Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Haninge Torvalla Bil Torvalla Bil Haninge

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, 136 44 Handen — Visa karta

Det var här Torvalla bil startade 1980 som en alldeles vanlig bilverkstad för alla bilar och alla skador. Under åren som gått har verkstaden vuxit och nu är den både auktoriserad återförsäljare och certifierad märkesverkstad för flera bilmärken. Och vi har samarbetsavtal med alla försäkringsbolag.

Köp en Kia, Mazda, Fiat, Suzuki eller begagnad bil hos oss när du letar ny bil. Eller kom in till verkstaden med din Kia, Mazda, Subaru, Suzuki, Fiat eller Jeep för service eller reparation.

Vi har skapat en riktigt bra lokalkännedom under våra år i Haninge och vi kan stolt säga att vi har många lojala kunder som kommer tillbaka om och om igen!

Läs vad 383 kunder tycker om Torvalla Bil Haninge

• Stefan D
    Stefan D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har aldrig varit i Sätra. Vi köpte nilen i Haminge! Och det var jättebra! Läs mer
  • Christer V
    Christer V skrev om Torvalla Bil Haninge
    Efter att beställt bil så skulle de återkomma nästa dag om leveransdag. Efter 1 vecka åkte jag dit och då visste de fortfarande om leveransen skulle ta 3 veckor eller 3 månader. Ringde och fråga samt var där flera gånger för att få besked men ingen visste något. Efter 8 veckor får jag ett samtal att bilen finns nu att hämta. Obs Torvalla bil i Haninge gäller detta. Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har inte varit på Torvalla bil i Sätra men däremot i Haninge. I Haninge fick jag ett trevligt och kunnigt bemötande och upplevde säljaren "inte så säljig" på ett mycket positivt sätt. Läs mer
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Hej,

Vi tycker att servicen på Torvalla Bil Handen var bra både när vi var inne och tittade på bil tills vi beställde och hämtade den. Både Philip som vi träffade först och gav bra information till Gordon som gjorde beställningen var trevliga. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Har köpt mina två senaste bilar på Torvalla Bil Haninge. Har vid varje möte träffat kundorienterade både gällande försäljning och verkstad.
    2015 köpte jag en Mazda 6 Optimum, bensindriven
    2017 köpte jag Mazda CX-5 Optimum, bensindriven.
    Fick ett bra inbytespris samt som gammal kund erhålla viss utrustning, vilka ingick i priset. Min nya Mazda är den sjätte bilen i Mazdaserien.
    Torvalla Bil kommer att förbli det företag jag anlitar gällande service och bilköp. Läs mer
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har aldrig varit kund på Torvalla bil i Sätra. Dock mycket nöjd med Torvalls bil i Handen och med Filip Gunnarsson. Läs mer
  • Hasse L
    Hasse L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Väldigt nöjd med våra subaru outback och framför allt med försäljaren i Haninge Gordon som varit väldigt serviceinriktad och trevlig på alla sätt Läs mer
  • Richard H
    Richard H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Sorry, men det var Torvalla Bil Haninge som vi köpte en ny Suzuki Baleno hos.
    Hur som helst så blev vi mycket väl mottagna av säljaren Filip Gunnarsson som på ett sympatiskt, engagerat och kunnigt sätt hanterade vårt köp!
    Vi kan med glädje rekommendera honom och företaget! Läs mer
  • Kerstin D
    Kerstin D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt bemötandende o bra info o råd utan att vara påträngande. Läs mer
  • Torbjörn Brandt Ab T
    Torbjörn Brandt Ab T skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mottagandet av säljaren som heter Gordon Gustafsson var mycket bra så jag blev väl omhändertagen allt var bara bra. Mvh. T. Brandt Läs mer
  • Christian S
    Christian S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag köpte min nya bil av säljare Gordon och jag är fantastiskt nöjd med hela bilköpet från början till slut.
    Gordon är mycket proffesionell och serviceminded.
    Jag rekommenderar alla att besöka Torvalla bil för både bilköp, reperation och bilservice. Läs mer
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Torvalla Bil Haninge
    Vi har köpt våra två senaste bilar där och allt har fungerat perfekt inget o klaga på Läs mer
  • Per-michael N
    Per-michael N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mycket bra bemötande vid bilköp och service. Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt bemötande.
    Lite otydligt om vad som var extra i provkörningsbilen. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mycket trevlig säljare! Tack! Läs mer
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har inga som helst klagomål trots att jag haft mycket med Torvalla Bil att göra. Från ett antal servicar på den gamla bilen till köpet av den nya. Läs mer
  • Therese G
    Therese G skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra trevlig kontakt och smidig affär Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpt bil men på Torvalla. Har tidigare lämnat tidigare bil på service hos er i Sätra. Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt bemötande och hjälpsam. Kunnig. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpte Kia Niro + bytte in gammal Kia. Mycket bra bemötande, service o hjälp med allt praktiskt Läs mer
  • Elektro H
    Elektro H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Helt ok!! Bra bemötande och hållit tiderna.
    inga problem med någonting men jag har bara varit på en service. Läs mer
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har haft kontakt med Torvalla Bil, Haninge och inte i Sätra. Jag har en mycket positiv upplevelse av mina kontakter i samband med att vi köpte ny bil för ca en månad sedan. Stort engagemang från säljare som på ett utmärkt och lyhört sätt hittade en bil som passade våra behov. Jag kan verkligen rekommendera företagen när det är dags att köpa ny bil. Läs mer
  • Åsa Ö
    Åsa Ö skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag köpte en ny bil, där allt klaffade perfekt, trevligt bemötande och de fick till en snabb leverans av bilen. Jag fick även hjälp med att lägga däcken på däckhotell, supersmidigt. Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bilköp, problemfritt köp, utmärkt produkt Läs mer
  • Egon A
    Egon A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Helt Nöjd. God. Jul

Ny. Bil. Vänligt bemötande Läs mer
  • Åke A
    Åke A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Hej mitt tilltalsnamn är Krister
    Har genom Gordon på haningeavd köpt 2st swift och fått mycket bra bemötande en grabb som ni skall vårda ömt.
    För att han vårdar ömt sina kunder med vänlighet och ett bra kundbemötande Läs mer
  • Peter P
    Peter P skrev om Torvalla Bil Haninge
    Personalen på Torvalla Bil i Haninge var väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Jag förstod inte att jag skulle behöva en lånebil , men det organiserades snabbt även fast jag hade hund. Allt gick att lösa! Läs mer
  • Klas L
    Klas L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Hej, Jag har ägt 9 Mazdabilar och dom tio senaste åren har jag köpt dom på Torvalla Bil av min försäljare som heter Anders Svensson, som jag ger absolut högsta betyg till, vill även berömma Er service-verkstad på Sätra som jag också ger högsta betyg till.
    Mvh Klas Levinson
    tel; 0734-264619 Läs mer
  • Ola B
    Ola B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpte bil över telefon så alla papper sköttes över mail. Fungerade perfekt ,kontaktades när bilen var klar att hämta. Läs mer
  • Marita M
    Marita M skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Marie W
    Marie W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Till er information så heter jag Mari UTAN E!
    Jag skall lämna in bilen den 16/10-17.
    Men första mötet var ok. Läs mer
  • Johann H
    Johann H skrev om Torvalla Bil Haninge
    lämnade min Mazda BGP977 för åtgärd på larmet döda vinkel som larmar utan att bil kör om.Vid färd från verkstad uppstod samma fel igen direkt och vid flertal tillfällen. Läs mer
  • Nils A
    Nils A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Vänligt och engagerat bemötande Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Ett kanonställe! Köpte min Fiat här förra året, o fick ett fantastiskt bemötande. Är supernöjd med alla! Läs mer
  • Gunnel B
    Gunnel B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Har köpt en KIA .Har fått ett underbart bemötande. Har åkt ditefteråt för att fråga om bilen.Har alltid fått hjälp.
    Både min Sambo och jag själv tycker att det är ett kanonföretag.
    Kan alltid rekommendera företaget Läs mer
  • Mansueto D
    Mansueto D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpte en ny bil.Trevligt bemötande,kunnig försäljare. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har köpt bil där två gånger och varit väldigt nöjd med den behandling jag fick från säljaren. Med verkstaden har det varit mest positivt utom en gång då jag hade problem med att få igenom en reparation av bromsskivor då de hade blivit skeva trots att bilen hade gått väldigt få mil. Efter konversation med verkstadschefen kom vi överens. Kommer säkert att återkomma om det blir nya affärer till Torvalla i Haninge Läs mer
  • Helen W
    Helen W skrev om Torvalla Bil Haninge
    Vi köpte två bilar och fick ett mkt bra bemötande och service i och med detta. Vid service eller byte av däck har vi blivit vänligt bemötta och med bra service. Dock har jag en nu en mindre krockskadade på min bil som jag försöker få en kostnadsbedömmning på och där är återkoppling dålig. Jag har varit i kontakt med skador@torvallabil, men får ingen respons. Överlag är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Michael A
    Michael A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Krockade med bilen i början på mars 2017, skulle få tid på verkstad i april, slutet på april var jag på personligt besök och blev lovad att dom snart skulle återkomma.
    I början på juni skickade jag ett mail via hemsidan och ifrågasatte när dom skulle återkomma. Har ännu inte fått svar den 12 juni och får nu ett mail från Reco att ni blivit ombedda av Torvalla Bil att ta kontakt med mig, jag kommer då till denna sida där dom ska betygsättas.
    Det vore faktiskt bättre om Torvalla Bil kontaktade mig personligen och ordnade upp det här, vi har faktiskt köpt bilar för mer än 500.000:- av dom det senaste året. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från Torvalla bil när jag köpte min Suzuki Baleno i oktober 2016. Inget att anmärka på -- två småsaker -- -i annonsen stod att man skulle få med ett "kit " med resebag, parably mm till ett värde -- några tusen? -- det fanns inte och det var inte tal om att det skulle komma senare. Ingen annan ersättning erbjöds. Ändå nöjd med att jag fick en viss rabatt på takräcke.
    ---+ när vi skulle hämta bilen var det något i elsystemet som inte fungerade -- vi fick vänta ca 45 min på att verkstan skulle fixa det. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra och vänligt bemötande. Bra service. Däremot inte hundra procent koll på detaljer. Läs mer
  • Malin D
    Malin D skrev om Torvalla Bil Haninge
    De är toppen😊 Trevlig personal och fina bilar. Läs mer
  • Björn Ö
    Björn Ö skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt o bra bemötande av deras personal. Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra bemötande och engagemang där jag som kund känner mig i centrum. Även efter affären är gjord. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag kan bara säga: Högsta betyg på allt. Jag har bytt bil där vartannat år i över 20 år och kan inte tänka mig något annat. Läs mer
  • Mårten A
    Mårten A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpt en fiat 500 av dem, deras bemötandet var vänligt, trovärdigt och professionellt Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Torvalla Bil Haninge
    Verkligen nöjd av torvallabil ! Bra bemötande , trevliga människor och snabbt hjälp . Läs mer
  • Bertil G
    Bertil G skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra och trevligt bemötande vid nybilsköp med inbyte av gamla bilen. Läs mer
  • Dani T
    Dani T skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mycket trevlig säljare, noggran och kompetent personal, levererade som utlovat Läs mer
  • Reza M
    Reza M skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag blir alltid mycket väl bemött av mycket kunnig, hjälpsam och trevlig personal.
    Jag bruka serva min bil och ringa om jag har upptäckt något problem med bilen eller måste uppgradera bilens elektronik. Läs mer

Hantverkarvägen 30, 136 44 Handen