Alla kategorier Bilförsäljning Västra Götaland Göteborg Top Cars Göteborg AB

Aröds Industriväg 9, 422 43 Hisingsbacka — Visa karta

Vi säljer nya och begagnade bilar och tar gärna din nuvarande bil i inbyte, som del i finansieringen!
FINANS ORDNAS, 0 % kontant 0% RÄNTE-FRITT UPP TILL 24 MÅN
Genom Santander & Wasa kredit kan vi erbjuda förmånlig finansiering med bra villkor och vi samarbetar med Auto Concept och Bilgarantin när det gäller garantier. Vi kan även ge råd och hjälp kring försäkring av din nya bil.

Du hittar oss på Aröds Industriväg 9, precis vid Bilprovningen. Kom gärna förbi och titta på de bilar vi har inne eller prata om hur vi kan hjälpa dig inför din bilaffär.

Välkommen till oss på Grabbarna Bilcenter nästa gång du ska byta bil!
Öppet just nu
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 34 kunder tycker om Top Cars Göteborg AB

• Ismail K
    Ismail K skrev om Top Cars Göteborg AB
    God service, hjälpsamma personal och alltid lika trevliga. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-19 Top Cars Göteborg A svarar Ismail K
    Tack för din rekommendation , det var trevligt vi träffades trevliga kunder som du.
  • Emin P
    Emin P skrev om Top Cars Göteborg AB
    Hjälpsam å trevlig personal kan varmt rekommendera Läs mer
    2018-02-20 Top Cars Göteborg A svarar Emin P
    Du var trevligaste köpare faktiskt. Stort tack för att du valde oss. Kör försiktig med din Mustang . Hatten av .
    Hälsingar
  • Cavit K
    Cavit K skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bela bemötande , bar vericek , treviıga folk. Fem poang Läs mer
    2018-02-17 Top Cars Göteborg A svarar Cavit K
    Tack för ditt besök . Vi är så glada att du valde oss.
  • Jihad M
    Jihad M skrev om Top Cars Göteborg AB
    Trevliga personal som jobbar där
    Tacker de Läs mer
  • Imad
    Imad skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jätte bar kvalité och jag är jätte nöjd tack tack Läs mer
    2018-02-16 Top Cars Göteborg A svarar Imad
    Tack för besöket och jätte välkomna tillbaka. Hälsningar
  • Savic G
    Savic G skrev om Top Cars Göteborg AB
    Den jätte bra, proffesionel och lungt, bilen ser ut bra, billig, värmt recomendation! Läs mer
    2018-02-16 Top Cars Göteborg A svarar Savic G
    Tack för din omdöme , vi tycker att det var så smidigt affär liksom med våra trevliga kunder.
  • Basel R
    2018-02-16 Top Cars Göteborg A svarar Basel R
    Tack sj, det var trevlig vi träffades . Hälsningar
  • Molham A
    Molham A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bra äffar och trävilg sälejr
    Tack så mycket Läs mer
    2018-02-16 Top Cars Göteborg A svarar Molham A
    Tack och välkomna tillbaka vid nästa köp. Hälsningar
  • Hardy O
    Hardy O skrev om Top Cars Göteborg AB
    Det är bra företag ,trevlig mot kunderna, ärligt och seriös . Läs mer
    2018-02-16 Top Cars Göteborg A svarar Hardy O
    Tack och välkommen tillbaka .
    Hälsingar
  • Reso M
    Reso M skrev om Top Cars Göteborg AB
    väldigt nöjd , fått 6månaders Garanti. bra bemötande , jag rekomnderar er Läs mer
    2018-02-20 Top Cars Göteborg A svarar Reso M
    Du välkommen tillbaka med din nästa bil. Tack för din rekommendation
  • Zizo I
    Zizo I skrev om Top Cars Göteborg AB
    jättenöjd , 6 månaders garanti fixat .Väldigt bra bemötande . jag rekomnderar er Läs mer
    2018-02-16 Top Cars Göteborg A svarar Zizo I
    Det känns så roligt att ni var nöjda med våra tjänster liksom . Tack
  • Abdo A
    Abdo A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jag hörde jätte mycket om Top Cars service och det var super bra bemötande. Läs mer
    2018-02-20 Top Cars Göteborg A svarar Abdo A
    Vi uppskattar er omdöme om oss, Vi ska vara jätte nöjda om ni besöker vår bilfirma nästa gång. Hatten av .
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bilen fungerar som förväntat och så jag är nöjd. Bra bemötande. Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Tobias B
    Vi är så glada för ditt förtroende , så kommer vi vara jätte nöjda med ert näste besök. Tack
  • Najwa M
    Najwa M skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bra bemötande och service fick hjälp med alla uppgiftar lätt och smidigt mycke trevliga grabbar Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Najwa M
    Du välkommen tillbaka när som helst. Vi är så glada att ni valde oss . Tackar
  • Ali A
    Ali A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Köpte en Golf hos de ,

Jätte nöjd med :) Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Ali A
    Det var kul och höra att ni är nöjda med lilla Golfen då. Tack
  • Lars Torsten H
    Lars Torsten H skrev om Top Cars Göteborg AB
    Vi hade bestämt dag och tid ändå visades bilen i bedrövligt skick och den var i sämre kondition än vad som sades på telefon. Bilen utannonserades som en 2010, på kvittot står att det är en 2010, men det är en 2009. Det fanns inte bränsle i den tillräckligt för provkörning. Det fanns ingen grönplåt tillgänglig vid provkörning. Bilen saknade varudeklaration. Bilen gick bra vid provkörningen, och gör det nu också efter tre veckor, och vi tyckte priset var rätt. Läs mer
    2017-07-17 Top Cars Göteborg A svarar Lars Torsten H
    Jasååååå !
    Problemet ät att du var i vår firma i fyra timmar exakt , och du provkörde bilen och kollade på den noggrann . Du berättade att du jobbade 20 år i BMW och du kan även kablar i såna bilar. I början tänkte mig att du var besiktningsman. Jag tror att det är RIKTIG dubbelmoral att man säga något bra på telefon och säger man något annat i hemsida . Men Vi undrar om bilen var bedrövligt skick som du säger,, varför ringde du INTE och berättat om din åsikt till oss ? Det låter jätte märkligt att du tänker som barn. Vi är också missnöjda med sånt folk som du.
    Kalle H gillar detta
  • Eva Helena H
    Eva Helena H skrev om Top Cars Göteborg AB
    Köpte en SantaFe och är mkt nöjd med bilen. Blev lite strul med skatten som inte var betald och bilen fick inte köras över helgen men det fixade ni när det blev vardag.
    Trevlig personal och god service! Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Eva Helena H
    Det var spännande att höra att ni var nöjda med bilen. Det var teknisk fel alltså som händer ibland med skatten. Vi ska vara jätte glada om ni kommer tillbaka. Tackar
  • Mohanad Z
    Mohanad Z skrev om Top Cars Göteborg AB
    Riktigt bra service och bemötande man fick, väldigt nöjd med min bil som jag köpte hos er och kan lätta rekommendera andra!
    Pålitliga och trevliga säljare som jobbar där. Tack för en kanon bilaffär! :) Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Mohanad Z
    Vilken tur att vi träffade bästa kunder som er. Vi är så glada för att ni valde oss vid den affären. Hatten av för er som härliga folk. Tackar
    Hjärtliga hälsningar
  • Carl- Henrik A
    Carl- Henrik A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bra bemötande snapp åtgärder för garanti åtgärder på bilen Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Carl- Henrik A
    Du som var jätte trevlig också med oss , du välkommen åter när som helst. Tack
  • Nusret Ö
    Nusret Ö skrev om Top Cars Göteborg AB
    välbemött och snabb hantering av pappersjobb helt nöjd som kund. Mvh. Nusret. Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Nusret Ö
    Vi är också väldigt nöjda för att vi har fått en härlig kund som du. Tack för besöket och välkommen åter
  • Mohammed H
    Mohammed H skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jag fick jätte bra tips. De har bra bra bemötande , och min familj är väldigt nöjda. Jag rekommenderar Grabbarna Bicenter och de får fem poäng Läs mer
    2017-05-22 Top Cars Göteborg A svarar Mohammed H
    Det var trevlig att ni är nöjda som de andra kunder. Ni kommer säkert att rekommendera oss alltså. Tack
  • Katarzyna M
    Katarzyna M skrev om Top Cars Göteborg AB
    Totalt sett skulle jag betygsätta en 7 av 10. Tjänsten var bra men misslyckades med att ge mig raka svar vid vissa tillfällen. Bilen som jag köpte fungerar bra för tillfället Läs mer
    2017-05-16 Top Cars Göteborg A svarar Katarzyna M
    Det låter bra att vi får bra poäng av er. Det händer ibland att man inte får tillräckligt svar i vissa fall. Tack på för hand
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Top Cars Göteborg AB
    Varför säga 2017 att man bara ägt firman 4månader?? Intressant även att så många särskriver att de är: "jätte nöjd och jätte bra" ???
    http://www.allabolag.se/5590570635/grabbarna-bilcenter-ab Läs mer
    2017-05-15 Top Cars Göteborg A svarar Patrik B
    Det låter jätte märkligt att du ställa den här frågan till oss , medan du sa att du var OCKSÅ nöjd med bilen när vi pratade med dig i telefonen sista gången !!
  • Petra L
    Petra L skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bra bemötande och service. Fick bra förklaring om bilen och försäkring. Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Petra L
    Vi skulle helst vilja ta hatten av för din förtroende på oss. Vi är super glada för att ni köpte en bil härifrån.
    Top Cars Göteborg AB team
  • Kutaiba A
    Kutaiba A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Det är första gången för mig att köpa en bil från företag som hjälper till max och de var snäll och trevliga också bilen som jag köpte var jätte bra och full serverad .
    Tack grabbarna bilcenter för allt Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Kutaiba A
    Vårt målsättning är att hjälpa till våra kunder via våra möjligheter och tjänster. Vi tror att ni var super nöjda med köpet. Tack för att ni valde oss och välkomna åter.
  • Aland L
    Aland L skrev om Top Cars Göteborg AB
    Mycket nöjd med mitt köp av en Hyundai Santa Fe. Trevligt bemötande och allt som utlovats ingå utfördes i en positiv anda och på ett utmärkt sätt. Detta företag gör jag gärna affär med igen och det blir garanterat inte det sista hos dom.Jag kan verkligen rekommendera Grabbarna Bilcentet. Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Aland L
    Vad kul att höra det. Det låter jätte intressant faktiskt. Ni var också trevliga mot oss. Vi skall vara väldigt glada om ni återkommer nån annan gång. Tack för att ni valde vårt företag. Tack på förhand
  • Rasoul S
    Rasoul S skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jag köpte en bil om tre veckor sen .det verkar fungera bra och är felfri hitintills. Läs mer
    2017-04-11 Top Cars Göteborg A svarar Rasoul S
    Jätte bra, vi skulle göra vårt bästa för att våra kunder vara nöjda. Tack och välkommen åter
    Grabbarna Bilcenter AB
  • Ghaith A
    Ghaith A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bra pris och bra killar jag har fått också ett år Garanti Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Ghaith A
    Det låter intressant faktiskt alltså. Vi skall hjälpa dig och göra vårt bästa för att får goda tjänster oav oss. välkomen åter
  • Nathalie A
    Nathalie A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Helt okej affär, är jätte nöjd med bilen jag köpte. Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Nathalie A
    Det låter intressant att höras. Vi som tackar dig för att valde oss.
    Med vänliga hälsningar
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Top Cars Göteborg AB
    Trevlig personal och bra service. Jätte nöjd med bilen! :) Läs mer
    2018-01-19 Top Cars Göteborg A svarar Emelie N
    Vi är också så glada liksom för du är nöjd med din bil. välkommen tillbaka
  • saif j
    saif j skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jag är väldigt njöd med bemötandet av personalen och är jätte njöd med bilen Läs mer
    2017-02-14 Top Cars Göteborg A svarar saif j
    Det var jätte kul att höra det. Våra kära kunder
  • Jan H
    Jan H skrev om Top Cars Göteborg AB
    Ett mycket trevligt bemötande och hjälpsamhet i och med mitt bilköp. så jag kan verkligen rekommendera Grabbarna Bilcenter. så av mig får Grabbarna Bilcenter högsta betyg Jan Hagström. Läs mer
    2017-02-13 Top Cars Göteborg A svarar Jan H
    Det låter intressant faktiskt. Vi är så glada för att du är nöjd. Välkommen åter .
    Med vänliga hälsningar
    Ali A, Top Cars Göteborg A gillar detta
  • Ali J
    Ali J skrev om Top Cars Göteborg AB
    Är faktiskt nöjd de va snälla mot mig och har ingen problem med bilen. Läs mer
    2017-02-13 Top Cars Göteborg A svarar Ali J
    Det är så trevligt att du har fått bra hjälp av oss samt du är nöjd med bilen. Tack
    Ali A, Top Cars Göteborg A gillar detta
  • Hossien A
    Hossien A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Sämsta bilförsäljaren någonsin som har lurat mig på pengar och på annonsen stod det att man även skulle få vinterdäck med men jag har fortfarande inte fått dom fastän jag gått och frågat om dom flera gånger. Alla fel på bilen dök fram efter 2 veckor och dom vägrade fixa bilen genom garantin som jag köpt Läs mer
    2017-03-15 Top Cars Göteborg A svarar Hossien A
    Det låter tråkigt faktisk att höra det. Men vet du att vi är nya ägaren som köpte firman före bara fyra månader sen. det verkar att du köpte bilen innan september antar vi va ? Vi har börjat liksom med ett annorlunda system i firman inte lika sätt som du såg hos gamla ägaren.. Och vi har redan börjat utveckla vårt uppdrag i försäljningen. Våra tjänster som började öka så småningom. T.ex vi startade erbjuda våra kunder ny service nästa gång på köpet alltså. många av de är super nöjda med oss. Men du får gärna komma till oss så kan vi försöka hjälpa dig på något sätt. Tack på dina åsikter
    Patrik B gillar detta

Bästa bilförsäljarna i Göteborg: