Top Cars Göteborg AB

Top Cars Göteborg AB

Välkommen till Top Cars Göteborg AB!

På Aröds Industriväg 9, precis vid Bilprovningen i Hisings Backa hittar du Top Cars Göteborg AB!

Har du bestämt dig för att köpa ny bil? Eller vill du byta din gamla mot nyare modell?

Vårt mål är att du som kund ska känna dig 100% nöjd efter affär med oss. Du kan enkelt värdera din bil helt kostnadsfritt. Möjlighet att teckna garanti via Svensk Bilhandelförsäkring 6, 12 och 24 månader.

Genom Santander, Svea & MoneyGO kan vi erbjuda förmånlig finansiering med bra villkor och vi samarbetar med Svensk Bilhandelsförsäkring när det gäller garantier. Vi kan även ge råd och hjälp kring försäkring av din nya bil.

Läs vad 201 kunder tycker om Top Cars Göteborg AB 2

2021-03-29
    Mkt bra!

Allt ifrån servicen, information om bilen och bemötande som kund
    2021-03-22
    Vill tacka för ett trevligt, korrekt och kunnigt bemötande vid min bilaffär
    Thomas
    2021-03-05
    Köpte en Reault Clio
    Blev bemött på ett sakligt och artigt sätt. Personalen var inte "pushig".
    Hela proceduren var positiv och smidig.
    2021-03-03
    Jag köpte en bil, väldigt trevlig personal
    2021-03-03
    Grymma, fint bemötande och pålitliga
    2021-03-01
    Har köpt en can am spader och hoppas få en kör rik sommar
    2021-02-21
    Jag var första gånger där företagen och köpte en bil de var jätte trevlig .
  • Eric L
    2021-02-15
    Kunniga, trevliga och hjälpsamma! Vi är väldigt nöjda med våran bil!
    2021-02-12
    Köpte bil. Kanon service, trevlig, rak och bekväm kommunikation hela vägen från intresse till avslutad affär.
    2021-02-08
    Bra bemötande... känns kunniga.
    2021-02-04
    Sålde en bil. Kontakten var bra och försäljningen gick snabbt. Den enda nackdelen var lite krångel med själva betalningen men det löste sig till slut.
    2021-01-29
    Hej Toyota Avesis combi 2011.

Mycket bra bemötande.

Förväntningarna var att bilen
    var välskött det var denn.

Som kund mycket nöjd.
    Hej Thomas! Vi tackar för dom fina orden och önskar många fina fil! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2021-01-26
    Så nöjd med mitt köp och tacksam för all hjälp både innan och efter köp! Väldigt engagerade, trevliga och tillmötesgående säljare!! Det är inte alls omöjligt att jag kommer tillbaka i framtiden.
    Hej Emelie! Vi tackar för dom fina orden och önskar många fina fil! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2021-01-25
    Trevligt o seriöst bemötande.otroligt fin service
    Att den körde hem min nya bil till mig.
    Återkopplade med svar .
    Kan varmt rekommendera.
    Hej Magnus! Vi tackar för dom fina orden och önskar många fina fil! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
  • Katarina S
    2021-01-21
    Tittade på en bil på fredagen, blev bra bemött av säljare. Återkommer dagen efter för att slutföra köp. Samma säljare är då nonchalant och ointresserad samt bemöter mig/oss med en överlägsen och smått otrevlig attityd.
    Hej Katarina, Tack för att du delar med dig! Vi uppskattar alltid ärlig feedback. Vad tråkigt att du upplevde oss som nonchalant men vi har faktiskt pratat med säljaren som sålde bilen till dig och han hade faktiskt erbjudit er en fulltank och han hade fixat fram en motorvärmare kabel (fast den inte ingick med bilen). Mvh VD, Ryan Polus Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
  • Benny M
    2021-01-20
    Bästa säljarna av bil jag träffat på. Ägt över 10 bilar och dessa säljarna slår alla. Väldigt seriösa och nogranna på alla punkter och tillmötesgående.
    Speciellt service minded. Köpte bilen på distans med video. Gick klockrent. Fick den även hemlevererad väldigt snabbt.
    Rekommenderar denna bilfirma till 110%.
    Tack för all hjälp till bilköpet. Ni är bäst 😃
    Hej Benny! Vi tackar för dom fina orden och önskar många fina fil! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2021-01-13
    Köpte en Audi a4 som var i väldigt bra skick!
    Dom stannade kvar efter deras arbetstid för att visa mig bilen och låta mig provköra, då väglaget försenade min ankomst rejält! Bra bemött och trevlig personal!
    Hej Carl! Vi tackar för dom fina orden och önskar många fina fil! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2021-01-11
    Rekomenderar stark!
    Väldigt bra service och väldigt trevliga personal som jobbar och vill kundens bäst, kommer definitivt komma tillbaka igen!
    Hej Rahand! Vi tackar för dom fina orden och önskar många fina fil! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2021-01-10
    Ohört fin service!
    Ohört nöjd, köpte mig min drömbyte😁.
    Hej Rawa! Vi tackar för dom fina orden och önskar all lycka med din superfina A7a! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2020-12-29
    Trevlig och professionell bemötande. Smidig affär samt noggranna i sina detaljer. Rekommenderar starkt!
    Hej Senol! Vi tackar för förtroendet och önskar all lycka! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2020-12-25
    Köpte en Audi A3, riktigt bra bemöt av företaget
    Det var en överlag mycket bra upplevelse och smidigt med alla papper som skulle skrivas ( med tanke på hur situationen ser ut med covid-19) mycket uppskattat att bilen kunde levereras till dörren
    Hej Helen! Vi tackar för dom fina orden och förtroendet! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2020-12-14
    Köpte en passat och fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande.
    Vi blev väl omhändertagna och fick väldigt bra service.
    Hej Alexander! Vi tackar för dom fina orden och önskar stort er stort grattis och många fina mil! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2020-12-07
    Vi köpte en Golf via telefonvideo samtal.
    Fick den hemkörd till Mora.
    Fantastiskt 👍🏼
    Bra bemötande och superbra service. Trevlig personal.
    Kan varmt rekommendera!
    Hej Åsa! Vi tackar också för smidiga affären och önskar er all lycka! Mvh Randi Al-mano Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2020-11-14
    Köpte en Golf, fick ett bra bemötande av personalen. Fint skick på bilen, men kanske lite högt prissatt. Dock har alla priser har gått upp, i och med Corona.
  • Alan S
    2020-11-14
    Som serveras du kommer få väldigt bra , rekommenderar att köpa bilar från här, de är bästa (top cars) på riktigt väldigt nöjd 😌
    2020-11-14
    Effektivt och bra köp, god tillgänglighet och flexibilitet.
    2020-11-08
    Köpte en Honda, mkt nöjd.

Lite fundersam dock vad gällde annonsen där det stod en ägare men i varudeklarationen 3 ägare...

Annars trevligt bemötande, rekommenderas.
    Hej Carina! Med en ägare det vill säga att bilen har varit ägd endast av en brukare, det två andra ägarna som du ser på registreringsbeviset är Bilhandlare och anledningen till att vi inte räknas som ägare är att vi inte brukar bilen. Mvh Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2020-11-06
    Snabb och smidig affär. Hjälpsamma och serviceinriktade, jag kommer tillbaka till nästa bilaffär!
    Hej Bodil! Stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva om ditt bilköp hos oss. Varmt välkommen åter! Mvh Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2020-11-01
    Ärliga, snabb och smidig affär. Rekommenderas!
    Hej Hesham, Stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva om ditt bilköp hos oss. Varmt välkommen åter! Mvh Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2020-10-17
    Snabb och smidig affär trevlig personal rekommenderar varmt
    Hej Christian! Vi tackar så mycket för förtroendet och önskar många fina mil! Mvh Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2020-10-12
    Underbar salong mycket tålamod o förståelse
    Hej Edim! Vi tackar så mycket för förtroendet och önskar många fina mil! Mvh Top Cars Göteborg AB Top Cars Göteborg AB
    2020-10-08
    Köpte bilen hos Top car efter en effektiv kommunikation via mail först. Själva affären sköttes utmärkt.
    Hej Lasse! Vi tackar för smidiga affären och önskar all lycka me din nya bil! Mvh Randi Top Cars Göteborg AB
    2020-10-03
    Ungt team , hjälpsamma ,tummen upp
    Hej Tony! Vi tackar och hälsar välkommen åter! Top Cars Göteborg AB
    2020-10-03
    Jätte ärliga killar och väldigt hjälpsamma! Tackar för affären, kommer definitivt tillbaka!
    Hej Ashur! Vi tackar för dom fina orden! Välkommen åter! Top Cars Göteborg AB
    2020-09-28
    Extremt hjälpsamma och trevliga gubbar som verkligen lever för detta.
    Kundnöjdheten är alltid ett prio oavsett vad!
    Förmedlar min bil via TopCars och den återkopplingen dom ger mig mellan varje provkörning/kund uppskattas, man blir verkligen delaktig i försäljningen!

Kan bara önska dom det bästa, det förtjänar dom.💪🏽
    Hej Amin, Tack för att du tog dig tiden och skriva om oss, och vi tackar för dom fina orden! Mvh Top Cars Göteborg Top Cars Göteborg AB
    Hej,
    Min köp av en Audi tt var inte så lyckad.Har haft reparation kostnad på 20000 kr. Mycket rost o en kombiinstrument som inte fungerade.
    Duncan
    Hej Duncan! Tack för att du tog dig tiden och skriva om oss. Vi tycker inte ditt betyg är rättvist mot oss, då bilen som du köpt hos oss är från 1999 och rost förekommer på en 21 årig gammal bil. Både du och säljaren gick igenom bilen innan du slog till och du fick testköra bilen under två tillfällen. Angående hastighetsmätaren så fungerade den när vi sålt bilen, är det så att den lagt av i efterhand du skulle ha kontaktat oss i första hand för en lösning på problemet. Med vänliga hälsningar, Top Cars Göteborg Top Cars Göteborg AB
    2020-09-26
    Seriös firma! La handpenning på en bil och dom höll bilen trots högre bud! Vi tog tåget från Malmö och dom hämtade upp oss på stationen i GBG. Varit väldigt behjälpliga! Rekommenderas!
    Hej Patrik. Tackar för dom fina orden, hoppas du är nöjd med din nya Golf R! Varmt välkommen tillbaka. Mvh Top Cars Göteborg Top Cars Göteborg AB
    2020-09-26
    Jag kan bara säga gott om företaget, mycket trevlig och hjälpsam personal.
    Bytte in min bil, dem var väldigt hjälpsamma.
    Rekommenderar den varmt. Kommer definitivt att göra affärer med dem igen.
    Hej Soma. Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt bilköp hos oss. Din kommentar gör oss definitivt lite extra glada! Varmt välkommen åter. Mvh Top Cars Göteborg. Top Cars Göteborg AB
    2020-09-25
    Köpte en Peugeot 307 från 2008 som fungerar utmärkt, kunnig säljare och väldigt trevligt bemötande!
    Hej Jonas! Vi tackar för smidiga affären och välkommen åter! Top Cars Göteborg AB
    2020-09-24
    Randi hjälpte med inköp av min Volkswagen Golf GTI. Väldigt kunnig och erbjuder fler helhetslösningar. Jätte nöjd med bemötandet!
    2020-09-24
    Mycket bra bemötande och smidig affär. Tusen tack för detta. Kommer att komma tillbaka!

Mvh Josef!
    2020-09-24
    Två ärliga bröder ,jätte fina bilar
    Hej! Tack för fina recensionen, Välkommen åter! Top Cars Göteborg AB
    2020-09-24
    Jag köpte en begagnad Honda accord. Jag blev vänligt och korrekt bemött, säljaren var kunnig och företaget framstod som seriöst.Allting fungerade smidigt med registrering och försäkring.Kort och gott: Jag är nöjd!
    Hej Ulf! Vi tackar för dom fina orden och tackar för smidiga affären! Välkommen åter! Top Cars Göteborg AB
    2020-09-24
    Bra service och bemötande. Smidig och snabb affär.
    Hej Emilia! Vi tackar för smidiga affären. Välkommen åter! Top Cars Göteborg AB
    2020-08-11
    Tack så mycket för suverän service med den svarta Skodan! 🙏🏻
    Mvh Linda/Munkedal
  • RANDI A
    2020-06-23
    Snabbt, enkelt och smidigt👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
  • WASSIM J
    2020-01-13
    Trevlig personal och proffsigt bemötande! Väldigt nöjd med mitt köp
    2019-05-08
    Väldigt bra bemötande, jätte bra service , köpte Audi Q5 fungerar utmärkt. Rekomenderar Top Cars , affären var snabb och effektiv. 100 rekomendera de.
    2019-04-30
    I’m satisfied with the process, very kind saler and very good attention
    2019-04-28
    Köpte Peugeot 207. Kort efter köpet tändes bromslampan. ”Stanna bilen omedelbart.” Ett besök hos Top Cars visade att felet berodde på slarv vid byte av bromsslangar och att ingen bromsvätska fyllts på.

Inga låsbultar skickades med vid köpet, så nu är bilen obrukbar eftersom jag inte kan byta till sommardäck, som det är lag på. Riktigt dåligt av en bilfirma att inte kontrollera att låsbultar skickas med vid försäljning.

Vid köpet frågade jag om sommardäck ingick och fick ja till svar. Det som sedan skickades med var just däck, utan fälg och inte kompletta hjul. Inget direkt fel, men dåligt att inte vara tydlig med vad han avsåg till en konsument som inte tänker på skillnaden mellan däck och hjul.
    Det var synd och höra du pratar om, medan du var nöjd med den. Du ringde oss nästan efter två och en halv månad efter köpet skedde för att ge dig sommar däck och åtgärda felet du fick i bilen , och vi var jätte jätte hjälpsamma mot dig. Om du funderar köpa en felfri bil, så får du köpa 2019 istället. Tänk på att vi har jätte många bilar och ibland blir det svårt och kontrollera de så grejerna som inte syns tydliga och klara. Trotts att de är begagnade gamla bilar så lämnar vi en vistids garantin enligt konsument köplagen. Du ringde oss nyss och pratade om låsbultarna, DU får jätte välkomna hit och på måndag så kommer vi göra vårt bästa för att avhjälpa den bristen du har i bilen. Kolla på våra bra recensioner nedan innan du kommer lämna in din kommentar . Top Cars Göteborg AB
    Jag kollade på bilen 27/3, fick då besked att däck ingick. Köpte bilen 28/3. Reklamerade bromsarna 24/4. Således inom reklamationsfristen. Det TopCars skriver är således HELT fel. Det stämmer att TopCars fixat bromsvätskan. Dvs att de gjorde vad de åtagit sig enligt köpeavtalets trafiksäkerhetsgaranti. ERIK ANDREAS B
    Det stämmer däcken ingår köpet , du får komma hit så avhjälpta vi det. Vi gör vårt bästa för att hjälpa våra kunder. Top Cars Göteborg AB
    Läs mer genom att expandera tråden +