Car 4 Sale

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder är alltid inspekterade, lackskyddsbehandlade och besiktigade. Vi kan även köpa er bil, till ett bättre pris än vad din bilhandlare betalar. Välkommen till oss på Car 4 Sale!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 123 kunder tycker om Car 4 Sale

• Anton E
    Anton E skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande. Kom med tåget och blev upphämtad och kört till företaget. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Car 4 Sale
    Jag är mer än nöjd, Bennie levererade min bil hem till mej( 45mil enkel resa) trevligt bemötande , han kunde svara på alla mina frågor, seriös bilfirma:) Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Car 4 Sale
    Ett utmärkt bemötande och trevliga försäljare. Noga med att kunden blev nöjd och att guld bonusen (en xtra försäkring) efterföljdes. Läs mer
  • Nyssönen F
    Nyssönen F skrev om Car 4 Sale
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Car 4 Sale
    Köpte en bil. Väldigt bra bemötande. Uppriktiga, tålmodiga och serviceinriktade. Upplevde ett väldigt proffesionellt förhållningssätt mot kunderna. Läs mer
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Car 4 Sale
    Fantastisk bilhandlare som ger ett pålitligt intryck utan att vara hetsiga och pushiga. Köpte min Audi för ett bra pris och kunde inte vara med nöjd. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Svensson I
    Svensson I skrev om Car 4 Sale
    So far mycket positivt men det återstår att lev 2 saker och när dessa är levererade så vill jag svara.
    Vänligen
    Berndt Läs mer
  • Kristofer G
    Kristofer G skrev om Car 4 Sale
    Kanonbra bemötande, jag intresseanmälan på en annan bil som redan var reserverad, säljaren Bennie, mailade mig efter samma helg och föreslog en annan motsvarande bil de precis fått in. Vi diskuterade upplägg och allt, jag fick ett par timmars betänketid och åkte dagen efter och gjorde upp affären. De bytte in min gamla bil trots den inte ligger i spannet de jobbar med bara för att de ville jag skulle vara nöjd och allt skulle vara smidigt för mig som kund.
    Bilen i fråga är i kanon skick, går som en dröm och har full historik.
    Sammantaget med kundbemötande och med villkor och bil samt garanti är det från mig stort plus i kanten och jag är övertygad om vi kommer hålla ögonen öppna på vad de har inne när vi ska byta ut vår andra bil.
    Bra jobbat grabbar, ni äger!
    Kristofer Gutman Läs mer
  • Hans-erik A
    Hans-erik A skrev om Car 4 Sale
    Fungerat utmärkt, har sålt tre bilar och köpt
    En. Mycket böjd med bemötande. Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Car 4 Sale
    Smidigt snabbt och trevlig personal Läs mer
  • René K
    René K skrev om Car 4 Sale
    Toppen! Trevlig säljare, bra villkor. Trevligt bemötande. Nöjd med allt. Läs mer
  • Rovshan R
    Rovshan R skrev om Car 4 Sale
    Hej!
    Ganska bra service. Trevliga personaler. Läs mer
  • Filip W
    Filip W skrev om Car 4 Sale
    Var ska man börja..? Seriös bilhandlare som är supertrevliga.
    Jag tog tåget ner till Göteborg från Stockholm och blev uppmött och hämtad från stationen.
    Skulle kolla på en Volvo V50.
    De var ärliga från början med "skador" på bilen, dvs en spricka i framruta, och när jag väl var på plats och inspekterade bilen hittades inga ytterligare skador som inte nämnts på telefon.

Inga försök att höja priset mot vad vi kommit överens om i telefon, som jag varit med om hos andra bilhandlare.

Köpet kändes väldigt tryggt, inga frågetecken någonstans. Hade köpt en bil jag var supernöjd med helt enkelt!

På vägen hem från Göteborg började en varningslampa lysa. Ringer Car4Sale som ber mig åka in på närmsta Mekonomenverkstad när jag kommer hem. Segt som fa-an att lämna in bilen på verkstad direkt efter man köpt bilen, men hämtade ut den på verkstan idag. Mekonomen sa också att detta fel var inget man kunde se på utsidan och således inget som bilhandlaren visste om. Car4Sale stod även för kostnaden för verkstadsbesöket.

Känner mig sjukt trygg med denna bilhandlare och skulle varmt rekommendera den till ALLA som vill göra en bra bilaffär... annars skulle jag inte sitta klockan 21 en måndagkväll och skriva en lång recension.

Kommer definitivt att vända mig till Car4Sale vid nästa bilköp, trots att jag bor i Stockholm! :) Läs mer
    2018-03-06 Barry S svarar Filip W
    Tack för dina fina ord Filip. Det kan hända vad som helst en begagnad bil, men det är vår uppgift att se till våra kunder får felfria bilar och är nöjda med köpet. Hoppas att det har löst sig med din bil och önskar dig Lycka Till. Hälsningar /Barry "CAR 4 SALE"
  • Oskar V
    Oskar V skrev om Car 4 Sale
    Efter att jag hade läst alla positiva omdömen om Car 4 Sale så valde jag att ta kontakt med dom när jag hittade bilen som stämde in på det jag sökte. Eftersom jag har över 50 mil enkel resa dit så fick jag helt enkelt lita på säljaren och hans beskrivning av bilen. Allt verkade i sin ordning så jag köpte den osedd. Är glad att jag vågade chansa. Bilen var till och med finare än vad jag hade förväntat mig. Skulle inte tveka att köpa fler bilar av Car 4 Sale. Toppentrevliga och ärliga säljare. Läs mer
    2018-03-06 Barry S svarar Oskar V
    Hej Oskar, det är alltid gott att höra positivt feedback av våra kunder. Glada, positiva och fina människor som du förtjänar fina bilar. :) Hälsningar /CAR 4 SALE
  • Simon A
    Simon A skrev om Car 4 Sale
    Tjenare! Jag sätter mer än gärna 5 stjärnor för jag är extremt nöjd med bilen!
    Sen även för en fantastiskt mottagare och vänlighet! Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Car 4 Sale
    Hej på er köpte en opel corsa i september 2017 haft lite otur med den,
    men försäkringen tog det mesta,då en topplockspackning gick sönder.
    Annars är jag helt nöjd med den.Ära bilar är rena och fina ger ett gått
    intyg,har inte behövt städa den ännu inne i bilen.... Läs mer
  • Lars Stefan R
    Lars Stefan R skrev om Car 4 Sale
    Väldigt bra mottagande. Hjälpsamma och trevliga. Läs mer
  • Lise-lotte K
    Lise-lotte K skrev om Car 4 Sale
    Trevligt bemötande och inget onödigt säljsnack. Läs mer
  • Shahroz D
    Shahroz D skrev om Car 4 Sale
    Grymma killar dom vet hur man tar hand om kunder. Service minded , hjälpsamma två tummar upp för dessa grabbar. Läs mer
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Car 4 Sale
    Väldigt trevliga!
    Allt kändes tryggt. Läs mer
  • Westerberg L
    Westerberg L skrev om Car 4 Sale
    Har bara gott att säga om Car 4 Sale. Gott bemötande och proffisionalitet från första titten på bilen till genomfört köp. Extra plus för att de inom köpet fixade glasen på strålkastarna snabbt och lätt. Ger Car 4 Sale vårt allra bästa bästa betyg. Läs mer
  • Rickard J
    Rickard J skrev om Car 4 Sale
    Trevliga, gott bemötande. Upplever dock att de inte hade koll på vad de sålde eller inte brydde sig eftersom 2 av vinterdäcken som följde med inte ens var lagliga utan kraftigt nedslitna. Kunde pruta men de borde ju ha informerat om detta från början, även om jag köpte en billig bil (<30k). Kolla noga igenom alla detaljer innan köp - är inte övertygad om att de har gjort det. Läs mer
    2017-12-06 Barry S svarar Rickard J
    Hej Rickard, Vi börjar med att tacka dig för din feedback. Nu vet vi inte vilken bil du syftar på men vi brukar alltid inspektera bilarna innan vi lägger ut de för försäljning. Detta är inte bara vårt krav, utan även från garantibolagen som vi samarbetar med där de har krav på att bilarna inspekteras och varudeklareras innan försäljning. Dock gäller inte bilar under 30.000kr klassen vilket ärn så i ditt fall. Bra att veta är att vinterdäck räknas alltid som tillbehör ändå, sålänge de inte sitter på bilen. Vi brukar förhandlar alltid med köparen om slitna däck eller anmärkningar, där vi ofta antingen reducerar det på priset eller lagar bilen efter kundens önskemål och det har vi säkert gjort för dig med. Men vi ska alltid bli bättre och även försöka vara mer tydliga med våra kunder så liknande missuppfattningar inte dyker upp i fortsättningen. Med vänlig hälsning / Barry S. " CAR 4 SALE "
  • Mubera A
    Mubera A skrev om Car 4 Sale
    Utomordentliga,lyhörda,trevliga med mänsklig bemötande. Läs mer
  • Bernt P
    Bernt P skrev om Car 4 Sale
    Trevliga killar.bra bemötande,fin lokal.återkommer gärna👍👍👍. Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Car 4 Sale
    Trevligt bemötande. Kändes trevligt att vara där. Fick den hjälp jag ville ha. Läs mer
  • Grankvist H
    Grankvist H skrev om Car 4 Sale
    Vänligt bemötande av personalen . Läs mer
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Car 4 Sale
    Mycket trevliga killar, snyggt genomförd försäljning. Har inget att klaga på, väldigt proffsiga. Läs mer
  • Thony L
    Thony L skrev om Car 4 Sale
    Kanon på alla sätt, hemsidan ser lite ” vågar jag beställa från dom?” Men fruktansvärt nöjd Läs mer
  • Natalie S
    Natalie S skrev om Car 4 Sale
    En väldigt ekonomisk bil blev en väldigt dyr bil Läs mer
  • Jan W
    Jan W skrev om Car 4 Sale
    Trevlig personal.Service inriktade. Bara positivt Läs mer
  • Mirpanch-ghafghazi S
    Mirpanch-ghafghazi S skrev om Car 4 Sale
    Väldigt seriösa och trevliga, alltid hjälpsamma 🖒 Läs mer
  • Birgitta Elisabeth B
    Birgitta Elisabeth B skrev om Car 4 Sale
    Jag tycker att jag gick bra service när jag köpte min bil Läs mer
  • Michael M
    Michael M skrev om Car 4 Sale
    The were great to deal with form the first phone call till I bought the car , I am very happy with them Läs mer
  • Maria El-masri E
    Maria El-masri E skrev om Car 4 Sale
    Bästa bilhandlaren jag har köpt bil ifrån! Jag är nöjd med min bil! Läs mer
  • Mohamadreza Ebrahimbabaei E
    Mohamadreza Ebrahimbabaei E skrev om Car 4 Sale
    Im very proud to buying car from this cardealer. I got a very good warranti and until now i am happy with my car. People can trust the company. They are very proffesional and helpful. Läs mer
  • Ali Akbar S
    Ali Akbar S skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande, bilen var genomgången innan leverans, ärliga säljare som beskrev det minsta lilla anmärkningen på bilen. Jag rekommenderar firman verkligen. Topp betyg. Läs mer
  • Dijana B
    Dijana B skrev om Car 4 Sale
    Mycket trevliga ägare som såg till att jag blev hämtad från flygplatsen o dessutom stannade efter arbetstiden för att visa bilen. Uppskattar deras flexibilitet och pålitlighet. Jag är mkt nöjd med bilköp. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra bemötande. Köpte en V70, insynskyddet till lastutrymmet saknades, men det fixade dom fram ett utan problem.
    Helt nöjd och kan rekommendera andra. Läs mer
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Car 4 Sale
    Underbart trevliga killar!! Proffsiga, ärliga och gjorde bilaffären till en enkel och rolig affär! Läs mer
  • Younas T
    Younas T skrev om Car 4 Sale
    Köpte en bil av en riktigt trevlig försäljare som förklarade utförligt vad jag behövde veta och jag är nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Harry K
    Harry K skrev om Car 4 Sale
    Hej bra diskussion upplevelse av justa affärer
    Ev fel åtgärdas i efterhand och betalas av dem
    toppenhandlare
    Säljare Barry Läs mer
  • Erik M
    Erik M skrev om Car 4 Sale
    Trevligt och väl genomfört bilköp! Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Kia sorento och det var trevliga försäljare samt rena fina lokaler med ordning och reda, välrekondade bilar.Tyvärr så fick jag motorkrångel efter bara 30 mil som senare vid felsökning visade sig vara felaktighet med sensor elektroniken för kamaxelläget.
    Vi var övertygade om att den tilläggsgaranti som bilfirman tecknat skulle täcka kostnaderna för reparation men dom vägrade att ersätta!! Kontakta då Car 4 sale och dom tog utan tvekan på sig större delen av kostnaderna för reparationen. SNYGGT JOBBAT! Läs mer
  • Shaheen I
    Shaheen I skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra bemötande och blev en bra bil affär. Helt nöjd och kan rekommendera andra. Läs mer
  • Karl H
    Karl H skrev om Car 4 Sale
    Jättebra bemötande när jag köpte en bil, proffsigt arbete av säljaren! Läs mer
  • Joseph G
    Joseph G skrev om Car 4 Sale
    Mycket trevligt bemötande och snabb service! Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Car 4 Sale
    Vi är jättenöjda med bemötandet vi fick hos Car 4 Sale. Kan verkligen rekommendera andra att köpa bil där! Läs mer
  • Sami C
    Sami C skrev om Car 4 Sale
    Hej kan meila eller smsa min faktura till mig tack
    Mhv sami celik
    Yakisaniyap@gmail Läs mer
  • Jozef M
    Jozef M skrev om Car 4 Sale
    Jag blev trevligt bemöt av försäljaren. Han kunde svara på mina frågor. Läs mer
  • Dolaku S
    Dolaku S skrev om Car 4 Sale