Lexus Stockholm Söder

Smista allé 30, 141 74 Segeltorp — Visa karta

På Smista allé 30 i Segeltorp, hittar du Lexus Stockholms Söders nya anläggning. I toppmoderna, nybyggda lokaler har vi nybils- och begagnatförsäljning samt service- och skadeverkstad.

Hit är du alltid välkommen att prata Lexus ta reda på vad som gör Lexus till bilmärket med Sveriges mest nöjda ägare. Vill du provköra en speciell modell rekommenderar vi att du slår en signal först och bokar in en tid, så att vi kan ta hand om dig på ett sätt som du och bilen förtjänar.

Varmt välkommen.

Läs vad 219 kunder tycker om Lexus Stockholm Söder

• Ingemar S
    Ingemar S skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag och min fru var ute och provade diverse olika SUV:ar och hamnade av en tillfällighet hos LEXUS vid Smista Alle.
    Vi hade ingen tanke att det skulle finnas en bil för oss där, vi var bara nyfikna.
    Lasse Sundberg kom fram och lyssnade noga på vad det var för egenskaper vår nästa bil skulle ha. Vi provade några olika modeller och fastnade för en LEXUS 450 H som vi provade. Den uppfyllde med god marginal de egenskaper vi hade specificerat.
    Vi hade en inbytesbil som vi inte kunde fastställa inbytesvärdet på, så affären höll på att stupa. Lasse Sundberg hittade ett annat sätt för finansieringen och den provkörda demobilen blev vår.
    Han skötte det hela på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Han vann verkligen vårt förtroende. Läs mer
  • Rose L
    Rose L skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Köpte ny bil och blev som alltid väldigt bra bemött. Bra service, kunskap och proffsighet👌🏼 Läs mer
  • Skoog A
    Skoog A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt bemötande, levde upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Arvidsson O
    Arvidsson O skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Köpte en Lexus NX.
    Vi kände oss verkligen välkomna av Maya.
    Vi fick all den information vi behövde vid den genomgång som ägde rum i samband med att vi hämtade vår nya bil.
    Mycket trevligt bemötande och dessutom en helt oväntad present. Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Köpt en begagnad lexus.
    Ett trevligt och proffesionelt bemötande.
    Alla förväntningar uppfylda.

En god upplevelse till stor del beroende på att jag är nöjd med bilköpet Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Joel Björnum en del av Lexus Stockholm Söder
    Väldigt service-minded och kunnigt team. Läs mer
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt bemötande från Lars med kollegor samtliga tillfällen jag var i kontakt med dem. Från inga förväntningar till att ha blivit ägare av en strålande Lexus som verkligen känns utmärkt i alla hänseenden. Från a till ö riktigt bra. Rekommenderar varmt Team Lars i Segeltorp. Tack för fint arbete. Keep it upp and climb to the top! :) Läs mer
  • Christer R
    Christer R skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Hämtar min sista GS450H nästa vecka, snyft.
    Lars är en av få försäljare jag verkligen trivs med.
    Resten av gänget är också oerhört trevliga. Läs mer
    Christer R gillar detta
  • Anna W
    Anna W skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    en Lexus
    trevligt
    hade föredragit kommunikation via mejl sist för telefon i samband med leverans.
    Nöjd Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    SErviceinriktad. Lite svårt att förstå hennes svenska men annars suverän. Läs mer
  • Lena Å
    Lena Å skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag köpte en Lexus. Jag blev mer positivt bemött än jag förväntat mig.
    Det var en bra upplevelse att köpa och ta emot en bil som levererats till mig. En god presentation av de väsentliga delarna av bilen för att kunna använda den på ett bra sätt. Läs mer
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder
    Nicole gjorde ett förstklassigt jobb när jag köpte min bil hos Lexus Stockholm Söder. Jag hade höga förväntningar på Lexus då jag besökt Lexushandlare utomlands och tycker att Lexus Stockholm Söder levde upp till dom fullständigt. Läs mer
  • Roger G
    Roger G skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder
    - En bil
    - På ett utmärkt sätt
    - Hämta bilen enl ök. Ja, absolut
    - Finns inte mycket att tillägga.

En blomma till Nicole, bra jobbat :) Läs mer
  • Irene S
    Irene S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Bokade och köpte en Lexus 300.
    Fantastiskt bemötande, alla såg oss direkt vi klev in.
    Maya Tomita Olsson gjorde ett proffsigt intryck på oss, vi gick hem och funderade men vi kände att en Lexus vill vi ha!
    Företaget och Maya levde verkligen upp till förväntningarna. Genomgången vid leveransen var fantastisk, kände att det inte var stressigt.
    Bästa bästa betyget till Maya!
    Med vänlig hälsning,
    Irene Samuelsson Läs mer
  • John G
    John G skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Vi köpte en ny Lexus 300h.
    Fantastiskt kundbemötande. Kunde inte vara nöjdare.
    Maya besitter otroliga kunskaper och sociala skills. Läs mer
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder
    Trevligt och proffsigt bemötande, ett besök rekommenderas! Läs mer
  • Tom H
    Tom H skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra service, det är företagets fjärde bil via Lars och fler lär det bli. Läs mer
  • Firas Y
    Firas Y skrev om Joel Björnum en del av Lexus Stockholm Söder
    Trevlig person men ej har 100% koll på bilerna Läs mer
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag har under hela inköpsprocessen med Maya och hennes kollegor mötts av vänlighet, intresse och god förståelse för de frågor som uppkommit löpande.
    Jag är mycket nöjd med bemötande, engagemang och kunskap. Läs mer
    2018-04-09 Maya T svarar Rickard H
    Tack för din feedback, Rickard! Jag är så glad att du är nöjd med oss. Hoppas du får mycket glädje med din Lexus. Tveka inte att kontakta mig om vi kan hjälpa dig med något.

• Alaa K
    Alaa K skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Han har jätte bra bemötande till kundervo och stor skillnad till andra kolleque som jobbar chef i Malmö Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket trevlig och bra säljare Läs mer
  • Annika E
    Annika E skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder
    Köpte ny bil och blev otroligt bra bemöttt på alla plan. Bara positivt att säga! Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Maya Tomitaka Olsson.
    Det var ett genomgående bra bemötande från första kontakt
    tills det att bilen blev levererad. Har även i efterhand blivit uppringd av Maya, då hon ville veta om jag var nöjd med bilen.

Mvh Björn B Läs mer
    2018-04-09 Maya T svarar Björn B
    Stort tack för dina värma ord, Björn! Det är glädjande att du har valt Lexus som din tjänstebil av alla märken. Jag är bara ett samtal bort om du skulle ha några frågor framöver. Ha nu en fin vår!

• Tuly C
    Tuly C skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    He is a very nice guy! Very comparative, friendly, helpful! We had a very good experience with him! Läs mer
  • Olofsson P
    Olofsson P skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Toppklass alltid. Lättillgängligt, trevligt och helt utan bekymmer. Läs mer
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    När jag kom in på Lexus Söder så såg Maya mig direkt och frågade hur hon kunde hjälpa mig. Då jag egentligen var ute efter en helt eldriven bil så var det inte självklart att jag tänkte köpa en Lexus, men på det sätt som Maya presenterade och informerade om den bil som som jag till slut köpte övertygade mig om att jag valde rätt bil. Mayas korrekthet och ödmjukhet gjorde stort i tryck på mig. Dagen efter besöket så mailade hon en offert som utlovat och efter några telefonsamtal samt mail var köpet klart. När jag sedan skulle hämta den nya bilen som t.o.m. blev levererad tidigare en utlovat så var det något alldeles speciellt. Även verkstadspersonalen är otroligt servicemedvetna . Stort tack! Läs mer
    2018-03-07 Maya T svarar Thomas M
    Tusen Tack för dina värmande ord, Thomas! Jag är mycket tacksam för din fina recension! Det var väldigt inspirerande att få lära känna dig. Jag hoppas att du kommer att ha många trevliga minnen med din nya fina Lexus.

• Mikael H
    Mikael H skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    superbra bemötande. hade inte förväntat mig detta.
    bra presentation och demonstration. Läs mer
    2018-03-07 Maya T svarar Mikael H
    Hej Mikael! Tack så mycket för dina vitsord! Och tack för att ni har valt Lexus av alla andra märken.

• Kainulainen T
    Kainulainen T skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Hej
    Jag upplevde Maya Tomitaka som mycket professionell, jag som har företag tycker att vi har en del att lära oss av Maya T och kundmottagningen, Bra jobbat,Tack Mvh Tapio Läs mer
    2018-03-07 Maya T svarar Kainulainen T
    Stort Tack för dina fina kommentarer, Tapio, vad glad jag blir! Tveka inte att kontakta mig om din fru eller du har några funderingar kring bilen. Ni är alltid varmt välkomna!

• Pettersson L
    Pettersson L skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Bemötandet var bättre än mina högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Elisabeth Z
    Elisabeth Z skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Min upplevelse av Lars Sundberg på Lexus Stockholm söder är att han är oerhört proffsig, trevlig.
    Man får ett jätte trevligt bemötande när man kommer in på Lexus.
    En fin anläggning med lyxkänsla.
    Jag är supernöjd. Läs mer
  • Helen S
    Helen S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    MAYA VAR EN BRA SÄLJARE, NOGGRAN, KUNNIG OCH AMBITIÖS Läs mer
    2018-02-06 Maya T svarar Helen S
    Hej Helen! Stort tack för att du har valt Lexus som din tjänstebil! Hoppas allt är bra med dig och att du njuter av din bil.

