Alla kategorier Bilauktioner Stockholms län Haninge Torvalla Bil Haninge
Rekommenderat företag 2016 - Torvalla Bil Haninge
Rekommenderat företag 2015 - Torvalla Bil Haninge

Torvalla Bil Haninge

Hantverkarvägen 30, 136 44 Handen — Visa karta

Det var här Torvalla bil startade 1980 som en alldeles vanlig bilverkstad för alla bilar och alla skador. Under åren som gått har verkstaden vuxit och nu är den både auktoriserad återförsäljare och certifierad märkesverkstad för flera bilmärken. Och vi har samarbetsavtal med alla försäkringsbolag.

Köp en Kia, Mazda, Fiat, Suzuki eller begagnad bil hos oss när du letar ny bil. Eller kom in till verkstaden med din Kia, Mazda, Subaru, Suzuki, Fiat eller Jeep för service eller reparation.

Vi har skapat en riktigt bra lokalkännedom under våra år i Haninge och vi kan stolt säga att vi har många lojala kunder som kommer tillbaka om och om igen!

Läs vad 258 kunder tycker om Torvalla Bil Haninge

• Lasse S
    Lasse S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Helt ok från början vid köpet. Vid lev var vinterhjulen ej monterade på Alufälj enl
    köpkontraktet. Fel kan alla göra, men att försöka skylla ifrån sig eller på missförstånd är inte ok. många samtal blev det,där det blev nonchalant bemötande från säljaren innan de fullföljde kontraktet.Skulle aldrig köpa en bil av den säljaren igen.Om det är den företagsanda som gäller på Torvalla Bil Haninge är därmed osagt, men hoppas inte det. Har servicekontrakt så vi får väl se. Hör gärna av er om ni vill. mvh
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Torvalla Bil Haninge
    Det klart bästa bemötande vid bilköp som jag har varigt med om, lugnt och fint,
    provkörning samt genomgång av köp offert och service avtal
  • Peter P
    Peter P skrev om Torvalla Bil Haninge
    Kunnig och trevligt bemötande av Torvalla bil.
    Positivt intryck, som gör att jag gärna kommer att använda mig av Torvalla bil
    för framtida tjänster. Mitt enda krav avvik inte från den inslagna kursen och ni får en ny trogen kund.
  • Linnea Z
    Linnea Z skrev om Torvalla Bil Haninge
    Allt som allt god service och kunnig personal.
    Köpt en ny Mazda CX5. Trevlig gest att skicka blombud efter köpet!
    Trevligt bemötande vid däckbytet.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Skit bil skit bil skit bil skit bil.........
  • Per P
    Per P skrev om Torvalla Bil Haninge
    Totalt mycket bra med ett mycket gott engagemang.
  • Aron S
    Aron S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Vid två tillfälle både vid köpet av min nya bil av säljaren och ett andra tillfälle efter cirka en vecka när jag hade redan hämtat min bil kom till kontakt med en annan person i företaget, fick jag dessa intryck. En blandning av vänlighet och respekt, känslan för mig som kund var att jag var i fokus och syntes, oavsett om jag inte kanske beställde eller önskade köpa någon bil alls. Jag fick snabbt besked, mitt behov samt mina förväntningar som kund upplevde jag att togs på allvar. Kontakta per telefon och till och med per e-mail för fortsatt beställning var bra och säljaren var tillgänglig alla gånger inom kort och ofta samma dag. Att hämta bilen enligt avtal skede inte på grund av visa vettiga orsaker, jag fick en bra lånebil och blev kompenserad på ett vänligt och professionellt bettende och sätt.
  • Janghede H
    Janghede H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Smidiga, lätt att boka service, positiv attityd
  • Ahmed R
    Ahmed R skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har leasat Mazda 3 Vit Vision. Till och med är jag nöjd och tycker att allt fungerar bra.
  • Berit L
    Berit L skrev om Torvalla Bil Haninge
    bra service, trevlig försäljare, allt flöt på hur bra som helst.
  • Göran P
    Göran P skrev om Torvalla Bil Haninge
    Vänligt och professionellt bemötande från Jenny i samband med min beställning av en ny Mazda CX-5. Den utlovade leveranstiden hölls och och själva leveransen gick mycket bra.
  • Åke A
    Åke A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Har alltid blivit proffsigt bemött. Gillar Torvalla Bil
  • Catarina D
    Catarina D skrev om Torvalla Bil Haninge
    När det visade sig att det var ett fel på bensintank o pump på den nya KIA Rio jag nyss köpte , fick vi direkt lämna in bilen för reparation och lånebil under tiden ca 5 veckor. Nöjd med service o lagning av bilen.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Hej tycker att man på Torvalla bil i Haninge har varit mycket bra vid de tillfällen jag varit där
  • Mats G
    Mats G skrev om Torvalla Bil Haninge
    Toppbemötande. Kunniga och personliga försäljare när jag skulle köpa en ny bil. Skulle gladeligen rekommendera andra företaget när införskaffande av bil skall göras.
  • Hans L
    Hans L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevlig säljare som gjorde en bra instruktion. Snabb leverans och en fantastisk bil.
  • Mats A
    Mats A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Besviken på att säljaren inte vet att man behöver utökat B körkort för bilen vi köpte
  • Lydia K
    Lydia K skrev om Torvalla Bil Haninge
    Nojd med bemötande och era skicklighet samt vänlighet. jag har fått service på bilen, samt bytt däck.
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Det var trevligt bemötande. Försäljaren var trevlig o fick blommor efter köpet var klart
  • Lars B
    Lars B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Felindikering på instrumentpanelen.Tel.kontakt med service,ÅKE,som utlovade åtgärd vid besök.Besökte Torvalla Bil och fick omedelbart hjälp av ÅKE. Bemötandet
    var proffisonelt och mycket TREVLIGT.Samtidigt erhöll jag värdefull information om
    bilens finesser.
  • Max K
    Max K skrev om Torvalla Bil Haninge
    Ett trevligt bemötande och intresse av att vilja göra bilköpet enkelt.
  • Anders O
    Anders O skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpte en bil som var bra. Det blev strul med tillbehören men det löste sig. Köpte ett serviceavtal som jag inte ville ha. Fick betala när jag sa upp det.
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra allt har fungerat och bra bemötande
  • Bo S
    Bo S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Köpt ny bil, bemötandet var mycket bra. Säljaren var trevlig och kunnig.
  • Per N
    Per N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mycket bra bemötande och god service.
  • Mia N
    Mia N skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag köpte en ny bil och fick bästa tänkbara service.
    Nöjd från början till slut.
  • Åke L
    Åke L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag servar min bil efter serviceboken och är en nöjd kund.
    Har också en en ny MAZDA CX3
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Torvalla Bil Haninge
    Utmärkt med god service och ett trevligt bemötande.
  • Robert S
    Robert S skrev om Torvalla Bil Haninge
    bra och professionell trevligt och inte för påträngande säljare
  • Ragnhild R
    Ragnhild R skrev om Torvalla Bil Haninge
    Mycket positiv kontakt med företagets representant Thomas Tell. God informmation och föredömligt bemötande och trevlig diskussion. Vi återkommer vid nästa bilköp ochkommer åter för service.
    Tack och hälsningar,
    Ragnhild Rosengren-Lindquist
    Skeppsbron 6 11130 Stockholm. 0735009066
  • Kent B
    Kent B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevlig säljare som kunde sitt jobb och jag är mycket nöjd med mitt köp. Vill säga att jag vid tidigare tillfällen varit i butiken och sökt efter kontakt med säljare men inte fått någon sådan för alla har verkat vara upptagna med kunder eller datorer. Inte bra, men Jessica Kay har som sagt gjort ett bra jobb.. så jag är nöjd.!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Har fått hjälp med en feltankning och jag har fått superbra hjälp. Det enda problemet har varit kommunikationen mellan försäkringsbolag och Torvalla.
  • Kent P
    Kent P skrev om Torvalla Bil Haninge
    Inte hört något från dom sedan köpet Fick fel dragkrok Ville ha fast men fick avtagbar Dom krånglar enligt mina erfarenheter
  • Mats A
    Mats A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Service på bilen och montering av backkamera och bagagerumsbelysning allt arbete bra utfört och trevlig personal.
    Mina förväntningar var till stor belåtenhet.
  • Mats P
    Mats P skrev om Torvalla Bil Haninge
    mycket bra och proffsigt bemötande och bra mottagande vid service
  • Peter S
    Peter S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Väldigt tjänstvilliga vid nybilsköp, men mindre tjänstvilliga när nya bilen visade sig ha en defekt navigator enhet. Först efter att jag själv tagit fram bevis åtgärdades felet.
    Lite besviken då jag trodde att köp av en liten firma skulle ge fördelar jämför med stor handlar som t.ex. Toyota eller VW.
  • Freddy S
    Freddy S skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag ställer höga krav på förtroende och Torvalla Bil Haninge levererar.
  • Vent S
    Vent S skrev om Torvalla Bil Haninge
    en tålmodig förstående säljare som lyssnade till våra behov och anpassade sig till vårat tidsschema
  • Hamdan B
    Hamdan B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag köpte min CX3 och jag är väldigt nöjd det var Trevligt bemötande av personalen och trygg!
  • Ann B
    Ann B skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra överlag.
    Viss svårighet i kontakt med säljare.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra sortiment och bemötande. Kunnig personal
  • Bengt D
    Bengt D skrev om Torvalla Bil Haninge
    Jag har köpt en Mazda CX3 ny av företaget. Jag visste vad jag ville ha så säljaren behövde inte anstränga sig. Jag tycker att man kunde förevisat bilen lite mer då den levererades. Den har en hel del tekniska funktioner som man kan behöva hjälp med.
    I övrigt inget att anmärka mot företaget, ännu skall tilläggas.
  • Eva H
    Eva H skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt bemötande av försäljaren i samband med köp av bil.
  • Carina L
    Carina L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bemötande var mycket bra utav en lärling. Han tog hjälp när han inte kunde svara på frågor. Har förutom bilköpet även handlat nya däck. Är över lag mycket nöjd med Torvalla Bil Haninge.
  • Anna A
    Anna A skrev om Torvalla Bil Haninge
    Två nya bilköp
    Däck hotell
    Service
    Jättenöjd verkligen
    Däremot när jag ringer er, mkt svårt att komma fram vissa ggr
  • Mind It
    Mind It skrev om Torvalla Bil Haninge
    Toppen, men en varningslampa lyser att det är fel tryck i däcken, efter däckbytet.
  • Björn R
    Björn R skrev om Torvalla Bil Haninge
    Det tog lång tid att få en ersättningsnyckel och kostade 3700:- inte kul, men i övrigt bra bemötande.
  • Sivert E
    Sivert E skrev om Torvalla Bil Haninge
    Bra dialog med kundtjänst vid bokning och snabb hantering av mitt ärende. Fick brev om att det kunde vara vatten i ABS systemet som skulle åtgärdas.
  • Lena T
    Lena T skrev om Torvalla Bil Haninge
    njklkjbjkbnjkbjbnjkbjkbjkbbjkbbk
  • Sten L
    Sten L skrev om Torvalla Bil Haninge
    Trevligt bemötande vid köp av ny bil.
    Gäller även inköp vid kundtjänst

Hantverkarvägen 30, 136 44 Handen