Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Partille Göteborgs Bil och Fritid

Göteborgs Bil och Fritid

Järnstångsvägen 17, 433 30 Partille — Visa karta

Varmt välkommen till Göteborgs Bil och Fritid!

Vi är en märkesoberoende bilhandlare som endast arbetar med svensksålda bilar till mycket konkurrenskraftiga priser. När du gör en affär med oss erbjuds du delbetalning genom Wasa, Svea & re:member. I våra lokaler i Partille i Göteborgstrakten kan du även boka in bilservice som exempelvis däck- och fälgtjänster.

Vi brinner för vårt arbete och jobbar ständigt för att du som kund ska bli hundra procent nöjd med oss och våra tjänster. Välkommen att boka in en tid med oss för visning!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 62 kunder tycker om Göteborgs Bil och Fritid

• Saff A
    Saff A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte bilen från dem, bemötande hur bra och trevliga som helst. Bilen fick problem, kontaktade bilfirma och dem hjälpte mig med att laga bilen. Tvärr så bilen fick problem igen är hos verkstad, har varit i kontakt med firman, dem har sagt att vi löser det... jag är väldigt nöjd med dem och deras sätt hur dem hanterar problemet och hjälper sina kunder än så länge... jag har svårt med att lita på bilfirmor men från dem kommer köpa min nästa bil om jag hittar den hos dem. Tack Amir och Samir än så länge! Läs mer
  • Djelloul B
    Djelloul B skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Över förväntningar. 👌👌👌👌👌 Läs mer
  • Elvira W
    Elvira W skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Fick hjälp med att kolla bil från att kolla till att sedan köpa en, hade inte höga förväntningar men dom toppades jättehögt. Läs mer
  • Leif J
    Leif J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte bil för två veckor sedan, hittills är jag helnöjd med köpet. Upplevde företaget som seriöst med mycket trevlig personal och bra servicenivå. Jag kan rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • Kenth Bertil R
    Kenth Bertil R skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Ett biinköp
    Ett bra bemötande
    Företaget levde upp till min FV
    Affären gick lätt och kvikt. Läs mer
  • Lars-åke W
    Lars-åke W skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevligt bemötande kändes tryggt att köpa bil där Lars Åke wennermark Läs mer
  • Nils Magnus K
    Nils Magnus K skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevligt och vänligt. Bra service. Läs mer
  • Johannes C
    Johannes C skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jag köpte en bil som var utlagt på bytbil.com. Beskrivningen och skick var precis som beskrivat. Trevlig bemöttande och hjälpsam personal. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Seriös bilförsäljare med bra bemötande samt tar hand om sina kunder mycket bra! Läs mer
  • Jimmy O
    Jimmy O skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Seriös och den bästa bilhandlaren jag har köpt bilar utav Läs mer
  • Muhammad A
    Muhammad A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bra bemötande. Affären gick snabbt till. Trevlig och hjälpsam försäljare/personal. Läs mer
  • Arnela M
    Arnela M skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Supernöjda med vår nya Skoda Octavia. Väldigt hjälpsam ägare i alla avseenden, fick hjälp med att ordna försäkring, smidig betalning, inbyte av vår gamla bil. Det var inga problem med att provköra bilen eller reservera den, inga konstiga avgifter för det som på vissa andra ställen. Vi återkommer gärna när det är dags att köpa nytt igen men nu ska vi njuta av vår bil ett tag framöver, förhoppningsvis. Tusen tack! Arnela&Benjamin Läs mer
  • Sini N
    Sini N skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Utmärkt bemötande och servicekänsla. Var mycket nöjd! Läs mer
  • Cetin U
    Cetin U skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jag har gjor bästa bil affären mitt liv de är bäst ock mycke träfliga personal Läs mer
  • Khaled L
    Khaled L skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevliga när man kommer in med fint leende och välkommen
    Bra bemöten av dom och får ganska bra hjälp och servic
    Dom är ärliga och lurat inte folk helt enkelt gemför med andra bilförsäljare
    och deras bilar luktar fräsch dom luktar inte djur och hundar.
    Köp från dom jala gå dit Läs mer
  • Yngve E
    Yngve E skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bästa bil handlarn i Göteborg. Rekomenderar starkt Läs mer
  • Catarina E
    Catarina E skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Mycket proffsigt bemötande. Gjorde service på bilen. Läs mer
  • Emil J
    Emil J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    En trevlig säljare som jag fick ett väldigt positivt bemötande av. Han besvarade mina frågor med intresse och kunnande. Upplevde honom som en bra försäljare att köpa bil av. Lätt att prata med. Läs mer
  • Jakob O
    Jakob O skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevlig personal, bra service och fina bilar! Läs mer
  • Hawar A
    Hawar A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Sålde mig en bil på 68 000kr vilket hade 6st fel. Alla fel dök upp innan ett halvår. Kostanden att fixa allt kommer kosta mig minst 15 000kr och dom har inte ens erbjudit mig att fixa bilen. Det enda svaret jag fått är en gratis felsökning och skyller på att bilen är 10 år gammal trots låga mil och att dom garanterade att det inte var något fel på bilen. Rekommenderas inte! Läs mer
    2018-01-04 Göteborgs Bil & Fritid svarar Hawar A
    Hej tråkigt att du inte är nöjd, du skulle hört av dig när felet uppkom men det gjorde du inte tyvärr. Som du skrev till oss i mail idag var det centrallås som hade lagt av och motorlampa lyste ibland båda dom grejerna är elkomponenter och det är inget man kunde vetat för 6 månader sedan. Du skrev att det kommer kosta dig 15000kr men i våran mail konversation hade du inte felsökt bilen. Du kan gärna vända dig till ARN dom är opartiska och vi kommer följa deras beslut till 100%.
    2018-01-04 Hawar A svarar Göteborgs Bil & Fritid
    Hej,
    Onödigt att felsöka bilen när inga fel visar sig. Och jag antar att bilhandlarn jag köper bilen ifrån vet alla fel och informerar mig om detta. Jag har felsökt bilen då fel efter fel har dykt upp. På ett sett kan man ju veta det ifall man felsöker bilen. Felkoderna finns alltid inne i bilens dataminne. Och anledningen att jag inte kontaktade er är att lampan som lyste försvann och då kunde lika gärna varit ett glapp i systemet bara som jag kunde levt med. Men nu efter denna kontroll jag gjort så ser jag alla fel. Det uppskattas att ni gör det och jag kommer till 100% acceptera ARN’s beslut.
    Men felet som motorlampan och att centrallåset inte funkar som det ska, kan jag tycka att nu hjälper mig med, med tanke på priset på bilen och att jag faktiskt uppskattade er service och jättegärna hade återkommit till.

På återseende. Ha de gött.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bra, kunniga och tillmötesgående. Läs mer
  • Bosko K
    Bosko K skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Blev väldigt professionellt bemött. Jättebra service och kunnig säljare. Köpte en bil. Läs mer
  • Kim Håkan S
    Kim Håkan S skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Väldigt trevligt och bra bemötande, tillmötesgående och serviceminded. Läs mer
  • Emma Sofia G
    Emma Sofia G skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jag är mycket nöjd ! Bilen går som jag hoppades . Snabb smidig affär med trevliga säljare . Bara ++++++ från mig ! Läs mer
  • Erik J
    Erik J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Vi köpte våran bil på Göteborgs bil och fritid. Mkt nöjda med både bemötande och med service och små detaljer som behövde justeras. Stort tack Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bilköpet på Gbf gick oerhört smidigt från första bemötandet till slutförd affär.
    Trevlig och kunnig personal.
    Ilugn och ro fick vi titta och fundera inga stressade säljare som hängde över axeln. Läs mer
  • Stig R
    Stig R skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Det är ett glatt och kravlöst bemötande. Där det känns avslappat när jag är och lättar bil. Läs mer
  • Pontus R
    Pontus R skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Riktigt bra service samt fruktansvärt hjälpsamma! Läs mer
    Göteborgs Bil & Fritid, Jakob J gillar detta
  • Tony J
    Tony J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jag är mycket nöjd
    Jag fick den hjälpen jag behövde för att hitta en bra bil till mig
    Och allt gick mycket smidigt Läs mer
  • Karl J
    Karl J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevlig säljare, service inriktad, bra hjälp och erbjudanden Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Hos Göteborgs Bil och Fritid i Partille blev vi varmt mottagna och fick svar på våra frågor. Vi är nöjda med vårt köp av vår fina Passat. Läs mer
  • Jouline O
    Jouline O skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Supertrevliga och duktiga! Rekommenderar starkt att vända sig till Bil och fritid i Partille. Både vad gäller köp av begagnad bil och service. Alltid tillmötesgående. Läs mer
  • Hawar N
    Hawar N skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bra försäljare som var trevlig och ärlig. Fick nya vinterdäck och mycket bra information om bilen. Försäljaren la ner tid på oss som var kund och hade tålamod med oss. Tack för ett bra samarbete ! Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bästa som finns!! Bra service på alla sätt, tacksam för snabba svar! ☺👍👍/Monica Läs mer
  • Pierre D
    Pierre D skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Mycket bra servicekänsla! Första gången jag köpt bil här och de gav ett seriöst intryck, jag skulle definitivt göra affär igen och även rekommendera dom. Läs mer
  • Charlotte B
    Charlotte B skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Kanon service, trevliga och bra pris! Tack. Läs mer
  • Henning C
    Henning C skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevlig och okomplicerat. Bra pris & kvalitet. Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Professionellt bemötande och väldigt service inriktade. Rekommenderar till alla Läs mer
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jätte trevlig och mycket tillmötesgående Läs mer
  • Cristhian S
    Cristhian S skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jag har fått ett väldigt bra bemötande utav personalen.. enkla samt smidiga att ha och göra med.. känt mig supernöjd med mitt bilköp.. Läs mer
  • Georg S
    Georg S skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jag är 100% nöjd med tillmötesgåendet och servicen. Kan med gott hjärta rekommendera GBG Bil och Fritid till mina vänner. Läs mer
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Kanon säljare trevligt bemötande Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Mycket trevligt och bra bemötande. 😊👍 Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevliga killar som jag lätt skulle köpa fler bilar av Läs mer
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Är väldigt nöjd med mitt bilköp och skulle det krångla så vet jag att jag har deras stöd! Pålitliga och ärliga! Läs mer
  • Victor E
    Victor E skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Fantastiskt service, härlig atmosfär samt vd! Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bra bemötande och utmärkt service! Rekommenderas varmt Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevlig ägare men svårprutad, hoppas ändå på en bra affär! Läs mer
  • Hans Göran B
    Hans Göran B skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bra service och kundbemötande! Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Vi köpte för inte så längesen vår andra bil här och anledningen till att vi åter valde Göteborgs Bil och Fritid är att vi bara har positivt att säga. Mycket trevligt bemötande och en säljare som vi känner förtroende för. Läs mer

Järnstångsvägen 17, 433 30 Partille