Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 698 kunder tycker om Haninge Bilpark

• 2020-01-14

Joel N skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en kia ceed -09 i slutet av november för cirka 50.000, och sedan jag köpte bilen har jag varit tillbaka 3 gånger med fel som jag upptäckt i efterhand och som dom inte kunnat veta om eller som inträffat först efter att jag köpt bilen, varje gång har dom åtgärdat det kostnadsfritt och en gång bytte dom även bromsbeläggen fram då dom tyckte att dom var slitna trots att jag egentligen var där med ett annat fel(och detta alltså trots att jag redan köpt bilen)!

Förstår att på en äldre bil så går saker sönder och jag har inte förväntat mig att få hjälp med någon av dessa saker då även en bilfirma måste gå runt och kan såklart inte laga minsta lilla defekt på en gammal bil dom sålt då trillar nog konkursansökan in rätt fort.
    Älskar också att personalen/säljarna glider runt i verkstadskläder & att man i lugn och ro får gå runt att kika bland bilarna och hojta till om man behöver hjälp, och inte nå påflugna kostymnissar som bara vill sälja dyraste skräpet.

Kan starkt rekommendera Haninge Bilpark här kan ni känna er trygga att köpa er bil. Och återigen tack till er för all hjälp och ert trevliga bemötande! Läs mer
  • 2020-01-07

Magnus R skrev om Haninge Bilpark
    Hjälpsamma bra personal lätta att prata med kunniga Läs mer
  • 2020-01-06

Tommy H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en beg bil.bra service och trevlig säljare. Läs mer

Christina S skrev om Haninge Bilpark
    Smidigt och tillmötesgående! Väldigt nöjd! Läs mer

Monika W skrev om Haninge Bilpark
    Bra service och professionellt intryck! Köper gärna bil där igen! Läs mer

Agneta P skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en blå bil gick på 30 min Läs mer

Abdulazeez T skrev om Haninge Bilpark
    Hahahhasjjsjshshsjajajaahshshajsjahahhaahajjajshsshaj Läs mer

Joakim G skrev om Haninge Bilpark
    Bra service och gott kundbemötande Läs mer

Jan B skrev om Haninge Bilpark
    En bil mycket trevligt bemötande kommer att rekommendera er til anra Läs mer

Rose-marie A skrev om Haninge Bilpark
    Bra men info om garantiköpet kunde varit mer noggrant Läs mer

Arne Ö skrev om Haninge Bilpark
    Bilköp , blev jättebra bemött , hade garantianspråk utan problem , kan verkligen rekommenderas . Allt utmärkt! Läs mer

Inger B skrev om Haninge Bilpark
    Wolksvagen Passat.
    Trevliga lugna förtroende ingivande säljare.
    Hjälpsamma och fixade lånebil när slangklämman inte var tät och behövdes justering hos verkstaden. Läs mer
  • 2019-12-18

Camilla M skrev om Haninge Bilpark
    När man inte kan mycket själv om bilar är det bra att vända sig till några som kan. Bra service med kunden i fokus. Fick lite strul med en av bilarna jag köpte, men det löste dem direkt! Läs mer
  • 2019-12-08

Mika H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Volvo Xc60 och fick ett underbart bemötande av personalen, dom är både kunniga o ger ett fint o hederligt intryck. Hade hört att dom skulle vara o bra, det stämde till punkt o pricka. Skulle jag köpa något mer av dom, ja alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2019-12-05

Jens J skrev om Haninge Bilpark
    Bra priser och trevligt bemötande! Det blev en krångelfri affär för mig Läs mer
  • Lars magnus D

2019-12-05

Lars magnus D skrev om Haninge Bilpark
    Köpet av bil gick smidigt. Läs mer
  • 2019-12-04

Ola A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Volvo s60. Företagets bemötande mot mej som kund var mycket bra.så det blir ett + till grabbarna. Läs mer
  • 2019-12-04

Conny L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en caddy maxi som jag hittade fel på efter några veckor ringde upp Haninge bilpark och på pekade felen och sa att kom in med bilen så löser vi felen men jag bor 17 mil från Haninge bilpark så då fick jag åka till bilmek i min stad så dom lämnade offert på jobbet via telefon och fick okej på en gång att lösa felen.
    Så ska en bilhandlare vara👍👍👍
    Nöjd kund bra kund
    Kan rekommendera Haninge Bilpark
    Conny Läs mer

Gun-lis F skrev om Haninge Bilpark
    Mina förväntningar blev helt klart överträffade. Kommer 15 mil ifrån och får ett bra, ärligt bemötande inget överdrivet fjäskande eller överpolerad uppsyn hos försäljaren. Kändes ärligt, bra, rakt och vänligt. Precis som jag vill ha det! Köpte en vit Micra -17. Läs mer

Tobias P skrev om Haninge Bilpark
    Gjorde ett besök för att titta på en liten Bmw för några veckor sedan, blev jättebra bemött av personalen. Provkörde en liten sväng, allt kändes bra så jag slog till och köpte bilen. När jag kör därifrån inser jag att kupéfläkten är avstängd så jag försöker vrida igång den men utan resultat. Vänder på direkten och kör tillbaka för att påpeka att kupéfläkten är död. Här blev man lite orolig men det visade sig vara i onödan, Dom tog fullt ansvar och erbjöd sig häva köpet alt. Ersätta mig för att få fläkten utbytt. Inget strul, inga fula knep, bästa bilaffären jag gjort, kommer garanterat tillbaka!!! Läs mer

Jari R skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt hjälpsamma! Toppen service, vi är väldigt nöjda med vårat köp. Läs mer
  • Amer N

2019-11-20

Amer N skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt bra service och trevlig gäng. Fick bra bemötande och hjälp direkt. Lyckades sälja bilen på kort tid. De löste bilkrediten hos banken och skötte allt väl och smidigt. Rekommenderas starkt till alla som vill sälja sin bil. Läs mer
  • Andreas L

2019-11-19

Andreas L skrev om Haninge Bilpark
    Extremt hjälpsamma, Kom in sent en söndag och vart otroligt bra bemöt samt den hjälp jag bad om. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer

Ulrika G skrev om Haninge Bilpark
    Jag hade läst på om dom, och det kändes bra men åkte dit för att dom hade en polo till salu.
    Tyckte väl att med så höga betyg sen innan så kändes det lite dåligt att man inte ens kan tvätta av fälgarna till vinterdäcken som följde med bilen.
    När jag åkte därifrån hann jag inte ens hem innan det börja lysa airbag lampan, ringde direkt, och han sa att det va bara och komma tillbaka med den, så skulle dom fixa det. Åkte tillbaka, men när vi är där så råkar dom glömma nycklarna inne i bilen, så vi fick vänta på bägaren som skulle öppna dörren, alltså vilka klåpare.nu har en annan lampa börja lysa, men det fixar jag nån annanstans, vill inte åka dit igen.
    Kommer aldrig köpa bil där igen o h kommer inte heller rekommendera denna bilfirma. Läs mer
    2019-11-14 Torbjörn W svarar Ulrika G
    Det var tråkigt att höra att du inte blev nöjd med den hjälpen du fick , tyvärr har vi ingen möjlighet att tvätta av extra uppsättning däck som vi har med bilarna, tråkigt att du inte kommer rekommendera andra pga skitiga fälgar, gällande att jag råkade få bilen i baklås kan jag tyvärr inte hjälpa men vi löste det på bästa sätt, lycka till i framtiden mvh Torbjörn winterqvist vd Haninge bilpark

Susanna H skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en begagnad bil. Bra bemötande och tillmötesgående Läs mer

Camilla J skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt trevlig och hjälpsam personal! Tog sig tid att svara på de frågor jag hade och blev inte stressade/irriterade.

Kan varmt rekommenderas Läs mer

Serdar Ö skrev om Haninge Bilpark
    Jag tackar Haninge bilpark mycket trevlig personal Läs mer
  • Nina L

2019-11-14

Nina L skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Volvo V50. Bemötandet från personalen var väldigt bra (exempelvis fungerade inte backsensorn vilket de fixade till inom loppet av 1-2 dagar).

De hade dessutom en barnhörna med leksaker som min 2-åring uppskattade mycket! Läs mer

Helena L skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal som återkoppla snabbt vid problem. Läs mer

Johan L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en V70, det stod ingenting i annonsen om repor i lacken och stenskott i vindrutan, i övrigt var det bra! Läs mer

Håkan A skrev om Haninge Bilpark
    Köpa bil dom var trevliga fick hjälp med allt Läs mer

Sofia G skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en v70 men fick lämna in på service och byta bromsar tre veckor efter. Exelent bemötande från personalen dock. Läs mer

Renata B skrev om Haninge Bilpark
    Hej. Jag köpte en bil. Blev väldigt bra bemött . Jätte trevlig ,professionell personal . Själva köpet gick väldigt smidigt -fick svar på mina frågor ,hjälp och tips . Jätte nöjd ! Tack Läs mer

Per L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil och fick trevlig service och uppriktiga svar.
    Hade dessutom ett dolt fel på bilen som fixades någon dag senare i verkstaden
    Kanon Läs mer

Adnel S skrev om Haninge Bilpark
    Först köpte en bil av dom och sen sålde en bil via dom. Inga konstigheter, härliga och hjälpsamma. 👍 Läs mer

Sara C skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bil
    Jag blev väldigt trevligt bemött. Personalen svarade ärligt och hjälpsamt på alla frågor.
    Jag fick ett mycket härligt intryck av butiken och personalen.
    Jag kände mig väldigt trygg i mitt beslut att göra mitt bilköp hos Haninge Bilpark efter besök hos flera andra som inte gav mig samma intryck. Har redan rekommenderat dem till flera vänner. Läs mer

Iréne R skrev om Haninge Bilpark
    Mycket bra o trevlig service
    Bilen enl förväntningarna Läs mer

Roger E skrev om Haninge Bilpark
    en bil som som dom sålde med dolda fel dom visste om väldigt dåligt Läs mer

Per L skrev om Haninge Bilpark
    Hade problem med värmen i förarstolen men vi löste det på ett smidigt sätt, vilket för min del innebär att jag sparade 10 timmar i bil samt 110 mils bensinkostnad. Läs mer

Robert M skrev om Haninge Bilpark
    Lätt och smidigt tydlig info.
    Trevlig personal. Läs mer

Petros T skrev om Haninge Bilpark
    Vi köpte en Citroen c1 och är jätte nöjd med bilen. Läs mer

Youssef H skrev om Haninge Bilpark
    Inte nöjd med bilen jag köpte, bilen var inte värt. Jag känner mig lurad. Läs mer
    2019-11-11 Torbjörn W svarar Youssef H
    Så du känner dig lurad för att du inte har någon parkering till din bil och vill att vi ska köpa tillbaka den, men vi kan inte köpa tillbaka den för lika mycket som du köpte den för mvh Torbjörn Haninge bilpark
  • Sara G

2019-11-11

Sara G skrev om Haninge Bilpark
    Bra service! Skulle köpa min första egna bil och hamnade på flera oseriösa bilfirmor innan jag hittade till Haninge bilpark, tack och lov för det. Dom är seriösa, serviceminded och kunniga. Bara plus Läs mer

Charlotte S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte min bil. De kändes seriösa, fin service och väldigt trevliga. Kollade upp alla våra frågor och det kändes tryggt att köpa sin första bil där. Läs mer

Tobias G skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt nöjd med köpet. Bra service och väldigt kunnig personal. Rekommenderar starkt! Läs mer

Linda D skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en ny bil.
    Fantastisk service.
    Tydlig kommunikation.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jan H

2019-11-10

Jan H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil. Trevlig personal. Min tjej köpte en bil där och hade en mycket positiv upplevelse av bemötandet. Jag bara köpte en bil utan så mycket prat men personalen var definitivt trevlig. Läs mer

Tony L skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en begagnad bil. Blev väldigt trevligt bemött av personalen som svarade på alla frågor jag hade. Läs mer

Lars-ola L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bra bil av Haninge bilpark
    Blev jätte bra bemötande av alla som man träffade där
    Jag kommer att fortsätta att handla där. Läs mer

Per N skrev om Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen