Haninge Bilpark

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen — Visa karta

Haninge Bilpark eftersträvar enkelhet, personlighet och förtroende. Vi sätter alltid kunden i fokus.

Vi arbetar på ett mer flexibelt sätt än det klassiska bilbolaget utan stora lokaler och krångliga omvägar, därför lyckas vi även hålla priserna nere. Till oss är du välkommen alla sju dagar i veckan. Vi byter din bil, säljer din bil eller hjälper dig att köpa en.

Vi tycker att du och din bil förtjänar trygghet! Därför samarbetar vi med en rad försäkringsbolag och banker och kan alltid hjälpa dig att välja ut vad som passar dig bäst. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 675 kunder tycker om Haninge Bilpark

Ulrika G skrev om Haninge Bilpark
    Jag hade läst på om dom, och det kändes bra men åkte dit för att dom hade en polo till salu.
    Tyckte väl att med så höga betyg sen innan så kändes det lite dåligt att man inte ens kan tvätta av fälgarna till vinterdäcken som följde med bilen.
    När jag åkte därifrån hann jag inte ens hem innan det börja lysa airbag lampan, ringde direkt, och han sa att det va bara och komma tillbaka med den, så skulle dom fixa det. Åkte tillbaka, men när vi är där så råkar dom glömma nycklarna inne i bilen, så vi fick vänta på bägaren som skulle öppna dörren, alltså vilka klåpare.nu har en annan lampa börja lysa, men det fixar jag nån annanstans, vill inte åka dit igen.
    Kommer aldrig köpa bil där igen o h kommer inte heller rekommendera denna bilfirma. Läs mer
    2019-11-14 TORBJÖRN W svarar Ulrika G
    Det var tråkigt att höra att du inte blev nöjd med den hjälpen du fick , tyvärr har vi ingen möjlighet att tvätta av extra uppsättning däck som vi har med bilarna, tråkigt att du inte kommer rekommendera andra pga skitiga fälgar, gällande att jag råkade få bilen i baklås kan jag tyvärr inte hjälpa men vi löste det på bästa sätt, lycka till i framtiden mvh Torbjörn winterqvist vd Haninge bilpark

Susanna H skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en begagnad bil. Bra bemötande och tillmötesgående Läs mer

Camilla J skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt trevlig och hjälpsam personal! Tog sig tid att svara på de frågor jag hade och blev inte stressade/irriterade.

Kan varmt rekommenderas Läs mer

Serdar Ö skrev om Haninge Bilpark
    Jag tackar Haninge bilpark mycket trevlig personal Läs mer
  • Nina L

2019-11-14

Nina L skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en Volvo V50. Bemötandet från personalen var väldigt bra (exempelvis fungerade inte backsensorn vilket de fixade till inom loppet av 1-2 dagar).

De hade dessutom en barnhörna med leksaker som min 2-åring uppskattade mycket! Läs mer

Helena L skrev om Haninge Bilpark
    Trevlig personal som återkoppla snabbt vid problem. Läs mer

Johan L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en V70, det stod ingenting i annonsen om repor i lacken och stenskott i vindrutan, i övrigt var det bra! Läs mer

Håkan A skrev om Haninge Bilpark
    Köpa bil dom var trevliga fick hjälp med allt Läs mer

Sofia G skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en v70 men fick lämna in på service och byta bromsar tre veckor efter. Exelent bemötande från personalen dock. Läs mer

Renata B skrev om Haninge Bilpark
    Hej. Jag köpte en bil. Blev väldigt bra bemött . Jätte trevlig ,professionell personal . Själva köpet gick väldigt smidigt -fick svar på mina frågor ,hjälp och tips . Jätte nöjd ! Tack Läs mer

Per L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil och fick trevlig service och uppriktiga svar.
    Hade dessutom ett dolt fel på bilen som fixades någon dag senare i verkstaden
    Kanon Läs mer

Adnel S skrev om Haninge Bilpark
    Först köpte en bil av dom och sen sålde en bil via dom. Inga konstigheter, härliga och hjälpsamma. 👍 Läs mer

Sara C skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en bil
    Jag blev väldigt trevligt bemött. Personalen svarade ärligt och hjälpsamt på alla frågor.
    Jag fick ett mycket härligt intryck av butiken och personalen.
    Jag kände mig väldigt trygg i mitt beslut att göra mitt bilköp hos Haninge Bilpark efter besök hos flera andra som inte gav mig samma intryck. Har redan rekommenderat dem till flera vänner. Läs mer

Iréne R skrev om Haninge Bilpark
    Mycket bra o trevlig service
    Bilen enl förväntningarna Läs mer

Roger E skrev om Haninge Bilpark
    en bil som som dom sålde med dolda fel dom visste om väldigt dåligt Läs mer

Per L skrev om Haninge Bilpark
    Hade problem med värmen i förarstolen men vi löste det på ett smidigt sätt, vilket för min del innebär att jag sparade 10 timmar i bil samt 110 mils bensinkostnad. Läs mer

Robert M skrev om Haninge Bilpark
    Lätt och smidigt tydlig info.
    Trevlig personal. Läs mer

Petros T skrev om Haninge Bilpark
    Vi köpte en Citroen c1 och är jätte nöjd med bilen. Läs mer

Youssef H skrev om Haninge Bilpark
    Inte nöjd med bilen jag köpte, bilen var inte värt. Jag känner mig lurad. Läs mer
    2019-11-11 TORBJÖRN W svarar Youssef H
    Så du känner dig lurad för att du inte har någon parkering till din bil och vill att vi ska köpa tillbaka den, men vi kan inte köpa tillbaka den för lika mycket som du köpte den för mvh Torbjörn Haninge bilpark
  • Sara G

2019-11-11

Sara G skrev om Haninge Bilpark
    Bra service! Skulle köpa min första egna bil och hamnade på flera oseriösa bilfirmor innan jag hittade till Haninge bilpark, tack och lov för det. Dom är seriösa, serviceminded och kunniga. Bara plus Läs mer

Charlotte S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte min bil. De kändes seriösa, fin service och väldigt trevliga. Kollade upp alla våra frågor och det kändes tryggt att köpa sin första bil där. Läs mer

Tobias G skrev om Haninge Bilpark
    Väldigt nöjd med köpet. Bra service och väldigt kunnig personal. Rekommenderar starkt! Läs mer

Linda D skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en ny bil.
    Fantastisk service.
    Tydlig kommunikation.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jan H

2019-11-10

Jan H skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil. Trevlig personal. Min tjej köpte en bil där och hade en mycket positiv upplevelse av bemötandet. Jag bara köpte en bil utan så mycket prat men personalen var definitivt trevlig. Läs mer

Tony L skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte en begagnad bil. Blev väldigt trevligt bemött av personalen som svarade på alla frågor jag hade. Läs mer

Lars-ola L skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bra bil av Haninge bilpark
    Blev jätte bra bemötande av alla som man träffade där
    Jag kommer att fortsätta att handla där. Läs mer

Per N skrev om Haninge Bilpark

Björn S skrev om Haninge Bilpark
    mycket trevligt bemötande utav all personal bra koncept för en bilfirma med service o däckbyte med däckhotel bra garantier för dig som kund Läs mer

Ida B skrev om Haninge Bilpark
    Vovlo v50. Trevlig personal.
    Hade inga förväntningar.

Jättebra upplevelse Läs mer

Malin D skrev om Haninge Bilpark
    Jättebra service! Förväntade oss ingenting men blev glatt överraskad av sådant bra bemötande! Läs mer
  • 2019-11-06

LUCIANO I skrev om Haninge Bilpark
    Superbra service, seriöst, ansvarstagande, jätte nöjd med köpet hela vägen. Kommer tillbaka Läs mer
  • MARTIN B

2019-10-25

MARTIN B skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt, smidigt, ärligt och proffesionellt. Jag och min sambo skulle sälja vår Audi A3 och valde Haninge Bilpark för detta, vilket vi inte ångrar! Onsdag kväll lämnar vi in bilen, får återkoppling redan senare på kvällen att den är utlagd för försäljning. Redan idag fredag, knappt 2 dagar senare får jag återkoppling att de nu har sålt bilen.
    Som kund har jag känt mig oerhört trygg hos er från första stund. Läs mer
  • 2019-09-26

ANDREAS P skrev om Haninge Bilpark
    Sålde en Volvo v50 till Haninge Bilpark. Dom erbjöd en summa pengar över telefon utan att ha sett bilen och när vi väl kom till grabbarna så betalade dom den summan dom erbjudit utan att pruta! Helt fantastiskt trevliga och i mina ögon helt ärliga!

Jag Kommer garanterat sälja flera bilar med/till dom.

Plus att dom bjöd på taxi! Dok var ju taxi färden hem en mardröm 😂🤣 Läs mer
  • 2019-09-20

Erik C skrev om Haninge Bilpark
    Köpte bil. Blev mycket bra bemött. Mina förväntningar överträffades - med tydlig information samt utmärkta möjligheter att provköra och kolla av bilens skick innan köp. Läs mer
  • 2019-09-16

Thomas S skrev om Haninge Bilpark
    Mycket bra rekommenderas bra service Läs mer

Magnus P skrev om Haninge Bilpark
    Reste från Borås för att köpa en bil.
    Mycket trevlig bemötande och lättsam personal. Mycket nöjd. Läs mer

Erald J skrev om Haninge Bilpark
    Snabbt och smidigt affär. Jag rekommendera. Läs mer

Toufic T skrev om Haninge Bilpark
    Hej
    Ja, jag var nöjd. Ni är trevliga. Bemötande var bra 😁 Läs mer

Greger S skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en bil på direkten. De var snälla att hämta upp mig på tågstationen. Läs mer

Robert G skrev om Haninge Bilpark
    Trevligt bemötande och en snabb och smidig bilaffär. Läs mer

Håkan B skrev om Haninge Bilpark
    Vi köpte en 5 år gammal Mazda.
    Bemötandet blev mycket bra. Försäljaren var noga med att peka ut de små skavanker som fanns på bilen. Tillmötesgående och ordnade snabb reparation av en lackskada så vi kunde hämta bilen innan en resa vi skulle göra.
    Förväntningarna var att hitta en bil som passade oss och som vi kunde trivas med. Uppfylldes helt.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-09-14

Tom F skrev om Haninge Bilpark
    Hej alla nya bilägare! Jag kan varmt rekommendera Haninge Bilpark, super bra personal proffsigt bemötande å framför allt bra priser på begagnat! Mvh Tom Falk Läs mer

Vilma S skrev om Haninge Bilpark
    Superfin service från början till slut! Mycket nöjd! Läs mer

Maria T skrev om Haninge Bilpark
    Köpt en äldre volvo V70.
    Otroligt bra service och stor ärlighet .
    Positivt överaskad och levererade över förväntningarna.
    Skulle varm rekommendera detta företag och kommer köpa bil där igen. Läs mer

Veronica A skrev om Haninge Bilpark
    Jag köpte min bil hos Haninge Bilpark.
    Bemötandet var super, jättetrevlig säljare och vi skrattade mycket. Han fixade allt jätte proffsigt jag behövde bara skriva under allt. Jättenöjd med bilköpet och kommer varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-08-21

JESPER ERIK KIM Z skrev om Haninge Bilpark
    Var där och kollade på en specifik bil som slutade med ett helt annat märke. Vi fick hjälp av Henrik där vi fick ett riktigt bra bemötande plus att han var väldigt kunnig. Rekommenderar haninge bilpark starkt till er som ska köpa bil! Läs mer
  • 2019-08-14

Sara A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en begagnad bil som väl motsvarade mina förväntningar. En snabb, smidig affär och bra bemötande från kunnig och trevlig personal. Skulle rekommendera andra att handla bil hos denna bilfirma. Läs mer
  • 2019-08-13

Nils J skrev om Haninge Bilpark
    Jag var ute efter att hitta en liten enkel begagnad bil, inte alltför gammal o som inte hade körts så väldigt många mil.
    Eftersom jag såg ett lämpligt exemplar på deras hemsida så åkte jag dit för att se om det var nåt som skulle kunna vara ett bra val för mig.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande med mycket bra information om bilen o företaget o deras service o eventuell hjälp med bilen framöver.
    Så efter en provtur o lite funderande så blev det affär med den bilen jag hade tänkt mig så jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-08-12

GEORGI PLAMENOV D skrev om Haninge Bilpark
    Duktiga,seriösa och kompetenta.
    Jag kommer använda och rekommendera Haninge bilpark AB.
    rekommenderar varmt.
    Tack Haninge bilpark. Läs mer
  • 2019-08-09

Mikael A skrev om Haninge Bilpark
    Köpte en VW Golf, lite nervöst då det var den första bilen jag köpte. Jag fick ett ärligt och uppriktigt intryck av personalen så det gick bättre än vad jag hade trott.

Har efter köpet fått hjälp med däckbyte o balansering samt ett gäng frågor som kanske bara en ny bilägare har. Läs mer

Vendelsövägen 53, 136 44 Handen