Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Haninge Bilpark

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 555 kunder tycker om Haninge Bilpark

• 2019-03-17

Ion Johnny S skrev om Haninge Bilpark
    Fantastisk bra service och väl bemött! De sålde min bil( Renault Kadjar röd) och satte pengarna på mitt konto enl överenskommelse. Inga konstigheter. De här killarna är" the real deal". Supernöjd!!! Rekommenderas starkkkttt! Läs mer
  • 2019-03-13

Madeleine G skrev om Haninge Bilpark
    Sökte en bil och utifrån våra behov blev vi presenterade flera förslag. Det som kändes tryggt var att säljaren var ärlig med de skavanker bilarna hade! Vi köpte en Audi där blinkersen krånglade och de fixade dem gratis! Mycket seriösa! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-09

Fredrik M skrev om Haninge Bilpark
    Bra och snabb service. Hade ett lås och nyckel som strulade, vilket de fixade snabbt. Mycket nöjd :) Läs mer

Elin P skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bmw 520D touring 08 hos dom och bytte in våran gamla bil.

Vi har köpt bil där förut och man blev lika omhändertagen som vanligt , kom direkt fram o fråga om vi behövde någon hjälp.

Dom är helt otroligt duktig med kund bemötande. Och berättar och talar sanning om bilarna.
    Inte säljer på en den dyraste.
    Samt är jätte hjälpsamma. Några saker behövs fixas på bilen nästa vecka. Inget tjafs och diskutioner.

Inget bluff företag. Rekomenderar verkligen ALLA att köpa bil här och då dom är från Kalix så är det ett stort plus då vi själv är från Gällivare. Läs mer

Göran E skrev om Haninge Bilpark
    Toppen service vid köp av beg bil. Läs mer

Karl Å skrev om Haninge Bilpark
    Supertrevliga och långt ifrån "klassiska bilkrängare". Fick intrycket att de var raka och ärliga med allt, lätta att ha att göra med och de fixade ett småstrul som uppstod med bilen några dagar efter hämtning med ett leende. Och då var det ändå en riktigt billig bil jag köpte. Bra öppettider också.

Köper gärna min nästa bil här också. Läs mer
  • Dariusz W

2019-03-07

Dariusz W skrev om Haninge Bilpark
    Volvo V70.
    Jag är väldigt nöjd generellt med personalen i Haninge bilpark. Jag blev bemött på professionellt sätt och fick svar och hjälp med alt jag behövde. Läs mer

Gunilla N skrev om Haninge Bilpark
    En Peugot 207, årsmodell 2012
    Verkar dock som om ett topplock el ngt annat läcker. Vi har fyllt på kylarvätska 2.gånger redan, inom 1 vecka. Reklamation på detta kommer enligt avtalat med säljaren. Läs mer

Camilla W skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt trevligt bemötande och en fantastiskt kunnig personal! Tack! Läs mer
  • Hosam H

2019-03-03

Hosam H skrev om Haninge Bilpark
    Riktigt bra bemötande och de är måna om att kunden ska åka hem nöjd. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-02-22

Isak T skrev om Haninge Bilpark
    Bra utbud på bilar och mitt köp gick smidigt. Läs mer

Thomas P skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande och bra service!
    /Thomas Läs mer

Simon L skrev om Haninge Bilpark
    Skulle köpa en bil men fick en felaktig beskrivning på en förändring som behövde göras. Fick handpenningen tillbaka. Läs mer

Elisabeth L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad Golf. Trevligt bemötande och smidig affär. Läs mer

Karin U skrev om Haninge Bilpark
    Jag fick ett bra bemötande. Min bil gick som den skulle och blev servad innan jag åkte hem med den. Läs mer
  • 2019-02-08

Susie R skrev om Haninge Bilpark
    Kan bara ge mina allra bästa rekommendationer!!
    Super trevlig, pålitlig och kunnig personal. Läs mer

