Lexus Stockholm Söder

Smista allé 30, 141 74 Segeltorp — Visa karta

På Smista allé 30 i Segeltorp, hittar du Lexus Stockholms Söders nya anläggning. I toppmoderna, nybyggda lokaler har vi nybils- och begagnatförsäljning samt service- och skadeverkstad.

Hit är du alltid välkommen att prata Lexus ta reda på vad som gör Lexus till bilmärket med Sveriges mest nöjda ägare. Vill du provköra en speciell modell rekommenderar vi att du slår en signal först och bokar in en tid, så att vi kan ta hand om dig på ett sätt som du och bilen förtjänar.

Varmt välkommen.

Läs vad 107 kunder tycker om Lexus Stockholm Söder

• Martin S
    Martin S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra service och bemötande. Kan varmt rekommendera Maya
    2017-03-13 Maya T svarar Martin S
    Tack för din kommentar, Martin!
    Hoppas du och Sofie är nöjda med er Lexus. Jag är bara ett samtal bort om du skulle ha några frågor framöver. Ha nu en fin vår!
    Maya
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Nicole Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag är mycket nöjd. Nicole Sundberg gav mig en god service och snabba återkopplingar på frågor.
    Nicole S gillar detta
  • Samer Y
    Samer Y skrev om Nicole Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Nicole treatment did certainly exceeded my expectations, especially when she personally remembered the main reason behind buying a new car and she deliberately surprised us on the delivery day. She responded to all my emails and provided an extremely professional attitude along the entire process.
    Nicole S gillar detta
  • Tony J
    Tony J skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Maya är en mkt trevligt och duktig försäljare. Hon ser till att kunden känner sig väldigt omhändertagen, trygg och betydande.
    Jag kommer starkt att rekommendera Maya till min vänskapskrets.
    2017-03-09 Maya T svarar Tony J
    Hej Tony!
    Tack för din feedback!
    Det gläder mig. Hälsa Charlie från mig! Du och din familj är alltid varmt välkomna!
    Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något.

Maya
  • Aktiebolag K
    Aktiebolag K skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    På Lexus Stockholm Söder känner man sig alltid välkommen. Den höga, proffsiga servicenivån och kundbemötandet är fantastisk.
    Lars Sundberg såg till att vår bilaffär blev en upplevelse utöver det vanliga från början till slut. Proffsigt bemötande av Lars med hög produktkännedom och tydlighet vilket gör att man känner sig trygg som kund.
  • Leif J
    Leif J skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag blev väl mottagen. Eftersom jag inte ville beställa en bil för senare leverans, jag sökte en befintlig fick L.S. lägga ned mycket tid för att hitta en lämplig.
  • Victoria R
    Victoria R skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt service och alltid mycket trevligt bemötande!
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Trevligt bemötande och ger den extra kundservice som hjälper till att bygga förtroende!
  • Christer B
    Christer B skrev om Lexus Stockholm Söder
    Trevlig, glad och serviceinriktad.
    2017-02-06 Jennifer E svarar Christer B
    Hej Christer!

Hoppas att din nya bil gör dig fortsatt nöjd!
    Det är bara att slå oss en signal om du behöver vår hjälp!

• Sven B
    Sven B skrev om Lexus Stockholm Söder
    Jag fick ett bra vänligt och professionellt bemötande varje gång hos Lexus (först nere i Malmö när jag först provkörde Lexus i somras, sedan uppe i Stockholm Norr när jag kommit längre i min process och där jag även köpte bilen)
    2017-02-06 Jennifer E svarar Sven B
    Hej Sven!

Kul att det blev Lexus och hoppas du är fortsatt nöjd med bilen.
    Lova att du ringer om du har några funderingar.

• Jesper S
    Jesper S skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra bemötande, snabbt professionellt och med insikt om kundens behov.
  • Anita W
    Anita W skrev om Lexus Stockholm Söder
    Trevlig och välkomnande. gav ett kunnigt intryck och gjorde i stort sett det vi kom överens om.
    2017-02-06 Jennifer E svarar Anita W
    Hej på er!

Hoppas att ni är nöjda med bilen. Ni vet vart vi finns om ni behöver oss eller har vägarna förbi så bjuder vi på kaffe.

• Gun G
    Gun G skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag fick ett mycket trevligt och kunnigt bemötande, information, visning och provkörning av den bil jag var intresserad av och köpte Lars Sundberg.
    Jag beställde bagagerumsmatta samt list till bakre stötfångaren. Min besvikelse var att verkstan tog arbetskostnad för att lägga in en bagagerumsmattan och sätta dit en list ovanpå stötfångaren... trodde att de skulle låta det ingå i kontantköpet av bilen, men icke...
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Lars Sundberg är bra, bra service och man får vad man vill ha
  • Dean R
    Dean R skrev om Lexus Stockholm Söder
    Förstklassigt och professionellt bemötande från första bemötande till avslut!
    2016-12-13 Jennifer E svarar Dean R
    Hej Dean!

Hoppas att familjen är fortsatt nöjda med bilen. Snart är det dags igen.
    Tills vi ses så får jag önska hela familjen en riktigt god jul och ett gott nytt år! :)

• Börje S
    Börje S skrev om Lexus Stockholm Söder
    Toppen tjej köp bil av henne o du blir glad.mycket hög servicenivå utan att vara påträngande. Mycket nöjd
    2016-12-13 Jennifer E svarar Börje S
    Hej Börje!

Hoppas allt är bra med dig och att du är fortsatt nöjd!
    Du vet vart vi finns om du behöver oss!

Om vi inte ses innan så får jag önska dig en riktigt god jul!

• Erik Z
    Erik Z skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    mkt bra kundmottagande och information. Väl genomförd försälning och nöjd kund.
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket trevligt bemötande, utan att vara påflugen. Kompetent och professionellt agerande.
  • Ayse K
    Ayse K skrev om Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt bemötande. Mycket nöjd!!! Dock oklar belopp på månads kostnad på leasing .stämmer inte med det som jag uppfattade på första besöket.
    2016-11-30 Jennifer E svarar Ayse K
    Hej Ayse!

Hoppas allt är bra och att ni är fortsatt nöjda med bilen. :)
    Ni vet vart jag finns om ni har frågor eller vill komma förbi på en kopp kaffe.

Ha en fortsatt fin dag och hoppas ni får en glad jul!

• Peter S
    Peter S skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Lars är bra representant för Lexus som sticker ut på ett mycket positivt sätt i en bransch som i mitt tycke har ett mycket tveksamt sätt att behandla presumtiva kunder. Var rädd om Lars och fortsätt utveckla kundbemötande och kom ihåg hur viktigt det är att bli sedd som kund. Jag hade åkt Porsche dom varit lika bra som Lars.
  • Peter E
    Peter E skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Ni har haft otur med inleverans av bilen vilket drog ut på tiden samt att en skada uppstod när den väl var på plats. Lars har agerat professionellt och hanterat detta på ett för mig smidigt sätt utan att jag drabbats på annat sätt än extra väntan (vilket legat utanför Lars kontroll). Lite extra planering och nån extra tur ut till Lexus Söder för mig kring leveransen är hanterbart från min sida.
    Ni kan notera att jag är helnöjd med bilen och att den i mina ögon "växer" hela tiden.
  • Christer M
    Christer M skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra. Inte stressande eller påflugen. Saklig, lugn och informativ. Gav förslag på alternativ och lösningar. Trevligt bemötande och bra service. Ljusår bättre än det bemötande jag fick hos Volvo, BMW och Audi.
  • Merii S
    Merii S skrev om Lexus Stockholm Söder
    ;) :) ;) whiii ;) :) ;) ;) :) whiii ;) :) :)
    2016-10-13 Jennifer E svarar Merii S
    Hej på er!

Super tack till er för en mycket trevlig bekantskap och leverans!
    Hoppas att ni är nöjda med eran nya Lexus och ni vet att ni ALLTID är välkomna in till mig och mina kollegor om ni har vägarna förbi!

Ha en riktigt fin dag! :)

• Gert S
    Gert S skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Ett alldeles utmärkt och trevligt bemötande från första kontakt till avslut.
    En säljare man hoppas få återkomma till vid nya affärer.
  • Patrik F
    Patrik F skrev om Lexus Stockholm Söder
    Äntligen en stort steg i rätt riktning när ni gjorde kundomdömena publika, transparenta och sökbara. Det krävs säkert mod och god självkänsla för att våga delta om anställd – en stor eloge till er alla som är med på detta tåg.

