Läs vad 58 kunder tycker om Arbetsbil Stockholm AB 2

• 2020-11-29
    Hela bilaffären gick snabbt och smidigt, all konkret info direkt, trevlig personal.
    Kan varmt rekommendera arbetsbil Stockholm AB

Något som verkar blivit ett missförstånd är gällande däcken på bilen. Något jag ännu skall reda ut med arbetsbil Stockholm AB
    skrev om Arbetsbil Stockholm AB
    Hej Stefan , Vi missade skicka sommar däcken med transportfirman som körde bilen till hamnen i Nynäshamn ! Vi skickar 4 st sommardäck med Posten denna vecka . Med vänlig hälsning, Jakob

• 2020-11-29
    Jag har jobbat med tillsammans med Arbetsbil i 5 år och alltid blivit fantastiskt bra bemött. Dom har specialanpassat skåp efter mina behov och allt har fungerat toppen. Dom hjälper mig i alla situationer och är alltid på ett gott humör. Jag rekommenderar Arbetsbil till alla mina vänner. Med vänlig hälsning, Ola / Fromageriet
  • 2020-11-27
    Vi köpte en lätt lastbil Iveco och är nöjda. Köpet gick snabbt och smidigt.

Bra Jobbat Arbetsbil stockholm AB
    M & K Services Ab M
  • 2020-11-17
    Hej! Dom har byt skåp på våran (min) bil och fixat back ljud och back lampa,lagat och fixat det som ska göras utan att det blir back jobb, vi har också köpt 3 st bilar av dom (Arbetsbil) tycker
    Att dom är mycket bra företag,snabba med alla jobb också.
    Det kommer säkert att bli fler besök och köp av bilar där. ☺
  • 2020-11-17
    Jätte seriös verkstad. De hittade fel på min arbets bil som 5 andra verkstäder inte hittade till ett bra pris. Hjärtligt tack för hjälpen grabbar.

Mehmet Teya
    Mehmet T
    Hej
    Har köpt ett bra back ljus som sätts på vid backning
    Helt otroligt bra ljus 👍🏻👍🏻👍🏻
  • 2020-10-28
    Grym service och leverans! Rekomenderar starkt!
    ROBIN R
  • 2020-10-22
    Helt överlägsna, Märkesverkstad ville byta motor för 115 000.

Arbetsbil felsökte, lagade motorn för en bråkdel av kostnaden.
  • 2020-07-10
    Hittade en MB Sprinter hos Arbetsbil och Jakob ordnade så vi kunde komma upp
    på lördagen. Trevligt bemötande och en fin bil precis som annonsen talade om.
    Så efter en provtur och lite pappersarbete så åkte vi hem till småland igen med ny bil.
    Kan verkligen rekommendera Arbetsbil och jag kommer besöka dom igen om det blir
    fler intressanta bilar till salu.M.v.h Euroflex-Trading AB
  • 2020-06-13
    Jag köpte en Volkswagen Crafter med fyrhjulsdrift och lågväxel. Den har verkligen motsvarat förväntningarna vid vårens genomgång av våra 300 bisamhällen utplacerade i ca 40 olika bigårdar. Ibland lämnade vi två djupa spår efter oss. Men vi körde aldrig fast. Väldigt låg diselförbrukning har den om man kör klokt.
  • 2020-05-04
    Hjälp Sammäffar bra personal och priser och nära stockholm
  • 2020-01-29
    Jakob är grym! Han KAN transportfordon. Tack Arbetsbil!
  • 2019-09-23
    Efter ha varit åkeri ägare i över 30 år tillbaka och köpt flera hundra bilar igenom åren har vi äntligen hittat rätt.
    Inga konstigheter med Jakob, allt går snabbt och smidigt.
    Fördelen är om vi skulle få några problem så har Arbetsbil egen verkstad och vi kommer få en lånebil under reparationen som är ett måste för oss då driftstopp är omöjligt för med våra avtalskunder.
    Garanti känns även tryggt men som är självklarhet.
    Vi köpte 2 st nästan nya lastbilar precis och nu blir det bil 3 osv snart av Arbetsbil.

Tack för att ni finns Jakob med personal & gratulerar till ett lyckat seriöst företag!

Vänliga hälsningar / Kind Regards / Mit freundlichen Grüßen

Tel: 08-31 03 66

www.peterakare.se

Org: 556927-8186

Några av våra företagskunder:
    Kungliga Djurgårdens Förvaltning, KTH, Bonniers, Universal Music, ABBA-Museet, PEAB, Live Nation, Eklund Stockholm New York, Hufvudstaden AB, Kinnevik, TV4, Saltkråkan AB, Circle K, Åhléns, Stockholms stad, Tele2 Arena m.fl.

Tryggt att veta om vår verksamhet:

✻ Momsregistrering

✻ F-skatt

✻ Ansvarsförsäkring

✻ Trafiktillstånd

✻ Miljöpolicy

✻ Inga dolda avgifter

✻ Peter Åkare AB stödjer Barncancerfonden och BRIS – Barnens Rätt i Samhället.
    Joakim K
    skrev om Arbetsbil Stockholm AB
    Tack för rekommendationen ! vänliga Hälsningar Jakob Chamoun Arbetsbil Stockholm AB

• 2019-09-23
    Hade en trasig vevaxel på en Sprinter och bytte motor. Tyvärr gick vevaxeln sönder igen efter några månader och Jakob var EXTREMT hjälpsam och satte in en till ny motor (han avbröt sin semester för detta). Vi är oerhört tacksamma eftersom vi är beroende av bilen för vårt arbete!
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande under hela processen. Kan varmt rekommendera detta företag!!
    Meckorock AB V
    Tack För rekommendationen ! vänliga Hälsningar Jakob Chamoun

• 2019-09-20
    Ny arbetsbil samt att dom tar hand om och byter in min gamla.
    Grymma killar och snabba med lösningar och ser inga problem.
  • 2019-06-12
    Otroligt bra service och verkligen trevliga! Smidig och enkel affär, fina garantier! Vi är supernöjd med vårat bilköp hos arbetsbil!
  • 2019-05-17
    Utmärkt service och engagemang.
  • 2019-05-15
    Utmärkt service och Bra bemötande, tidsplanen höll inte men det är förståligt i detta fall.
  • 2019-03-28
    2 st iveco mycket trevligt bemötande allt det dom hade lovat var fint utfört mycket bra
  • 2019-03-27
    Snabba och raka beslut om priser och höll det han lovade mycket nöjd kommer att ringa honom fler gånger
  • 2019-02-10
    Svarar alltid i telefon och är alltid tillgängliga +får alltid hjälp när man behöver dom ,Dom är bäst 👍
  • 2019-02-10
    Trevligt bemötande
    Bra Service
    Trevlig personal
  • 2018-12-21
    Vi på vassundaservicecenter är mycket nöjda med den hantering som arbetsbil hade vid vårat köp av den nya ivecon som vi köpte.vi kan varmt rekommendera dom som går i bil bytar tankar eller ska köpa bil
  • 2018-11-27
    Vi köpte en Iveco Lastbil
    Jacob på Arbetsbil är väldigt kunnig och gav ett seriöst och trevligt intryck redan från första samtalet.
  • 2018-11-08
    De är väldigt Professionell Det känns som en familj.
    Bang Transport AB A
  • 2018-10-10
    Väldigt bra. Bra service utmärkt kunnighet. Väldigt enkla att göra med
    Tack För rekommendationen ! vänliga Hälsningar Jakob Chamoun