Mattias A skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt och bra bemötande. God service och kunnig personal.
    Inget sliskigt säljsnack som på många andra bilfirmor. Läs mer
  • Margita T

2019-02-07

Margita T skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal med hög servicekänsla mot kund. Nöjd med mitt köp av bil. Rekommenderar dem verkligen. Läs mer
  • Marcus A

2019-02-07

Marcus A skrev om Haninge Bilpark
    Bra services o trevliga killar. Det kommer bli fler bilköp med dom Läs mer

Emmy A skrev om Haninge Bilpark
    Snabb och smidig bilförsäljningen. Läs mer

Niklas P skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad bil.
    Fick trevligt öppet möte.
    Blev erbjuden visad ett alternativ för mitt behov som det i slutänden blev istället Läs mer
  • Anders L

2019-01-18

Anders L skrev om Haninge Bilpark
    Åkte från Malmö till Haninge för att köpa en BMW 520. Bilparken lovade att hålla den tills jag kom upp och de gjorde dem. De löste även in min bil emellan. Fick ett mycket bra bemötande och svarade på alla mina frågor. Fick även en 12 mån garanti att lösa in i Skåne ifall något inträffar. Bilköp är den sämsta investering och en av de otryggaste man kan göra men det kändes mycket bra med Haninge Bilpark. Mycket nöjd kund och skulle absolut rekommendera dom till någon jag känner. Är ni osäkra så behöver ni inte vara det. Läs mer
  • 2019-01-11

Fredrik A skrev om Haninge Bilpark
    Vi köpte en bil och fick väldigt bra bemötande. Vi är supernöjda med servicen och det kändes tryggt. Dom har dessutom varit över förväntan hjälpsamma och förstående.
    Skulle absolut rekommendera dom till någon jag känner. Läs mer
  • 2019-01-10

Devon A skrev om Haninge Bilpark
    Vi köpte en Audi Q5 & bytte in våran Bil. Bemötandet var proffsigt och de var väldigt hjälpsamma! Rekommenderar mycket starkt! Läs mer

Johan L skrev om Haninge Bilpark
    Bra service och trevlig personal.
    Inga problem att få hjälp med fel som uppstod efter köpet! Läs mer

Emil E skrev om Haninge Bilpark
    Funderar du att köpa en bil?så kan jag varmt rekommendera haninge bilpark!!!jag själv har köpt fyra bilar av dom...Emil Läs mer
  • Eva A

2019-01-09

Eva A skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande. Bra information. Mycket nöjd. Läs mer

Pernilla A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil. Blev bra bemött och vi kunde lösa affären trots att jag blev sjuk då jag kunde swisha handpenningen. Känner dock att jag blev lite pålurad en försäkring vilket drar ner betyget något. Läs mer

Jonas I skrev om Haninge Bilpark
    Fick bra pris för min inbytesbil, väldigt bra jämnfört med andra större bilhandlare. Ett annat plus är att säljaren inte var för pushig utan lätt mig provköra i lugn och ro. Var väldigt lätt att provköra flera olika fordon också Läs mer

Helena H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en volksvagen polo.
    Trevligt bemötande och ett bra köp. Läs mer
  • 2019-01-07

Anders L skrev om Haninge Bilpark
    Mycket nöjd kund. Tobbe var suverän och suverän support. Fick en kanon bil som han höll åt mig fast jag kom från Malmö. Väldigt trevligt bemötande och gav en bra garanti och trygghet för mitt köp. Läs mer
  • 2019-01-07

Karin J skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil. Mycket bra bemötande och hjälpsam personal. Skulle gärna rekommendera dem till andra som funderar på att köpa bil Läs mer
  • 2018-12-09

Maribel V skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil, blev väl bemött och fick bilen nybesiktigad, helt nöjd Läs mer
  • 2018-12-06

Ulf C skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Volvo S60 -11. Åkte drygt 20 mil för att kolla på bilen, provkörde och gick igenom alla papper med försäljaren sen blev det affär. Väldigt bra bemötande inga kostymnissar med brett munläder.
    Hittar man det man vill ha så är det en bra firma att handla på. Läs mer
  • 2018-12-05

Vahdeta A skrev om Haninge Bilpark
    Vi tyckte att bemötade av personalen var väldig trevlig ,vi fick hjälp på en gång och affären gick snabbt ,vi köpte en bil av Haninge Bilpark och vi är jätte nöjd Läs mer
  • 2018-12-04

Kurt W skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil
    Trevligt och avslappnat bemötande
    Förväntade mig att bilen jag var intresserad av överensstämde med annons, vilket den gjorde.
    Bra och lättsam personal, inget kostym ” fjanteri” Läs mer
  • 2018-12-04

Jakob I skrev om Haninge Bilpark
    Köpte min bil där efter mycket research och velande mellan olika bilmärken. Blev fint bemött, bra service, inga konstigheter. Mycket nöjd såhär långt! Läs mer

Mona L skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte 1 Polo års modell 2015. Vi blev trevligt bemötta och är nöjda med bilen. Läs mer

Lars Erik F skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Toyota Corolla. Hade inga särskilda förväntningar och blev mycket bra bemött. Kan starkt rekommendera Haninge Bilpark. Kommer garanterat köpa bil där i framtiden. Läs mer

Emilianos C skrev om Haninge Bilpark
    Trygg Bilhandlare som står för vad de lovar
    rekomenderas! Läs mer
  • Mikael B

2018-12-03

Mikael B skrev om Haninge Bilpark
    Jättefina säljare med personligt engagemang . Man känner sig trygg å välkommen om de skulle ha varit några problem . Varmaste rekomendationer Läs mer
  • Patrik S

2018-12-03

Patrik S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en ärlig och prisvärd Volvo V70. Åtgärder utfördes enligt överenskommelse och allt var klart vid upphämtning. Bra och tydlig kommunikation. Allt funkar över förväntan och frugan blev mycket nöjd med sin "nya" bil. Läs mer

Georg S skrev om Haninge Bilpark
    Bra kundbemötande och bra hantering av bilköp. Ett ställe jag absolut kommer tillbaka till..
    Mvh G S Läs mer

Jesper L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil, modell Volvo V40. Blev bemött väldigt bra och talade klarspråk. Det överträffade mina förväntningar för att jag köpte en bättre bil än vad jag egentligen skulle köpa. Läs mer

Hans K skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande trevlig personal Läs mer

Henrik E skrev om Haninge Bilpark
    Jag har både sålt till och köpt bil av Haninge bilpark. Ur båda aspekterna har de varit magiska. Jag skulle rekommendera alla jag känner att göra bilaffärer med dem.
    Bara tummen upp. Läs mer
  • 2018-11-24

Peter H skrev om Haninge Bilpark
    Jag har köpt en Audi och blev bemött på ett seriöst och professionellt sätt. Jag uppskattade mycket att foton och info skickades via sms innan jag kom för att titta på bilen. / Peter Läs mer
  • Robert L

2018-11-22

Robert L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte för ca en vecka sedan en Volvo V70 av grabbarna på Haninge Bilpark. När jag kommit hem med bilen visade det sig att det var fel på svänghjulet. Utan någon som helst tvekan skickade dom hem en kille till mig som tog med sig bilen tillbaka. Två dagar senare hade dom bytt inte bara svänghjulet utan även kopplingen. Helt otroligt bra service! Ska jag någon gång bytta bil i framtiden så blir det hos Haninge Bilpark utan tvekan! Läs mer
  • Harmonia V

2018-11-08

Harmonia V skrev om Haninge Bilpark
    Hjälpsamma, mycket trevlig personal och inte alls omöjliga:) Läs mer
  • 2018-11-08

Filip S skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte min första bil hos Haninge bilpark och har bara bra saker att säga om grabbarna. Alla jag var i kontakt med var otroligt kunniga och hjälpsamma. Kan varmt rekommendera Haninge bilpark till andra bilköpare. Läs mer

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen