Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Haninge Bilpark

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 370 kunder tycker om Haninge Bilpark

• Mats S
    Mats S skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt nöjd, höll extraöppet för att passa mina arbetstider.
    Köpet av bilen gick bra, informationen gick fram tydligt och väldigt ingående.
    Ska jag köpa bil igen blir det från dessa bilhandlare

/ Mats
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Haninge Bilpark
    Mycket bra och kund orienterat företag 👍
  • Solveig E
    Solveig E skrev om Haninge Bilpark
    Professionellt kundbemötande. Ville titta runt på bilarna först och de lämnade mig ifred tills de såg att jag var klar. Skönt. Inget jobbigt säljsnack utan var genuint intresserade av mina önskemål. Fick provköra utan något krångel. Vid köpet fick jag en massa tips och råd som jag kommer att ha hjälp av i framtiden. Om de inte vissye svaret på någon av mina frågor så tog de genast reda på det. Kan verkligen rekommendera dem till alla som vill köpa en bil.
  • Ville Erik G
    Ville Erik G skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande från säljaren. Snabbt och proffsigt . Mycket nöjd med bilköpet
  • Sara Å
    Sara Å skrev om Haninge Bilpark
    Mycket bra bemötande! Bra säljare som kunde svara på alla våra frågor. Inga problem med bilen än så länge :)
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal och bra service!
  • Reine R
    Reine R skrev om Haninge Bilpark
    Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande hos Haninge Bilpark! Vi köpte en bil, en Kia 2013, och allt gick snabbt och smidigt. Vi fick även bra information kring nybilsgaranti och försäkring.
  • Yvonne V
    Yvonne V skrev om Haninge Bilpark
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande hela tiden och fick förtroende för den som hjälpte oss. Vi köpte en Seat Leon och är mycket nöjda med den. Vi har redan rekommenderat er.
  • Per L
    Per L skrev om Haninge Bilpark
    Utmärkt hjälp vid köp av begagnad bil.
  • Antti I
    Antti I skrev om Haninge Bilpark
    Snabb affär, trevliga killar. Man brukar känna sej rövknullad utav bilhandlare, men inte hos dessa!
  • sameer s
    sameer s skrev om Haninge Bilpark
    Idag blev det en volvo v60 och innan dess en saab 95.
    Mycket bra service och trevliga killar så klart säger bara tack för idag ses nästa gång.
  • Monika E
    Monika E skrev om Haninge Bilpark
    Ett kanon bemötande. Många frågor blev det inför mitt köp av min Kia Ceed. Fick svar på allt. Är hel nöjd.
  • Lars N
    Lars N skrev om Haninge Bilpark
    Har köpt en del bilar i mina dagar och bemötandet på den här firman var världsklass!
    Trevlig personal på ett icke konstgjort sätt som det oftast är på bilfirmor men det är klart...de är ju från Norrland:)
    Köpte en seat Leon och fick en garanti med vilken täckte allt som behövdes samt att jag får möjligheten att lämna in bilen på hemmaplan! Fantastiskt bra!
    Jag rekommenderar lätt den här firman till alla jag känner...ja även de jag inte känner faktiskt! 👌
  • Anna A
    Anna A skrev om Haninge Bilpark
    Jag har bekanta som har köpt bil från Haninge bilpark tidigare o varit nöjda.
    Jag hittade en BMW på deras hemsida o ringde o bokade tid för provköra, det var inga bekymmer jag kunde komma efter 20.00,

Jag var super nöjd den bilen ville jag ha😃

Dagen efter så märkte vi att AC inte funkade då vi ringde till Haninge bilpark.
    Vi kom tillbaka med bilen fick en lånne bil o dom körde den till verkstad.

Nu har allt funkat jätte bra så jag är SUPER nöjd med servicen o bemötandet jag fick av personen på Haninge Bilpark
  • Ida L
    Ida L skrev om Haninge Bilpark
    Otroligt hjälpsamma och bra service, stort tack!
  • Ida L
    Ida L skrev om Haninge Bilpark
    Otroligt hjälpsamma och bra service, stort tack!
  • David C
    David C skrev om Haninge Bilpark
    Sålde min bil på haninge bilpark. Trevlig och hjälpsam personal.
  • Ulf V
    Ulf V skrev om Haninge Bilpark
    Helt otroligt trevliga grabbar.Bilköpet kan inte bli bättre.Jag rekommenderar Haninge Bilpark.
    Vi är otroligt nöjda.
  • Barbro P
    Barbro P skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande vänliga hjälpsamma
    Jag har fått hjälp .att köpa en bil som
    jag än så länge är nöjd med.