Jag hoppas att ni snarast fortsätter på den inslagna vägen genom att låta kunderna, mer i detalj, recensera sina bilar. Uppmuntra gärna till ärlighet - det förefaller som, ibland, många kunder okritiskt lyfter det som är positivt och ”glömmer” det som är lite sämre. Jag antar att både moderbolag och återförsäljare är mer betjänta av mer kritiska kommentarerna än de positiva.

Därutöver hoppas jag att ni snart börjar sälja rent batteridrivna bilar – jag står först i kö! Lexus förtjänar dessutom betydligt större marknadsandel än vad ni har idag – frågan är vilka rotorsakerna till detta är?

Hur som helst: lycka till på den inslagna vägen!

Med bästa hälsningar
    Patrik Ferm
    2016-09-27 Jennifer E svarar Patrik F
    Hej Patrik!

Tack för din goda feedback angående vårat användande av Reco!

Vi jobbar hårt med att hålla en hög nivå på den service och kvalité vi levererar och vi vill självklart att all den feedback som vi får från våra kunder skall vara så transparanta som möjligt.

All feedback är bra feedback och vi tar gärna emot negativ och även positiv feedback då vi jobbar efter "The pursuit of perfection" samt mycket med det japanska ledordet "Omotenashi".

Jakten på hög kundnöjdhet är inget race, det är ett maraton.

Jag får önska dig en riktigt trevlig kväll och önskar dig varmt välkommen in till oss på Lexus Stockholm - Malmö.

Varma hälsningar,

Jennifer Edwinson med kollegor
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Lexus Stockholm Söder
    Bra o trevligt bemötande vid beställning, fick uppdateringar innan leverans.
    2016-09-05 Jennifer E svarar Åsa R
    Hej Åsa!

Hoppas allt är bra med dig!
    Kul att du är nöjd med ditt val av Lexus. Slå mig en signal om du har några funderingar eller är sugen på en kopp kaffe!

• Percy D
    Percy D skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Trevlig, snäll och högt kompetent. På ett smidigt sätt hjälpe mig med alla svårigheter jag hade.

Mitt fall är lite speciellt eftersom jag befinner mig i Stockholm endast på helgerna, ändå Lars Sundberg hjälpte mig för att ordna det administrativa del på ett enkelt sätt
  • Ylva B
    Ylva B skrev om Lexus Stockholm Söder
    Fantastisk service som vanligt. Kunnig och trevlig. Älskar båda bilarna!
    2016-09-05 Jennifer E svarar Ylva B
    Hej Ylva!

Kul att ni är fortsatt nöjda med oss och självklart med bilarna!
    Ni har stenkoll på vart vi finns om ni behöver oss eller är sugna på en kopp kaffe. :)

• Thomas H
    Thomas H skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Lars Sundberg var mycket service minded och proffesionell i mitt val av bil. Kommer absolut att köpa min nästa bil av Lars Sundberg.

Vänligen
    Thomas Haglöv
  • Fredrik Å
    Fredrik Å skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Lars var väldigt trevlig och kompetent.
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket positivt och professionellt.
    Vi har åkt Lexus i 9 år och äger nu 2 Lexus som vi har köpt av Lars Sundberg.
    Som kund hos Lars Sundberg på Lexus Stockholm Söder får man alltid en jätte bra service/bemötande.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Lexus Stockholm Söder
    Hjälpsam och tog sig tid, mycket bra.
    2016-09-02 Jennifer E svarar Henrik S
    Hej Henrik!

Hoppas allt är bra och att bilen är till belåtenhet!
    Du är alltid varmt välkommen in om du har frågor eller helt enkelt är sugen på en varm kopp kaffe!

• Bengt B
    Bengt B skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Lars levde upp till de förväntningar som bekanta stållde i utsikt inför besöken
    hos Lexus Söder. Jag respekterar hans professionalism och stil.
    Hoppas få hjälp med tolkningen av en del beskrivningar i anv.manualen samt
    vissa råd vid ett kommande besök.
    Hittills är jag mao positivt inställd tiil företaget.
    MVH Bengt Broomé
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Utomordentlig service och bemötande!
  • Kathe N
    Kathe N skrev om Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt bemötande. Hon och även alla andra som man möter där är hjälpsamma och trevliga. Det var 4:e bilen som vi köpte där och det var definitivt det trevliga bemötande som gjorde att det ett fjärde inköp, höll på att köpa en annan bil men servicen hos Lexus avgjorde, trots det betydligt högre priset.
    2016-07-20 Jennifer E svarar Kathe N
    Hej Kathe!

Vi är mycket glada att ha kvar dig i våran "Lexus-familj", hoppas att du är lika nöjd med nya bilen.
    Tveka inte att höra av dig om du har frågor!
    Hälsa familjen så gott så ses vi snart!

• Shahrooz A
    Shahrooz A skrev om Lexus Stockholm Söder
    Varm, glad, tillmötesgående och sympatisk person som gör sitt jobb på ett utomordentligt bra sätt. Branschkunskap och professionalism på hög nivå.
    Hjälpsam och idérik med en bra touch av humor. Tacksamt att jag fick min bil leveread av henne.
    2016-07-20 Jennifer E svarar Shahrooz A
    Hej Shahrooz!

Får passa på att tacka dig för senast då du hämtade din bil, kul att du är så nöjd!
    Se till att njuta av sommaren ordentligt nu så vet du ju vart vi finns om du behöver våran hjälp eller bara vill titta förbi och ta en kopp kaffe!

• Mikael E
    Mikael E skrev om Lexus Stockholm Söder
    Glad, trovärdig, kundorineterad, trovärdig
    2016-07-20 Jennifer E svarar Mikael E
    Hej Mikael!

Hoppas att du njuter av solen och av din nya bil!
    Du vet att jag finns ett samtal bort och att det alltid finns kylt vatten eller en kopp rykande kaffe om du har vägarna förbi!

• Christoffer B
    Christoffer B skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Jättebra bemötande utan att vara tjatig.
  • Dan A
    Dan A skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Har köpt 3 st lexus av Lasse och jag har alltid blivit bra bemött. Han är inte en typisk bilnasare, utan verkar seriös. Våra möten har alltid varit trevliga och jag har förtroende för honom.
  • Benham S
    Benham S skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    He is a good guy, and I got enough information regarding the subject that I needed,
    I liked his way of dealing, nice, funny, informative and serious when it was needed!
    I think now I found a new and good friend.
  • Charlie L
    Charlie L skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Lars är en kanonkille som ni ska vara rädd om
    Har bara gott att säga
    Charlie Lidström
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Snabb service och exemplariskt bemötande.
  • Maria N
    Maria N skrev om Lexus Stockholm Söder
    mycket trevligt bemötande. hon var väldigt serviceminded. dock kom uppgifter om avtal som skulle undertecknas m.m. lite väl sent.
    2016-07-20 Jennifer E svarar Maria N
    Hej Maria!

Hoppas att ni är fortsatt nöjda med bilen!
    Tack för feedback angående avtal, det tar jag självklart med mig! :)

Ha en riktigt fin sommar och hör av er om jag kan hjälpa er med något.

• Katarina J
    Katarina J skrev om Lexus Stockholm Söder
    Jättebra service och engagerad. Följde upp alla frågor på ett bra sätt och återkopplade snabbt. Jättenöjd med mitt Lexusköp.
    2016-05-25 Jennifer E svarar Katarina J
    Hej Katarina!

Kul att ni är nöjda med erat köp av Lexus!
    Hoppas att ni får en fantastisk sommar och tveka inte att komma in om ni har funderingar eller blir kaffesugna. :)
    Sköt om er och må så gott!

• Mattias N
    Mattias N skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Bra bemötande och proffsig leverans!
  • Björn S
    Björn S skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Professionellt! Ett bra bemötande som kändes tryckt
  • Göran N
    Göran N skrev om Lexus Stockholm Söder
    Vänlig, kompetent och serviceinriktad. Helt perfekt som säljare!
    2016-05-25 Jennifer E svarar Göran N
    Hej Göran!

Hoppas allt är bra med dig och att du njuter av din nya bil!
    Kom förbi på en god kopp kaffe om du har vägarna förbi. :)

• Jessica A
    Jessica A skrev om Lexus Stockholm Söder
    Hon är väldigt bra, kunnig och trevlig
    2016-05-25 Jennifer E svarar Jessica A
    Hej Jessica!

Tack för fina ord! Hör av dig om du har frågor eller funderingar så finns jag ett samtal bort!

• Hans A
    Hans A skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder