Car 4 Sale

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder är alltid inspekterade, lackskyddsbehandlade och besiktigade. Vi kan även köpa er bil, till ett bättre pris än vad din bilhandlare betalar. Välkommen till oss på Car 4 Sale!
Öppet just nu
Lör: 12:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 235 kunder tycker om Car 4 Sale

• 2020-10-20

Anabel P skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en bil! Bra service och ett trevligt bemötande! Kunnig personal! Läs mer
  • Kjell H

2020-10-17

Kjell H skrev om Car 4 Sale
    Bra service. Har bytt in mina bilar där.
    Dem kan sin sak. Läs mer
  • 2020-10-15

Somsavanh R skrev om Car 4 Sale
    Helt Ok inga problem, affären funkade gesvint som tysken sa. Läs mer
  • BOBGA TITA P

2020-09-23

BOBGA TITA P skrev om Car 4 Sale
    CAR 4 SALE has exceptional sales agent especially the one I spoke with by name Johannes, he has good English accent and takes time to answer all questions and also explain everything in details. My Toyota Yaris works very well and they also have a long garanti period which is good. Läs mer
  • 2020-09-08

Johan N skrev om Car 4 Sale
    Supertrevlig personal 😊 köpte en Hyundai av Car4Sale. De fixade en lackskada gratis, o fixade lånebil till mig. Awesome 🤩 Läs mer
  • 2020-09-08

Caroline C skrev om Car 4 Sale
    Trevlig personal som svarade snabbt och tog sig tid att svara på frågor. Jag köpte bilen utan att ha sett den, men jag fick massor av filmer/bilder och utökad garanti. Ägaren påpekade och filmade extra noggrant vad han ansåg vara små märken på bilen. De syntes knappt på film och inte på riktigt heller haha. De var verkligen över-noggranna. Sedan körde de den 3 timmar bort vid leverans för en väldigt liten slant. Jag var rätt orolig i början men det gick jättebra. Kan rekommendera även för er som köper på distans. Läs mer
  • 2020-09-06

Izaura E skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Scoda Oktavia. Vacker blå färg. Mycket nöjd. Proffsigt bemötande. Allt var super... Mvh Izaura Eneberg Läs mer
  • Elias I

2020-09-06

Elias I skrev om Car 4 Sale
    Köpt Kia från car4sale.
    Mycket nöjd med kommunikation samt snabb och smidig affär Läs mer
  • 2020-09-05

Kerstin Å skrev om Car 4 Sale
    Köpt Volvo C70. Bilfirma har gett oss mycket bemötande. Bra efterservice. Kan tänka mig att köpa fler ggr om de har de rätta bilen. Rekommenderas Läs mer

Karl-erik P skrev om Car 4 Sale
    Dackia dokker Bra bemötande inga förväntningar Läs mer
  • Hamed B

2020-09-04

Hamed B skrev om Car 4 Sale
    Jag är mycket nöjd med firman. Bästa service. Tack Car4sale för all hjälp. Många rosor 🌹 Läs mer

Grip D skrev om Car 4 Sale
    Trevligt bemötande och tillmötesgående attityd. Läs mer

Björn E skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en xc70 årsmodell 2012. Det var en liten liten skada på sidan. Troligtvis någon som stött emot med dörr vid parkering och jag blev inte upplyst om detta innan. Men trots detta är jag mycket nöjd med mitt köp och Barry är en väldigt trevlig kille som försöker att göra kunden nöjd. Inom de ramar han har att utgå från. Jag är helt nöjd med mitt köp och kan inte annat än rekommendera, utifrån min egen erfarenhet. Läs mer

Fredrik B skrev om Car 4 Sale
    Bra service och nu 5 månader efter bilköpet ser vi ingen anledning att tvivla på köpet eller Handlarens sätt att sälja bilen.

Det sökbilden ett fel på bilen efter 3 veckor som hade kostat mig ca 2000kr att åtgärda själv men car 4 Sale stod för kostnaden utan att tveka.

Rekommenderas Läs mer
  • 2020-08-23

Vibeke N skrev om Car 4 Sale
    Allt till belåtenhet!
    Fått den service som jag förväntade!
    Åtgärder fel jag påpekade! Läs mer
  • 2020-08-21

Andreas A skrev om Car 4 Sale
    Härlig säljare och är jätte nöjd med bilen! Läs mer
  • 2020-08-21

Roy J skrev om Car 4 Sale
    Bilköp trevlig bemötande snabb affär mycket nöjd 😊 Läs mer
  • 2020-08-20

Mats O skrev om Car 4 Sale
    Kunde ha varit bättre garanti vid bilköp typ 3 månader Läs mer
    2020-08-21 Barry S svarar Mats O
    Hej, tack för din recension. Alla bilar som kostar över 30.000kr tecknar vi garanti på i minst 6 månader. Vilken bil köpte du och vad fick du för problem isf? Hör gärna av dig till oss om du undrar över något. MVH/Barry

Yasir H skrev om Car 4 Sale
    Härliga försäljare! Här kan du känna dig trygg. Läs mer

Nadezda M skrev om Car 4 Sale
    Väldigt bra kundbemötande och så välkomnande. Fina och fresha lokaler. Väldigt bra ränta på finansieringen 🙏 Tack för hjälpen. Läs mer

Erika E skrev om Car 4 Sale
    Bästa bilförsäljarna!!
    Bra bemötande och mycket bil för pengarna! Läs mer

Bo S skrev om Car 4 Sale
    Utmärkt Helt enkelt Jag är nöjd med car 4 Sale👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2020-08-18

LUNJIE Z skrev om Car 4 Sale
    Staff are friendly and professional. Bought my very first car with the help from Johannes. A very nice guy. Recommend. Läs mer
  • 2020-08-07

Nils Magnus G skrev om Car 4 Sale
    Åkte från Dalarna till Göteborg. Bilen var jättefin. Trevligt bemötande och bra service. Rekommenderas 👍 Läs mer
  • 2020-08-05

SETH C skrev om Car 4 Sale
    Från Skåne till Gbg. Jag utsätter en bilförsäljare som heter Johannes till en smidig bra kille som verkligen gör rätt för sig. Han höll BMW till mig en dag och gjorde affären mkt smidig o bra. Ska ni handla bil? Fråga efter Johannes.P Läs mer
  • RASMUS H

2020-07-07

RASMUS H skrev om Car 4 Sale
    Hittade en annons på en vit Volvo v70 R-design hos dem. Ringde dagen efter för att se om den var kvar och det var den. Åkte dit och tittade på den samt provkörde. Allt stämde som stod i annonsen men det var två små brister jag såg på fordonet. Påpekade det och det var verkligen inga konstigheter, vi löser det sa dem och det gjorde dem fort! Det gick smidigt att ta min gamla bil i inbyte också. Tack så mycket för god service och trevligt bemötande, Bennie och all personal på Car 4 Sale. Det är min andra bil jag köpt via er. Läs mer
  • 2020-06-04

Ingvor H skrev om Car 4 Sale
    Skoda Fabia årsm 2014.
    Bra bemötande. Läs mer
  • 2020-05-29

Mirva R skrev om Car 4 Sale
    Hej!
    Utmärkt bemötande och bilen går bra, e nöjd och rekommenderar gärna till mina vänner.

Mirva Rönkkö Läs mer
  • 2020-05-28

Dan H skrev om Car 4 Sale
    Dessa grabbar vet vad service och kundomhändertagande handlar om. 👍👍 Läs mer
  • 2020-05-27

Harry K skrev om Car 4 Sale
    Har köpt en mini en pärla bemötande var mycket bra trevlig personal högsta betyg leopold kajtner !! Läs mer
  • 2020-05-09

MARTIN J skrev om Car 4 Sale
    Köpte en V90 från 2019, bra och seriösa killar, köp din bil här. 5/5 Läs mer
  • 2020-02-27

Rolf G skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en begagnad bil, som både frugan och jag är mycket nöjda med.
    Bemötandet i butiken var lättsamt och trevligt och säljaren informerade sakligt och korrekt om bilens status, så när det är dags för nästa bil återkommer jag nog.
    Bästa hälsningar
    Rolf Ekström Läs mer
  • 2020-02-25

Anna W skrev om Car 4 Sale
    Inga konstigheter. Åkte dit för att köpa en bil i gjorde så. Trevlig o tålmodig försäljare, då jag hade lite beslutsångest! Läs mer
  • 2020-02-24

Jammal A skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en Volvo 2010 så dem men i sist kollade jag den är 2009, efter jag köpte den körde lång resa och började massa problem i bilen Läs mer
    2020-05-11 Barry S svarar Jammal A
    Hej Jammal.. Gällande årsmodell: tyvärr är Årsmodell och tillverkningsår 2 olika saker i Sverige. Uppgifterna gällande årsmodell uppdateras via transportstyrelsen eller bytbil.com i våra annonser. Det står även tillverkningsår och datum i trafik för första gången. Det är ingenting som vi hittar på eller mörkar.
    Nu vet jag inte vilken bil du syftar på. skriv gärna till oss reg.nr. då kan jag kolla upp avtalet och dess garanti. Alla våra bilar som vi säljer har minst 6 månader extragaranti. Det är bäst att du kontaktar oss så fort någonting dyker upp på bilen så kommer vi att hjälpa dig med problemet.
    MVH/Barry
  • 2020-01-27

Maria K skrev om Car 4 Sale
    Köpte en bil
    Bra bemötande
    Kunde gått igenom lån villkoren bättre. Läs mer
    Barry S, Barry S gillar detta
  • 2020-01-27

Jonas B skrev om Car 4 Sale
    Inköp av Volvo V70II 2014 D2 som jag är väldigt nöjd med, inga som helst problem eller strul vid köp, samt att bilder och all fakta inför köpet om bilen stämde bra överens med den i verkligheten

Rekommenderas som en seriös och prisvärd bilhandlare med bra attityd och serviceminded som få Läs mer
    Barry S, Barry S gillar detta
  • 2020-01-24

Andra T skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en bil,så blev jag nöjd med bilen.Angående personalen,de var jätte snälla och proffsiga😊 Läs mer
  • 2020-01-24

Monalisa S skrev om Car 4 Sale
    Trevlig säljare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Felicia S

2020-01-23

Felicia S skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en Volvo. Säljaren va mycket hjälpsam och trevlig. Läs mer

Ulrika C skrev om Car 4 Sale
    Vi upptäckte ett fel på bilen vi köpt från Car 4 Sale och de ställer upp och hjälper till att lösa problemet. Har köpt bil från de tidigare och kommer att göra det igen när jag vill byta bil. Kan rekommendera Car 4 Sale. Läs mer

Nathali S skrev om Car 4 Sale
    Mycket fin service! Och bemötandet var i toppklass! Läs mer

Mariusz Z skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en VOLVO XC70. Jag är väldigt nöjd med kundservice också trevlig personal.
    Naturligtvis jag kan rekommendera Car 4 Sale som bilhandlare. Läs mer

Katarina A skrev om Car 4 Sale
    Bytte in min bil och köpte en annan av dem. Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Bra försäkringar i köpet fick man. Enkelt och snabbt inbyte/köp. Läs mer
  • 2020-01-20

Andreas H skrev om Car 4 Sale
    Jag känner mig riktigt nöjd med helheten och bilen är kanon. Läs mer
  • 2020-01-20

Aboubakr E skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en Lexus ct200 och är väldigt nöjd. Jag absolut rekomenderar Läs mer
  • 2019-12-07

Alireza B skrev om Car 4 Sale
    Bästa bilförsäljare i hela Västra Götaland och speciellt i Göteborg. Den enda bilförsäljaren med ett omtanke för kunder som alltid vill hjälp och säljer fantastiska bilar med stort värde. Jag köpte en Volvo V50 själv och är nöjd med bilen också. Starkt rekommenderas. Alltid bra service och prisar med professionell personal.

Barry är manen som ni ska prata med, han hjälper att hitta rätt bil och viktigaste håller han alltid sina löften. Läs mer
  • 2019-12-04

Roya F skrev om Car 4 Sale
    Jag är fantastiskt nöjd med mitt bilköp. Allt gick otroligt smidigt. Fick exakt den bil jag sökte. Mycket tack vare Barry. Jäkligt trevlig och kunnig säljare. Läs mer
  • 2019-11-23

Izadi M skrev om Car 4 Sale
    Bra bilfirma. Jag är nöjd med min bil. :) Läs mer
  • 2019-11-22

Zvonko Z skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Audi A3. Kunnig personal med vänlig bemötande. Hade inga förväntningar fick professionella bemötande och tillmötesgående personal Läs mer
  • 2019-11-22

Ahmad Z skrev om Car 4 Sale