Haninge Bilpark

Haninge Bilpark

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 900 kunder tycker om Haninge Bilpark 2

2021-05-10
    Märkte att framrutan inte satt tät o de kommer in vatten vid läslampan fram mellan passagerare o förar säten. Skulle ni kunna stå för om det finns rost under rutan?
    Hej det var tråkigt att sätta så lågt omdöme innan du kollat med oss, men ring oss på 0812212020 så ska du nog se att vi hjälper dig mvh Tobbe Haninge bilpark Haninge Bilpark
  • 2021-05-10
    Köpte en billig bil till sonen. Personalen var trevliga och behjälpliga. Uppfattar företaget som seriöst.
    2021-05-07
    Väldigt proffsiga och trevliga. Rekomenderar starkt!
    2021-05-06
    Jag köpte en volvo s90, jag blev bemött på ett fint sätt, jag rekommenderar verkligen det här företaget. Jag hade bara positiva förväntningar.
    Jätte bra service . Personal är mycket trevliga
    2021-05-06
    Trevlig säljare, bra information och hantering. Mycket nöjd med både det bemötande jag fick och själva bilen vid mitt köp.
    2021-05-06
    Jag kom dit för att kolla på en bil jag sett på Haninge bilparks hemsida. Fick ett väldigt trevligt bemötande av den kunniga säljaren som svarade på alla frågor jag och sambon hade. I samband med att vi ville slå till var säljaren ärlig och berättade att de var tvugna att laga en sak i motorn innan vi kunde köra iväg med den. Vi hämtade den dagen efter och är väldigt nöjda med köpet.
    2021-05-05
    Köpte min första bil här ,en begagnad .
    Jätte bra bemötande och mycket nöjd med bilen !
  • 2021-05-05
    Bra service och allt gått bra!
    2021-05-05
    Kunnig personal, bra bemötande och bra service.
  • 2021-05-05
    Utmärkt service och mycket professionellt personal
    2021-05-05
    Trevlig och hjälpsam personal.
    Bilköpet gick smidigt.
    Köpte bil.
    Tillmötesgående, trevlig, korrekta.
    Inget krångel med någonting.
    Pålitliga.
    Bra och trevlig service
    Hjlp vid ett litet fel
    Jag är jättenöjd mrdbilen. Padsar mina behov bra.
    Min hund hoppsr glatt in i buren i bakluckan.
    2021-05-05
    Fantastiskt gott första intryck som kvarstår genom hela köpet och även efter då det jag behövde deras hjälp. Seriösa och engagerade personer på den firman! Rekommenderas starkt!
  • Bilal M
    Utmärkt.
    Bästa bilaffär . Har köpt och såld bil utan krångligt..
    Väldigt trevliga och hjälpsamma
  • MURIS Z
    2021-04-12
    Bedrövligt när man kommer i kändes som att man bara va i vägen/störde fick fråga 4 gånger ifall bilen hade vinterhjul men fick aldrig svar .

Man vill att man ska köpa en bil för 500tusen men man får inte provköra de säljer sportbilar men tar inga i inbyte väldigt märkligt att man ska köpa den sen får man köra :) uselt ett tips börja sälja korv i stället för lokalen påminner om en gammal Sibylla. Att dömma en kund när man kliver innanför dörren är de dummaste man kan göra
    Hej tack för ditt Reco, tyvärr vill vi inte byta in en gammal golf r32, och när det gäller provkörningar på våra sportbilar som vi har på uppdrag så är provkörning i sista skede , man ska se till att ev kredit går igenom eller att pengar finns på köparens konto, annars skulle vi ha flera provkörare varje vecka på dessa som aldrig leder till affär. Men ang korv försäljningen ska vi köra ett event framöver :) välkommen 🚀 Haninge Bilpark
    2021-04-11
    Jag köpte en sex år gammal Jeep Cherokee av Haninge Bilpark där jag blev seriöst och mycket trevligt bemött och själva affären avslutades smidigt.

Väl hemma upptäckte jag att Jeepen läckte dieselbränsle och jag kontaktade både försäljare och verkstadspersonal och blev på nytt lika väl bemött.

Något som exempelvis en packning eller trasig o-ring verkade vara problemet och verkstaden lovade att ta emot fakturan som verkstaden i min hemstad Västetås kommer att skicka.

Så högsta tänkbara betyg och varmaste rekomendationer till all inblandad personal på Haninge Bilpark.
  • David J
    2021-04-10
    Två gången jag köpte bil i Haninge bil parken, 2018 /2021. Bemött var alla gången den bästa. Mycket trevlig personer.
    2021-04-10
    Köpte en bil, WW Golf, hos er och är nöjd med köpet. Blev väl omhändertagen av Henrik. Hade inga större förväntningar, hittade bilen på nätet och hamnade i butiken.
    Är så här långt väldigt nöjd.
    2021-04-09
    Jag köpte bil som jag hittade på Blocket och det gick snabt och bra.
  • Anderas A
    2021-04-08
    Köpte en Volvo xc70 i dec.
    Gick väl nån mil över garanti milen.
    Man får väl säga som så att det är tur att jag inte behöver betala parkeringsavgift på bilverkstadens parkering.
    Ljuddämpare, lambdasond, gasspjäll mm.

Jag säger inte att jag blivit lurad men 100% av gångerna jag köpt bil här har det blivit katastrof! Ja ljuddämparen var garanterat ihoplappad vid försäljning resterande fel är väl svårare att visa på men det finns vissa ledtrådar. Den har nu gått extremt få mil sen köp och dom flesta fram o tillbaka till verkstad
    Kan nog tyvärr inte rekommendera detta företag baserat på vad jag upplevt.
    Hej Andreas, tråkigt att höra att du har haft problem med din bil, detta är en Volvo xc70 på 28000mil som är såld för 39900kr från årsm 2005, med dessa mil och årsm får man tyvärr räkna med att problem kan uppkomma, inget vi försökt dölja eller lura någon, Haninge Bilpark
  • Andreas V
    2021-04-08
    Trevligt bemötande, serviceinriktade, inget krångel förutom att jag bor i Nykvarn , ska tilläggas att jag åker hellre dom där dryga 6 milen och köper bil då man vet vad man får .
    2021-04-06
    Köpte en Skoda från dom och bemötande var till en början ganska slappt men när jag visade mycket intresse och ringde ofta så var de väldigt bemötande. Bilen var väldigt prisvärd och säljaren var riktigt schysst då han stannade kvar efter stängning eftersom jag blev sen. Det verkade ärliga säljare som berätta om bilens problem och inte döljde det.
    2021-04-06
    Seriös och proffsig säljare. Rekommenderar varmt Haninge bilpark!
    2021-04-06
    Supertrevliga säljare och enkel kommunikation 👍🏻✨
  • 2021-04-06
    Trevliga, ärliga, snabba... Och rättvis pris.
  • 2021-04-05
    Skojare som alla andra handlare
    Skojjare som alla andra? Du får gärna kontakta oss direkt på 0812212020 eller på info@haningebilpark.se eller komma in till oss och berätta hur du menar på att vi är skojjare, sitta här och skriva är inte speciellt moget Haninge Bilpark
    2021-04-05
    Köpte en lätt begagnad bil av Haninge Bilpark i feb -21. Otroligt nöjd med upplevelsen och bemötandet från första kontakt till genomförd affär. Tryggt och seriöst. Reste från Göteborg för att genomföra köpet och hade därför initialt mycket telefonkontakt med flera av säljarna som tog sig tid och var mycket hjälpsamma och pålästa. Tack!
    2021-03-15
    Seriöst, snabbt och trevliga norrlänningar.
    2021-03-11
    Bra service och bemötande av personalen.
    2021-03-11
    Mycket smidig hantering när bilen krånglade 3 veckor efter köpet. Dom tog in den direkt och fixade felet snabbt 😊
    2021-03-10
    Hela affären fungerade smärt fritt.
    2021-03-10
    ......
    .......
    ....
  • 2021-03-10
    Bilen hade några små fel som de borde ha åtgärdat innan försäljning, men det var inga problem med att lämna tillbaka den och få det fixat. Inget tjafs, bra dialog och trevligt bemötande.
    2021-03-08
    Kanonbra jobb men frun fick vänta i en dryg timma på att hämta ut bilen då personen som släppte bilarna var på lunch. Fair enough med käk men det var minst 3 andra som tvättade bilar under tiden. Flera kunder väntade samtidigt. Löser ni den biten är ni 5/5
    2021-03-08
    De var trevliga, kunniga och hjälpsamma. Allt gick smidigt!
    En Toyota Auris hybrid.
    Kunnig och tillmötesgående personal.
    2021-03-08
    Köpte bil! Jättebra service och bemötande! Rekommenderar starkt!
  • 2021-02-19
    Sålde min bil till Haninge Bilpark idag. Jag måste säga att det var två killar som kom som ingav både lugn och kompetens. Det gav mig både trygghet och förtroende. Trodde inte att processen skulle vara så enkel. Jag kan varmt rekommendera Haninge Bilpark om du vill sälja din bil. Jag är så glad att jag hittade dom när jag letade möjliga köpare till min bil.
    2021-02-03
    Trevlig och tillmötesgående personal. Lite saker som behövdes fixas med bilen innan vi fick den men vi hade en bra upplevelse.
    2021-02-03
    Tack för bra bemötande och svar på alla frågor! Svårt att köpa bil och då få ett seriöst mottagande kändes viktigt.
  • Anna S
    2021-02-03
    Köpte en bil. Blev först bra och positivt bemött. Dock visade de sig att bilen inte var servad som de stod. När jag sen hämtade den skulle det vara servad. Men det kändes lite tveksamt, då bilen nyss var inkörd i hallen, regnblöt och smutsig. Inte tvättad eller dammsugen och reservhjulet fattades. Så lämnar inte en seriös firma ut bilar kunden!
    Vi jobbar med snabb rullians på bilar och skriver i bland i annonserna levereras nyservad , i det här fallet så servade vi den efter köp, ang reservhjulet så var vi väldigt tydliga med att det inte finns något reservhjul på denna modell, när bilen såldes ny finns det inget heller, dagens bilar har inte reservhjul utan i stället kompressor med punkteringspray, Haninge Bilpark
    2021-02-03
    Köpte en volvo, blev väldigt bra bemött. Otroligt bra service och seriösa människor på plats. Byte av bromsskivor ingick kostnadsfritt då jag önskade det. Det gjordes även en liten service och byte av olja innan jag hämtade ut denna (begagnade bil). 10/10
    2021-02-03
    Köpte en bil av lite billigare sort. Jag själv kan inte så mycket om bilar så jag hade en del frågor, vilka säljaren svarade proffisionellt och rakt på.

Det enda jag kan tycka kan förbättras var att dom ställde in att jag skulle ha autogiro på försäkringserbjudandet dom hade trotts att vi kom överens om att det inte skulle vara det. Så det gick lite väl snabbt där. Annars helt utmärkt!
    2021-02-03
    jag gick till sjukhuset Gå sedan hem
    2021-02-03
    Trevliga och hjälpsamma :). Köpte och bytte in min bil hos dem. Fick bra inköpspris och de bytte även bränslefilter utan extra kostnad då det var dags. Hade dock önskat att nya bilen var städad invändigt när jag köpte den.
    2021-01-15
    Super bra service rekommenderas starkt om man är på jakt efter en ny bil
    2021-01-13
    Trevliga, hjälpsamma och proffsiga!