Alla kategorier Bilar Stockholms län Haninge Haninge Bilpark

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 595 kunder tycker om Haninge Bilpark

• 2019-06-13

Anna T skrev om Haninge Bilpark
    Fantastiskt på alla sätt och vis! Superschysst och kompetent bemötande, förtroendeingivande och genuint. Och jag kunde inte vara mer nöjd med bilköpet. Tack Haninge Bilpark! Läs mer
  • 2019-06-09

Anders S skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bil.
    Fick korrekt information och ett
    bra bemötande.
    Smidigt genomfört köp.
    Kan rekommendera företaget.
    Anders Läs mer
  • 2019-06-07

Rüdiger N skrev om Haninge Bilpark
    Köpte äldre beg bil och sålde min ännu äldre bil.
    Uppskattar försäljarnas vänliga bemötande och beredvillighet.
    Var lättsamt att göra affärer med dem. Läs mer

Christer K skrev om Haninge Bilpark
    Själva köpet gick bra. Förtroendeingivande och saklig info. Efter köpet strulade det en hel del - motorlampa som lyste (visade sig vara en sensor som behövde bytas), batteri i extra nyckel behövde bytas och när det var gjort dröjde det inte länge innan andra nyckeln slutade fungera. Läs mer

Staffan E skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad Volvo. Snabb och smidig process! Läs mer

Stefan E skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad bil. Och det gick väldigt smidigt och vi fick ett väldigt bra och trevligt bemötande Läs mer

Åsa E skrev om Haninge Bilpark
    Professionella och vänliga säljare. Bra bemötande. Läs mer

Johan R skrev om Haninge Bilpark
    Fantastisk trevlig och hjälpsam personal! Man känner att man är i goda händer Läs mer

Lisa A skrev om Haninge Bilpark
    Superbra service, trevligt bemötande! Högt rekommenderad Läs mer
  • Jouko N

2019-06-04

Jouko N skrev om Haninge Bilpark
    Bytte bil där för andra gången och det är väl ett bra renommé ! Mycket trevlig personal o alltid tillmötesgående varmt rekommenderas till andra som funderar på å byta bil Läs mer
  • 2019-06-04

Jonny L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en beg. Volvo V50 dom fixade vinterdäck och böt ut fälgarna som var skeva till ett par Volvo originalfälgar. Mycket bra bemötande av all personal trevliga hjälpsamma killar Läs mer

Andreea D skrev om Haninge Bilpark
    Fantastiskt trevliga och genuint intresserade av din köpupplevelse. Läs mer

Birgitta E skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil och blev väldigt bra bemött. Trevlig personal, och är nöjd med mitt köp. Läs mer

Birgrit E skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande och hjälp vid köp av bil. Känns förtroendeingivande. Läs mer

Lexie R skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande. Jag köpte en bil som dom sålde. Läs mer

Robert S skrev om Haninge Bilpark
    Professionella säljare som ser till att kunden blir nöjd.. jag är mer än nöjd hur dom tog hand om mig från telefonsamtalet tills jag skrev på ägarbytet Läs mer

Bipin P skrev om Haninge Bilpark
    Köpte Hyundai i 20. Köpa bilen var inga problem. Allt gick bra och smidigt.
    Personel var jatte trevliga. Läs mer

Thomas K skrev om Haninge Bilpark
    Smidig affär, trevlig personal, rekommenderar gärna Haninge bilpark Läs mer

Maria E skrev om Haninge Bilpark
    Bra och snabb affär utan krångel.stort utbud och kunnig personal. Läs mer
  • DAVID L

2019-05-23

DAVID L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en billig bil där bilen köptes på dagen vid annons utskick, jag köpte bilen i befintligt skick efter provkörande.
    Dock så visade sig två problem dagen efter, Haninge bilpark assisterade med att åtgärda och reparera dessa utan krångligheter, Detta för mig gör att jag ger mina Starka rekommendationer till denna bilfirma, då dom visar vilja att vara behjälpliga mot sina kunder trots billiga bilval. Läs mer
  • THOMAS DANIEL K

