Top Cars Göteborg AB

Aröds Industriväg 9, 422 43 Hisingsbacka — Visa karta

Vi säljer nya och begagnade bilar och tar gärna din nuvarande bil i inbyte, som del i finansieringen !

Har du bestämt dig att köpa en ny bil? eller vill du byta mot nyare modell?
Värmt välkomna till oss på Top Cars Göteborg AB för smidig, bekväm och förtroende affär. Vi kan också erbjuda snabb finansiering och bra startförsäkringar, Finansiering ordnas 0% RÄNTA utan kontantinsats och upp till 24 månader via Santander och Svea Ekonomi. 0 % KONTANT MED 6.95% UPP TILL 10 ÅR !

Vi anstränger oss att ordna bra förmedlingsservice till våra kära kunder. Vi tar hänsyn på försäljningsuppdraget, om man vill förmedla kundens pärla. Vårt uppdrag är att våra kunder känna sig trygga och super nöjda hos oss.

Vi bjuder alla kunder till GRATIS rådgivning hos oss. Ring och fråga ALLTID oss utan extra kostnad , så kommer vi tipsa dig innan du bestämma dig köpa nån specifik bil,

Vi erbjuder och hjälper dig på 6 månaders garantier hos Leviora bilgaranti.

Genom Santander & Wasa kredit kan vi erbjuda förmånlig finansiering med bra villkor och vi samarbetar med Auto Concept och Bilgarantin när det gäller garantier. Vi kan även ge råd och hjälp kring försäkring av din nya bil.

Du hittar oss på Aröds Industriväg 9, precis vid Bilprovningen. Kom gärna förbi och titta på de bilar vi har inne eller prata om hur vi kan hjälpa dig inför din bilaffär.

Välkommen till oss på Top Cars Göteborg AB nästa gång du ska byta bil!
Lör: 11:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 172 kunder tycker om Top Cars Göteborg AB

• 2020-10-17

Christian skrev om Top Cars Göteborg AB
    Snabb och smidig affär trevlig personal rekommenderar varmt Läs mer
  • 2020-10-12

Edim O skrev om Top Cars Göteborg AB
    Underbar salong mycket tålamod o förståelse Läs mer
  • 2020-10-08

Lasse S skrev om Top Cars Göteborg AB
    Köpte bilen hos Top car efter en effektiv kommunikation via mail först. Själva affären sköttes utmärkt. Läs mer
    2020-10-08 Top cars göteborg A svarar Lasse S
    Hej Lasse!
    Vi tackar för smidiga affären och önskar all lycka me din nya bil!
    Randi
  • 2020-10-03

Tony R skrev om Top Cars Göteborg AB
    Ungt team , hjälpsamma ,tummen upp Läs mer
    2020-10-08 Top cars göteborg A svarar Tony R
    Hej Tony!
    Vi tackar och hälsar välkommen åter!
  • 2020-10-03

Ashur skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jätte ärliga killar och väldigt hjälpsamma! Tackar för affären, kommer definitivt tillbaka! Läs mer
    2020-10-08 Top cars göteborg A svarar Ashur
    Hej Ashur!
    Vi tackar för dom fina orden! Välkommen åter!
  • 2020-09-28

Amin skrev om Top Cars Göteborg AB
    Extremt hjälpsamma och trevliga gubbar som verkligen lever för detta.
    Kundnöjdheten är alltid ett prio oavsett vad!
    Förmedlar min bil via TopCars och den återkopplingen dom ger mig mellan varje provkörning/kund uppskattas, man blir verkligen delaktig i försäljningen!

Kan bara önska dom det bästa, det förtjänar dom.💪🏽 Läs mer
    2020-09-28 Top cars göteborg A svarar Amin
    Hej Amin,

Tack för att du tog dig tiden och skriva om oss, och vi tackar för dom fina orden!

Top Cars Göteborg

Duncan T skrev om Top Cars Göteborg AB
    Hej,
    Min köp av en Audi tt var inte så lyckad.Har haft reparation kostnad på 20000 kr. Mycket rost o en kombiinstrument som inte fungerade.
    Duncan Läs mer
    2020-09-28 Top cars göteborg A svarar Duncan T
    Hej Duncan!
    Tack för att du tog dig tiden och skriva om oss.
    Vi tycker inte ditt betyg är rättvist mot oss, då bilen som du köpt hos oss är från 1999 och rost förekommer på en 21 årig gammal bil.
    Både du och säljaren gick igenom bilen innan du slog till och du fick testköra bilen under två tillfällen.
    Angående hastighetsmätaren så fungerade den när vi sålt bilen, är det så att den lagt av i efterhand du skulle ha kontaktat oss i första hand för en lösning på problemet.
    Med vänliga hälsningar, Top Cars Göteborg

Patrik T skrev om Top Cars Göteborg AB
    Seriös firma! La handpenning på en bil och dom höll bilen trots högre bud! Vi tog tåget från Malmö och dom hämtade upp oss på stationen i GBG. Varit väldigt behjälpliga! Rekommenderas! Läs mer
    2020-09-28 Top cars göteborg A svarar Patrik T
    Hej Patrik.

Tackar för dom fina orden, hoppas du är nöjd med din nya Golf R!
    Varmt välkommen tillbaka.

Top Cars Göteborg

Soma K skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jag kan bara säga gott om företaget, mycket trevlig och hjälpsam personal.
    Bytte in min bil, dem var väldigt hjälpsamma.
    Rekommenderar den varmt. Kommer definitivt att göra affärer med dem igen. Läs mer
    2020-09-28 Top cars göteborg A svarar Soma K
    Hej Soma.

Tack för att du tog dig tiden att skriva om ditt bilköp hos oss.
    Din kommentar gör oss definitivt lite extra glada!
    Varmt välkommen åter.

Top Cars Göteborg.
  • 2020-09-25

Jonas S skrev om Top Cars Göteborg AB
    Köpte en Peugeot 307 från 2008 som fungerar utmärkt, kunnig säljare och väldigt trevligt bemötande! Läs mer
    2020-09-25 Top cars göteborg A svarar Jonas S
    Hej Jonas!
    Vi tackar för smidiga affären och välkommen åter!

Rayen skrev om Top Cars Göteborg AB
    Randi hjälpte med inköp av min Volkswagen Golf GTI. Väldigt kunnig och erbjuder fler helhetslösningar. Jätte nöjd med bemötandet! Läs mer
    2020-09-25 Top cars göteborg A svarar Rayen

Josef G skrev om Top Cars Göteborg AB
    Mycket bra bemötande och smidig affär. Tusen tack för detta. Kommer att komma tillbaka!

Mvh Josef! Läs mer
    2020-09-25 Top cars göteborg A svarar Josef G

Mohammad T skrev om Top Cars Göteborg AB
    Två ärliga bröder ,jätte fina bilar Läs mer
    2020-09-24 Top cars göteborg A svarar Mohammad T
    Hej!
    Tack för fina recensionen, Välkommen åter!

Ulf N skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jag köpte en begagnad Honda accord. Jag blev vänligt och korrekt bemött, säljaren var kunnig och företaget framstod som seriöst.Allting fungerade smidigt med registrering och försäkring.Kort och gott: Jag är nöjd! Läs mer
    2020-09-24 Top cars göteborg A svarar Ulf N
    Hej Ulf!
    Vi tackar för dom fina orden och tackar för smidiga affären!
    Välkommen åter!

Emilia V skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bra service och bemötande. Smidig och snabb affär. Läs mer
    2020-09-24 Top cars göteborg A svarar Emilia V
    Hej Emilia!
    Vi tackar för smidiga affären. Välkommen åter!
  • 2020-08-11

LINDA I skrev om Top Cars Göteborg AB
    Tack så mycket för suverän service med den svarta Skodan! 🙏🏻
    Mvh Linda/Munkedal Läs mer
    2020-09-25 Top cars göteborg A svarar LINDA I
  • RANDI A

2020-06-23

RANDI A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Snabbt, enkelt och smidigt👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    2020-09-25 Top cars göteborg A svarar RANDI A
  • WASSIM J

2020-01-13

WASSIM J skrev om Top Cars Göteborg AB
    Trevlig personal och proffsigt bemötande! Väldigt nöjd med mitt köp Läs mer
    2020-09-25 Top cars göteborg A svarar WASSIM J
  • 2019-05-08

Dusan G skrev om Top Cars Göteborg AB
    Väldigt bra bemötande, jätte bra service , köpte Audi Q5 fungerar utmärkt. Rekomenderar Top Cars , affären var snabb och effektiv. 100 rekomendera de. Läs mer
  • 2019-04-30

Felipe A skrev om Top Cars Göteborg AB
    I’m satisfied with the process, very kind saler and very good attention Läs mer
  • 2019-04-28

ERIK ANDREAS B skrev om Top Cars Göteborg AB
    Köpte Peugeot 207. Kort efter köpet tändes bromslampan. ”Stanna bilen omedelbart.” Ett besök hos Top Cars visade att felet berodde på slarv vid byte av bromsslangar och att ingen bromsvätska fyllts på.

Inga låsbultar skickades med vid köpet, så nu är bilen obrukbar eftersom jag inte kan byta till sommardäck, som det är lag på. Riktigt dåligt av en bilfirma att inte kontrollera att låsbultar skickas med vid försäljning.

Vid köpet frågade jag om sommardäck ingick och fick ja till svar. Det som sedan skickades med var just däck, utan fälg och inte kompletta hjul. Inget direkt fel, men dåligt att inte vara tydlig med vad han avsåg till en konsument som inte tänker på skillnaden mellan däck och hjul. Läs mer
    2019-04-28 Top cars göteborg A svarar ERIK ANDREAS B
    Det var synd och höra du pratar om, medan du var nöjd med den. Du ringde oss nästan efter två och en halv månad efter köpet skedde för att ge dig sommar däck och åtgärda felet du fick i bilen , och vi var jätte jätte hjälpsamma mot dig. Om du funderar köpa en felfri bil, så får du köpa 2019 istället. Tänk på att vi har jätte många bilar och ibland blir det svårt och kontrollera de så grejerna som inte syns tydliga och klara. Trotts att de är begagnade gamla bilar så lämnar vi en vistids garantin enligt konsument köplagen. Du ringde oss nyss och pratade om låsbultarna, DU får jätte välkomna hit och på måndag så kommer vi göra vårt bästa för att avhjälpa den bristen du har i bilen. Kolla på våra bra recensioner nedan innan du kommer lämna in din kommentar .
    2019-04-28 ERIK ANDREAS B svarar Top cars göteborg A
    Jag kollade på bilen 27/3, fick då besked att däck ingick. Köpte bilen 28/3. Reklamerade bromsarna 24/4. Således inom reklamationsfristen. Det TopCars skriver är således HELT fel.

Det stämmer att TopCars fixat bromsvätskan. Dvs att de gjorde vad de åtagit sig enligt köpeavtalets trafiksäkerhetsgaranti.
    2019-04-28 Top cars göteborg A svarar ERIK ANDREAS B
    Det stämmer däcken ingår köpet , du får komma hit så avhjälpta vi det. Vi gör vårt bästa för att hjälpa våra kunder.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2019-04-27

Edyta P skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jag köpte bilen. Mannen Var Jätte Snälla som sålde. Jag rekomenderar dem Läs mer
  • 2019-03-25

Tony J skrev om Top Cars Göteborg AB
    En mustang ock dom var väldigt behjälpliga o trevliga Läs mer
  • 2019-03-11

Ahmed M skrev om Top Cars Göteborg AB
    Stort tack till top care för den fina bilen. Väldigt trevlig personal och bra service. Rekommenderar er stort. Läs mer
  • 2019-03-01

Yousuf O skrev om Top Cars Göteborg AB
    Hej Top Cars Göteborg
    Jag har köpet en utmärkt Golf och Jag har nöjde.
    Jag har rekommendera alla som vill köpa en bra bil går till TOP CARS GÖTEBORG
    MVH YUSUF Läs mer
  • 2019-02-23

Melinda M skrev om Top Cars Göteborg AB
    Blev total lurad på bilköpet och säljaren tar inte tillbaka bilen enligt min reklamation. Bilen är inte ens körbar.
    Säljaren dolde viktig information om bilens skick ( från bilbesiktningen ) och upplyste oss inte om felen som fanns på bilen.
    Går heller inte att kommunicera med dem per telefon utan dom slänger på luren.
    Aldrig varit med om något värre och tvingas nu att dra processen vidare och står under tiden utan bil. Läs mer
    2019-02-25 Top cars göteborg A svarar Melinda M
    Vi hänvisar till föregående mejl och kommentarer med din man Tobias H.
    Rolf B gillar detta
  • 2019-02-23

Linus W skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bil köpt, bra bemött, bilen går som den ska och allt var bra vid köpet! Läs mer
  • Tobias H

2019-02-23

Tobias H skrev om Top Cars Göteborg AB
    VARNING.....
    Köpte en bil av denna firma och har blivit helt grundlurade på bilen
    De vill inte ta något som helst ansvar för något. Läs mer
    2019-02-23 Top cars göteborg A svarar Tobias H
    Det känns väldigt märkligt du skriver så, medan vi frågade er (( hundra gånger )) att ni skicka era address för att vi skulle hämta bilen hit och vi står för ALLA kostnader. Skäms på er när ni skriver INTE sanningen ! Vi vill göra vårt bästa för att kunna hjälpa alla våra kunder, men ni ville INTE samarbeta med oss. Vi upprepar och säga igen (( skicka er adress så fort så möjligt till oss)) för att ni har rätt till garantin hos oss.
    2019-02-23 Tobias H svarar Top cars göteborg A
    Ladar här med upp lite epos medeladen.

Men snälla du läser du inte vad jag skriver? Det är inte den rosten som vi pratar om. När vi tittade på bilen syntes inte rosten, den var övertäckt med färgpenna eller liknande som ramlade bort när vi hade bilen i biltvätt.
    Nyckeln informerade du om EFTER att vi hade köpt bilen ja, därför gör vi en reklamation gällande det. Du skulle ha upplyst om det innan vi köpte bilen, då vi självfallet inte hade genomfört köpet av bilen för den summan när vi skulle få lägga ytterligare 3000 kr på en nyckel som fattades. Ja min mamma var med och är vittne till att du inte upplyste oss om det innan köpet.
    Du svarar inte på resterande i vår reklamation gällande den ytterligare felaktiga informationen som du angav om bilen vid försäljningen, om de ventilerade bromsskivorna och automatiska parkeringen som inte finns på bilen.
    Sedan så har vi nu i efterhand fått veta som jag tidigare nämnde att det var felkoder på bilen vid besiktningen som inte du upplyste oss om vid köpet som du valde att dölja eftersom att vi bara fick det ena besiktningspappret och inte det andra där det stod att bilen hade två stycken felkoder. Varför gjorde du det? Vi hade heller aldrig gett den summan som vi gjorde för bilen om vi visste att det var fel på den.
    Men vi vill göra detta på smidigaste sätt för att lösa det och ni får gärna hämta bilen snabbast möjligt och reparera den och sedan återlämna den till oss samt ge oss ett rimligt prisavdrag för de övriga sakerna.
    Jag hänvisar en sista gång till mina tidigare mail gällande reklamationen och köplagen, vill du avhjälpa felen? I annat fall så vill vi att köpet återgår.
    2019-02-23 Top cars göteborg A svarar Tobias H
    Du ringde oss och frågade efter lite mer info och detaljer om bilen innan ni körde hemifrån mot oss. Vi berättade om rosten i bilen. Du fick ändå 2000 kr rabatt på den. Ni kom hit och kontrollerade allt i den innan köpet skedde , och det står i köpavtalet som ni skrev under. Du fick info om att fanns bara (( en nyckel )) med bilen. Vi har också vittne kan styrka det. Du berättade till din fru framför oss att bilen har bara en nyckel , och ni protesterade inte. Du frågade mig om nyckel kostnaden och vi sa det kostar mellan 2000 kr och 2500 kr. Vi fotograferade er med bilen sen ni körde bilen hem och ni var nöjda. Det känns väldigt märkligt din fru ringde oss dagen efter och frågade efter (( FYRA Nycklar )). Samma stund hade ni kunna säga nej till affären , så kommer vi häva allt direkt , men ni har aldrig snackat enda ord. Vårt uppdrag säjer bilar utan kände fel. Ni kan också kolla på alla tidigare recensioner med alla våra kunder , så var de jätte nöjda för att vi var alltid ärliga och noga med våra tjänster. Vi upprepar och säger vi följer konsumentköplagen och ni har rätt att får bilen fungerar som den ska, även att ni kar en kopia av varudeklaration, men vi fattar inte varför skickar ni INTE er adress till oss för att hämta den ???
    Vi hänvisar en sista gång och upprepar skicka er adress till oss så fort som möjligt för att skicka bilbärgning till er.
    2019-02-23 Tobias H svarar Top cars göteborg A
    Mycket märkligt att ja skriver epost till er och påpekade olika saker som är fel på bilen och att det fattas saker... Vi kommer att göra en polisanmäla sen komer vi att lämmna in ett betalnings föreläggandet till kronofogdemyndigheten.
    Sen kommer vi även att kontakta konsumentverket.
    Absolut !
    Men vår fråga är , vill ni skicka er adress till oss för att vi hämtar bilen och reparera den enligt garantin ? eller
    Svara JA eller Nej . Tack
    Hävning av köpet
    Som vi har sagt flera gånger.
    Ni är jätte välkomna att komma och hämta bilen men vi ska ha tillbaka alla våra pengar först.
    2019-02-23 Top cars göteborg A svarar Tobias H
    Vi följer köpeavtalet som ni skrev under.
    2019-02-23 Tobias H svarar Top cars göteborg A
    Mycket märkligt att du kan sitta och hänvisa till ett avtal som ej gäller
    Min fråga.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Rolf B gillar detta
  • Rolf B

2019-02-21

Verifierad kundrelation
    Rolf B skrev om Top Cars Göteborg AB
    Det var den sämsta firma jag har varit i kontakt med. Första veckan sätter de ut ett pris på bilen för 73900 kr. En vecka efter så höjer de priset med 10000 kr. Vi bokade och sa att vi kommer på fredagen för att ev. köpa bilen, men när jag ringer på torsdagskvällen så har de lovat en annan som kommer. Det verkar inte vara en seriös firma. Men som tur är finns det andra bilhandlare som står vid sitt ord. Läs mer
    2019-02-21 Top cars göteborg A svarar Rolf B
    Vi hade kampanj pris med några bilar förre veckan. Ordinera priset på denna bil var 83900 kr och vi sänkt priset till 73900 kr. Det var många oseriösa köpare ringde oss som dig, och de vill bara pruta och diskutera priset. Vi säger alltid om man vill reservera nån bil , så lägger man handpenning men ni vägrade det. Ni har ALDRIG bokat tid hos oss, eftersom det är först till kvarn. V
    Tobias H gillar detta
  • 2019-02-10

Ibrahim A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Personalen och bemötande var riktig bra . är nöjd med min nya bil
    Tack för allt
    Nöjd kund Läs mer
  • 2019-01-20

Andreas E skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bra bemötande av säljare, stämde inte helt mellan annons och verkligheten men ändå godkänt.
    Önskade dubbdäck till bilen vilket fixades utan krångel. Läs mer
  • 2019-01-05

Angela A skrev om Top Cars Göteborg AB
    De är mysiga personal och trevlig bemötande , utmärkt service tjänster Läs mer
  • 2019-01-03

Hamtami Y skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jag ska köpa en bil från bilfirma och tänkt också sälja min bil till bilfirma
    Jag är tacksam Läs mer
  • 2018-12-23

Amin Najeba A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Fint bemötande och en fin bil! Blev väldigt bra bemött. Läs mer
  • 2018-12-22

Trevlig och god Läs mer
  • Christian O

2018-12-15

Christian O skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bilköp. Extrem trevlig och personlig kontakt. Företaget gick över förväntningarna då dem gjorde allt i sin makt för att göra mitt köp och upplevelse så bra som möjligt. Läs mer
  • 2018-12-14

Christian S skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bra service och trevlig personal. Läs mer
  • 2018-12-07

Arabey Rahmo A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Trevliga personal och chefen.
    Väldig ärliga säljare. Läs mer
  • 2018-11-29

Erik Carl P skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bra och trevligt bemötande. Nyinköpta bilen gick perfekt hem. Tack! Läs mer
  • 2018-11-27

Araz D skrev om Top Cars Göteborg AB
    We buy a car from Top Car.
    They’re very good persons, and have very nice behavior.
    We hope the best wishes for them and will be a big company in Sweden.
    Thank you Top Cars Läs mer
  • 2018-11-25

Susana J skrev om Top Cars Göteborg AB
    Köpte en Kia Ceed. Mycket bra trevligt och profisionellt bemötande, nöjd kund. Läs mer
  • 2018-11-17

Mossen M skrev om Top Cars Göteborg AB
    I live in Italy and i came go Sweden yesterday. I got Toyota Avensis from Top Cars And I was very glad. Thanks a lot for it strong recommendation. 10/10 Läs mer
  • 2018-11-05

Sven Jonsson A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Mycket bra service.Ser till kundes bästa och försöker lösa problem som kan uppstå så kunden får det bra. Läs mer
  • 2018-10-18

Clas M skrev om Top Cars Göteborg AB
    Köpte begagnad bil. Blev väl bemött , fick svar på det jag önskade. Det jag köpte det var det jag förväntade mig av det pris jag betalade. Läs mer
  • 2018-10-12

Muhudi A skrev om Top Cars Göteborg AB
    Jag har fått mycket bra bemödat.
    Tack på era bra service. Läs mer
  • Kashefi S

2018-10-12

Kashefi S skrev om Top Cars Göteborg AB
    Köpte en bil, på ett trevlig sätt blev jag bemött, rekommenderar stark, kommer att välja företaget i framtiden. Läs mer
  • 2018-09-27

Mikael E skrev om Top Cars Göteborg AB
    Mycket trevliga och köpet gick väldigt smidigt 👍 Läs mer
  • 2018-09-27

Tarik D skrev om Top Cars Göteborg AB
    Bra bilaffär, kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • 2018-09-22

David E skrev om Top Cars Göteborg AB
    Köpte en BMW 530, blev bemött på ett bra sätt, mina förväntningar va som jag hoppades på, hoppades på hitta bilen jag ville ha, trevlig personal Läs mer
  • 2018-09-08

Vigdis H skrev om Top Cars Göteborg AB
    I bought a Mercedes Benz from Top Cars and I am very pleased. Very nice service, a good experience and product. I would recommend this company to others. Vigdis Läs mer

Aröds Industriväg 9, 422 43 Hisingsbacka