Mia Bilcenter

Rörvägen 28, 136 50 Jordbro — Visa karta

4.7 i betyg av av 81 omdömen

Välkommen till Mia Bilcenter!
Vi är en bilhandlare som erbjuder fri service i tre månader samt upp till två års garanti. Vi samarbetar med flertalet banker för att dina betalningsmetoder ska gå så smidigt som möjligt till, och du kan handla via både kredit, avbetalning eller leasa en bil om du föredrar det.

Du hittar vår bilhandel i Jordbro / Haninge Rörvägen 28 . Här finns ett stort lager av både begagnade och lyxiga bilar och vi erbjuder även service till flertalet bilmärken.

Kontakta oss för att veta mer eller kom förbi på ett besök!
Lör: 11:00-16:00
Sön: 12:00-17:00

Läs vad 81 kunder tycker om Mia Bilcenter

• 2019-09-20

Kjell K skrev om Mia Bilcenter
    Hej köpte en beg bil av en modell som jag letat efter länge. Jag blev trevligt bemött av personalen och hela affären gick snabbt och smidigt. Sammantaget en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-06-09

Ulica R skrev om Mia Bilcenter
    Blev väldigt bra bemött som kund min bil jag köpte är jag väldigt nöjd med en månads gratis helförsäkring på bilen bjöd dom på dessutom ett halvårs rabaterad försäkring jag kommer att rekommendera mina vänner att uppsöka Mia bilcenter när dom skall köpa bil trevliga professionella försäljare med ett stort urval av bilar. Läs mer
  • Amanda A

2019-06-09

Amanda A skrev om Mia Bilcenter
    Väldigt nöjd bra bemött och fina bilar Läs mer
  • 2019-04-24

Daniel Y skrev om Mia Bilcenter
    Jag köpte en mercedis-benz GLK hos Mio. Deras kund bemötande var fantastiskt bra. Allt går lätt och smidigt. Läs mer
  • 2019-04-22

Maria N skrev om Mia Bilcenter
    Jag möttes av en mycket kompetent och trevlig säljare, seriös och kunnig. Jag åkte ifrån Mia Bilcenter och upplevde att jag var nöjd med min bilaffär, vilket var en mycket skön känsla. Läs mer
  • 2019-04-22

Özgür S skrev om Mia Bilcenter
    En lagom bilfirma med verkstad tyckte jag. Läs mer
  • yngve o

2019-03-27

yngve o skrev om Mia Bilcenter
    Köpte en caddy fick mycket fidback när jag ville ha grejer åtgärdade
    Bra priser på det jag ville ha åtgärdat
    Mycket vänligt bemötande
    Kommer arr åter komma som kund Läs mer
  • Andres C

2019-03-27

Andres C skrev om Mia Bilcenter
    Bästa services och trevligt bemötande. Personalen hjälper even efter köpet. Bästa bilfirman. Läs mer
  • 2019-03-27

Gert-inge m skrev om Mia Bilcenter
    Mycket bra service och bemötande.
    Känns ärliga och uppriktiga.
    Köpte en Volvo V50 och tror jag gjorde ett bra köp. Jag kan ingenting om bilar, så är glad att jag köpte hos dem.
    Rekommenderar denna firma. Läs mer
  • 2019-03-26

Annete C skrev om Mia Bilcenter
    Köpte finaste bilen! Fick bästa tänkbara service! Tack! Med vänlig hälsning, Annette Läs mer
  • 2019-02-18

Akaki T skrev om Mia Bilcenter
    Vi köpte en skoda octavia och väldigt glada med första bil hos Mia bilcenter , om några dagar kommer vi att köpa en bil till från Miabilcenter vi behlver en till , vi rekommendera mia bilcenter till all Läs mer
  • Azian P

2019-02-14

Azian P skrev om Mia Bilcenter
    Andra bilen vi köpte. Bra service. Vänlig personal. Vi är nöjda.

Vänliga hälsingar
    Famijen Pettersson Läs mer
  • 2019-02-11

Esrom F skrev om Mia Bilcenter
    Jag köpte en Bil, en Audi A6, av MIA bilcenter. Jag fick på alla sätt ett trevligt bemötande. De förväntningar jag hade, att ordentligt få gå igenom bilen, provköra etc. fick jag göra med belåtelse. Jag är i det stora hela supernöjd. Läs mer
  • 2019-01-29

Tommy H skrev om Mia Bilcenter
    Suveränt bemötande, andra gången jag handlar bil här. Bara nöjd. Läs mer
  • 2019-01-18

Jose A skrev om Mia Bilcenter
    Väldigt nöjd med service och mottagandet! Mvh José Läs mer
  • 2019-01-09

Ulrika N skrev om Mia Bilcenter
    Jag köpte en Audi A1 som jag är jättenöjd med. Bemötandet och servicen var mycket bra. Läs mer
  • 2018-12-25

Tim L skrev om Mia Bilcenter
    Dem tar tag i saker snabbt och känns seriösa Läs mer
  • 2018-12-08

Jörgen N skrev om Mia Bilcenter
    Köpte en bil och fick bra bemötande och service. Läs mer
  • 2018-12-06

Johan R skrev om Mia Bilcenter
    Köpte begagnad bil. Fick ett bra bemötande vid båda besöken. Läs mer
  • 2018-10-03

Mats K skrev om Mia Bilcenter
    Jag köpte en bil och det bar bra service hela vägen från första gången jag var där tills att jag köpt bilen kg ville ha. Läs mer
  • 2018-09-27

James K skrev om Mia Bilcenter
    Fantastisk smidig bilaffär! Allt fungerade klockrent Läs mer
  • Leif J

2018-09-20

Leif J skrev om Mia Bilcenter
    Mb a 150 2005. Trevligt bemötande och bra service. Jag återkommer med en Fiat Bravo som jag vill sälja till dom. Läs mer
  • 2018-09-20

Marko M skrev om Mia Bilcenter
    I always feel very welcome when i step in to Mia Bilcenter. I have bought many many cars - And will in the future.
    Thanks guys! Läs mer
  • Abdallah A

2018-09-20

Abdallah A skrev om Mia Bilcenter
    Jag hade en Q7 som jag ville köra som inbytesbil mot en A6 som fanns hos Mia Bilcenter och jag kontakta de och förklarade vad bilen hade för utrusning och hur mycket bilen hade rullat och på plats fick jag en väldigt bra värdering vilket skapae affär och idag har jag min A6 och är väldigt nöjd. Ett företag som jobbar helhjärtat och erbjuder dig all möjlig hjälp! Läs mer
  • 2018-09-19

Bengt N skrev om Mia Bilcenter
    Jag köpte en bil. Jag blev mycket proffsigt bemött avpersonalen på firman. Den enda nackdelen är att den ligger så långt (52 mil) ifrån där jag bor. Men jag kan absolut rekommendera detta företag Läs mer
  • Frank d

2018-09-18

Frank d skrev om Mia Bilcenter
    I bought a VW Passat from Bilcenter,
    I recommends Bilcenter to anyone who wants to buy a car because you will never regret doing business with them!!
    They have a high standard in customer services Läs mer
  • 2018-07-13

Helena R skrev om Mia Bilcenter
    Trevligt bemötande väldigt supporterande då det inte är varje dag man köper bil. Lösningsfokuserade. Vissa saker ramlade mellan stolarna men ordnade sig utan några större konsekvenser eftersom man löste problemen. Läs mer
  • Berhane W

2018-07-03

Berhane W skrev om Mia Bilcenter
    Jag hade kollat på en bil på blocket så åkte ditt för att kolla och provköra den. Personalen var väldigt trevliga och frågade om jag behövde hjälp, när köpet skulle genomföras så var allt väldigt tydligt. Läs mer
  • 2018-06-30

Johanna H skrev om Mia Bilcenter
    Bra bilar! Enkel affär! Nöjd Läs mer
  • 2018-06-19

Peter M skrev om Mia Bilcenter
    Kändes ärliga och bilen funkar fint 1 månad efter köp. Kanske kunde ha sålt in den lite mer och förklarat vissa saker tydligare men bra bilförsäljsrfirma överlag. Läs mer
  • 2018-06-17

Zeid B skrev om Mia Bilcenter
    Riktig bra service! Jätte nöjd och rekommenderas verkligen till flera personer som letar bil!
    Tack! Läs mer
  • 2018-06-15

Roni S skrev om Mia Bilcenter
    Otroligt bra service.
    Fick en jättebra bil för ett bra pris.
    Det känns tryggt att köpa bil där.
    Jag kommer definitivt att komma dit igen i framtiden ifall jag behöver köpa en bil. Läs mer
  • 2018-05-03

Ellinor L skrev om Mia Bilcenter
    Jag köpte en bil! Och är jätte nöjd med bemötande av personalen där! Läs mer
  • 2018-03-30

Maud L skrev om Mia Bilcenter
    Bra bemötande även efter bilköpet Läs mer
  • Git B

2018-03-28

Git B skrev om Mia Bilcenter
    Köpte en Opel vectra. Fick dragkrok fritt monterad utan diskussion då det stod fel i beskrivning av bil i annons. Blev bra bemött o mycket trevlig personal! Kommer rekommendera och återvända vid nästa bilbyte! Läs mer
  • 2018-03-26

Jesper E skrev om Mia Bilcenter
    Jag kan inte göra annat än att rekommendera denna bilhandlare. Fick bra information så jag kunde göra ett val som jag tror jag kommer vara mycket nöjd med tills jag har ekonomiska möjligheter att hitta en än mer bekväm och praktisk Citroën för mina behov. Dessutom tog de hand om de problem som uppkommit vid besiktning innan köpet avslutades. Läs mer
  • 2018-02-09

Anna J skrev om Mia Bilcenter
    Är mer än nöjd med mitt bilköp hos Mia.
    Här möts man av en trevlig och kunnig personal och servicen är på topp.
    Rekommenderas varmt
    Tack Mia bilcenter för en trygg och säker bilaffär. Läs mer
  • 2018-02-08

Camilo S skrev om Mia Bilcenter
    Riktigt jävla grymma. Bra bil och gryn service. Dem säljer inte skit och vet vad dem gör Läs mer
  • 2018-01-31

Michael H skrev om Mia Bilcenter
    Trevligt bemötande och ordning och reda! Läs mer
  • 2018-01-26

Johan K skrev om Mia Bilcenter
    Trevligt bemötande, mycket kunniga och hjälpsamma. Läs mer
  • 2018-01-06

Adel B skrev om Mia Bilcenter
    Hej

Personalen hade ett mycket fint bemötande. De var lyhörda, tillmötesgående, svarade på mina frågor tydligt. Processen gick snabbt tack vare att personalen kunde sin sak.
    Jag lämnade platsen som en nöjd kund och kommer definitivt att komma tillbaka nästa gång jag går i köptankar.

Vänligen en nöjd kund

//Adel Läs mer
  • 2017-12-16

Mathew O skrev om Mia Bilcenter
    Jag är jätte nöjd med Mia bilcenter. Läs mer

Minna W skrev om Mia Bilcenter
    Våra erfarenheter av Mia Bilcenter är rakt igenom mycket bra. Pålitlig och kunnig verksamhet som arbetar fort och med mycket hög kvalitet. Vi har gjort flera affärer med Mia Bilcenter och rakt igenom varit väldigt nöjda. Läs mer

Fotograf Elisabeth Ohlson A skrev om Mia Bilcenter
    Jag och vår familj har köpt flera bilar hos Mia Bilcenter. Alltid ett proffsigt bemötande och det känns alltid som en trygg affär. Servicen är i topp!!
    Jag rekommenderar Mia Bilcenter. Med vänlig hälsning, elisabeth Ohlson Wallin Läs mer

Henrik G skrev om Mia Bilcenter
    Superbra service med att från hämtning på flygplats till försäljning! Läs mer
  • 2017-11-22

Jone G skrev om Mia Bilcenter
    Fint bemötande bra på alla sätt snabb lev o kontrakt skrivning 👍👍 Läs mer
  • 2017-11-20

Caroline B skrev om Mia Bilcenter
    Allt gick superbra! De hjälpte även att hitta bra försäkring då den som jag hade ordnat fubgerade inte när jag skulle hämta bilen. Tack så mycket för allt, Mia Bilcenter! Läs mer
  • 2017-10-27

Vassyl B skrev om Mia Bilcenter
    Mustafa är kanon . Står för han säger och pålitlig Läs mer
  • 2017-10-26

Gunner B skrev om Mia Bilcenter
    Än en gång har jag köpt en bil av Mias bìl.jag har alltid blivit professionellt behandlad och dom har alltid delat med sig av sina bilkunskaper till mig. Jag har alltid fått bra biöexemplar.Har det varit något som jag undrat över eller behövt hjälp med angående bilen hat jag tryggt kunnat vända mig till Mias Bil och få hjälp.jag har under årens lopp köpt alla mina bilar hos Mia. Varma kramar till er alla på Mias Bil det är tryggt att ni finns alltid lika kunniga och hjälpsamma.En trygg bokaffär gör man hos Er. Varma hälsningar från Mia och Gunnar Berg Läs mer
  • 2017-10-16

Multibygg Entreprenad I Stockh M skrev om Mia Bilcenter
    Snabb leverans och alla papper iordning. Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Mia Bilcenter :

Annelie J Annelie J tycker: