Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 740 kunder tycker om Haninge Bilpark

• 2020-03-18

Lovisa A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Passat hos Haninge bilpark, en smidig affär och fick ett väldigt gott bemötande där de bakade in oljeservice och kamremsbyte i priset.
    Efter hemkomst upptäcktes ett par fel som konstaterades på verkstad. Vid kontakt med företaget angående detta så tog de på sig felen och åtgärdade dessa utan problem. De kom dessutom och hämtade bilen och lämnade oss en lånebil i samma veva så vi behövde inte sitta och åka flera vändor själva då vi har 15 mil enkel resa.
    En helt fantastisk service och absolut inget tjafs! Är ni ute efter ny bil så kan jag verkligen rekommendera Haninge Bilpark, jag är mer än nöjd med min affär! Läs mer

Odd Bengt Henrik P skrev om Haninge Bilpark
    Jag fick ett trevligt bemötande och trevlig personal.
    Kan tänka mig att rekommendera haninge bilpark.
    Tyvär så upptäckte jag att bromsbeläggen var helt slut.
    Bara 2 mm kvar.
    En merkostnad på drygt 3500kr.
    Jag hoppas på någon kompensation.
    På det stora hela är jag nöjd. Läs mer

Andreas E skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en golf från haningebilpark
    Jag blev bemött på ett proffsigt och vänligt sätt
    Hade inga förhoppningar men dom va vrå att ha och göra me på alla sätt
    Proffsigt utförande av allt som hade med bilköp och fixning av byttes och reparation Läs mer

Viveca L skrev om Haninge Bilpark
    Blev väldigt bra bemött när jag köpte en bil. Väldigt hjälpsamma. Rekommenderas varmt 👍 Läs mer

Fabian V skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande och utmärkt service! Mycket nöjda. Läs mer

Kerstin E skrev om Haninge Bilpark
    Köp av begagnad bil! Vänligt och provsigt bemötande av försäljaren! Läs mer
  • Anette L

2020-03-04

Anette L skrev om Haninge Bilpark
    Vi köpte en NISSAN QASHQAI, 2014. Vi blev väl och ärligt bemötta av företaget. Löste problemen på en gång som uppstod på ett tillfredställande sätt. Mitt intryck av Haninge bilpark är att de är ärliga, hjälpsamma, tillmötesgående och trevliga. Läs mer

Ali H skrev om Haninge Bilpark
    Köpt en bil.
    Riktigt bra bemötande.
    Allt gick smidigt och enkelt.
    Bra säljare, bra priser, bra tjänster man blev bjuden och företaget vart fint och rent! Läs mer

Rose-marie N skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal och bra hjälp för att välja bil som passar mig och min man Läs mer

Martin R skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Honda CRV 04:a. Bra pris, ärligt bemötande, bilen rullar som den ska. Kändes tryggt och säkert. Rekommenderas! Läs mer
  • Anya L

2020-03-03

Anya L skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte ny bil och lämnade min gamla i inbyte.Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer

David S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil. Det behövdes ngr åtgärd som upptäcktes vid köp samt en vecka senare. Det åtgärdades utan några som helst dröjsmål. Mycket vänliga och professionella på företaget. Läs mer

Yvonne M skrev om Haninge Bilpark
    Jätte trevlig försäljare, även om man vet att försäljare har bra munläder så va han verkligen jordnära o man kunde bolla olika scenarier o fick bra råd. Har inget att klaga på. Köpte en bil. Läs mer

Ann-sofie K skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil av Haninge Bilpark. Trevligt bemötande och smidigt köp. När ett fel behövde åtgärdas löstes det på en gång. Kan verkligen rekommendera den här bilfirma. Läs mer

Carina L skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande av säljaren som även ringde upp ägaren och gjorde det han kunde för att jag skulle bli nöjd . Läs mer

Åsa L skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal och smidigt köp Läs mer

Lars L skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt och proffsigt bemötande. Väldigt nöjd. Läs mer

Valeska V skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande, hjälpsamma i de jag behövde! Läs mer

Jeanette T skrev om Haninge Bilpark
    Mycket trevlig säljare då jag köpte min Kia. Kändes tryggt att göra affär med honom. Läs mer

Lars E skrev om Haninge Bilpark
    Blev ägare till en ny begagnad bil. Mycket bra upplevelse, trevliga och hjälpsamma på alla sätt. Läs mer

Lars Conny E skrev om Haninge Bilpark
    Mycket trevliga att ha göra med Läs mer
  • THERESE T

2020-02-20

THERESE T skrev om Haninge Bilpark
    Rekommenderas starkt.
    Jätte bra bemötande och är väldigt mån om sina kunder. Läs mer
  • ROBIN T

2020-02-20

ROBIN T skrev om Haninge Bilpark
    Riktigt bra bemötande 👍🏻 grym service Läs mer
  • RONNEY L

2020-02-18

RONNEY L skrev om Haninge Bilpark
    Värdelöst bemötande.. Har väntat över 1 vecka på någon säljare ska höra av sig efter att jag ringt dom för info. Killen som svarade kunde inte ens svara på min fråga eftersom han var själv!? Visste inte att man måste vara flera för att svara.. Varför obbar han ens där för? Läs mer
    2020-02-20 Torbjörn W svarar RONNEY L
    Hej Ronney l,
    Vad tråkigt att höra att du har fått ett värdelöst bemötande pga att nån av mina kollegor missat att återkoppla till dig, men ett tips ring gärna tillbaka igen, om du vill kan du ringa direkt till mig på 0738100623 så kan jag hjälpa dig direkt mvh Tobbe vd Haninge bilpark uppdatering 20/2-20 du ringde idag och frågade när vi skulle ringa upp,? Jag sa att jag inte har ditt nummer så det är svårt att ringa upp då, men idag ringde du mig från okänt nummer och säger att vi ska se hur länge det tar innan vi ringer upp denna gång och klickar mig i örat, svårt att ringa upp dig när du ringer från dolt nummer och klickar , moget!

Jennifer N skrev om Haninge Bilpark
    Snabb hjälp då fel behövde åtgärdas efter köp. Läs mer

Roger G skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande, inget krångel.
    Lätt att betala Läs mer

Andreas E skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil hos Johan, mycket uppskattat. Glad, trevlig, bra bemötande och grym service ⭐⭐⭐⭐⭐
    /Andreas Läs mer
  • Maria B

2020-02-05

Maria B skrev om Haninge Bilpark
    1.köpte en Mazda cx3 -19
    2.kanon bra företag,de hämtade mig vid pendeltåget.
    3.Hjälpsamma på alla sätt ,när en norrlänning är ned till Haninge.
    4.så jäkla nöjd på alla vis! Å grymt nöjd med min nya bil! Läs mer

Malin D skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil och dom köpte min gamla! Super bra service och tillmötesgående!

Rekommenderar verkligen att köpa bilen där 👍🏻 Läs mer

Zeb C skrev om Haninge Bilpark
    Helt ok. Inte så mycket att tillägga. Läs mer

Naveed A skrev om Haninge Bilpark
    Good service and after sale support, recomend to my friends. Läs mer

Jenny E skrev om Haninge Bilpark
    Köpte begagnad Kia till ett bra pris via förmedling. Bytte in min gamla bil och allt gick smidigt och bra. Fick problem med bilen efter två veckor men de åtgärdade det utan problem och jag fick lånebil under tiden. Kommer rekommendera denna bilhandlare till alla i Stockholmsområdet! Läs mer

Jonatan T skrev om Haninge Bilpark
    Aldrig några problem från första början till slutet av bilköpet. Vill tacka Tommi för all hjälp från början till slutet av bilköpet. 👍🏻 Läs mer
  • 2020-02-04

Sebastian N skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Ford Fiesta från Haninge Bilpark. Blev vänligt bemött av trevlig och uppriktig personal.
    Väldigt tillmötesgående och kunniga. Läs mer

Lucas V skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig och bemötande personal med professionell samt ärlig inställning. Helt klart den bästa bilfirman jag har besökt. Läs mer

José V skrev om Haninge Bilpark
    Bytte bort min gamla bil billigt och kom därifrån med en pärla. jättetrevligt bemötande och service!! Smidigt och inga konstigheter även om swishen kaosa lite 😌 Läs mer

Marianne L skrev om Haninge Bilpark
    Mycket bra och trevlig bemötande Läs mer

Nina H skrev om Haninge Bilpark
    Min ”nya” Volvo XC70 lever upp till förväntningarna. Tillmötesgående och trevlig säljare, så jag skulle gärna kunna köpa bil hos Haninge Bilpark igen. Läs mer

