Alla kategorier Begagnade bilar Stockholms län Haninge Haninge Bilpark

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 507 kunder tycker om Haninge Bilpark

• Harmonia V
    Harmonia V skrev om Haninge Bilpark
    Hjälpsamma, mycket trevlig personal och inte alls omöjliga:) Läs mer
  • Filip S skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte min första bil hos Haninge bilpark och har bara bra saker att säga om grabbarna. Alla jag var i kontakt med var otroligt kunniga och hjälpsamma. Kan varmt rekommendera Haninge bilpark till andra bilköpare. Läs mer
  • Domenica M skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig och service orienterad personal
    Kändes som ett ärligt bemötande
    Bra köp Läs mer
  • Joakim N skrev om Haninge Bilpark
    Bra killar. Enkelt och tillförlitliga Läs mer
  • Jimmy Å skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande,inga konstigheter. Läs mer
  • Nicholas H
    Nicholas H skrev om Haninge Bilpark
    Ärlig och tydligt och stannade extra för att hjälpa till. Bra service! Läs mer
  • Jerry A skrev om Haninge Bilpark
    Ja nu har jag prisis blivit kund har köpt två bilar ifrån dom.
    Dom verkar Seriösa så än så länge är jag nöjd . Läs mer
  • Monica L skrev om Haninge Bilpark
    Jag och min man köpte en bil hos Haninge bilpark. Bilen är begagnad men jättefin. Trevligt bemötande av jättetrevlig personal. Vi kan verkligen rekommendera Haninge bilpark till vänner o bekanta. Vi kommer säkert att återkomma till nämnd firma. Hälsn. Monica Lybert Läs mer
  • Mathias E
    Mathias E skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bil på Haninge bilpark , jag blev bemött på ett jätte bra sätt och blev behandlad och hjälpt jätte bra , dom förväntningarna jag hade var att bli bemött bra och få bra professionell hjälp samt en bra affär, företaget levde verkligen upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Loa A skrev om Haninge Bilpark
    Bra service trevlig personal och mekaniker Läs mer
  • Mattias H skrev om Haninge Bilpark
    Riktigt bra bemött,o trevlig personal Läs mer
  • Ulf S skrev om Haninge Bilpark
    Köpt en begagnad Peugeot 307 , bra köp & utmärkt kund bemötande . Läs mer
  • Sten H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Opel Insignia
    Tyckte att den säljare som tog kontakt höll en bra distans tills vi var klara med den egna bedömningen och ville diskutera vidare.
    Upplevde företaget seriöst.

Ett företag jag skulle rekommendera till vänner Läs mer
  • Per S skrev om Haninge Bilpark
    Man kan inte bli bättre bemött än på Haninge Bilpark om man skall köpa en begagnad bil. Snabba, vänliga och mycket professionella. Öppna med allt som rör bilen och köpet. Kan varmt rekommendera dem. Köpte en 10 år gammal lågmilare med en ägare för ett mycket bra pris. Bilen är så nära nyskick man kan begära. Den levererades fullt servad och i superskick. Mycket nöjd. Läs mer
  • Susanne W skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal och bra bemötande
    Mycket nöjd med köpet av bilen Läs mer
  • Peter J skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Audi Q5 och blev mycket väl bemött under såväl telefonsamtal som vid hämtning av bilen. Läs mer
  • Karl G skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande och de fel eller brister som upptäcktes efter köpet åtgärdades utan extra kostnader. Läs mer
  • Abdinasir M
    Abdinasir M skrev om Haninge Bilpark
    Min upplevelse på Haninge bilpark va riktigt bra Läs mer
  • Linda D skrev om Haninge Bilpark
    Supernöjd med min Bmw och mitt bemötande av samtliga på Haninge Bilpark!!! Läs mer
  • skrev om Haninge Bilpark
    Grym service, bra priser, supertrevlig personal. Gör allt för att du ska känna dig nöjd och trygg med ditt nya bilköp! Läs mer
  • Hans L skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande av personalen och hyfsade priser mvh Hasse Lindh Läs mer
  • Mikael B skrev om Haninge Bilpark
    Har små problem o hoppas det fixar sig personalen har varit väldigt trevliga o gjort det dom kan göra är nu skickad till ack verkstad Läs mer
  • Muktalip G
    Muktalip G skrev om Haninge Bilpark
    Hej jag köpte en bil av haninge bil park och trevligt bemötande av personalen Läs mer
  • Khalid Y skrev om Haninge Bilpark
    Volvo
    Bra
    Säljare var trevligt bra information om allt
    Kanske bättre och större lokaler på framtiden och flera säljare så affärerna går snabbare . förhandlingar om priset det ska vara smidigt inkludera garantier Läs mer
  • Annika M skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande o inga sliskiga försäjartyper. Vilket brukar få mig att vända i dörren .
    Impulsköp av bil o inbyte bil. Läs mer
  • Rafal G skrev om Haninge Bilpark
    Tack så mycket HANINGE BILPARKEN !!!
    Köpte en Audi A6 2011
    Är jätte nöjd med min bil och Ni är absolut bästa grabbar!!!
    Trygg och smidig affär.
    En proffs företag som man kan lita på!
    Kommer rekommendera Er till alla mina vänner!
    Säkert nästa bil kommer köpa hos Er😉
    Mvh/Raffe Läs mer
  • Hans E skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en begagnad Saab 9 3 Kombi.Jag blev bra bemött av ett trevligt gäng unga försäljare.Inget krångel med affären ,som jag är nöjd med. Läs mer
  • Joachim F
    Joachim F skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Audi a6 som jag är mycket nöjd med. Mycket bra bemötande/trevlig personal. Ett superbra helhetsintryck. Kan absolut tänka mig att köpa bil där igen. Läs mer
  • Yupha E skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande, lätt att diskutera och komma överrens. Håller vad dem hade sagt och fixa vad som dem hade lovat. Läs mer
  • Alf A skrev om Haninge Bilpark
    Raka besked inget krångel. Vänligt bemötande. Mycktet nöjd Läs mer
  • Erkan Y skrev om Haninge Bilpark
    Tobbe var mycket trevligt personal och tydligt.... Läs mer
  • Ugur Ö skrev om Haninge Bilpark
    Om ni ska köpa eller sälja bil ni behöver inte tänka en sekund . Haninge bilpark bästa den som
    finns . När du vill sälja din bil de ger alltid rimliga och ärliga priser.Rekommenderas starkt av mig . Läs mer
    Ugur Ö gillar detta
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en beg Peugeot 107.Det som sätter ner betyget är att det var en spricka på vindrutan fram, som vid besiktningen i aug 2018 medförde en anmärkning och att rutan måste bytas annars måste det göras en ny besiktning, om bilen skulle bli stoppad och kontrollerad av polisen. Jag .anser att det borde ha gjorts av Haninge bilpark, eller förre ägaren. Jag meddelade Haninge bilpark att de borde ha fixat rutan. Den kostnaden på 1.500 :- får jag nu stå för. Bilen blev nu 1.500:- kr dyrare. Klart dåligt.
    Personalen skötte sig bra, trevliga och kunniga. Läs mer
  • Christian J
    Christian J skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Peugeot 2008 genom att få besked genom sms (Tobbe) att skicket var bra och då betalade jag handpenning. Åkte upp två dagar senare från Skåne och blev proffsigt bemött. Bilen var som beskrivet i fint skick. Köpet genomfördes snabbt och korrekt.

När jag kom hem så upptäckte jag några svårupptäckta fel. Pratade med Tobbe och skickade bilder. Haninge bilpark har utan tvekan ställt upp med att åtgärda felen.

Jag hade höga förväntningar efter att ha läst betyg här på Reco, och blev inte besviken.

Haninge bilpark får 10/10 av mig!

Ps. Ärlig ”riktig” kund som inte har några fördelar av att skriva positivt omdöme här.

/Christian Johansson Läs mer
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Haninge Bilpark
    Jätte trevlig personal o kunnig !hade lite strul med bilen jag köpte dom hjälpte mig att fixa till det smidigt o snabbt. nästa. gång jag köper bil blir det av norrlänningarna på Haninge bilpark dom kan man lita på hälsningar grön yaris Läs mer
  • Ingemar G skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande och lättsam.. köpte en volvo v70. Fick svar på alla mina frågor. . Inge konstigheter.. Läs mer
  • Timmy S skrev om Haninge Bilpark
    Snabb o smidig affär.
    Trevlig personal Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Haninge Bilpark
    Absolut bästa stället att köpa bil hos.
    Personligt och ärligt bemötande. De bryr sig om sina kunder. Känns lite som en familj. Bästa betyg! Läs mer
  • Carl-johan S skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bil här, som funkade en vecka. Haninge bilpark var superbra och skickade ut en mekaniker för att kolla bilen på plats när den stannat och tog den på service. Toppenfint bemötande från försäljarna, som är måna om mig som kund. Läs mer
  • Alexander N skrev om Haninge Bilpark
    Uppskattade ärligheten och lyhördheten genom hela processen. Som att köpa en pryl av en polare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Linda S skrev om Haninge Bilpark
    Vi tyckte det var toppen att de kunde ”hålla” bilen tills vi kunde ta oss till dem! Bra service! Läs mer
  • Zaina J skrev om Haninge Bilpark
    köpte bil o personal där var mycket trevliga Läs mer
  • Filip N skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande och löste problemet med bilen som uppstod tillfälligt snabbt å bra. Inga konstigheter. Smidigt ! Läs mer
  • Anneli A skrev om Haninge Bilpark
    Snabbt, enkelt, inga problem, trvligt bemötande och fick svar på alla frågor Läs mer
  • Victor O skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Kia av Haninge bilpark samt att de köpte in min gamla bil. Bemötandet var mycket gott och extremt serviceinriktat. Alla som arbetar på Haninge bilpark var väldigt trevliga. Läs mer
  • Anders F skrev om Haninge Bilpark
    Blev en ganska snabb affär av en beg.bil. Fick mycket bra info om de skavanker som fanns på bilen. Då det inte ingick garanti, pga av priset, var säljaren noga med att kontakta dom om något skulle bli fel. Bilen har nu rullat dagligen i en månad utan minsta problem. Känner mig mycket nöjd med köpet. Läs mer
  • Lina B
    Lina B skrev om Haninge Bilpark
    Hej köpte en passat utav dessa grabbar på firman jag kan bara säga att jag är så nöjd och deras extrem trevliga bemötande och kunskap den är verkligen proffsig på alla sätt och vis kan inte få trevligare än dessa grabbar på denna firma sen skulle jag besikta bilen då var nycklarna till dragkroken borta jag hitta inte dom i bilen så jag blev inte godkänd på besiktningen så ringde jag Haninge bilpark och sa detta och dom sa kom ut så löser vi detta sen hittades nycklarna till dragkroken i bilen när jag kom ut till dom sen ordna dom en besiktning direkt samma dag och bilen är nu besiktad och klar dessa killar på Haninge bilpark kan jag säga att jag rekonderar verkligen till andra och jag kommer själv rekomdera det till alla jag känner om dom ska köpa bil och jag kommer köpa mina nästa bilar utav dom kan jag lova STORT PLUS OCH BRA JOBBAT ALL PERSONAL PÅ HANINGE BILPARK NI ÄR ÄRLIGA OCH HJÄLP SAMMA PÅ ALLA SÄTT OCH VIS SÄGER BARA 👍👍👍 och tack för trevligt bemötande och hjälp en grymt nöjd passat ägare mvh Daniel Läs mer
  • Niklas L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bmw
    Blev väldigt bra bemött av personalen
    Samt av säljaren Läs mer
  • Carl L skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt bra bemötande och trevlig, kunnig och hjälpsam personal Läs mer
  • 2018-07-14

Omdömet har granskats och är verifierat

Tommy F skrev om Haninge Bilpark
    VÄLDIGT dåligt bemötande samt vill utnyttja oss eftersom vi kan inte så mycket om bilar. Skulle vi byte in en bil som vi har köpt av de för 3 månader sen för 139000kr. De erbjud oss 40000kr :( MISSNÖJJJJJJJJD ) Läs mer
    2018-07-14 Torbjörn W svarar Tommy F
    Hej Tommy , detta är inget vi känner igen, du har nog tagit fel på bilfirma, du kan gärna ringa upp oss på 0812212020 så får vi reda ut detta, då detta absolut inte låter så som vi jobbar mvh Torbjörn winterqvist

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen