Car 4 Sale

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder är alltid inspekterade, lackskyddsbehandlade och besiktigade. Vi kan även köpa er bil, till ett bättre pris än vad din bilhandlare betalar. Välkommen till oss på Car 4 Sale!

Läs vad 274 kunder tycker om Car 4 Sale 2

• 2021-10-18
    Bra bemötande.

Inga problem med firman .

Lite problem med bilen men det åtgärdades .
  • 2021-10-17
    Best seller, good service and dealing.
  • 2021-10-16
    Blev bra bemött. Hade inte så mycket förväntningar när jag kom till den bilfirma. Bara hoppade på positivt bemötande. Var en positivt och glad upplevelse, när köpte en vit BMW X1.
  • 2021-10-12
    Dåligt skött med 6 månadersgarantin som inte anmäldes till det företag som hanterar den sortens garanti.
    Garantin bygger ju på att du som kund måste ha läst på hela köpedokumentet innan du köpt den bil du vill köpa.
    Känns som att ingen vill hantera eventuella dysfunktioner.
    Garantin täcker alltså i princip, ingenting, vilket gör att man tvekar att köpa!
  • 2021-10-12
    Bra service,trevlig personal.Helt enkelt kanon
  • 2021-10-12
    Enkelt att köpa. Tjänstvilliga och trevliga.
  • 2021-10-10
    Trevligt bemötande, bra och snabb service. Jag va ute efter en bil, vi kom överens om ett pris som jag var väldigt nöjd med så bilen jag verkligen ville ha blev min. Härligt när det går snabbt och smidigt :)
  • 2021-10-10
    Jätte bra bemötande. Köpte en bil.
  • 2021-10-10
    Bilen hade repat , eftersom det var svart färg kunde inte ser den från början, både lamporna på back sidan spricka , dem syns när man startar bilen,
    Ringde två dagar efter men säljare nekar
    Känner mig att jag har blivit lurat
    Hej Daniel, De felen som du påpekar är väl synliga fel. Det måste vår säljare och även du som köpare kunnat ha sett innan köp. Sen om bilen är sedan tidigare lackad är svårt för oss att se eller kolla upp(vi som firma är inte skyldiga heller att ta reda på det).. men om du som köpare frågar oss då bör vi ta reda på det och komma med rätt information till dig. Du som köpare har vissa skyldigheter även när du köper en bil. Skador som spricka på lyckta och sådant är svårt att hantera efter såld bil då det blir svårt att veta när skadan har uppkommit osv. Men om du verkligen känner dig lurad så är du välkommen in till oss då kan vi kolla på det. Det är väl inga större problem med baklampor.. MVH/ Personalen Car 4 Sale
  • 2021-10-09
    Mycket bra ärligt väl mottagning
  • 2021-07-29
    Mycket proffsig och trevlig säljare, Johannes!
    Tog sig tid med mitt ärende. Nöjd med information och service, mån om sina kunder och fina bilar!
    Jag kommer tipsa andra om Car4sale .
  • 2021-05-23
    Mycket bra, kompetenta säljare och sjukt trevliga, hjälper till när de behövs 🤘
    Topp allt som ska!
    Rekommenderar väl
    Kör på
  • 2021-05-23
    GREAB köpte en Volvo V60 och vi blev mycket väl behandlad, Car4sale är en riktigt problemlösare.
    Vi är super nöjda med deras insats och lösningen till kunden.
  • 2021-05-22
    Väldigt bra bemött, smidig affär och väldigt hjälpsam. Rekommenderar Johannes starkt
  • 2021-05-22
    Jag har köpt min senaste bil hos CAR 4 Sale. Mycket nöjd. Trevligt bemötande, bra service. Rekommenderar varmt!
  • 2021-05-21
    Köpte en bättre begagnad bil årsmodell(2015).
    Blev proffsigt bemött.
    Reparation efter köp var inget snack om. Dem tog på sig ett fel jag inte uppmärksammade på bilen och betalade hela kalaset.
    Mycket bra hantering och återkoppling hela vägen.
    Vi är mycket nöjda och kan starkt rekomendera Car4sale.
    Mvh Arman
  • 2021-05-21
    Jag är jätte nöjd med biköpet. Rekommenderas verkligen.. Barry är en säljare ni ska prata med han är verkligen hjälpsam.
  • 2021-05-21
    Köpte en bil och påvägen hem kom lampan om inget oljetryck upp,se upp och kör bilen riktigt innan köp!
    Hej Lukas, Du vet väl att vi tecknar alltid extra garanti och trygghets pkt på våra bilar som vi säljer. Har du varit i kontakt med oss så vi kan hjälpa dg med det som har uppstått på din bil ?? Car 4 Sale
  • 2021-05-21
    Köpte bil av dom och upptaga att sentrallåset va ur funktion och dom hänvisa till bolagen som hade hand om garanti ärenden. Då dom ej tog garantin så valde car 4 sale och hjälpa mig med ärendet och försvara sig med att det va upp till kunden och se över bilen så allt fungera vid köp.
    Hej Gabriel, Vad som helst kan hända en begagnad bil, så fort något händer med bilen då brukar våra kunder ringa garantibolagen och handlar det om någon slitagedel som inte omfattas av garantin så brukar vi hjälpa våra kunder med problemet ändå.
    Vi har nu hjälp dig med bilen och fixat låset utan att du betalar någonting själv och trots det så har vi fått en orättvis omdöme.
    Vi önskar dig lycka till med bilen och du är alltid välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp. /Vänliga hälsningar -Peronalen
  • 2021-05-21
    Blir alltid bra bemött och får snabbt den hjälp jag behöver. Känns genuint och äkta.
  • 2021-05-21
    Jätte bra service både vid köp och efter köp
  • 2021-04-23
    Köpte en jättefin ett år gammal bil från de här gökarna för en dryg kvarts miljon. När jag åkt 5 mil började servicelampan lysa. Eftersom jag hade 40 mil hem skrev jag till dem att jag tänkte lämna in bilen på min verkstad hemma för service, på deras bekostnad. Nu vägrar Car4Sale ta den kostnaden och var dessutom otroligt otrevlig mot den som fick ta samtalet.
    Så gör bara en riktigt usel bilhandlare. Undvik dem!
    Är van att handla bilar via mitt företag, köpt några hundra stycken genom åren. Car4Sale är nog en av de tre sämsta handlare jag haft att göra med. De andra två är numera borta från marknaden.
    Hej Adam, Du köpte en Volvo V60 2020 av oss till ditt taxibolag. Du själv valde att köpa bilen billigare i befintligt skick utan garanti eller annat. Läs på kontraktet där det står att du har fått ca 10.000kr rabatt just pga. att bilen var i behov av service ganska snart mm. Servicen visste du om och vi var ganska klara med det. Att vi har varit otrevliga vet jag inte vad du har fått höra det i från då vi aldrig har varit i kontakt med varann varken på telefon, mail eller sms. Att smutskasta oss på det viset är inte rättvist. En taxi bil brukar rulla 8-10ggr mer än en vanlig privatägd bil, därför kommer servicarna i snabbare takt. Ingenting vi har avtalat med Er om varken service eller åtgärd annars hade vi ställt upp och gjort det utan några problem. egentligen har du fått service kostnaderna på belopp ca 8.000kr avräknad i rabatten som du fick av oss.

Du har köpt en fin bil med rätt pris till ditt bolag och önskar dig lycka till med blaget.
    Om det finns några missuppfattningar eller frågor så är du alltid välkommen att kontakta oss innan.

MVH/Peronalen på CAR 4 SALE
  • 2021-04-08
    Rekommenderas varmt! Trevlig och smidig personal. Blev väl omhändertagen vid mitt bilköp. Upptäckte några småfel en stund efter köpet, de tog tillbaka bilen omgående och åtgärdade problemen direkt utan knussel.
  • 2021-03-05
    Bra bemötande och enkla göra affär med
  • 2021-03-01
    Bra bemötande, fixade fram ett täcklock och fjärrkontroll som saknades vid leverans.
  • 2021-02-27
    Trevligt bemötande, snabbt och enkelt affär.
    Riktigt nöjd med bilen.
    Rekommenderar Car 4 Sale.
  • 2021-02-27
    Johannes va bra, resten värdelösa
  • 2021-02-27
    Köpte en Audi A4. Bra information från säljaren. Bilen motsvarade näst intill det skick jag fick besked om. Hade 3h att köra till bilfirman. Blev affär efter en saklig förhandling om priset. Bilfirma kändes seriös. Rekommenderas!
  • 2021-02-26
    Köpte en bil det var mycket trevligt bemötande kan tänka mig att köpa igen
  • 2021-02-25
    Dem är hjäpsama och duktiga och profnella
  • 2021-02-25
    Köpte en Volvo V40 av de vänliga och hjälpsamma killarna på Car4Sale.
    Jättenöjd med bemötandet, men, börjar undra om de glömt beställa dragkroken jag skall få monterad. 😉
  • 2021-02-25
    Jag köpte en begagnad gas/bensin Volvo V70 av Car 4 Sale. Jag har sedan tidigare gasbilar och kan inte tänka mig att köra på fossila bränslen pga klimatskäl. Eftersom det inte fanns några lämpliga bilar i närheten (Gotland) var det väldigt viktigt för mig att ha god kontakt med säljaren och kunna ställa detaljerade frågor innan jag reste ner till Göteborg för att titta på bilen. Jag hade turen att få kontakt med den urtrevlige Johannes hos Car4Sale som alltid var trevlig och kollade upp allt - och dessutom rolig - och gjorde hela köpet till en verkligt positiv upplevelse. Bilen var i exakt utlovat skick, verkligen jättefin, och de små fel jag upptäckte efteråt, som bara visade sig efter viss körning, har Car4Sale betalat Volvo-verkstaden här hemma för att fixa helt utan tjafs. Jag rekommenderar varmt Car4Sale, speciellt helroliga Johannes men också hans trevlige chef som gjorde att köpet och småfixet efteråt vara så otroligt enkelt. TACK och lycka till framöver! Och ni som orkat läsa ända hit: skippa fossildriften, kör på biogas! /Karin
    Tack för dina fina ord :) Många hälsningar från oss :) Car 4 Sale
    Volvoxc60 -13
    Dom var tillmötesgående trevliga.
    Rekommenderar STARKT denna firma. Största möjliga service och grym personal
  • 2020-12-01
    Köpte samt bytte in bil. Fick mycket god service och bemötande. Ett plus att bilarna är väl omhändertagna. Rekommenderas!!
  • 2020-11-11
    En Volvo v90 cross country, bra service, mkt populära.
    Jag är nöjd med service och min volvo, rekommenderar den firman.
  • 2020-11-11
    I bought a car. It was a good experience.
  • 2020-11-11
    Utmärkt säljare som fixade allt, bilen levereras hem till mig 40 mil bort och bilen motsvarande säljarens bild av bilden.
  • 2020-10-20
    Jag köpte en bil! Bra service och ett trevligt bemötande! Kunnig personal!
  • 2020-10-17
    Bra service. Har bytt in mina bilar där.
    Dem kan sin sak.
  • 2020-10-15
    Helt Ok inga problem, affären funkade gesvint som tysken sa.
  • 2020-09-23
    CAR 4 SALE has exceptional sales agent especially the one I spoke with by name Johannes, he has good English accent and takes time to answer all questions and also explain everything in details. My Toyota Yaris works very well and they also have a long garanti period which is good.
  • 2020-09-08
    Supertrevlig personal 😊 köpte en Hyundai av Car4Sale. De fixade en lackskada gratis, o fixade lånebil till mig. Awesome 🤩
  • 2020-09-08
    Trevlig personal som svarade snabbt och tog sig tid att svara på frågor. Jag köpte bilen utan att ha sett den, men jag fick massor av filmer/bilder och utökad garanti. Ägaren påpekade och filmade extra noggrant vad han ansåg vara små märken på bilen. De syntes knappt på film och inte på riktigt heller haha. De var verkligen över-noggranna. Sedan körde de den 3 timmar bort vid leverans för en väldigt liten slant. Jag var rätt orolig i början men det gick jättebra. Kan rekommendera även för er som köper på distans.
  • 2020-09-06
    Köpte en Scoda Oktavia. Vacker blå färg. Mycket nöjd. Proffsigt bemötande. Allt var super... Mvh Izaura Eneberg
  • 2020-09-06
    Köpt Kia från car4sale.
    Mycket nöjd med kommunikation samt snabb och smidig affär
  • 2020-09-05
    Köpt Volvo C70. Bilfirma har gett oss mycket bemötande. Bra efterservice. Kan tänka mig att köpa fler ggr om de har de rätta bilen. Rekommenderas
  • 2020-09-04
    Dackia dokker Bra bemötande inga förväntningar
  • 2020-09-04
    Jag är mycket nöjd med firman. Bästa service. Tack Car4sale för all hjälp. Många rosor 🌹