångest.
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Torvalla Bil Sätra
    Vi köpte vår senaste Mazda 6 på Torvalla Bil i Sätra för här finns säljare som bryr sig om sina besökare och som lyssnar på sina kunder. God service och bra tillgänglighet som mer än väl möter mina förväntningar.
  • Christina M
    Christina M skrev om Torvalla Bil Sätra
    Torvalla bil -bästa bilfirman, från köp till service!!!
  • Einar F
    Einar F skrev om Torvalla Bil Sätra
    Very good, professional and very helpful.
  • Tord J
    Tord J skrev om Torvalla Bil Sätra
    Vi har köpt en bil och ett överdrag till bilen.
    Jag uppskattade att de ringde mig och berättade att överdraget var slut och att dom skulle messa mig så snart det kom in. Dom höll vad dom lovade, det uppskattades.
  • Per P
    Per P skrev om Torvalla Bil Sätra
    Andra gången jag köper ny bil av Torvalla Bil i Sätra. Tycker dom är kunniga, vänliga och hjälpsamma och jag trivs som kund hos dem.
  • Christelle C
    Christelle C skrev om Torvalla Bil Sätra
    Trevlig Personal och proffsigt bemötande
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra bemötande generellt vid köp av ny bil.
    Dock struligt med däckhotell som ingick, när vädret slog om fanns inga tider att byta däck i tid.
  • Lena A
    Lena A skrev om Torvalla Bil Sätra
    Trevlig och tjänstvillig personal
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket proffsigt och flexibelt bemötande vid köp av ny 500C. Bilen levererades 5 veckor före utsatt leveransdatum!

Även positiv upplevelse av verkstaden med fin lånebil under besök
  • Natalie V
    Natalie V skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jag fick ett proffsigt och hjälpsamt intryck av företaget. Jag köpte en Fiat 500 via Torvalla bil och är nöjd med hur smidigt och snabbt allting gick.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Torvalla Bil Sätra
    Torvalla Bil är en mycket bra bilaffär med utmärkt personlig service.
  • Lars G
    Lars G skrev om Torvalla Bil Sätra
    Har köpt mina 3 senaste bilar från Torvalla Sätra och 2 st tidigare från Torvalla Hanninge. Bra och trevligt bemötande av säljare och så även vid service.
  • Iza Ö
    Iza Ö skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra bemötande från början till slut. Lämnade in bilen för sänkning + lackning av en dörr p.g.a. egenvållad skada. Nöjd med resultaten och uppfattar företaget som seriöst.
  • Jennie D
    Jennie D skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket bra och trevligt bemötande. Både när jag köpte min mazda 3 och lämnade in den för däckbyte.
  • Öivin A
    Öivin A skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket bra bemötande, trevlig personal. Har en nästan ny Mazda 3 som har ett metalliskt ljud ibland när man släpper upp bromspedalen, hadde bilen inne en dag, tyvärr kunde inte felet åtgärdas då dom inte fick fram något konstigt ljud. Har sedan spelat in ljudet och lämnat en ljudfil som skall skickas till Mazda, väntar på fortsättning.
  • Brian N
    Brian N skrev om Torvalla Bil Sätra
    Trevlig kunnig personal. Saknar stolsvärme som det stod i annonsen.
  • Annalinda H
    Annalinda H skrev om Torvalla Bil Sätra
    Trevlig saklig försäljare. Bra service vid leveransen av min nya bil. Fantastisk bil!
  • Yonas H
    Yonas H skrev om Torvalla Bil Sätra
    Va bra, de levde min förväntningar
  • Swedarkbygg
    Swedarkbygg skrev om Torvalla Bil Sätra
    God mottagande, bra servic och bra information, hjälpsam. Vid eventuella osäkerhet kontaktade min handläggare sin arbetskamrat för råd som var bra tyckte jag.
  • Tony G
    Tony G skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra trevlig och kunnig service.
  • Shaju K
    Shaju K skrev om Torvalla Bil Sätra
    Fantastiskt nöjd med mitt bilköp. Från första mötet med försäljaren till sista mötet då nyckel och bil överlämnades.
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jag har köpt 3 stycken Mazda hos Torvalla Bil
    Har alltid varit mycket nöjd. den senaste en Mazda CX3
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jag upplevde våra besök hos Torvalla Bil som bra med en mycket
    engagerad och yrkeskunnig säljare.
    När jag efter några veckor till samma säljare reklamerade torkade torkarblad fram och bak så fick jag ut nya utan diskussion..
    All heder !
  • Carl N
    Carl N skrev om Torvalla Bil Sätra
    I det stora hela nöjd med säljaren och hanteringen i samband med mitt bilköp. Dock inte nöjd med att de nya dubbade vinterdäcken lades in löst i bakluckan och kunde rulla fram och tillbaka och göra fula märken på insidan av bakluckan på min nya bil under hemfärden.
  • Elin L
    Elin L skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra bemötande. Säljaren var informativ och vänlig. Vi är nöjda med bilköpet.
  • Mette K
    Mette K skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jättebra service, både bilen och kunden är nöjd.
  • Marie-louise F
    Marie-louise F skrev om Torvalla Bil Sätra
    Lyssnade på mina behov och budget och fick kanon service efter det!
  • Maria F
    Maria F skrev om Torvalla Bil Sätra
    Min upplevelse var väldigt positiv.
  • Hans-erik H
    Hans-erik H skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra bemötande vid bilköpet. Hjälp vid däckbyte
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Torvalla Bil Sätra
    Från första besök och uthämtning av bilen helt ok. Men när man senare ringer och frågar om någon funktion är ointresset ganska stort.
  • Sven Olof H
    Sven Olof H skrev om Torvalla Bil Sätra
    Trevligt mottagande och bra bemötande. Har ännu inte haft anledning att efter köp av AB Suzuki SX 4 kontakta säljaren igen, så jag har inga mer kommentarer att komma med.
    MVH Olle Holmberg
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jag är ledsen men det är så dåligt att det inte ens är värd min tid att beskriva...
  • Teleteknik Ec
    Teleteknik Ec skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bemötandet var bra.
    Jag har köpt ny bil.

Om det är något jag tycker var svagt i Sätra var låg kunskap gällande bilens teknik, det verkar vara bara en person som kan svara på tekniska frågor.
    Jag anser att samtliga säljare bör kunna svara på bilens funktioner och hur man får det bästa av dessa. Utbildning på dom produkter man säljer!

Jag har köpt bilen med både vinter och sommardäck men ingen sa att det inte följde med någon domkraft, det borde man informerats vid köpetillfället så att man får bilen med det nödvändiga utrustningen.
  • Kire R
    Kire R skrev om Torvalla Bil Sätra
    Köpet av bilen gick bra och smidig men nu har jag problem med media paketen i bilen och den ingor i garantin men väntar mer en 4 mån ingen som hjelper till. Oftas ringer jag och för få svar att de väntar på svar från mazda men det är alltid jag som måste ringa och fråga. Jag är tyvärr inte nöjd med Torvalla bil och ska aldrig igen köpa bil hos de.
  • Said I
    Said I skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra hjälp, saknades tillbehör demo, man ville kolla på hur tikkbehören ser ut monterdemen gick inte.
  • Matilda T
    Matilda T skrev om Torvalla Bil Sätra
    Trevlig försäljare. han var ny men duktig. Jag köpte en ny bil. Är nöjd men har hittat ett par fel.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Torvalla Bil Sätra
    Engagerad försäljare som inger förtroende
  • Sven-erik N
    Sven-erik N skrev om Torvalla Bil Sätra
    Vår upplevelse av firman är lite nonchalant pga felaktigt pris, felmeddelande i instrumentpanelen angående fel på hjul. Dom sa att detta försvinner så småningom så kör hem ni. Det är fortfarande fel i vinterdäcken men nu är det maj och sommardäcken är på och inget felmeddelande på sommarfälgarna, och vi köpte bilen i december.
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Torvalla Bil Sätra
    Har bara positiva "vibbar" då Torvalla Sätra kommer på tal! Från försäljning till fixning av fel eller brister.
    Bytte spolarmunstycken på min Vitara - orginal duschen helt värdelös. Swiftens munstycken både passade och fungerar! Torvalla bjöd på arbetet - jag betalade för munstyckena.
  • Ann-Charlotte W
    Ann-Charlotte W skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket trevlig ung försäljare 😀
    Glad, charmig och han kunde tillåta sig vara på vårt skojfriska humör utan att det blev fel eller för mycket och det gav oss köpare en avslappnad känsla med några sköna skämt för att pigga upp.

kanske vi borde ta en biltur och besöka det trevliga stället ☀️
  • Katarina K
    Katarina K skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket bra säljare, tillmötesgående och intresserad. Bra hjälp med eftermontering av tillbehör som var restnoterade vid leveranstillfället.
  • Peter G
    Peter G skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra bemötande vid första mötet med (Mats) inga påtryckningar eller snabba avslut.
    Min andra bil inom två år borgar väl för att jag är "Nöjd kund".
    Har inte haft några kontakter sen köpet, men uppskattar den familjära atmosfären som verkar råda.
  • Karl Ö
    Karl Ö skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,Bra, Bra, Bra,

Murmästarvägen 29, 127 35 Skärholmen