Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Haninge Bilpark

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 533 kunder tycker om Haninge Bilpark

• 2019-01-11

Fredrik A skrev om Haninge Bilpark
    Vi köpte en bil och fick väldigt bra bemötande. Vi är supernöjda med servicen och det kändes tryggt. Dom har dessutom varit över förväntan hjälpsamma och förstående.
    Skulle absolut rekommendera dom till någon jag känner. Läs mer
  • 2019-01-10

Devon A skrev om Haninge Bilpark
    Vi köpte en Audi Q5 & bytte in våran Bil. Bemötandet var proffsigt och de var väldigt hjälpsamma! Rekommenderar mycket starkt! Läs mer

Johan L skrev om Haninge Bilpark
    Bra service och trevlig personal.
    Inga problem att få hjälp med fel som uppstod efter köpet! Läs mer

Emil E skrev om Haninge Bilpark
    Funderar du att köpa en bil?så kan jag varmt rekommendera haninge bilpark!!!jag själv har köpt fyra bilar av dom...Emil Läs mer

Eva A skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande. Bra information. Mycket nöjd. Läs mer

Pernilla A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil. Blev bra bemött och vi kunde lösa affären trots att jag blev sjuk då jag kunde swisha handpenningen. Känner dock att jag blev lite pålurad en försäkring vilket drar ner betyget något. Läs mer

Jonas I skrev om Haninge Bilpark
    Fick bra pris för min inbytesbil, väldigt bra jämnfört med andra större bilhandlare. Ett annat plus är att säljaren inte var för pushig utan lätt mig provköra i lugn och ro. Var väldigt lätt att provköra flera olika fordon också Läs mer

Helena H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en volksvagen polo.
    Trevligt bemötande och ett bra köp. Läs mer
  • 2019-01-07

Anders L skrev om Haninge Bilpark
    Mycket nöjd kund. Tobbe var suverän och suverän support. Fick en kanon bil som han höll åt mig fast jag kom från Malmö. Väldigt trevligt bemötande och gav en bra garanti och trygghet för mitt köp. Läs mer
  • 2019-01-07

Karin J skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil. Mycket bra bemötande och hjälpsam personal. Skulle gärna rekommendera dem till andra som funderar på att köpa bil Läs mer
  • 2018-12-09

Maribel V skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil, blev väl bemött och fick bilen nybesiktigad, helt nöjd Läs mer
  • 2018-12-06

Ulf C skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Volvo S60 -11. Åkte drygt 20 mil för att kolla på bilen, provkörde och gick igenom alla papper med försäljaren sen blev det affär. Väldigt bra bemötande inga kostymnissar med brett munläder.
    Hittar man det man vill ha så är det en bra firma att handla på. Läs mer
  • 2018-12-05

Vahdeta A skrev om Haninge Bilpark
    Vi tyckte att bemötade av personalen var väldig trevlig ,vi fick hjälp på en gång och affären gick snabbt ,vi köpte en bil av Haninge Bilpark och vi är jätte nöjd Läs mer
  • 2018-12-04

Kurt W skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil
    Trevligt och avslappnat bemötande
    Förväntade mig att bilen jag var intresserad av överensstämde med annons, vilket den gjorde.
    Bra och lättsam personal, inget kostym ” fjanteri” Läs mer
  • 2018-12-04

Jakob I skrev om Haninge Bilpark
    Köpte min bil där efter mycket research och velande mellan olika bilmärken. Blev fint bemött, bra service, inga konstigheter. Mycket nöjd såhär långt! Läs mer

Mona L skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte 1 Polo års modell 2015. Vi blev trevligt bemötta och är nöjda med bilen. Läs mer

Lars Erik F skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Toyota Corolla. Hade inga särskilda förväntningar och blev mycket bra bemött. Kan starkt rekommendera Haninge Bilpark. Kommer garanterat köpa bil där i framtiden. Läs mer

Emilianos C skrev om Haninge Bilpark
    Trygg Bilhandlare som står för vad de lovar
    rekomenderas! Läs mer
  • Mikael B

2018-12-03

Mikael B skrev om Haninge Bilpark
    Jättefina säljare med personligt engagemang . Man känner sig trygg å välkommen om de skulle ha varit några problem . Varmaste rekomendationer Läs mer
  • Patrik S

2018-12-03

Patrik S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en ärlig och prisvärd Volvo V70. Åtgärder utfördes enligt överenskommelse och allt var klart vid upphämtning. Bra och tydlig kommunikation. Allt funkar över förväntan och frugan blev mycket nöjd med sin "nya" bil. Läs mer

Georg S skrev om Haninge Bilpark
    Bra kundbemötande och bra hantering av bilköp. Ett ställe jag absolut kommer tillbaka till..
    Mvh G S Läs mer

Jesper L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil, modell Volvo V40. Blev bemött väldigt bra och talade klarspråk. Det överträffade mina förväntningar för att jag köpte en bättre bil än vad jag egentligen skulle köpa. Läs mer

Hans K skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande trevlig personal Läs mer

Henrik E skrev om Haninge Bilpark
    Jag har både sålt till och köpt bil av Haninge bilpark. Ur båda aspekterna har de varit magiska. Jag skulle rekommendera alla jag känner att göra bilaffärer med dem.
    Bara tummen upp. Läs mer
  • 2018-11-24

Peter H skrev om Haninge Bilpark
    Jag har köpt en Audi och blev bemött på ett seriöst och professionellt sätt. Jag uppskattade mycket att foton och info skickades via sms innan jag kom för att titta på bilen. / Peter Läs mer
  • Robert L

2018-11-22

Robert L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte för ca en vecka sedan en Volvo V70 av grabbarna på Haninge Bilpark. När jag kommit hem med bilen visade det sig att det var fel på svänghjulet. Utan någon som helst tvekan skickade dom hem en kille till mig som tog med sig bilen tillbaka. Två dagar senare hade dom bytt inte bara svänghjulet utan även kopplingen. Helt otroligt bra service! Ska jag någon gång bytta bil i framtiden så blir det hos Haninge Bilpark utan tvekan! Läs mer
  • Harmonia V

2018-11-08

Harmonia V skrev om Haninge Bilpark
    Hjälpsamma, mycket trevlig personal och inte alls omöjliga:) Läs mer
  • 2018-11-08

Filip S skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte min första bil hos Haninge bilpark och har bara bra saker att säga om grabbarna. Alla jag var i kontakt med var otroligt kunniga och hjälpsamma. Kan varmt rekommendera Haninge bilpark till andra bilköpare. Läs mer

Domenica M skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig och service orienterad personal
    Kändes som ett ärligt bemötande
    Bra köp Läs mer

Joakim N skrev om Haninge Bilpark
    Bra killar. Enkelt och tillförlitliga Läs mer

Jimmy Å skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande,inga konstigheter. Läs mer
  • Nicholas H

2018-11-04

Nicholas H skrev om Haninge Bilpark
    Ärlig och tydligt och stannade extra för att hjälpa till. Bra service! Läs mer

Jerry A skrev om Haninge Bilpark
    Ja nu har jag prisis blivit kund har köpt två bilar ifrån dom.
    Dom verkar Seriösa så än så länge är jag nöjd . Läs mer

Monica L skrev om Haninge Bilpark
    Jag och min man köpte en bil hos Haninge bilpark. Bilen är begagnad men jättefin. Trevligt bemötande av jättetrevlig personal. Vi kan verkligen rekommendera Haninge bilpark till vänner o bekanta. Vi kommer säkert att återkomma till nämnd firma. Hälsn. Monica Lybert Läs mer
  • Mathias E

2018-11-04

Mathias E skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bil på Haninge bilpark , jag blev bemött på ett jätte bra sätt och blev behandlad och hjälpt jätte bra , dom förväntningarna jag hade var att bli bemött bra och få bra professionell hjälp samt en bra affär, företaget levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer

Loa A skrev om Haninge Bilpark
    Bra service trevlig personal och mekaniker Läs mer

Mattias H skrev om Haninge Bilpark
    Riktigt bra bemött,o trevlig personal Läs mer

Ulf S skrev om Haninge Bilpark
    Köpt en begagnad Peugeot 307 , bra köp & utmärkt kund bemötande . Läs mer

Sten H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Opel Insignia
    Tyckte att den säljare som tog kontakt höll en bra distans tills vi var klara med den egna bedömningen och ville diskutera vidare.
    Upplevde företaget seriöst.

Ett företag jag skulle rekommendera till vänner Läs mer

Per S skrev om Haninge Bilpark
    Man kan inte bli bättre bemött än på Haninge Bilpark om man skall köpa en begagnad bil. Snabba, vänliga och mycket professionella. Öppna med allt som rör bilen och köpet. Kan varmt rekommendera dem. Köpte en 10 år gammal lågmilare med en ägare för ett mycket bra pris. Bilen är så nära nyskick man kan begära. Den levererades fullt servad och i superskick. Mycket nöjd. Läs mer

Susanne W skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal och bra bemötande
    Mycket nöjd med köpet av bilen Läs mer

Peter J skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Audi Q5 och blev mycket väl bemött under såväl telefonsamtal som vid hämtning av bilen. Läs mer

Karl G skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande och de fel eller brister som upptäcktes efter köpet åtgärdades utan extra kostnader. Läs mer
  • Abdinasir M

2018-11-02

Abdinasir M skrev om Haninge Bilpark
    Min upplevelse på Haninge bilpark va riktigt bra Läs mer
  • 2018-10-09

Linda D skrev om Haninge Bilpark
    Supernöjd med min Bmw och mitt bemötande av samtliga på Haninge Bilpark!!! Läs mer
  • 2018-10-08

skrev om Haninge Bilpark
    Grym service, bra priser, supertrevlig personal. Gör allt för att du ska känna dig nöjd och trygg med ditt nya bilköp! Läs mer
  • 2018-10-04

Hans L skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande av personalen och hyfsade priser mvh Hasse Lindh Läs mer
  • 2018-10-03

Mikael B skrev om Haninge Bilpark
    Har små problem o hoppas det fixar sig personalen har varit väldigt trevliga o gjort det dom kan göra är nu skickad till ack verkstad Läs mer
  • Muktalip G

2018-10-03

Muktalip G skrev om Haninge Bilpark
    Hej jag köpte en bil av haninge bil park och trevligt bemötande av personalen Läs mer
  • 2018-10-03

Khalid Y skrev om Haninge Bilpark
    Volvo
    Bra
    Säljare var trevligt bra information om allt
    Kanske bättre och större lokaler på framtiden och flera säljare så affärerna går snabbare . förhandlingar om priset det ska vara smidigt inkludera garantier Läs mer

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen