Rindstål Bil AB

Maskingatan 7, 195 60 Arlandastad — Visa karta

Välkommen till Rindstål Bil.

Verksamheten grundades i oktober 2016 i delad bilhall tillsammans med en annan handlare. Successivt ökade försäljningen och i maj 2017 startade första externa rekryteringen. Tre månader senare var det dags för nästa säljare att ansluta. Idag är vi 14 anställda, förvärvat en verkstad och har tagit över samt förädlat bilhallen i sin helhet.

Första verksamhetsåret summerades till 725 levererade bilar och en omsättning på drygt 50 miljoner kronor. Andra verksamhetsåret summerades till 880 levererade bilar och en omsättning på drygt 90 miljoner kronor. Våra mål för 2019 är 100 miljoner kronor i omsättning och drygt 1000 levererade bilar.

Vi lever efter våra värderingar; Tillgängliga, Proaktiva och Professionella.
Detta skall borga för det mottagande som du förtjänar i samband med den stora affär som ett bilköp handlar om. Oavsett vilken prisklass bilköpet sker i. Vi ser till att din nästa bilaffär också blir din bästa bilaffär.

Närheten till Arlanda Flygplats och goda tågförbindelser via Uppsala och Stockholm gör det enkelt för dig som vill köpa en bil och kommer utifrån. Vi hjälper dig gärna med hämtning eller vidare instruktioner.

Du når oss under våra öppettider på telefonnummer 08-562 09 210. Välkomna att besöka vår hemsida för ytterligare information eller kom in till oss. Ring gärna för att säkerställa att bilen du är intresserad av fortfarande finns kvar!

Hälsningar,
Personalen på Rindstål Bil AB.
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 173 kunder tycker om Rindstål Bil AB

• 2019-11-03

Fredrik D skrev om Rindstål Bil AB
    Trevligt bemött. Anser dock att arbetsgivaren ska se till så säljarna inte jobbar över för mycket.

Min säljare hade jobbat sedan tidig morgon och när jag handlade bilen drog tiden över efter stängning. Han hade varken ätit lunch eller middag.

Han var väldigt tillmötesgående och trevlig och hjälpsam så har absolut inget att klaga på annat än att personalen måste man ta hand om även om den är en yngre generation. Läs mer
    2019-11-09 Niklas R svarar Fredrik D
    Hejsan Fredrik,
    Tack för din recension.

Våra dagar ser sällan likadana ut och vi vet aldrig riktigt i förhand hur dagen faller ut.

Vi har en stark "ge-och-ta-kultur" inom företaget och en tät dialog med vår personal för att säkerställa ett välbefinnande och den motivationen som behövs för att göra det arbete som gör att du blir bemött precis som du beskriver.

Självklart är det ingenting vi strävar efter att vår personal skall jobba över för mycket eller att vi inte tar hand om den yngre generationen (eller någon annan generation heller för den delen), någonting som framförallt vår avsaknad av personalomsättning vittnar om.

Vi tar givetvis med oss av din reflektion för att se om det finns möjligheter till förbättringar för att säkerställa att detta undviks framgent.

• Helen M

2019-11-02

Helen M skrev om Rindstål Bil AB
    Vi har kapten bra och prisvärd Audi A6. Den har rullat problemfritt sen köpet och vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-11-02

Birgitta A skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en begagnad bil som jag är nöjd med var mycket folk så det var lite väntetid Läs mer
    2019-11-09 Niklas R svarar Birgitta A
    Hejsan Birgitta,
    Tack för din recension och kul att du är nöjd med bilen.

Vi försöker bemanna efter flera olika parametrar men dagarna då det verkligen är högt tryck räcker det dessvärre inte trots att vi kan vara uppemot fem stycken på försäljningen. Vi hoppas att väntetiden inte blev för påtaglig och på fortsatt förtroende i framtiden.

• 2019-11-02

Pernilla K skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en begagnad bil. Bemöttes mycket professionellt. Enda negativa va att dom inte ansträngde sig att fixa vinterdäck till bilen fast jag bad om det. Läs mer
  • 2019-11-01

Jonny B skrev om Rindstål Bil AB
    Jättetrevliga säljare och fina lokaler Läs mer
  • 2019-11-01

Mirsad M skrev om Rindstål Bil AB
    👍💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪 Läs mer
    2019-11-09 Niklas R svarar Mirsad M
    Hejsan Mirsad,
    Tack för din recension.

