Göteborgs Bil och Fritid

Göteborgs Bil och Fritid

Varmt välkommen till Göteborgs Bil och Fritid!

Vi är en märkesoberoende bilhandlare som endast arbetar med svensksålda bilar till mycket konkurrenskraftiga priser. När du gör en affär med oss erbjuds du delbetalning genom Wasa, Svea, Santander och my Money.

Vi erbjuder även service, däck och fälgtjänster.

Vi brinner för vårt arbete och jobbar ständigt för att du som kund ska bli hundra procent nöjd med oss och våra tjänster.
Varmt välkommen in till oss i bilhallen så hjälper vi dig att hitta just det du söker.

Adress: Järnstångsvägen 17, Partille
tel: 0704 83 33 63
tel: 0700 83 33 63

Läs vad 197 kunder tycker om Göteborgs Bil och Fritid 2

2021-05-01
    Trevligt bemötande, hjälpsam personal, bra bil till bra pris. Kristoffer A
    Kul att du var nöjd Kristoffer! Du är varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-04-30
    Köpte en bil och blev fantastiskt bemött. Kände mig så trygg med köpet och med firman. Dem var seriösa och hjälpte med allt man behöver.
    Vi är glada att höra att du är nöjd Mimmi! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-04-17
    Åkte och tittade på en bil jag sett på blocket, hade kollar upp företaget först här på reco. Åkte hem med en helt annan bil än vad jag tänkt men känner mig så nöjd! Köpte en Hyundai ix20 och fick provköra, fundera och allt jag behövde i lugn och ro! Säljaren ringde mig när jag kom hem för att berätta att han råkat ta betalt 900 kr mer än vad som var sagt (jag hade inte märkt det) och att de pengarna återbetalas när jag kommer tillbaka för service i veckan. Uppskattas verkligen med sådan ärlighet! Servicen slängde han med i priset då jag hade funderingar på att senaste servicen var för 1,5 år sen. Känns tryggt! Känns även som att de tycker att det är helt ok att man hör av sig för funderingar eller om något oväntat skulle uppstå med bilen, vilket är tryggt för mig som inte alls är en van bilköpare!
    Bilen känns riktigt fin och jag är supernöjd med bemötandet jag fick!
    Vi är glada att du är nöjd med ditt besök och bilen Sandra! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-04-17
    Jättebra mottagande och service. Glada och trevliga. Letade efter en liten bil och de hade en Peugeot 108 som passade. Nöjd.
    Kul att du är nöjd Anders! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-04-16
    Mycket bra bemötande, god service! Rekommenderar!
    Kul att höra att du är nöjd med ditt besök Sabri! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
  • Mats A
    2021-04-12
    Är mycket nöjd med det bemötande jag fick. Var innan lite tveksam att köpa från en mindre bilhandlare men allt fungerade bara bra. Man erbjöd sig göra det där lilla extra för att få en nöjd kund som vi alla vet är den bästa marknadsföringen. Tack GBT.
    Kul att höra att du hade en bra upplevelse hos oss Mats! Varmt välkommen åter Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-04-08
    Det va toppen. Mycket bra rådgivare om bilar. Är jättenöjd
    Vi är glada att du är nöjd Murat! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-04-08
    Är nöjd med det jag köpte
    Trevlig personal
    Kul att höra att du är nöjd Zaki! Varmt välkommen åter. Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-03-30
    Köpte bil
    Utmärkt service och kundnytta
    Vi är glada att du är nöjd Mikael. Varmt välkommen åter. Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-03-24
    Mycket trevlig och proffsig personal. Enkelt att köpa bil hos er.
    Kul att höra att du är nöjd Pernilla! Varmt välkommen åter Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-03-19
    Trevlig och bra att ha att göra med!
    Kul att du är nöjd Maja! varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-03-16
    Levde upp till alla förväntningar vid mitt bilköp. Mkt bra och proffsigt bemötande.
    Kan varmt rekommendera Göteborgs Bil och Fritid.
    Vi är glada att du är nöjd Jenny! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-02-12
    Bytte in min gamla bil mot en nyare snabbt och enkelt. Företaget fixade allt med ägarbyte och försäkring.
    Jag fick sedan ett litet problem med min bil, ringde gällande problemet och fick bilen fixad på ett kick. Service över förväntan.
    Vi är glada att du är nöjd Mariana! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-02-02
    Mycket trevligt bemötande. Allt var till belåtenhet och vi var mycket nöjda
    Vi är glada att du är nöjd Bertil! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-01-30
    Trevlig personal ,väl bemött. Rekommenderas
    Kul att höra att du är nöjd Jerry! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-01-23
    Mycket nöjd! Bra bemötande och trevlig personal.
    Härligt att höra Alban! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
  • ILIR M
    2021-01-13
    Mycket bra ⭐⭐⭐⭐⭐
    Mycket nöjd med bilen vi köpte
    Bemötande perfekt
    Hjälpsamma med allt man frågar
    Vi fick även vinner däck fast det inte ingick på köpet de vi köpte bilen på sommaren
    Rekommenderar 100%
    Kul att höra att du är nöjd Ilir! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2021-01-01
    Trevlig försäljare samt service. Kändes tryggt och de stressade inte oss. 10/10!
    Roligt att du är nöjd Karin! Du är varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-12-30
    Jag köpte en Honda Civic och blev bemött på ett ärligt och uppriktigt vis. Inte massa "bilskojeri-snack" vilket jag uppskattade mycket. Jag hade väl egentligen inga förväntningar alls men var som sagt beredd på extremt säljsnack vilket jag slapp. Jag fick bra service och bra bemötande, vilket väger tungt i min värld.
    Vi är glada att du är nöjd med ditt bilköp Ann-sofie. Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-12-12
    Bra mottagande och vänligt vid första kontakt och besöket. Bra ordning och reda. Försäljaren kändes ärlig fast de är bilförsäljare av begagnade bilar. Bra kundkontakt. Uppskattar ärligheten.
    Vi är glada att du är nöjd Margareta! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-11-20
    Vi köpte en jättefin Beetle igår! Så nöjda med allt, från att vi fick möjlighet att reservera bilen, till vi åkte hem med vår nya, fina bil :) Engagerade och kunniga säljare som inte stressade på utan bara var så serviceminded! Stort tack och vi kommer absolut tillbaka när det är dags att byta bil nästa gång!
    Vi är glada att du är nöjd Katarina! Varmt välkommen tillbaka! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-11-03
    Bra service, bra bilar och bra priser.
    Kul att du är nöjd El Mir! Varmt välkommen tillbaka! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-10-30
    Köpte en nyare begagnad bil av företaget och har hittills bara positivt att säga. Bemötandet var genomgående professionellt, avslappnat och kunnigt. Inga påstridiga säljare och en genuin känsla av att firman drivs av ärliga människor (vilket man tyvärr inte alltid vågar förutsätta när man besöker mindre bilhandlare). Dessutom tycker jag urvalet av bilar var bra och att de låg rätt i pris (jag spenderade många timmar på blocket).

Efter köpet visade det sig att det saknades nycklar till bilens avtagbara dragkrok (tydligen ett måste för att den ska gå igenom besiktningen). Hörde av mig direkt och företaget erbjöd sig att utan kostnad för mig beställa och byta låscylindern. En vecka senare var allt löst.

Väldigt nöjd med min upplevelse och har redan rekommenderat företaget vidare.
    Vi är glada att du är nöjd Fredrik. Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-10-06
    Supersmidig affär. Trevliga och tillmötesgående :)
    Kul att du är nöjd Sanna! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-10-06
    En trygg och trevlig bilaffär. Är sååå nöjd👍
    Vi är glada att du är nöjd Marianne! Välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-10-03
    Vid köpet av min "nya" bil fick jag ett gott bemötande utav personal. Kunniga och hjälpsamma, upplevdes som pålitliga bilförsäljare.
    Roligt att höra att du är nöjd Nathalie! Varmt välkommen åter. Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-09-03
    Honest, helpful and caring service. We are really happy with our new car! Thanks!
    We are happy to hear that you are pleased with us Omur! Welcome back! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
  • Christina M
    2020-09-03
    Jag köpte en begagnad bil och blev mycket trevligt bemött av Kasim.
    Jag fick provköra själv och när vi hade enats om pris på min inbytesbil så ordnade han allt med ägarbyte och försäkring.
    Han lovade också att så snart som möjligt ordna fram de vinterdäck som saknade för tillfället och kontakta mig.
    Mycket trevligt och tillmötesgående.
    Kul att höra att du är nöjd Christina! Varmt välkommen tillbaka! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-08-20
    Köpte en Renault Megan 2013.
    Bra bemötande.
    Missade detta med kamrem.
    Hade möjlighet om jag ville att ångra köpet. Mycket bra.
    Fick bra hjälp med kamremsbyte och diselfilter till ett bra pris.
    Väldigt nöjd.
    Kul att höra att du är nöjd Alexander! Välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-08-18
    Köpte en Škoda i början av augusti. Dagen efter tackade kompressorn till klimatanläggningen för sig och slutade fungera. Firman tog på sig detta, förstås, rekommenderade en reparatör som skulle fixa detta. När önskemål om lånebil dök upp fanns ingen tillgänglig varpå Samir löste problemet på ett okonventionellt sätt. Vi var mycket tacksamma, det hade blivit besvärligt för oss utan transportmedel.
    Vänligt bemötande, snabb service och hög servicenivå!
    Vi är glada att du är nöjd Eva! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-08-10
    Utmärkt service och trevligt bemötande! Jättenöjd med min nya bil.
    Roligt att höra att du är nöjd Helene. Varmt välkommen tillbaka! mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-07-27
    Trevligt bemötande och kompetent personal. Fick tag på en bil som matchade våra krav.
    Kul att höra Peter! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-07-23
    Väldigt proffesionellt och mycket trevligt bemötande! Smidigt och välfungerande.
    Roligt att höra att du är nöjd Charlotta! Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-07-04
    Köpte en Skoda Fabia mycket fin bil.
    Fick mycket fint bemötande och fin service av en trevlig personal.
    Kul att höra att du är nöjd Lisbet! Varmt välkommen åter och ha en riktigt bra sommar! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
  • Susanne M
    2020-06-29
    Jag köpte en Renault Clio och har fått ett mkt fint bemötande och bra service när jag ville kolla upp ett litet fel med strålkastarrengöraren. Jag kommer att rekommendera Göteborgs Bil och Fritid till alla jag känner
    Vi är glada att du är nöjd Susanne! Ha en fin sommar och varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-06-27
    Köpte en Skoda oktavia till bra pris av företaget. Trevligt bemött av försäljaren(ägaren) som gav ett gott intryck.
    Kul att höra att du är nöjd med ditt besök Göran! Ha en bra sommar! Välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-06-23
    Jag köpte en Volvo V70 svart mycket trevligt bemötande inga problem med något mycket hjälpsam
    Hej Per Anders! Roligt att höra att du är nöjd. Varmt välkommen tillbaka! Trevlig sommar! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-06-06
    Snabb och flexibel service! De var mycket hjälpsamma och seriösa.
    Roligt att höra att du är nöjd Anna! Varmt välkommen tillbaka! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-05-29
    Jättetrevliga! Kändes genuint ärliga och positiva.
    Vi är glada att ni är nöjda med ert bilköp Nike! Varmt välkomna åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-05-21
    Köpte en Volvo v60. Blev otroligt bra bemött av trevliga säljare som gärna pratade om bilar och besiktning i allmänhet. Våra vilda barn blev även dom fint sedda och uppmärksammade. Ger full pott på både bilen och framförallt bemötande.
    Vi är glada att ni är nöjda Christoffer! Varmt välkommen åter! Mvh Göteborgs Bil och Fritid
    2020-05-04
    Mycket bra👍 Jag kommers att rekommendera minna vänner att gå dit o köpa bil.

( A8 Audi )
    Kul att höra Thomas! Varmt välkommen tillbaka! Mvh Göteborgs Bil och Fritid
    2020-05-03
    Köpte ny bil och rekommenderar verkligen företaget! Väldigt trevlig personal, mycket tillmötesgående och flexibla.
    Vi är glada över att du är nöjd Karolina! Varmt välkommen åter! Mvh Göteborgs Bil och Fritid
    2020-05-02
    Inköp av bil.

Vänligt och öppet bemötande. God redovisning för bilens tidigare ägarförhållanden. Goda möjligheter att provköra bilen.
    Roligt att höra att du är nöjd Linda! Välkommen åter! Mvh Göteborgs Bil och Fritid
    2020-04-29
    Jätte proffsigt, effektivt och utan problem
    Vi är glada att du är nöjd Denis. Varmt välkommen åter! Mvh Göteborgs Bil och Fritid
  • Ependiev Z
    2020-04-11
    Hej ! Jag köper en (Passat RXF264)
    Trevlig personal utmärkt service om det finns en möjlighet kommer jag definitivt tillbaka hit.
    Jag tackar !
    Kul att du är nöjd med ditt bilköp Ependiev. Du är varmt välkommen tillbaka! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-03-30
    Trevligt bemötande samt köp. Allmänt duktig personal och allt gick super smidigt!
    Vad roligt att du är nöjd Mirza, Varmt välkommen åter! Mvh GBF Göteborgs Bil och Fritid
    2020-02-29
    Väldigt bra bemötande och smidig affär.
    2020-02-26
    Köpte en bil. Mycket trevlig personal.
    Återkommer gärna till Gbf vid bilbyte.
    2020-02-12
    Jag köpte en Volvo S60 av dom, super nöjd med bemötandet. Jätte trevliga, jag fick ta min tid att provköra i lugn och ro. Inte stressande om att köpa bilen.

Jag kommer absolut gå tillbaka dom i framtiden när det är dags att byta bil!
    2020-01-31
    Sjukt snabb och bra affär. Alla glada!