Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Haninge Hoffsten Motor AB
Rekommenderat företag 2015 - Hoffsten Motor AB

Hoffsten Motor AB

Söderbymalmsvägen 2, 136 45 Handen — Visa karta

Välkommen till Hoffsten Motor!

Här kan du både köpa och byta in din bil och vi kan med säkerhet säga att vi kommer kunna hitta en bil i standardprisklassen 30-200.000kr som uppfyller dina önskemål. Vi har alltid bilar på lager som är varudeklarerade och har garanti.

Vill du köpa på avbetalning får du lägga en kontantinsats på 20% och har sedan 12-72 månader på dig att betala resterande. Vi kan också erbjuda leasing till ett förmånligt pris och vi tillämpar lägsta dagsränta när vi skriver kontrakt. Dessutom löser vi restskulden när du byter in din gamla bil!

Vi har även en egen verkstad med utrustning för t.ex. AC-service och bildiagnos.

Ring för att boka en tid i verkstaden eller för att träffa oss och diskutera din nästa bilaffär!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 20 kunder tycker om Hoffsten Motor AB

• Terje G
    Terje G skrev om Hoffsten Motor AB
    Har nu köpt tre bilar i olika prisklasser av Hoffstens. Från tokbilligt till ganska dyrt. Lika bra service oavsett när hur o prislapp. Kommer handla där igen!
  • Towa W
    Towa W skrev om Hoffsten Motor AB
    Köpte en bil enbart genom bilder & annons,blev väl mottagen av Leif och hans kollega!
    Nöjd med bilen och när ett par fel upptäcktes var det det bara att lämna in bilen för att få det åtgärdat,SÅ nöjd med deras mottagande och ansvarstagande så när det blir dags att byta ut min "nya begagnade" bil så återkommer jag mer än gärna!
    Hoffste s motto på hemsidan och annonser "Vi sätter inte vårt namn på en dålig bil" visade sig stämma mer än väl!
  • Nicklas T
    Nicklas T skrev om Hoffsten Motor AB
    Hej ! Vill ge Hoffsten motor ab mitt absoluta högsta betyg för ett otroligt trevligt bemötande !! och ett EXTRA STORT TACK ! Till Leif som var/är otroligt serviceminded och trevlig när vi gjorde bilaffär! Mvh Niklas & Marie Thulin
  • Anders J
    Anders J skrev om Hoffsten Motor AB
    Har precis genomfört en affär på Hoffsten Motor, och Claes Hoffsten har varit enastående serviceorienterad - bilen vi köpte hade tidigare ägts av en hundägare men var rekonditionerad, trots det fick min dotter allergireaktioner när hon satt i bilen. Utan formell grund för att häva köpet hjälpte Claes mig igenom affären och tog aktiv del i att hitta en motsvarande bil till oss.
    Det har inte varit minsta gnäll eller klagomål från Claes - han har snarare varit väldigt proaktiv och behjälplig och hanterat inbytet utan att försöka förhandla ner värdet på den första bilen. Eftersom jag bor lite illa till har han anpassat sig och erbjudit sig utkörning, eller att vara på plats utanför de officiella öppettiderna.
    Jag kan starkt rekommendera denna handlare.
  • Putte P
    Putte P skrev om Hoffsten Motor AB
    Var och tittade på en Mercedes C280 4matic i November 2015. Bilen skulle enl annons vara pedantskött!! vilket visade sig vara lögn. Bilen var krockskadad på höger framskärm med bla intryckt strålkastare. Dom hade gjort ett klumpigt försök att dölja skadan med färg men det såg riktigt uselt ut. När detta påpekades ville säljaren har mer för bilen om jag ville få skadan åtgärdad! Det fanns även bucklor på höger bakstolpe och en del av inredningen var trasig.. Oseriöst av en bilfirma som enl dom själva "aldrig sätter sitt namn på en dålig bil"!
    2015-12-07 Hoffsten Motor AB svarar Putte P
    Hej!
    Det var jag som visade bilen. "Skadan" du noterade visade sig vara en repa som tidigare ägare gjort. Iom att den satt väldigt långt ner på kofångaren så hade vi själva inte noterat den. Dessutom hade gamla ägaren lagt i färg vilket jag höll med om inte såg så kul ut. Det som sades var att vi kan gå ner i pris om du tog bilen med färgskrapet eller så lackade vi om kofångaren i priset vi begärde...

Hoppas i alla fall att du under alla dessa veckor som du funderat på denna mardröm till slut hittat din nya bil!

MVH
    Claes Hoffsten
    HOFFSTEN MOTOR AB
  • Martina S
    Martina S skrev om Hoffsten Motor AB
    Har nu köpt två bilar av Hoffsten motor. Vi har känt oss väldigt väl bemötta som kunder och eventuella fel och frågetecken har åtgärdats direkt. Tack till Leif och övriga, vi är otroligt nöjda med vår bilaffär!
  • Börje F
    Börje F skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Jag hade ringt och bokat upp en bil innan jag åkte dit,så att bilen fanns kvar.Fick ett bra bemötande av försäljaren provkörde bilen ok, ren och fin fungerade bra.Jag kan mycket väl tänka mig att att om jag skall byta någon av mina bilar att åter komma till Hoffsten motor AB.
  • Marlene E
    Marlene E skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Kanonbra service trotts att fel på bilen upptäckts efter att bilen köpts. Här kommer jag köpa bil fler gånger.
  • David P
    David P skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Bara gott att säga om denna bilhandlare, jag är återkommande kund av en anledning. :)
  • Hege A
    Hege A skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Min erfarenhet av Hoffsten Motor är positiv! Bra bemötande och fina bilar!
  • Terje G
    Terje G skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Bra o trevlig personal. Inget problem när jag ville provköra. Ett par småfel rättades till omgående före leverans. Felställda strålkastare o obalans ordnades det en verkstadstid för utan kostnad. Har köpt mer än tjugo nya bilar o aldrig fått så bra bemötande som när jag nu köpte en begagnad "andrabil".
  • Anders B
    Anders B skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Köpte en bil osedd, (endast bilder) som blev fraktad ifrån Stockholm till Göteborg.
    Bilen var 10ggr fräshare i verkligheten än på bilderna.
    Absolut bästa bilfirman jag någonsin har haft att göra med.
    Fantastisk service!
    Otroligt kund-omhändertagande, trevliga, hjälpsamma & resonliga.
    Behövde lämna in bilen p.g.a fel som ej upptäcktes innan transport.
    Inga problem, det fixade dem, var inge snack om saken.
    Tusen tack för mitt bästa bilköp någonsin!
    Ett speciellt tack till Claes på Hoffsten, som hjälpt mig genom hela affären, och löst dem problem som funnits smidigt, enkelt och effektivt.

Jag rekommenderar detta företag till vem som helst som har tänkt sig att köpa bil.

Mvh / Anders Brynefall
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Hoffsten motor ger bra service och information. Jag är mycket nöjd med min nya bil.
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Alltid bra service! Trevlig personal!.
    Bra bilar till bra priser. Skulle det vara några problem så blir det löst på ett bra sätt!
    Behöver jag ny bil så kommer jag garanterat åka till Hoffsten igen!.
  • Alicja K
    Alicja K skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Jättebra företag jag ska inte köpa bil på något annat ställe jag altid kommer tillbaka
  • Anita F
    Anita F skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Vi rekommenderar Hoffstens gärna, då de bemöter kunder på ett trevligt och serviceinriktat sätt.
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Tycker det har varit fantastisk mottagande
  • Edvin P
    Edvin P skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Utmärkt service och kundbemötande!
    köpt 3 bilar nu av hoffstenmotor och fler blir det nog..
  • Peter T
    Peter T skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Trevlig säljare, leverans enl utlovat, fin bil
  • Nermin K
    Nermin K skrev om Köpare en del av Hoffsten Motor AB
    Bästa servicen. Trevliga och glada får hjälp med allt
Köpare
Uppdragsgivare