Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Sigtuna Rindstål Bil AB

Rindstål Bil AB

Maskingatan 7, 195 60 Arlandastad — Visa karta

Välkommen till Rindstål Bil.

Vi startade vår verksamhet vintern 2016 med planen att sälja uppemot 300 bilar första året. Ett halvår senare och närmare 350 sålda bilar så kunde vi se tillbaka och konstatera att vår grundidé fungerat.
Med fler än 6,000 bilaffärer i ryggsäcken känner vi det som en självklarhet att utforma verksamheten utifrån följande två fundament:

- Vår vision är att varje kund skall känna sig som vår enda kund.
- Vi står dig behjälplig såväl före, som under och efter ditt bilköp.

Detta skall borga för det mottagande som du förtjänar i samband med den stora affär som ett bilköp handlar om. Oavsett vilken prisklass bilköpet sker i.
Vi ser till att din nästa bilaffär också blir din bästa bilaffär. Vi är märkesoberoende och lämnar därför valet till dig.

Närheten till Arlanda Flygplats och goda tågförbindelser via Uppsala och Stockholm gör det enkelt för dig som vill köpa en bil och kommer utifrån. Vi hjälper dig gärna med hämtning eller vidare instruktioner.
Vi samarbetar med Santander, DNB, Trygg-Hansa och AutoConcept för att nämna några vilket gör att vi kan erbjuda alltifrån förmånlig finansiering till försäkring samt garantier vid ditt bilköp.

Du når oss under våra öppettider på telefonnummer 08-562 09 210. Välkomna att besöka vår hemsida för ytterligare information eller kom in till oss.

Hälsningar,
Personalen på Rindstål Bil AB.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 18 kunder tycker om Rindstål Bil AB

• Sara R
    Sara R skrev om Rindstål Bil AB
    Skulle köpa bil. Tyckte dock det var en aning dåligt bemötande mot mig som kvinna när jag kunde "lite" om bilar. Medan en manlig person kom sedan för att tala åt mina vägnar, vilket då fick ett betydligt mycket bättre bemötande och köp.

I övrigt behjälpliga när jag Har funderingar kring bilen eller behöver hjälp med något. Då brukar jag kunna åka förbi. Vilket är bra!
    2017-09-13 Niklas R svarar Sara R
    Vi är väldigt tacksamma för dina synpunkter Sara. Vår intention är givetvis att bemöta alla kunder på bästa möjliga vis, oavsett genus, kunskapsnivå eller andra parametrar. Vi tar åt oss av din ris och glädjer oss över din ros. Du är såklart alltid välkommen förbi vid funderingar!

• Oleg M
    Oleg M skrev om Rindstål Bil AB
    Hej! Jag upplever Rindstål Bil som en professionel företag, dem tyar han om sina kunder. Jag köpte em Volvo s40 hos Rindstål Bil AB och är nöjd med köpet. Hade en fråga efter några dagar om en ljud från motor så kom med bilen igen och fått förklaring att det är normalt, så låter AC sytemet på Volvo s40. Efter 2 veckor efter köpet kollade jag olja men oljestickan och det visade sin att oljestikan var tråsin så jag har fått en anna oljasticka från Rinstål Bil. Så jag har bara positiva saker att säga om Rindsål Bil och kan stark rekommendera den firma.
    2017-09-11 Niklas R svarar Oleg M
    Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en recension Oleg.
    Ibland uppstår funderingar vilket vi alltid finns tillhands för att resonera kring.
    Ibland upptäcks fel och då strävar vi alltid efter att lösa det på bästa möjliga sätt.

• Andreas S
    Andreas S skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte min senaste bil av detta företag. Blev mycket proffsigt bemött och är väldigt nöjd med både bil och pris.
    2017-09-11 Niklas R svarar Andreas S
    Tack för din recension Andreas.
    Ha det fortsatt bra!

• Andreas S
    Andreas S skrev om Rindstål Bil AB
    2017-09-11 Niklas R svarar Andreas S
    Tack för din recension Andreas.
    Ha det fortsatt bra!

• Tommy H
    Tommy H skrev om Rindstål Bil AB
    Bra bemötande, bra uppföljning
    2017-08-02 Niklas R svarar Tommy H
    Kul att höra Tommy.
    Ha en fortsatt härlig sommar!

• Andreas A
    Andreas A skrev om Rindstål Bil AB
    Trevlig ägare o säljare!
    Lätt att göra affär med!
    2017-07-13 Niklas R svarar Andreas A
    Tack för din rekommendation Andreas.
    Ha en fortsatt härlig sommar!

• Lizette P
    Lizette P skrev om Rindstål Bil AB
    Helt suveräna, serviceminded, supertrevliga och allmänt helt fantastiska!
    2017-07-12 Niklas R svarar Lizette P
    Otroligt roligt att läsa din recension Lizette. Hoppas den härliga röda Citroën:en gör sitt jobb hos er! :)

• Ivan V
    Ivan V skrev om Rindstål Bil AB
    En trevlig och underbart bil företag! Högsta rekommenderar!
    2017-07-12 Niklas R svarar Ivan V
    Tack detsamma Ivan för en härlig bilaffär!

• Leif A
    Leif A skrev om Rindstål Bil AB
    Hej,
    Trevlig bemötande när jag kom dit. gjorde bilaffären med Kristoffer säljaren,proffsigt agerande av honom, talade hela tiden om vad som skulle ske vid affären bara positivt rekommenderar denna bilfirma.
    2017-07-07 Niklas R svarar Leif A
    Tack för din rekommendation Leif.
    Hoppas på ditt fortsatta förtroende i framtiden!

• Jim A
    Jim A skrev om Rindstål Bil AB
    Känner mig besviken på företaget och uppföljning
    2017-07-12 Niklas R svarar Jim A
    Tack för din recension Jim. Detta gav oss möjligheten att kontakta dig och lösa det lilla missförstånd som inträffat.
    Emotser ditt fortsatta förtroende!

• Ingemar M
    Ingemar M skrev om Rindstål Bil AB
    Trevligt bemötande och smidig affär, helt enligt våran överenskommelse.. bara plus från mig.
    2017-07-03 Niklas R svarar Ingemar M
    Stort tack för att du tog dig tiden att rekommendera oss Ingemar.
    Vi hoppas kunna leverera en upplevelse värd hela skalan nästa gång! :)

• Fredrik P
    Fredrik P skrev om Rindstål Bil AB
    Bra service, alltid kunden först!
    2017-07-12 Niklas R svarar Fredrik P
    Tack Fredrik. Kul att du känner så!

• Mattias E
    Mattias E skrev om Rindstål Bil AB
    Kungligt bemötande från A till Ö.
    2017-07-03 Niklas R svarar Mattias E
    Tack Mattias, för din rekommendation!

• Ivan S
    Ivan S skrev om Rindstål Bil AB
    Köpt bil
    Bemötandet från start till slut var utmärkt.
    2017-07-03 Niklas R svarar Ivan S
    Tack Ivan, för din rekommendation!

• Örjan N
    Örjan N skrev om Rindstål Bil AB
    Mycket trevligt bemötande och blixtsnabba svar via mail.
    Precis lika trevliga när man väl är på plats för provkörning och affär.
    Fräsch anläggning och bra utbud/priser!
    Rekommenderas verkligen!
    2017-07-02 Niklas R svarar Örjan N
    Stort tack för din rekommendation Örjan. Hoppas bilen är till belåtenhet, vilket vi absolut tror med tanke på det fina skick den är i.

• Patrik L
    Patrik L skrev om Rindstål Bil AB
    Bra bemötande, bra personal. Smidigt med inbyte och bra pris för bilen. Rekommenderas.
    2017-07-02 Niklas R svarar Patrik L
    Tack detsamma Patrik! Vi är alltid lika glada för ett inbyte. Utan dessa skulle det vara tomt i hallen!

• Tony L
    Tony L skrev om Rindstål Bil AB
    Jag har köpt en bil, och än så länge funkar den perfekt.
    Fick ett bra bemötande, vänlig och trevlig personal.
    2017-06-30 Niklas R svarar Tony L
    Det glädjer mig att läsa Tony. Det är precis vad vi strävar efter att våra kunder skall uppleva.

• Patrik H
    Patrik H skrev om Rindstål Bil AB
    Från början till leverans av bilköp så har jag bara bemötts positivt & med en otrolig service från såväl ledning som personal. Rindstål Bil levde utan tvekan upp till mina förväntningar och jag kan bara varmt rekommendera alla som letar bil- äldre eller nyare-att besöka dem. Toknöjd med bilen & toknöjd med bemötandet-kan det bli bättre?:-)
    2017-06-30 Niklas R svarar Patrik H
    Vi tackar för din rekommendation Patrik och hoppas på ett fortsatt förtroende!

Maskingatan 7, 195 60 Arlandastad