Car 4 Sale

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder är alltid inspekterade, lackskyddsbehandlade och besiktigade. Vi kan även köpa er bil, till ett bättre pris än vad din bilhandlare betalar. Välkommen till oss på Car 4 Sale!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 142 kunder tycker om Car 4 Sale

• Chenyang W
    Chenyang W skrev om Car 4 Sale
    Very nice staff and very good service! Carfax is provided for free in the shop.
    Good offer for the warranty and for the insurance.
    Highly recommended! Läs mer
  • Annica L skrev om Car 4 Sale
    Det kunde inte bli bättre när första bilen till dottern skulle köpas. Fantastiskt trevligt bemötande och en bra bil. Vi återkommer när tiden är inne för byte av bil.
    Annica Larsson Läs mer
  • Henry Allan F skrev om Car 4 Sale
    Snabb affär och trevliga killar som kunde sina saker. Läs mer
  • Björn L skrev om Car 4 Sale
    Jag köpte nyligen en 7 år gammal BMW X5 Mstyle. Garantier som företaget lämnar är bra. Barry och hans medarbetare gör eth mycket bra intryck. Aircondition fingerade ej korrekt men jag fick genast kostnadsfri snabb reparation enligt garanti. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Lars F skrev om Car 4 Sale
    Mycket väl mött av personalen, bra service.
    Rekommenderas Läs mer
  • Peter G skrev om Car 4 Sale
    Man kan alltid lita på Barry.upplevelsen är grymt bra Läs mer
  • Emelie A skrev om Car 4 Sale
    Trevlig och hjälpsam personal.
    Supernöjd med min Volvo xc60 Läs mer
  • Mahin T skrev om Car 4 Sale
    vi är jätte nöjda med vår bilköp. Seriösa bilförsäljare som är ärliga och serviceinriktade. Vi kommer i all framtid att köpa bil hos dem. Rekommenderas .. Läs mer
  • Carl M skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Volvo V50 på Car4Sale.
    Trevligt bemötande och bra att diskutera med.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Manuel N skrev om Car 4 Sale
    Köpte en bil
    Bra bemötande och trevliga telefon samtal
    Informationen om bilen var bra
    Bra leverans o upphämtning Läs mer
  • Per J skrev om Car 4 Sale
    Köpte en Mercedes är så nöjd med bil och bemötande .. kanon trevliga!! Magnus Läs mer
  • Nareg G skrev om Car 4 Sale
    Jag är jätte nöjd av Car 4 sale ...
    Jag tackar säljaren samt personaler ... Läs mer
  • Eva J skrev om Car 4 Sale
    Bilen var inte okej när jag gick den.
    Men Bill hjälpte till med allt så det är ok. Läs mer
  • Robbin A skrev om Car 4 Sale
    Kanon bra upplevelse och trevligt bemötande. Bilen Volvo s40 funkar fint och jag är jätte nöjd Läs mer
  • Leif E skrev om Car 4 Sale
    Super bra service! Kom och öppnade för att leverera bilen på söndagen trots att de egentligen hade stängt. Läs mer
  • Kristofer G
    Kristofer G skrev om Car 4 Sale
    Rekommenderar alla ett besök hos car4sale.
    Sökte efter ett bra alternativ till vår andra bil och då jag är mkt nöjd med min första volvo jag köpte så tittade jaglöpande på vad de fick in för bilar. När det dök upp en motsvarande med Def motor till mkt bra pris så slog jag till och tog tåget till gbg efter gjort upp med Barry över tel och mail. Blev hämtad på stationen och bilen motsvarade mina förväntningar, vi skrev papper och snabbt och smidigt var jag påväg hemåt igen.
    Visade sig efter ett par timmars felsökning att kamrem en kuggat, lade den rätt igen och bilen går som en klocka.
    Mkt nöjd med affär, med bemötande och service. Rekommenderar alla ett besök hos grabbarna på car4sale.
    Jag kommer säkerligen återkomma igen.
    Bara + från mig. Läs mer
    2018-05-28 Barry S svarar Kristofer G
    Tack för dina fina ord Kristofer. Jag blev glad när du fick i ordning bilen utan några större kostnader. Du är alltid välkommen till oss. Det vet du :) Hälsningar /Barry
    Barry S, Barry S gillar detta
  • Gunnar V skrev om Car 4 Sale
    Bra säljare som höll oss informerade när vi valde mellan olika alt mär det gällde bol Läs mer
  • Natanael L skrev om Car 4 Sale
    Hittade en Golf på en annons på Blocket som passade in på vad vi var ute efter. Ringde till företaget och sa att jag var väldigt intresserad av bilen men att jag bodde en bit bort. De lovade att hämta upp mig på stationen och att jag får första tjing om jag kommer innan öppningsdags. Så jag tog tåget tidigt på morgonen i 3 timmar för att bil upphämtad av säljaren på stationen. Fick titta och provköra bilen och det blev ett köp.

Väldigt trevliga och tillmötesgående säljare som inte kändes desperata att få bilen såld, utan väldigt jordnära och enkla att ha att göra med. Bilen hade använts som privattaxi tidigare fick jag veta tidigit, men varken jag eller dem kollade om bilen fortfarande stod som taxi på registreringsbeviset, vilket den gjorde. Fick därför göra en registreringsbesiktning när jag kom hem. De skulle kunna nämnt det när jag köpte bilen, därför får de en fyra och inte en femma.

Annars rekommenderas denna bilhandlare starkt! Läs mer
    2018-05-09 Barry S svarar Natanael L
    Hej Natanael, Jag hade tidigare pratat med din kompis som var bil kunnig, " Han som ringde oss först" och då berättade jag om bilen så mycket som jag visste och vi kollade upp CARFAX tillsammans. Eftersom bilen hade varit privatägd senaste åren då gjorde vi ingen reg.beiktning igen. Om Ni hade kontaktat oss innan då hade vi kunnat skicka en rekvision till Er via CARSPECT då kunde ni regga den utan att betala.
    Men det är inte försent än. reg.besiktningen kostar 400-600kr där vi kan ersätta Er med. Maila mig gärna och skicka kopia på kvittot / underlag, så kan vi skicka pengarna tillbaka till Er. :) barry@car4sale.se MVH/Barry
  • Goran H skrev om Car 4 Sale
    Excellent service, very kind personal.
    Strongly recommend. Läs mer
  • Anton E skrev om Car 4 Sale
    Bra bemötande. Kom med tåget och blev upphämtad och kört till företaget. Läs mer
  • Susanne L skrev om Car 4 Sale
    Jag är mer än nöjd, Bennie levererade min bil hem till mej( 45mil enkel resa) trevligt bemötande , han kunde svara på alla mina frågor, seriös bilfirma:) Läs mer
  • Eva H skrev om Car 4 Sale
    Ett utmärkt bemötande och trevliga försäljare. Noga med att kunden blev nöjd och att guld bonusen (en xtra försäkring) efterföljdes. Läs mer
  • Nyssönen F skrev om Car 4 Sale
  • Sandra N skrev om Car 4 Sale
    Köpte en bil. Väldigt bra bemötande. Uppriktiga, tålmodiga och serviceinriktade. Upplevde ett väldigt proffesionellt förhållningssätt mot kunderna. Läs mer
  • Johannes A skrev om Car 4 Sale
    Fantastisk bilhandlare som ger ett pålitligt intryck utan att vara hetsiga och pushiga. Köpte min Audi för ett bra pris och kunde inte vara med nöjd. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Svensson I skrev om Car 4 Sale
    So far mycket positivt men det återstår att lev 2 saker och när dessa är levererade så vill jag svara.
    Vänligen
    Berndt Läs mer
  • Kristofer G
    Kristofer G skrev om Car 4 Sale
    Kanonbra bemötande, jag intresseanmälan på en annan bil som redan var reserverad, säljaren Bennie, mailade mig efter samma helg och föreslog en annan motsvarande bil de precis fått in. Vi diskuterade upplägg och allt, jag fick ett par timmars betänketid och åkte dagen efter och gjorde upp affären. De bytte in min gamla bil trots den inte ligger i spannet de jobbar med bara för att de ville jag skulle vara nöjd och allt skulle vara smidigt för mig som kund.
    Bilen i fråga är i kanon skick, går som en dröm och har full historik.
    Sammantaget med kundbemötande och med villkor och bil samt garanti är det från mig stort plus i kanten och jag är övertygad om vi kommer hålla ögonen öppna på vad de har inne när vi ska byta ut vår andra bil.
    Bra jobbat grabbar, ni äger!
    Kristofer Gutman Läs mer
  • Hans-erik A skrev om Car 4 Sale
    Fungerat utmärkt, har sålt tre bilar och köpt
    En. Mycket böjd med bemötande. Läs mer
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Car 4 Sale
    Smidigt snabbt och trevlig personal Läs mer
  • René K
    René K skrev om Car 4 Sale
    Toppen! Trevlig säljare, bra villkor. Trevligt bemötande. Nöjd med allt. Läs mer
  • Rovshan R skrev om Car 4 Sale
    Hej!
    Ganska bra service. Trevliga personaler. Läs mer
  • Filip W skrev om Car 4 Sale
    Var ska man börja..? Seriös bilhandlare som är supertrevliga.
    Jag tog tåget ner till Göteborg från Stockholm och blev uppmött och hämtad från stationen.
    Skulle kolla på en Volvo V50.
    De var ärliga från början med "skador" på bilen, dvs en spricka i framruta, och när jag väl var på plats och inspekterade bilen hittades inga ytterligare skador som inte nämnts på telefon.

Inga försök att höja priset mot vad vi kommit överens om i telefon, som jag varit med om hos andra bilhandlare.

Köpet kändes väldigt tryggt, inga frågetecken någonstans. Hade köpt en bil jag var supernöjd med helt enkelt!

På vägen hem från Göteborg började en varningslampa lysa. Ringer Car4Sale som ber mig åka in på närmsta Mekonomenverkstad när jag kommer hem. Segt som fa-an att lämna in bilen på verkstad direkt efter man köpt bilen, men hämtade ut den på verkstan idag. Mekonomen sa också att detta fel var inget man kunde se på utsidan och således inget som bilhandlaren visste om. Car4Sale stod även för kostnaden för verkstadsbesöket.

Känner mig sjukt trygg med denna bilhandlare och skulle varmt rekommendera den till ALLA som vill göra en bra bilaffär... annars skulle jag inte sitta klockan 21 en måndagkväll och skriva en lång recension.

Kommer definitivt att vända mig till Car4Sale vid nästa bilköp, trots att jag bor i Stockholm! :) Läs mer
    2018-03-06 Barry S svarar Filip W
    Tack för dina fina ord Filip. Det kan hända vad som helst en begagnad bil, men det är vår uppgift att se till våra kunder får felfria bilar och är nöjda med köpet. Hoppas att det har löst sig med din bil och önskar dig Lycka Till. Hälsningar /Barry "CAR 4 SALE"
  • Oskar V
    Oskar V skrev om Car 4 Sale
    Efter att jag hade läst alla positiva omdömen om Car 4 Sale så valde jag att ta kontakt med dom när jag hittade bilen som stämde in på det jag sökte. Eftersom jag har över 50 mil enkel resa dit så fick jag helt enkelt lita på säljaren och hans beskrivning av bilen. Allt verkade i sin ordning så jag köpte den osedd. Är glad att jag vågade chansa. Bilen var till och med finare än vad jag hade förväntat mig. Skulle inte tveka att köpa fler bilar av Car 4 Sale. Toppentrevliga och ärliga säljare. Läs mer
    2018-03-06 Barry S svarar Oskar V
    Hej Oskar, det är alltid gott att höra positivt feedback av våra kunder. Glada, positiva och fina människor som du förtjänar fina bilar. :) Hälsningar /CAR 4 SALE
  • Simon A skrev om Car 4 Sale
    Tjenare! Jag sätter mer än gärna 5 stjärnor för jag är extremt nöjd med bilen!
    Sen även för en fantastiskt mottagare och vänlighet! Läs mer
  • Annika S skrev om Car 4 Sale
    Hej på er köpte en opel corsa i september 2017 haft lite otur med den,
    men försäkringen tog det mesta,då en topplockspackning gick sönder.
    Annars är jag helt nöjd med den.Ära bilar är rena och fina ger ett gått
    intyg,har inte behövt städa den ännu inne i bilen.... Läs mer
  • Lars Stefan R skrev om Car 4 Sale
    Väldigt bra mottagande. Hjälpsamma och trevliga. Läs mer
  • Lise-lotte K skrev om Car 4 Sale
    Trevligt bemötande och inget onödigt säljsnack. Läs mer
  • Shahroz D skrev om Car 4 Sale
    Grymma killar dom vet hur man tar hand om kunder. Service minded , hjälpsamma två tummar upp för dessa grabbar. Läs mer
  • Gustav L skrev om Car 4 Sale
    Väldigt trevliga!
    Allt kändes tryggt. Läs mer
  • Westerberg L skrev om Car 4 Sale
    Har bara gott att säga om Car 4 Sale. Gott bemötande och proffisionalitet från första titten på bilen till genomfört köp. Extra plus för att de inom köpet fixade glasen på strålkastarna snabbt och lätt. Ger Car 4 Sale vårt allra bästa bästa betyg. Läs mer
  • Rickard J
    Rickard J skrev om Car 4 Sale
    Trevliga, gott bemötande. Upplever dock att de inte hade koll på vad de sålde eller inte brydde sig eftersom 2 av vinterdäcken som följde med inte ens var lagliga utan kraftigt nedslitna. Kunde pruta men de borde ju ha informerat om detta från början, även om jag köpte en billig bil (<30k). Kolla noga igenom alla detaljer innan köp - är inte övertygad om att de har gjort det. Läs mer
    2017-12-06 Barry S svarar Rickard J
    Hej Rickard, Vi börjar med att tacka dig för din feedback. Nu vet vi inte vilken bil du syftar på men vi brukar alltid inspektera bilarna innan vi lägger ut de för försäljning. Detta är inte bara vårt krav, utan även från garantibolagen som vi samarbetar med där de har krav på att bilarna inspekteras och varudeklareras innan försäljning. Dock gäller inte bilar under 30.000kr klassen vilket ärn så i ditt fall. Bra att veta är att vinterdäck räknas alltid som tillbehör ändå, sålänge de inte sitter på bilen. Vi brukar förhandlar alltid med köparen om slitna däck eller anmärkningar, där vi ofta antingen reducerar det på priset eller lagar bilen efter kundens önskemål och det har vi säkert gjort för dig med. Men vi ska alltid bli bättre och även försöka vara mer tydliga med våra kunder så liknande missuppfattningar inte dyker upp i fortsättningen. Med vänlig hälsning / Barry S. " CAR 4 SALE "
  • Mubera A skrev om Car 4 Sale
    Utomordentliga,lyhörda,trevliga med mänsklig bemötande. Läs mer
  • Bernt P skrev om Car 4 Sale
    Trevliga killar.bra bemötande,fin lokal.återkommer gärna👍👍👍. Läs mer
  • Peter M skrev om Car 4 Sale
    Trevligt bemötande. Kändes trevligt att vara där. Fick den hjälp jag ville ha. Läs mer
  • Grankvist H skrev om Car 4 Sale
    Vänligt bemötande av personalen . Läs mer
  • Mikael K skrev om Car 4 Sale
    Mycket trevliga killar, snyggt genomförd försäljning. Har inget att klaga på, väldigt proffsiga. Läs mer
  • Thony L skrev om Car 4 Sale
    Kanon på alla sätt, hemsidan ser lite ” vågar jag beställa från dom?” Men fruktansvärt nöjd Läs mer
  • Natalie S skrev om Car 4 Sale
    En väldigt ekonomisk bil blev en väldigt dyr bil Läs mer
  • Jan W skrev om Car 4 Sale
    Trevlig personal.Service inriktade. Bara positivt Läs mer