Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Haninge Torvalla Bil Haninge

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, 136 44 Handen — Visa karta

Det var här Torvalla bil startade 1980 som en alldeles vanlig bilverkstad för alla bilar och alla skador. Under åren som gått har verkstaden vuxit och nu är den både auktoriserad återförsäljare och certifierad märkesverkstad för flera bilmärken. Och vi har samarbetsavtal med alla försäkringsbolag.

Köp en Kia, Mazda, Fiat, Suzuki eller begagnad bil hos oss när du letar ny bil. Eller kom in till verkstaden med din Kia, Mazda, Subaru, Suzuki, Fiat eller Jeep för service eller reparation.

Vi har skapat en riktigt bra lokalkännedom under våra år i Haninge och vi kan stolt säga att vi har många lojala kunder som kommer tillbaka om och om igen!

Läs vad 321 kunder tycker om Torvalla Bil Haninge

• Tuula I
    Tuula I skrev om Torvalla Bil Haninge
    hade en vanligt däckbyte allt ok. bra bemötande. Bra.
  • Marie L
    Marie L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag kan bara uttrycka mig posetivt om torvalla bil. Trevliga ocg kunniga säljare. Man får snabbt hjälp om man har problem med bilen. Servicen är klockren
    Vid bilköp har allting gått så smidigt.
    Myket bra företag.
  • Peter S
    Peter S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Sist vi var på Torvalla var när det var däckbytardag. Väldigt bra att man har en helgdag för detta då det är svårt att komma ifrån jobbet många gånger. Vi har införskaffat flera nya bilar från Torvalla genom åren och alltid varit nöjda med bemötande och servicen.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Anders Ek kontaktade oss efter en mailfråga vi hade efter däckbyte. Han ringde min man snabbt och vi fick ett bra svar.
  • Bengt D
    Bengt D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Utmärkt, bra service och kunnig säljare.
  • Martin E
    Martin E skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fått hos Torvalla Bil i Haninge. Främst från Jakob eftersom han var säljaren jag hade kontakt med. Bra tålamod med tanke på alla frågor och funderingar som jag haft med bilköpet, men det var också det som fick mig att känna mig säker på mitt köp! Väldigt nöjd med bilen också för övrigt...!
  • Patricio R
    Patricio R skrev om Torvalla Bil Haninge
    Säljaren Gordon Gustafsson ger en utmärkt service och bemötande dock servicen från Verkstad är under allt kritik.
  • Eva-catrin F
    Eva-catrin F skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag är otroligt nöjd med det bemötande och den fina service jag har fått.
  • Hans F
    Hans F skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra efter som jag är ny kund här är det svårt att göra en bedömning.
    Men det som jag har gjort här, har det inte varit några problem.
  • Business & Concept Sweden Ab
    Business & Concept Sweden Ab skrev om Torvalla Bil Haninge
    Förträfflig service och mkt tillmötesgående personal. Superrnöjd. Andra nya bilen jag köper på mindre än 6 månader
  • Hampus D
    Hampus D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Först fick vi ett måndagsexemplar till bil, men Thomas Tell var mycket snäll och hjälpte oss! Stort tack till honom!
  • Dusan V
    Dusan V skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bemötandet från företaget var mycket bra och Gordon Gustafsson var mycket trevlig och kunnig när han sålde till mig en Fiat 500L
    Med vänlig hälsning

Dusan
  • Anneli G
    Anneli G skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag köpte en bil Suzuki swift, Jag är nöjd med bilköpet och det bemötandet som jag har fått av personalen.
    Jag rekomederar Torvalla Bil Haninge vidare.
  • Anders W
    Anders W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Säljare Jakob har på ett fördömligt sätt, hjälpt mig hela vägen i planerings- och beslutsprocessen vid mitt nybilsköp.
    Han har dessutom ett trevligt bemötande och har en bred kunskap om många olika bilmärken och modeller.
    För övrigt känner man sig alltid välkommen, av samtlig personal, när man kommer in i hallen. De hälsar och frågar om man behöver hjälp.
    Att jag nu har gjort mitt tredje nybilsköp på Torvala Bil är ingen slump.
  • Anna G
    Anna G skrev om Torvalla Bil Haninge
    Hej! Som Haningebo sen mer än femtio år var Torvalla bil lätt mitt val. Mitt val av en ny Suzuki Swift var också enkelt. Hade haft en mellan 1989 och 2010, och den hade varit en riktigt bra kompis. En av era försäljare charmade mig totalt! Nåja, jag blev fint bemött av en kunnig icke-macho säljare så jag fick svar på frågor om bl a kamremmen. Skönt den är borta! Var nästan det enda som behövde åtgärdas på den gamla trotjänarinnan. Och en s t o r bukett blomster fick jag som tack för affären! 😃 Jag gillar Torvalla bil som är ett personligt och lagom stort företag där kunden inte kommer i bort i en stor organisation. I sommar är det dags för verkstadsbesök. Hoppas det gör mig lika nöjd! Borde bli så.

