Bilförsäljning i Göteborg

12 rekommenderade bilförsäljare i Göteborg

Backman Bil

Ellesbovägen 172, Kungälv
    Hjärtligt Välkomna till Backman Bil. Här hjälper vi dig på vägen mot en lyckad bilaffär. Här hittar du familjebilen, sportbilen och stadsbilen, men även gamla klassiker från 50-, 60- och 70talet!
    Lena S
    Lena S: Hej! Vid bilköp vänder jag mig till Backmans bil i Kungälv. Blir alltid väl mottagen och köpen faller mig i smaken. An...

Car 4 Sale

Importgatan 2, Hisings backa
    Car 4 Sale - Köper, säljer, byter och förmedlar bilar!
    Stefan B
    Stefan B: Mycket bra service! Rekommenderar varmt!

MD Bil Sverige AB

Orrekulla Industrigatan 19, Hisings kärra
    Välkommen till oss på MD Bil! Vi både säljer, köper och förmedlar bilar. Självklart får du lång garanti för en säker affär.
    .. h
    .. h: Bra service och snabbt jobbat. Mercedes C180.

Torslanda Bilförsäljning AB

ÖSTERGÄRDE INDUSTRIVÄG 91, Göteborg
    Torslanda Bilförsäljning köper och säljer begagnade bilar, samtliga bilar är leveransklara så att du kan ta med dig din nya bil hem på en gång. Varmt välkommen!
    Peter B
    Peter B: Bättre service får man leta efter,påpekade att skivorna bak på bilen behövde bytas när tittade på en Nissan inga bortför...

BVV Bil

TAGENEVÄGEN 62, Hisings kärra
    Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning.
    Damoun B
    Damoun B: Väldigt bra kundbemötande och trevlig personal,rekommenderas starkt!!!!

BBilMotor

Rimmaregatan 2, Hisings backa
    Ragnar J
    Ragnar J: Kompetent och förtroendefullt bemötande där jag kände mig mycket väl omhändertagen som kund. Jag är mycket nöjd med min ...

5S Bil AB

Askims Verkstadsväg 1, Askim
    Vi på 5S Bil AB har alltid din bil i fokus. Vi erbjuder både verkstad, försäljning och bilvård - välkommen!
    Eroll Z
    Eroll Z: Grymt bra, snabb affär riktigt nöjd med bilen hittills😆

45:ans Bil

Framnäsgatan 13, Göteborg
    Välkommen till 45:ans bil, en märkesoberoende bilhandlare som erbjuder begagnade person och transportbilar av ett värde upp till 100.000 kronor.
    Conny L
    Conny L: Bra och billig bil,trevligt bemötande och fantastisk service,jag är nöjd,så tacksam.

Moberg Bil AB

Ovädersgatan 2, Göteborg
    Välkommen till en personlig bilhandlare som ser möjligheter i allt och vill att du ska bli nöjd med din bilaffär!
    Aliehsan T
    Aliehsan T: Har köpt bil hos dem. Trevligt bemötande. Proffsigt och duktiga på sitt jobb.

Top Cars Göteborg AB

Aröds Industriväg 9, Hisingsbacka
    Vi säljer nya och begagnade bilar och ger gärna tips och råd kring finansieringslösningar, försäkringar och garantier. Välkommen!
    Carl- Henrik A
    Carl- Henrik A: Bra bemötande snapp åtgärder för garanti åtgärder på bilen

Monte Bil

Ångpannegatan 4, Göteborg
    Monte bil erbjuder bilförsäljning och service av de flesta bilmärken. Kundnöjdhet och trygghet är i fokus hos oss!
    Dusko P
    Dusko P: Mycket bra bemötande på alla sätt. Affären gick smidig. Rekommenderar starkt.

Autotec Bilförsäljning

Ekonomivägen 3, Askim
    Välkommen till Autotec Bilförsäljning! Vi säljer 350 begagnade bilar om året. Här får du alltid hög servicenivå och ett års garanti på ditt köp.
    samir c
    samir c: Köpte en porsche Väldigt nöjd Bra service tack Erik :)
Sida:   1