Vi hoppas på fortsatt förtroende i framtiden och att vi då kan leverera en upplevelse du värdesätter 5/5.

Cecilia L skrev om Rindstål Bil AB
    Har köpt en bil och säljaren bar trevlig och tog sig både tid att prata både vid mötet och på telefonen. Hörde av sig flera gånger via telefon innan vi skrev på alla papper och hämtade bilen. Blev även hämtade vid pendeltåget sista dagen. Läs mer
    2019-11-09 Niklas R svarar Cecilia L
    Hejsan Cecilia,
    Tack för din recension.

Vi hoppas du är fortsatt nöjd med bilen och på ditt fortsatta förtroende vid framtida bilaffärer.

Dennis F skrev om Rindstål Bil AB
    Fick hjälp direkt och säljaren var engagerad. Toppen Läs mer

Moa H skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en, trots sina år på nacken, väldigt fräsch bil. Jättetrevliga säljare med bra kompetens. Något jag uppskattade extra var att säljaren var ärlig att den ena bilen, trots att den var något äldre och billigare, var i bättre skick. Läs mer

Ingvor V skrev om Rindstål Bil AB
    Gick spontant in och bara tittade runt lite. Vi hittade en Mini Cooper som vi ville ha. Bytte in vår gamla Volvo. Jättebra service och toppennöjda. Läs mer

Fredrik E skrev om Rindstål Bil AB
    Trevlig köp process och hantering.
    Dålig uppföljning på kontakt. Ingen vettig/seriös respons på problematik kopplat till köp och ingående ”garanti”. Läs mer
    2019-11-12 Niklas R svarar Fredrik E
    Hejsan Fredrik,
    Tack för din recension.

Vi har försökt att nå dig för att få klarhet i detta. Du får väldigt gärna återkomma till mig eller vår försäljningschef Kristoffer och berätta om vad som har inträffat så hoppas vi kunna hjälpa dig.

Joakim H skrev om Rindstål Bil AB
    Bra, gick att komma överens med säljaren. Han löste de problem som uppstod mycket bra. Läs mer
  • 2019-10-30

Mehmood K skrev om Rindstål Bil AB
    Bra pris /service. Läs mer
    2019-11-09 Niklas R svarar Mehmood K
    Hejsan Mehmood,

• 2019-10-30

Johan S skrev om Rindstål Bil AB
    Ett företag med trevliga klämchecka anställda, som inte verkar ha i närheten av koll på bilar öht. Trasiga bilar trots genomgått "protokoll" och bilar i "bra skick" är i princip tvättad med sandpapper. Läs mer
    2019-11-09 Niklas R svarar Johan S
    Hejsan Johan,
    Tack för din recension.

Givetvis inte helt tillfredställande läsning, men det finns underlag för oss att arbete med och ger oss möjligheter till förbättring.

Vi bemannar inte, och kommer sannolikt inte i framtiden heller, vår försäljning med personal där vi sätter krav på ingående kompetens på bilar. Vi har alla ett intresse i bilar, men på det stora hela väldigt spridda kompetensnivåer. Sedan finns det alltid olika nivåer av "koll på bilar" men att raljera att vi inte har någon koll på bilar öht känns i överkant. Till vår hjälp har vi istället folk som har den kompetensen, t.ex. verkstadspersonal som stöttar då det behövs.

Bilen i fråga hade testats av en oberoende 3:e part inför inköpet och efter det kompletterar vi med vårt interna testprotokoll som bl.a. omfattar den funktion som detta berör. Detta tillsammans med ditt uttalande om att du hade för dig att funktionen hade fungerat vid provkörningen gör att vi har hanterat reklamationen i enlighet med vad du har upplevt.

Beträffande bilens skick och tvätt så har vi i detta fall att förhålla oss till en bil som passerat drygt 17 000 mil vars pris idag är drygt 30% av nybilspriset. Detta gör att det finns en viss subjektivitet i hur skicket bedöms från person till person. Vi beklagar att du har upplevt det så, men kan försäkra dig om att varken denna bil eller någon annan bil vi saluför tvättas med sandpapper.

Vi hoppas givetvis att du efter dina två besök hos oss och ditt val att köpa bilen trots allt gör att du känner dig tillfreds med bilens skick på det stora hela.

Marcus J skrev om Rindstål Bil AB
    Trevligt bemötande av ett begagnat bilköp..
    Allt gick snabbt och smidigt. Läs mer

Sabina L skrev om Rindstål Bil AB
    Jag köpte en begagnad bil, är helt klart super nöjd med första mötet. Trevliga, berättade hur allt gick till tydligt, gav oss förtroende. Allmänt jätte trevliga och man märkte att de ville vara på jobbet och tyckte att de var roligt. Super trevliga Läs mer

Andreas J skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en V50. Snabba och korrekta svar om bilen. Trevligt bemötande och proffsigt sätt! Enda minuset är väldigt trång gård med många bilar. Läs mer
  • 2019-09-29

Erik L skrev om Rindstål Bil AB
    Jag ringde här om dagen till dom och frågade om
    Lexus Gs 430 med regnummer WSC262 var kvar så sa dom de är kvar. Då bilen kostade 79900kr och då sa jag bilen behöver service senaste service va vid 16500mil och då bilen har gått nu 18500mil och servad för mer änn ett år sedan, sen har bilen fel med alla 4 rutor som inte fungerar som det ska.
    Dom sakerna som jag kommer att fixa kosta pengar att åtgärda det vet dom ju om att det kostar.
    Jag bjud 75000kr för bilen utan att ta ett lån eller lämna något inbyte på tänken att jag har 60 mil att åka till dom också.
    Sen fick jag ett besked att de inte går ner någonting alls i priset.
    Nu från ingenstanns har de sänkt priset till 74900kr.
    Oseriös bilhandlare!!! Läs mer
    2019-09-30 Niklas R svarar Erik L
    Hejsan Erik,
    Tack för din recension här samt på Google Review.

Vi beklagar om du har upplevt oss som en oseriös bilhandlare. Vi försöker givetvis (precis som våra branschkollegor) i den mån det går att hålla oss till våra begärda priser och i synnerhet över telefon och e-post. Vi applicerar dynamisk prissättning vilket gör att vi successivt ser över prisbilden på våra annonserade fordon och i händelse av att bilen inte säljs så ser vi över prisbilden och i många fall reducerar bilens pris.

Såhär i efterhand är det givetvis beklagligt att vi inte återkommit till dig inför denna prissänkning med ett erbjudande om att acceptera ditt bud. Förklaringen till det ligger i att vi varje månad har drygt 1 000 inkommande samtal till vårt gruppnummer för försäljningen och säljaren i fråga har dessvärre inte noterat vilket som var just ditt nummer när vi några dagar senare gjorde lagergenomgången och fastställde att en sänkning av bilens pris var nödvändig.

Du är självklart välkommen att återkomma till oss om du anser att priset nu är skäligt för dig att betala. Om inte så önskar vi dig fortsatt lycka i billetandet.

• 2019-09-01

Ulf K skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en BMW M5 E39 -99 i utmärkt orginalskick på säljuppdrag genom Rindstål Bil AB.
    Säljare Marcus hade ett lätt uppdrag då vi redan hade bestämt oss.
    Är mycket nöjd med bilen och kommer fortsätta vårda den ömt.
    Mvh / Ulf Källhus Läs mer
    2019-11-09 Niklas R svarar Ulf K
    Hejsan Ulf,
    Tack för din recension och grattis till en fantastisk bil.
    Vi hoppas på ditt framtida förtroende och att vi då lyckas leverera en upplevelse värd 5/5.

• 2019-08-25

Katrin E skrev om Rindstål Bil AB
    Bra bemött av bilhandlaren. Säljaren var kunnig och inte framfusig på något vis. Köpet kändes tryggt pga säljarens bemötande. Läs mer
    2019-08-28 Niklas R svarar Katrin E

Hejsan Dana,

• 2019-08-22

Carina W skrev om Rindstål Bil AB
    Jag köpte en bil.
    Såg bilen på Blocket en fredag eftermiddag och ringde och frågade om de kunde ”hålla på bilen” till dagen efter eftersom jag bor 20mil från Rindstål Bil.
    Det var inga problem.
    Kom dit på lördag och fick ett trevligt bemötande av Kristoffer Wallström.
    Provkörde och ville ha bilen.
    Jag hade en bil som jag ville byta in och de gjorde en besiktning av bilen på plats och de tog in den som inbytesbil.
    Kristoffer gick noggrant igenom alla avtal för ägarbyte, finansiering och försäkring.
    Otroligt proffsigt och trevligt! Läs mer
  • Therese B

2019-08-21

Therese B skrev om Rindstål Bil AB
    En Skoda Octavia RS 4x4 -17.
    Mkt trevlig försäljare (som även bjöd mina barn på glass).
    Smidig snabb affär. Läs mer
  • Johnny Y

2019-08-20

Johnny Y skrev om Rindstål Bil AB
    Väldigt bra service och bemötande. jag köpte en bil som jag behövde hjälp med efter köpet och de ställde upp och hjälpte mig.

Tack Rindestål Läs mer
  • 2019-08-20

Jenny S skrev om Rindstål Bil AB
    Trots att de hade många kunder tog de sig tid att se till att fråga om alla fått hjälp. Man känner sig sedd och välkommen. Åkte därifrån med en ny bil som jag är mycket nöjd med 😊 Läs mer
  • 2019-08-20

Patrik S skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en begagnad BMW. Säljaren var väldigt kunnig, beskrev allt väldigt bra. Dessutom trevlig. Läs mer

Mohammed Y skrev om Rindstål Bil AB
    En seriös firma med kunden i fokus tumme upp! Läs mer
  • Johan C

2019-08-19

Johan C skrev om Rindstål Bil AB
    skickade ej bilder på alla skador.
    Dåligt Läs mer
    2019-08-20 Niklas R svarar Johan C
    Hejsan Johan,
    Tack för att du tagit dig tiden att lämna denna recension.

Vi beklagar återigen att säljaren missade att fotografera och informera i förhand om den skavank som vi drar slutsatsen att det handlar om. Vi hoppas att du trots detta som helhet är nöjd då du trots allt valde att ändå genomföra affären och köpa bilen och dessutom att det justerades en del på köpeskillingen till grund av delvis detta.

Vi försöker alltid att beskriva bilen så gott som möjligt just för att förhindra denna typ av incident men med detta som underlag trycker vi än mer på vikten av att vara noggranna när vi är "kundens ögon och öron på plats".

Ulf U skrev om Rindstål Bil AB
    Smidigt och jag blev bra bemött bilen vart dom förväntat Läs mer

Leif G skrev om Rindstål Bil AB
    Väldigt trevligt och proffisionellt bemötande av Kristoffer
    Rekommenderar mer än gärna Läs mer
  • Tom B

2019-08-19

Tom B skrev om Rindstål Bil AB
    Trevlig säljare, men bilen en Chevrolet Captiva 2011 jag köpte rasade en spridare efter 150 mil efter köpet och sen en blåst intercoolerslang efter 200 mil. Och deras begagnat garanti gäller i 100 mil bara. Läs mer
    2019-08-28 Niklas R svarar Tom B
    Hejsan Tom,
    Tack för din recension.

Vi beklagar givetvis det inträffade.
    Dessvärre är begagnade bilar en komplex produkt och i takt med slitage kan sådant inträffa utan möjlighet att i förhand kontrollera och konstatera.

Hoppas bilägande i övrigt har varit till belåtenhet.

Fredrik T skrev om Rindstål Bil AB
    Bra bemött, åtgärdar sådant som är fel. Seriösa och kan varmt rekommenderas! Läs mer

Lise-lotte W skrev om Rindstål Bil AB
    Trevligt bemötande. Väl omhändertagen. Kan verkligen rekommendera Rindstålbil Av. Läs mer

Peter S skrev om Rindstål Bil AB
    inga konsitgheter, trevlig personal dock gick det knappt att diskutera med de rabbat på 500kr. Läs mer

Victoria B skrev om Rindstål Bil AB
    En Peugeot 206+.

Personalen var trevlig, hjälpsam och kunnig Läs mer

Sabina B skrev om Rindstål Bil AB
    Bytte in min bil samt köpte en annan bil. Snabbt och smidigt Läs mer
  • Peter B

2019-07-22

Peter B skrev om Rindstål Bil AB
    Jag köpte en bil av Rindstål förra månaden och hade inga problem med någon del av detta. De har ett trevligt och professionellt bemötande där alla eventuella problem löstes utan bekymmer. Jag kan rekommendera dom till vem som helst. Läs mer

Jan F skrev om Rindstål Bil AB
    Väldigt trevliga lovade att skicka saker och höll det 😀 Läs mer
  • 2019-07-21

Geo Bert A skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte bil.de var trevliga men berättade inte allt Läs mer
    2019-07-22 Niklas R svarar Geo Bert A
    Hejsan Geo,
    Tack för att du tagit dig tiden att lämna denna recension.

Säljaren som du har varit i kontakt med kommer att kontakta dig för att försöka reda ut vad du upplever att vi inte har berättat.

Tack på förhand,

• 2019-07-19

Bo Johnny Tord A skrev om Rindstål Bil AB
    väldigt service inriktad företag, har hittills bara haft positiva upplevelser.
    // Johnny Läs mer
  • 2019-07-19

Alexandra B skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en Volvo. Mycket nöjd med den personliga servicen. Vänlig personal. Bättre än förväntat. Läs mer
  • Maria N

Maria N skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en kia rio årsmodell -16
    Blev fantastiskt bemött av säljarna då jag hade svårt att åka dit pga mitt arbete.
    Ingen fråga var för knepig att få svar på.
    Jag rekommenderar verkligen detta företag !! Läs mer
  • Patrik B

Patrik B skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en bil. Blev mycket bra bemött före och under köpet.

Blinkersen höger bak slutade fungera på vägen hem (vänster blinkers bak flimrar), upptäckte att ett hjul möjligen är skevt (bilar bakom ser att det vobblar). Mailade filmer som visar att blinkersen inte fungerar.

Om däcket är skevt är det ingen

Fick som förslag att jag skulle åka till bilprovningen för att få dem att säga om den är godkänd eller ej... Det står dock tydligt att blinkersen måste fungera för att få godkänt, så känns bara slöseri med tid och konstigt infall.

Säljaren har konstaterat att blinkersproblem är ett vanligt fel på modellen, jag har också kunnat läsa mig till det på internet efter att jag köpte bilen.

Sammanfattningsvis tyvärr svalt intresse att hjälpa till när problem uppstår, och argumentation varför nybesiktigad bil kan få sådana problem.

Har erbjudit mig att försöka laga själv (men går inte öppna blinkersenheten utan att såga upp den).

Jag föreslog att vi kan köra videosamtal (tänkte ifall de ej litar på filmerna jag skickade), då sa dom att de skulle fixa blinkers höger bak om jag kör bilen till dem.

"Efter att ha pratat med min chef så tycker vi att det är märkligt att blinkers inte funkar. Men vi får byta den lampan för det ingår i TSG som ingår i bilen.

De övriga lamporna lyser och då är det godkänt och då föreligger inget fel. Samma gäller hjulet, besiktningen har godkänt det och då skall den vara trafiksäker."

Jag hade gärna handlat fler bilar av dem, men är tyvärr tveksam när jag tänker på bemötandet efter köpet.

Jag är annars van att bli bemött med respekt och mycket stor trovärdighet.

Patrik Borgström
    Östersund Läs mer
    2019-07-23 Niklas R svarar Patrik B
    Hejsan Patrik,
    Tack för att du tagit dig tiden att lämna denna recension.

Vad vi kan konstatera när vi går igenom ärendet hos oss är att det till viss del hanterats bristfälligt från vår sida. Säljaren kommer att ta en ny kontakt med dig med detta som grund och därifrån försöker vi hitta lämpliga lösningar på det du beskriver ovan och tidigare till oss.

• Jari P

Jari P skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte Volvo xc70

Känns lite stressande,men det är pga mycket kunder som ska titta på bil/provköra.Annars helt ok.

Hade förväntat en bil som skulle vara i sämre skick,än den var. Det har iaf inte dykt opp några dolda fel,än (ca 20 dagar)
    Helt ok.

Enda som man kanske ser direkt är att städning inte prioriteras, på toalett eller bilhallen...men egentligen en skitsak. Skriver det enbart så att ägaren kanske blir medveten om problemet.

Läste några andra om hur dom upplevt Rindstål AB. Att det var svårt att få telefonkontakt. Förmodlgen rätt, men jag har nog en annan syn på varför det inte svaras i telefoner,eller upptaget...

1. Kolla deras priser på bilarna som skickas ut, dom ligger ofta under andra märkeshandlare/bilhandlare.
    Så det är en enorm press på säljarna,när det uppstår situationer där allt för många vill provköra/titta och få info om en bil/ göra klart bilaffären efter att du köpt den.

2.Deras affärside,är det samma som mitt företag. Att skicka ut så många bilar,man hinner, på kortast möjliga tid.Jag skickar ut bröd å bakverk.
    Förmodligen är det inte lång lagerhållning på bilarna,utan är som försäljaren sa till mig, då bilen bara varit synlig 2 dagar.

-Ja , den lär nog gå på ett par dagar,med våra priser.

Sen kanske dom inte har koll på vad som byts in, då jag sett att en del fått problem med sin bil dom köpt.
    Det är förmodligen den som bytte in den bilen,som visste att det fanns ett fel eller 2 på. Så man ska inte alltid skylla på en bilhandlare som säljer en bil som går sönder.

Jag tror att dom inte har så mycket tid till att se över mer än rekonda,tvätta å sen till salu igen.

Jag tror fler bilföretag av den här kalibern kommer finnas i framtiden, där man har ett lite annorlunda tänk.
    Dom kanske inte tjänar 40-50 000 per bil, å säljer 3 st om dagen.

Som det såg ut då jag var där,så har dom nog ett mål att sälja 6-8, kanske 10 bilar vid en bra dag.

Och har hela tiden pengar på ingång,vid en konstant föräljning,

Kör hårt Rindstål..... köper en bil av dom vilken dag som helst igen..

Bagarn//Hudiksvall Läs mer
    2019-07-22 Niklas R svarar Jari P
    Hejsan Jari,
    Stort tack för din genomgående goda recension som på många sätt genomlyser vår verksamhet och affärsidé. Mycket riktigt siktar vi på och har en hög omsättningshastighet men för den sakens skull arbetar vi med och utbildar i att ha en hög kvalitét trots hög kvantitet.

En del av incidenterna och andra kunders besvikelse grundar sig i en högre förväntansnivå på en begagnad bil som bara kostar en bråkdel av vad den en gång gjorde som ny och som är en bra bit in i sin "livscykel" vad gäller bl.a. skick och slitage. Givetvis förenat med att bilar är komplexa och att fel kan uppstå och upplevas på olika sätt. Vi går genomgående igenom våra inkommande bilar och testar dessa på fler än 50 olika punkter i samband med provkörning av bilen som alltid görs.

Ha det fortsatt fantastiskt bra och återigen tack för en fin recension så kämpar vi på med att hålla efter toaletter och bilhall.

• 2019-07-18

Ingrid M skrev om Rindstål Bil AB
    Vi är helnöjda med vår nya bil! Det var också skönt att samtidigt bli av med den gamla på ett smidigt sätt och till ett hyfsat pris. Vi har blivit bra bemötta och fick bra råd och tips, både om besiktning av den gamla bilen och om hur vi enklast skulle få till betalningen. Tack Rindstål Bil AB, vi kommer att rekommendera er till våra vänner. Läs mer
  • 2019-07-18

Jerry K skrev om Rindstål Bil AB
    Blev mkt bra bemött, trots köp av billig bil.
    Audi A3. Åtgärdade brister innan lev, rekommenderas starkt!!! Läs mer
  • 2019-07-17

Mandus W skrev om Rindstål Bil AB
    Qwertyqwefthqwertyqwertyqwerty Läs mer
    2019-07-22 Niklas R svarar Mandus W
    Hejsan Mandus,
    Vi är tacksamma för att du tagit dig tiden att lämna en recension om oss men skulle uppskatta än mer om du kundre konkretisera vad som gör att du upplevt det såhär.

Tack på förhand,

Svelos Ab skrev om Rindstål Bil AB
    Transportbilsköp. Funkade snabbt och smidigt. Proffsigt bemötande. Läs mer

Anton S skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en bmw 520 av rindstål i maj. Förväntningarna var hög och bilen var i lika fint skick som jag trodde. snabb och smidig affär Läs mer

Li V skrev om Rindstål Bil AB
    Trevligt bemötande, snabb affär Läs mer

Maskingatan 7, 195 60 Arlandastad