Rekommenderat företag 2016 - Car 4 Sale
Rekommenderat företag 2015 - Car 4 Sale

Car 4 Sale

STÅLVERKSGATAN 14, 417 07 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder är alltid inspekterade, lackskyddsbehandlade och besiktigade. Vi kan även köpa er bil, till ett bättre pris än vad din bilhandlare betalar. Välkommen till oss på Car 4 Sale!
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 51 kunder tycker om Car 4 Sale

• Magne S
    Magne S skrev om Car 4 Sale
    Bra och trevlig personal. Höll bilen för mig även efter jag blev 1v sen till att göra inbytet. Dom kör raka puckar och är duktiga :)
    Barry S gillar detta
  • Astrid J
    Astrid J skrev om Car 4 Sale
    Positivt bemötande av personalen
  • Sven A
    Sven A skrev om Car 4 Sale
    Trevliga killar med mycket bra bemötande och man får den information man behöver. Får mitt bilköp att kännas tryggt.
  • Catrin F
    Catrin F skrev om Car 4 Sale
    Vänligt bemött av proffsig säljare som var väl förberedd. Ett extra plus till att vi blev hämtade på järnvägsstationen då vi kom med tåg.
  • Michael B
    Michael B skrev om Car 4 Sale
    Jag upplevde ett mycket bra bemötande, trots att det var lite personal när jag var där
  • Per R
    Per R skrev om Car 4 Sale
    Bra liten bilhandlare som håller vad dom lovar. Höll bilen trots att dom fick ett bättre erbjudande innan köpet. Enda negativa var att säljaren kom sent när vi skulle hämta ut bilen.
  • Madelene M
    Madelene M skrev om Car 4 Sale
    Köpte en röd 9-5 a hos car 4 sale. Begagnad bil i fint skick! Är mycket nöjd med bemötandet och servicen! Trevlig och hjälpsamma hela vägen!
    Fick hjälp omgående med att ordna ett par småfel som upptäcktes i efterhand. Inga konstigheter alls. Mycket nöjd! Kan varmt rekommenderar car 4 Sale!
  • Anders U
    Anders U skrev om Car 4 Sale
    Jag blev väl omhändertagen och kände förtroende för personalen.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Car 4 Sale
    Jättebra service och vi är väldigt nöjda med våran fina volvo 😊
  • Lanja A
    Lanja A skrev om Car 4 Sale
    Jätte bra kund bemötande! Vi hittade precis den bilen vi va ute efter och jag älskar våran bil.
  • Ronny N
    Ronny N skrev om Car 4 Sale
    Lite påstridig om att ta trygg hansa försäkring de första 14 dagarna... annars är det ok.... jag ville ringa och ändra på mitt bolag.
  • Jan M
    Jan M skrev om Car 4 Sale
    Helt okej som jag ser nu mvh Janne
  • Simon O
    Simon O skrev om Car 4 Sale
    Mycket professionellt, vänligt och ärligt bemötande. Vi är otroligt glada och nöjda med vårt bilköp!
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Car 4 Sale
    Snabbt bekvämt och enkelt det känns tryggt!
  • Stig J
    Stig J skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande och kundkontakt, tyvärr sämre kunnande om bilen i fråga än mig själv. Annars verkade det bra.
  • Cathrine A
    Cathrine A skrev om Car 4 Sale
    Kanonbemötande, trevligt och ren lokal, välskötta bilar.
  • Carina J
    Carina J skrev om Car 4 Sale
    Det va väldigt bra dom va tillmötesgående jag är nöjd
  • Lenngård M
    Lenngård M skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande och ärlig personal
  • Kemppinen A
    Kemppinen A skrev om Car 4 Sale
    Blev vänligt bemött och nöjd när jag åkte därifrån ☺
  • Björn T
    Björn T skrev om Car 4 Sale
    Det var bra service o trevlig personal inga problem
  • Svensson M
    Svensson M skrev om Car 4 Sale
    Bra service och mycket vänliga och trevliga.
  • Ando A
    Ando A skrev om Car 4 Sale
    Car4sale försäljaren var serviceminded o trevlig. Dem besiktigade bilen dagen innan jag köpte den så nu behöver den inte besiktigas på ca 1,5 år. Spindel leden på framvagnen bytes, då det var anmärkning på den. Dock hade den inte kalibrerats, detta drog den försäljaren av på priset. Det satt sommar däck på bilen jag köpte, försäljaren betalade dock däckbytet till vinterdäck. Byte in min gamla bil o fick hyfsat bra för den. Fick inte med mig sommar däcken till min gamla bil, men det var inga problem med försäljaren att jag lämnade däcken kommande måndag. Märket att tanklocket inte gick att låsa på min nyköpta bil, fick dock ett nytt tanklock med nycklar gratis. På det hela tat är jag mycket nöjd med car4sale på Ringön.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Car 4 Sale