2019-05-22

THOMAS DANIEL K skrev om Haninge Bilpark
    Supernöjd med affären, mycket trevlig personal, snabb och smidig affär, rekommenderar verkligen att besöka Haninge Bilpark Läs mer
  • 2019-05-12

Hans F skrev om Haninge Bilpark
    Bra service! De saker jag påpekade vid och efter bilköpet har åtgärdats. Läs mer
  • 2019-05-09

Mitra B skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Polo blev mkt nöjd me att den va nybes ua hade bara haft 1ägare före och fick småskavanker fixade ,sååå nöjd med min bil,känner att firman va rakt igenom ärliga och det kändes tryggt-kommer vända mej till de om nåt skulle strula.Tack Läs mer

Anna-maja W skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en begagnad bil på Haninge bilpark. Riktigt bra bemötande både i telefon och när jag kom dit. Både bilen och säljaren levde upp till alla förväntningar. Rekommenderas varmt! Läs mer

Sebastian K skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Audi
    Helt ok upplevelse Läs mer
  • Annika S

2019-05-04

Annika S skrev om Haninge Bilpark
    Jätte nöjd med mitt bilköp , dom håller det dom lovar. Nästa bil kommer oxå att köpas på Haningebilpark 😀 Läs mer

Hans-peter B skrev om Haninge Bilpark
    Bemötandet var utmärkt !
    Och bilen verkar också i bra skick Läs mer

Johan J skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad bil och kände mej trygg vid köpet. Blev bra bemött och kände att de brydde om mej som kund.
    Lätta att få tag i via telefon
    Anpassade visningen av bilen så det passade mej och hade svar på alla mina frågor.
    Kan varmt rekommendera Haninge Bilpark! Läs mer

Oscar G skrev om Haninge Bilpark
    Smidig och bra bliaffär med trevlig personal Läs mer
  • Göran H

2019-05-02

Göran H skrev om Haninge Bilpark
    En ny beg bil för mig fungerande för ändamålet Läs mer
  • 2019-05-02

Fredrik B skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil därifrån i början av April. Otroligt vänlig och engagerad personal.
    Kan starkt rekommendera dom.
    / Fredrik Bengtsson Läs mer
  • 2019-05-02

Erica H skrev om Haninge Bilpark
    Allt Bra, enkelt och lätt för mig som köpare. Läs mer
  • Daniel O

2019-05-02

Daniel O skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Audi a4 sedan. Det fanns i princip ingen prutmån och de verkade inte ha kollat igenom bilen då jag hittade en hel del fel i efterhand. De sålde med en trasig bilnyckel bland annat. Ingen garanti ingick. Det som var bra var att de var snabba med att låta en provköra men det var det ungefär. Läs mer
    2019-05-02 Torbjörn W svarar Daniel O
    Hej Daniel,
    Då vi förmedlar väldigt många bilar och har ett avtal med den kunden så har vi en viss begränsning på prutmån, i detta fall så prutade du ner bilen i stället för att välja att få med 2års garanti i priset. möjligtvis var det slut batteri i ena nyckeln. / Tobbe Haninge Bilpark ab
  • ARON A

2019-04-30

ARON A skrev om Haninge Bilpark
    Lämnade min bil till Haninge bilpark på försäljningsuppdrag, efter ett krångelfritt överlämnande av bilen samt kontraktsskrivning så tog dom in bilen på rekond och gick igenom den, kort där efter låg den ute på annons och på MINDRE än 24 timmar blev jag uppringd och informerad att bilen blivit såld! Fick 10.000kr MER än jag hoppats på dessutom! Riktiga proffs med ett trevligt bemötande och smidiga affärer där både jag och den nya ägaren blev väldigt nöjda! Vill passa på att rikta ett STORT TACK till Henrik som hjälpte mig med affären! Kan varmt rekommendera denna firma till alla som vill göra en bra och smidig affär utan krångel, min nästa bil kommer att köpas av Haninge bilpark! Läs mer
  • Marie Z

2019-04-06

Marie Z skrev om Haninge Bilpark
    Jättetrevlig personal och super bra sevice, guldstjärna från mig Läs mer
  • 2019-04-04

Ylva S skrev om Haninge Bilpark
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande! Det blir garanterat första stället jag vänder mig till när det är dags för nästa bilaffär. Det känns på riktigt som att de har kundens bästa i fokus! Läs mer
  • 2019-04-02

Kristoffer B skrev om Haninge Bilpark
    Kändes genuina, kunniga och trevliga. Läs mer
  • Robert H

2019-04-02

Robert H skrev om Haninge Bilpark
    Seriösa och serviceinriktade. Köpte en bil för ett tag sedan. Förarsätet började krångla men de hjälpte mig gladeligen att åtgärda det. Lite fel på beskrivningen av bilen vilket var lite negativt, men i helhet rekommenderar jag dom starkt. Läs mer
  • Jimmy V

2019-04-02

Jimmy V skrev om Haninge Bilpark
    Fantastiskt bemötande, inte likt någon annan bilhandlare ! Raka puckar, trevliga samt ärliga. Rekommenderar alla som går i tankar o köpa bil att besöka denna bilpark. Då kommer ni förstå direkt. Mvh Jimmy, en väldans nöjd kund :) Läs mer
  • 2019-04-02

Jenny Å skrev om Haninge Bilpark
    Mkt trevliga killar! Lätt att ge och få, information. Läs mer
  • 2019-03-17

Ion Johnny S skrev om Haninge Bilpark
    Fantastisk bra service och väl bemött! De sålde min bil( Renault Kadjar röd) och satte pengarna på mitt konto enl överenskommelse. Inga konstigheter. De här killarna är" the real deal". Supernöjd!!! Rekommenderas starkkkttt! Läs mer
  • 2019-03-13

Madeleine G skrev om Haninge Bilpark
    Sökte en bil och utifrån våra behov blev vi presenterade flera förslag. Det som kändes tryggt var att säljaren var ärlig med de skavanker bilarna hade! Vi köpte en Audi där blinkersen krånglade och de fixade dem gratis! Mycket seriösa! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-09

Fredrik M skrev om Haninge Bilpark
    Bra och snabb service. Hade ett lås och nyckel som strulade, vilket de fixade snabbt. Mycket nöjd :) Läs mer

Elin P skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bmw 520D touring 08 hos dom och bytte in våran gamla bil.

Vi har köpt bil där förut och man blev lika omhändertagen som vanligt , kom direkt fram o fråga om vi behövde någon hjälp.

Dom är helt otroligt duktig med kund bemötande. Och berättar och talar sanning om bilarna.
    Inte säljer på en den dyraste.
    Samt är jätte hjälpsamma. Några saker behövs fixas på bilen nästa vecka. Inget tjafs och diskutioner.

Inget bluff företag. Rekomenderar verkligen ALLA att köpa bil här och då dom är från Kalix så är det ett stort plus då vi själv är från Gällivare. Läs mer

Göran E skrev om Haninge Bilpark
    Toppen service vid köp av beg bil. Läs mer

Karl Å skrev om Haninge Bilpark
    Supertrevliga och långt ifrån "klassiska bilkrängare". Fick intrycket att de var raka och ärliga med allt, lätta att ha att göra med och de fixade ett småstrul som uppstod med bilen några dagar efter hämtning med ett leende. Och då var det ändå en riktigt billig bil jag köpte. Bra öppettider också.

Köper gärna min nästa bil här också. Läs mer
  • Dariusz W

2019-03-07

Dariusz W skrev om Haninge Bilpark
    Volvo V70.
    Jag är väldigt nöjd generellt med personalen i Haninge bilpark. Jag blev bemött på professionellt sätt och fick svar och hjälp med alt jag behövde. Läs mer

Gunilla N skrev om Haninge Bilpark
    En Peugot 207, årsmodell 2012
    Verkar dock som om ett topplock el ngt annat läcker. Vi har fyllt på kylarvätska 2.gånger redan, inom 1 vecka. Reklamation på detta kommer enligt avtalat med säljaren. Läs mer

Camilla W skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt trevligt bemötande och en fantastiskt kunnig personal! Tack! Läs mer
  • Hosam H

2019-03-03

Hosam H skrev om Haninge Bilpark
    Riktigt bra bemötande och de är måna om att kunden ska åka hem nöjd. Rekommenderas starkt! Läs mer

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen