Alla kategorier Begagnade bilar Västra Götaland Partille Göteborgs Bil och Fritid

Göteborgs Bil och Fritid

Järnstångsvägen 17, 433 30 Partille — Visa karta

Varmt välkommen till Göteborgs Bil och Fritid!

Vi är en märkesoberoende bilhandlare som endast arbetar med svensksålda bilar till mycket konkurrenskraftiga priser. När du gör en affär med oss erbjuds du delbetalning genom Wasa, Svea & re:member. I våra lokaler i Partille i Göteborgstrakten kan du även boka in bilservice som exempelvis däck- och fälgtjänster.

Vi brinner för vårt arbete och jobbar ständigt för att du som kund ska bli hundra procent nöjd med oss och våra tjänster. Välkommen att boka in en tid med oss för visning!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 91 kunder tycker om Göteborgs Bil och Fritid

• Bertil H skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte begagnad bil. Bemötande och service över förväntan. Mycket nöjd som kund. Allt sköttes proffsigt. Tack Läs mer
  • Ljubi N skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte beg bil i fint skick till rätt pris.
    Bra bemötande snabbt och enkelt.
    Värt ett besök för den som letar bil. Läs mer
  • Michael S
    Michael S skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte min firma bil hos Göteborgs Bil och Fritid och är supernöjd.
    Jätte vänligt bemötande, kunde suttit en timma till och bara pratat och druckit kaffe.
    *REKOMMENDERAS* Läs mer
  • Sari J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Snabb och bra service på min bil. Läs mer
  • Mubera A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Högsta betyg på bemötande,tjänster och samarbete. Läs mer
  • Marta R skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Mycket vänligt och trivsamt bemötande när vi bytte vår gamla bil till en nyare 😊 Läs mer
  • Mikael J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte en begagnad Skoda. Är nöjd med köpet och bemötande det blev en snabb äffär. Kan rekommendera att handla där. Läs mer
  • Therese Josefine A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte en skoda superb. Bra och snabb service av personal. Gick väldigt smidigt att köpa bil. Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Andra bilen jag köper av GBF och kan bara säga gott om dem. Trevligt, smidigt och lättsamt..👍🏽 Läs mer
  • Anders J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte begagnad bil och är helt nöjd. Väldigt trevlig och tillmötesgående personal som lyssnar på kunden. Jag rekommenderar GBF till alla som funderar på bilköp. Med vänlig hälsning, Anders Läs mer
  • Lars M skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Vi köpte en VW Caravelle. Bra pris kändes det som.

Säljaren var mycket respektfull och mjuk - förstod när vi behövde hjälp respektive när vi ville fundera och samtala själva - vilket vi uppskattade.

De ska leverera fälgar för vinterdäck till oss i Jönköping, så jag ska försöka komma ihåg att uppdatera betyget när det är gjort. Läs mer
  • Kjell Åke H
    Kjell Åke H skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpt bil mycket trevligt bemötande Läs mer
  • Mats N skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Har köpt en begagnad bil. Och det funkade jättebra. Trevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • Anna L skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jättebra bemötande och tydlig information kring bilen. Kändes respektfullt och ärligt. Läs mer
  • Jimmy F skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jag har precis köpt en Alfa Romeo Giulietta. Fantastiskt smidigt och då jag bor i Stockholm har GBF ställt upp och öppnat för mig två söndagar på raken för att titta och sedan leverera. En eloge till Amir med personal. Läs mer
  • ERIK R skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Professionellt bemötande! Rekommenderar GBF till alla som ska köpa bil.
    / Erik Läs mer
  • Ingela L skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jag köpte en bil! Jag hade e n förväntan att hitta en välskött bil! Den går bra och hittills är jag väldigt nöjd! Jag tycker att jag fick ett positivt bemötande och bra service! Mvh Ingela Läs mer
  • Eddie F
    Eddie F skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevlig försäljare och ett smidigt köp Läs mer
  • Andreas B skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Inga konstigheter, bra service Läs mer
  • Mattias W skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte bil av företaget. Proffsigt men ändå familjärt och avslappnat, kund- och serviceinriktat med ett bra okonstlat bemötande. Fullt förtroende! Läs mer
  • Christer H skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Hej, köpte ett motorfordon av Göteborgs Bil och Fritid. Ett bilköp var inte aktuellt i tid men fordonets status och det utmärkt korrekta bemötandet av säljaren ingav förtroende och bidrog starkt till att ett köp genomfördes. Kan starkt rekommendera företaget och tacka för ett seriöst och trevligt bemötande.
    Mvh Christer Läs mer
  • Sara T
    Sara T skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte en bil. De var väldigt trevliga och hjälpsamma. Mycket serviceinriktade. Läs mer
  • Malin S skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte en Audi A4..
    Fick lite problem med den, men Göteborg bil och fritid löste det på ett utmärkt sätt..
    Mycket trevliga och seriösa, rekommenderas.. Läs mer
  • Amders H skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Familjen behövde en andra bil och vi såg en Blocket-annons från Göteborgs Bil & Fritid om en bil som passade oss. Väl i butiken var bemötandet mycket bra, och jag fick svar på de frågor jag hade. Kontakten med Amir och Samir kändes mycket genuin, trygg och trevlig! Läs mer
  • Robin Fritz Pierre B
    Robin Fritz Pierre B skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte bil blev bra bemött med profitionell hjälp och beskrivning av produkt jag var intresserad av bra upplevelse totalt sett. Läs mer
  • ANETTE S
    ANETTE S skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpt bil av en trevlig och hjälpsam man, fick all hjälp vi behövde . Rekommenderar denna bilfirma vidare . Läs mer
  • Jerry N skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte en Volvo , bemötandet var bra.
    Minns inte namnen nu men 3 av dem pratade jag med, kommer tipsa vänner som ska byta bil, goa gubbar är de på Göteborgs bil och fritid. Läs mer
  • Susanna D skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Perfekt service, kan varmt rekommendera alla att köpa bil här!
    Hjälper till med allt! Läs mer
  • Daniel A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Mycket kunniga säljare och trevligt bemötande. Läs mer
  • Saff A
    Saff A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte bilen från dem, bemötande hur bra och trevliga som helst. Bilen fick problem, kontaktade bilfirma och dem hjälpte mig med att laga bilen. Tvärr så bilen fick problem igen är hos verkstad, har varit i kontakt med firman, dem har sagt att vi löser det... jag är väldigt nöjd med dem och deras sätt hur dem hanterar problemet och hjälper sina kunder än så länge... jag har svårt med att lita på bilfirmor men från dem kommer köpa min nästa bil om jag hittar den hos dem. Tack Amir och Samir än så länge! Läs mer
  • Djelloul B skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Över förväntningar. 👌👌👌👌👌 Läs mer
  • Elvira W skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Fick hjälp med att kolla bil från att kolla till att sedan köpa en, hade inte höga förväntningar men dom toppades jättehögt. Läs mer
  • Leif J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Köpte bil för två veckor sedan, hittills är jag helnöjd med köpet. Upplevde företaget som seriöst med mycket trevlig personal och bra servicenivå. Jag kan rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • Kenth Bertil R skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Ett biinköp
    Ett bra bemötande
    Företaget levde upp till min FV
    Affären gick lätt och kvikt. Läs mer
  • Lars-åke W
    Lars-åke W skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevligt bemötande kändes tryggt att köpa bil där Lars Åke wennermark Läs mer
  • Nils Magnus K
    Nils Magnus K skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevligt och vänligt. Bra service. Läs mer
  • Johannes C skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jag köpte en bil som var utlagt på bytbil.com. Beskrivningen och skick var precis som beskrivat. Trevlig bemöttande och hjälpsam personal. Läs mer
  • Peter H skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Seriös bilförsäljare med bra bemötande samt tar hand om sina kunder mycket bra! Läs mer
  • Jimmy O skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Seriös och den bästa bilhandlaren jag har köpt bilar utav Läs mer
  • Muhammad A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bra bemötande. Affären gick snabbt till. Trevlig och hjälpsam försäljare/personal. Läs mer
  • Arnela M skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Supernöjda med vår nya Skoda Octavia. Väldigt hjälpsam ägare i alla avseenden, fick hjälp med att ordna försäkring, smidig betalning, inbyte av vår gamla bil. Det var inga problem med att provköra bilen eller reservera den, inga konstiga avgifter för det som på vissa andra ställen. Vi återkommer gärna när det är dags att köpa nytt igen men nu ska vi njuta av vår bil ett tag framöver, förhoppningsvis. Tusen tack! Arnela&Benjamin Läs mer
  • Sini N skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Utmärkt bemötande och servicekänsla. Var mycket nöjd! Läs mer
  • Cetin U skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Jag har gjor bästa bil affären mitt liv de är bäst ock mycke träfliga personal Läs mer
  • Khaled L skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevliga när man kommer in med fint leende och välkommen
    Bra bemöten av dom och får ganska bra hjälp och servic
    Dom är ärliga och lurat inte folk helt enkelt gemför med andra bilförsäljare
    och deras bilar luktar fräsch dom luktar inte djur och hundar.
    Köp från dom jala gå dit Läs mer
  • Yngve E skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bästa bil handlarn i Göteborg. Rekomenderar starkt Läs mer
  • Catarina E skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Mycket proffsigt bemötande. Gjorde service på bilen. Läs mer
  • Emil J skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    En trevlig säljare som jag fick ett väldigt positivt bemötande av. Han besvarade mina frågor med intresse och kunnande. Upplevde honom som en bra försäljare att köpa bil av. Lätt att prata med. Läs mer
  • Jakob O skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Trevlig personal, bra service och fina bilar! Läs mer
  • Hawar A
    Hawar A skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Sålde mig en bil på 68 000kr vilket hade 6st fel. Alla fel dök upp innan ett halvår. Kostanden att fixa allt kommer kosta mig minst 15 000kr och dom har inte ens erbjudit mig att fixa bilen. Det enda svaret jag fått är en gratis felsökning och skyller på att bilen är 10 år gammal trots låga mil och att dom garanterade att det inte var något fel på bilen. Rekommenderas inte! Läs mer
    2018-01-04 Göteborgs Bil & Fritid svarar Hawar A
    Hej tråkigt att du inte är nöjd, du skulle hört av dig när felet uppkom men det gjorde du inte tyvärr. Som du skrev till oss i mail idag var det centrallås som hade lagt av och motorlampa lyste ibland båda dom grejerna är elkomponenter och det är inget man kunde vetat för 6 månader sedan. Du skrev att det kommer kosta dig 15000kr men i våran mail konversation hade du inte felsökt bilen. Du kan gärna vända dig till ARN dom är opartiska och vi kommer följa deras beslut till 100%.
    2018-01-04 Hawar A svarar Göteborgs Bil & Fritid
    Hej,
    Onödigt att felsöka bilen när inga fel visar sig. Och jag antar att bilhandlarn jag köper bilen ifrån vet alla fel och informerar mig om detta. Jag har felsökt bilen då fel efter fel har dykt upp. På ett sett kan man ju veta det ifall man felsöker bilen. Felkoderna finns alltid inne i bilens dataminne. Och anledningen att jag inte kontaktade er är att lampan som lyste försvann och då kunde lika gärna varit ett glapp i systemet bara som jag kunde levt med. Men nu efter denna kontroll jag gjort så ser jag alla fel. Det uppskattas att ni gör det och jag kommer till 100% acceptera ARN’s beslut.
    Men felet som motorlampan och att centrallåset inte funkar som det ska, kan jag tycka att nu hjälper mig med, med tanke på priset på bilen och att jag faktiskt uppskattade er service och jättegärna hade återkommit till.

På återseende. Ha de gött.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Birgitta L skrev om Göteborgs Bil och Fritid
    Bra, kunniga och tillmötesgående. Läs mer

Järnstångsvägen 17, 433 30 Partille