Alla kategorier Bilauktioner Fordonskammaren AB

Fordonskammaren AB

Pionjärvägen 2, 195 61 Arlandastad — Visa karta

Fordonskammaren startade 1983 och var då det första företag där fordon auktionerades ut. Numera sker våra auktioner både på plats i Stockholm och på hemsidan. På hemsidan kan bud läggas live eller innan auktionen drar igång.

Främst förmedlar vi bilar från leasingbolag och myndigheter som har fordonsparker, t.ex. Kronofogden. Köpare är oftast privatpersoner och vi erbjuder en helhetslösning för både köpare och säljare där tilläggstjänster som reparation, rekonditionering, finansieringslösningar eller garanti kan tillhandahållas.

Vårt huvudkontor ligger i Arlandastad utanför Stockholm, men tack vare våra samarbetspartners har vi även tillgång till verkstäder och bilhallar runt om i landet.
Siktgatan 3A, 16250, VÄLLINGBY
Familjebil-Center
Örn K:
Andra bilaffären för oss hos Familjebil-Centeroch vi är jättenöjd,vi rekommenderar för en trygg affär.

Företag inom bilauktioner nära Fordonskammaren AB:

Metallvägen 12, Rosersberg
Välkomna till Arbetsbil! Läs mer ›
Kenneth Jansson Frakt AB:
Med Jakob är det aldrig några problem.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Fordonskammaren AB har inga rekommendationer.

Fordonskammaren AB saknar rekommendationer. Har du besökt eller anlitat Fordonskammaren AB? Skriv en rekommendation och berätta för våra användare vad du tycker!
Skriv en rekommendation

Pionjärvägen 2, 195 61 Arlandastad