Bilförsäljning i Göteborg

11 rekommenderade bilförsäljare i Göteborg

Backman Bil

Ellesbovägen 172, Kungälv
    Hjärtligt Välkomna till Backman Bil. Här hjälper vi dig på vägen mot en lyckad bilaffär. Här hittar du familjebilen, sportbilen och stadsbilen, men även gamla klassiker från 50-, 60- och 70talet!
    Magnus K
    Magnus K: Mycket trevlig och professionell personal. Jag är supernöjd.

Car 4 Sale

Importgatan 2, Hisings backa
    Car 4 Sale - Köper, säljer, byter och förmedlar bilar!
    Stefan B
    Stefan B: Mycket bra service! Rekommenderar varmt!

Torslanda Bilförsäljning AB

ÖSTERGÄRDE INDUSTRIVÄG 91, Göteborg
    Torslanda Bilförsäljning köper och säljer begagnade bilar, samtliga bilar är leveransklara så att du kan ta med dig din nya bil hem på en gång. Varmt välkommen!
    Babic S
    Babic S: Ytterst sällan går en bilaffär så smidigt som det gjorde med Mattias på Torslanda Bilförsäljning!Helt fantastiskt!!

BBilMotor

Rimmaregatan 2, Hisings backa
    Ragnar J
    Ragnar J: Kompetent och förtroendefullt bemötande där jag kände mig mycket väl omhändertagen som kund. Jag är mycket nöjd med min ...

MD Bil Sverige AB

Orrekulla Industrigatan 19, Hisings kärra
    Välkommen till oss på MD Bil! Vi både säljer, köper och förmedlar bilar. Självklart får du lång garanti för en säker affär.
    stefan b
    stefan b: Kom 15 min innan stängning för att titta på en BMW. Vi kikade på bilen och säljaren sa att vi inte behöver stressa trots...

BVV Bil

TAGENEVÄGEN 62, Hisings kärra
    Vi på BVV bil erbjuder förmånliga möjligheter till delbetalning.
    Ludvig H
    Ludvig H: Riktgt bra service av Freddie!

5S Bil AB

Askims Verkstadsväg 1, Askim
    Vi på 5S Bil AB har alltid din bil i fokus. Vi erbjuder både verkstad, försäljning och bilvård - välkommen!
    Johan H
    Johan H: Bilkö. Vänligt bemötande. Proffsiga.

45:ans Bil

Framnäsgatan 13, Göteborg
    Välkommen till 45:ans bil, en märkesoberoende bilhandlare som erbjuder begagnade person och transportbilar av ett värde upp till 100.000 kronor.
    Conny L
    Conny L: Bra och billig bil,trevligt bemötande och fantastisk service,jag är nöjd,så tacksam.

Moberg Bil AB

Ovädersgatan 2, Göteborg
    Välkommen till en personlig bilhandlare som ser möjligheter i allt och vill att du ska bli nöjd med din bilaffär!
    Aliehsan T
    Aliehsan T: Har köpt bil hos dem. Trevligt bemötande. Proffsigt och duktiga på sitt jobb.

Hero Bilhall AB

Aröds Industriväg 9, Hisingsbacka
    Vi säljer nya och begagnade bilar och ger gärna tips och råd kring finansieringslösningar, försäkringar och garantier. Välkommen!
    Tobias B
    Tobias B: Bilen fungerar som förväntat och så jag är nöjd. Bra bemötande.

Monte Bil

Ångpannegatan 4, Göteborg
    Monte bil erbjuder bilförsäljning och service av de flesta bilmärken. Kundnöjdhet och trygghet är i fokus hos oss!
    Eva B
    Eva B: Trevligt bemött och saklig information angående mitt bilköp.
Sida:   1