• Åke K
    Åke K skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra och proffsigt. Högsta betyg Läs mer
    2018-02-06 Maya T svarar Åke K
    Hej Åke! Stort tack för dina fina ord! Låt mig veta om jag kan hjälpa dig med något.

• John I
    John I skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Supernöjd med allt! Bra bemötande under hela processen. Läs mer
  • Christensson R
    Christensson R skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra mottagande o service.
    En upplevelse att köpa bil! Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Väldigt trevlig, bryr sig väldigt mycket att allt blir bra, bra genomgång vid köp samt leverans. Läs mer
    2018-02-06 Maya T svarar Peter A
    Tack så mycket för dina värmande ord, Peter! Hoppas du kommer att få många trevliga minnen med din snygga Lexus. Tveka inte att kontakta mig om du skulle ha några frågor framöver.

• Classe H
    Classe H skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Trevligt bemötande och smidig leverans av bilen , kan varmt rekommendera att göra ett besök hos lexus söder Läs mer
  • Nord T
    Nord T skrev om Joel Björnum en del av Lexus Stockholm Söder
    Behandlades som om jag vore en kunglighet. Aldrig tidigare fått ett bättre bemötande. Superlyxigt! Joel Björnum höll kontakt med mig via mail flera gånger per dag trots att han var på ledighet. Han är en klippa! Läs mer
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Joel Björnum en del av Lexus Stockholm Söder
    Ttevligt bemötande, kunnig säljare, bra info. Läs mer
  • Eidebo U
    Eidebo U skrev om Joel Björnum en del av Lexus Stockholm Söder
    Ett mycket kunnande och trevligt bemötande Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Trevligt och proffesionellt bemötande! Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag fick en servicenivå utöver det vanliga som jag fått hos bland annat AUDI. När min bil blev försenad med ett par dagar fick jag en lånebil utan kostnad. Att min Lexus är otroligt skön att köra gör inte saken sämre. Läs mer
    2018-01-14 Maya T svarar Jonas H
    Tack för dina fina kommentarer, Jonas! Hoppas du får mycket glädje med din Lexus. Tveka inte att kontakta mig om vi kan hjälpa dig med något. Du är alltid varmt välkommen du har vägarna förbi.

• Wik B
    Wik B skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Bemöttes som en kung och har alltid blivit bra bemött av alla inkl tidigare försäljare servicepersonal och övriga i lokalerna. Läs mer
  • Ogeborg L
    Ogeborg L skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra service, allt sköttes mycket bra och överlämnandet av den nya bilen var mycket proffsigt och snyggt ordnat allting. Även att vi kunde lämna in den gamla bilen till Service i samband med uthämtningen av den nya kändes mycket bra. Läs mer
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Nicole Koutoulakos en del av Lexus Stockholm Söder
    Fick service i absoluta världsklass från Nicole under hela tiden. Från första besöket till leverans av bil. Jag hade inte riktigt bestämt mig för Lexus utan tittade på 3-4 andra bilar men en stor anledning till mitt val av Lexus var kundbemötandet och miljön hos Lexus generellt men speciellt från Nicole.

Speciellt vill jag även lyfta det fantastika bemötandet när jag hämtade bilen. Otroligt bra.

Stort tack från en mycket nöjd ny Lexusfrälst Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra. Snabb återkoppling, personligt och proffesionellt. Läs mer
  • Kenneth E
    Kenneth E skrev om Joel Björnum en del av Lexus Stockholm Söder
    Han har fungerat bra under hela försäljningen. Läs mer
  • Andre P
    Andre P skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra, trevlig och engagerad säljare. Mycket bra! Läs mer
    2017-11-11 Maya T svarar Andre P
    Hej Andre! Tack för din recension! Jag är väldigt glad att du har valt Lexus som din nya tjänstebil. Hoppas du får mycket glädje med din Lexus!

• Sandell E
    Sandell E skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Hej,

Lars Sundberg är en av de mest pålitliga handlare jag någonsin träffat. Han har hjälpt mig i svåra situationer och alltid hittat en lösning för mina bilköp.

Faktum är att de senaste två bilarna jag köpt av Lars har jag helt osett köpt och litat på Lars ord. Bägge gångerna har jag varit mer än nöjd.

För en bra bilaffär kontakta Lexus och Lars. Läs mer
  • Lauritzens Åker Ab L
    Lauritzens Åker Ab L skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Tack för ett otroligt proffsigt bemötande Lasse!

Fler bilar kommer att köpas inom kort =)

Mvh Max Lauritzen,

L-CAB Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-10-20 Maya T svarar Mattias S
    Hej Mattias! Stort tack för att du har valt Lexus som din nya tjänstebil! Jag är glad att du gillade bemötandet. Jag hoppas att du får njuta av hösten fult ut med din Lexus.

Lars Sundberg
Nicole Koutoulakos