Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Stockholm Skärholmen Bredäng Torvalla Bil Sätra

Torvalla Bil Sätra

Murmästarvägen 29, 127 35 Skärholmen — Visa karta

Torvalla Bil har funnits i Sätra sedan oktober 2007. Torvalla bil är ett familjeföretag på tre orter där Sätra är den andra lokalen. Här är vi auktoriserad verkstad för Fiat, Mazda, Suzuki och Abarth och du kan köpa bilar från samma märken samt begagnade bilar hos oss.

Vårt mål på alla våra verkstäder och försäljningsställen är att ha stark kompetens hos våra medarbetare och sätta kunden i fokus med hjälp av personlig service.

Kom in med din bil för service eller kom förbi och titta på de bilar vi har i lager!

Läs vad 237 kunder tycker om Torvalla Bil Sätra

• Ronny B
    Ronny B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Vi har fått ett mycket bra och trevligt bemötande från allra första början när vi var och tittade på ny bil. Även därefter när vi fick bilen levererad/var och hämtade den och när vi var inne och köpte takräcke.
    Så hittills är vi mycket nöjda. Nu stundar 1:a servicen i nästa vecka så då får vi även kontakt med verkstaden och hoppas att även det blir bra.
    Hälsningar Anette & Ronny Blomstrand
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket trevlig och proffsig personal! Mycket troligt att jag köper nästa bil på samma ställe!
  • Kristina O
    Kristina O skrev om Torvalla Bil Sätra
    Vi är mycket nöjda med vårt bilköp och den service Torvalla erbjuder via ett bra serviceavtal. Bemötandet har varit och är vi mycket nöjda med. Bara gott att säga hittills.
  • Gun J
    Gun J skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jag är nöjd bortsett från den påklistrade parkeringsskivan jag ej bett om att få. Det kostade mig 450:- i parkeringsböter pga att jag använde min egen skiva som vanligt. Vakten godtog ej att jag hade två skivor. Påtalade det hos er dock utan respons. Med vänlig hälsning, Gun Johansson
  • Walter M
    Walter M skrev om Torvalla Bil Sätra
    Professionellt bemötande när vi köpte en ny bil. Väldigt nöja med informationen samt att allt var klar när vi skulle hämta bilen.
  • Lena T
    Lena T skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jag har köpt en Mazda 3 i slutet på förra året.
    Anser att jag blev bra bemött av säljaren (Anders Svensson)
    han var hjälpsam när jag hämtade bilen och gick noga igenom all utrustning och knappar.
    Senare bytte jag till sommardäck och blev även då bra behandlad av servicekillarna.
    Anser att om man har frågor och undrar över något så får man svar.
  • Annelie C
    Annelie C skrev om Torvalla Bil Sätra
    Har serviceavtal så de hjälpte mig med byte av vinterdäck till sommardäck. Tog ca 30 min så var det klart. Tog en kopp te medan jag väntade.:)
  • Swk Ab
    Swk Ab skrev om Torvalla Bil Sätra
    Köpte ny företagsbil, bra bemötande av Oscar och leverans inom utsatt tid.
  • Monique H
    Monique H skrev om Torvalla Bil Sätra
    Väl bemött av trevlig och kunnig personal. Tog den tid som behövdes och jag fick svar på alla mina frågor.
  • Tina B
    Tina B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket trevligt bemötande. Mycket hjälpsamma om man behöver hjälp.
  • Ellen B
    Ellen B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra bemötande trevlig personal
  • Göran C
    Göran C skrev om Torvalla Bil Sätra
    Trevligt o seriöst mottagande, trevliga.
  • Salwan I
    Salwan I skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bemötan av bil säljare var ok. Jag köpte en ny bil från företaget. Efter några veckor av min ägande upptäckte jag några brister i bilen, och när jag vände mig tillbaka till företaget för att få hjälp för åtgärd så blev det ingen. Jag tycker att företaget motvilja varit dålig eller så har dom en usel serviceverktad som inte kan bemöta kunden på allvar.
  • Helén N
    Helén N skrev om Torvalla Bil Sätra
    En jättetrevlig bilaffär, har köpt flera Fiat500 där.
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Allmänna frågor och däckbyte -intrycket bra med bra attityd
  • Caroline D
    Caroline D skrev om Torvalla Bil Sätra
    Gott och professionellt bemötande, ingen "pracka på" säljstil som vi upplevt hos konkurrenterna. Vi kommer gärna tillbaka!
  • Meit N
    Meit N skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra service och snabb respons. Trevligt bemötande.
  • Pia R
    Pia R skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra bemötande vid byte av bil till en helt ny
  • Alf H
    Alf H skrev om Torvalla Bil Sätra
    Trevligt att vara kund hos Torvalla Bil.
  • Milena B
    Milena B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Köpt bil via företaget 2 ggr, bra bemötande, trevligt och snabbt:)
  • Lars S
    Lars S skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bytte till sommardäck det gick jättebra
  • John H
    John H skrev om Torvalla Bil Sätra
    Köpte en ny Mazda 6 och är mycket nöjd med allt
  • Vincent K
    Vincent K skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket trevlig personal både på sälj och verkstad. Kommer fortsätta göra affärer med Torvalla Bil.
  • Eddy E
    Eddy E skrev om Torvalla Bil Sätra
    Köp av ny bil. Trevlig och seriös försäljare i Anders Svensson. Inget att anmärka på vid leverans och information om nya bilen.
  • Gilbert H
    Gilbert H skrev om Torvalla Bil Sätra
    Anders Svensson är grymt bra bilförsäljare. Har köpt fem nya bilar av han. Jag mycket nöjd.Gilbert Hällström
  • Mirja R
    Mirja R skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bilköp, däckbyte
    Trevligt bemötande i båda ärenden. Blev uppringd för att kunna boka tid för däckbyte.
  • Tony A
    Tony A skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra bemötande, trevlig chef, enkla att ha att göra med. Vi är nöjda med köpet, bra bil en Suzuki S Cross.
  • Sabriye B
    Sabriye B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Trevliga försäljare som bemöter med leende., har köpt en bil. Fick bra information om produkten.
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket trevliga bilhandlare.
    Har köpt 4 eller 5 bilar där och min man och en kompis har oxå köpt bilar där.
    Blir alltid bra bemött av de som jobbar där.
    Inga problem när man vill provköra en ny bil, inga problem när man ska byta bil.
    Mycket bra.
  • Tanya D
    Tanya D skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket gott bemötande, hjälpsamma, vänliga och glada.
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Torvalla Bil Sätra
    Trevligt bemötande av säljare och förhoppningsvis en hyfsad affär för båda parter. Vad mer kan man begära !
    Mvh Bengt
  • Jacinta K
    Jacinta K skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra bemötande. Service minded. Hjälpsom
  • Henrik Ö
    Henrik Ö skrev om Torvalla Bil Sätra
    Skulle ha uppskattat om någon från Mazda ringt upp mig efter ca 1/2 år efter inköpt bil och frågat hur nöjd eller missnöjd jag var.
  • Ylva W
    Ylva W skrev om Torvalla Bil Sätra
    Bra bemötande och leverans i tid. Dock glömde Torvalla bil att kolla ringtrycket vid leverans - detta var alldeles för högt vilket gjorde att bilen fick udda köregenskaper. Annars hade det blivit 5 i betyg.
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Torvalla Bil Sätra
    Vi är nöjda med den service vi har fått hos Torvalla bil i Sätra.
  • Dalibor N
    Dalibor N skrev om Torvalla Bil Sätra
    Väldigt bra service. Trevlig personal, lätta att få tag i. Service på hög nivå
  • Paolo P
    Paolo P skrev om Torvalla Bil Sätra
    Fina killar dom där både säljare och verkstads personal
  • Ann-sofie M
    Mikael W skrev om Torvalla Bil Sätra
    BraBrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabra
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket trevlig o proffsig personal
  • Tina A
    Tina A skrev om Torvalla Bil Sätra
    Urusel kundservice!! Nästan omöjligt att komma fram på telefon. Felaktig information angående reparationstider. Ingen återkoppling trots att kundservice lovat det.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Torvalla Bil Sätra
    Ok. När de sålt bilen så avtog intresset för service.
    Bra utbud till bra priser.
  • Goran F
    Goran F skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jättebra bil och fantastisk serveminded staff
  • Linda E
    Linda E skrev om Torvalla Bil Sätra
    Jag klev in en dag och ville köpa en bil Någon kom fram presentera bilen trevligt och jag köpte De tom tvinga mig att prov köra Bilen levererades som lovat trevlig personal även då
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Torvalla Bil Sätra
    Mycket trevlig och hjälpsam bilförsäljare. Trevlig och intresserad oersonal på verkstden, som gav råd och sålde däck.
  • Harald K
    Harald K skrev om Torvalla Bil Sätra
    Helt OK, vi gick in köpte en bil fick den inom en vecka. Ingen större sälj insats eller besluts ångest.
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Torvalla Bil Sätra
    Vi köpte vår senaste Mazda 6 på Torvalla Bil i Sätra för här finns säljare som bryr sig om sina besökare och som lyssnar på sina kunder. God service och bra tillgänglighet som mer än väl möter mina förväntningar.
  • Christina M
    Christina M skrev om Torvalla Bil Sätra
    Torvalla bil -bästa bilfirman, från köp till service!!!
  • Einar F
    Einar F skrev om Torvalla Bil Sätra
    Very good, professional and very helpful.
  • Tord J
    Tord J skrev om Torvalla Bil Sätra
    Vi har köpt en bil och ett överdrag till bilen.
    Jag uppskattade att de ringde mig och berättade att överdraget var slut och att dom skulle messa mig så snart det kom in. Dom höll vad dom lovade, det uppskattades.

Murmästarvägen 29, 127 35 Skärholmen