Fint med pengarna till Barncancerfonden!
  • Panahy N
    Panahy N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Omtänksam och hjälpsam personal.
  • Ann B
    Ann B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Torvallabil har alltid trevlig personal. Har alltid varit nöjd när mina bilar har varit hos er
  • Terttu H
    Terttu H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra bemötande tog lite lång tid bara
  • Annica B
    Annica B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag är jättenöjd över service, bemötande, attityd mm
  • Leif B
    Leif B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Ett trevligt bemötande när jag kom dit som
    Kund första gången
  • Per B
    Per B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bästa bemötande man kan önska sig.
  • Hans J
    Hans J skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jättenöjd med Torvalla bil. Bra service och trevligt bemötande.
  • Patrick P
    Patrick P skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevlig personal och bra service.
  • Bengt W
    Bengt W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Vi är nöjda med jobbet, men uppmanar alla att kontrollera om de fått va de blivit lovade. Vi lämnade in bilen efter 9månader o de påstod att de varit generösa med att åtgärda den, då den var mer än ett år gammal.
    Stilla fråga: vet dom själv inte när jag köpt bilen eller??
    Dessutom skryter man med 2års o 3års garanti!?
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mycket nöjd med köpet och servicen hos Torvalla Bil.
  • Barbro J
    Barbro J skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra bemött.Trevlig försäljare .
  • Ali K
    Ali K skrev om Torvalla Bil Haninge
    Så nöjda från första mötet med en fantastisk säljare till hjälpen efterråt med alla våra frågor.
    Super nöjda👍
  • Ingamari L
    Ingamari L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag är mer än nöjd med kontakterna jag har haft hos er. Framför allt med Anders som sålde bilen till oss
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Torvalla Bil Haninge
    Hela processen med inlämning, reparation och hämtning fungerade smidigt och effektivt.
  • Karin H
    Karin H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra service på bilen och mycket trevligt bemötande från personalen!! Nöjd kund!
  • Leif L
    Leif L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag är inte kund. Någon annan har angett mitt telefonnummer. Trots upprepad mailkontakt med Haninge bil och löften om att uppgifterna ska ändras har så inte skett. Jag får fortfarande sms om bokade tider och annat.
  • Roger L
    Roger L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mycket bra service, trevlig personal, bra priser
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag trivs utmärkt bra med att vara kund hos Torvalla bil i Haninge
  • Lars F
    Lars F skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra service alla gånger vi lämnat bilen.
  • Anders V
    Anders V skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra mottagande, informativt om vad man gör och vad det kostar, trevlig personal, bra kommunikation
  • Frank S
    Frank S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Den var bra.inga problem allt gick som planerat.
  • Eva P
    Eva P skrev om Torvalla Bil Haninge
    Hitills har jag varit nöjd med Torvalla Bil Haninge
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Världsklass som vanligt! Bra service, trevlig personal och väldigt smidigt med serviceavtal.
  • 90 Grader Mätteknik Sverige
    90 Grader Mätteknik Sverige skrev om Torvalla Bil Haninge
    Tomas, klockren och skulle dock vilja med den personalen att flytta närmare stan.
  • Hökarängens Hemtjänst E
    Hökarängens Hemtjänst E skrev om Torvalla Bil Haninge
    God service, trevligt bemötande och väl utfört arbete.
  • Jane S
    Jane S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Otroligt bra service och vänligt bemötande
  • Tom D
    Tom D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Har aldrig haft några problem med varelse bli eller som kunde.
  • Christer L
    Christer L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra bemötande och service. Jag är mycket nöjd.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bästa hjälpen, Topp betyg, Alltid bra
  • Robert R
    Robert R skrev om Torvalla Bil Haninge
    En helt enastående försäljningsorganisation. Säljarna var otroligt pålästa och erbjöd en specifik lösning som passade mig perfekt. Supernöjd med mitt bilköp.
  • Anne E
    Anne E skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevlig bemötande i telefonen
  • Mats L
    Mats L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt bemötande, tydlig information och snabb och bra service.

I servicen så ingick tydligen karroseriinspektion som rapporterades vara utan fel, men det finns ju en buckla på bakre stötfångaren och en skråma på höger framskärm som vi har orsakat själva som borde ha upptäckts...
  • Mehmet M
    Mehmet M skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag och min sambo hade tänkt att köpa en ny familjebil, vi testade Torvalla bil. Vi stötte på Jacob som jobbar där och frågade om vi behövde hjälp, han hjälpte oss i ca en månads tid med att få bästa finansiering som passade oss bäst. Jag gick ut lycklig med med min nya bil och vi kan nog inte tacka honom nog för den tid och energi han lade ner på oss!
    Nästa bil blir där med utan att tänka på saken!
    Tack Jacob!

Mvh Mehmet & Sandra.
  • Nacka Service Center
    Nacka Service Center skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpt nya bilar allt funkade ganska bra många samtal fram å tillbaka har ej fått leverans av bilen men så här långt är det ok
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Vi köpet av bilen fick vi en bra bemötande. Uppföljningen efter köpet var också bra. Verkstaden har också visat på god service. Jag har inte behövt vänta och har alltid fått ett svar.
    Än så länge är jag nöjd.

Hantverkarvägen 30, 136 44 Handen