Rindstål Bil AB

Maskingatan 7, 195 60 Arlandastad — Visa karta

Välkommen till Rindstål Bil.

Verksamheten grundades i oktober 2016 i delad bilhall tillsammans med en annan handlare. Successivt ökade försäljningen och i maj 2017 startade första externa rekryteringen. Tre månader senare var det dags för nästa säljare att ansluta. Idag är vi 14 anställda, förvärvat en verkstad och har tagit över samt förädlat bilhallen i sin helhet.

Första verksamhetsåret summerades till 725 levererade bilar och en omsättning på drygt 50 miljoner kronor. Andra verksamhetsåret summerades till 880 levererade bilar och en omsättning på drygt 90 miljoner kronor. Tredje verksamhetsåret summerades till 1 360 levererande bilar och en omsättning på drygt 130 miljoner kronor. Våra mål för 2020 är 150 miljoner kronor i omsättning och drygt 1 500 levererade bilar.

Vi lever efter våra värderingar; Tillgängliga, Proaktiva och Professionella.
Detta skall borga för det mottagande som du förtjänar i samband med den stora affär som ett bilköp handlar om. Oavsett vilken prisklass bilköpet sker i. Vi ser till att din nästa bilaffär också blir din bästa bilaffär.

Närheten till Arlanda Flygplats och goda tågförbindelser via Uppsala och Stockholm gör det enkelt för dig som vill köpa en bil och kommer utifrån. Vi hjälper dig gärna med hämtning eller vidare instruktioner.

Du når oss under våra öppettider på telefonnummer 08-562 09 210. Välkomna att besöka vår hemsida för ytterligare information eller kom in till oss. Ring gärna för att säkerställa att bilen du är intresserad av fortfarande finns kvar!

Hälsningar,
Personalen på Rindstål Bil AB.
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 237 kunder tycker om Rindstål Bil AB

• CATARINA C

2020-09-23

CATARINA C skrev om Rindstål Bil AB
    Vi köpte en bil från Rindstål Bil i augusti. Säljaren var schysst och tillmötesgående.

Det som drar ner betyget är att det stod i annonsen att bilen hade åretruntdäck, när det i själva verket visade sig vara dubbdäck. Vi körde hem bilen ovetandes olagligt. Vi kontaktade Rindstål Bil flera gånger angående detta och fick till slut till svar att de reserverar sig för felskrivning.

Vi förstår att man kan begå misstag som säljare, men ska köparen drabbas av det? Fastän de gjorde fel fick vi köpa nya sommardäck som inte vi hade förväntat oss att göra.

Så om ni ska köpa en bil härifrån, kolla allt en extra gång. Läs mer
  • 2020-09-17

Thomas J skrev om Rindstål Bil AB
    Bil
    Perfekt (Kristoffer)
    Absolut
    Mycket väl hanterad kund Läs mer
  • Elio J

2020-09-15

Elio J skrev om Rindstål Bil AB
    Kanon trevliga och vänliga, absolut toppen bilköp. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-13

Leif B skrev om Rindstål Bil AB
    Fick ett väldigt ärligt bemötande. Rak och klart genomförd affär. Väldigt nöjd med allt. Tack Läs mer
  • Inger L

2020-09-11

Inger L skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en bil.
    Tycker att servicen inte var så bra PGA det verkar som att dom inte ville sälja bilen utan att man var i vägen.
    På bilen har jag hittat några små fel som säljaren inte hade upplyst mej om.
    Kommer inte att rekommendera dom. Läs mer
    2020-09-21 Niklas R svarar Inger L
    Hejsan Inger,
    Tack för din recension.

Vi har uppenbarligen inte lyckats med att leverera den service och kundupplevelse vi strävar efter. Vi beklagar verkligen detta! Vi har försökt att nå dig ett flertal gånger för att få mer information om vad som inträffat då vi inte hört någonting från dig utöver recensionen ovan sedan leveransen av bilen. Du är välkommen att kontakta oss för att ge oss möjligheten att försöka hjälpa dig.

• 2020-09-10

Georg H skrev om Rindstål Bil AB
    Jag köpte en bil

Blev bemött med respekt och omtanke. Läs mer
  • 2020-09-10

Laslo G skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en bil, en Volvo V70 D3 My11 aut Summum. En jättetrevlig, tillmötesgående, kunnig och hjälpsam försäljare (Marcus) hämtade mig vid tågstationen ty jag åkte 60 mil från Skåne för att köpa bilen. Den är min 14:e bil genom åren, men den var den bästa köpupplevelsen genom alla år. Inte formell, utan väldigt vänskaplig, utan att vara påträngande, kommunikation.
    Stort tack för köpet! Läs mer
  • 2020-09-09

Britt-marie M skrev om Rindstål Bil AB
    Mycket nöjd med mitt bilköp. Trevligt bemötande och utmärkt service. Läs mer
  • 2020-09-08

Khaled W skrev om Rindstål Bil AB
    jag har köpt en volvo s40 och är väldig nöjd, Professionella personal, , bra bemötande också... Läs mer
  • 2020-09-08

Carolin S skrev om Rindstål Bil AB
    Vi köpte en Skoda . Väldigt nöjda med service. Läs mer
  • 2020-07-26

Britten L skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en Ford focus. När jag besökte er för att titta på den första gången , upptäckte jag ett stenskott på framrutan! Den bytte ni innan leverans, vilket jag uppskattade. Bra bemötande Läs mer
  • 2020-07-24

Stefan K skrev om Rindstål Bil AB
    Snabb och smidig affär av av en professionell bilhandlare Läs mer
  • 2020-07-22

Jan-erik S skrev om Rindstål Bil AB
    Hej. Jag köper en Opel Insignia och böt in min Citroën C5. Allt gick smidigt och bra så jag är nöjd med bemötandet på Rindstål bil. J-E Svensson. Läs mer
  • 2020-07-22

Staffan L skrev om Rindstål Bil AB
    Köp av begagnad bil. Bra och kunnigt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-06

SAM A skrev om Rindstål Bil AB
    Hade jag kunnat ge lägre än en stjärna…
    Hade jag kunnat ge lägre än en stjärna så hade jag gjort det.
    Att man känna sig ovälkomen genom att man hoppar över oss till andra kunder och inte ens fråga oss är så härpnadsväckande!

Sen att man ser så ner på folk som är mörkare och behandlar de illa såg man direkt, eftersom lokalen var full med folk och vi var de enda mörka som fick ta emot otrevligheter.

Att jag efter ca 40 minuter väntan gick fram och sa att vi kommer att gå om inte de vill hjälpa oss då vart det lite mer fart på de men attityden helt otrevlig, till skillnad mot andra kunder.

Till bilen vi testade, jag har mekat bilar hela mitt liv nästan, och den bilen hade så många fel dessutom har den varit länge osåld hos de. Att de har mage att ljuga först när vi frågade om den själva då sa han som arbetade där "Ah, det finns folk som tittar på den nu", det gick ca 1 timme och vi var där ingen rörde bilen, och de som var där såg vi att de var intresserade av helt andra bilar.
    Efter testet visade de inga tecken på service eller ens brydde sig om oss. Han skrek från typ 30 meter till oss "Hur gick det här?" istället för att ta in oss till kontoret. När jag svarade att jag vill diskutera man fick höra att man inte kunde ens diskutera priset och att bilen har fel och de visste det.

I stort sätt "Vi vill inte sälja till, vi vill inte ha er här" så tolkade vi det.

Jag har varit med om sådana beteenden och det är inte första gången, men vill hjälpa andra att inte gå dit och speciallt de som anses "icke svenskar" enligt de som arbetar där!

Gå inte dit! Läs mer
    2020-07-07 Niklas R svarar SAM A
    Hejsan Sam,
    Tack för din recension.

Vi ser mycket allvarligt på din recension och hur du beskriver att vi ser ner på och behandlar "folk som är mörkare" illa. Säljaren som du har varit i kontakt med har tagit väldigt illa vid sig och är oförstående till anklagelsen att han skulle agerat med rasfientlig uppsåt.

Han medger att ni fick vänta en del - det var, som du själv nämnde i recensionen du lämnade på Google, mycket folk i rörelse i bilhallen denna lördag vilket givetvis kan medföra en del väntetid för våra kunder, allt beroende på när man anländer till bilhallen. Våra säljare gör sitt yttersta för att alla skall känna sig sedda och hjälper därefter till i den utsträckning tiden tillåter. Säljaren vill understryka att han absolut inte haft någon rasistisk framtoning och beklagar om ni på något sätt upplevde det så.

Bilen i fråga hade just när ni anlände varit på en provkörning och efter en stunds funderade valde den kunden att avvakta varpå ni fick möjligheten att provköra bilen. Efter provkörningen uppfattade säljaren det som uppenbart att ni hade för avsikt att diskutera priset i samband med att bilens slitage nämndes och säljaren informerade då om att priset är vad vi begär - vi har haft ett tjugotal intressenter på bilen sedan annonseringen i slutet av maj vilket vittnar om ett stort intresse - dock ingen köpare ännu men det ger oss signalen om att vi begär ett marknadsmässigt pris för bilen.

Vi tar med oss hur vi bör kommunicera detta med våra kunder så att det finns en förståelse för varför vi väljer att stå trygga i vår prissättning och för att förhindra att kunderna skall känna sig illa behandlade när vi avstår en prisreduktion.

• 2020-07-06

Anna J skrev om Rindstål Bil AB
    De är ok. Synd bara att den bilen jag köpte av dem var en förmedling från en privatperson, vilket gör att de inte tar något ansvar. Efter ca tre veckor startade inte bilen när det blev -7. Batteriet klarade inte det. Lite klent på en tre år gammal bil. Någon form av kompensation hade jag förväntat mig av dem för batteribytet, men inte då. Tiger ihjäl ärendet. Läs mer
    2020-07-07 Niklas R svarar Anna J
    Hejsan Anna,
    Tack för din recension.

Jag beklagar att hanteringen av din reklamation och utbetalning inte varit tillfredsställande. Jag har gått igenom korrespondensen som varit och har dessvärre ingen bättre ursäkt än att vi fortfarande saknar ett kvitto från er för att betala ut överenskommet belopp.

Vi har inte haft för avsikt att bortse från denna reklamation för att bilen i fråga var ett s.k. förmedlingsuppdrag - vi är väl medvetna om att våra skyldigheter mot kund är densamma oavsett vart bilen vi säljer kommer från.

Du blir kontaktad av oss inom kort för att se till att utbetalningen blir av enligt överenskommet.

Tack återigen för att du tog dig tiden och gav oss chansen att rätta till vårt misstag.

• 2020-06-25

JIMMY C skrev om Rindstål Bil AB
    Även om inte det blir 100% nöjda kunder så har Rindstål en sådan strävan. Därför bemöter man kunderna som ger låga betyg/är missnöjda. Det gör inte alla som säljer bilar. Köpte bil från kvd.se och det var en mardröm.
    / En som inte köpt bil från Rindstål, än. Läs mer

Följer upp affären Läs mer
    Amir T gillar detta
  • 2020-06-03

Olof A skrev om Rindstål Bil AB
    Jag köpte mercedes som jag är nöjd med,
    jag blev bra bemött, allt kring köpet gick bra.
    Olof Läs mer
  • 2020-06-03

Jimmy H skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte begagnad bil. Trevligt bemötande som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-06-02

Ryan R skrev om Rindstål Bil AB
    jag köpte en bil, var bemött på dåligt sätt. Läs mer
    2020-07-07 Niklas R svarar Ryan R
    Hejsan Ryan,
    Tack för din recension.

Vi beklagar att du fick vänta en liten stund innan du fick hjälp av den säljare du haft telefonkontakt med innan ditt besök hos oss. Som Kristoffer och du gick igenom över telefonen så hoppas vi att du har förståelse varför vi helst ser att respektive säljare har hela processen med kund.

Av telefonsamtalet att tolka uppfattar vi framförallt att du är blev besviken över att du inte erbjöds någon reducering av bilens pris men att du trots detta valde att fullfölja affären och köpa bilen. Vi var medvetna redan vid annonsering att bilens pris var väldigt konkurrenskraftigt (vilket hela vår affärsidé bygger på) och hos oss gör man som kund en bra affär även på våra begärda priser.

Vi tar med oss din feedback kring hur vi bör kommunicera med våra kunder för att efterköpskänslan skall bli så god som möjligt och hoppas du är fortsatt nöjd med din bil.

• 2020-06-02

Lars F skrev om Rindstål Bil AB
    Bra bemötande och fick därmed förtroende och ett snabbt avslut. Läs mer

Ingrid N skrev om Rindstål Bil AB
    Jag hittade pärla nr 2, en ljusgrön Skoda, Fabia som jag är mycket nöjd med. Tack vare försäljaren Läs mer

Kenny S skrev om Rindstål Bil AB
    Professionellt bemötande och god service! Läs mer

Henrik S skrev om Rindstål Bil AB
    Jag har köpt både MC och bil från Rindstål. Vid båda tillfällena har de varit tillmötesgående och hjälpsamma.

Jag har alltid känt mig trygg med mitt köp. Rekommenderas. Läs mer

Robert P skrev om Rindstål Bil AB
    Trevliga och enkla att ha att göra med Läs mer
  • 2020-04-27

Mauricio F skrev om Rindstål Bil AB
    har köpt en bil och lämnade min gamla som inbytes Läs mer
  • Sandra A

2020-04-26

Sandra A skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en begagnad Passat Alltrack. Bilen motsvarade mina förväntningar och Rindstål var öppna,, bra att ha kontakt med, gav bra service och gjorde det hela till en smidig affär.
    Skulle använda dem igen. Läs mer
  • 2020-04-26

Marcelo V skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en bil och blev väldigt väl bemött
    Mina förväntningar var att göra en riktigt bra bil affär vilket jag verkligen tyckte att vi gjorde rekommenderar varmt denna bil firma med många +++++++++ Läs mer

Mattias L skrev om Rindstål Bil AB
    Trevlig personal.
    Kändes som en seriös bilförsäljare.
    Bilen var testad å uppfyllde alla krav som som skrivet i beskrivningen. Läs mer
  • Andres E

2020-04-25

Andres E skrev om Rindstål Bil AB
    Pålitlig företag, jag köpte min bil på Rindstål AB, fort, smidigt affär och bra priser. Läs mer

Annette N skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte bil. Blev väl bemött. Jag är kvinna och vet inte mycket om bilar, det jag saknade var lite mer info om den bil jag ville köpa och sedan köpte. Hur allt fungerar i bilen, radio, inställningar, ja allt det där lilla kuriosa som gör det lilla extra. Läs mer
    2020-04-29 Niklas R svarar Annette N
    Hejsan Anette,
    Tack för din recension.

Vi hoppas att du är fortsatt nöjd med bilen du köpte hos oss. Vi försökte nå dig i samband med denna recension för att se om vi kan vara behjälpliga med att förklara någon av bilens funktioner, du är välkommen att höra av dig till oss om så är fallet!

Tack för din feedback kring genomgång av bilen, vi tar med oss det och påminner varandra om vikten av att våra kunder känner sig trygga och bekväma med bilen och alla dess funktionaliteter som kan finnas.

Bashir S skrev om Rindstål Bil AB
    Jag köpte en begagnade bil(mitsubishi colt).
    Jag var i stor behov av bil och tyckte om denna modell. De förstod detta och utnyttjade situationen!
    Om jag kunde vänta lite grand och köpte från privat säljare, kunde jag köpa bättre bil(mindre fel och brister) för samma pris. Läs mer
    2020-04-28 Niklas R svarar Bashir S
    Hejsan Bashir,
    Tack för din recension.

Vid tillfället för överenskommelsen hos oss var ni och säljaren överens om att bilen skulle levereras nybesiktigad (vilket gjordes utan anmärkning) och med en nybytt vindruta. Precis som säljaren gick igenom med dig kring vår prissättning så placerar vi oss redan inledningsvis till mycket konkurrenskraftiga priser och därför anser vi inte att man "måste" gå ner i pris.

Som köpare har man alltid valet att avstå en affär om man inte är nöjd med den och vi hoppas verkligen inte att vi på något sätt har påtvingat eller manipulerat oss till en försäljning genom att utnyttja situationen du nämner.

Vi hoppas du är nöjd med bilen och affären nu i efterhand, med vatten under broarna.

• 2020-04-24

Mikael J skrev om Rindstål Bil AB
    Bra bemötande i telefon första gången man ringde för att höra om bilen man var intresserad av fanns kvar, vänlig och trevligt bemötande i övrigt när man kom till plats. Efter köp var från min sida mindre bra då säljaren jag kom överens om en dag för leverans av bilen och säljaren sa att han skulle höra av sig, dock hörde man aldrig av säljaren och när man väl fick tag på personen så visste han inget om hur det låg till med bilen. En bättre fullföljning från köp till leverans kunde vara bättre, att säljaren ringde upp och sa att bilen blir tyvärr försenad så jag som kund visste.. Annars bra bilfirma Läs mer
    2020-04-28 Niklas R svarar Mikael J
    Hejsan Mikael,
    Tack för din recension.

Vi tar med oss din feedback kring återkoppling och vikten av en tydlig och bra dialog mellan köpare och säljare.

• 2020-04-24

Camilla Å skrev om Rindstål Bil AB
    Köpt en VW Golf, mycket bra bemötande av trevlig säljare Läs mer
  • Bengt A

2020-04-23

Bengt A skrev om Rindstål Bil AB
    Helt okej. När R. Bil lade in dubbade vinterdäck I bagaget så repades inredningen i bagageluckan. Trevlig säljare. Minus för att när vi väl bokade dag för titt så bokades det om med motivering att det är mycket just nu. Vissa saker kunde ha förtydligas ngt. 3 av 5. Inte bra inte dålig. Läs mer
    2020-04-28 Niklas R svarar Bengt A
    Hejsan Bengt,
    Tack för din recension.

Vi beklagar verkligen om inredningen i bagageutrymmet har skadats av vinterhjulen. Detta är en av anledningarna till varför vi inte längre har kvar samtliga tillhörande vinterhjul i bilen under tiden som bilen saluförs i hallen hos oss, för att minimera riskerna för skador vid t.ex. provkörning eller dylikt. Vi tar med oss detta och ser över våra rutiner vid in- och ur lastning i bilarna.

Säljaren behövdes dessvärre boka om er tid för visning för att kunna leverera bästa möjliga service till er då det helt enkelt blev mycket kunder som hade önskemål om leverans/presentation av bil samma dag. Vi tar med oss detta och ser över hur vi kommunicerar sådant då det självklart inte skall upplevas som någonting negativt för kunden i fråga.

• 2020-04-23

Per W skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en bil för 90.000:-. Såg den på budbil.com. Talade med försäljaren jag fick kompletterande bilder och bestämde mig inom tio minuter för att köpa bilen. Väl framme hos säljaren så blev jag bra bemött. Bilen var bra recondad. Affären gjordes upp snabbt och jag gick därifrån men en bra känsla. Läs mer
    2020-04-28 Niklas R svarar Per W
    Hejsan Per,
    Tack för din recension.

Vad roligt att du har en bra känsla efter affären, det är alltid ett bra kvitto för oss.

Hoppas du är fortsatt nöjd med din bil och vi önskar dig varmt välkommen tillbaka när det är dags att byta bil igen.
    Vi kommer göra vårt yttersta för att du då blir "fem av fem"-nöjd.

• 2020-04-16

V skrev om Rindstål Bil AB
    Inte så bra mottagande............ Läs mer
  • 2020-03-06

Joakim K skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en Volvo v50 d2.0 2009 årsmodel.
    Blev bemött på ett väldigt trevligt och professionellt sätt utav personalen.
    Vid köptillfället lyste det ett fel meddelande i instrument panelen, rindstål bil åtog sig att åtgärda felet utan diskussion eller krångel. När bilen hade varit inne på service så genomfördes sedan köpet. Bilen har funkat fel fritt sedan köpet. Läs mer

Tuija H skrev om Rindstål Bil AB
    Bra service med söndagsöppet. Personalen var trevlig och hjälpsam. Köpte en Ww Polo. Läs mer
    2020-03-06 Niklas R svarar Tuija H
    Hejsan Tuija,
    Tack för din recension.

Vad roligt att du uppskattar att vi har öppet även under söndagar. Vi ser det som en självklarhet att finnas tillgängliga när många andra är lediga och då har möjlighet att besöka vår bilhall.

Hoppas du är fortsatt nöjd med din Volkswagen Polo och vi önskar dig varmt välkommen tillbaka när det är dags att byta bil igen. Vi kommer göra vårt yttersta för att du då blir "fem av fem"-nöjd.

Michel B skrev om Rindstål Bil AB
    Kändes bra
    Fick vänta lite länge bara Läs mer
    2020-03-07 Niklas R svarar Michel B
    Hejsan Michel,
    Tack för din recension.

Vissa dagar kan viss väntetid uppstå, något vi självklart inte strävar efter men ser som ett nödvändigt ont då vi är medvetna om att vi erbjuder attraktiva priser på bilmodeller som tenderar att vara populära.

Vi tackar för att du tog dig tiden och väntade, och önskar dig ett fortsatt trevligt bilägande.

Lars L skrev om Rindstål Bil AB
    Galant möte. Inget tjafs, trovärdigheten godkänd och afgären genomförd enlugt ö.k.
    🏆🏅 till Marcus, som genomförde affären.
    Klart Slut! Läs mer

Mikael P skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte bil på Rindstål. Lämnade min gamla bil i inbyte. Trevlig säljare som var trevlig dom gånger vi träffade honom. De Bemötte mig som kund bra. Affären gick smidigt igenom och kan varmt rekommendera de till andra spekulanter. Läs mer
  • 2020-03-02

Anders L skrev om Rindstål Bil AB
    ok köpa begagnad bil....men jag tror säljaren var mer medveten än jag om dom stenskott som satt i rutan
    jag såg dom försent Läs mer
    2020-03-07 Niklas R svarar Anders L
    Hejsan Anders,
    Tack för din recension.

Då vi saluför begagnade bilar så återfinns det alltid ett visst slitage på dessa, liksom hos våra branschkollegor.
    Vi hoppas du inte känner dig alltför missnöjd med stenskotten du nämner och att du känner dig tillfreds med bilens skick i sin helhet.

• Teddy E

2020-01-21

Teddy E skrev om Rindstål Bil AB
    Köpte en bil , super trevlig personal som var hjälpsam och glada , jättenöjd med bilen än Läs mer

Niclas B skrev om Rindstål Bil AB
    Volvo V70 2.5 T 2007 blev det den dagen.
    Blev bemött av en säljare som vill sälja.
    Hade inga förväntningar, bilen stod där och blev såld till mig inom 20 minuter.
    Som vanligt hos en bilfirma. Läs mer

Tobias Q skrev om Rindstål Bil AB
    Ett företag som blåser folk som har sparat länge och köper en bil för 30000kr sedan säger att det inte fins någon garanti bilen rasa på vägen hem uselt Läs mer
    2020-01-31 Niklas R svarar Tobias Q
    Hejsan Tobias,
    Tack för din recension.

Vi beklagar att det reparationsobjekt som du köpte inte verkar uppnå din förväntansnivå.
    Vi har gjort vårt yttersta i samband vid försäljning och leverans att informera dig om vad som är avtalat och som alla våra kunder har du haft alla möjligheter att provköra och gå igenom bilen ordentligt före köpet.

Självklart är det tråkigt om en bil går sönder, men när bilarna är 10-15 år gamla och snart 25 000 mil så kan dessa vara i slutet av sin livscykel och har dessutom oftast ett slitage som återspeglas i priset.

Mikael R skrev om Rindstål Bil AB
    Säljer bilar utan att berätta om vilka problem bilarna har. riktiga usla bilhandlare. jag rekomenderar ingen att köpa bil hos dem. man känner sig lurad. Läs mer
    2020-01-23 Niklas R svarar Mikael R
    Hejsan Mikael,
    Tack för din recension.

Vi har försökt nå dig för att få reda på mer kring det som inträffat.
    Vi vore väldigt tacksamma om du ville ta kontakt med säljaren hos oss alternativt vår försäljningschef Kristoffer Wallström.

Tack på förhand,

Carlos C skrev om Rindstål Bil AB
    Trevligt bemötande, säljare var kunnig och trevlig, toppen betyg. Läs mer
  • 2020-01-07

Victor H skrev om Rindstål Bil AB
    Bilen gick sönder 2dagar efter jag köpt den, ljög om bilen innan köp Läs mer
    2020-01-10 Niklas R svarar Victor H
    Hejsan Victor,
    Tack för din recension.

Vi har försökt nå dig via telefon och e-mail för att stämma av vad som inträffat med bilen kort efter leveransen utan att få tag i dig.
    Givetvis är det alltid beklagligt när oturen är framme, även om det som i detta fall handlar om en snart 16 år gammal bil för drygt 10 000 SEK som köptes som ett reparationsobjekt.

Du är välkommen att återkomma till oss om du vill dela med dig ytterligare om vad som har hänt.

Maskingatan 7, 195 60 Arlandastad