M Holms Bilcenter AB

M Holms Bilcenter AB

Läs vad 7 kunder tycker om M Holms Bilcenter AB 2

2022-08-17 Insamlad av företaget
    Hjälpsamma och lyhörda. Trevligt bemötande och bra service. Jättenöjd! Rekommenderar verkligen!
  • 2022-08-17 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och ett tryggt köp av vår bil. Hade kunnat önska lite bättre koll på bilens skick, men i övrigt bra service, rekommenderas!
    Stort tack Niklas för dina ord . Det var trevligt att träffa er och vi vill tacka er för ert förtroande . M Holms Bilcenter AB
    2022-08-17 Spontant omdöme
    Tack för ett supertrevligt kundservice och bemötande . Jag är väldigt nöjd med Volvo V60 2015 som jag köpte av er . Jag återkommer säkert för en ny bilköp
    Tack så jättemycket Suad för dina fina ord och omdömen. Du är mer än välkomna att återkomma till oss vid nästa bilköp . M Holms Bilcenter AB
    2022-08-16 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och jag tror jag gjorde ett bra köp. Peugeot 305 som nu efter två månader fortfarande känns bra!
    Tack Hugo för det superfina omdömet. Det skall kännas smidigt och tryggt både när man säljer och köper något från M Holms Bilcenter . Vi hoppas vi får nöjet kanske även att leverera ett fordon till dig längre fram? Varmt välkommen åter och en underbar sommar önskar vi dig! M Holms Bilcenter AB
    2022-07-30 Insamlad av företaget
    Utmärkt service, väldigt nöjd med bilen.
    Tack så jättemycket Hussam , det var så lite . Du får kontakta oss ifall du behöver något i framtiden . M Holms Bilcenter AB
    2022-07-11 Insamlad av företaget
    Min upplevelse var jätte bra. Personalen är väldigt trevliga och stället är fräscht.
    Tackar tackar för dina fantastika ord . Du är ju en kanon bra kund. Du får köra försäktigt med din nya Audi . M Holms Bilcenter AB
    2022-07-08 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och smidig köp av bil. Rekommenderar starkt
    Tack så jättemycket för dina fina ord och omdömen . Ni är mer än välkomna att återkomma till oss vid nästa bilköp . M Holms Bilcenter AB