Car 4 Sale

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder är alltid inspekterade, lackskyddsbehandlade och besiktigade. Vi kan även köpa er bil, till ett bättre pris än vad din bilhandlare betalar. Välkommen till oss på Car 4 Sale!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 175 kunder tycker om Car 4 Sale

• 2019-08-15

ANDERS L skrev om Car 4 Sale
    Köpte en V50. Mycket bra bemötande och mycket hjälpsamma även efter genomfört köp. Rekommenderas. Läs mer
  • LENA K

2019-07-27

LENA K skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Nissan Micra för snart en månad sedan. Är otroligt nöjd med bilen och jag hade en mycket positiv upplevelse av företaget. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-07-05

Hanna S skrev om Car 4 Sale
    Hej jag köpte en Volksvagen, svart Polo alltså, är så nöjf med min nya bil även är så tacksam för en jäte trevlig bemötande av personalen på Car4sale🙏 Läs mer
  • Hans H

2019-07-03

Hans H skrev om Car 4 Sale
    Jag fick bra service och är nöjd med mitt bilköp. Jag kan rekommendera car 4 Sale till andra bilköpare.
    Åk till car 4 sale och bli servad:)

Thomas Läs mer
  • 2019-05-09

Anita M skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Renault clio 2011 med hur många dolda fel som helst. Istället för att ha en bekväm första tid med bilen, så blir det istället verkstadsbesök, vilket man absolut inte har tid med!!! Uruselt!!! Läs mer
    2019-05-09 Barry S svarar Anita M
    Hej Anita, beklagar att du har haft otur med din bil.
    Du köpte en Clio årsmodell 2011 förra månaden för 37.000kr om jag minns rätt.
    Dolda fel har du nämnt ?? Bilen var nybesiktigad och nyservad precis innan leverans. t.o.m stora service gjordes inkl. kamrem och vattenpump och det var du medvetet om.
    Alla våra bilar säljes med extragaranti. och vi tecknade 6 månader garanti även på din bil.
    Underlag och papper kring garantin finns i dina dokument som du har fått av oss. Du har även assistans, nyckelförsäkring, bärgningshjälp mm.
    Om du hade kontaktat oss så hade vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt. Du kan fortfarande ringa oss och berätta om vad som har hänt? Vi gör vårt bästa för att du som kund blir nöjd. MVH/Barry CAR 4 SALE
  • 2019-05-08

Henrik R skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en opel insignia på cars4sale Stigscenter och är supernöjd både med bilen och med den utomordentligt fina kundtjänst som Barry har gett mig. Jag har köpt bilar från tre olika bilfirmor och cars4sale stigscenter är den ända som jag känner mig trygg att rekommendera till mina vänner och bekanta. Mvh en mycket nöjd kund som kommer tillbaka när nästa bil ska köpas! Läs mer
  • Sohrevardi A

2019-05-08

Sohrevardi A skrev om Car 4 Sale
    Har köpt kia sportage
    Trevlig säljare Läs mer
  • 2019-05-08

Izabella K skrev om Car 4 Sale
    Väldigt bra bemötande, trevliga, bra service och nogranna Läs mer

Lars-gunnar N skrev om Car 4 Sale
    Två goa killar Berry å hans bror hjälpsamma å Inget krångel åk dit å prata med dom alltid trevligt bemötande Läs mer

Jan S skrev om Car 4 Sale
    Köpte en V70, den känns mycket bra. Läs mer

Mohammad O skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en bil som jag tycker mycket om... Car4sale hjälpte mig mycket genom en bra erbjudanden. Läs mer

Sven Å skrev om Car 4 Sale
    Mercedes A-140 2003.
    Vänligt o engagerat.
    Ja.
    Billig bil - man får vad man betalar för - bra bemötande. 👍 Läs mer

Tahir A skrev om Car 4 Sale
    jag fick jättemycket bil för bra pris. Läs mer

Lars T skrev om Car 4 Sale
    Mycket enkla att ha att göra med. Raka besked och står för vad dom sagt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Victor A

2019-03-27

Victor A skrev om Car 4 Sale
    Allting vara smidig och fint och jag fick den hjälp som jag behöver Läs mer
  • Åsa W

2019-03-27

Åsa W skrev om Car 4 Sale
    God service, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-06

Camilla B skrev om Car 4 Sale
    Vi köpte en Audi A4 Tdi Avant förra helgen och dom erbjöd att ta emot vår passat i inbyte vilket vi gjorde och dom ordnade all finans professionellt och snabbt. Super trevliga och hjälpsamma killar och vi kommer rekomendera Car4Sale till alla. Dom får
    5 stjärnor utan tvekan!!! Tusen Tack Berry med kolegor för vår fina Audi. Läs mer
  • 2019-02-05

Benny S skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande trevliga försäljare att prata med ett plus för detta företag Läs mer
  • 2019-02-05

Augustsson R skrev om Car 4 Sale
    Snabb och trevlig service.
    Bra bemötande Läs mer
  • Adrian S

2019-01-11

Adrian S skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Volvo V50 2009 1,8F nu under sommaren. Allting gick väldigt smidigt.. vi hade ett litet batteri problem tidigt där bilen inte startade som den skulle då batteriet var helt slut. Vi fick stopp vid sidan av vägen, men ett samtal in till Car4Sale och dem skickade ut personal som hjälpte till med hjälpstart och vi fick även erbjudande om att få ett helt nytt batteri gratis!

Jag kommer definitivt att komma tillbaka till Car4Sale när det är dags för att köpa min nästa bil. Läs mer
  • 2018-12-25

Semka K skrev om Car 4 Sale
    Bra................................................ Läs mer
  • Karina H

2018-12-23

Karina H skrev om Car 4 Sale
    En mycket trevlig personal och en väldigt fin bil det blev en Volvo V70 T5 2016 Läs mer
    Barry S, Karina H gillar detta
  • 2018-12-22

Tore Ingvar K skrev om Car 4 Sale
    En bil. På ett bra sätt. Göra ett byte som blev bra. Ger ett plus till försäljarna som ordnade en schyst de till mig. Läs mer
  • 2018-12-09

Sherife K skrev om Car 4 Sale
    Jätte bra service och trevlig personal.
    Köpte en VW Passat för lite över 1 månad sedan till ett bra pris.
    Är jätte nöjd med bilen.
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2018-11-07

Mustafa A skrev om Car 4 Sale
    Hela affären gick väldigt bra och smidigt. Hjälpsamma säljare. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-11-06

Ingalill R skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Volvo V70 som jag är mycket nöjd med. Fick även 4 st dubbdäck med i köpet. Upplevde personalen som mycket hjälpsamma och trevliga. Läs mer
  • Tommy E

2018-11-03

Tommy E skrev om Car 4 Sale
    M-b 220 CDi Mycket trevliga och tillmötesgående!👍🏻 Läs mer
  • 2018-11-02

Serena M skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en cabriolet BMW och är nöjd med, fått mer än förväntningar som jag hade,sex månad gratis för helförsäkring och väldigt välbemötande av de ,tackar så mycket.rekommenderar de. Läs mer
  • 2018-11-01

Rut E skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Toyota Yaris. Fint bemötande. Snabbt och smidigt köp. Förtroendeingivande kille som sålde och jag är jättenöjd m min bil. Läs mer
  • Alexsander L

2018-10-31

Alexsander L skrev om Car 4 Sale
    Brukar aldrig skriva omdömen på andra sidor och inte lita på vad folk brukar skriva.
    Men första måste det bli någon gång och då väljer jag att skriva här.
    Bilköp kan vara jobbigt om man inte är insatt i det och inte har erfarenhet man blir oftast orolig när man inte förstår vad man skall kolla på bilen eller hur man vet att det är en bra bil. Jag kan inte sånt. Car4sale hjälpte mig och jag vet med mig att dem kan ha fått kostnader pga detta och förlorat på mig som kund. Dem var tålamodiga och ville att jag skulle bli nöjd i slutändan och det blev jag. Jag Vill tacka dem, tack! Och hoppas vi ses snart igen.
    Med vänlig hälsning,
    A Läs mer
    2018-11-02 Barry S svarar Alexsander L
    Hej, Alexsander, tack för dina fina ord.
  • 2018-10-31

Parnterinwest A skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra bemötande. Punktligt
    Duktigt och noggrant. Kan sin bransch och verkligen satsa tid på kunderna. Läs mer
  • 2018-10-22

Carina Charlotte Reza R skrev om Car 4 Sale
    Gott bemötande, trevliga säljare Läs mer
  • 2018-10-22

Lars W skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Volvo V60 där en spridare lade av efter en månad. Den kostnaden stod Car4sale för utan diskussion. Snyggt! Läs mer
  • Chenyang W

2018-10-13

Chenyang W skrev om Car 4 Sale
    Very nice staff and very good service! Carfax is provided for free in the shop.
    Good offer for the warranty and for the insurance.
    Highly recommended! Läs mer
  • 2018-09-20

Annica L skrev om Car 4 Sale
    Det kunde inte bli bättre när första bilen till dottern skulle köpas. Fantastiskt trevligt bemötande och en bra bil. Vi återkommer när tiden är inne för byte av bil.
    Annica Larsson Läs mer
  • 2018-08-05

Henry Allan F skrev om Car 4 Sale
    Snabb affär och trevliga killar som kunde sina saker. Läs mer

Björn L skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte nyligen en 7 år gammal BMW X5 Mstyle. Garantier som företaget lämnar är bra. Barry och hans medarbetare gör eth mycket bra intryck. Aircondition fingerade ej korrekt men jag fick genast kostnadsfri snabb reparation enligt garanti. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Lars F skrev om Car 4 Sale
    Mycket väl mött av personalen, bra service.
    Rekommenderas Läs mer

Peter G skrev om Car 4 Sale
    Man kan alltid lita på Barry.upplevelsen är grymt bra Läs mer

Emelie A skrev om Car 4 Sale
    Trevlig och hjälpsam personal.
    Supernöjd med min Volvo xc60 Läs mer

Mahin T skrev om Car 4 Sale
    vi är jätte nöjda med vår bilköp. Seriösa bilförsäljare som är ärliga och serviceinriktade. Vi kommer i all framtid att köpa bil hos dem. Rekommenderas .. Läs mer
  • 2018-07-27

Carl M skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Volvo V50 på Car4Sale.
    Trevligt bemötande och bra att diskutera med.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-07-26

Manuel N skrev om Car 4 Sale
    Köpte en bil
    Bra bemötande och trevliga telefon samtal
    Informationen om bilen var bra
    Bra leverans o upphämtning Läs mer
  • 2018-07-24

Per J skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Mercedes är så nöjd med bil och bemötande .. kanon trevliga!! Magnus Läs mer
  • 2018-07-04

Nareg G skrev om Car 4 Sale
    Jag är jätte nöjd av Car 4 sale ...
    Jag tackar säljaren samt personaler ... Läs mer

Eva J skrev om Car 4 Sale
    Bilen var inte okej när jag gick den.
    Men Bill hjälpte till med allt så det är ok. Läs mer

Robbin A skrev om Car 4 Sale
    Kanon bra upplevelse och trevligt bemötande. Bilen Volvo s40 funkar fint och jag är jätte nöjd Läs mer

Leif E skrev om Car 4 Sale
    Super bra service! Kom och öppnade för att leverera bilen på söndagen trots att de egentligen hade stängt. Läs mer
  • Kristofer G

2018-05-27

Kristofer G skrev om Car 4 Sale
    Rekommenderar alla ett besök hos car4sale.
    Sökte efter ett bra alternativ till vår andra bil och då jag är mkt nöjd med min första volvo jag köpte så tittade jaglöpande på vad de fick in för bilar. När det dök upp en motsvarande med Def motor till mkt bra pris så slog jag till och tog tåget till gbg efter gjort upp med Barry över tel och mail. Blev hämtad på stationen och bilen motsvarade mina förväntningar, vi skrev papper och snabbt och smidigt var jag påväg hemåt igen.
    Visade sig efter ett par timmars felsökning att kamrem en kuggat, lade den rätt igen och bilen går som en klocka.
    Mkt nöjd med affär, med bemötande och service. Rekommenderar alla ett besök hos grabbarna på car4sale.
    Jag kommer säkerligen återkomma igen.
    Bara + från mig. Läs mer
    2018-05-28 Barry S svarar Kristofer G
    Tack för dina fina ord Kristofer. Jag blev glad när du fick i ordning bilen utan några större kostnader. Du är alltid välkommen till oss. Det vet du :) Hälsningar /Barry
    Barry S, Barry S gillar detta
  • 2018-05-09

Gunnar V skrev om Car 4 Sale
    Bra säljare som höll oss informerade när vi valde mellan olika alt mär det gällde bol Läs mer

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa