Ernryd Cars

Alphyddevägen 1, 131 35 Nacka — Visa karta

Vi på Ernryd Cars har en passion för bilar från USA. Vi jobbar med Amerikanska bilar som Chevrolet, Dodge, Ford med flera i alla dess storlekar och former, både Pickuper, SUV:ar och sportbilar. Allt för att kunna skräddarsy någonting för just dig.

Vi hjälper alltid till med både bilservice, underhåll och reparation. Vår personal har lång erfarenhet av USA-bilar och inget arbete är för stort eller för litet. Kundkontakten står alltid i centrum och vi jobbar alltid för att göra dig nöjd. Tveka inte att kontakta oss!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Ernryd Cars

• Magnus W
    Magnus W skrev om Ernryd Cars
    Riktigt bra service och trevlig personal! Vi har köpt tre bilar av dem och är mycket nöjda! Kan rekommendera Rickard på verkstan. Alltid hjälpsam!
    Calle G gillar detta
  • Robert M
    Robert M skrev om Ernryd Cars
    Kanonservice, trevlig personal och bra priser! Rekommenderas
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Ernryd Cars
    Var in och tittade på bil. Fick trevlig, trygg och kunnig hjälp direkt av Fredrik. Kändes väldigt seriöst och bestämde några dar senare att köpa bil. Smidig och snabb leverans med all info jag behövde av bilen.
    Nåra dar senare ringde Fredrik upp mig och stämde av så att jag var nöjd. Uppskattas !!
    Köper gärna bil där igen när det är dags.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Ernryd Cars
    väldigt bra bilfirma och service har jag endast servat alla mina och företagets bilpark .
    mycket härlig stämning hos grabbarna och inte långa väntetider för service som jag haft hos andra företag.

riktigt bra är betyg från oss på

lundquist måleri & inredningar ab

lundquist fastigheter ab
    Calle G, Fredrik K, Henrik L gillar detta
  • Marielle L
    Marielle L skrev om Ernryd Cars
    Alltid lika nöjd! Vare sig de gäller köp, byte eller service.
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Ernryd Cars
    Extremt bra service snabba svar och andas professionalitet på hög nivå
    Calle G gillar detta
  • Niclas Ö
    Niclas Ö skrev om Ernryd Cars
    Trevligt bemötande, bra service, pålästa - finns inget negativt att lyfta upp.
    Fredrik K, Calle G gillar detta
  • Björn C
    Björn C skrev om Ernryd Cars
    Bästa bilfirman i Stockholm med hög service och kunskap inom området amerikanska bil. Aldrig några problem med nåt 😉👍
    Fredrik K, Calle G gillar detta
  • Joacim H
    Joacim H skrev om Ernryd Cars
    Grym Service, bra personal, levererar vad som lovas!

Rekommenderas klart!
  • Emil E
    Emil E skrev om Ernryd Cars
    Köpt två bilar på Ernryd och varit riktigt nöjd båda gångerna, jag fick leverans dagen innan avtalad tid båda gångerna & toppen service!
  • Christian L
    Christian L skrev om Ernryd Cars
    Mycket bra service Fredrik o co :)
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Ernryd Cars
    Seriös och kunnig bilfirma! Även en mycket professionell verkstad!
  • Johan N
    Johan N skrev om Ernryd Cars
    Som ett stort jävla skämt. Inkompetens och handlingsfattigt. Bakbundna säljare ledda av en inkompetent ledare. Inget bolag att göra affärer med om man vill gå därifrån som en nöjd kund.

MVH Johan

Alphyddevägen 1, 131 35 Nacka