Car 4 Sale

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder är alltid inspekterade, lackskyddsbehandlade och besiktigade. Vi kan även köpa er bil, till ett bättre pris än vad din bilhandlare betalar. Välkommen till oss på Car 4 Sale!
Lör: 12:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 207 kunder tycker om Car 4 Sale

• 2020-05-28

Dan H skrev om Car 4 Sale
    Dessa grabbar vet vad service och kundomhändertagande handlar om. 👍👍 Läs mer
  • 2020-05-27

Harry K skrev om Car 4 Sale
    Har köpt en mini en pärla bemötande var mycket bra trevlig personal högsta betyg leopold kajtner !! Läs mer
  • 2020-05-09

MARTIN J skrev om Car 4 Sale
    Köpte en V90 från 2019, bra och seriösa killar, köp din bil här. 5/5 Läs mer
  • 2020-02-27

Rolf G skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en begagnad bil, som både frugan och jag är mycket nöjda med.
    Bemötandet i butiken var lättsamt och trevligt och säljaren informerade sakligt och korrekt om bilens status, så när det är dags för nästa bil återkommer jag nog.
    Bästa hälsningar
    Rolf Ekström Läs mer
  • 2020-02-25

Anna W skrev om Car 4 Sale
    Inga konstigheter. Åkte dit för att köpa en bil i gjorde så. Trevlig o tålmodig försäljare, då jag hade lite beslutsångest! Läs mer
  • 2020-02-24

Jammal A skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en Volvo 2010 så dem men i sist kollade jag den är 2009, efter jag köpte den körde lång resa och började massa problem i bilen Läs mer
    2020-05-11 Barry S svarar Jammal A
    Hej Jammal.. Gällande årsmodell: tyvärr är Årsmodell och tillverkningsår 2 olika saker i Sverige. Uppgifterna gällande årsmodell uppdateras via transportstyrelsen eller bytbil.com i våra annonser. Det står även tillverkningsår och datum i trafik för första gången. Det är ingenting som vi hittar på eller mörkar.
    Nu vet jag inte vilken bil du syftar på. skriv gärna till oss reg.nr. då kan jag kolla upp avtalet och dess garanti. Alla våra bilar som vi säljer har minst 6 månader extragaranti. Det är bäst att du kontaktar oss så fort någonting dyker upp på bilen så kommer vi att hjälpa dig med problemet.
    MVH/Barry
  • 2020-01-27

Maria K skrev om Car 4 Sale
    Köpte en bil
    Bra bemötande
    Kunde gått igenom lån villkoren bättre. Läs mer
    Barry S, Barry S gillar detta
  • 2020-01-27

Jonas B skrev om Car 4 Sale
    Inköp av Volvo V70II 2014 D2 som jag är väldigt nöjd med, inga som helst problem eller strul vid köp, samt att bilder och all fakta inför köpet om bilen stämde bra överens med den i verkligheten

Rekommenderas som en seriös och prisvärd bilhandlare med bra attityd och serviceminded som få Läs mer
    Barry S, Barry S gillar detta
  • 2020-01-24

Andra T skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en bil,så blev jag nöjd med bilen.Angående personalen,de var jätte snälla och proffsiga😊 Läs mer
  • 2020-01-24

Monalisa S skrev om Car 4 Sale
    Trevlig säljare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Felicia S

2020-01-23

Felicia S skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en Volvo. Säljaren va mycket hjälpsam och trevlig. Läs mer

Ulrika C skrev om Car 4 Sale
    Vi upptäckte ett fel på bilen vi köpt från Car 4 Sale och de ställer upp och hjälper till att lösa problemet. Har köpt bil från de tidigare och kommer att göra det igen när jag vill byta bil. Kan rekommendera Car 4 Sale. Läs mer

Nathali S skrev om Car 4 Sale
    Mycket fin service! Och bemötandet var i toppklass! Läs mer

Mariusz Z skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en VOLVO XC70. Jag är väldigt nöjd med kundservice också trevlig personal.
    Naturligtvis jag kan rekommendera Car 4 Sale som bilhandlare. Läs mer

Katarina A skrev om Car 4 Sale
    Bytte in min bil och köpte en annan av dem. Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Bra försäkringar i köpet fick man. Enkelt och snabbt inbyte/köp. Läs mer
  • 2020-01-20

Andreas H skrev om Car 4 Sale
    Jag känner mig riktigt nöjd med helheten och bilen är kanon. Läs mer
  • 2020-01-20

Aboubakr E skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en Lexus ct200 och är väldigt nöjd. Jag absolut rekomenderar Läs mer
  • 2019-12-07

Alireza B skrev om Car 4 Sale
    Bästa bilförsäljare i hela Västra Götaland och speciellt i Göteborg. Den enda bilförsäljaren med ett omtanke för kunder som alltid vill hjälp och säljer fantastiska bilar med stort värde. Jag köpte en Volvo V50 själv och är nöjd med bilen också. Starkt rekommenderas. Alltid bra service och prisar med professionell personal.

Barry är manen som ni ska prata med, han hjälper att hitta rätt bil och viktigaste håller han alltid sina löften. Läs mer
  • 2019-12-04

Roya F skrev om Car 4 Sale
    Jag är fantastiskt nöjd med mitt bilköp. Allt gick otroligt smidigt. Fick exakt den bil jag sökte. Mycket tack vare Barry. Jäkligt trevlig och kunnig säljare. Läs mer
  • 2019-11-23

Izadi M skrev om Car 4 Sale
    Bra bilfirma. Jag är nöjd med min bil. :) Läs mer

Zvonko Z skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Audi A3. Kunnig personal med vänlig bemötande. Hade inga förväntningar fick professionella bemötande och tillmötesgående personal Läs mer

Ahmad Z skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra bilförsäljare. Hjälpsamma och trevliga. Läs mer

Cheng Y skrev om Car 4 Sale
    mycket bra service , bra pris. Varje aspekt av bilen har en mycket god kvalitet. Läs mer
  • 2019-11-21

Elsie Helene O skrev om Car 4 Sale
    Köpte bil,blev bra bemött,hade det inte varit för allt strul med utlovade däck som löste sig till slut skulle de fått ännu högre betyg.mvh. christer Läs mer
  • 2019-11-21

Siamak T skrev om Car 4 Sale
    Det är mycket trevligt personal. Läs mer

Lena K skrev om Car 4 Sale
    Mycket nöjd med bilen jag köpt från firman. Snabb affär och trevlig och pålitlig försäljare.. Rekommenderas varmt! Läs mer

Mustafa I skrev om Car 4 Sale
    Köpt en bil mycket nöjd bra bemötande bra finansierings förslag Läs mer

Björn F skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en bil hos car4sale och jag blev trevligt bemött. Läs mer
  • 2019-11-17

Edin J skrev om Car 4 Sale
    Blev bra bemött när jag köpte en golf i augusti! Men efter bilen har varit inne längre på verkstaden än vad ja har haft den o kört med den! Borde ha annat att det var något allvarligt fel på den när jag körde iväg med den från hallen och motorlampan började lysa men de släckte den och sa att den står inne mycket och batteriet hinner inte ladda! Läs mer
    2019-11-21 Barry S svarar Edin J
    Hej Edin, Ledsen att du har haft otur med din bil. Vi känner inte till ärendet nämligen där du inte heller har varit i kontakt med oss kring skadan.
    Vi tecknar och bjuder på minst 6 månader extragaranti på alla våra bilar som kostar över 30.000kr.
    Jag ber dig att kontakta oss då skall vi hjälpa dig på bästa sätt oavsett var du befinner dig i landet.
    Att skriva en negativ recension om oss, utan att vi har fått chansen att få åtgärda din bil är lite orättvisst.

Vad som helst kan hända en begagnad bil, bilar används, slits och nån gång kan de gå sönder, men när problemet är framme, det första man bör göra är att kontakta firman man har köpt den i från och där efter dra egna slutsatser. Så vi väntar på ditt samtal
    MVH/Barry S
  • 2019-09-30

Patrik F skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande. Kom å hämtade oss på järnvägsstationen.
    Köpte en Opel Tigran som kamremmen skulle bytas på. Inga problem. De fixade en komplett sats med vattenpump och skickade till mig. Läs mer
  • 2019-09-19

Josephine F skrev om Car 4 Sale
    Mycket nöjd med en trygg och smärtfri affär! Köpte en begagnad Cadillac här genom en annons på Blocket. Fick mycket proffsig hjälp, de fixade de fel som fanns på bilen och gjorde en besiktning så att jag fick bilen nybesiktigad. De lagade drivaxel, elmotorer för autolåsen och ett mindre elfel på displayen, snabbt och utan att bråka. Under tiden fick jag en lånebild, där de bjöd på bensinen. De löste också så att bilen blev försäkrad direkt från affären, gratis 2 veckor (sen får man bestämma själv om man vill fortsätta med det försäkringsbolaget). Fick också en vägassistans-försäkring betald för ett års tid.
    Känner mig trygg med att rekommendera denna bilhandlare till vänner och bekanta. Dessutom var de trevliga och väldigt transparenta med vad som behöver kollas på bilen. Om jag ska köpa begagnad bil igen kommer jag göra det hos Car4Sale på Hisingen :) Läs mer
    2019-09-19 Barry S svarar Josephine F
    Tack för dina fina ord Josephine. Du är ALLTID välkommen tillbaka till oss. Lycka till med karriären. MVH/Barry S
    2019-09-19 Josephine F svarar Barry S
    Tack själva, vet ej varför mitt användarnamn först blev Josephine S och inte Josephine Freje som är det efternamn jag använder i mitt yrke, men jaja. Reco ändrade nu till ett F. Tack för bra affär :)
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-08-24

Pontus J skrev om Car 4 Sale
    Rekommenderas varmt! En seriös bilhandlare som ser till att bilarna som säljs är i gott skick. Hjälpsamma och vänliga. Läs mer
  • 2019-08-15

Anders L skrev om Car 4 Sale
    Köpte en V50. Mycket bra bemötande och mycket hjälpsamma även efter genomfört köp. Rekommenderas. Läs mer
  • Lena K

2019-07-27

Lena K skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Nissan Micra för snart en månad sedan. Är otroligt nöjd med bilen och jag hade en mycket positiv upplevelse av företaget. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2019-07-05

Hanna S skrev om Car 4 Sale
    Hej jag köpte en Volksvagen, svart Polo alltså, är så nöjf med min nya bil även är så tacksam för en jäte trevlig bemötande av personalen på Car4sale🙏 Läs mer
  • Hans H

2019-07-03

Hans H skrev om Car 4 Sale
    Jag fick bra service och är nöjd med mitt bilköp. Jag kan rekommendera car 4 Sale till andra bilköpare.
    Åk till car 4 sale och bli servad:)

Thomas Läs mer
  • 2019-05-09

Anita M skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Renault clio 2011 med hur många dolda fel som helst. Istället för att ha en bekväm första tid med bilen, så blir det istället verkstadsbesök, vilket man absolut inte har tid med!!! Uruselt!!! Läs mer
    2019-05-09 Barry S svarar Anita M
    Hej Anita, beklagar att du har haft otur med din bil.
    Du köpte en Clio årsmodell 2011 förra månaden för 37.000kr om jag minns rätt.
    Dolda fel har du nämnt ?? Bilen var nybesiktigad och nyservad precis innan leverans. t.o.m stora service gjordes inkl. kamrem och vattenpump och det var du medvetet om.
    Alla våra bilar säljes med extragaranti. och vi tecknade 6 månader garanti även på din bil.
    Underlag och papper kring garantin finns i dina dokument som du har fått av oss. Du har även assistans, nyckelförsäkring, bärgningshjälp mm.
    Om du hade kontaktat oss så hade vi kunnat hjälpa dig på bästa sätt. Du kan fortfarande ringa oss och berätta om vad som har hänt? Vi gör vårt bästa för att du som kund blir nöjd. MVH/Barry CAR 4 SALE
  • 2019-05-08

Henrik R skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en opel insignia på cars4sale Stigscenter och är supernöjd både med bilen och med den utomordentligt fina kundtjänst som Barry har gett mig. Jag har köpt bilar från tre olika bilfirmor och cars4sale stigscenter är den ända som jag känner mig trygg att rekommendera till mina vänner och bekanta. Mvh en mycket nöjd kund som kommer tillbaka när nästa bil ska köpas! Läs mer
  • Sohrevardi A

2019-05-08

Sohrevardi A skrev om Car 4 Sale
    Har köpt kia sportage
    Trevlig säljare Läs mer
  • 2019-05-08

Izabella K skrev om Car 4 Sale
    Väldigt bra bemötande, trevliga, bra service och nogranna Läs mer

Lars-gunnar N skrev om Car 4 Sale
    Två goa killar Berry å hans bror hjälpsamma å Inget krångel åk dit å prata med dom alltid trevligt bemötande Läs mer

Jan S skrev om Car 4 Sale
    Köpte en V70, den känns mycket bra. Läs mer

Mohammad O skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte en bil som jag tycker mycket om... Car4sale hjälpte mig mycket genom en bra erbjudanden. Läs mer

Sven Å skrev om Car 4 Sale
    Mercedes A-140 2003.
    Vänligt o engagerat.
    Ja.
    Billig bil - man får vad man betalar för - bra bemötande. 👍 Läs mer

Tahir A skrev om Car 4 Sale
    jag fick jättemycket bil för bra pris. Läs mer

Lars T skrev om Car 4 Sale
    Mycket enkla att ha att göra med. Raka besked och står för vad dom sagt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Victor A

2019-03-27

Victor A skrev om Car 4 Sale
    Allting vara smidig och fint och jag fick den hjälp som jag behöver Läs mer
  • Åsa W

2019-03-27

Åsa W skrev om Car 4 Sale
    God service, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-06

Camilla B skrev om Car 4 Sale
    Vi köpte en Audi A4 Tdi Avant förra helgen och dom erbjöd att ta emot vår passat i inbyte vilket vi gjorde och dom ordnade all finans professionellt och snabbt. Super trevliga och hjälpsamma killar och vi kommer rekomendera Car4Sale till alla. Dom får
    5 stjärnor utan tvekan!!! Tusen Tack Berry med kolegor för vår fina Audi. Läs mer
  • 2019-02-05

Benny S skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande trevliga försäljare att prata med ett plus för detta företag Läs mer

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa