Mia Bilcenter

Dalhemsvägen 31, 141 46 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Mia Bilcenter!
Vi är en bilhandlare som erbjuder fri service i tre månader samt upp till två års garanti. Vi samarbetar med flertalet banker för att dina betalningsmetoder ska gå så smidigt som möjligt till, och du kan handla via både kredit, avbetalning eller leasa en bil om du föredrar det.

Du hittar vår bilhandel i Huddinge på Dalhemsvägen 31 i Huddinge. Här finns ett stort lager av både begagnade och lyxiga bilar och vi erbjuder även service till flertalet bilmärken.

Kontakta oss för att veta mer eller kom förbi på ett besök!

Läs vad 32 kunder tycker om Mia Bilcenter

• Multibygg Entreprenad I Stockh M
    Multibygg Entreprenad I Stockh M skrev om Mia Bilcenter
    Snabb leverans och alla papper iordning.
    Mustafa I, Mustafa I gillar detta
  • Hazar H
    Hazar H skrev om Mia Bilcenter
    Väl bemött av trevlig personal. Allt gick smidigt till.
  • Albin W
    Albin W skrev om Mia Bilcenter
    Mycket bra service. Köpte en Audi s8 där och Mustafa som jag köpte bil ifrån har varit en mycket ärlig och proffessionell säljare. Rekommenderas att gå dit!!!
  • Eva W
    Eva W skrev om Mia Bilcenter
    Proffsigt och bra. Trevliga säljare.
  • Peter E
    Peter E skrev om Mia Bilcenter
    Jag har bara positivt att säga om mitt möte med försäljarna på Mia. Perfekt bemötande proffsig attetyd välldigt duktiga i ekonomifrågor och försäkringsfrågor. Vi köpte en VW Upp som vi är super nöjda med.
    MVH
    Peter Erixon
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om Mia Bilcenter
    Upplevelsen från företaget var fantastiskt. Lämnade in min trasiga Audi A8 hos dom och fick en inbytesbil som fungerar utmärkt. Det var inget krångel eller tjafs från varken säljaren eller mig angående pris eller skick på bilen vi diskuterade om. Dem berättade även om alla byten som gjorts på nya bilen jag fick, och jag kan varmt rekommendera dessa killar. Må väl, hälsningar Rasmus / Peugeot killen 🙂
  • Galina D
    Galina D skrev om Mia Bilcenter
    Bra service, mycket trevlig, ärlig, kunnig och hjälpsam personal!
    Jag är nöjd med Mia Bilcenter så länge!
  • INGER A
    INGER A skrev om Mia Bilcenter
    Helt ok bemötande och info om bilen jag köpte.
  • YOUSSIF S
    YOUSSIF S skrev om Mia Bilcenter
    Mycket trevligt personal och väll bemötande
    De håller vad de lovar
    Jag skulle rekommenderar de till mina kompisar o bekanta
  • Hans E
    Hans E skrev om Mia Bilcenter
    God og trivelig service ved kjøp av begagnad bil. Kan anbefales!
  • Olga B
    Olga B skrev om Mia Bilcenter
    Kunnig och mycket trevlig personal! Jag är jättenöjd med bilen de föreslog för mig, lätt att köra och snål till ett bra pris. Jag fick hjälp med alla papper, de åtgärdade batteri-problemet, byte till sommardäck och kollade vad jag frågade de skulle kolla. Allt på mycket trevligt sätt, med ett leende. Nu efter ett par veckor är jag precist lika nöjd.
    Stort tack!
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Mia Bilcenter
    Jag är nöjd med min upplevelse hos Mia bilcenter
  • Linda G
    Linda G skrev om Mia Bilcenter
    Det var ett utmärkt bemötande av säljaren som hjälpte mi g med min bilköp. Jag är väldigt nöjd med min bil , nu redan gått några månader nu och bilen är funkar perfekt , varmt rekommenderas.
  • Eleni L
    Eleni L skrev om Mia Bilcenter
    Helt fantastisk service!!! Köpte min fina pärla där. Från första titt till slutlig affär med bästa service. Kan varmt rekommendera Mia Bilcenter
  • Mohamed M
    Mohamed M skrev om Mia Bilcenter
    Är väldigt nöjd med bemötandet, affären gick smidigt och jag fick det jag vill ha!
    Tack
  • Mert S
    Mert S skrev om Mia Bilcenter
    Underbar personal. Hjälpsamma & nära sina kunder på ett vänskapligt sett samtidigt dom är seriösa i sitt arbete
  • Toni
    Toni skrev om Mia Bilcenter
    Köpte mitt dröm Audi , kunnig försäljare , bra bemötande och bra service erbjudande under 3 månader . Snabb finnans lösning och försäkring ordnat under mitt pris förslag som var dyrt jämföras med den försäkring pris som dem ordnat till mig , Tacka för allt , varmt rekommenderas
  • J.Bablo C
    J.Bablo C skrev om Mia Bilcenter
    Bra service med mycket hjälpsam personal dessutom mycket fin och bra bil.
  • Edris A
    Edris A skrev om Mia Bilcenter
    Bra service bra personal bra bilar
  • CHRISTOFER W
    CHRISTOFER W skrev om Mia Bilcenter
    Mycket bra service. Vi fick problem med bilen men dom hjälpte oss tills problemet var löst
  • Dawood T
    Dawood T skrev om Mia Bilcenter
    Så länge det har varit bra,det är förtidig egentligen, så jag för vänta att se .
  • David R
    David R skrev om Mia Bilcenter
    Nu har vi köpt bil för andra gången av MIA i Huddinge. Kunniga, trevliga. Och dessutom bra priser och garantier
  • Tolis C
    Tolis C skrev om Mia Bilcenter
    Ärliga killar bra service bra att ha med att göra
  • Christine E
    Christine E skrev om Mia Bilcenter
    Jag är nöjd. De har varit informtiva på de frågor jag har ställt och snabba med leverans.
  • Mustafa I
    Mustafa I skrev om Mia Bilcenter
    vi gör den bästa för att kunderna ska vara nöjda .
    tack för alla
  • Sarangan M
    Sarangan M skrev om Mia Bilcenter
    Köp inga Bilar hos de.
    Köpte en Nissan Primera, Priset var sänkt från 34 till 30 tusen kr.
    Bilen såg bra ut provkörde. De ville inte gå ner en enda öre. Betalade 30.000kr direkt med kontokortet. Försäljaren fick underskift på ett papper som kallas vaudeklaration vilket var ifyllt. och alla punkter på kontrollen var fel, alltså som om jag köper en bil t:ex med fel växellåda, fel koppling, fel bromsverkan osv. Så innan vi betalar har säljaren påstått att den var bra bil har inga fel blabla. Men själva verket vill de inte ta anpråk på bilen skick och funktion.

Det värsta var att när det var dags att få nycklarna hittade haen inte reserv nyckeln. Eftersom Jag redan hade betald ville han inte sänka nån tusen lapp ny nyckel heller.

Ok Vi skiter i det.

Bara efter 1 veck skulle Jag tvätta bilen uptäckte Jag att bilen var spacklat på flesta ställen. Och började lossna. De har gjort fuskarbete och dold plåtskadorna och lackerat.

Ytterligare en vecka till airbag lampan började lysa. kostade 4000 kr för att åtgärda.

Så var försiktigt. Gå genom allt innan betalningen. Skriv inte inde VARUDEKLARTIONEN om det visar sig fel på all check punkter.

Lycka till
    Sarangan M gillar detta
  • Hans V
    Hans V skrev om Mia Bilcenter
    Är väldigt nöjd med Mmia bilcenter
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Mia Bilcenter
    Bra service vänliga!
    Bytte in min A6 med lite småfel fick bra betalt när jag köpte en TT
  • Stefanija L
    Stefanija L skrev om Mia Bilcenter
    Jag köpte en Kia Sorento hos Mia bilcenter. Kostade en slant och jag ställde alla frågor jag kunde. Ingen fråga är för dum att ställa. Fick utmärkt bemötande , svar på alla frågor jag hade. Jag blandade ihop denna bilfirma med två andra bilformor som hade uruselt betyg. Jag rekommenderar ABSOLUT denna bilfirma. Är du osäker be dom ge dig car fax rapporten. Kolla besiktning och ställ frågor. Dom svarar OCH är väldigt måna om sina kunder. Blir absolut fler affärer hos Mias bilcenter. Håller tummarna nu på att inga större grejer med min
    fina Kia blir. Hon heter Wilma numer. Alla bilar ska ha ett namn.
  • Ann Christin T
    Ann Christin T skrev om Mia Bilcenter
    Snabb o smidig bil affär. Vi blev väl bemötta o bra service efter bilköer.
  • Atieh A
    Atieh A skrev om Mia Bilcenter
    Tack mia bilcenter
    ni var trevliga och akta säljare som fåska inte kunder .
    Jag väldigt nöjd med er
    Attea
  • Chinar H
    Chinar H skrev om Mia Bilcenter
    Vi köpte en bil på Mia bilcenter den 27 feb för 72000, Redan dagen efter fick vi problem med bilen ,
    Dålig bilbatteri, bromsar och en trasig kylsystemet. vi försökte få köpet hävt men blev inte hörsammade. vill lämna tillbaka enligt garantin men de vägrade utan vill fixa bilen istället i 3 månader har
    de inte gjort det utan det blev bara jag som betalar på avgifter utan nåt resultat,
    ville köpa bilen tillbaka med mindre pris, på 27000 kr jag gick md eftersom bättre sälja tillbaka till dem än nån annan drabbas.
    De är riktiga skurkar som lurar folk. varna er köp inte från denna firma annars är ni garanterad lurad.
    2015-05-20 Mustafa I svarar Chinar H
    Vi blev chockat när vi läste din kommentar, och trodde vi aldrig att det finnas så sjuka människor som verkligen har två ansikte, en jätte snäll ansikte framför oss och bakom oss är som Orm. Det verkar att din man också accepterat vad har du skrev om oss.
    Ni köpte 2bilar av oss samma dag. XC90 & S60, varför du prata endast om en bil, vi borde hade lurat er med båda bilarna eller hu!!!!! Det betyder att vi inte lurat er med någon.
    Du hade redan bilen i annons på Blocket ca1månad och vi kan bifoga kopia för din annons för att visa att du ljuger.
    När du köpte S60 bilen gått 15900mil, när vi köpte den nästa år varit 18000mil, så när vi gett 45000kr det är normalt pris, ni har brukat bilen 2100mil, och om du hade hela tiden problem med bilen du kunde aldrig köra så mycket mil under 1år.
    Felet med vatten var topplock som eras mekaniker rekommenderat att laga, och han skulle ta mycket pengar för detta jobb, din man ringt oss och begärt våras hjälp, och för att vi är snälla mot alla kunder hjälpte er med arbetet fritt efter 10mån, ni stöd endast för materialet. Och vi till och med bytt kamrem satts till er.
    Ni varit mycket nöjda med våras service och tackat oss mycket för denna tjänst. Ni får aldrig gratis tjänst hos andra bil verkstad eller bilfirma endast hos oss.
    När ni var här sist och såld bilen också ni tackat oss för att vi hjälpt er med pengar som ni behövde för nedan info.
    VIKITG INFO NU:-
    Vi köpte inte bilen för att hade fel i den, men du hade lagt ut annons på Blocket , ni använde bilen till eran butik i Täby, ni lurade eras hyresvärden och använd butiken av annan bolag som ni äger, och ni blev uppsagda och hyresvärden kört ärendet till domstolen. Så ni har begått form av bedrägeri mot din hyresvärd och för att ni inte hade råd med pengar (bolaget som nu anmält till tingsrätten är oförsäkrad) ni måste betala advokat kostnad själva, då din man Anwar kontakt oss flera gånger för att ni inte lyckat sälja bilen på blocket och begärt från oss att köpa bilen för betala tingsrätten kostnader och därför köpte bilen nu för att hjälpa er. ALLA DESSA INFO OVAN ENLIGT DIN MAN ANWAR.
    Om vi hade dålig kontakt med er och var bara bråk tidigare hur kunde din man berätta till oss allt vad hände med er. Och till och med vi skulle hjälpa er och hitta bra advokat till er.
    Men vi visste inte att ni hålla på lura oss och ni kommer att prata illa bakom oss tyvärr.
    Vi vill endast förklara situationen för våras kunder, annars du inte värd att vi svara eller prata med dig längre.

Med vänlig hälsning/

Dalhemsvägen 31, 141 46 Huddinge