    Har bara bra betyg att dela ut. Kanonfin service och riktigt trevligt mottagande. Ett hjullager var dåligt och blev bytt direkt och med lånebil utan något snack. Riktigt snyggt :-)
  • Hadi O
    Hadi O skrev om Car 4 Sale
    Det var bra och jag upplevde smidigt och bra affär
    Tack till berry
  • Lars G
    Lars G skrev om Car 4 Sale
    Mycket god service! Och lätt att genomföra affären. Kändes tryggt att handla.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Car 4 Sale
    Vi kan varmt rekommendera företaget och i all synnerhet Barry! Vi har blivit mycket väl bemötta och fått god och snabb service!
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Car 4 Sale
    Verkligen bra service och väldigt fokuserad /välbemötande personal. Samt att vi glömde att få med oss service boken. Och när vi ringde om den så svarade dem att de redan skickat den med posten så vi slapp åka ner till Göteborg från Trollhättan.
  • Liridon A
    Liridon A skrev om Car 4 Sale
    Personalen var trevligt... och jag är nöjd me bilen...
  • Jimmy Z
    Jimmy Z skrev om Car 4 Sale
    Trevlig personal. Har inget att klaga på. Förrutom möjligtvis att bromsklotsarna bak var helt tokslut. När vi hade kört hem efter ca 25 mil började det att skrapa i bromsarna bak. Trots att bilen skulle vara genomgången. Annars ok...
    2016-04-03 Barry S svarar Jimmy Z
    Hej Jimmy, tråkigt att höra. Vi lämnar in alla våra bilar till ett antal olika verkstäder som inspekterar de innan försäljning. Detta är ingenting vi har vetat om. Du kan göra så att du kontaktar närmaste Mekonomen verkstad där du bor och ber verkstan kontakta mig på tel.nr: 0707299222, så skall de byta ut dina bromsar och fakturera oss. Ledsen att detta har hänt. Det är fortfarande begagnade bilar vi säljer och det är väldigt svårt att se över alla komponenter. Vi gör allt för att bli bättre och ha så många nöjda kunder som möjligt. MVH/Barry (God Jul och Gott Nytt År önskar CAR 4 SALE)
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra service!
    Rekommenderar varmt!
  • Benny I
    Benny I skrev om Car 4 Sale
    Mycket väl bemött, klara besked vad gäller bilen
    ordnart all papperarbeten med registrering och
    försäkring provsigt. Väldigt nöjd med hela prosessen av köpet. Trevlig personal. Rekommenderas varmt.
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Car 4 Sale
    Trevligt och bra mottagande. Trevliga lokaler, ser seriöst ut.
  • Ida O
    Ida O skrev om Car 4 Sale
    Vi är jättenöjda med allt! Väldigt trevliga säljare och allt allt gick smidigt och lätt när vi köpte våran fina bil. Rekommenderas starkt!
  • Carola Å
    Carola Å skrev om Car 4 Sale
    Inte samma däck på bilen, dåligt säkerhetsbälte och jävligt dåliga vinterdäck. Trasig värmeslinga bak. Mycket tjat om att få det man bilburen lovad. Dessutom köpte min dotter en bil för 1700000 och fick inte heller det hon blev lovad. Otroligt besviken och ingen av oss kommer göra affärer med er igen
    2015-12-17 Barry S svarar Carola Å
    Hej Carola, Tråkigt att höra. Vi är ganska offentliga och har dessutom telefonnr. på alla kontrakt och papper. Det hade varit enkelt att kontakta oss om problem skulle dyka upp på bil som Ni har köpt av oss. Du köpte en Toyota Corolla av oss för ca 40-45.000 kr om jag minns rätt. Du fick köpa bilen även billigare än utannonserad pris, det minns jag också. Jag skickade med 4st vinterhjul helt gratis till dig då bilen såldes utan vinterdäck. Du var jätte tacksam och det kändes skönt för oss båda den dagen. Om vinterdäcken skulle vara dåliga då kunde jag enkelt byta ut de till bättre v.däck om du hade hört av dig till mig.
    Din dotter köpte en Audi A5 av oss hon fick betala 5.000kr mindre för rekommendationen av dig. Hon och hennes kille var jätte nöjda med bilen och ingen av de var missnöjda. Vi tecknar alltid extragarantier på alla våra bilar för våra kunders trygghet.
    Orättvist bedömning här med 1 stjärna, när ni inte ringer till oss först om ni behöver hjälp. Det är Inte försent nu. kontakta mig så ska jag byta ut dina vinterhjul till ett par finare. Vi visar respekt för er åsikt. Vi lär oss att bli bättre varje dag. .. :) God Jul och Gott Nytt år på Er önskar Barry tel.direkt: 0707299222
  • Fredrick B
    Fredrick B skrev om Car 4 Sale
    Inte van vid lokala beg. bilsäljare men utspela sig som (bil säljar) rykten. Dåliga däck, inga vinterdäck, besiktning gick inte igenom, däck fastrostade, när lyfte upp bilen ser en trädgårdsslang kopplad till något.
    Jag kan inget om bilar men tänker folk som jobbar med det dagligen borde kunna vara ärliga och tydliga för att säkerställa nöjdhet. Fick ett seriöst intryck i början men efter tid o distans så känns det som man är totalt blåst av företaget.
    2015-12-17 Barry S svarar Fredrick B
    Hej Fredrick Bäcker. Jag blir förvånad att du har skrivit dessa tråkiga rader här om oss. Du köpte en Opel Vectra, en gammal som kostade ca 39.900SEK bilen var sänkt från 49.000kr ord.pris. Du var här i 3 omgångar och provkörde bilen med 3 olika personer varje gång innan du bestämde dig att köpa bilen. Du hade ett krav på att bilen skulle besiktigas innan leverans och då godkände vi det. (trots att bilen hade gällande besiktning enligt transportstyrelsen och bilprovningen) Bilen fick en anmärkning på stabilisator där vi åtgärdade det innan leverans. Du köpte bilen med 1 års EXTRAGARANTI via autoconcept dessutom.
    Vi har inte haft en enda samtal ifrån dig sedan du köpte bilen och vi har fram tills nu varit glada om ytterligare en nöjd kund.
    Vi skulle aldrig vara oärliga där vi är ett seriöst kedjeföretag och är dessutom så offentliga som det bara går.
    Vi har sida på Facebook och även frivilligt blivit medlemmar här på reco där våra kunder har möjlighet att skriva omdöme om hur de har upplevt bilköpet hos oss. Är du fortfarande missnöjd så får du jätte gärna höra av dig Fredrick. God Jul och Gott nytt År önska CAR 4 SALE... MVH/Barry
  • Jörgen J
    Jörgen J skrev om Car 4 Sale
    Snabb och smidig affär. Ärligt. Dom håller vad dom lovar. Kanon.
  • Björn R
    Björn R skrev om Car 4 Sale
    Blev bra bemött av en bra försäljare inget att klaga på
  • Sanja P
    Sanja P skrev om Car 4 Sale
    Är jätte nöjd med mitt köp hos er!!
  • Anna F
    Anna F skrev om Car 4 Sale
    Seriöst, förtroendeingivande och tillmötesgående. Mycket nöjd!
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Car 4 Sale
    Det var en bra butik med kunig personal.Kan varmt rekomendera car4 sail på Ringön i Göteborg
  • Max H
    Max H skrev om Car 4 Sale
    Trevliga och tillmötesgående. Anstränger sig för att göra kunder nöjda. Vi blev mycket väl bemötta.
  • Jari T
    Jari T skrev om Car 4 Sale
    Bra service. Trevliga försäljare. Bra garantier...
  • Vikan T
    Vikan T skrev om Car 4 Sale
    Mycket nöjd med all praktisk information samt det professionella bemötandet där säljarna inte på något sätt var påträngande. Dessutom gjordes en extra insats för påskyndandet av pappersarbetet. Stort tack för det!
  • Rafik N
    Rafik N skrev om Car 4 Sale
    Bäst bilhandlare och bra bilar
  • Johan T
    Johan T skrev om Car 4 Sale
    Vänligt bemötande. God service. Stort förtroende för dem.
  • Robert R
    Robert R skrev om Car 4 Sale
    Trevlig personal. Pålitliga och bra priser. Mycket nöjd!
  • Peter W
    Peter W skrev om Car 4 Sale
    Jag är nöjd med min Peougot jag köpte i augusti.
  • Christine L
    Christine L skrev om Car 4 Sale
    Supernöjd och mycket trevlig personal
  • Paula E
    Paula E skrev om Car 4 Sale
    Hej
    Vi är väldigt nöjda med ert bemötande, bra servicekänsla och trevliga att ha och göra med.
    Och inte minst, bilen är vi verkligen nöjda med!

Mvh Paula och Erik
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Car 4 Sale
    Det dröjde lång tid innan utlovad reservdel kom samt jag var tvungen att påminna.
    2015-12-17 Barry S svarar Magnus P
    Hej Magnus, Du som köpte den fina Saaben av oss. Jo, bromsljuset tog väldigt långt tid att få via posten. Jag beklagar men ingenting vi kunde påverka tyvärr. Den beställdes 2ggr och den hade skickats tillbaka till huvudcentralen posten i Härryda. Just då hade PostNord haft problem med sina utskick i hela landet. Jag hoppas att du är nöjd med din bil i övrigt. Tack för ditt inlägg.
    Vi gör allt för att bli bättre .. God Jul och Gott Nytt år önskar CAR 4 SALE / mvh/BARRY

STÅLVERKSGATAN 14, 417 07 Göteborg