Lexus Stockholm Söder

Lexus Stockholm Söder

På Smista allé 30 i Segeltorp, hittar du Lexus Stockholms Söders nya anläggning. I toppmoderna, nybyggda lokaler har vi nybils- och begagnatförsäljning samt service- och skadeverkstad. Hit är du alltid välkommen att prata Lexus ta reda på vad som gör Lexus till bilmärket med Sveriges mest nöjda ägare. Vill du provköra en speciell...

223 omdömen om Lexus Stockholm Söder

Christian K
Skrev om Lexus Stockholm Söder

Bilhallen är fin och bra kundmottagning. Däremot kvalitet på utfört arbete är under all kritik. Två exempel pp min bil. När bromsarna skulle smörjas så missar de en viktig vital del på varje bromsok. Glidbultarna såg ut som att ha tillhört Vasaskeppet. De är ordenkligt rostangripna samt att ingen har försökt putsa upp dem eller kontakta mig för att byta dem. Kärvande ok till följd. Var inne för felsökning pga lysande varningslampor. Åtgärden skulle kosta 62000, efter att själv laddat batteriet och läst av felkoder själv...

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1311 omdömen 4.6 av 1311 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Joanka Del Carmen C

Bästa säljare!!! Fantastiskt bemötande oavsett tiden på dagen. Glad, lyssnande. Är super nöjd! Tack Maja.

gurra  s
Skrev om Lexus Stockholm Söder

Utmärkt bemötande. Erik Hjorth var otroligt kundorienterad och gjorde jätte bra jobb. Hjälpsam, positiv och proffsig. Stark rekommendation till Erik och teamet.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Erik O
Skrev om Lexus Stockholm Söder

Vi var inne med min frus Lexus för en reparation. Grymt bra bemötande och hantering. Aldrig kul att åka till verkstaden men personalens bemötande förvandlade ett initialt negativt ärende till en riktigt positiv upplevelse.

Ingemar S

Jag och min fru var ute och provade diverse olika SUV:ar och hamnade av en tillfällighet hos LEXUS vid Smista Alle. Vi hade ingen tanke att det skulle finnas en bil för oss där, vi var bara nyfikna. Lasse Sundberg kom fram och lyssnade noga på vad det var för egenskaper vår nästa bil skulle ha. Vi provade några olika modeller och fastnade för en LEXUS 450 H som vi provade. Den uppfyllde med god marginal de egenskaper vi hade specificerat. Vi hade en inbytesbil som vi inte kunde fastställa inbytesvärdet på, så affären...

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Rose L

Köpte ny bil och blev som alltid väldigt bra bemött. Bra service, kunskap och proffsighet👌🏼

Skoog A

Utmärkt bemötande, levde upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommenderas!

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Arvidsson O

Köpte en Lexus NX. Vi kände oss verkligen välkomna av Maya. Vi fick all den information vi behövde vid den genomgång som ägde rum i samband med att vi hämtade vår nya bil. Mycket trevligt bemötande och dessutom en helt oväntad present.

Lars M

Köpt en begagnad lexus. Ett trevligt och proffesionelt bemötande. Alla förväntningar uppfylda. En god upplevelse till stor del beroende på att jag är nöjd med bilköpet

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Anders B

Väldigt service-minded och kunnigt team.

Erik Å

Utmärkt bemötande från Lars med kollegor samtliga tillfällen jag var i kontakt med dem. Från inga förväntningar till att ha blivit ägare av en strålande Lexus som verkligen känns utmärkt i alla hänseenden. Från a till ö riktigt bra. Rekommenderar varmt Team Lars i Segeltorp. Tack för fint arbete. Keep it upp and climb to the top! :)

Christer R

Hämtar min sista GS450H nästa vecka, snyft. Lars är en av få försäljare jag verkligen trivs med. Resten av gänget är också oerhört trevliga.

Christer R gillar detta
Anna W

en Lexus trevligt hade föredragit kommunikation via mejl sist för telefon i samband med leverans. Nöjd

Christian K

SErviceinriktad. Lite svårt att förstå hennes svenska men annars suverän.

Lena Å

Jag köpte en Lexus. Jag blev mer positivt bemött än jag förväntat mig. Det var en bra upplevelse att köpa och ta emot en bil som levererats till mig. En god presentation av de väsentliga delarna av bilen för att kunna använda den på ett bra sätt.

Niklas F

Nicole gjorde ett förstklassigt jobb när jag köpte min bil hos Lexus Stockholm Söder. Jag hade höga förväntningar på Lexus då jag besökt Lexushandlare utomlands och tycker att Lexus Stockholm Söder levde upp till dom fullständigt.

Roger G

- En bil - På ett utmärkt sätt - Hämta bilen enl ök. Ja, absolut - Finns inte mycket att tillägga. En blomma till Nicole, bra jobbat :)

Irene S

Bokade och köpte en Lexus 300. Fantastiskt bemötande, alla såg oss direkt vi klev in. Maya Tomita Olsson gjorde ett proffsigt intryck på oss, vi gick hem och funderade men vi kände att en Lexus vill vi ha! Företaget och Maya levde verkligen upp till förväntningarna. Genomgången vid leveransen var fantastisk, kände att det inte var stressigt. Bästa bästa betyget till Maya! Med vänlig hälsning, Irene Samuelsson

John G

Vi köpte en ny Lexus 300h. Fantastiskt kundbemötande. Kunde inte vara nöjdare. Maya besitter otroliga kunskaper och sociala skills.

Stefan V

Trevligt och proffsigt bemötande, ett besök rekommenderas!

Tom H

Mycket bra service, det är företagets fjärde bil via Lars och fler lär det bli.

Firas Y

Trevlig person men ej har 100% koll på bilerna

Rickard H

Jag har under hela inköpsprocessen med Maya och hennes kollegor mötts av vänlighet, intresse och god förståelse för de frågor som uppkommit löpande. Jag är mycket nöjd med bemötande, engagemang och kunskap.

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Tack för din feedback, Rickard! Jag är så glad att du är nöjd med oss. Hoppas du får mycket glädje med din Lexus. Tveka inte att kontakta mig om vi kan hjälpa dig med något. Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

Alaa K

Han har jätte bra bemötande till kundervo och stor skillnad till andra kolleque som jobbar chef i Malmö

Peter C

Mycket trevlig och bra säljare

Annika E

Köpte ny bil och blev otroligt bra bemöttt på alla plan. Bara positivt att säga!

Björn B

Jag fick ett mycket bra bemötande av Maya Tomitaka Olsson. Det var ett genomgående bra bemötande från första kontakt tills det att bilen blev levererad. Har även i efterhand blivit uppringd av Maya, då hon ville veta om jag var nöjd med bilen. Mvh Björn B

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Stort tack för dina värma ord, Björn! Det är glädjande att du har valt Lexus som din tjänstebil av alla märken. Jag är bara ett samtal bort om du skulle ha några frågor framöver. Ha nu en fin vår! Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

Tuly C

He is a very nice guy! Very comparative, friendly, helpful! We had a very good experience with him!

Olofsson P

Toppklass alltid. Lättillgängligt, trevligt och helt utan bekymmer.

Thomas M

När jag kom in på Lexus Söder så såg Maya mig direkt och frågade hur hon kunde hjälpa mig. Då jag egentligen var ute efter en helt eldriven bil så var det inte självklart att jag tänkte köpa en Lexus, men på det sätt som Maya presenterade och informerade om den bil som som jag till slut köpte övertygade mig om att jag valde rätt bil. Mayas korrekthet och ödmjukhet gjorde stort i tryck på mig. Dagen efter besöket så mailade hon en offert som utlovat och efter några telefonsamtal samt mail var köpet klart. När jag sedan skulle...

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Tusen Tack för dina värmande ord, Thomas! Jag är mycket tacksam för din fina recension! Det var väldigt inspirerande att få lära känna dig. Jag hoppas att du kommer att ha många trevliga minnen med din nya fina Lexus. Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

Mikael H

superbra bemötande. hade inte förväntat mig detta. bra presentation och demonstration.

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Hej Mikael! Tack så mycket för dina vitsord! Och tack för att ni har valt Lexus av alla andra märken. Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

Kainulainen T

Hej Jag upplevde Maya Tomitaka som mycket professionell, jag som har företag tycker att vi har en del att lära oss av Maya T och kundmottagningen, Bra jobbat,Tack Mvh Tapio

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Stort Tack för dina fina kommentarer, Tapio, vad glad jag blir! Tveka inte att kontakta mig om din fru eller du har några funderingar kring bilen. Ni är alltid varmt välkomna! Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

Pettersson L

Bemötandet var bättre än mina högt ställda förväntningar.

Elisabeth Z

Min upplevelse av Lars Sundberg på Lexus Stockholm söder är att han är oerhört proffsig, trevlig. Man får ett jätte trevligt bemötande när man kommer in på Lexus. En fin anläggning med lyxkänsla. Jag är supernöjd.

Helen S

MAYA VAR EN BRA SÄLJARE, NOGGRAN, KUNNIG OCH AMBITIÖS

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Hej Helen! Stort tack för att du har valt Lexus som din tjänstebil! Hoppas allt är bra med dig och att du njuter av din bil. Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

Åke K

Mycket bra och proffsigt. Högsta betyg

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Hej Åke! Stort tack för dina fina ord! Låt mig veta om jag kan hjälpa dig med något. Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

John I

Supernöjd med allt! Bra bemötande under hela processen.

Christensson R

Mycket bra mottagande o service. En upplevelse att köpa bil!

Peter A

Väldigt trevlig, bryr sig väldigt mycket att allt blir bra, bra genomgång vid köp samt leverans.

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Tack så mycket för dina värmande ord, Peter! Hoppas du kommer att få många trevliga minnen med din snygga Lexus. Tveka inte att kontakta mig om du skulle ha några frågor framöver. Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

Classe H

Trevligt bemötande och smidig leverans av bilen , kan varmt rekommendera att göra ett besök hos lexus söder

Nord T

Behandlades som om jag vore en kunglighet. Aldrig tidigare fått ett bättre bemötande. Superlyxigt! Joel Björnum höll kontakt med mig via mail flera gånger per dag trots att han var på ledighet. Han är en klippa!

Thomas R

Ttevligt bemötande, kunnig säljare, bra info.

Eidebo U

Ett mycket kunnande och trevligt bemötande

Thomas E

Trevligt och proffesionellt bemötande!

Jonas H

Jag fick en servicenivå utöver det vanliga som jag fått hos bland annat AUDI. När min bil blev försenad med ett par dagar fick jag en lånebil utan kostnad. Att min Lexus är otroligt skön att köra gör inte saken sämre.

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Tack för dina fina kommentarer, Jonas! Hoppas du får mycket glädje med din Lexus. Tveka inte att kontakta mig om vi kan hjälpa dig med något. Du är alltid varmt välkommen du har vägarna förbi. Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

Wik B

Bemöttes som en kung och har alltid blivit bra bemött av alla inkl tidigare försäljare servicepersonal och övriga i lokalerna.

Ogeborg L

Mycket bra service, allt sköttes mycket bra och överlämnandet av den nya bilen var mycket proffsigt och snyggt ordnat allting. Även att vi kunde lämna in den gamla bilen till Service i samband med uthämtningen av den nya kändes mycket bra.

Joakim K

Fick service i absoluta världsklass från Nicole under hela tiden. Från första besöket till leverans av bil. Jag hade inte riktigt bestämt mig för Lexus utan tittade på 3-4 andra bilar men en stor anledning till mitt val av Lexus var kundbemötandet och miljön hos Lexus generellt men speciellt från Nicole. Speciellt vill jag även lyfta det fantastika bemötandet när jag hämtade bilen. Otroligt bra. Stort tack från en mycket nöjd ny Lexusfrälst

Emma S

Mycket bra. Snabb återkoppling, personligt och proffesionellt.

Kenneth E

Han har fungerat bra under hela försäljningen.