Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 833 kunder tycker om Haninge Bilpark

• 2020-11-19

Viktor D skrev om Haninge Bilpark
    Super trevlig säljer som man fick snacka med, inte alls på riktigt vilket jag uppskattar! Sen blev det något oklart fel med bilen jag köpte. Men det fixade man gratis och enda sedan dess har bilen gått som den ska. Köpte bilen i början av september! Läs mer
  • 2020-11-16

Nick A skrev om Haninge Bilpark
    Mkt bra service
    Trevlig personal
    Så som en bilfirma ska vara Läs mer

Per-erik Z skrev om Haninge Bilpark
    Mycket nöjd med gammel volvon jag köpte. Läs mer

Stefan S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil, bra bemötning och objektet motsvarade beskrivningen. Läs mer

Mårten P skrev om Haninge Bilpark
    En väldigt trevlig och professionell upplevelse att köpa bil hos Haninge Bilpark. Oerhört duktiga, tillmötesgående och vänliga killar som gjorde hela köpeprocessen otroligt smidig! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-11-07

Marianne T skrev om Haninge Bilpark
    Bilköp. Allt va jättebra. Trevligt bemötande och en riktigt bra service. 10 ⭐️ Av 10 Läs mer
  • 2020-11-07

Peter F skrev om Haninge Bilpark
    För beskrivning av upplevelsen ring gärna Peter på 0736638082 Läs mer

Henrik S skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande, bra service!
    Jag köpte en begagnad Toyota Yaris. Läs mer

Karolina L skrev om Haninge Bilpark
    Bra och snabb hjälp. Vi är super nöjda! Läs mer

Åse S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte nya bilen hos dem och allt funkade klockrent. Smidiga och schyssta, rekommenderas! Läs mer

Maria W skrev om Haninge Bilpark
    Extremt bra bemötande och service. Rekommenderas varmt. Läs mer

Andreas L skrev om Haninge Bilpark
    Min upplevelse var mycket positiv, känns seriösa och att man vill kunden väl.
    Tryggt att men kan köpa till en garanti 👍 Läs mer

Sophie H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte min första egna bil där. Super nöjd med både service och bil :) Läs mer

Lars B skrev om Haninge Bilpark
    V70 D2, 2013, inbyte
    Bra bemötande, tydlighet, dock kanske företaget var väl tuffa i prisförhandling, men som kund väljer man om man accepterar affären så kan väl inte klaga. Läs mer

Maher J skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en superb ddj311. Och vid leverans var den ostädat och luktar skit för det var hund i bilen och ni har inte skrivit på annonsen och jag är allergisk. Inte heller berättat om bucklor på bak luckan. Det kommer att kosta mig en del pengar för invändigt &ut vändigt recond. Ya jag kan säga att jag är onöjd.
    Hoppas att ni kommer att göra något possetivt åt det.
    Maher Läs mer

Håkan R skrev om Haninge Bilpark
    Härliga, ärliga Norrlänningar som jag varm rekommenderar. Bra service vid mitt bilköp. Läs mer

Jan S skrev om Haninge Bilpark
    Haninge Bilpark är en ansvarsfull och kompetent bilhandlare som jag kommer att anlita även vid kommande bilköp. Läs mer
  • 2020-10-07

Susanne M skrev om Haninge Bilpark
    Suverän. Bra bemötande, ärliga, hjälpsamma är bara några av lovorden. /Susannne Läs mer

Ulf N skrev om Haninge Bilpark
    Vi är supernöjda trevligt o avslappnat bemötande ärliga raka svar o smidigt me inbytet oxå.
    Vi har köpt beg bil hos Haninge bilpark Läs mer

Joachim T skrev om Haninge Bilpark
    Otroligt duktig och hjälpsamma grabbar.
    Har köpt och bytt in bilar hos dom och har fått riktigt bra med hjälp. Köpte precis en bil av dom och blev erbjuden en bra deal av min andra bil som jag bytte in.👍👍
    Mvh Joachim Läs mer

Jan N skrev om Haninge Bilpark
    Grymma killar, bra service. Tredje bilen jag köpt av Haninge bilpark. Fler lär det bli! Läs mer

Katarina B skrev om Haninge Bilpark
    Enkel kommunikation. Snabbt hanterande av ärende Läs mer

Irene B skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil. Bra bemötande av personal. Fick hjälp med det jag ville veta. Fick även hjälp efteråt. Läs mer

Mikael H skrev om Haninge Bilpark
    Mycket nöjd med mitt bilköp. Riktigt trevliga och ärliga säljare. Kommer garanterat rekommendera företaget. Läs mer

Roger W skrev om Haninge Bilpark
    ALLT VAR OK o. Bilen fungerar ännu Läs mer

Susanne K skrev om Haninge Bilpark
    Ford Mondeo
    Mycket bra upplevelse Läs mer
  • 2020-09-11

Peter O skrev om Haninge Bilpark
    Mkt bra personal! De var hjälpsamma utifrån mina behov vilken bil jag var ute efter. All info var både för-och nackdelar!
    Proffsiga och rekorderliga!
    Kommer definitivt anlita igen när jag behöver ny bil!👍🏻
    /Peter Ottosson Läs mer
  • 2020-09-10

Rose-marie L skrev om Haninge Bilpark
    Bra service och bra tillmötesgående vid reparation av fel.
    Supernöjd! Bästa bilhandlaren vi har haft med att göra Läs mer
  • Leo Alexander B

2020-09-09

Leo Alexander B skrev om Haninge Bilpark
    Bra, trevligt, proffsigt och tryggt!

Jag köpte en begagnad Volvo från Haninge bilpark som såg fin ut, och vid en närmare inspektion efter köpet (inkl besiktning) visade bilen sig vara i bättre skick än jag förväntat mig!

Med alla fallgropar som finns på beg-marknaden för en okunnig som jag kan jag inte göra annat än ge 5/5.

Bra bil, och ännu bättre kundservice/personal. Läs mer
  • 2020-09-07

Zewdi K skrev om Haninge Bilpark
    Det är bra bemötande, dom är jätte trvilga Läs mer

Kenny S skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande och trevliga. Stannade kvar efter stängning för att slutföra besöket vilket uppskattas Läs mer

Isabell C skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bil. Allt gick väldigt smidigt och fick bra service av personal. Läs mer

Linda M skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal som var hjälpsam men inte för på. Vi är nöjda med bilen vi köpte. Läs mer

Rikard A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en 12 år gammal Opel, gick igenom besiktningen utan anmärkning.
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande, kommer garanterat återkomma för nästa bilköp. Läs mer
  • 2020-09-04

Helena W skrev om Haninge Bilpark
    Vi fick ett mycket trevligt och engagerande bemötande av en pöjk trots att vi fick hjälpa honom lite i Bilvision ;)
    Efter en veckas körning går bilen fortfarande som på räls!! Läs mer

Mimmi R skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en audi a3 och är supernöjd med bilen...krävde att vissa saker skulle göras om jag skulle köpa bilen. De gick med på det och några dagar senare lämnade jag in den och fick det gjort.
    Trevliga och sjyssta killar. Läs mer

Heléne J skrev om Haninge Bilpark
    Bil.Gott bemötande.Nöjd kund. Mitt andra bil köp. Läs mer

Patrik H skrev om Haninge Bilpark
    Köp av bil .
    Väldigt trevlig personal. Läs mer

Silvia T skrev om Haninge Bilpark
    Hjälpsamma och inger förtroende! Fick otroligt bra service. Bilen funkar utmärkt!! Läs mer

Åsa P skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig, kunnig och hjälpsam personal. Jag skulle absolut köpa nästa bil här också. Läs mer

Leif J skrev om Haninge Bilpark
    Byte av bil. Trevligt bemötande o super försäljare. Allt var kanon Läs mer
  • 2020-08-28

KEBBA N skrev om Haninge Bilpark
    En riktig oseriös bilfirma. Sålde en bil med trasig motor och skyller på att de "inte kan kontrollera alla bilar som kommer in".

De köpte tillbaka bilen med trasig motor, då de påstod att de inte kommer att laga den i och med att det är en så pass "gammal bil". Samma bil ligger nu ute för försäljning men för 20.000kr mer än vad de sålde den för till oss 30 minuter EFTER att vi precis sålt tillbaka den.. Med andra ord så ligger den ute för försäljning med en trasig motor. Riktiga lallare.

Vill varna folk som ska handla hos detta företag att kontrollera bilen de köper en extra gång. Läs mer
    2020-08-28 Torbjörn W svarar KEBBA N
    som jag skrev till din sambo samma svar, okej,, vi erbjöd er en liknande bil fast som kostade 10,000kr mer men skulle få byta jämt, och eftersom vi ska byta motor på den bilen vi köpte tillbaka så vill vi ha igen våra pengar, då marknadsvärdet på bilen är det rätta nu, var allt för billig tidigare, dessutom fick ni låna en fin Ford ifrån oss som ni ville köpa men inte kunde pga era betalningsanmärkningar!, men tack för den fina recensionen och lycka till i framtiden med era nästa bil köp någon annanstans. MVH Haninge Bilpark AB
    LOUISE A gillar detta
  • 2020-08-28

LOUISE A skrev om Haninge Bilpark
    Lallarföretag.

De sålde en bil med trasig motor till mig. Visste såklart inte om detta vid köp. Jag fick två alternativ, antingen skulle de köpa tillbaka den eller byta den rakt av mot en "likvärdig" bil. En likvärdig bil för dem var en riktigt snuskig Mazda med hundhår och fettbeläggningar överallt. Sålde tillbaka den för 2 timmar sen och nu ligger den ute för försäljning igen, för 20.000kr mer.

Var försiktiga så att ni inte dras med onödiga utgifter och överbetalar bilar som inte är hela. Läs mer
    2020-08-28 Torbjörn W svarar LOUISE A
    okej,, vi erbjöd er en liknande bil fast som kostade 10,000kr mer men skulle få byta jämt, och eftersom vi ska byta motor på den bilen vi köpte tillbaka så vill vi ha igen våra pengar, då marknadsvärdet på bilen är det rätta nu, var allt för billig tidigare, men tack för den fina recensionen och lycka till i framtiden med era nästa bil köp någon annanstans. MVH Haninge Bilpark AB
    KEBBA N gillar detta
  • 2020-08-16

Henrik M skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad bil på Haninge bilpark. Supernöjd med mitt val av bil och efter jag kontrollerat bilen mer ingående efter köpet förstog jag att det finns bilhandlare som är mer seriösa och ärliga än andra. Vill starkt rekommendera alla mina vänner att köpa bilen hos Haninge bilpark och kommer med glädje att återkomma till dem när det blir dags att köpa bil igen. Läs mer
  • 2020-08-14

David S skrev om Haninge Bilpark
    Fantastiskt personal och servis !
    Jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2020-08-13

Gitte L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil
    Blev väl bemött av säljaren som var seriös rakt igenom hela affären Läs mer
  • 2020-08-13

Per-gösta J skrev om Haninge Bilpark
    Tycker att det är för tidigt att ge nåt omdöme egentligen. Vill ju köra upp en tank diesel först för att veta vad dom sålt till mig. Annars var det ett bra bemötande, hjälpsamma killar igenom hela affären.++ Läs mer
  • 2020-08-12

Michele L skrev om Haninge Bilpark
    Bra service snabba och profesionella Läs mer
  • 2020-08-11

Magnus D skrev om Haninge Bilpark
    Försäkringsbrevet lackskada. Mkt trevligt bemötande. Slutresultatet mkt bra efter ett litet backjobb. Läs mer
  • 2020-08-10

Tore V skrev om Haninge Bilpark
    Köp bil och blev mycket bra bemött. Företaget levde upp till förväntningarna. Hjälpen jag fick med den nya bilen var mycket bra. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte