Bilia Haninge

Kilowattvägen 11, 136 44 Handen — Visa karta

3.7 i betyg av av 3 omdömen

Bilia säljer nya Volvo, Renault, Ford och Hyundai. Dessutom har vi tusentals begagnade bilar, över 50 verkstäder och hyrbilar för alla behov.

Läs vad 3 kunder tycker om Bilia Haninge

• Linda Sofia Sabina A

2020-04-21

Linda Sofia Sabina A skrev om Bilia Haninge
    Fått ett mycket bra bemötande och hjälp trots att jag valde att laga bilen på annat ställe.
    Mycket bra service känsla.. Rekommenderar absolut denna firma 🌟 Läs mer
  • Reco tipsar!
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 95 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"
  • tomas l

2012-01-12

tomas l skrev om Bilia Haninge
    Trevliga och duktigt folk ............... Läs mer
  • 2008-09-16

Åke H skrev om Bilia Haninge
    Lämnade in bilen för felsökning utan att man hittade något fel men man lyckas med att skada nästan hela innerpanelen på ena dörren. De skulle sen fixa detta men även detta arbete gjordes av någon som inte ville göra det ordentligt men efter mycket klagande fick jag det ordnat.
    Som kund på en märkesverkstad skall jag inte behöva påtala att bilen blivit skadad på grund av okunnig personal. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 630 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Bilia Haninge:

Dick Ö Dick Ö tycker:
“Köpte en nästan ny bil. Mycket...” Läs mer
Car Trade (961m)
Lindholm Bil AB (1.2km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte