Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Bilia Group Stockholm AB

Bilia Group Stockholm AB

Smista Allé 31, 141 74 Segeltorp — Visa karta

GRENVÄGEN 6, 15242, SÖDERTÄLJE
Södertälje City Bilcenter
Mohannad A:
Jag är mycket nöjd med mitt bill köp komer varmr rekomedera er till mina vener andra mes vänligase hälsningar mohannad

Försäljare av begagnade bilar nära Bilia Group Stockholm AB:

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Jacinta K:
Bra bemötande. Service minded. Hjälpsom

Murmästarvägen 37, Skärholmen
Leif L:
Då jag var tidspressad var jag helt ok med snabb affär.

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Johan S:
Proffsigt och tillmötesgående bemötande.

Västberga Allé 50, HÄGERSTEN
Varmt välkommen till US Center, vi är köper, säljer och servar alla bilmärken me... Läs mer ›
Kjell J:
Ett trevligt bemötande och hjälpsamma har varit deras signum under och efter bilköpet.

Läs vad 5 kunder tycker om Bilia Group Stockholm AB

• Fredrik F
    Fredrik F skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Har aldrig blivit så besviken på en bilverkstad.
    Tänk er noga för innan ni väljer Bilia group i segeltorp.

Verkligen inte Premium
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Dryga tvåtusen fick jag betala för att fylla på bensin när det visade sig att "felet" var slut på bensin. Nästa gång betalade jag tretusen trehundra för byte av en säkring.
    Andra gången bad jag om kostnadsförslag men det visade sig när de ringde att för Bilia i Segeltorp betyder detta att de letar felet tills de hittar det oavsett hur lång tid det tar och sedan debiteras kunden per timme. Så ett kostnadsförslag kan kosta hur mycket som helst, det finns ingen övre begränsning. I mitt fall nu senast alltså ca tretusen trehundra.
  • Johan W
    Johan W skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik Fungdahl! Fredrik är en säljare som inger förtroende men också lyssnar på vad kunden vill! Två lyckade affärer senare vet jag att det självklara valet när det gäller att köpa BMW är hos Fredrik Fungdahl.
  • Mårten A
    Mårten A skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Vill å det varmaste rekommendera Bilcentralen till all er BMW älskare som önskar bra service och trevligt bemötande. Sedan länge en trogen och nöjd kund.
    Mvh, Mårten Andersson
  • John B
    John B skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Under alla år denna anläggning har funnits så har jag varit förbi där när det dykt upp någon ny BMW modell eller bara flanerat, jag kan inte minnas att jag någonsin har blivit tilltalad av en säljare eller någon annan anställd. Sämst.

Smista Allé 31, 141 74 Segeltorp