Barbro Palmborg.
  • Lena R
    Lena R skrev om Haninge Bilpark
    Åkte till killarna för att titta på bil
    Åkte därifrån som lycklig nöjd bilägare
    Dessa killar kommer jag rekommendera
  • Anna-gretha A
    Anna-gretha A skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande och bra service.
  • Malin F
    Malin F skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande, trevlig personal, bra service. Fick bra hjälp med allt
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Haninge Bilpark
    Bra snabb affär . Trevlig personal, rekommenderas.
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Haninge Bilpark
    Gick snabbt och effektivt att köpa en andra bil till bår familj. Fick även en väldigt bra garanti på köpet och det känns väldigt tryggt. Det enda negativa var att torkarmotorn var trasig vid köp. Men som tur var gick garantin in och jag slapp lägga egna pengar. De va även måna om att se att allt lösts sig med bilen.
  • Ola S
    Ola S skrev om Haninge Bilpark
    Man känner sig inte lurad och mycket trevlig personal
  • Mina H
    Mina H skrev om Haninge Bilpark
    Jätte bra service och trevlig personal!
    Blev en snabb bil affär och är otroligt nöjd med hela vistelsen!
  • Eva R
    Eva R skrev om Haninge Bilpark
    Mycket bra, bilen är perfekt för mig. Och ni är bra kan mycket väl rekommendera er mvh Eva
  • Kenneth P
    Kenneth P skrev om Haninge Bilpark
    Detta vart 5e bilen som köptes via grabbarna varav en var firmabil, Har tittat hos andra bilfirmor men känner inte samma tillit för dom som hos Haninge bilpark! Har även en familjemedlem som fick ett riktigt bra pris på sin bil när han sålde den till Haninge bilpark. Bästa bilhandlaren i stan utan tvekan
  • Liselotte H
    Liselotte H skrev om Haninge Bilpark
    Jag har blivit mycket väl bemött vid mitt bilköp likaså efteråt. Kan rekommendera Haninge bilar.
  • Olof S
    Olof S skrev om Haninge Bilpark
    Trevliga och bra service!
  • Per H
    Per H skrev om Haninge Bilpark
    Bra mottagande och service. Trevliga norrlandsgrabbar.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Haninge Bilpark
    Kan starkt rekommendera Haninge bil park
  • Lilibet N
    Lilibet N skrev om Haninge Bilpark
    Bra än så länge! *************************
  • Nettan M
    Nettan M skrev om Haninge Bilpark
    Kanon bra bilfirma trevliga killar bra bemötande bra betalt för bilen som vi lämnade som inbyte
  • Alice E
    Alice E skrev om Haninge Bilpark
    Mycket trevligt bemötande. Snabb och bra service. Känns seriösa.
  • Aino Helena L
    Aino Helena L skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande, kändes inte överdrivet påfluget att bara sälja bilar. Man fick intrycket att ni kunde era bilar. Bäst var att även ägaren kunde meka bilar. 👍🚗
  • Jennie S
    Jennie S skrev om Haninge Bilpark
    Lite svårt att få kontakt med personalen, önskar de kunde komma fram till mig och fråga om jag behövde hjälp. Jag fick vänta länge innan jag fick ögonkontakt med nån som jobbade där. Personalen jag pratade med va inte direkt sälj-sugen, berättade bara om det som stod i bila ninsen och inget annat. Inte ens ngt "säljargument" kom dom med. Men bilen jag köpte fungerar bra och jag är nöjd med den!
  • Markku V
    Markku V skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt trevligt mötande kan rekommendera andra också att besöka dom
  • Jaqueline D
    Jaqueline D skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt,proffsigt bemötande och jag är mycket nöjd.
  • Jan K
    Jan K skrev om Haninge Bilpark
    Tre trevliga killar med Nisse i spetsen gav oss toppenservice och genomförde affären på ett proffsigt och trevlig sätt:)
  • Valdivia R
    Valdivia R skrev om Haninge Bilpark
    Mycket bra personal och mycket efektiv
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Haninge Bilpark
    Schysst grabbar! Serviceminded och måna om sin kund. Hit åker jag nästa gång jag vill byta bil 👌🏻
  • Michael A
    Michael A skrev om Haninge Bilpark
    Snabbt och proffsigt, Killar man kan lita på.
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Haninge Bilpark
    Vettiga priser.Bra bemötande och service.
  • Caroline U
    Caroline U skrev om Haninge Bilpark
    Mycket nöjd med mitt bilköp och bemötandet jag fick. Kändes tryggt och bra hela vägen. Bra för mig som köper bil för första gången. Rekommenderas varmt!
  • Åke Ö
    Åke Ö skrev om Haninge Bilpark
    TOPPENBRA! INTE SOM EN UPPKLÄDD SÄLJARE NÄR MAN BESÖKER TT FLOTT BILFÖRETAG..
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Haninge Bilpark
    Mycket trevliga killar som hjälpte mig med mitt första bilköp. Kändes pålitligt och tryggt!
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande,klara besked,rekomenderar att köpa bilen där!!
  • Christian G
    Christian G skrev om Haninge Bilpark
    Snabb, krångelfritt. Superbemötande.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Haninge Bilpark
    Fortfarande nöjd med bilköpet!!

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen