Bilförsäljning i Göteborg

12 rekommenderade bilförsäljare i Göteborg

Backman Bil

Ellesbovägen 172, Kungälv
    Hjärtligt Välkomna till Backman Bil. Här hjälper vi dig på vägen mot en lyckad bilaffär. Här hittar du familjebilen, sportbilen och stadsbilen, men även gamla klassiker från 50-, 60- och 70talet!
    Christian L
    Christian L: Jättenöjd med helheten, proffsigt och trevligt bemötande samt smidig och snabb affär.

Car 4 Sale

Importgatan 2, Hisings backa
    Car 4 Sale - Köper, säljer, byter och förmedlar bilar!
    Stefan B
    Stefan B: Mycket bra service! Rekommenderar varmt!

MD Bil Sverige AB

Orrekulla Industrigatan 19, Hisings kärra
    Välkommen till oss på MD Bil! Vi både säljer, köper och förmedlar bilar. Självklart får du lång garanti för en säker affär.
    Lind B
    Lind B: Mitt märkligaste bilköp hittills , många har det varit under årens lopp. Satt o skummade blocket efter en Audi Q5 o hit...

BBilMotor

Rimmaregatan 2, Hisings backa
    Ragnar J
    Ragnar J: Kompetent och förtroendefullt bemötande där jag kände mig mycket väl omhändertagen som kund. Jag är mycket nöjd med min ...

Torslanda Bilförsäljning AB

ÖSTERGÄRDE INDUSTRIVÄG 91, Göteborg
    Torslanda Bilförsäljning köper och säljer begagnade bilar, samtliga bilar är leveransklara så att du kan ta med dig din nya bil hem på en gång. Varmt välkommen!
    Peter B
    Peter B: Bättre service får man leta efter,påpekade att skivorna bak på bilen behövde bytas när tittade på en Nissan inga bortför...

BVV Bil

TAGENEVÄGEN 62, Hisings kärra
    Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning.
    Torgny H
    Torgny H: Mycket bra. Lycka till i framtiden

5S Bil AB

Askims Verkstadsväg 1, Askim
    Vi på 5S Bil AB har alltid din bil i fokus. Vi erbjuder både verkstad, försäljning och bilvård - välkommen!
    Annika S
    Annika S: Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett t...

Top Cars Göteborg AB

Aröds Industriväg 9, Hisingsbacka
    Vi på Top Cars Göteborg AB säljer nya och begagnade bilar och ger gärna tips och råd kring finansieringslösningar, försäkringar och garantier. Välkommen!
    Håkan M
    Håkan M: Bra bemötande! Köp av bil samt inbyte.

Moberg Bil AB

Ovädersgatan 2, Göteborg
    Välkommen till en personlig bilhandlare som ser möjligheter i allt och vill att du ska bli nöjd med din bilaffär!
    Senad A
    Senad A: Riktigt varma rekomendationer, och tänker förtsäta vara deras kund i framtiden!

45:ans Bil

Framnäsgatan 13, Göteborg
    Välkommen till 45:ans bil, en märkesoberoende bilhandlare som erbjuder begagnade person och transportbilar av ett värde upp till 100.000 kronor.
    Marco P
    Marco P: Konkret, kunnig och tydlig i sin kommunikation.

Monte Bil

Ångpannegatan 4, Göteborg
    Monte bil erbjuder bilförsäljning och service av de flesta bilmärken. Kundnöjdhet och trygghet är i fokus hos oss!
    Niklas S
    Niklas S: Superbra bemötande med en duktig försäljare. Inget krångel och en smidig affär. Rekommenderar verkligen montebil

Autotec Bilförsäljning

Ekonomivägen 3, Askim
    Välkommen till Autotec Bilförsäljning! Vi säljer 350 begagnade bilar om året. Här får du alltid hög servicenivå och ett års garanti på ditt köp.
    Valentina A
    Valentina A: Trevlig säljare! Åkte hem med en fin och välvårdad golf.
Sida:   1