Car 4 Sale

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder är alltid inspekterade, lackskyddsbehandlade och besiktigade. Vi kan även köpa er bil, till ett bättre pris än vad din bilhandlare betalar. Välkommen till oss på Car 4 Sale!
Lör: 12:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 70 kunder tycker om Car 4 Sale

• Bo H
    Bo H skrev om Car 4 Sale
    Allt fungerade utan problem. Enligt min uppfattning en
    ovanligt noggrann och seriös bilhandlare.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Car 4 Sale
    Trevligt, öppet och ärligt bemötande. Blev mycket nöjd med köpet.
  • Enikö B
    Enikö B skrev om Car 4 Sale
    Jag är jätte nöjd med Car 4 Sale. Jag kan rekommendera dem till alla som vill köpa bil. Vi har fått ett positivt och professionell bemötande som resulterade bilköpet som vi är jätte nöjda med. Tack
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Car 4 Sale
    Bra säljare och väldigt hjälpsamma.
  • Ali M
    Ali M skrev om Car 4 Sale
    Bra deal och service A+++++++++
  • Bo E
    Bo E skrev om Car 4 Sale
    Vi köpte en Toyota Avensis årsmodell -12 av Car 4 Sale. Vill säga att vi är supernöjda med bilen och ett mycket trevligt och proffsigt bemötande fick vi av personalen. Vi kan varmt rekommendera bilköp hos den bilfirman!!
    Bosse o Susanne
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Car 4 Sale
    Trevlig och tillmötesgående personal, kan definitivt tänka mej att köpa bil hos dem igen.
  • Jerzy A
    Jerzy A skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra .Trevlig personal och mycket bra service.
  • Gunther K
    Gunther K skrev om Car 4 Sale
    Super!!!
    Jätte bra service. Bra biler. Priser helt ok.
  • Diana S
    Diana S skrev om Car 4 Sale
    Hej.
    Idag köpte jag en Volvo s40 jätte fin fullutrusrad. Och fick den servad med i priset. Mycket trevlig personal och väl bemött. Inga konstigheter. Rekommenderar er att slänga ett öga om ni ska köpa bil så åk till dom!!! MVH Diana
  • Petter N
    Petter N skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra bemötande. Trevliga och hjälpsamma.
  • Lars B
    Lars B skrev om Car 4 Sale
    Rekommenderas verkligen ! Marknadsmässig prisbild men mycket på köpet i form av: grymt kundfokus, outstanding service, grundligt recondad och fräsch bil, garantier och inte minst känslan av pålitlighet och väldigt trevliga säljare.
  • Nikola Z
    Nikola Z skrev om Car 4 Sale
    Det var en bra och trygg köp, trevligt personal
  • Martin L
    Martin L skrev om Car 4 Sale
    Mycket trevlig och kunnig personal som tar hand om sina kunder till 100%.
  • Erik A
    Erik A skrev om Car 4 Sale
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Car 4 Sale
    Vi köpte en väldigt fin bil i bra skick.
  • Särevik Taxi
    Särevik Taxi skrev om Car 4 Sale
    Trevlig personal! Bilen funkade bra utan komplikationer och vi kommer att söka oss tillbaka när det blir dags att köpa ny taxibil.
  • Annika B
    Annika B skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande men vi fick inte provköra bilen.
    De visste att vi skulle komma så det hade kunnat förberedas. Men bilen stod så långt in den kunde komma med bilar framför så det var kanske besvärligt. Den var så fint upputsad så den skulle helst inte bli smutsig. Bilen hade back sensorer o de var inte med i beskrivningen av bilen för de fungerade inte så det var ett +. Vi bestämde oss för bilen o la en handpenning o kom ett senare tillfälle o gjorde klart affären. Men det högg i bromsarna då man bromsade. Hade vi fått provåka från början hade vi bett dem åtgärda detta så bilen var klar då vi hämtade den. Vi åkte dit senare tillfälle men då de inte hade bil att låna ut under tiden fick vi fundera på det. Men då det är minst 10 mil enkel väg dit valde vi att få det fixat på hemmaplan. Hade vi fått kört bilen från början hade de fått fixat med bromsarna o vi hade haft vår tidigare bil som skulle bytas in. Detta är ett stort minus för oss. Man ska ALLTID bli erbjuden en åktur. Sen fixade vi back sensorerna så nu fungerar det oxå. Vi är glada över bilen annars. Mvh Annika
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Car 4 Sale
    Mycket nöjd , allt för att kunden skall bli nöjd, trevligt o profisionellt bemötade. Kan med 100% rekomendera denna bilförsäljare .
  • Magne S
    Magne S skrev om Car 4 Sale
    Bra och trevlig personal. Höll bilen för mig även efter jag blev 1v sen till att göra inbytet. Dom kör raka puckar och är duktiga :)
    Barry S gillar detta
  • Astrid J
    Astrid J skrev om Car 4 Sale
    Positivt bemötande av personalen
  • Sven A
    Sven A skrev om Car 4 Sale
    Trevliga killar med mycket bra bemötande och man får den information man behöver. Får mitt bilköp att kännas tryggt.
  • Catrin F
    Catrin F skrev om Car 4 Sale
    Vänligt bemött av proffsig säljare som var väl förberedd. Ett extra plus till att vi blev hämtade på järnvägsstationen då vi kom med tåg.
  • Michael B
    Michael B skrev om Car 4 Sale
    Jag upplevde ett mycket bra bemötande, trots att det var lite personal när jag var där
  • Per R
    Per R skrev om Car 4 Sale
    Bra liten bilhandlare som håller vad dom lovar. Höll bilen trots att dom fick ett bättre erbjudande innan köpet. Enda negativa var att säljaren kom sent när vi skulle hämta ut bilen.
  • Madelene M
    Madelene M skrev om Car 4 Sale
    Köpte en röd 9-5 a hos car 4 sale. Begagnad bil i fint skick! Är mycket nöjd med bemötandet och servicen! Trevlig och hjälpsamma hela vägen!
    Fick hjälp omgående med att ordna ett par småfel som upptäcktes i efterhand. Inga konstigheter alls. Mycket nöjd! Kan varmt rekommenderar car 4 Sale!
  • Anders U
    Anders U skrev om Car 4 Sale
    Jag blev väl omhändertagen och kände förtroende för personalen.
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Car 4 Sale
    Jättebra service och vi är väldigt nöjda med våran fina volvo 😊
  • Lanja A
    Lanja A skrev om Car 4 Sale
    Jätte bra kund bemötande! Vi hittade precis den bilen vi va ute efter och jag älskar våran bil.
  • Ronny N
    Ronny N skrev om Car 4 Sale
    Lite påstridig om att ta trygg hansa försäkring de första 14 dagarna... annars är det ok.... jag ville ringa och ändra på mitt bolag.
  • Jan M
    Jan M skrev om Car 4 Sale
    Helt okej som jag ser nu mvh Janne
  • Simon O
    Simon O skrev om Car 4 Sale
    Mycket professionellt, vänligt och ärligt bemötande. Vi är otroligt glada och nöjda med vårt bilköp!
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Car 4 Sale
    Snabbt bekvämt och enkelt det känns tryggt!
  • Stig J
    Stig J skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande och kundkontakt, tyvärr sämre kunnande om bilen i fråga än mig själv. Annars verkade det bra.
  • Cathrine A
    Cathrine A skrev om Car 4 Sale
    Kanonbemötande, trevligt och ren lokal, välskötta bilar.
  • Carina J
    Carina J skrev om Car 4 Sale
    Det va väldigt bra dom va tillmötesgående jag är nöjd
  • Lenngård M
    Lenngård M skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande och ärlig personal
  • Kemppinen A
    Kemppinen A skrev om Car 4 Sale
    Blev vänligt bemött och nöjd när jag åkte därifrån ☺
  • Björn T
    Björn T skrev om Car 4 Sale
    Det var bra service o trevlig personal inga problem
  • Svensson M
    Svensson M skrev om Car 4 Sale
    Bra service och mycket vänliga och trevliga.
  • Ando A
    Ando A skrev om Car 4 Sale
    Car4sale försäljaren var serviceminded o trevlig. Dem besiktigade bilen dagen innan jag köpte den så nu behöver den inte besiktigas på ca 1,5 år. Spindel leden på framvagnen bytes, då det var anmärkning på den. Dock hade den inte kalibrerats, detta drog den försäljaren av på priset. Det satt sommar däck på bilen jag köpte, försäljaren betalade dock däckbytet till vinterdäck. Byte in min gamla bil o fick hyfsat bra för den. Fick inte med mig sommar däcken till min gamla bil, men det var inga problem med försäljaren att jag lämnade däcken kommande måndag. Märket att tanklocket inte gick att låsa på min nyköpta bil, fick dock ett nytt tanklock med nycklar gratis. På det hela tat är jag mycket nöjd med car4sale på Ringön.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Car 4 Sale
    Har bara bra betyg att dela ut. Kanonfin service och riktigt trevligt mottagande. Ett hjullager var dåligt och blev bytt direkt och med lånebil utan något snack. Riktigt snyggt :-)
  • Hadi O
    Hadi O skrev om Car 4 Sale
    Det var bra och jag upplevde smidigt och bra affär
    Tack till berry
  • Lars G
    Lars G skrev om Car 4 Sale
    Mycket god service! Och lätt att genomföra affären. Kändes tryggt att handla.
  • Kristina H
    Kristina H skrev om Car 4 Sale
    Vi kan varmt rekommendera företaget och i all synnerhet Barry! Vi har blivit mycket väl bemötta och fått god och snabb service!
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Car 4 Sale
    Verkligen bra service och väldigt fokuserad /välbemötande personal. Samt att vi glömde att få med oss service boken. Och när vi ringde om den så svarade dem att de redan skickat den med posten så vi slapp åka ner till Göteborg från Trollhättan.
  • Liridon A
    Liridon A skrev om Car 4 Sale
    Personalen var trevligt... och jag är nöjd me bilen...
  • Jimmy Z
    Jimmy Z skrev om Car 4 Sale
    Trevlig personal. Har inget att klaga på. Förrutom möjligtvis att bromsklotsarna bak var helt tokslut. När vi hade kört hem efter ca 25 mil började det att skrapa i bromsarna bak. Trots att bilen skulle vara genomgången. Annars ok...
    2016-04-03 Barry S svarar Jimmy Z
    Hej Jimmy, tråkigt att höra. Vi lämnar in alla våra bilar till ett antal olika verkstäder som inspekterar de innan försäljning. Detta är ingenting vi har vetat om. Du kan göra så att du kontaktar närmaste Mekonomen verkstad där du bor och ber verkstan kontakta mig på tel.nr: 0707299222, så skall de byta ut dina bromsar och fakturera oss. Ledsen att detta har hänt. Det är fortfarande begagnade bilar vi säljer och det är väldigt svårt att se över alla komponenter. Vi gör allt för att bli bättre och ha så många nöjda kunder som möjligt. MVH/Barry (God Jul och Gott Nytt År önskar CAR 4 SALE)
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Car 4 Sale
    Mycket bra service!
    Rekommenderar varmt!
  • Benny I
    Benny I skrev om Car 4 Sale
    Mycket väl bemött, klara besked vad gäller bilen
    ordnart all papperarbeten med registrering och
    försäkring provsigt. Väldigt nöjd med hela prosessen av köpet. Trevlig personal. Rekommenderas varmt.

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa