5S Bil AB

5S Bil AB

www.5sbil.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till 5S BIL AB - Din Personliga Bilhandlare Du som besöker oss har antingen köpt bil, vill sälja din bil eller är på jakt efter en ny bil! *Till dig som precis köpt bil, stort tack för förtroendet, på återseende när det blir dags igen! *För dig som vill sälja din bil, vi förmedlar aldrig bilar utan äger själva vagnparken....

145 omdömen om 5S Bil AB

Sedan starten hos Reco 2015

Stefan B
Skrev om 5S Bil AB

Två proffsigt och bra utförda bilköp hos dom. Dom är måna om kunden och löser problemen som ev uppstår utan problem. 5 stjärnor från mig ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ /Stefan

Anastasia P
Skrev om 5S Bil AB

I am very satisfied for kontakt

Philip H
Skrev om 5S Bil AB

Alltid proffsiga och glada med fokus på kvalité och snabb hjälp!

Lukas S
Skrev om 5S Bil AB

Alltid ett trevligt bemötande och finns alltid tillgänglig vid eventuella funderingar.

Ulf K
Skrev om 5S Bil AB

Proffsig, seriös, trevlig, ordning och reda bilarna är presenterade på ett korrekt sätt. En handlare som jag verkligen kan rekommendera

Roy D
Skrev om 5S Bil AB

Supernöjd på alla plan, levererade över mina höga förväntningar!

Emil H
Skrev om 5S Bil AB

Fantastiskt och helproffsigt bemötande! Fick den hjälpen jag behövde och alla på 5SBil var otroligt trevliga. Kommer definitivt återkomma!

Joel G
Skrev om 5S Bil AB

Trevligt och professionellt. Snabbt och smidigt köp av bil efter provkörning och fick vinterdäcken monterade.

Christian R
Skrev om 5S Bil AB

Professionell, smidig och enkel affär!

Daniel M
Skrev om 5S Bil AB

Köpte med vinterdäck med bilen jag köpte hos er så jag bara kunde byta när det va dax. Dom va fint inpackade så jag tänkte inte mer på det. Men nu när jag skulle sätta på dessa däck så var 2 st väldigt dåligt mönster på, kanske går att köra ett par veckor på dom. Har försökt få tag på säljaren men utan framgång. För när man köper däck så skall dom ju hålla mer än ett par veckor. Hade ni sagt att dom va kassa hade jag köpt ett par andra nån annan stans. Ni måste ha vetat att dom var kassa för ni hade skrivit mönster djup...

Svar från 5S Bil AB

Hej Daniel! Tack för din feedback, den är viktig för oss! Jag ser att ditt ärende är besvarat via mail och avslutat. Kontrollera gärna din skräppost. Här kommer även direktnummer till din säljare och växelnummer: 0733 68 69 69 & 031-3890222 Jag ser i din orderbekräftelse att det gäller en Ford Kuga med diverse tillval. Vinterdäcken är specificerade med ett häftigt rabatterat pris för en komplett uppsättning begagnade vinterdäck med tillhörande fälgar. Däckhotellet har gjort bedömningen att de klarar ytterligare 1 säsong...

David A
Skrev om 5S Bil AB

Vi är återkommande kunder hos 5S Bil och kommer säkerligen att komma tillbaka i framtiden. Under båda våra bilköp har vi fått inte bara ett professionellt bemötande men också mycket vänligt bemötande. Mardin, som sålt bilarna till oss, har visat stort tålamod trots att vi varit ganska veliga kunder och haft väldigt många frågor. Vi köpte en XC60 och har nu hunnit köra den ett par veckor, vi är mycket nöjda med köpet och upplever att den verkligen lever upp till våra förväntningar. Stort tack till 5S Bil som gjort ett ganska akut och ångestfullt bilköp till en trevlig upplevelse!

Anette Å
Skrev om 5S Bil AB

Köpt bil för 100 000kr av Mardin som var trevlig, MEN!!! var noga med att kolla varenda liten detalj och funktion på bilen så att allt funkar. Att återkomma om ett fel som vi vet fanns där när bilen köptes är lönlöst, de vägrar att åtgärda detta, och muntliga informationen vi fick på försäkringen han sålde till oss var INTE korrekt eller långt ifrån fullständig då han inte berätta att garantin ändrar sig under det året då den ska gälla. Så lusläs noga texten!!! Sammanfattningsvis så gick tyvärr inte trevlighet hand i hand...

Svar från 5S Bil AB

Hej Anette! Tack för din feedback, den är viktig för oss. Jag beklagar att vi inte mött dina förväntningar. Jag har granskat din reklamation och kommer fram till följande: 1. Reklamation av USB kontakt som slutat fungera & slitits ur sin plats. Vi har dessvärre inte möjlighet att godkänna reklamation på USB kontakt som varit fungerande vid leveranstillfället och som till följd av yttre åverkan slutat fungera / slitits från sin plats. Vi ansvarar enbart för fel som kan anses ha funnits vid leveranstillfället eller dolda...

Kristian S
Skrev om 5S Bil AB

Trevlig och smidig affär! Har sålt bil innan hos 5s och aldrig varit krångel! Alltid behjälpliga och har fina bilar inne ofta! Rekommenderas starkt!

Christina L
Skrev om 5S Bil AB

Väl bemött och super bra service! Rekommenderar.

Louise D
Skrev om 5S Bil AB

Trevligt bemötande och smidig affär!

Israa F
Skrev om 5S Bil AB

Fick hjälp av en super härlig kille som heter Mardin. Kände mig jätte trygg och väl omhändertagen under hela bilköpet. Jättetrevlig säljare och snabb på att återkoppla. En riktigt serviceminded person!👌 Rekommenderar Mardin starkt!

Ilhan A
Skrev om 5S Bil AB

Köpte bil super nöjd bra Bemötandet

Rawan D
Skrev om 5S Bil AB

Hade aldrig någonsin valt en annan bilhandlare! Ärliga ,uppriktiga och tillmötesgående! Utomstående service! Jag vände mig till 5S bil för att möjligtvis köpa en bil. Två dagar senare efter att jag fått provköra alla bilar jag ville så stod det mig klart att just 5S hade exakt det jag letade efter! Finns ingen annan bilhandlare som gör det där lilla extra som dem på 5S! Det tog mig alltså mindre än 48timmar att skriva på och få hem min bil! Inget velande och inga frågetecken man är i riktigt goda händer! Rekommenderar...

Artin R
Skrev om 5S Bil AB

Supernöjd med mitt bilköp, stortack till personalen på 5s bil.

Christopher H
Skrev om 5S Bil AB

Köpte precis en bil av Mardin, en underbar och smidig affär hos 5s Bil med en väldigt professionell och genuin säljare. Rekommenderar det starkt!

Arsim B
Skrev om 5S Bil AB

Väldigt professionell företag med fantastiska bilar! Bemötandet ska vi inte prata om, väl väl utförd! Tacksam för de.

Mohammed S
Skrev om 5S Bil AB

Fantastiskt bemötande! Snabb och smidig affär! Supernöjd!

Leila B
Skrev om 5S Bil AB

Köpte bilen för en vecka sedan. Fick köra långt för att hämta den. Mardin var tillmötesgående och serviceinriktad. Vi blev hämtade på tågstationen och väl omhändertagna. Lampan framme fungerade inte när vi kom hem, vilket löstes direkt med bokning hos mekanikern utan betalning. Hoppas att bilen är lika bra i framtiden som kundservicen.

Håkan S
Skrev om 5S Bil AB

Trevligt bemötande i en snabb och smidig affär!

Zahid I

Bästa service jätte härligt bemötande. Äkta mot sina kunder ❤️

Zaher D
Skrev om 5S Bil AB

Bra bemötande och väldigt tydliga med allt. Mitt tredje bilköp hos 5s bil.

Saman A
Skrev om 5S Bil AB

Toppklass service! Jag är jätte nöjd med min nya bil. Tack!

Bo Christer B
Skrev om 5S Bil AB

Mycket bra bemötande!!Snabbt o proffsigt!

Marie Liselott N

En proffsig och tillmötesgående affär vid inköpet av min begagnade bil.

Asim R
Skrev om 5S Bil AB

Proffsigt och bra bemötande. Plus att säljaren (Mardin) svarar på frågor även efter att bilen är såld.

Alina B
Skrev om 5S Bil AB

Bra bemötande när jag köpte bilen och snabbt affär

ANDERS D
Skrev om 5S Bil AB

Väldigt smidig affär. Mycket nöjd. Smidigt med värdering över telefon/mail så man har ett hum redan innan man åker in för att provköra. Fina välvårdade bilar och mycket trevlig personal. Mycket smidigt affärsmässigt också när man väl bestämt sig så var affären klar på nolltid!

Rawand K
Skrev om 5S Bil AB

5s bil wow säger jag bara, fick ett utmärkt bemötande av personalen och allt kändes väldigt professionellt och bra. Är väldigt nöjd med 5s bil och rekommenderar företaget starkt till alla där ute

Denniz K
Skrev om 5S Bil AB

Jag köpte en bil av säljaren Mardin och har aldrig någonsin blivit bättre bemött av en bilsäljare. Han var genuin, professionell och fick mig att känna en oerhörd trygghet igenom hela mitt bilköp. Såväl från första samtalet tills att vi skrev på de sista papprena på plats. Jag tog ett flyg från Stockholm till Göteborg för att köpa en bil av honom och det var det värt. Kan helhjärtat rekommendera honom till alla!

Adam A
Skrev om 5S Bil AB

Köpte en fin vit Mazda Cx-5 Suv på 5S bil. Som jag länge velat äga. Åkte dit och provkörde bilen först innan jag bestämde att köpa den. Den var skön och bekvämt att köra. Trevlig bemötande av ägaren av bilfirma som svarade på alla mina frågor. Rekommenderas stort den bilfirma om du ute efter din dröm bil.

Ilmo A
Skrev om 5S Bil AB

Bra kommunikation och mycket trevlig säljare.

Tihomir N
Skrev om 5S Bil AB

Köpte en bil nyligen från de,Bilen är bra, MEN fick bara en nyckel. Förklarning var att när gamla ägare köpte ny bil har fått BARA en nyckel.Så sa han till mig. Så blev en till nyckel för 900kr. på min kostnad.

Ulf K
Skrev om 5S Bil AB

trevligt bemötande vid bilköpet, nöjd kund!

Roger K
Skrev om 5S Bil AB

Köpte en BMW 520 d Super bra säljare trevlig och tydlig med allt som skall till för ett bra bil köp Nöjd bilköpare 👍🙏

Ann H
Skrev om 5S Bil AB

Blev erbjuden en bil (inte flera) i min prisklass. Säljaren var glad och trevlig på alla sätt (men säljare är säljare!). Tid för provkörning och visning hölls. Ingen väntan på leverans, ren o snygg bil.

Arnela A
Skrev om 5S Bil AB

Hej, Bra kundservice. Snabb och smidig affär. Tillgänglig försäljare med god kunskap inom branschen. Blir säkert fler affärer i framtiden!

Marcus A
Skrev om 5S Bil AB

Köpte en bil. Snabb och enkel affär, snabbt ordnat med hemleverans ända upp till övre Norrland!

Marina S
Skrev om 5S Bil AB

Min sammanfattning är att vi fick ett proffsigt bemötande och hjälp att köpa ny bil på direkten. En väldigt smidig affär. :)

Peter N
Skrev om 5S Bil AB

Köpte en bil för eget bruk. Mycket väl mottagande och professionell hantering av affären.

Miran T
Skrev om 5S Bil AB

Köpte en passat. Blev väldigt bra bemött av säljaren Mardin. Rekommenderar starkt.

Christian K
Skrev om 5S Bil AB

Bra bemöttande och allt fungerade väldigt smidigt och bra. Rekomenderas.

Adnan H
Skrev om 5S Bil AB

Bra och snabb affär med bra service och bra bil

Ola A
Skrev om 5S Bil AB

Höll det dom lovade och väldigt trevliga

Jesper T
Skrev om 5S Bil AB

Köpte en 320 GT-2014. Har alltid haft fördomar om bilförsäljare men Mardin var uppriktig och gick igenom alla ”skavanker” på plats vilket gjorde att det kändes som en trygg affär för båda parter. Extremt proffesionellt

Emil E
Skrev om 5S Bil AB

Liten firma med bra bemötande!