Bengt skrev om Haninge Bilpark
    Köpte Skoda fabia 2011 går helt perfekt fräsch inredning . Trevlig personal ! Och att dom har tid med en kan återkomma Läs mer

Tobias R skrev om Haninge Bilpark
    Bra köp. Man får en ärlig känsla av bilparken och dom är service mindes. Kan rekommendera! Läs mer
  • SEBASTIAN H

2020-01-31

SEBASTIAN H skrev om Haninge Bilpark
    Ska du köpa bil så gör det här.

Haninge bilpark ger en otroligt bra kundupplevelse och lyssnar på dina behov. Köpte en Mercedes som jag är otroligt nöjd med. När jag undrat något med bilen har dem hjälpsamt bett mig komma förbi och titta på det.

Detta för mig är service i världsklass. Tack Tobbe och alla i personalen.

Med vänliga hälsningar

Sebastian Läs mer
  • 2020-01-22

Mikael Olov Henrik S skrev om Haninge Bilpark
    Jag har haft en mycket varierande upplevelse under mitt bilköp.
    Till en början mycket tillmötesgående. Men då det börjar bli dags att diskutera svårare saker så upplevde jag en dålig attityd, med stark försvarsställning snarare än att hitta lösning.
    Mitt köp slutade med att jag åkte iväg med en bil som varken hade godkända sommar- eller vinterdäck. Jag var tvungen att låta bilen stå precis efter köp för att ordna nya däck.

Var även uppmärksam med vem det är som äger bilen. I mitt fall var det en annan bilfirma, vilket inte var några tekniska problem mer än att det var två firmor som skulle ha avans på bilen.

Betyg tre är ett snitt av både 5:or och 1:or från mina upplevelser Läs mer
    2020-01-22 Torbjörn W svarar Mikael Olov Henrik S
    Hej , detta är inget vi känner igen, vart har du köpt bilen? Och vem isf har du pratat med? Vi kan inte hitta dig i vårat system, ring gärna oss på 0812212020 fråga efter mig mvh Torbjörn winterqvist vd Haninge Bilpsrk ab
  • 2020-01-14

Joel N skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en kia ceed -09 i slutet av november för cirka 50.000, och sedan jag köpte bilen har jag varit tillbaka 3 gånger med fel som jag upptäckt i efterhand och som dom inte kunnat veta om eller som inträffat först efter att jag köpt bilen, varje gång har dom åtgärdat det kostnadsfritt och en gång bytte dom även bromsbeläggen fram då dom tyckte att dom var slitna trots att jag egentligen var där med ett annat fel(och detta alltså trots att jag redan köpt bilen)!

Förstår att på en äldre bil så går saker sönder och jag har inte förväntat mig att få hjälp med någon av dessa saker då även en bilfirma måste gå runt och kan såklart inte laga minsta lilla defekt på en gammal bil dom sålt då trillar nog konkursansökan in rätt fort.
    Älskar också att personalen/säljarna glider runt i verkstadskläder & att man i lugn och ro får gå runt att kika bland bilarna och hojta till om man behöver hjälp, och inte nå påflugna kostymnissar som bara vill sälja dyraste skräpet.

Kan starkt rekommendera Haninge Bilpark här kan ni känna er trygga att köpa er bil. Och återigen tack till er för all hjälp och ert trevliga bemötande! Läs mer
  • 2020-01-07

Magnus R skrev om Haninge Bilpark
    Hjälpsamma bra personal lätta att prata med kunniga Läs mer
  • 2020-01-06

Tommy H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en beg bil.bra service och trevlig säljare. Läs mer

Christina S skrev om Haninge Bilpark
    Smidigt och tillmötesgående! Väldigt nöjd! Läs mer

Monika W skrev om Haninge Bilpark
    Bra service och professionellt intryck! Köper gärna bil där igen! Läs mer

Agneta P skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en blå bil gick på 30 min Läs mer

Abdulazeez T skrev om Haninge Bilpark
    Hahahhasjjsjshshsjajajaahshshajsjahahhaahajjajshsshaj Läs mer

Joakim G skrev om Haninge Bilpark
    Bra service och gott kundbemötande Läs mer

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen