Alla kategorier Bilar Stockholms län Haninge Haninge Bilpark

Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 630 kunder tycker om Haninge Bilpark

• 2019-08-21

JESPER ERIK KIM Z skrev om Haninge Bilpark
    Var där och kollade på en specifik bil som slutade med ett helt annat märke. Vi fick hjälp av Henrik där vi fick ett riktigt bra bemötande plus att han var väldigt kunnig. Rekommenderar haninge bilpark starkt till er som ska köpa bil! Läs mer
  • 2019-08-14

Sara A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad bil som väl motsvarade mina förväntningar. En snabb, smidig affär och bra bemötande från kunnig och trevlig personal. Skulle rekommendera andra att handla bil hos denna bilfirma. Läs mer
  • 2019-08-13

Nils J skrev om Haninge Bilpark
    Jag var ute efter att hitta en liten enkel begagnad bil, inte alltför gammal o som inte hade körts så väldigt många mil.
    Eftersom jag såg ett lämpligt exemplar på deras hemsida så åkte jag dit för att se om det var nåt som skulle kunna vara ett bra val för mig.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande med mycket bra information om bilen o företaget o deras service o eventuell hjälp med bilen framöver.
    Så efter en provtur o lite funderande så blev det affär med den bilen jag hade tänkt mig så jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-08-12

GEORGI PLAMENOV D skrev om Haninge Bilpark
    Duktiga,seriösa och kompetenta.
    Jag kommer använda och rekommendera Haninge bilpark AB.
    rekommenderar varmt.
    Tack Haninge bilpark. Läs mer
  • 2019-08-09

Mikael A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en VW Golf, lite nervöst då det var den första bilen jag köpte. Jag fick ett ärligt och uppriktigt intryck av personalen så det gick bättre än vad jag hade trott.

Har efter köpet fått hjälp med däckbyte o balansering samt ett gäng frågor som kanske bara en ny bilägare har. Läs mer

Jonas C skrev om Haninge Bilpark
    Utav några förväntningar alls så kom jag till Haninge Bilpark för att titta på en bil. Efter ett litet tag så satt jag i en nyare bil och min gamla blev inbytt till en bra penning vilket sparade mig massor med tid och besvär. En liten detalj fanns att rätta till på bilen jag köpte och jag fick en lånebil under tiden som problemet fixades iordning.
    Otroligt tillmötesgående och trevlig personal som gjorde allt för att få en nöjd kund.
    Ja, självklart kommer jag tillbaka hit då det är dags att byta bil igen, vilket jag kan tipsa alla andra om att göra också!
    - Jonas Läs mer

Andreas N skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Ford S Max och 2 veckor efter så dog batteriet. Dom visade en otroligt bra Good Will och hjälpte mig att fixa ett nytt batteri utan kostnad. Ovanligt i denna bransch. Trevligt bemötande och engagemang! Läs mer
  • Thomas Z

Thomas Z skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en alldeles utmärkt bil för ett lika utmärkt pris. Bra service och bemötande. Läs mer
  • Beriol X

Beriol X skrev om Haninge Bilpark
    Hej,
    Jag har köpt en bil ford focus 2009 diesel,jag hittade den i blocket och att vara ärlig jag är nöjd med bilen hittills.Denna är en perfekt bil.

Beriol Xh Läs mer

Conny B skrev om Haninge Bilpark
    Bilköp upplevelsen var utmärkt säljaren var trevlig å hjälpsam 👍👍👍👍 Läs mer
  • Basem Q

Basem Q skrev om Haninge Bilpark
    Jag kontaktade Haninge Bilpark med anledning av ett försäljningsuppdrag av min bil. Efter att jag gjort en intresseanmälan på deras hemsida hörde de snabbt av sig, vi bokade tid nästkommande dag. Jag upplevde grabbarna som väldigt seriösa, pålästa och ödmjuka. Vi kom överens om en summa, bilen blev såld inom en vecka.
    Jag rekommenderar absolut Haninge Bilpark. Läs mer

Ramona A skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande och god service. Skulle absolut gå dit igen Läs mer

Kevin E skrev om Haninge Bilpark
    Trevliga säljare, men oljeläckage upptäcktes på bilen efter att vi köpte den. Borde ha upptäckts i butiken. De fixades däremot snabbt på garantin. Även bromsarna fram var helt slut. De byttes även ut. Läs mer

Najila S skrev om Haninge Bilpark
    Har inte fått andra nykel de sa vi ska posta men har inte fått 😒 Läs mer

Sally E skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en Kia som det visade sig ha fel på bromsarna,vi lämnade in bilen 9.00 och den var färdig 11.00.Mycket nöjda med resultatet.Bra bemötande. Läs mer

Elinor K skrev om Haninge Bilpark
    Varken jag, min mamma eller bror kan något om bilar. Vi letade i någon/några timmar efter en betrodd bilhandel som säljer begagnade bilar. Hittade Haningebilpark väldigt fort men tänkte att det finns säkert andra som har lika mycket bra recensioner. Men icke vad jag kunde finna iallafall. Valde tillslut att komma till er och kan säga att vi alla tre blev riktigt nöjda över en fantastisk fin helhet. Bra bemötande, trevlig och ärlig. Inga skojare om man säger så. Rekommenderar verkligen er som är ute efter att skaffa en begagnad bil att åka till haningebilpark. Ni kommer inte bli besvikna! Läs mer

Johan H skrev om Haninge Bilpark
    Det är kanonbra service och bra killar som jobbar där. Läs mer
  • Alexander F

2019-08-05

Alexander F skrev om Haninge Bilpark
    Har köpt bil där, hade aldrig varit där innan, såg bilen på deras hemsida,
    Mkt gott bemötande, bra svar fick jag på mina frågor.
    Sammanfattning : trevlig och kunnig säljare, som gav mig ett tryggt köp. Läs mer
  • 2019-07-29

Maria S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil, har fått bästa möjliga hjälp av dem då problem uppstod efter köp!
    Kan verkligen rekommendera Läs mer
  • 2019-07-07

Mikael B skrev om Haninge Bilpark
    Kommer definitivt fortsätta sälja / köpa bil på denna bilpark. Profissionelt rakt igenom, tack Läs mer
  • 2019-07-05

Jonas H skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt bra mottagande och service, väldigt nöjd med bilköpet! Läs mer
  • 2019-07-05

Ulrica Å skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil.
    Supernöjd med bemötande och tålamod Läs mer

Nelly S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begnadbil. Bra bemötande. Läst på om deras bra recencioner vilket gav oss en bra grund för att köpa bilen.Var smidiga och snabba att lösa problemet med fordonet under garanti perioden.

Supernöjda. Läs mer

Johan J skrev om Haninge Bilpark
    Bra och snabb service! Upptäckte när jag körde iväg med nya bilen att spolarvätskan inte kom på framrutan, så åkte tillbaka. Killarna prioriterade och löste detta väldigt snabbt, vilket uppskattades väldigt mycket då vi åkt en bit. 🙏 Läs mer

Moa G skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil och blev super bra bemött, en noggrann beskrivning av vad det var jag åkte på. Även en bra och ärlig beskrivning ifall de fanns några skavanker Läs mer

Nazarov Y skrev om Haninge Bilpark
    Jättebra! Allt gick så snabbt dom möjligt! Jag är nöjd helt 100 procent. Läs mer
  • 2019-07-02

ÅSA L skrev om Haninge Bilpark
    Lämnade in min bil på fredagen, fick samtal på måndagen att den var såld och pengarna på kontot samma dag 👍
    Trevliga, seriösa norrlänningar.
    Då dom kan ta mer betalt än jag som privatperson så blev kostnaden minimal 🙏 Läs mer
  • 2019-07-02

Dennis Ö skrev om Haninge Bilpark
    Bil, bra bemött, bra bilar att välja bland, kommer gärna tillbaka för nytt köp Läs mer
  • Mats H

2019-07-02

Mats H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil.
    Trevligt bemötande av ung kunnig personal med de rätta drivet. Utan att vara påträngande och tvingande till affär. Mycket bra person och kommer gärna tillbaka. Läs mer

Barbro O skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil
    Bra bemötande
    Bra service
    Förtroendeingivande Läs mer

Peter S skrev om Haninge Bilpark
    Bättre begagnad bil inhandlad.
    Mycket väl bemött av personal, ordning på allt kring affären.
    Mycket nöjd totalt sett. Läs mer

Anna H skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt trevlig och kunnig personal! Läs mer

Samuel O skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil. Fick gott och personligt bemötande. Seriös säljare. Läs mer

Eva Linda Marie B skrev om Haninge Bilpark
    Världens bästa bilhandlare! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Mer ärliga och seriösa bilhandlare får man då leta efter.
    Stort tack till er, speciellt Henrik och Tobbe för all hjälp och tålamod 👌

Med vänlig hälsning, Linda (ds3) Läs mer
  • TEVFIK E

2019-06-25

TEVFIK E skrev om Haninge Bilpark
    Sålt genom Haninge Bilpark. Bra erfarenhet i det hela. Som säljare får man aldrig dock veta vad bilen faktiskt säljs för vilket lämnar ett frågetecken efteråt. Att skylla på GDPR är ingen OK ursäkt. Förutom det tummen upp. Läs mer
    2019-06-29 Torbjörn W svarar TEVFIK E
    Hej, Tevek
    Vi talar alltid om vad bilen säljs för, och det vet även du i detta fall,
    Gällande gdpr får vi inte ge ut personuppgifter på den personen som köper bilar av oss
    Är det några oklarheter kring affären är du välkommen in till oss. MVH Torbjörn
  • 2019-06-13

Anna T skrev om Haninge Bilpark
    Fantastiskt på alla sätt och vis! Superschysst och kompetent bemötande, förtroendeingivande och genuint. Och jag kunde inte vara mer nöjd med bilköpet. Tack Haninge Bilpark! Läs mer
  • 2019-06-09

Anders S skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bil.
    Fick korrekt information och ett
    bra bemötande.
    Smidigt genomfört köp.
    Kan rekommendera företaget.
    Anders Läs mer
  • 2019-06-07

Rüdiger N skrev om Haninge Bilpark
    Köpte äldre beg bil och sålde min ännu äldre bil.
    Uppskattar försäljarnas vänliga bemötande och beredvillighet.
    Var lättsamt att göra affärer med dem. Läs mer

Christer K skrev om Haninge Bilpark
    Själva köpet gick bra. Förtroendeingivande och saklig info. Efter köpet strulade det en hel del - motorlampa som lyste (visade sig vara en sensor som behövde bytas), batteri i extra nyckel behövde bytas och när det var gjort dröjde det inte länge innan andra nyckeln slutade fungera. Läs mer

Staffan E skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad Volvo. Snabb och smidig process! Läs mer

Stefan E skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad bil. Och det gick väldigt smidigt och vi fick ett väldigt bra och trevligt bemötande Läs mer

Åsa E skrev om Haninge Bilpark
    Professionella och vänliga säljare. Bra bemötande. Läs mer

Johan R skrev om Haninge Bilpark
    Fantastisk trevlig och hjälpsam personal! Man känner att man är i goda händer Läs mer

Lisa A skrev om Haninge Bilpark
    Superbra service, trevligt bemötande! Högt rekommenderad Läs mer
  • Jouko N

2019-06-04

Jouko N skrev om Haninge Bilpark
    Bytte bil där för andra gången och det är väl ett bra renommé ! Mycket trevlig personal o alltid tillmötesgående varmt rekommenderas till andra som funderar på å byta bil Läs mer
  • 2019-06-04

Jonny L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en beg. Volvo V50 dom fixade vinterdäck och böt ut fälgarna som var skeva till ett par Volvo originalfälgar. Mycket bra bemötande av all personal trevliga hjälpsamma killar Läs mer

Andreea D skrev om Haninge Bilpark
    Fantastiskt trevliga och genuint intresserade av din köpupplevelse. Läs mer

Birgitta E skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil och blev väldigt bra bemött. Trevlig personal, och är nöjd med mitt köp. Läs mer

Birgrit E skrev om Haninge Bilpark
    Bra bemötande och hjälp vid köp av bil. Känns förtroendeingivande. Läs mer

Lexie R skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande. Jag köpte en bil som dom sålde. Läs mer

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen