Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Haninge Torvalla Bil Torvalla Bil Haninge

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, 136 44 Handen — Visa karta

Det var här Torvalla bil startade 1980 som en alldeles vanlig bilverkstad för alla bilar och alla skador. Under åren som gått har verkstaden vuxit och nu är den både auktoriserad återförsäljare och certifierad märkesverkstad för flera bilmärken. Och vi har samarbetsavtal med alla försäkringsbolag.

Köp en Kia, Mazda, Fiat, Suzuki eller begagnad bil hos oss när du letar ny bil. Eller kom in till verkstaden med din Kia, Mazda, Subaru, Suzuki, Fiat eller Jeep för service eller reparation.

Vi har skapat en riktigt bra lokalkännedom under våra år i Haninge och vi kan stolt säga att vi har många lojala kunder som kommer tillbaka om och om igen!

Läs vad 360 kunder tycker om Torvalla Bil Haninge

• Peter P
    Peter P skrev om Torvalla Bil Haninge
    Personalen på Torvalla Bil i Haninge var väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Jag förstod inte att jag skulle behöva en lånebil , men det organiserades snabbt även fast jag hade hund. Allt gick att lösa!
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag köpte en ny Mazda X3
    Högt betyg på service,bemötande, trygg affär Information m.m
    Jag rekommenderar köp på Torvalla Bil Värmdö
  • Pia B
    Pia B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag köpte en Fiat Panda Cross från Torvalla Bil på Värmdö och var mycket nöjd med bemötandet från start till mål.
  • Ola B
    Ola B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpte bil över telefon så alla papper sköttes över mail. Fungerade perfekt ,kontaktades när bilen var klar att hämta.
  • Marita M
    Marita M skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt och professionellt bemötande!
  • Peter N
    Peter N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Väldigt hjälpsamma och serviceminded när jag köpte min nya Jeep Renegade
  • Marie W
    Marie W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Till er information så heter jag Mari UTAN E!
    Jag skall lämna in bilen den 16/10-17.
    Men första mötet var ok.
  • Johann H
    Johann H skrev om Torvalla Bil Haninge
    lämnade min Mazda BGP977 för åtgärd på larmet döda vinkel som larmar utan att bil kör om.Vid färd från verkstad uppstod samma fel igen direkt och vid flertal tillfällen.
  • Göran S
    Göran S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har ingen upplevelse av Torvalla Bil Haninge eftersom jag aldrig har haft kontakt med dom
  • Nils A
    Nils A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Vänligt och engagerat bemötande
  • Karin S
    Karin S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Ett kanonställe! Köpte min Fiat här förra året, o fick ett fantastiskt bemötande. Är supernöjd med alla!
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Har köpt en KIA .Har fått ett underbart bemötande. Har åkt ditefteråt för att fråga om bilen.Har alltid fått hjälp.
    Både min Sambo och jag själv tycker att det är ett kanonföretag.
    Kan alltid rekommendera företaget
  • Mansueto D
    Mansueto D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpte en ny bil.Trevligt bemötande,kunnig försäljare.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har köpt bil där två gånger och varit väldigt nöjd med den behandling jag fick från säljaren. Med verkstaden har det varit mest positivt utom en gång då jag hade problem med att få igenom en reparation av bromsskivor då de hade blivit skeva trots att bilen hade gått väldigt få mil. Efter konversation med verkstadschefen kom vi överens. Kommer säkert att återkomma om det blir nya affärer till Torvalla i Haninge
  • Helen W
    Helen W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Vi köpte två bilar och fick ett mkt bra bemötande och service i och med detta. Vid service eller byte av däck har vi blivit vänligt bemötta och med bra service. Dock har jag en nu en mindre krockskadade på min bil som jag försöker få en kostnadsbedömmning på och där är återkoppling dålig. Jag har varit i kontakt med skador@torvallabil, men får ingen respons. Överlag är vi mycket nöjda.
  • Michael A
    Michael A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Krockade med bilen i början på mars 2017, skulle få tid på verkstad i april, slutet på april var jag på personligt besök och blev lovad att dom snart skulle återkomma.
    I början på juni skickade jag ett mail via hemsidan och ifrågasatte när dom skulle återkomma. Har ännu inte fått svar den 12 juni och får nu ett mail från Reco att ni blivit ombedda av Torvalla Bil att ta kontakt med mig, jag kommer då till denna sida där dom ska betygsättas.
    Det vore faktiskt bättre om Torvalla Bil kontaktade mig personligen och ordnade upp det här, vi har faktiskt köpt bilar för mer än 500.000:- av dom det senaste året.
  • Anna L
    Anna L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från Torvalla bil när jag köpte min Suzuki Baleno i oktober 2016. Inget att anmärka på -- två småsaker -- -i annonsen stod att man skulle få med ett "kit " med resebag, parably mm till ett värde -- några tusen? -- det fanns inte och det var inte tal om att det skulle komma senare. Ingen annan ersättning erbjöds. Ändå nöjd med att jag fick en viss rabatt på takräcke.
    ---+ när vi skulle hämta bilen var det något i elsystemet som inte fungerade -- vi fick vänta ca 45 min på att verkstan skulle fixa det.
  • Johan D
    Johan D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra och vänligt bemötande. Bra service. Däremot inte hundra procent koll på detaljer.
  • Malin D
    Malin D skrev om Torvalla Bil Haninge
    De är toppen😊 Trevlig personal och fina bilar.
  • Björn Ö
    Björn Ö skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt o bra bemötande av deras personal.
  • Christina S
    Christina S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra bemötande och engagemang där jag som kund känner mig i centrum. Även efter affären är gjord.
  • Hans L
    Hans L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag kan bara säga: Högsta betyg på allt. Jag har bytt bil där vartannat år i över 20 år och kan inte tänka mig något annat.
  • Mårten A
    Mårten A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpt en fiat 500 av dem, deras bemötandet var vänligt, trovärdigt och professionellt
  • Anna R
    Anna R skrev om Torvalla Bil Haninge
    Verkligen nöjd av torvallabil ! Bra bemötande , trevliga människor och snabbt hjälp .
  • Bertil G
    Bertil G skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra och trevligt bemötande vid nybilsköp med inbyte av gamla bilen.
  • Dani T
    Dani T skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mycket trevlig säljare, noggran och kompetent personal, levererade som utlovat
  • Reza M
    Reza M skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag blir alltid mycket väl bemött av mycket kunnig, hjälpsam och trevlig personal.
    Jag bruka serva min bil och ringa om jag har upptäckt något problem med bilen eller måste uppgradera bilens elektronik.
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Har blivit mycket väl bemött och är en nöjd kund. Verkstaden har gjort ett bra jobb och när jag hörde av mig kring en förlust av en list, blev jag lovade en ny.
  • Lindalens Städ & Hemtjänst
    Lindalens Städ & Hemtjänst skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra service, snabba tider på servisar
  • Lars H
    Lars H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köp av ny bil. Mycket strul och ej uppfyllda löften.
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra service, trevlig personal.
  • Rolf N
    Rolf N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bemötandet och servicen var mycket bra vid mitt nybilsköp. Så här långt är jag helnöjd med mitt köp.
  • Nadjah N
    Nadjah N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har alltid blivit bemött på ett riktigt bra sätt. Kompetent personal och trevlig personal som är tillmötesgående.
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Dåligt kund bemötande i reseprionen på tillbehör samt att säljaren släppte allt när kontraktet var signierat.
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Torvalla Bil Haninge
    Hej! Ledsen att jag återkommer så sent.
    Torvalla Bil i Hanige var inget annat än hur bra som helst när jag köpte min senaste Suzuki, mycket vänligt bemötande.
  • Tord S
    Tord S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag gick in för att köpa ny bil,fick genast mycket bra bemötande.Säljaren tog sig god tid med mej.Jag beställde en bil som tillslut kom.Har haft bilen ett halvår nu så ingen service o dyligt har skett.Tutar o kör med ett leende.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Suveränt bemötande av personal på Försäljning respektive Verkstad.
    Jag har köpt en Mazda6 2017 och fått diverse utrustning eftermonterad.
  • Tonny N
    Tonny N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Alltid bra service och trevligt personal.....inget att klaga på alls...:)
  • Kristian Ö
    Kristian Ö skrev om Torvalla Bil Haninge
    Min kontakt gällde ett eventuellt byte av bil och den första säljaren vi träffade svarade inte upp till mina förväntningar och de främst gällande återkoppling från personen. Vi blev lovade att han skulle återkomma med förslag på byte, men som sagt ingen återkoppling blev av. Vi tog då kontakt med den som sålde bilen till oss och där fick vi väldigt bra hjälp och jag upplevde att han var lyssnande och gav snabb och bra återkoppling. Mitt betyg nedan blir således en sammanvägning av detta.
  • Tuula I
    Tuula I skrev om Torvalla Bil Haninge
    hade en vanligt däckbyte allt ok. bra bemötande. Bra.
  • Marie L
    Marie L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag kan bara uttrycka mig posetivt om torvalla bil. Trevliga ocg kunniga säljare. Man får snabbt hjälp om man har problem med bilen. Servicen är klockren
    Vid bilköp har allting gått så smidigt.
    Myket bra företag.
  • Peter S
    Peter S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Sist vi var på Torvalla var när det var däckbytardag. Väldigt bra att man har en helgdag för detta då det är svårt att komma ifrån jobbet många gånger. Vi har införskaffat flera nya bilar från Torvalla genom åren och alltid varit nöjda med bemötande och servicen.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Anders Ek kontaktade oss efter en mailfråga vi hade efter däckbyte. Han ringde min man snabbt och vi fick ett bra svar.
  • Bengt D
    Bengt D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Utmärkt, bra service och kunnig säljare.
  • Martin E
    Martin E skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fått hos Torvalla Bil i Haninge. Främst från Jakob eftersom han var säljaren jag hade kontakt med. Bra tålamod med tanke på alla frågor och funderingar som jag haft med bilköpet, men det var också det som fick mig att känna mig säker på mitt köp! Väldigt nöjd med bilen också för övrigt...!
  • Patricio R
    Patricio R skrev om Torvalla Bil Haninge
    Säljaren Gordon Gustafsson ger en utmärkt service och bemötande dock servicen från Verkstad är under allt kritik.
  • Eva-catrin F
    Eva-catrin F skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag är otroligt nöjd med det bemötande och den fina service jag har fått.
  • Hans F
    Hans F skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra efter som jag är ny kund här är det svårt att göra en bedömning.
    Men det som jag har gjort här, har det inte varit några problem.
  • Business & Concept Sweden Ab
    Business & Concept Sweden Ab skrev om Torvalla Bil Haninge
    Förträfflig service och mkt tillmötesgående personal. Superrnöjd. Andra nya bilen jag köper på mindre än 6 månader
  • Hampus D
    Hampus D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Först fick vi ett måndagsexemplar till bil, men Thomas Tell var mycket snäll och hjälpte oss! Stort tack till honom!

Hantverkarvägen 30, 136 44 Handen