Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Haninge Torvalla Bil Torvalla Bil Haninge

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, 136 44 Handen — Visa karta

Det var här Torvalla bil startade 1980 som en alldeles vanlig bilverkstad för alla bilar och alla skador. Under åren som gått har verkstaden vuxit och nu är den både auktoriserad återförsäljare och certifierad märkesverkstad för flera bilmärken. Och vi har samarbetsavtal med alla försäkringsbolag.

Köp en Kia, Mazda, Fiat, Suzuki eller begagnad bil hos oss när du letar ny bil. Eller kom in till verkstaden med din Kia, Mazda, Subaru, Suzuki, Fiat eller Jeep för service eller reparation.

Vi har skapat en riktigt bra lokalkännedom under våra år i Haninge och vi kan stolt säga att vi har många lojala kunder som kommer tillbaka om och om igen!

Läs vad 461 kunder tycker om Torvalla Bil Haninge

• Manil Dharshini E
    Manil Dharshini E skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpte en KIA CEED och det var mycket bil för pengarna. Kanon bra bemötande av personal då de är väldigt trevliga, hjälpsamma och experter inom sina områden. Jag är otroligt nöjd med mitt köp och har rekommenderat flera att gå till Torvalla bil och endast Torvalla bil om de vill göra en kanonbra deal. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Torvalla Bil Haninge
    KIA ceed 1,4 Helnöjd med säljarens mottagande. Inte påträngande på något sätt. Informerade oss på ett lugn sätt. Stressade oss inte. Vi kan rekommendera er. Läs mer
  • Susanne J
    Susanne J skrev om Torvalla Bil Haninge
    De är professionella. Jag skulle rekommendera dem. Läs mer
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra bemötande personal.
    Fått svar på alla frågor som kunde besvaras. Läs mer
  • Vestergren Hans V
    Vestergren Hans V skrev om Torvalla Bil Haninge
    I samband med köp av ny bil upplevde jag bemötandet mycket positivt och seriöst. Läs mer
  • Tappani M
    Tappani M skrev om Torvalla Bil Haninge
    Ett proffsigt bemötande och stort engagemang i att erbjuda en bra och trygg bilaffär. Läs mer
  • Wayd Ab W
    Wayd Ab W skrev om Torvalla Bil Haninge
    mycket bra kund servis och ärliga säljare .tackar tomas för hjälpen. Läs mer
  • Per-Erik S
    Per-Erik S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra bemötande och stort engagemang i att erbjuda mig en bra och trygg bilaffär som passar mina ekonomiska ramar! Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag hade tidigare sett en annons på nätet on en Cia Ceed,en special version som väckte mitt intresse så jag bestämde mig för att åka och titta på den.Kommer in i nybilshallen och ser några huvuden som åker upp,Välkommen vill du ha hjälp med ngt hör jag en röst,som om jag hade smygit in på ett förbjudet område.Nä jag ska bara titta lite svarade jag.Hur ska jag veta om jag behöver hjälp om jag inte vet vad som finns tänker jag och fortsätter mot mitt tilltänkta objekt.Efter en stunds kikande,klämmande och mätande kommer jag fram till att bilen funkar för familjens behov,har gott om utrustning och ett tilltalande pris,så jag letar upp en säljare och ber om en provkörning av bilen.Efter 20min kommer jag tillbaka och har insett att jag förmodligen inte kommer att få mer bil för pengarna,så jag slår till.(Man är väl aldrig riktigt nöjd oavsett.)
    På det hela taget så funkade det väldigt bra,jag är så nöjd man kan begära med dom kriterier jag hade satt upp från början(budget,storlek,utrustning och garantier).Efter köpet har jag varit väldigt nöjd med bilen. Läs mer
  • Bengt Lennart J
    Bengt Lennart J skrev om Torvalla Bil Haninge
    Ett proffsigt bemötande både inför, vid köp, vid överlämnande av bil och efter leverans. Stort plus för att det ej har varit påträngande. Läs mer
  • Christina A
    Christina A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Vid köp av ny bil frågades det först efter våra behov och därefter visning av fordon. Mycket trevligt bemötande. Inga väntetider på personal. Kunnig och seriös bildförsäljare. Lätt att ni er på telefon och få hjälp. Läs mer
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Torvalla Bil Haninge
    bilköpet fungerade utan minsta friktion.
    visste dock redan vad jag skulle ha.
    trevligt bemötande. Läs mer
  • Ann Ö
    Ann Ö skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bemötandet har varit väldigt bra från första stund. Även andra frågor som uppståt efter hand har behandlats snabbt. Läs mer
  • Tony Å
    Tony Å skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bästa servisen både före och efter köp. Läs mer
  • Pontus Ö
    Pontus Ö skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra och trevligt bemötande av personalen. Trots att det strulade till sig med leveransdatum löste de det hela med bl a lånebil. Rekommenderas! Läs mer
  • Leif N
    Leif N skrev om Torvalla Bil Haninge
    En mycket positiv och serviceinriktad säljare. Vänlig och tillmötesgående på alla sätt. Ingav stort förtroende och han var pedagogisk informativ. Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Allt med bilköpet var jättebra Läs mer
  • Telectra Konsult Ab T
    Telectra Konsult Ab T skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bemötandet har varit förstklassigt vi inköpet av min nya bil samt även vid den första kontakten med serviceavdelningen. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Fernando Erik S
    Fernando Erik S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mkt Bra bemötande samt är till 100% belåten med affären!
    Då det är min 5e KIA så vet jag viken Kvalite jag har!!!
    Kommer att fortsätta med detta bilmärke till min död,så det så!
    MVH FdeS Läs mer
  • Bo Lennart Nilsson B
    Bo Lennart Nilsson B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mycket serviceinriktade på ett bra och angenämt sätt.

Uppföljningensundersökningen bör kompletteras med svarsalternativet ej relevant Läs mer
  • Hsb Södertörn H
    Hsb Södertörn H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Väldigt bra bemötande ifrån säljaren. Inköp av en ny bil som uppfyllde våra önskemål. Från start till leverans har allt fungerat perfekt.

Inget gick fel, inget vi behövde ändra eller känna att vi inte fick, ställde upp med extra tillkommande önskemål ifrån oss
    (som stripning).

Stort tack !!!! Läs mer
  • Mona E
    Mona E skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpt ny Kia hos Thomas. Superbra bemötande.
    Bra förklarat vad som ingår i köpet och jättebra genomgång av bilen vid leverans.
    Jättenöjd och kan varmt rekommendera Torvalla Bil för bilköp. Läs mer
  • Gerd F
    Gerd F skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har fått hjälp med att köpa en ny bil, en Kia Niro hybrid.
    Är nöjd med servicen från företage, dock ett fel med främre stolsitsar där värmen inte fungerar rätt.
    Vi väntar på att få det åtgärdat något som service inte kunde fixa på plats.
    Delar är beställda från Kia, vi vet inte hur lång tid det tar.
    Det är vår nu så vi kommer väl inte att använda värmen men det ska funka på en ny bil tycker vi. Läs mer
  • Mikael Wathier D
    Mikael Wathier D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har köpt en bil av Filip Gunnarsson. Företaget och Filip har lyckats överträffa mina förväntningar som kund. Filip är en mycket bra representant för företaget. När jag skulle provköra bilen så fanns inte en sådan modell tillgänglig. Jag fick då provköra en anställds bil istället. Bemötandet och den höga servicegraden har varit utmärkt. Jag är en mycket nöjd kund och ett glödande fan. Jag kan mycket väl rekommendera Torvalla bil till mina vänner. Läs mer
  • Åke T
    Åke T skrev om Torvalla Bil Haninge
    Snabb, initierad och mycket vänlig försäljare. En försäljare mån om kundens tilltänkta val av bil. Förhörde sig nogsamt om vad jag ville ha och hur bilen skulle användas. Därefter en diskussion om olika val. Läs mer
  • Kati S
    Kati S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Rekommenderas. Kompetent försäljare och bra bemötande. Läs mer
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Torvalla Bil Haninge
    Blivit bättre på CRM. Marknadsföring bra, bemötandet bättre. Läs mer
  • Widarsson Barbro W
    Widarsson Barbro W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Hej! Onsdag 7 mars så kom jag till Torvalla Bil för att titta och ev. köpa en bil. Jag möttes av Anders Ek och fick ett vänligt bemötande. Vi pratade om allt möjligt men förstås mest om bil. Jag bestämde mig ganska snabbt för att köpa en ny Kia Venga.
    Jag fick provköra och kände direkt att detta var en bil för mig. Fick också ett bra pris och eftersom det var kampanj fick jag vinterdäcken " på köpet". Det passade bra eftersom jag planerade en resa norrut under påsken. Anders Ek skulle göra en operation och vara sjukskriven en tid men tog sig ändå tid så bilen kunde levereras måndag 12 mars. Innan jag åkte norrut så tog Anders Ek kontakt och jag fick ställa mina små frågor och funderingar. Jag kände att trots att jag inte är så kunnig inom bilbranschen så lyssnade Anders Ek och gav goda råd och stöttade och tog bort eventuella orosmoment. Jag blev även glad när det en vecka efter bilköpet kom blommor från Torvalla Bil! Nu idag tisdag 10 april ska jag åka till verkstaden och träffa Fredrik"Åke"Åkesson. Jag ska få hjälp med att smörja låset på förardörren som är lite kärvt. Ena sommardäcket kändes lite luft i så det ska fixas och däcken skiftas. Jag är mycket nöjd med min bilaffär, det ekonomiska upplägget samt bemötandet. Känner mig trygg med min KIa Venga och Torvalla Bil. Läs mer
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har bokat ett leasingavtal på en KIA Soul. Jag är väldigt nöjd med både bemötande och service i samband med detta. Läs mer
  • Linden Johan L
    Linden Johan L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bemötandet från Torvalla bil var av yppersta klass. Säljaren Peter Sved svarade tålmodigt på mina frågor och guidade mig igenom bilköpet. Ett riktigt proffs. Jag har tidigare sex nya bilar; Toyta och Volvo. Torvalla bil och Kia gjorde tillsammans att jag förmodligen bytt märke för all framtid. Jag köpte en Kia Sportvagon Laddhybrid med bägge tilläggspaketen samt ytterligare utrustning.
    Sammanfattningsvis är Torvalla Bil den bästa bilfirma jag besökt och kommit ut med en bil ifrån. Läs mer
  • Berit L
    Berit L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mitt svar avser försäljning. Jag var ute efter ny bil, visste vad jag ville ha och fick väldigt god service. Leverans enl överenskommelse och hela tiden ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • Wendelius Passersystem Ab W
    Wendelius Passersystem Ab W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt och bra bemötande kunnig personal och treliga lokaler

i köpte 2 nya bilar och har redan behövt besöka ekstaden för Skade besiktning bra bemötande på båda delarna Läs mer
  • Bagge Lennart B
    Bagge Lennart B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande under hela processen. Läs mer
  • BIRGITTA MARGARETA M
    BIRGITTA MARGARETA M skrev om Torvalla Bil Haninge
    Hade så bra kontakt med bilsäljaren förra gången jag köpte bil så därför gick jag tillbaka till honom vid detta bilinköp. Läs mer
  • Åström Kjell Å
    Åström Kjell Å skrev om Torvalla Bil Haninge
    Nybilsköp; Kia Niro. Snabbt och enkelt att få en provkörning. Engagerad säljare som kom med kreativa lösningar kring hantering av inbytesbil. Erbjöd support vid ev. privatförsäljning.Bra genomgång vid hämtning. Och efter några dagar anlände en stilig blombukett med lyckönskningar till det nya ägandet. Kul! Läs mer
  • Frida R
    Frida R skrev om Torvalla Bil Haninge
    Min 4:e bil som jag köper av Peter sved, alltid bäst på allt & super trevlig, bemöter sin kund perfekt i alla lägen👌 Läs mer
  • Sadat H
    Sadat H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra bemötande från den trevliga personalen Läs mer
  • Zoltan K
    Zoltan K skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt och mycket professionellt bemötande snabbt effektivt men ändå mycket noggrant Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Helt ok.
    Väldigt positivt bemötande, inget negativt har jag märkt, tydliga och håller vad som lovats. Läs mer
  • Andersson Niclas A
    Andersson Niclas A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Detta var mitt första besök hos Torvalla Bil i Haninge som jag har hört mycket gott om sedan tidigare. Jag kan bara instämma och är mycket nöjd med allt som rörde mitt köp av en ny KIA Optima PHEV Läs mer
  • Hjelmérus Urban Per Alfred H
    Hjelmérus Urban Per Alfred H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Nöjda med bilköpet, instruktionsboken förfärligt ostrukturerad och svårläst. Gäller KIA Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Har enbart positiva erfarenheter av Torvalla Bil Haninge. Det är nu den 5:e bilen jag
    köpt där, det säger väl allt. Läs mer
  • Anette F
    Anette F skrev om Torvalla Bil Haninge
    Har köpt en ny bil, Kia rio. Tycker att vi fick ett jättebra bemötande och snabb leverans och är nöjd med bilen. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Torvalla Bil gjorde en snabb och bra leverans av vår nya bil. Vi är helnöjda p Läs mer
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Torvalla Bil Haninge
    det var ett bra bemötande hela vägen Läs mer
  • Solic Moana S
    Solic Moana S skrev om Torvalla Bil Haninge
    brabrabramycketbrajajajatoppentoppenjajajalalala!!!!! Läs mer
  • Björkman Benny B
    Björkman Benny B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Har köpt en KIA Niro
    Inga problem beställde en bil betalade sen inga större märkvärdigheter. Läs mer
  • Eva G
    Eva G skrev om Torvalla Bil Haninge
    En spännande process allt ifrån premiärvisningarna och utmärkt dialog med Torvalla bils säljare.

Vi är nöjd kund. Torvalla bil har sänt fin blomma med grattis till nya bilen.

Jenny K har dörren öppen för frågor på funktioner. Hon har gjort en genomgång vid leveransen. P g a förkylning mm har vi inte hunnit med allt. Vi är säkert välkomna med frågor trots dröjsmålet. Läs mer
  • Nordic Holistic Care Ab N
    Nordic Holistic Care Ab N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Utmärkt! bra stöd och bemötande. Bra service Läs mer
  • Süld Jennie S
    Süld Jennie S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt bemötande, kunnig säljare, fina lokaler och väldigt nöjd kund Läs mer

Hantverkarvägen 30, 136 44 Handen