• 2018-10-09
    Köpte en transport bil med kran jag fick ett mycket bra bemötande och är mycket nöjd
  • 2018-10-09
    Ett bra bemötande från första ögonblicket tills vi köpt bilen! Alla på bolaget var trevliga och kunniga. Service var inget man pratade om utan det var något man utförde på ett proffsigt sätt.
    Ett stort tack! Nöjd kund!!
  • 2018-09-26
    Trevligt bemötande när jag köpte en lätt lastbil.
  • 2018-09-04
    Köpte en skylift, blev mycket proffsigt och kunnigt bemött.
    Är väldigt nöjd med bemötandet.
  • 2018-07-01
    Vi köpte en bil och fick bra bemötande👍
  • 2018-06-25
    Torkad frukt och nötter i hög kvalitet
  • 2018-06-23
    Bra att ta hand om om reklamationer och snabb service
    MJS Entreprenad
  • 2018-06-23
    Tack arbetsbil för bra service och att ni ställer upp för era kunder😊. Vi hörs snart igen
  • 2017-10-26
    Bra bemötande. Trevlig och öppen dialog med familjär känsla.
  • 2017-10-25
    min upplevelse när jag köpte min första bil det var en kranbil,det var helt grymt :)
    De va och är drivna för kundens intresse och framförallt frågade va mina behov är
    det är kul att komma till en firma där de verkligen jobbar för kunden både innan köpet och efter köpet, idag har vi köpt upp till 5 st bilar tippbilar,kranbilar lvx-bilar utöver det har vi även byggt på beställning gripskopa till våran kranbil m.m.och samarbetet håller av bästa kvalitet.
    häls Micke
    Blmo Byggentreprenad Ab
  • 2017-09-30
    Är toppen nöjd med bemötandet från Jacob på Arbetsbil. Affären gick fort och smidigt och de hjälpte till att leverera bilen till annan ort eftersom jag hade bråttom att få bilen till ny körning. Tusen tack och vi kommer ha er i åtanke inför kommande bilköp.
  • 2017-09-25
    Fantastisk service och vilket.topp-bemötande! Jakob tar verkligen hand om och bryr sig om sina kunder - före, under & efter köp av bil - rekommenderas från hjärtat!
  • 2017-09-23
    Chamon e en grym kille som hjälper oss företagare med våra behov.. grymt tack!!
    //Magnus
  • 2017-09-21
    Kanon bra... riktigt snabb å smidig affär
  • 2017-02-10
    Bra och smidigt kan klart rekommendera dom till andra...
  • 2017-02-05
    Bra och snabb service med Vänlig personal
  • 2016-12-10
    Bra bemötande och trevlig personal
  • 2016-11-03
    Hej. Jag är väldigt nöjd med Jacob & hans kollegor på arbetsbil stockholm. Hjälpsam o trevligt bemötande. Kommer varmt rekommendera er i fortsättningen. Mvh Kenneth Öhlén.
  • 2016-10-31
    Mycket bra bemötande. Då jag inte kan en massa om lastbilar så är jag så glad att jag inte valde att köpa bil på blocket. Arbetsbil kom med bra, kreativa åsikter på min ombyggnad. Vi monterade kyla, satte in ny vägg, satte på sidodörrar och monterade lampor och kamera mm. Allt har fungerat fint och skulle något krångla så känner jag mig övertygad att jag kommer få bra hjälp. Ola Osthandlare
  • 2016-10-26
    Med Jakob är det aldrig några problem.
  • 2016-10-17
    Tackar boysen från arbetsbil Sthlm AB
    För erat förtroende och ett riktig bra service,
    Snabba och alltid tillgängliga 👍

En mycket nöjd kund
  • 2016-01-26
    Väldigt trevliga och hjälpsamma!
    Har fått hjälp direkt när bilen krånglat.
    MB Kraft & Entreprenad AB
  • 2016-01-25
    Arbetsbil är ett gediget företag. Jag har alltid fått bra hjälp, service och bemötande hos Arbetsbil. Jag känner mig 100% trygg när jag handlar hos Arbetsbil. Om något går snett eller blir tokigt så har Arbetsbil alltid tagit ansvar för det på ett bra sätt.
  • 2016-01-16
    Duktig, trevlig personal , sakkunniga .
    Det är kul när dom är hjälpsamma .
    Mycket imponerad, bra priser god service.
    skrev om Arbetsbil Stockholm AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte