Moberg Bil AB

Moberg Bil AB

mobergbil.se
  • BadgeEightYears
4.4

Välkommen till Moberg Bil! Hos oss hittar du ett stort utbud av personbilar, transportbilar, sportbilar och pickuper. På vår anläggning har vi över 300 kvalitetstestade bilar i lager, redo för omgående leverans. Alla våra bilar genomgår noggranna tester innan försäljning där vi också erbjuder marknadsledande garantier för...

504 omdömen om Moberg Bil AB

Sedan starten hos Reco 2017

Vanja Margareta K
Skrev om Moberg Bil AB

Det var mitt första möte med Moberg bil och hade inga förväntningar. Mötte en jättetrevlig kille som tog hand om mig på bästa sätt. Kan varmt rekommendera firman.

Johansson Lars Henry J

Säljaren var bra, men det fanns ett missljud i bilen som de omöjligt kan missat om de testar bilen som dom säger. Jag har ej kört bilen mycket då jag måste få ljudet undersökt, så omdömet ej klart ännu beroende hur felet åtgärdas

Moa Erika E
Skrev om Moberg Bil AB

Grymt bra service! Dom hjälper till med allt.

Melker W
Skrev om Moberg Bil AB

Köpet gick smidigt. Fick den hjälp jag behövde :)

Urban O
Skrev om Moberg Bil AB

Bra bemötande av Cimon! Vi får se hur fortsatt bemötande blir när det visade sig att inte värmaren funkade.

Nina T
Skrev om Moberg Bil AB

Jag blev betjänad av Ramo. Han är mycket bussig ,hjälpsam och viktigast av allt, han är en expert i sitt arbete. Jag är mycket nöjd och rekommenderar det.

Fredrik J

Totalupplevelsen blev bra! Var rädda om Tim. Bra kille som kan sina bilar👍

Al Bygg & P
Skrev om Moberg Bil AB

Säljaren Simon är väldigt trevlig! Bilen har lite problem om ni fixar så är jag 100% nöjd!

Mikael G
Skrev om Moberg Bil AB

Mycket bra bemött fick svar på alla mina frågor. Mycket bra. Av bemötandet vi fick av Hakim var trevligt O genomgången av husbilen var bra förtroendet gör att vi kommer gärna ner för framtida affärer....

Tapani K
Skrev om Moberg Bil AB

Bra bemötande smidig affär bilen hem levererad jag är nöjd.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Tapani, Stort tack för din positiva recension! Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med ditt köp. Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en trevlig vecka!

Västra Götalands Skadeservice A

All rätt! Min upplevelse är att allt ifrån första kontakten med säljaren tills att bilen levererades till mig gick smidigt och jag kände mig prioriterad under hela processen. Så jag kan varmt rekommendera detta team

Victor K
Skrev om Moberg Bil AB

Mycket bra bilhandlare. 👍 Jag är nöjd med köpet.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Victor, Stort tack för din positiva recension! Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med ditt köp. Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en trevlig vecka!

Rolf Pär B
Skrev om Moberg Bil AB

Möttes av en försäljare som inte var intresserad för fem öre bara för han inte fick sälja en bil utsn bara lämna ut en bil som en annan försäljare sålt. Bilen var inte städad . Låg tomflaskor i bilen och vinterhjulen var smutsiga som f-n. Nej en gång aldrig mer

Hermansson Arne M
Skrev om Moberg Bil AB

Allting halvfärdigt Bilens bromsar helt slut , ej servad bil trasiga saker tyvärr upptäckta på bilen Jag väntar på återkoppling

Martin K
Skrev om Moberg Bil AB

Snabbt och enkelt, alltid bra service.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Martin, Tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du uppskattar din upplevelse hos oss. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga upplevelse, och det betyder mycket att få sådana positiva kommentarer. Välkommen åter!

Marie Christine G
Skrev om Moberg Bil AB

Bemötandet var mycket trevligt. Förväntning som kvinnlig köpare var låg. Har tyvärr flera erfarenheter av bli nonchalerad när jag kommer ensam o har tänkt att köpa en ny (för mig) bil. När jag återkommit med min sambo har bemötandet varit helt annat. Detta skedde inte hos er, jag blev direkt mött av en trevlig kille som visade mig runt o berättade om de objekt jag fastnat för. Sammanfattningen är att jag och min sambo (som slutförde köpet m a a han bytte in en bil mot vinterdäck) fick en mycket bra upplevelse av er personal, deras hjälpsamhet och service.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Marie, Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse hos oss på Moberg Bil! Vi är väldigt glada över att höra att du kände dig väl bemött från första stund och att vår personal tog sig tid att hjälpa dig på bästa sätt. Vi är måna om att alla våra kunder, oavsett om de kommer ensamma eller tillsammans med någon, ska känna sig välkomna och få den service de förtjänar. Det gläder oss också att ni, både du och din sambo, fick en positiv upplevelse genom hela processen...

