Torvalla Bil Haninge

Torvalla Bil Haninge

Det var här Torvalla bil startade 1980 som en alldeles vanlig bilverkstad för alla bilar och alla skador. Under åren som gått har verkstaden vuxit och nu är den både auktoriserad återförsäljare och certifierad märkesverkstad för flera bilmärken. Och vi har samarbetsavtal med alla försäkringsbolag.

Köp en Mazda, Fiat, Suzuki, Subaru, Jeep, Alfa Romeo eller begagnad bil hos oss när du letar ny bil. Eller kom in till verkstaden med din Mazda, Subaru, Suzuki, Alfa Romeo, Fiat eller Jeep för service eller reparation.

Vi har skapat en riktigt bra lokalkännedom under våra år i Haninge och vi kan stolt säga att vi har många lojala kunder som kommer tillbaka om och om igen!

Läs vad 711 kunder tycker om Torvalla Bil Haninge 2

2022-11-15 Insamlad av företaget
    Ville leasa en bil och fick hjälp av Enes som var otroligt behjälplig. Han gav det lilla extra och jag är supernöjd från första mötet med honom tills jag körde därifrån!
  • CHARBEL S
    2022-10-26 Spontant omdöme
    Jag köpte en Subaru WRX STI av Enes, som var väldigt trevlig och gav ett fint bemötande.

Litet strul med bilen löstes galant över ett samtal. Allt gott!
  • 2022-10-14 Spontant omdöme
    Det var första gången jag hade varit i Torvalla Bil Haninge och jag hade bästa säljare som jag hade träffat som heter Enes Kan. Jag rekommenderar verkligen att köpa bilar från detta bilföretag med bästa säljare Enes Kan.
    MVH
    2022-09-28 Spontant omdöme
    Idag hämtade jag min fjärde Mazda från Torvalla Bil. Precis som alla gånger, trevligt och smidigt samarbete tack för Enes.
    Både köp tidigare och leasing ( min tredje ) har gått jättebra, inga krångligheter vid återlämning.
    Tack så mycket!
    2022-09-28 Spontant omdöme
    Jag köpte en ny Subaru outback Limited av Enes på Torvalla bil.
    En bil jag tittat på länge. Den uppfyller alla de kriterier jag sökte. Enes var suverän och hjälpte mig göra en bra affär. Han hade bilen klar för leverans supersnabbt. Tog sig gladeligen den tid som behövdes för att gå igenom bilen och dess funktioner. Även efteråt har jag fått hjälp med bland annat montering av dragkrok. Och en blombukett som väntade hemma med en gratulation till nya bilen var pricken över i’et. Jag har fullt förtroende för Enes och torvalla bil i Haninge att ta hand om min bil framöver och är övertygad om att även min nästa bil kommer komma därifrån.
    2022-09-09 Spontant omdöme
    Min fru och jag köpte bil av, vad jag anser vara, årtiondets bilkrängare, Enes Can. Först köpte vi en bil av Enes som vi inte var nöjda med, han tog tillbaka den utan att blinka och trollade fram en bil som min fru ville ha och 'PUFF!' bara hunnit vända mig ett par gånger i sänghalmen när Enes ringer och säger att han har kirrat biffen! Otroligt kamratlig, pålitlig, charmig och känslomässigt engagerad lirare! Kommer alltid i framtiden köpa våra bilar utav Enes!
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Bra
    En bra bil

Bättre beg bil
    Kanon bra personal trevliga
    Tack för blommorna
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    På Torvalla Bil fick jag ett mycket trevligt och hjälpsamt och proffsigt bemötande.
    Jag är jätte nöjd med min nya Suzuki Swift en helt perfekt bil för mig.
    2022-08-18 Spontant omdöme
    Mycket nöjd med min leasingbil som Enes fixade till mig när det egentligen inte fanns några leasingbilar att tillgå i den kategori jag önskade. Mycket serviceminded och seriös! Jag kommer tillbaka!
    2022-06-30 Spontant omdöme
    Har köpt subaru outback av Enes.
    Trevligt bemötande men leversnsdatum ändrades från april till juni.
    Tillvalen var inte utförda när bilen skulle levereras. Valde Torvalla bil eftersom jag har haft tråkigare bemötande från Hedin bil.
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Säljaren var trevlig och mån om att jag fick en bra genomgång av bilens alla egenskaper och funktioner.
    2022-06-13 Spontant omdöme
    Köpte beg. bil av Enes som var mycket trevlig och professionell. Tillmötesgående och förstående på de frågor jag hade. Några fel som jag upptäckte på bilen fixades till utan kostnad för mig. Dessutom servad och besiktigad innan köpet slutfördes. Ett alltigenom proffsigt bemötande av Enes. Rekommenderas.
  • Jonathan Edmond K
    2022-05-30 Spontant omdöme
    Var o köpte en Suzuki Vitara från Enes, allting kändes super trygg, jag var väl bemött, han är kunnig och förstående till alla mina frågor och tog sin tid att förklara hur allting fungera på bilen innan jag körde iväg. Kan varmt rekommendera att göra affär hos Torvalla bil i Haninge
    2022-05-15 Spontant omdöme
    Hej!
    Åkte upp från Göteborg och hade redan betalt min bil. Dom var jätte trevliga och erbjöd sig även att hämta upp mig. Efter ett par dagar började dock en motorlampa att lysa och då jag blev orolig tog jag per Mail kontakt med Mino på Torvalla Bil. Han svarade otroligt skyndsamt och trevligt och hänvisade mig till verkstad för undersökning och om fel uppdagades erhålla offert från verkstaden. Efter 2 dagar så släcktes dock lampan varför vi avvaktar tills vidare. Jag känner 100% nöjd avseende köp samt efterföljande handlingar avseende hjälp och min nästa bil skall inhandlas där med
    2022-05-13 Insamlad av företaget
    Utmärkt bemötande och förtroende fullt när jag köpte en bil.Väldigt nöjd.
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Smidigt och professionellt!
    Allt gick väldigt bra med Torvalla bilen i Haninge! Tack Peter!
    2022-04-23 Insamlad av företaget
    Bra bemötande av kunder! Säljare var trevlig och kunnig, affären glordes på ett trygg och snabbt sätt
    2022-04-23 Insamlad av företaget
    Jätte bra av Filip motsvara mina förvantningar köpte s-cross med allt lullilul kört 40 mil nu.
    2022-04-22 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra service. Kändes som ett tryggt mottagande och köp
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Väldigt positivt ,vänligt bemötande.
    Köpte en Suzuki Cross.Säljaren tog sig ordentligt med tid att demonstrera bilens väsentligaste funktioner,
  • MATHIAS T
    2022-04-11 Spontant omdöme
    Bara nöjd. Trevligt och professionellt bemötande på alla sätt.
    2022-04-08 Spontant omdöme
    Jag blev bemött på ett trevligt och bra sätt. Superbra hantering av mitt bilköp. Tack Enes för bilköpningen och allt🙂
    2022-04-01 Spontant omdöme
    Mycket bra köp av bil. Swift drar lite bensin och är kul att köra. Liten men vi får plats och jag är ca 1.85. Tack Enes!
    2022-03-12 Insamlad av företaget
    Vi fick ett väldigt fint bemötande när vi klev in första gången vi var där. Enes Kan tog emot oss, och var mycket trevlig och informativt. Besöket slutade med att vi hade en ny bil.
    2022-02-25 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött på ett jättefin och trevligt sätt. Personalen var jättesnälla och brydde sig verkligen om sina kunder. ☺️
    2022-02-25 Insamlad av företaget
    Superbra bemötande och hantering av mitt bilköp.
    2022-02-15 Spontant omdöme
    Otrolig bra hjälp och service fick vi av Enes. Var tydlig och väldigt hjälpsam! Otroligt nöjd med min bil :)
  • Erland B
    2022-02-05 Spontant omdöme
    Torvalla bil och Enes Kan har varit mycket trevliga att hatt göra med. Bra förklaring. Det gick lätt att komma överens om några extra detaljer. Perfekt att serviceverkstaden också har ett mycket trevligt bemötande och fixade en lånebil fast det inte var förbeställt. Allt välgjort och framför allt. Jag stortrivs med min bil!
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Bemöttes på ett mkt trevligt sätt av en trygg och kunnig säljare, Enes Kan.
    Väldigt hjälpsam och noggrann som gick igenom allt kring bilköpet.
    Ordnade 2 nya sommardäck då 2 av dem var mindre bra.
    Dessutom så skickade säljaren blommor och gratulerade till det nya bilköpet.
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och bra service
    2022-01-30 Insamlad av företaget
    Fick ett bra bemötande och svar på de frågor jag hade.
    Rekommenderas varmt.
    Köpte suzuki och är supernöjd med allt. Tack igen Mino el masri det var trevligt att köpa bilen utav dig.
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Vänligt, ingen överdrivet säljarsmöreri.Den som jag blev bemött av var lugn trevlig och förtroendeingivande.
    Hoppas naturligtvis att min bil håller 😂
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Had a good experience of buying car from Torvalla Bil recently. Salesperson Enes Kan was professional and provided good customer experience.Looking forward for some good after sales service as well.
  • LENNART B
    2022-01-14 Spontant omdöme
    Om det är någon som kan, så är det Enes Kan. ;)
    Trevlig och okomplicerad säljare som jag kan rekommendera till alla som besöker Torvalla Bil i Haninge.
    Normalt kör jag en analog bil från 80-talet, Volvo 245... still going strong med 18K/mil... men förarsätet snett så varför inte en fabriksny bil?
    Kollade in Subarus modeller och fastnade för en XV, det var bara att slå till, så tre månader senare så sitter jag i ett rymdskepp och undrar vad som hänt :O
    Tack Enes.... toppenval!
    2021-12-21 Spontant omdöme
    Enes var trevlig i sitt bemötande och agerade väldigt proffsigt. Smidig och schysst affär. Rekommenderar absolut Torvalla Bil i Haninge
    2021-12-21 Spontant omdöme
    Jättenöjd med "min" säljare Enes! Inte påflugen eller så. Hjälpsam och kunnig från början tills... nu. Vet var jag ska vända mig vid nästa bilbyte! Rekommenderas varmt.
    2021-12-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra information av säljaren Filip Gunnarsson. Han visade hur bilen fungerade under 1 1/2 Tim. Detta var mycket viktigt för mig med denna nya bil med alla finesser. Det har hänt mycket på bilfronten från min 9 år gamla Suzuki till denna 1 år gamla Suzuki. Viktigt också att bilen ej är för bred. Den måste kunna komma in i mitt garage från 1960-talet. Tänk på att halva befolkningen är kvinnor. Vi gillar röd färg på bilar,då syns vi bra. Hybrid är bra för klimatet. Inget skryt med vräkig bil. Viktigt att kunna parkera lätt. Bra att förarsitsen går att fälla långt bakåt. Detta är bra vid paus under långfärd.
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Bra till och med mycket nöjd med bemötandet Köpte en Suzuki Swift roch är jättenöjd .
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Bra och snabb service vi är jätte nöjda med vårt köp och väldigt proffsigt bemötande
    2021-12-11 Insamlad av företaget
    Som alltid levererar Torvalla bil extremt bra service. Mycket trevlig personal som vet hur man får till det där lilla extra för kunden 👌🏻😊
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Bästa tänkbara bemötande av superproffsig personal.
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande, personligt och service inriktade.
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig personal och bra bemötande.
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    Bästa mottagning, bra service och bra information, svarar på alla frågorna om man är osäkert.
    Bra servis. Bra personal Köpte Suzuki vitara
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    Otroligt trevliga och serviceinriktade.
    Att överraska med att skicka en stor blombukett och gratulera till bilköpet visar på kundvård i världsklass.
    Kunder kommer gärna tillbaka.
    Tack!!
    2021-11-28 Insamlad av företaget
    Trevlig kunnig personal. Bra leveranstid
    2021-11-26 Insamlad av företaget
    Tredje bilköpet från Torvalla bil. Vid varje bilköp så har Filip gett bästa tänkbara service. Hel nöjd
  • ANN MONICA P
    2021-11-22 Spontant omdöme
    Så nöjd med allt. Trevligt bemötand, snälla och omtänksamma. De har hela tiden hjälp till vid frågor efter köpet. Återigen så nöjd.
    2021-11-16 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Jag var mest för att titta lite på bilar. Jag ville ha en automat som inte körs på disel. Jag hittade med försäljarens hjälp. en bil som passar mig.