Car 4 Sale

Car 4 Sale

car4sale.se
  • Badge2022
4.5

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder...

307 omdömen om Car 4 Sale

Sedan starten hos Reco 2015

Mattias O
Skrev om Car 4 Sale

Super trevlig personal som alltid!

Ulf Peter Isak Tore Gustav B

Säljaren körde bilen från gbg till sthlm bara för att jag skulle slippa flyga dit själv, bor i skellefteå och hade varit tvungen att mellanlanda på arlanda. Mycket trevlig säljare! Kommer handla där fler gånger

Ernie N
Skrev om Car 4 Sale

Fick ett väldigt bra bemötande skulle titta på en Xc60 för en provkörning som stod längst in i hallen och dom började flytta om bilar direkt sedan efter provkörningen blev det affär Dragan som sålde bilen var mycket trevlig har rekommenderat dom för vänner

Roger J
Skrev om Car 4 Sale

Duktig, kunnig säljare. Mycket nöjd med mitt köp

Mats K
Skrev om Car 4 Sale

Väldigt trevligt bemötande och tillmötesgående. Kändes tryggt. Blev lovad saker som ska fixas och får väl återkomma om de inte håller sina löften.

Per Joakim F
Skrev om Car 4 Sale

Dragan var mycket professionell. Väldigt förstående personal, skötte det mycket snyggt. Hade problem med batteriet,kontaktade dem och plötsligt hade jag fått ett nytt och större batteri. Super nöjd!! Rekomenderas 🌟🌟

Roger J
Skrev om Car 4 Sale

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bilen är kanon.. Tack för all hjälp Dragan

Dragan S gillar detta
Michael W
Skrev om Car 4 Sale

Säljaren var jättetrevlig men överenskommelse som gjordes vid köp hölls inte från deras sida. Uppläggning avgift skulle bjudas på men fick beta och reparation som som upptäcktes innan köp fick ingen hjälp med trots löften, skickade flera meddelande men fick endast svar en gång sen har det varit tyst så trötnade på att bli ignorerad och ville att bilen skulle funka som den ska så fick laga bilen själv.

Svar från Car 4 Sale

Hej Mikael, du köpte en gammal Toyota Yaris för 33.000kr av oss för länge sedan. Vid leveransen så upptäckte du att bakdörrens låskista var sönder. Vi bad dig att kontakta en verkstad som är nära dig och be de att laga den och skicka fakturan till oss. Du ville själv laga den sa du och att vi ersätter dig kostnaden. Efter nån vecka skickade du ett mail att du hade köpt en begagnat låskista för 650kr och det var endast de 650kr som du önskade ha. Jag pratade med dig på telefon och sa att vi skickar ändå något ersättning över...

Erik Joacim P
Skrev om Car 4 Sale

Bra bemötande och lätta att ha och göra. Smidigt och bra bilköp, skulle rekommendera 10/10

Azhar A
Skrev om Car 4 Sale

Jag har fått trevlig bemötande hos de, och det över förväntat att båda sälja min gamla bil till de och köpa en underbar miljö bil och jag är jätte nöjd med affären och har rekommenderat företaget till alla mina släkt och kamrater.

Mahmoud M
Skrev om Car 4 Sale

Finns inne alla sorters bilar inne från medel till topp bilar. Rekommenderar definitivt till alla som älskar bilar.

Per T
Skrev om Car 4 Sale

Proffsigt bemötande ledde till en smidig bilaffär

Marzbanmehr A
Skrev om Car 4 Sale

Jag är super nöjd med Car4Sale. Kunnig personal och väldigt bra service. Jag har köpt min andra bil hos dom och är jättenöjd.

Ali M
Skrev om Car 4 Sale

Snabt och enkelt Jätte fin bemötande och trevliga personal

Ilie A
Skrev om Car 4 Sale

Trevligt bemötande och fick hjälp med mina frågor och fick bra input. Hade hoppats att få hjälp att köpa en bra bil och nu en månad senare är vi fortfarande jättenöjda

Carl H

Hittade det jag var ute efter . Bemötande toppen. Allt gick smidigt

PER MARTIN P
Skrev om Car 4 Sale

Tack Sam ! Väldigt bra bemötande och service. Bilen var helt enligt annons och allt gick väldigt smidigt. Kan varmt rekommenderas !

MARITA G
Skrev om Car 4 Sale

Sam är en stjärna! Fantastiskt bemötande från första stund, ärlig, snabb och rolig. Och nya bilen är perfekt! Allt som allt - WOW 🤩

Tahereh S
Skrev om Car 4 Sale

Utmärkt och snabb service. Väldigt behjälpliga under köpprocessen.

Ali I
Skrev om Car 4 Sale

De handlade mycket bra och bytte snabbt en bil och fick en ny

Tom L
Skrev om Car 4 Sale

Mycket bra bemötande, jag är väldigt nöjd med bilen)

Magnus E
Skrev om Car 4 Sale

Köpt bil av Car4Sale. Allt fungerade väldigt smidigt. Bra beskrivning av objektet och trevligt bemötande.

Bert N
Skrev om Car 4 Sale

Väldigt bra bemötande, lyssnade på mina önskemål och fick snabbt svar på de frågor jag hade. Bilen var i absolut toppskick och riktigt prisvärt, kommer helt klart göra affärer med dom om några år när det är dax att byta bil igen. Håkan

Ida H
Skrev om Car 4 Sale

Toppen service! Mycket hjälpsamma och lösningsorienterade :)

Gabriella P
Skrev om Car 4 Sale

Gick snabbt och smidigt. Vi är supernöjda med bilen

Johan A
Skrev om Car 4 Sale

Nöjd kund. De är proffsigare än många andra större firmor. Ärliga och serviceinriktade. 5 stjärnor of oss utan snack. 👍

Andrii N
Skrev om Car 4 Sale

Everything was amazing! Good result. I got the car very quickly. Very friendly people and helpful

Farrokh T
Skrev om Car 4 Sale

Riktigt proffsigt bemötande och hjälpsam personal.

Ari P
Skrev om Car 4 Sale

Bra bemötande. Inga förväntningar. Trevlig personal. Jag köpte en Mazda 5.

Göran R
Skrev om Car 4 Sale

Bra bil till bra pris,bra service

Nazar B
Skrev om Car 4 Sale

Bra mycket bra bästa bil säljare i Göteborg jag har köpte min bil och jag är mycket nöjd

Amiri M
Skrev om Car 4 Sale

Uppstått massa problem med bilen efter köpet som ej nämndes innan. Var inte till någon hjälp efteråt heller

Svar från Car 4 Sale

Hej Amiri, Du har haft bra relation med oss när du köpte din A5.a. bl.a. att jag ständigt försökte hjälpa dig med vinterhjul vilken bilen inte hade och bakade in det till dig utan extrakostnad och du var nöjd. Du har aldrig senare varit i kontakt med oss om fel eller anmärkningar på bilen . Jag blev förvånad efter din recension här. Jag råkade träffa dig utanför vår granne här om dan och då hälsade vi på varann och jag frågade om du är nöjd med bilen, du svarade ja, men att något elfel finns. vad svarade jag då? Bilen...

Sahel A
Skrev om Car 4 Sale

Bilan är inte så bra jag köpte bilen en dag efter jag fick två problem motor lampan lyser och hand preak sen jag fick tid hos Volkswagen och de har fixat men efter en månad jag fick en annan problem och det är oljannivån lampan lyser . innan jag köper bilen jag frågade försäljaren om oljan är bytt han svarade ja men det är inte . !!!

Svar från Car 4 Sale

Hej Sahel, Du köpte an gammal VW Passat av oss och någon dag senare lös motorlampan. Du ringde in oss och vi bokade tid hos just VW akt.verkstad för åtgärd. Bilen lämnar du in, de lagar allt som behövde lagas och de skickar fakturan till oss och vi betalar den, ingen snack om saken. När man bokar tid hos en verkstad är ofta ca 1-2 veckor och under corona tiden var det ännu längre, Detta kunde vi inte påverka men du fick använda bilen fram tills inlämningen. Gällande servicen så har bilen varit fullservad, servicebok och...

Per K
Skrev om Car 4 Sale

Bra bemötande. Inga problem med firman . Lite problem med bilen men det åtgärdades .

Ali S
Skrev om Car 4 Sale

Best seller, good service and dealing.

Adam A
Skrev om Car 4 Sale

Blev bra bemött. Hade inte så mycket förväntningar när jag kom till den bilfirma. Bara hoppade på positivt bemötande. Var en positivt och glad upplevelse, när köpte en vit BMW X1.

Carl N
Skrev om Car 4 Sale

Dåligt skött med 6 månadersgarantin som inte anmäldes till det företag som hanterar den sortens garanti. Garantin bygger ju på att du som kund måste ha läst på hela köpedokumentet innan du köpt den bil du vill köpa. Känns som att ingen vill hantera eventuella dysfunktioner. Garantin täcker alltså i princip, ingenting, vilket gör att man tvekar att köpa!

Svar från Car 4 Sale

Hej Carl, garantier på begagnade varor är annorlunda än nya enligt konsumentköplagen. Vi följer MRFs garantier och ingenting som vi själva hittar på. Att man kan köpa extragarantier hos en tredje part är ett plus och något positivt. Men självklart står de inte för slitagedelar. En begagnad bil slits som vilken annan maskin, man använder den och den behöver underhåll. Men du är alltid välkommen att höra av dig till oss om du har frågor. så hjälper vi dig med det bästa. MVH/Personalen

Thomas E
Skrev om Car 4 Sale

Bra service,trevlig personal.Helt enkelt kanon

Nils F
Skrev om Car 4 Sale

Enkelt att köpa. Tjänstvilliga och trevliga.

Elfate A
Skrev om Car 4 Sale

Trevligt bemötande, bra och snabb service. Jag va ute efter en bil, vi kom överens om ett pris som jag var väldigt nöjd med så bilen jag verkligen ville ha blev min. Härligt när det går snabbt och smidigt :)

Ann-christin A
Skrev om Car 4 Sale

Jätte bra bemötande. Köpte en bil.

Daniel M
Skrev om Car 4 Sale

Bilen hade repat , eftersom det var svart färg kunde inte ser den från början, både lamporna på back sidan spricka , dem syns när man startar bilen, Ringde två dagar efter men säljare nekar Känner mig att jag har blivit lurat

Svar från Car 4 Sale

Hej Daniel, De felen som du påpekar är väl synliga fel. Det måste vår säljare och även du som köpare kunnat ha sett innan köp. Sen om bilen är sedan tidigare lackad är svårt för oss att se eller kolla upp(vi som firma är inte skyldiga heller att ta reda på det).. men om du som köpare frågar oss då bör vi ta reda på det och komma med rätt information till dig. Du som köpare har vissa skyldigheter även när du köper en bil. Skador som spricka på lyckta och sådant är svårt att hantera efter såld bil då det blir svårt att veta...

Siguerdjidjene R

Mycket bra ärligt väl mottagning

SOPHIE N
Skrev om Car 4 Sale

Mycket proffsig och trevlig säljare, Johannes! Tog sig tid med mitt ärende. Nöjd med information och service, mån om sina kunder och fina bilar! Jag kommer tipsa andra om Car4sale .

Björn L
Skrev om Car 4 Sale

Mycket bra, kompetenta säljare och sjukt trevliga, hjälper till när de behövs 🤘

Sadik G

Topp allt som ska! Rekommenderar väl Kör på

Gbg Rör & Entreprenad Ab G

GREAB köpte en Volvo V60 och vi blev mycket väl behandlad, Car4sale är en riktigt problemlösare. Vi är super nöjda med deras insats och lösningen till kunden.

Sergey K
Skrev om Car 4 Sale

Väldigt bra bemött, smidig affär och väldigt hjälpsam. Rekommenderar Johannes starkt

Lindahl I
Skrev om Car 4 Sale

Jag har köpt min senaste bil hos CAR 4 Sale. Mycket nöjd. Trevligt bemötande, bra service. Rekommenderar varmt!

Arman J
Skrev om Car 4 Sale

Köpte en bättre begagnad bil årsmodell(2015). Blev proffsigt bemött. Reparation efter köp var inget snack om. Dem tog på sig ett fel jag inte uppmärksammade på bilen och betalade hela kalaset. Mycket bra hantering och återkoppling hela vägen. Vi är mycket nöjda och kan starkt rekomendera Car4sale. Mvh Arman