Johan K
Skrev om Moberg Bil AB

Trevligt bemötande o bra information

Svar från Moberg Bil AB

Hej Johan, Stort tack för din positiva recension! Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med bemötandet och informationen. Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en trevlig vecka!

Johan L
Skrev om Moberg Bil AB

Jag köpte bil via hemsidan och fick bra bemötande av Hakim och en tydlig och bra film på bilen inför köpet. Transparent och bra. Sedan gick allt smidigt med hemleverans.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Johan, Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med både bemötandet från Hakim och den tydliga informationen inför köpet. Vi strävar alltid efter transparens och att göra bilköpet så smidigt som möjligt, så det är härligt att höra att hemleveransen fungerade bra också. Välkommen åter till oss på Moberg Bil om du behöver hjälp i framtiden!

Ludvig V
Skrev om Moberg Bil AB

Bra första bemötande i telefonen, vid mitt besök var det varmt välkomnande och blev frågad om jag ville ha kaffe. Även mitt bilköp gick smidigt och professionellt hela vägen. Stor eloge till Hakim!!

Svar från Moberg Bil AB

Hej Ludvig, Tack för din fantastiska recension! Vi är glada att höra att du upplevde ett varmt och välkomnande bemötande både i telefon och vid ditt besök hos oss. Det är också kul att bilköpet gick smidigt och professionellt. Välkommen åter till Moberg Bil!

Mats F
Skrev om Moberg Bil AB

Jag är inte alls nöjd. Jag köper en bil som inte är servad. Får 3 felmeddelanden direkt. En indikator på ett av däcken är trasigt..betalar vi det själv, dags för oljebyte står det också... Oljan är kolsvart och det finns ingen spolarvätska. De ta hattask fram i tillbaka med kostnader. Dom säger ett pris sen kommer jag tillbaka dagen efter då är det ett annat pris. Nej jag rekomenderar ingen att köpa bil där

Svar från Moberg Bil AB

Hej Mats, Tack för din recension. Vi beklagar verkligen att du haft en negativ upplevelse hos oss. Vi strävar alltid efter att leverera bilar i bästa möjliga skick, och alla våra fordon genomgår en noggrann kontroll innan de säljs. Vi rekommenderar att du kontaktar ansvarig säljare direkt för att reda ut situationen och få den hjälp du behöver. Så vitt vi vet har du inte varit i kontakt med honom ännu. Vi hoppas att vi kan vända din upplevelse till något mer positivt framöver!

Lars-Inge L
Skrev om Moberg Bil AB

Helt okej ganska bra faktiskt

Svar från Moberg Bil AB

Hej Lars-Inge, Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en trevlig vecka!

Matias H
Skrev om Moberg Bil AB

Mycket trevligt bemötande, bilen stämde med beskrivningen då jag endast sett bilder på den och pratat med försäljaren. Min bil byttes in utan problem, enkel och smidig affär.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Matias, Tack så mycket för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med bemötandet och att bilen levde upp till dina förväntningar. Vi strävar efter att göra hela processen så enkel och smidig som möjligt, och det är fantastiskt att höra att ditt inbyte gick problemfritt. Vi hoppas att du är riktigt nöjd med din nya bil och ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden!

Barents O
Skrev om Moberg Bil AB

Great service, fast answers and good communication

Svar från Moberg Bil AB

Hej Barents, Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear that you were happy with our service, fast responses, and clear communication. We always aim to provide the best experience possible, and it's great to know we met your expectations. We look forward to assisting you again in the future! Best regards

Peter T
Skrev om Moberg Bil AB

Fantastiskt bemötande Försäljningschefen som jag köpte av var vaken och proffsig.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Peter, Tack för din fantastiska recension! Det gläder oss verkligen att du är nöjd med bemötandet från vår försäljningschef. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa upplevelsen, och det är underbart att höra att vi lyckades med det. Teamet på Moberg Bil önskar dig en trevlig vecka!

Industriteknik I Huskvarna A

Bra bemötande av säljaren Romeo, både på telefon och vid överlämnandet! Bytte in min gamla bil och fick rimligt betalt för den. När jag väntade på säljaren Romeo fick jag frågan av ALLA säljare som passerade om jag vill/eller har fått hjälp, vilket jag anser vara ett bra uppträdande!

Svar från Moberg Bil AB

Hej, Stort tack för din positiva recension! Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med bemötandet från vår säljare Romeo, både på telefon och vid överlämnandet. Det gläder oss också att du kände att hela vårt team var engagerade i att se till att du fick den hjälp du behövde. Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en trevlig vecka!

andreas T
Skrev om Moberg Bil AB

Cimon är väldigt trevlig och duktig!

Svar från Moberg Bil AB

Hej Andreas, tack så mycket för din fina feedback! Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med Cimon och att han har varit både trevlig och duktig. Vi uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Om det är något mer vi kan göra för dig, tveka inte att höra av dig!

Persson Dan Jimmy J
Skrev om Moberg Bil AB

Bra bemötande o trevlig säljare

Svar från Moberg Bil AB

Hej Dan, Tack för ditt omdöme, det gläder oss att läsa! Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Tibor K
Skrev om Moberg Bil AB

Everything is went well. Some little issue in the car but the company help me to solve. I am happy for the car. Thanks for Everything.

Svar från Moberg Bil AB

Hello, Thank you for your feedback! We’re glad to hear that you’re happy with the car and that we could assist you with the minor issue. If anything else comes up in the future, don’t hesitate to reach out. We’re here to help! Thanks for choosing us.

Claes L
Skrev om Moberg Bil AB

Trevlig bil bra å snabbt avklarat

Svar från Moberg Bil AB

Hej Claes, Tack för ditt omdöme, det gläder oss att läsa! Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Sjöberg Jacob Olof A

Trevlig försäljare som inte vill ta ansvar för fel som uppkommer efter bara några mil. Varudeklarationen som görs är en falsk trygghet lika så är den garanti som ingår. Skulle aldrig vilja köpa bil hos Moberg igen.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Jacob, Hej Jacob! Alla våra bilar testas i vår verkstad innan försäljning men bilar, som många andra saker kan oväntat gå sönder. Därför har du som kund hos Moberg Bil alltid minst 6 månaders garanti när du köper en bil som trygghet. Om det är ett fel som omfattas av garantin eller funnits där sedan du köpte bilen (ursprungsfel) så täcker vi kostnaden för åtgärd. Uppstår det ett fel med bilen så vänder du dig till garantibolaget och därefter bokar in bilen för felsökning. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Therese B
Skrev om Moberg Bil AB

Jag blev bemött på ett professionellt sätt trevligt och det kändes tryggt och pålitligt.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Therese, Tack för ditt omdöme, det gläder oss att läsa! Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Kadri K

Bästa! Smidigt, tack för affären 🤝

Svar från Moberg Bil AB

Hej Kadri, Stort tack själv! Vi är glada att allt gick smidigt och att du är nöjd med affären. Det betyder mycket för oss. Vi hoppas du får många härliga mil med din nya bil! Hör gärna av dig om det är något mer vi kan hjälpa dig med. Tack för förtroendet!

Mattias B
Skrev om Moberg Bil AB

För mig stod valet mellan en annan bilförsäljare och Mobergs med helt likvärdiga bilar. Då föll lotten på Mobergs pga mottagandet. Seriösa och proffsiga.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Mattias, Stort tack för din recension och för att du valde oss på Moberg Bil! Vi är glada att höra att vårt bemötande bidrog till ditt beslut att välja oss. Det är viktigt för oss att varje kund känner sig sedd och väl omhändertagen. Vi ser fram emot att fortsätta vara ditt förstahandsval och att hjälpa dig med dina framtida bilbehov. Tack för förtroendet!

Mats A
Skrev om Moberg Bil AB

Köpte bilen på distans, fick bra redovisning av bilen skick. Fick bilen körd till Kalmar vilket var bra dessutom fick jag full tank. Bilen var genomgången enligt försäljaren och det var den säkert fast det satt en skruv i ett däck vilket jag påpekade till säljaren men han sa bara att bilen var genomgången och Moberg Bil AB tänkte inte ersätta mig för det vilket visade sig blev 4 nya däck som kostade 20 000 kr.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Mats, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Bilarna är alltid noggrant kontrollerade innan leverans, och vi är noga med att säkerställa dess skick. Att plugga ett däck är en enkel åtgärd som normalt sett inte kostar i närheten av 20 000 kr. Vi hoppas att du i övrigt är nöjd med din köp upplevelse. Om du har fler frågor eller funderingar, rekommenderar vi att du tar kontakt med din ansvarige säljare för vidare dialog. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Linus M
Skrev om Moberg Bil AB

Jag måste ge Tim på Moberg Bil en eloge för mycket gott bemötande och lyhördhet. Jag köpte en begagnad bil och fick snabbt hjälp med ett par mindre saker jag anmärkte på. Lokalen känns väldigt fräsch och välkomnande och samtliga anställda visade stort intresse för att hjälpa till så fort jag gick in. Kan varmt rekommendera Moberg Bil!

Svar från Moberg Bil AB

Hej Linus, Tack så mycket för dina värmande ord! Vi är otroligt glada att höra att du är nöjd med både din bil och den service du fått hos oss. Det betyder mycket för oss att du upplevt ett gott bemötande och att vi kunde hjälpa dig snabbt och smidigt med de saker du anmärkte på. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa upplevelsen, och det är fantastiskt att höra att du känner dig välkommen och väl omhändertagen hos oss på Moberg Bil. Dina rekommendationer värmer verkligen och vi ser fram emot att få hjälpa dig och andra kunder framöver. Tack för att du valde oss!

Thvaga A
Skrev om Moberg Bil AB

Jag kan starkt rekommendera att köpa en bil av Moberg Bil. Trots att jag gjorde affären på 100 mils avstånd kände jag mig trygg i att bilen motsvarade förväntningarna. Bemötandet av Fhilip var otroligt bra och seriöst och allt sköttes exemplariskt. Det finns absolut inget att anmärka på och jag skulle utan tvekan köpa en bil av Fhilip/ Moberg igen. Fhilip skötte affären genom att tänka på saker, förbereda och ordna utan att man ens behövde fråga eller påminna vilket är hedervärt.

Svar från Moberg Bil AB

Hej, Stort tack för din rekommendation och din fantastiska recension! Det gläder oss att höra att du kände dig trygg med att göra affären på distans och att bilen levde upp till dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att erbjuda en smidig och pålitlig köpupplevelse, och det är underbart att höra att Filip kunde ge dig precis den service. Att du uppskattar hans engagemang och förberedelser betyder mycket för oss. Du är alltid välkommen tillbaka, och vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden!

Marie S
Skrev om Moberg Bil AB

Jättebra. Filip var och är fantastisk.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Marie, Tack så mycket för din fina recension! Vi är verkligen glada att höra att du är nöjd med din upplevelse hos oss och att Filip har gett dig den service du förväntade dig. Vi strävar alltid efter att erbjuda våra kunder en förstklassig upplevelse, och det är fantastiskt att höra att vi lyckats med det. Om det är något mer vi kan hjälpa dig med i framtiden, tveka inte att höra av dig!

Per-Olof O
Skrev om Moberg Bil AB

Köpte en bil av Fhilip, en mycket smidig affär, mycket hjälpsam säljare och Moberg Bil känns som ett seriöst och ansvarstagande företag. Kan utan tvekan rekommendera företaget och skulle inte tveka att köpa från dom igen.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Per-Olof, Tack för din fina recension! Vi är glada att höra att du hade en smidig upplevelse med Fhilip och att du känner förtroende för Moberg Bil. Din rekommendation betyder mycket för oss, och vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Tack igen och varmt välkommen tillbaka till Moberg Bil!

Bil & Maskin Skåne A

Otrolig service och väldigt hjälpsamma

Svar från Moberg Bil AB

Hej, Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service. Teamet önskar dig en fortsatt trevlig vecka! Tack igen och varmt välkommen tillbaka till Moberg Bil!

Jesper L
Skrev om Moberg Bil AB

Väldigt trevligt och professionellt bemötande - otroligt enkelt att köpa bil på distans av dem.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Jesper, Tack så mycket för din fina recension! Vi är glada att höra att du hade en så positiv upplevelse med oss på Moberg Bil. Det betyder mycket för oss att du uppskattar vårt professionella bemötande och hur enkelt det var att köpa bil på distans. Vi strävar alltid efter att göra bilköpsprocessen så smidig som möjligt för våra kunder. Om du har några fler frågor eller funderingar i framtiden, tveka inte att höra av dig! Tack för ditt förtroende och vi hoppas att du får njuta av din nya bil!

Tom G
Skrev om Moberg Bil AB

inköpet av bil gick snappt ock smidigt .försäljaren var mycket trevlig å tillmötesgående jag är väldigt nöjd med kontakten mobergs bil

Svar från Moberg Bil AB

Hej Tom, Stort tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din bilaffär och att både processen och bemötandet levde upp till dina förväntningar. Vi på Mobergs Bil strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga upplevelse, och vi uppskattar verkligen din feedback. Tveka inte att höra av dig om det skulle vara något mer vi kan hjälpa dig med. Teamet på Moberg Bil önskar dig många härliga mil med din nya bil.

E.r. Bil I Nässjö A

Jättebra bra återkoppling Följde upp hela tiden

Svar från Moberg Bil AB

Hej, Tack så mycket för din recension! Vi är otroligt glada över att höra att du hade en så positiv upplevelse med oss på Moberg Bil. Vi är väldigt tacksamma för ditt förtroende. Tack igen och varmt välkommen tillbaka till Moberg Bil!

Robert S
Skrev om Moberg Bil AB

Romeo gav mig ett bra intryck av både firman och honom som person, jag uppskattar både bilen och den upplevelse jag fick när jag var där.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Robert, Tack så mycket för din recension! Vi är otroligt glada över att höra att du hade en så positiv upplevelse med oss på Moberg Bil och Romeo. Vi är väldigt tacksamma för ditt förtroende. Tack igen och varmt välkommen tillbaka till Moberg Bil!

Lennart Per-Martin V

Mkt bra mottagande av säljaren och smidig affär. Kan definitivt rekommendera Mobergs bil. Per-Martin

Svar från Moberg Bil AB

Hej Lennart, Tack så mycket för din recension! Vi är otroligt glada över att höra att du hade en så positiv upplevelse med oss på Moberg Bil. Vi är väldigt tacksamma för ditt förtroende. Tack igen och varmt välkommen tillbaka till Moberg Bil!

Stian G
Skrev om Moberg Bil AB

Trevlig personal, hjälpsamma och en bra service. Bilen är jättefin trivs jättebra med den :)

Svar från Moberg Bil AB

Hej Stian, Tack så mycket för din recension! Vi är otroligt glada över att höra att du hade en så positiv upplevelse med oss på Moberg Bil. Vi är väldigt tacksamma för ditt förtroende. Tack igen och varmt välkommen tillbaka till Moberg Bil!

Kerelaj A
Skrev om Moberg Bil AB

Köpte mig en f31 o de fick min bil i inbyte o de betalade bäst tummen 👍tack för en bra service o affär Johannes Dilli Abo mvh admir

Svar från Moberg Bil AB

Hej Kerelaj, Tack så mycket för din recension! Vi är otroligt glada över att höra att du hade en så positiv upplevelse med oss på Moberg Bil. Vi är väldigt tacksamma för ditt förtroende. Tack igen och varmt välkommen tillbaka till Moberg Bil!

Arvidsson Ylva M
Skrev om Moberg Bil AB

Tillmötes säljare som gjorde att det blev en smidig affär.

Svar från Moberg Bil AB

Hej Ylva, Tack för ditt omdöme! Vi är nyfikna på vad vi hade kunnat göra annorlunda tills nästa gång för att nå ett toppbetyg ifrån dig, hör gärna av dig och berätta mer. Du får gärna kontakta mig josefine.moberg@mobergbil.se, din feedback är viktig för oss. Teamet på Moberg Bil önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

Patrik L
Skrev om Moberg Bil AB

Som en nöjd & återkommande kund som jag är har jag denna gång köpt premium bil nr 9 ifrån Moberg Bil. Jag kan bara säga att deras lovord att kombinerar kvalitet, trygghet och glädje till rätt pris har dom stått för i samtliga av dessa 9 bilköp. Så jag rekommenderar Moberg Bil och deras team ifrån hela mitt bil tokiga hjärta

Svar från Moberg Bil AB

Hej Patrik, Tack så mycket för din fantastiska feedback! Det värmer att höra att du är nöjd med alla dina bilköp, och att våra lovord om kvalitet, trygghet och glädje till rätt pris har uppfyllts varje gång. Din rekommendation betyder otroligt mycket för oss, och vi ser fram emot att fortsätta leverera samma höga standard i framtiden. Tack för att du delar din bilglädje med oss! 🚗

Karlsson Nils J
Skrev om Moberg Bil AB

Trevligt bemötande av alla säljare och personal, kommer definitivt att rekommendera Mobergs bil och framför allt Cimon som genomförde vår affär.

Dahlström Karl T

Bra bemötande. Trevlig personal