5S Bil AB

Askims Verkstadsväg 1, 436 34 Askim — Visa karta

5S BIL AB har din bil i fokus, allting under samma tak. Bilförsäljning, bilvård samt bilverkstad.
Bilförsäljning – I vår bilhall hittar du hemmet till ungefär ett 20-tal bilar med en variation av olika prisklasser. I samband med försäljning kikar vi eventuellt på er bil i inbyte samt bilån räntefritt under 50 000 kr eller bilfinansiering med förmånliga alternativ. Till våra företagskunder har vi även möjligheten att erbjuda Leasing. Följ oss på Facebook och Instagram för daglig uppdatering av bilar och nya kunder.

Bilvård – I vår nyrenoverade bilvårdshall har vi speciellt framtagna LED-lampor som tillsammans med den utvalda vita färgen på väggarna ger ett neutralt sken mot bilen för bästa resultat. Med detaljrik bilvård och 15 års erfarenhet i branschen kvalitetssäkras allt arbete. Se vår hemsida för utbud av bilvård.

Bilverkstad – Vi erbjuder bilverkstad till våra kunder som en lösning på de problem som kan uppstå med bilen. Allt ifrån däckbyte och service till feldiagnostik och allt som hör därtill.
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om 5S Bil AB

• Nicole M
    Nicole M skrev om 5S Bil AB
    Började dessvärre med att säljaren va sen till bestämd tid för möte. Men det uppvägde det proffesionellt trevliga bemötandet under hela bilaffären! Det slutade med att vi köpte en bil som vi tror kommer att passa oss perfekt!
  • Anneli S
    Anneli S skrev om 5S Bil AB
    Fantastiskt bra service och trevlig personal. Har fått hjälp med frågor både före och efter mitt bilköp och alltid snabba svar.
    Är supernöjd med min bil.
    Rekomenderar verkligen ett besök hos
    5S Bil AB.
  • Sean M
    Sean M skrev om 5S Bil AB
    Jätte nöjd med min nya bil. Gick igenom hela bilen via telefon och allt som utlovades stämde överens med vad som sagts.
    Proffsigt samt trevligt bemötande.
  • James A
    James A skrev om 5S Bil AB
    Helrekondade min Mercedes hos er, ni vet vad ni håller på med. Rekommenderar
  • Subeyr S
    Subeyr S skrev om 5S Bil AB
    Jätte nöjd, alltid mitt första val för biltvätt!
  • Jerker S
    Jerker S skrev om 5S Bil AB
    Proffsigt bemötande, enkelt att få hjälp med diverse saker. Även fast den produkt jag sökte ej fanns hemma så fick jag hjälp senare och gick hem nöjd
  • Linda A
    Linda A skrev om 5S Bil AB
    Trevlig personal . seriöst företag , som känns proffsigt och kunnigt .
  • Nikita R
    Nikita R skrev om 5S Bil AB
    Fantastiskt bemötande , utmärkt arbete utför dem
  • Houshang H
    Houshang H skrev om 5S Bil AB
    Det är ungefär 45 dagar sedan som jag köpte en bil från 5S Bil AB. Under första veckan märkte jag att några av lamporna inte fungerar och företaget löste problemet utan att begära pengar till reparationen. Jag är nöjd hittills.
  • Ibrahim A
    Ibrahim A skrev om 5S Bil AB
    En av få seriösa bilfirmor. Köpte en golf som det uppstod problem med, åtgärdades direkt av 5S bil. Topp service.
  • Kevin T
    Kevin T skrev om 5S Bil AB
    Polerade min bil hos er, fantastiskt fin blev den. Tack så mycket.
  • Naod K
    Naod K skrev om 5S Bil AB
    Jätte nöjd med min nya bil. Tack så mycket, ni är bäst. Göteborgs bästa bil företag
  • Delin S
    Delin S skrev om 5S Bil AB
    Fantastisk service! Härlig personal.
  • Kim K
    Kim K skrev om 5S Bil AB
    Väldigt trevliga & tillmötesgående ++
  • Julia P
    Julia P skrev om 5S Bil AB
    Bytte in min bil, jätte bra service. 5S bil tog smidigt och enkelt hand om alla papper och transaktioner gällande finansiering på både nya och gamla bilen.
  • Christopher H
    Christopher H skrev om 5S Bil AB
    Lämnade in bilen på en Helrekond. Den blev som ny, tack så mycket för bra service. Rekommenderar.
  • Annika S
    Annika S skrev om 5S Bil AB
    Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.
    2017-08-17 5S BIL AB A svarar Annika S
    Tack Annika! Vi strävar alltid efter sådana kommentar från vår kunder, det är vår främsta mål!
  • Maria H
    Maria H skrev om 5S Bil AB
    Jag hade tid kl8.00 ingen var på plats förrän 8.05
    Fick åks tillbaka för xtra städning inne i bilen. Missat mycket.
    2015-12-18 5S Bil A svarar Maria H
    Vi beklagar verkligen detta, det var ett miss av oss! Vi hoppas att ni ge oss en chans att kompensera dig på något sätt.
    Hälsningar
  • Torgil D
    Torgil D skrev om 5S Bil AB
    Positiv kundupplevelse med rakt och enkelt inlämnande av bilen. Utlovad färdigtid innehölls väl. Inga problem vid hämtning.
  • Christel Ö
    Christel Ö skrev om 5S Bil AB
    Rekond ok.
    Ni lovade att ringa innan lambyte och tala om priset.
    Detta gjorde ni inte.
    2017-08-17 5S BIL AB A svarar Christel Ö
    Vi beklagar verkligen detta, det var en miss av oss!
  • Gudrun E
    Gudrun E skrev om 5S Bil AB
    Bilen blev jättefin och servicen var fantastisk.5 stjärnor.
  • Aso N
    Aso N skrev om 5S Bil AB
    Jag var väldig nöjd med bilen som jag köpte från de
    Trevlig personal och seriost företag
    2017-08-17 5S BIL AB A svarar Aso N
    Vad roligt att höra, tack för förtroendet & välkommen åter.

Askims Verkstadsväg 1, 436 34 Askim