5S Bil AB

Askims Verkstadsväg 1, 436 34 Askim — Visa karta

5S BIL AB har din bil i fokus, allting under samma tak. Bilförsäljning, bilvård samt bilverkstad.
Bilförsäljning – I vår bilhall hittar du hemmet till ungefär ett 20-tal bilar med en variation av olika prisklasser. I samband med försäljning kikar vi eventuellt på er bil i inbyte samt bilån räntefritt under 50 000 kr eller bilfinansiering med förmånliga alternativ. Till våra företagskunder har vi även möjligheten att erbjuda Leasing. Följ oss på Facebook och Instagram för daglig uppdatering av bilar och nya kunder.

Bilvård – I vår nyrenoverade bilvårdshall har vi speciellt framtagna LED-lampor som tillsammans med den utvalda vita färgen på väggarna ger ett neutralt sken mot bilen för bästa resultat. Med detaljrik bilvård och 15 års erfarenhet i branschen kvalitetssäkras allt arbete. Se vår hemsida för utbud av bilvård.

Bilverkstad – Vi erbjuder bilverkstad till våra kunder som en lösning på de problem som kan uppstå med bilen. Allt ifrån däckbyte och service till feldiagnostik och allt som hör därtill.
Öppet just nu
Lör: 10:00-15:00