Car 4 Sale

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder är alltid inspekterade, lackskyddsbehandlade och besiktigade. Vi kan även köpa er bil, till ett bättre pris än vad din bilhandlare betalar. Välkommen till oss på Car 4 Sale!
Öppet just nu
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 101 kunder tycker om Car 4 Sale

• Mubera A
    Mubera A skrev om Car 4 Sale
    Utomordentliga,lyhörda,trevliga med mänsklig bemötande.
  • Bernt P
    Bernt P skrev om Car 4 Sale
    Trevliga killar.bra bemötande,fin lokal.återkommer gärna👍👍👍.
  • Peter M
    Peter M skrev om Car 4 Sale
    Trevligt bemötande. Kändes trevligt att vara där. Fick den hjälp jag ville ha.
  • Grankvist H
    Grankvist H skrev om Car 4 Sale
    Vänligt bemötande av personalen .
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Car 4 Sale
    Mycket trevliga killar, snyggt genomförd försäljning. Har inget att klaga på, väldigt proffsiga.
  • Thony L
    Thony L skrev om Car 4 Sale
    Kanon på alla sätt, hemsidan ser lite ” vågar jag beställa från dom?” Men fruktansvärt nöjd
  • Natalie S
    Natalie S skrev om Car 4 Sale
    En väldigt ekonomisk bil blev en väldigt dyr bil
  • Jan W
    Jan W skrev om Car 4 Sale
    Trevlig personal.Service inriktade. Bara positivt
  • Mirpanch-ghafghazi S
    Mirpanch-ghafghazi S skrev om Car 4 Sale
    Väldigt seriösa och trevliga, alltid hjälpsamma 🖒
  • Birgitta Elisabeth B
    Birgitta Elisabeth B skrev om Car 4 Sale
    Jag tycker att jag gick bra service när jag köpte min bil
  • Michael M
    Michael M skrev om Car 4 Sale
    The were great to deal with form the first phone call till I bought the car , I am very happy with them
  • Maria El-masri E
    Maria El-masri E skrev om Car 4 Sale
    Bästa bilhandlaren jag har köpt bil ifrån! Jag är nöjd med min bil!
  • Mohamadreza Ebrahimbabaei E
    Mohamadreza Ebrahimbabaei E skrev om Car 4 Sale
    Im very proud to buying car from this cardealer. I got a very good warranti and until now i am happy with my car. People can trust the company. They are very proffesional and helpful.
  • Ali Akbar S
    Ali Akbar S skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande, bilen var genomgången innan leverans, ärliga säljare som beskrev det minsta lilla anmärkningen på bilen. Jag rekommenderar firman verkligen. Topp betyg.
  • Dijana B
    Dijana B skrev om Car 4 Sale
    Mycket trevliga ägare som såg till att jag blev hämtad från flygplatsen o dessutom stannade efter arbetstiden för att visa bilen. Uppskattar deras flexibilitet och pålitlighet. Jag är mkt nöjd med bilköp. Rekommenderas starkt!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra bemötande. Köpte en V70, insynskyddet till lastutrymmet saknades, men det fixade dom fram ett utan problem.
    Helt nöjd och kan rekommendera andra.
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Car 4 Sale
    Underbart trevliga killar!! Proffsiga, ärliga och gjorde bilaffären till en enkel och rolig affär!
  • Younas T
    Younas T skrev om Car 4 Sale
    Köpte en bil av en riktigt trevlig försäljare som förklarade utförligt vad jag behövde veta och jag är nöjd med mitt köp.
  • Harry K
    Harry K skrev om Car 4 Sale
    Hej bra diskussion upplevelse av justa affärer
    Ev fel åtgärdas i efterhand och betalas av dem
    toppenhandlare
    Säljare Barry
  • Erik M
    Erik M skrev om Car 4 Sale
    Trevligt och väl genomfört bilköp!
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Kia sorento och det var trevliga försäljare samt rena fina lokaler med ordning och reda, välrekondade bilar.Tyvärr så fick jag motorkrångel efter bara 30 mil som senare vid felsökning visade sig vara felaktighet med sensor elektroniken för kamaxelläget.
    Vi var övertygade om att den tilläggsgaranti som bilfirman tecknat skulle täcka kostnaderna för reparation men dom vägrade att ersätta!! Kontakta då Car 4 sale och dom tog utan tvekan på sig större delen av kostnaderna för reparationen. SNYGGT JOBBAT!
  • Shaheen I
    Shaheen I skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra bemötande och blev en bra bil affär. Helt nöjd och kan rekommendera andra.
  • Karl H
    Karl H skrev om Car 4 Sale
    Jättebra bemötande när jag köpte en bil, proffsigt arbete av säljaren!
  • Joseph G
    Joseph G skrev om Car 4 Sale
    Mycket trevligt bemötande och snabb service!
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Car 4 Sale
    Vi är jättenöjda med bemötandet vi fick hos Car 4 Sale. Kan verkligen rekommendera andra att köpa bil där!
  • Sami C
    Sami C skrev om Car 4 Sale
    Hej kan meila eller smsa min faktura till mig tack
    Mhv sami celik
    Yakisaniyap@gmail
  • Jozef M
    Jozef M skrev om Car 4 Sale
    Jag blev trevligt bemöt av försäljaren. Han kunde svara på mina frågor.
  • Dolaku S
    Dolaku S skrev om Car 4 Sale
    Otroligt bra bemötande och vänlig personal.. 😊
  • Katarina S
    Katarina S skrev om Car 4 Sale
    Helnöjd med bilköer. Bra bemötande och trevlig försäljare.
  • Anders E
    Anders E skrev om Car 4 Sale
    Bilen jag köpte var i fint skick men trasig (fjäder bak av och bromsskivor skadade, bromsskivorna var Inte trafiksäkra) då jag påpekade om bromsskivor och oljud från bak så spelade säljare dum och kom med några usla bortförklaringar i tron om att jag var en komplett idiot. Kass, nu visste jag att bromsskivorna var en billig fix och fjädern gick på medföljande försäkring så jag struntade i detta och köpte bilen. Men dålig stil som förstärkte min redan usla bild av denna typ av företag. Hade inga höga förväntningar från början.
    2017-05-19 Barry S svarar Anders E
    Hej, Anders Englund.
    tråkigt att höra denna historia. det måste ha varit något missuppfattning mellan vår säljare och dig. Du köpte en VW Tiguan med reg.nr: " CZA 008 " Vi levererar alltid våra bilar Nybesiktigad och Ny servad och har dessutom alltid Extra garanti på ALLA våra bilar. Du har den 12.e Maj 2017 fått bilen åtgärdat via garantin på den skadan som hade uppkommit. Självklart när man köper en begagnad bil så är även delarna och komponenterna begagnade och kan ge sig när som helst och detta är väldigt svårt att veta innan. Oavsett, när vi säljer en bil så ingår extragaranti för plötsliga fel minst i 6 mån efter köp. Skulle någonting hända, då åtgärdar vi det alltid, vilket vi har gjort även för dig i det tillfället. troligen har vår säljare inte kunnat hjälpa dig på telefon eftersom han inte är en bilmekaniker. Det bästa är att man lämnar in bilen till en bilverkstad när något händer så som du precis har gjort och fått din bil lagad. Jag tycker nu att det är onödigt att klaga på oss och skriva dessa ord här och ge oss dåligt betyg trots att vi har varit tillmötesgående och hjälpt dig med skadan som hade uppkommit med din bil. Jag bör lägga till några ord om din inbytesbil: att den hade många fler brister än vad vi fick veta innan, bl.a. att svänghjulet var sönder och motorlampan lös pga. partikelfiltret mm, Vi var tvungna att sälja den till en bilverkstad som reparationsobjekt. billigare än vad vi hade köp den av dig. Hur som helst, Vi finns alltid till hjälp och vi försöker alltid hålla ALLA våra kunder nöjda. Hör av dig igen om du behöver hjälp.. MVH/Barry S
  • Joel L
    Joel L skrev om Car 4 Sale
    Hej!
    Benny (tror jag att han hette) var väldigt välkomnande, trevlig på ett genuint sätt och ärlig med bilens defekter vilket höjer betyget.
  • Bo H
    Bo H skrev om Car 4 Sale
    Allt fungerade utan problem. Enligt min uppfattning en
    ovanligt noggrann och seriös bilhandlare.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Car 4 Sale
    Trevligt, öppet och ärligt bemötande. Blev mycket nöjd med köpet.
  • Enikö B
    Enikö B skrev om Car 4 Sale
    Jag är jätte nöjd med Car 4 Sale. Jag kan rekommendera dem till alla som vill köpa bil. Vi har fått ett positivt och professionell bemötande som resulterade bilköpet som vi är jätte nöjda med. Tack
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Car 4 Sale
    Bra säljare och väldigt hjälpsamma.
  • Ali M
    Ali M skrev om Car 4 Sale
    Bra deal och service A+++++++++
  • Bo E
    Bo E skrev om Car 4 Sale
    Vi köpte en Toyota Avensis årsmodell -12 av Car 4 Sale. Vill säga att vi är supernöjda med bilen och ett mycket trevligt och proffsigt bemötande fick vi av personalen. Vi kan varmt rekommendera bilköp hos den bilfirman!!
    Bosse o Susanne
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Car 4 Sale
    Trevlig och tillmötesgående personal, kan definitivt tänka mej att köpa bil hos dem igen.
  • Jerzy A
    Jerzy A skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra .Trevlig personal och mycket bra service.
  • Gunther K
    Gunther K skrev om Car 4 Sale
    Super!!!
    Jätte bra service. Bra biler. Priser helt ok.
  • Diana S
    Diana S skrev om Car 4 Sale
    Hej.
    Idag köpte jag en Volvo s40 jätte fin fullutrusrad. Och fick den servad med i priset. Mycket trevlig personal och väl bemött. Inga konstigheter. Rekommenderar er att slänga ett öga om ni ska köpa bil så åk till dom!!! MVH Diana
  • Petter N
    Petter N skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra bemötande. Trevliga och hjälpsamma.
  • Lars B
    Lars B skrev om Car 4 Sale
    Rekommenderas verkligen ! Marknadsmässig prisbild men mycket på köpet i form av: grymt kundfokus, outstanding service, grundligt recondad och fräsch bil, garantier och inte minst känslan av pålitlighet och väldigt trevliga säljare.
  • Nikola Z
    Nikola Z skrev om Car 4 Sale
    Det var en bra och trygg köp, trevligt personal
  • Martin L
    Martin L skrev om Car 4 Sale
    Mycket trevlig och kunnig personal som tar hand om sina kunder till 100%.
  • Erik A
    Erik A skrev om Car 4 Sale
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Car 4 Sale
    Vi köpte en väldigt fin bil i bra skick.
  • Särevik Taxi
    Särevik Taxi skrev om Car 4 Sale
    Trevlig personal! Bilen funkade bra utan komplikationer och vi kommer att söka oss tillbaka när det blir dags att köpa ny taxibil.
  • Annika B
    Annika B skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande men vi fick inte provköra bilen.
    De visste att vi skulle komma så det hade kunnat förberedas. Men bilen stod så långt in den kunde komma med bilar framför så det var kanske besvärligt. Den var så fint upputsad så den skulle helst inte bli smutsig. Bilen hade back sensorer o de var inte med i beskrivningen av bilen för de fungerade inte så det var ett +. Vi bestämde oss för bilen o la en handpenning o kom ett senare tillfälle o gjorde klart affären. Men det högg i bromsarna då man bromsade. Hade vi fått provåka från början hade vi bett dem åtgärda detta så bilen var klar då vi hämtade den. Vi åkte dit senare tillfälle men då de inte hade bil att låna ut under tiden fick vi fundera på det. Men då det är minst 10 mil enkel väg dit valde vi att få det fixat på hemmaplan. Hade vi fått kört bilen från början hade de fått fixat med bromsarna o vi hade haft vår tidigare bil som skulle bytas in. Detta är ett stort minus för oss. Man ska ALLTID bli erbjuden en åktur. Sen fixade vi back sensorerna så nu fungerar det oxå. Vi är glada över bilen annars. Mvh Annika
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Car 4 Sale
    Mycket nöjd , allt för att kunden skall bli nöjd, trevligt o profisionellt bemötade. Kan med 100% rekomendera denna bilförsäljare .

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa