Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Haninge Bilpark

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 475 kunder tycker om Haninge Bilpark

• Ulf N
    Ulf N skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en beg Peugeot 107.Det som sätter ner betyget är att det var en spricka på vindrutan fram, som vid besiktningen i aug 2018 medförde en anmärkning och att rutan måste bytas annars måste det göras en ny besiktning, om bilen skulle bli stoppad och kontrollerad av polisen. Jag .anser att det borde ha gjorts av Haninge bilpark, eller förre ägaren. Jag meddelade Haninge bilpark att de borde ha fixat rutan. Den kostnaden på 1.500 :- får jag nu stå för. Bilen blev nu 1.500:- kr dyrare. Klart dåligt.
    Personalen skötte sig bra, trevliga och kunniga. Läs mer
  • Christian J
    Christian J skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Peugeot 2008 genom att få besked genom sms (Tobbe) att skicket var bra och då betalade jag handpenning. Åkte upp två dagar senare från Skåne och blev proffsigt bemött. Bilen var som beskrivet i fint skick. Köpet genomfördes snabbt och korrekt.

När jag kom hem så upptäckte jag några svårupptäckta fel. Pratade med Tobbe och skickade bilder. Haninge bilpark har utan tvekan ställt upp med att åtgärda felen.

Jag hade höga förväntningar efter att ha läst betyg här på Reco, och blev inte besviken.

Haninge bilpark får 10/10 av mig!

Ps. Ärlig ”riktig” kund som inte har några fördelar av att skriva positivt omdöme här.

/Christian Johansson Läs mer
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Haninge Bilpark
    Jätte trevlig personal o kunnig !hade lite strul med bilen jag köpte dom hjälpte mig att fixa till det smidigt o snabbt. nästa. gång jag köper bil blir det av norrlänningarna på Haninge bilpark dom kan man lita på hälsningar grön yaris Läs mer
  • Ingemar G
    Ingemar G skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande och lättsam.. köpte en volvo v70. Fick svar på alla mina frågor. . Inge konstigheter.. Läs mer
  • Timmy S
    Timmy S skrev om Haninge Bilpark
    Snabb o smidig affär.
    Trevlig personal Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Haninge Bilpark
    Absolut bästa stället att köpa bil hos.
    Personligt och ärligt bemötande. De bryr sig om sina kunder. Känns lite som en familj. Bästa betyg! Läs mer
  • Carl-johan S
    Carl-johan S skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bil här, som funkade en vecka. Haninge bilpark var superbra och skickade ut en mekaniker för att kolla bilen på plats när den stannat och tog den på service. Toppenfint bemötande från försäljarna, som är måna om mig som kund. Läs mer
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Haninge Bilpark
    Uppskattade ärligheten och lyhördheten genom hela processen. Som att köpa en pryl av en polare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Haninge Bilpark
    Vi tyckte det var toppen att de kunde ”hålla” bilen tills vi kunde ta oss till dem! Bra service! Läs mer
  • Zaina J
    Zaina J skrev om Haninge Bilpark
    köpte bil o personal där var mycket trevliga Läs mer
  • Filip N
    Filip N skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande och löste problemet med bilen som uppstod tillfälligt snabbt å bra. Inga konstigheter. Smidigt ! Läs mer
  • Anneli A
    Anneli A skrev om Haninge Bilpark
    Snabbt, enkelt, inga problem, trvligt bemötande och fick svar på alla frågor Läs mer
  • Victor O
    Victor O skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Kia av Haninge bilpark samt att de köpte in min gamla bil. Bemötandet var mycket gott och extremt serviceinriktat. Alla som arbetar på Haninge bilpark var väldigt trevliga. Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om Haninge Bilpark
    Blev en ganska snabb affär av en beg.bil. Fick mycket bra info om de skavanker som fanns på bilen. Då det inte ingick garanti, pga av priset, var säljaren noga med att kontakta dom om något skulle bli fel. Bilen har nu rullat dagligen i en månad utan minsta problem. Känner mig mycket nöjd med köpet. Läs mer
  • Lina B
    Lina B skrev om Haninge Bilpark
    Hej köpte en passat utav dessa grabbar på firman jag kan bara säga att jag är så nöjd och deras extrem trevliga bemötande och kunskap den är verkligen proffsig på alla sätt och vis kan inte få trevligare än dessa grabbar på denna firma sen skulle jag besikta bilen då var nycklarna till dragkroken borta jag hitta inte dom i bilen så jag blev inte godkänd på besiktningen så ringde jag Haninge bilpark och sa detta och dom sa kom ut så löser vi detta sen hittades nycklarna till dragkroken i bilen när jag kom ut till dom sen ordna dom en besiktning direkt samma dag och bilen är nu besiktad och klar dessa killar på Haninge bilpark kan jag säga att jag rekonderar verkligen till andra och jag kommer själv rekomdera det till alla jag känner om dom ska köpa bil och jag kommer köpa mina nästa bilar utav dom kan jag lova STORT PLUS OCH BRA JOBBAT ALL PERSONAL PÅ HANINGE BILPARK NI ÄR ÄRLIGA OCH HJÄLP SAMMA PÅ ALLA SÄTT OCH VIS SÄGER BARA 👍👍👍 och tack för trevligt bemötande och hjälp en grymt nöjd passat ägare mvh Daniel Läs mer
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bmw
    Blev väldigt bra bemött av personalen
    Samt av säljaren Läs mer
  • Carl L
    Carl L skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt bra bemötande och trevlig, kunnig och hjälpsam personal Läs mer
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Haninge Bilpark
    VÄLDIGT dåligt bemötande samt vill utnyttja oss eftersom vi kan inte så mycket om bilar. Skulle vi byte in en bil som vi har köpt av de för 3 månader sen för 139000kr. De erbjud oss 40000kr :( MISSNÖJJJJJJJJD ) Läs mer
    2018-07-14 Torbjörn W svarar Tommy F
    Hej Tommy , detta är inget vi känner igen, du har nog tagit fel på bilfirma, du kan gärna ringa upp oss på 0812212020 så får vi reda ut detta, då detta absolut inte låter så som vi jobbar mvh Torbjörn winterqvist
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en gammal 9-5:a (i skick som förväntat).
    Jag blev korrekt och artigt bemött av säljaren, en redig norrlänning som jag kände att jag kunde lita på.
    All hantering av betalning och papper sköttes professionelt och effektivt.
    Jag kan mycket väl tänka mig att köpa bil här igen. Läs mer
  • Anne-lie N
    Anne-lie N skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en wolksvagen golf och dom köpte min bil. Allt gick fort o smidigt Läs mer
  • Pia G
    Pia G skrev om Haninge Bilpark
    Trevliga försäljare när jag köpte min Hyundai. De såg till.att åtgärda ett smärre fel.på bästa sätt
    Jag kan verkligen rekomendera dem till.andra som är bilspekulanter. Redan vid första telefonnkontak så ingav de förtroende Läs mer
  • Sirpa V
    Sirpa V skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Volvo V50. Bilen hade en mindre rostfläck som fixades snabbt och smidigt med hjälp av trevlig och engagerad personal. Läs mer
  • Ing-marie J
    Ing-marie J skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil.
    Ett bra bemötande trevlig personal Läs mer
  • Anders J
    Toppenbra service! Trevlig personal och bra bilköp Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Haninge Bilpark
    Hej! Köpte bil.
    Trevliga och och ärliga hjälpsamma. Kommer att kolla på bil där igen när jag behöver Läs mer
  • Paula B
    Paula B skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad bil till ett bra pris, en riktig pärla. Bra service med instruktioner, rekonding samt besiktning. Läs mer
  • Gunilla V
    Gunilla V skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Toyota utav trevliga bilförsäljare.
    Företaget levde upp till alla förväntningar, bra service, trevliga och hjälpsamma.
    Rekommenderas till 100 %. Läs mer
    Anne-len G skrev om Haninge Bilpark
    Mycket bra bemötande. Bra service. Hjälpsamma Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Haninge Bilpark
    Supernöjd med mitt köp av min Mondeo.
    Jag hade inte möjlighet att hämta bilen samma dag som jag köpte direkt, för jag skulle åka iväg. Dagen efter blev det köer och vi missade öppettiden men jag ringde säljaren och förklarade att jag skulle bli lite sen, inga problem han kom dit efter stängning och lämnade över nycklarna... det kallar jag service!
    Så jag är supernöjd och rekommenderar att man köper bil av dessa herrar! Läs mer
  • Ahmet G
    Ahmet G skrev om Haninge Bilpark
    Hej jag köpte bil. De är mycket trevliga
    Hjälp samma Läs mer
  • gunilla v
    gunilla v skrev om Haninge Bilpark
    Köpte idag en toyota utav Haninge bilpark och fick ett mycket trevligt bemötande och en fin bil.
    Jättenöjd! Läs mer
    gunilla v gillar detta
  • Christine J
    Christine J skrev om Haninge Bilpark
    Smidigt och väldigt trevliga säljare! Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Haninge Bilpark
    Jätte trevlig personal. Snabb bil affär. 👍
    //Johanna & Hannes Läs mer
  • Jekaterina P
    Jekaterina P skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bilen hos Haninge Bilpark.Är jättenöjd med den.Personalen är trevlig. Lycka till med bra kunder Läs mer
  • Emil R
    Emil R skrev om Haninge Bilpark
    Köpte ett repobjekt som dom sålde, affären var oerhört enkel. Och bara det att jag som är från Gällivare fuck göra affär med människor från Kalix var guld värt 😊 Läs mer
  • Marc F
    Marc F skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Nissan Qashqai av Haninge Bilpark som jag är supernöjd med! Allt stämde enligt beskrivningen och trots sena Mail från min sida fick man svar omgående både via Mail & telefon. Proffsiga som bryr sig om sina kunder.
    Affären gick snabbt och smärtfritt och inom en timma rulla jag ut med min nya bil! Om de skulle uppstå några problem med den så tvekar jag inte en sekund på att höra av mig till dom då dom gav ett väldigt seriöst intryck med goodwill enda ut i fingerspetsarna. Läs mer
  • Peter K
    Peter K skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande ordnade alla fel på bilen jag köpte, snabbt och enkelt. Läs mer
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil av dem. När vi skulle hämta den, så råkade en av killarna repa lacken när han skulle byta ut en trasig lampa. Vi ville ha justering på pris,då vi redan betalt allt innan. Men ha så att det var ju inte meningen så dom kunde inte göra något på priset. Urusel kundvård!! Läs mer
    2018-06-04 Torbjörn W svarar Annelie S
    Hej, ledsen att du känner så pga av en olyckshändelse, en repa på 3cm som inte var speciell djup inte igenom lacken, men hoppas du är nöjd med bilen i övrigt, vi får önska dig en trevlig sommar med vänliga hälsningar Torbjörn Winterqvist
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Haninge Bilpark
    Köp av Hyundai I20.
    Trevligt bemötande och lätta att ha att göra med.
    Rulla därifrån med bilen efter 45 min ink testkörning.
    Kommer garanterat väja dom igen när det är dags för ny bil
    Hälsningar Magnus Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig och ärlig personal utan dess like. Kände mig trygg när jag sålde min bil. Läs mer
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Haninge Bilpark
    Köpte begagnad bil . Blev väl omhändertagen och de indentifierade mina önskemål på ett yrkesmässigt och professionellt sätt. Mycket trevlig personal. Läs mer
  • Mårten R
    Mårten R skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Nissan Qashqai +2. Väldigt tillmötesgående säljare. Fick bra hjälp utan att vara pushiga. Kan varmt rekommendera dig att köpa din bil här. Vi kommer att komma tillbaka när det är dags att byta. /Mårten Läs mer
  • Samuel F
    Samuel F skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Ford focus. Bemöttandet var utmärkt, väldigt trevlig personal. Läs mer
  • Joel S
    Joel S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil och bytte in min gamla bil hos Haninge bilpark och är jättenöjd med hur smidigt det gick och även bemötandet från personalen. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bil.Det är min första bil.Killen som mötte mig var väldigt trevlig och kunnig.Så här jag skulle vilja ha i andra bil firmor också. Läs mer
  • Sam W
    Sam W skrev om Haninge Bilpark
    Supertrevliga och väldigt proffsigt, inga konstigheter! Läs mer
  • Stephanie N
    Stephanie N skrev om Haninge Bilpark
    Var ute efter en mindre bil att pendla med. Köpte en VW golf -05 i fint skick och upplevde att vi fick bra service. Läs mer
  • Natalie N
    Natalie N skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande, bra information och bra service. Läs mer

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen