Car 4 Sale

Välkommen till Car 4 Sale - Vår passion är bilar och vår passion är vårt yrke, därför blir vi väldigt glada över att ha nöjda kunder. Vi erbjuder ett varierat urval av kvalitetsbilar till ett fördelaktigt pris. Vi köper, säljer, byter och förmedlar bilar av alla märken. Dessutom erbjuder vi finansiering. De bilar vi erbjuder är alltid inspekterade, lackskyddsbehandlade och besiktigade. Vi kan även köpa er bil, till ett bättre pris än vad din bilhandlare betalar. Välkommen till oss på Car 4 Sale!

Läs vad 298 kunder tycker om Car 4 Sale 2

• 2022-11-07 Insamlad av företaget
    Jag har fått trevlig bemötande hos de, och det över förväntat att båda sälja min gamla bil till de och köpa en underbar miljö bil och jag är jätte nöjd med affären och har rekommenderat företaget till alla mina släkt och kamrater.
  • 2022-11-06 Insamlad av företaget
    Finns inne alla sorters bilar inne från medel till topp bilar.
    Rekommenderar definitivt till alla som älskar bilar.
  • 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande ledde till en smidig bilaffär
  • 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Jag är super nöjd med Car4Sale. Kunnig personal och väldigt bra service. Jag har köpt min andra bil hos dom och är jättenöjd.
    Snabt och enkelt
    Jätte fin bemötande och trevliga personal
  • 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och fick hjälp med mina frågor och fick bra input.
    Hade hoppats att få hjälp att köpa en bra bil och nu en månad senare är vi fortfarande jättenöjda
  • 2022-11-04 Insamlad av företaget
    Hittade det jag var ute efter .
    Bemötande toppen.
    Allt gick smidigt
  • 2022-10-03 Spontant omdöme
    Tack Sam !
    Väldigt bra bemötande och service.
    Bilen var helt enligt annons och allt gick väldigt smidigt.
    Kan varmt rekommenderas !
  • 2022-08-26 Spontant omdöme
    Sam är en stjärna!
    Fantastiskt bemötande från första stund, ärlig, snabb och rolig.
    Och nya bilen är perfekt!
    Allt som allt - WOW 🤩
  • 2022-04-21 Insamlad av företaget
    Utmärkt och snabb service. Väldigt behjälpliga under köpprocessen.
  • 2022-04-19 Insamlad av företaget
    De handlade mycket bra och bytte snabbt en bil och fick en ny
  • 2022-04-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande, jag är väldigt nöjd med bilen)
  • 2021-11-11 Insamlad av företaget
    Köpt bil av Car4Sale. Allt fungerade väldigt smidigt. Bra beskrivning av objektet och trevligt bemötande.
  • 2021-11-11 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande, lyssnade på mina önskemål och fick snabbt svar på de frågor jag hade. Bilen var i absolut toppskick och riktigt prisvärt, kommer helt klart göra affärer med dom om några år när det är dax att byta bil igen. Håkan
  • 2021-11-11 Insamlad av företaget
    Toppen service! Mycket hjälpsamma och lösningsorienterade :)
  • 2021-11-09 Insamlad av företaget
    Gick snabbt och smidigt. Vi är supernöjda med bilen
  • 2021-11-09 Insamlad av företaget
    Nöjd kund. De är proffsigare än många andra större firmor. Ärliga och serviceinriktade. 5 stjärnor of oss utan snack. 👍
  • 2021-11-09 Insamlad av företaget
    Everything was amazing! Good result. I got the car very quickly. Very friendly people and helpful
  • 2021-11-09 Insamlad av företaget
    Riktigt proffsigt bemötande och hjälpsam personal.
  • 2021-11-09 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Inga förväntningar.
    Trevlig personal. Jag köpte en Mazda 5.
  • 2021-11-09 Insamlad av företaget
    Bra bil till bra pris,bra service
  • 2021-11-09 Insamlad av företaget
    Bra mycket bra bästa bil säljare i Göteborg jag har köpte min bil och jag är mycket nöjd
  • 2021-11-04 Insamlad av företaget
    Uppstått massa problem med bilen efter köpet som ej nämndes innan. Var inte till någon hjälp efteråt heller
    Hej Amiri, Du har haft bra relation med oss när du köpte din A5.a. bl.a. att jag ständigt försökte hjälpa dig med vinterhjul vilken bilen inte hade och bakade in det till dig utan extrakostnad och du var nöjd. Du har aldrig senare varit i kontakt med oss om fel eller anmärkningar på bilen .
    Jag blev förvånad efter din recension här.
    Jag råkade träffa dig utanför vår granne här om dan och då hälsade vi på varann och jag frågade om du är nöjd med bilen, du svarade ja, men att något elfel finns. vad svarade jag då? Bilen bör åka in till Audi verkstad för undersökning då den kanske behöver programuppdatering.
    Fel har inte funnits på bilen innan köpet, Bilen var så hoppas ny med låga miltal. Därför har felen uppkommit efter köpet och ingenting vi visste om innan. dessutom har du alltid minst 6 månader garanti, som täcker även fel som uppstår EFTER köpet. Vi försöker alltid vara transparenta och klara med våra kunder.
    MVH/ Besviken personal :(
  • 2021-11-04 Insamlad av företaget
    Bilan är inte så bra jag köpte bilen en dag efter jag fick två problem motor lampan lyser och hand preak sen jag fick tid hos Volkswagen och de har fixat men efter en månad jag fick en annan problem och det är oljannivån lampan lyser .
    innan jag köper bilen jag frågade försäljaren om oljan är bytt han svarade ja men det är inte . !!!
    Hej Sahel, Du köpte an gammal VW Passat av oss och någon dag senare lös motorlampan. Du ringde in oss och vi bokade tid hos just VW akt.verkstad för åtgärd. Bilen lämnar du in, de lagar allt som behövde lagas och de skickar fakturan till oss och vi betalar den, ingen snack om saken.
    När man bokar tid hos en verkstad är ofta ca 1-2 veckor och under corona tiden var det ännu längre, Detta kunde vi inte påverka men du fick använda bilen fram tills inlämningen.
    Gällande servicen så har bilen varit fullservad, servicebok och kvitto fanns med och vi har även bilder kvar på serviceboken. Oljan hade varit bytt i samband med senaste service. Detta visste du innan köpet.Att oljenivå lampan lyser kan vara något givare eller mätare och har inte med gammal olja att göra. Hur som helst, Vi har gjort det vi borde göra, har alltid haft klar kommunikation med dig och varit hjälpsamma.. Orättvist att du ger oss 1sjtärna av 5 och även klagar.. synd.. men Vi är glada att vi har verkligen gjort allt för att du ska vara nöjd som kund. MVH/Personalen
  • 2021-10-18 Insamlad av företaget
    Bra bemötande.

Inga problem med firman .

Lite problem med bilen men det åtgärdades .
  • 2021-10-17 Insamlad av företaget
    Best seller, good service and dealing.
  • 2021-10-16 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött. Hade inte så mycket förväntningar när jag kom till den bilfirma. Bara hoppade på positivt bemötande. Var en positivt och glad upplevelse, när köpte en vit BMW X1.
  • 2021-10-12 Insamlad av företaget
    Dåligt skött med 6 månadersgarantin som inte anmäldes till det företag som hanterar den sortens garanti.
    Garantin bygger ju på att du som kund måste ha läst på hela köpedokumentet innan du köpt den bil du vill köpa.
    Känns som att ingen vill hantera eventuella dysfunktioner.
    Garantin täcker alltså i princip, ingenting, vilket gör att man tvekar att köpa!
    Hej Carl, garantier på begagnade varor är annorlunda än nya enligt konsumentköplagen. Vi följer MRFs garantier och ingenting som vi själva hittar på. Att man kan köpa extragarantier hos en tredje part är ett plus och något positivt. Men självklart står de inte för slitagedelar. En begagnad bil slits som vilken annan maskin, man använder den och den behöver underhåll. Men du är alltid välkommen att höra av dig till oss om du har frågor. så hjälper vi dig med det bästa. MVH/Personalen Car 4 Sale
  • 2021-10-12 Insamlad av företaget
    Bra service,trevlig personal.Helt enkelt kanon
  • 2021-10-12 Insamlad av företaget
    Enkelt att köpa. Tjänstvilliga och trevliga.
  • 2021-10-10 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, bra och snabb service. Jag va ute efter en bil, vi kom överens om ett pris som jag var väldigt nöjd med så bilen jag verkligen ville ha blev min. Härligt när det går snabbt och smidigt :)
  • 2021-10-10 Insamlad av företaget
    Jätte bra bemötande. Köpte en bil.
  • 2021-10-10 Insamlad av företaget
    Bilen hade repat , eftersom det var svart färg kunde inte ser den från början, både lamporna på back sidan spricka , dem syns när man startar bilen,
    Ringde två dagar efter men säljare nekar
    Känner mig att jag har blivit lurat
    Hej Daniel, De felen som du påpekar är väl synliga fel. Det måste vår säljare och även du som köpare kunnat ha sett innan köp. Sen om bilen är sedan tidigare lackad är svårt för oss att se eller kolla upp(vi som firma är inte skyldiga heller att ta reda på det).. men om du som köpare frågar oss då bör vi ta reda på det och komma med rätt information till dig. Du som köpare har vissa skyldigheter även när du köper en bil. Skador som spricka på lyckta och sådant är svårt att hantera efter såld bil då det blir svårt att veta när skadan har uppkommit osv. Men om du verkligen känner dig lurad så är du välkommen in till oss då kan vi kolla på det. Det är väl inga större problem med baklampor.. MVH/ Personalen Car 4 Sale
  • 2021-10-09 Insamlad av företaget
    Mycket bra ärligt väl mottagning
  • 2021-07-29 Spontant omdöme
    Mycket proffsig och trevlig säljare, Johannes!
    Tog sig tid med mitt ärende. Nöjd med information och service, mån om sina kunder och fina bilar!
    Jag kommer tipsa andra om Car4sale .
  • 2021-05-23 Insamlad av företaget
    Mycket bra, kompetenta säljare och sjukt trevliga, hjälper till när de behövs 🤘
    Topp allt som ska!
    Rekommenderar väl
    Kör på
  • 2021-05-23 Insamlad av företaget
    GREAB köpte en Volvo V60 och vi blev mycket väl behandlad, Car4sale är en riktigt problemlösare.
    Vi är super nöjda med deras insats och lösningen till kunden.
  • 2021-05-22 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemött, smidig affär och väldigt hjälpsam. Rekommenderar Johannes starkt
  • 2021-05-22 Insamlad av företaget
    Jag har köpt min senaste bil hos CAR 4 Sale. Mycket nöjd. Trevligt bemötande, bra service. Rekommenderar varmt!
  • 2021-05-21 Insamlad av företaget
    Köpte en bättre begagnad bil årsmodell(2015).
    Blev proffsigt bemött.
    Reparation efter köp var inget snack om. Dem tog på sig ett fel jag inte uppmärksammade på bilen och betalade hela kalaset.
    Mycket bra hantering och återkoppling hela vägen.
    Vi är mycket nöjda och kan starkt rekomendera Car4sale.
    Mvh Arman
  • 2021-05-21 Insamlad av företaget
    Jag är jätte nöjd med biköpet. Rekommenderas verkligen.. Barry är en säljare ni ska prata med han är verkligen hjälpsam.
  • 2021-05-21 Insamlad av företaget
    Köpte en bil och påvägen hem kom lampan om inget oljetryck upp,se upp och kör bilen riktigt innan köp!
    Hej Lukas, Du vet väl att vi tecknar alltid extra garanti och trygghets pkt på våra bilar som vi säljer. Har du varit i kontakt med oss så vi kan hjälpa dg med det som har uppstått på din bil ?? Car 4 Sale
  • 2021-05-21 Insamlad av företaget
    Köpte bil av dom och upptaga att sentrallåset va ur funktion och dom hänvisa till bolagen som hade hand om garanti ärenden. Då dom ej tog garantin så valde car 4 sale och hjälpa mig med ärendet och försvara sig med att det va upp till kunden och se över bilen så allt fungera vid köp.
    Hej Gabriel, Vad som helst kan hända en begagnad bil, så fort något händer med bilen då brukar våra kunder ringa garantibolagen och handlar det om någon slitagedel som inte omfattas av garantin så brukar vi hjälpa våra kunder med problemet ändå.
    Vi har nu hjälp dig med bilen och fixat låset utan att du betalar någonting själv och trots det så har vi fått en orättvis omdöme.
    Vi önskar dig lycka till med bilen och du är alltid välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp. /Vänliga hälsningar -Peronalen
  • 2021-05-21 Insamlad av företaget
    Blir alltid bra bemött och får snabbt den hjälp jag behöver. Känns genuint och äkta.
  • 2021-05-21 Insamlad av företaget
    Jätte bra service både vid köp och efter köp
  • 2021-04-23 Spontant omdöme
    Köpte en jättefin ett år gammal bil från de här gökarna för en dryg kvarts miljon. När jag åkt 5 mil började servicelampan lysa. Eftersom jag hade 40 mil hem skrev jag till dem att jag tänkte lämna in bilen på min verkstad hemma för service, på deras bekostnad. Nu vägrar Car4Sale ta den kostnaden och var dessutom otroligt otrevlig mot den som fick ta samtalet.
    Så gör bara en riktigt usel bilhandlare. Undvik dem!
    Är van att handla bilar via mitt företag, köpt några hundra stycken genom åren. Car4Sale är nog en av de tre sämsta handlare jag haft att göra med. De andra två är numera borta från marknaden.
    Hej Adam, Du köpte en Volvo V60 2020 av oss till ditt taxibolag. Du själv valde att köpa bilen billigare i befintligt skick utan garanti eller annat. Läs på kontraktet där det står att du har fått ca 10.000kr rabatt just pga. att bilen var i behov av service ganska snart mm. Servicen visste du om och vi var ganska klara med det. Att vi har varit otrevliga vet jag inte vad du har fått höra det i från då vi aldrig har varit i kontakt med varann varken på telefon, mail eller sms. Att smutskasta oss på det viset är inte rättvist. En taxi bil brukar rulla 8-10ggr mer än en vanlig privatägd bil, därför kommer servicarna i snabbare takt. Ingenting vi har avtalat med Er om varken service eller åtgärd annars hade vi ställt upp och gjort det utan några problem. egentligen har du fått service kostnaderna på belopp ca 8.000kr avräknad i rabatten som du fick av oss.

Du har köpt en fin bil med rätt pris till ditt bolag och önskar dig lycka till med blaget.
    Om det finns några missuppfattningar eller frågor så är du alltid välkommen att kontakta oss innan.

MVH/Peronalen på CAR 4 SALE
  • 2021-04-08 Spontant omdöme
    Rekommenderas varmt! Trevlig och smidig personal. Blev väl omhändertagen vid mitt bilköp. Upptäckte några småfel en stund efter köpet, de tog tillbaka bilen omgående och åtgärdade problemen direkt utan knussel.
  • 2021-03-05 Spontant omdöme
    Bra bemötande och enkla göra affär med
  • 2021-03-01 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, fixade fram ett täcklock och fjärrkontroll som saknades vid leverans.