Svensk Bilsupport

Svensk Bilsupport

www.svenskbilsupport.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Svensk Bilsupport – Hos oss står trygghet och säkerhet i centrum. Vi gör din bilaffär till en bekymmersfri upplevelse. Med en kombination av personligt bemötande och gedigen branschkunskap guidar vi dig genom processen att hitta och förvärva din framtida bil. Vi förstår att försäljning av din nuvarande bil kan...

51 omdömen om Svensk Bilsupport

Viktor S
Skrev om Svensk Bilsupport

Otroligt bra bemötande och proffsig service! Stort tack till Mattias på Svensk Bilservice! / Viktor Stenlund

Frazze F
Skrev om Svensk Bilsupport

Mycket trevlig ställe bra priser trevlig personal. Ligger bra till lätt att hitta. Kan rekommenderas

Lay Shah P
Skrev om Svensk Bilsupport

Riktigt bra bemötande av personalen och bilen var över förväntningarna. Kommer garanterat tillbaka!

Bengt K
Skrev om Svensk Bilsupport

Bra och smärtfri affär tyvärr lite miss med reglappen för ägarbyte

Andreas A
Skrev om Svensk Bilsupport

Snabba och effektiva, mycket nöjd

Michel P
Skrev om Svensk Bilsupport

Bemötande i toppklass, allt gick smidigt och bra, detta är tredje affären nu och vi kommer definitivt fortsätta köpa bil här!

Jonas H
Skrev om Svensk Bilsupport

Schysst bemötande och bra affär. Nöjd !

Charity P
Skrev om Svensk Bilsupport

Hade inte förväntat mig ett sådant bra bemötande som jag fick, både på telefon och i butik. Fick svar på alla frågor jag hade om både bil och betalplan. Stort tack till detta seriösa företag, de bryr sig om kunden!

Adra V
Skrev om Svensk Bilsupport

En fantastisk upplevelse hos dem. 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

Roxanna E
Skrev om Svensk Bilsupport

Allt toppen! Rekommenderar Svensk bilsupport!

Bengt C
Skrev om Svensk Bilsupport

Snabbt trevligt effektivt vänligt supert

Alex M
Skrev om Svensk Bilsupport

Utmärkt service och personal, kaffet va underbart och affären gick snabbt å enkelt🤝🏻

Jens I
Skrev om Svensk Bilsupport

Väldigt uppriktigt/ärligt bemötande. (Började med att visa de fel försäljaren kände till) Bra dialog kring pris och hantering av vinterdäck. Kändes bra att bilen lämnades till oss med åtgärdade fel (lack av främre kofångare-skärm). Bra genomgång av servicehistorik och bilen i sig. Lätt att få provköra.

Anders Michael K
Skrev om Svensk Bilsupport

Är nöjd med bemötandet och presentationen av bilen. Allt som lovades med bl a kamremsbyte infriades. Anledningen till att jag inte ger högsta betyg är att man tar en registreringsavgift efter att man kommit överens om pris för objektet. Inga stora pengar i sammanhanget men det ska vara inkluderat i förmedlingen enligt min mening. Överenskommet pris inkluderar allt.

Svar från Svensk Bilsupport

Hej Anders! Vi uppskattar din feedback och kommer att se över våra rutiner kring det! Tack för en smidig affär!

Carina P
Skrev om Svensk Bilsupport

Trevligt bemötande..affären motsvarade förväntningarna.är på det hela taget nöjd..jag saknar dock reservdäck .. mycket bra att få bilen levererad trots att vädret var sämsta tänkbara..jag kan rekomendera detta företag.

Svar från Svensk Bilsupport

Hej Carina! Tack så mycket för ditt betyg!:) Ps resrvhjul finns inte standard i den modellen, dom har bytt till "däckreparationskitt" :)

Krause Sören K
Skrev om Svensk Bilsupport

Supertrevlig och professionell personal. Ställde även upp på söndag för att förbereda bilen för leverans. Rekommenderas starkt

Svar från Svensk Bilsupport

Hej Sören! Tack så mycket för ditt betyg och självklart så ställer vi upp! Hoppas du får många glada mil bakom ratten!

Bilmarknaden I Stockholm A

En riktigt bra firma där dem är måna om att det ska bli bra för alla inblandade parter. Kan starkt rekommendera Svensk Bilsupport som jobbar med kvalitet och kund nöjdhet till högsta grad.

Iosif Dumitru N
Skrev om Svensk Bilsupport

Hej, fick bra service av företaget, höll vad jag blev lovad. Bra priser på bilarna. Fick bilen besiktad och servad .

Svar från Svensk Bilsupport

Hej Losif! Vad kul o höra, vi gör allt att för att du som kund ska få så bra upplevelse som möjligt.

Michal M
Skrev om Svensk Bilsupport

Bought car VW Passat they promised to repair car but after 2 weeks of repairing and waiting for my car the problem appears again after few kilometrs driving and looks worse now then before they try to repair. I do not recomend their services at all!

Emir D
Skrev om Svensk Bilsupport

Köpte en BMW 5 serie. Kag är mycket nöjd. Jag kan varmt rekommendera svensk bilsupport. Riktigt bra service, jättefint bemötande och mycket trevlig personal!

Svar från Svensk Bilsupport

Hej Emir! Vi uppskattar verkligen ditt betyg och hoppas på fortsatt nya affärer nu under 2024, vi behöver hålla snittet uppe på 4 bilar som föregående år! ;)

Thomas R

God omsorg om kunden.

Svar från Svensk Bilsupport

Hej Thomas! Tack för ditt betyg!

Linda W
Skrev om Svensk Bilsupport

Väldigt nöjd! Tillmötesgående och bra kund kontakt.

Mona Carola L
Skrev om Svensk Bilsupport

Mycket bra service är jättenöjd.😊

Svedlund Göran G
Skrev om Svensk Bilsupport

Ett bemötande utöver det vanliga. Mycket trevligt att köpa bilen, en Volvo V70, hos er. Är så nöjd med bilen. Inga problem att lämna den andra bilen där. Återkommer om nytt bilköp skulle ske i framtiden. Tack ännu en gång. Göran

Carl N
Skrev om Svensk Bilsupport

Bra bemötande, trevlig personal och inga dolda fel på fordonet jag köpte, ärligt och bra rakt igenom

Alexandros M
Skrev om Svensk Bilsupport

Svensk Bilsupport har varit väldigt hjälpsamma! Alltid svarat på telefon och hjälp mig med problem jag har haft. Kan starkt rekommendera! Tack!

Karin Elisabeth P
Skrev om Svensk Bilsupport

Super service, professionellt och fantastiskt jobb.

Olofsson Bengt Olof T
Skrev om Svensk Bilsupport

Köpte bil av företaget för andra gången på ett par år! Det finns en anledning till det! Bra service och trevligt bemötande! Känns tryggt och bra!

Dardan R
Skrev om Svensk Bilsupport

Rekommenderas starkt, service och bemötande i toppklass!

Veronica Å
Skrev om Svensk Bilsupport

Toppen, jag rekommenderar dem då de har varit väldig serviceinriktade och trevliga. Fick hjälp med ett fel som uppstod och det var inga problem med hjälp eller lånebil!

Isabell L
Skrev om Svensk Bilsupport

Ärliga, schysta killar som ger allt för att hjälpa en hitta den perfekta bilen. Riktigt bra servic

Bo Eddie J
Skrev om Svensk Bilsupport

Mycket trevlig kille, hade mycket att göra men var ändå uppmärksam på oss.

Victoria L
Skrev om Svensk Bilsupport

Bra service, lätt att få tag på, läste problem som Uppstod

Henrik E
Skrev om Svensk Bilsupport

Smidiga och hjälpsamma, inga konstigheter. Haft bilen sen i våras och inga överraskningar. Kanonbemötande av Mathias

Mathias L
Skrev om Svensk Bilsupport

Bra och kunnig personal, som gav mig intrycket att dom inte är nöjda tills jag är. Och jag blev riktigt nöjd!

Oliver E
Skrev om Svensk Bilsupport

Super nöjd med bilköp och hjälp efteråt, stor rekommendation

Victor O
Skrev om Svensk Bilsupport

Bom bom bom... fantastisk bilfirma! Inget att klaga på. En av de mest seriösa bilhandlare jag har gjort affär med.

Thomas K
Skrev om Svensk Bilsupport

Mycket nöjd med verkstadschef Michelle och ägaren Mathias. Professionellt bemötande och bra bilar

Wan E
Skrev om Svensk Bilsupport

Bra bemötande, rimliga priser och grym service!

El Moussaoui Daniel E
Skrev om Svensk Bilsupport

Bra support och service från start till mål

Peter A
Skrev om Svensk Bilsupport

Bra support, och proffsigt bemötande

Christian O
Skrev om Svensk Bilsupport

Bra service och bemötande av personalen på företaget. 👍👍

Vidar Rendahl H
Skrev om Svensk Bilsupport

Mycket bra! Inga konstigheter när det vart lite problem med bilen efter jag köpt den, löstes utan klagomål eller diskussion o jag blev super nöjd med bilen!

Josip K
Skrev om Svensk Bilsupport

They are the best, professional fair and correct! I love my new car!

Jessica H
Skrev om Svensk Bilsupport

Jätte trevlig personal som har verkligen löst allt för mig. De hade beställt reserv delar som tyvär blev försenade och då löste de en reservbil åt mig en hel vecka då de viste att jag var i behov av en bil. Fick även en service av min bil och i samband med det bytte de däcken. Ett företag som bryr sig om sina kunder! De ligger lite ute i igenstans men det värt att ta sig dit för servicen

Timo S
Skrev om Svensk Bilsupport

Jag köpte en begagnad bil som var nybesiktigad och påstods vara genomgången av dem själva men ändå hade de missat att besiktningsmannen hade skrivit kommentar i protokollet att en drivaxeldamask bör bytas eftersom den var trasig. Jag fick prutat priset något pga detta men när kontraktet skulle skrivas under och betalningen skulle fullföljas hade de lagt på 1000 kr på priset för att de sa att kreditbolaget de använder för sina betalningar tar 1000kr per försäljning. Jag fick tjata en del för att de skulle gå med på att ta...

Svar från Svensk Bilsupport

Hej Timo! Vi tar inte ut 1000kr som avgift när vi säljer en begagnad bil. Tror att du kanske tänker på en annan firma? Det är en V40 för 14.000 som vi sålt så vet du vilken bil det gäller :)

Jonas H
Skrev om Svensk Bilsupport

Mycket bra bemötande och helnöjd med bilen och affären. //Jonas

Mathias K
Skrev om Svensk Bilsupport

Strävar efter att nå så bra kundnöjdhet som möjligt

ERIK L
Skrev om Svensk Bilsupport

Alltid trevliga och hjälpsamma trots okunskap och många frågor så möts man av transparens och trygghet i letandet efter bil. Känner sig verkligen bortskämd och omhändertagen här. Aldrig varit med om en handlare som har så bra tålamod och verkligen avsätter tid går alltid hit först när jag ska köpa bil.

Erika A
Skrev om Svensk Bilsupport

Köpte min första bil och fick ett jättebra bemötande! Säljaren tog sig verkligen tid att gå igenom mina funderingar. Ingen stress och suverän service! Fick stort förtroende och kommer definitivt kolla utbudet hos dom när jag skall byts upp mig.

Svar från Svensk Bilsupport

Tack så mycket!:) Upskattas! Lycka till med nya bilen :)