M Holms Bilcenter AB

M Holms Bilcenter AB

Ring 073-560 60 99 www.mholmsbilcenter.se
4.2

Välkommen till M Holms Bilcenter AB! Vi på M Holms Bilcenter AB kan hjälpa dig med allt inom bilar och fordon. Vi gör allt för att du ska få en hundraprocentig upplevelse oavsett om det handlar om att köpa eller sälja bil. Om du undrar vad du skulle kunna få för din gamla bil så kan du fråga oss så ser vi till att värdera...

15 omdömen om M Holms Bilcenter AB

Viktor S
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Riktiga bedragare följer ej skriftliga avtal/kontrakt och betalar ej ut pengarna vid säljuppdrag vägrar dessutom lämna tillbaka bilen!

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

JHONI M
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Trevlig personal , hjälpsam och kunnig. Fick bra pris på bil som vi har köpt Jag är jätte nöjd med bilen och med hela affären. Stort tack! Rekommenderar stark

M Holms Bilcenter AB och JHONI M gillar detta
Svar från M Holms Bilcenter AB

Hej Jhoni Tack för ditt omdöme och välkommen till nästa bilköp

Khan A
Skrev om M Holms Bilcenter AB

It's good bil centar not so bad

Svar från M Holms Bilcenter AB

Thank you mr Khan. It was a pleasure doing buisness with you. We wish you all the best.

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

Ioan Daniel K
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Så snabbt och smidigt det hade aldrig varit! Trevlig personal , hjälpsam och kunnig. Fick bra pris på inbyten i telefon och dom försökte inte dra ner priset när vi kom fram, som nästan alla brukar göra. Jag är jätte nöjd med bilen och med hela affären. Stor tack! Rekomenderar stark!

Svar från M Holms Bilcenter AB

Hej Daniel! Det är vi som ska tacka dig för ditt trevliga bemötande och vi känner samma med dig, otroligt snabbt å smidigt gick hela affären. Tack för förtroendet, vi hoppas vi ses på återseende för framtida bilköp!

Leif B

Trevligt bemötande av personalen

Svar från M Holms Bilcenter AB

Tackar ödmjukast för en trevlig affär med dig, vi önskar dig allt gott och trygga mil! Varmt välkommen åter till oss!

Sahar M
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Jättetrevliga personal och serviceinriktade . Köpte en Range Rover med fullständigt service , säljaren var jätte hjälpsam och hade levererat bilen med 1 års garanti istället för 6 månader. Tack så jättemycket och kommer att rekommendera er starkt . Med vänlig hälsning Sahar Mohammed

Svar från M Holms Bilcenter AB

Tack så mycket Sahar för dina fina ord . Hoppas att du är nöjd med din nya bil

ALBIN F
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Håll er borta! Går inte att lita på dem. Lovar att hålla en bil till mig som de har ute till försäljning då jag har långt att köra. Sen ringer de upp en stund innan vi bestämt och säger att den är såld. Sen skyller de på att jag inte betalat handpenning så de är inte skyldiga att hålla den till mig... Så pengar går före vad de lovar på detta företaget, deras ord betyder ingenting!

JERRY S gillar detta
Svar från M Holms Bilcenter AB

Tack för din recension, det är tråkigt att du känner på detta vis, men vi har varken lovat dig att reservera en bil eller är skyldiga att göra så då vi varken har fått in en handpenning som kan styrka att vi måste reservera den för dig. Vi ringde dig dessutom i tid med god framförhållning för att du skulle kunna avbryta din körning till oss. Intresset för våra bilar är högt och det är först till kvarn som gäller. Du är dock välkommen in till oss igen om du hittar ett annat intressant fordon . Mvh M Holms Bilcenter

Antonio K
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Definitivt kommer jag förmedla bilar igen . Bra service skötsamma och noggrann med alla papper . Jag stark rekommenderar M Holms Bilcenter AB

Svar från M Holms Bilcenter AB

Tack så jättemycket Antonio för dina fina ord och omdömen. Du är mer än välkomna att återkomma till oss vid nästa bilköp . Med vänliga hälsningar M Holms Bicenter AB

Emma F
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Hjälpsamma och lyhörda. Trevligt bemötande och bra service. Jättenöjd! Rekommenderar verkligen!

Ann-Sofie R gillar detta
Svar från M Holms Bilcenter AB

Tack så jättemycket Emma . Det var trevligt att träffa dig och vi var väldigt glada att du valde att köpa en bil från oss . Hoppas att du är nöjd med bilen och att du återkommer vid nästa bilköp . Tack igen Med vänliga hälsningar M Holms Bilcenter AB

Niklas Dan Gunnar H
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Bra bemötande och ett tryggt köp av vår bil. Hade kunnat önska lite bättre koll på bilens skick, men i övrigt bra service, rekommenderas!

Svar från M Holms Bilcenter AB

Stort tack Niklas för dina ord . Det var trevligt att träffa er och vi vill tacka er för ert förtroande .

SUAD Z
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Tack för ett supertrevligt kundservice och bemötande . Jag är väldigt nöjd med Volvo V60 2015 som jag köpte av er . Jag återkommer säkert för en ny bilköp

Svar från M Holms Bilcenter AB

Tack så jättemycket Suad för dina fina ord och omdömen. Du är mer än välkomna att återkomma till oss vid nästa bilköp .

Hugo Kenneth B
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Trevlig personal och jag tror jag gjorde ett bra köp. Peugeot 305 som nu efter två månader fortfarande känns bra!

Svar från M Holms Bilcenter AB

Tack Hugo för det superfina omdömet. Det skall kännas smidigt och tryggt både när man säljer och köper något från M Holms Bilcenter . Vi hoppas vi får nöjet kanske även att leverera ett fordon till dig längre fram? Varmt välkommen åter och en underbar sommar önskar vi dig!

Hussam A
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Utmärkt service, väldigt nöjd med bilen.

Svar från M Holms Bilcenter AB

Tack så jättemycket Hussam , det var så lite . Du får kontakta oss ifall du behöver något i framtiden .

Belkacem Adam B
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Min upplevelse var jätte bra. Personalen är väldigt trevliga och stället är fräscht.

Svar från M Holms Bilcenter AB

Tackar tackar för dina fantastika ord . Du är ju en kanon bra kund. Du får köra försäktigt med din nya Audi .

Kazi Nasima K
Skrev om M Holms Bilcenter AB

Trevligt bemötande och smidig köp av bil. Rekommenderar starkt

Svar från M Holms Bilcenter AB

Tack så jättemycket för dina fina ord och omdömen . Ni är mer än välkomna att återkomma till oss vid nästa bilköp .