Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Huddinge Bilia Group Stockholm AB

Bilia Group Stockholm AB

Smista Allé 31, 141 74 Segeltorp — Visa karta

Murmästarvägen 29, 12735, SKÄRHOLMEN
Johan S:
Personlig och nära. Mötet med deras personal känns väldigt familjär och varm.

Försäljare av begagnade bilar nära Bilia Group Stockholm AB:

Murmästarvägen 29, SKÄRHOLMEN
Auktoriserad verkstad och försäljare av Mazda, Fiat, Abarth och Suzuki samt förs... Läs mer ›
Johan S:
Personlig och nära. Mötet med deras personal känns väldigt familjär och varm.

Västbergavägen 24, HÄGERSTEN
Gör din nästa bilaffär genom oss på Bilförmedlingen! Välkommen! Läs mer ›
Lars K:
Allt funkade klockrent från värdering till snabbförsäljning och pengarna på kontot. Imponerande! Lasse

Vretensborgsvägen 5, Hägersten
Välkommen till oss på Bilenia! Sveriges mest prisvänliga biltvätt med all tvätts... Läs mer ›
Lillan B:
Jag hade haft en fruktansvärt dag men när jag kom in till Bilenia fick jag en väldigt bra bemötande trots att jag var tjurig. Dem bjöd på ka...

Västberga Allé 1, Hägersten
Bilenia är din personliga bilmäklare - vi hjälper dig från början till slut! Läs mer ›
Jakob L:
Bilenia sålde min bil till ett fantastiskt bra pris och snabbt gick det. Goda hälsingar Jakob

Läs vad 6 kunder tycker om Bilia Group Stockholm AB

• Samir R
    Samir R skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Bokade service online. Valde det som gick att välja efter att jag har skrivit reg. nr. och miltal och fick fram kostnad på 4500 kr.
    På platsen fick jag veta att luftfilter, kupefilter, bromsolja och fordonskontroll ska också göras för att nollställa service indikation i bilen. Det kostar + 6000 kr dvs. totalt 10500 kr. Tackade nej till luftfilter och kupefilter byte och fordonskontroll som skulle kosta 5000 kr. Samma veckan köpte luftfilter och byte det på ca 5 min. Bilia ville ha 2000 kr för det. Det konstigaste är att vid luftfilter byte kommer man också åt oljefilter. Området runt om oljefilter samt locket till oljefilter såg orörd (bara gammal damm och ingen oljespår). Jag är 99,9% säkert att Bilia har inte bytt oljefilter fast det har jag betalat för.
    Sammanfattning av hela;
    Bilia borde ha bättre information online vid service bokning. T ex. att bromsoljebyte och fordonskontroll måste ingå i service.
    Kan jag verkligen lite på att oljefilter är bytt när det finns ingen spår som tyder på det.
    Helt ok att Bilia kontakt mig angående detta.
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Har aldrig blivit så besviken på en bilverkstad.
    Tänk er noga för innan ni väljer Bilia group i segeltorp.

Verkligen inte Premium
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Dryga tvåtusen fick jag betala för att fylla på bensin när det visade sig att "felet" var slut på bensin. Nästa gång betalade jag tretusen trehundra för byte av en säkring.
    Andra gången bad jag om kostnadsförslag men det visade sig när de ringde att för Bilia i Segeltorp betyder detta att de letar felet tills de hittar det oavsett hur lång tid det tar och sedan debiteras kunden per timme. Så ett kostnadsförslag kan kosta hur mycket som helst, det finns ingen övre begränsning. I mitt fall nu senast alltså ca tretusen trehundra.
  • Johan W
    Johan W skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Jag kan varmt rekommendera Fredrik Fungdahl! Fredrik är en säljare som inger förtroende men också lyssnar på vad kunden vill! Två lyckade affärer senare vet jag att det självklara valet när det gäller att köpa BMW är hos Fredrik Fungdahl.
  • Mårten A
    Mårten A skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Vill å det varmaste rekommendera Bilcentralen till all er BMW älskare som önskar bra service och trevligt bemötande. Sedan länge en trogen och nöjd kund.
    Mvh, Mårten Andersson
  • John B
    John B skrev om Bilia Group Stockholm AB
    Under alla år denna anläggning har funnits så har jag varit förbi där när det dykt upp någon ny BMW modell eller bara flanerat, jag kan inte minnas att jag någonsin har blivit tilltalad av en säljare eller någon annan anställd. Sämst.

Smista Allé 31, 141 74 Segeltorp