Alla kategorier Bilförsäljning Västra Götaland Göteborg Torslanda Bilförsäljning AB

Torslanda Bilförsäljning AB

ÖSTERGÄRDE INDUSTRIVÄG 91, 417 29 Göteborg — Visa karta

Varmt välkommen till Torslanda Bilförsäljning. Torslanda Bilförsäljning arbetar med att köpa och sälja begagnade personbilar i alla prisklasser, men det är i huvudsak; Audi, BMW, VW, Volvo, Ford och Saab. Är du intresserad av att provköra eller titta på en bil så uppskattar vi det om du ringer innan så att vi kan se till att finnas på plats samt ha bilen tillgänglig. Vi kan även erbjuda service i form av att vi hämtar och lämnar bilar i närområdet.

Torslanda Bilförsäljning har funnits sedan 2010 men det finns gedigen erfarenhet sedan 1997. Vi säljer mellan 300-350 bilar/år och har många återkommande kunder, vi är väldigt noggranna med att du som kund hos oss ska bli helt nöjd med ditt köp, då vi lever för ett gott rykte. De flesta bilar vi tar in kommer tidigare från leasingbolag, finansbolag eller inbytesbilar hos större bilfirmor i Västsverige. När du köper bilen är den givetvis besiktad, genomgången samt rekondad. Samtliga bilar är leveransklara så du kan ta med dig din nya bil hem på en gång. Välkommen att kontakta oss!

Läs vad 62 kunder tycker om Torslanda Bilförsäljning AB

• Robert S
    Robert S skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Trevligt och ärligt bemötande, mycket bra service,
    här kan jag tänka mig att handla igen.
    Rekommenderas!

Robert S Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bättre service får man leta efter,påpekade att skivorna bak på bilen behövde bytas när tittade på en Nissan inga bortförklaringar alls utan fick en avtalad tid när jag skulle komma tillbaks för byte,rekommenderar denna firma till alla som söker ett fordon Läs mer
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Glömde fråga om motorvärmaruttag i bilen jag bestämt mig för men det fixade de super snabbt och smidigt och det ingick dessutom i priset, Hur många får man dessutom en nästan full tank? Ett vänligt bemötande och med stort tålamod visade alla finesser i den nya bilen.
    Riktigt nöjd! Läs mer
  • Babic S
    Babic S skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Ytterst sällan går en bilaffär så smidigt som det gjorde med Mattias på Torslanda Bilförsäljning!Helt fantastiskt!! Läs mer
  • Martin D
    Martin D skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Blev mycket väl och trevligt bemött under mitt besök då jag sökte bil.
    Mycket bra ordning och välvårdade bilar.
    Mitt besök resulterade i ett bilköp.

Jag rekommenderar Torslanda Bilförsäljning för den som söker ett utbud av fina bilar till bra priser.

/Martin Läs mer
  • John S
    John S skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Jag såg en bil på blocket som såldes av detta företag. Efter att ha kollat upp omdömen online kontaktade jag företaget och bokade in en provkörning. Jag fick jättebra service och personalen gav ett proffsigt, ärligt och framförallt väldigt trevligt intryck. Jag köpte bilen och det var väldigt smidigt från början till slut. Letar du efter en bilfirma som inte på något sätt stämmer överens med den negativa bilden av bilhandlare som skojare och fulspelare så är Torslanda Bilförsäljning rätt för dig. Helnöjd! Läs mer
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Köpte en Mitsubishi Outlander där. Fick bra service och information från start. Säljaren Mattias tog på eget initiativ beslut att byta ut alla vinterdäcken utan att jag behövde be om det. Bilen var leveransklar innan utsatt tid och ägarbyte osv fungerade smidigt. Bilen var nybesiktad och dokumentationen komplett. Priset var konkurrenskraftigt och bemötandet väldigt bra! Har inte behövt reklamera något så den delen kan jag inte bedömma men i övrigt väldigt bra. Läs mer
  • Pierre B
    Pierre B skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Kanon bra service & goodwill.
    Jättefina bilar som är ordning på
    Köper bara mina bilar där Läs mer
  • Arne O
    Arne O skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Mycket trevliga! Snabb och enkel affär Läs mer
  • Marie J
    Marie J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Mycket trevligt bemötande och kunnig personal . Återkommer gärna dit igen. Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Vi åkte långt för dom hade bra priser. Och vi kan bara rekommendera Mattias till alla. Dom tog hand om allt och löste våra önskemål mm. Läs mer
  • Joel L
    Joel L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Mycket trevligt bemötande!
    Rekomenderas! Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Väldigt trevligt & proffsigt bemötande av Mattias. Detta var vår andra bil vi köpte här och kommer garanterat komma tillbaka när det är dags igen. Letar du efter en seriös bilhandlare ? Åk hit! Läs mer
  • Jessica  O
    Jessica  O skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Väldigt vänligt bemötande och ett + att dom hjälpte mig ordna försäkring på plats Läs mer
  • Leif P
    Leif P skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Trevlig personal. Lätt att ha å göra med. Detta företag kommer jag att rekommendera till andra. Till skillnad från många andra bilhandlare så får man inte känslan av att bli lurad. Toppbetyg. Läs mer
  • Dennis A
    Dennis A skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Mycket bra service och man känner sig välkommen. Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Riktigt bra bemötande! Topp betyg! Läs mer
  • Kenneth K
    Kenneth K skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Trevlig personal, ordnade reklamation snabbt. Läs mer
  • Torbjörn Å
    Torbjörn Å skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Har bytt bil hos Torslanda Bil 3 gånger nu och är supernöjd varje gång. Så jag kommer att fortsätta byta bil där och mötas av samma proffsiga bemötande varje gång. Läs mer
  • Christer N
    Christer N skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Superbra service och mycket trevligt bemötande.
    Jag är väldigt nöjd med Torslanda Bilförsäljning
    /Christer N Läs mer
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande och väldigt trevlig personal Läs mer
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra!!! Bra dialog, kunnig försäljare. Läs mer
  • Margit T
    Margit T skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande, sakligt och trevligt. Inget överdrivet säljsnack. Läs mer
  • Robert J
    Robert J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Svår att förhandla med. Hjulinställning var inte rätt. Bromsar helt slut. Kommer inte rekommendera vidare. Åkte långt.Inte näjd Läs mer
    2016-06-15 Mattias L svarar Robert J
    Hej Robert,

Tråkigt att du inte är nöjd, gällande bromsarna bak så pratade vi om dom i samband med köpet och priset justerades därefter. Vi gör hjul inställning på våra bilar om ratten står snett, en styrled är bytt eller om däcken är sned slitna.

Vi är måna om att våra kunder skall vara nöjda med vårt bemötande och inte minst med sina bilar som är köpta av oss och att man skall tänka på oss vid sitt nästa bilbyte.

Hör gärna av dig så kan vi säkert komma fram till något bra för er del.

MVH
    Torslanda Bilförsäljning AB
    Mattias Ljunggren
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Snabb och smidig affär, bra service! Läs mer
  • Therese C
    Therese C skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Skulle rekommendera vem som helst att göra en bilaffär med Torslanda bilförsäljning!
    Bra bemötande, bra hjälp, trevlig personal- riktigt bra!!! Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Trevligt och genuint bemötande, bilaffären gick smärtfritt och priset var konkurrenskraftigt Läs mer
  • Torbjörn Å
    Torbjörn Å skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Härligt bemötande och kunnig personal och alltid en bra bilaffär Läs mer
  • Helén R
    Helén R skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Skönt att få titta i lugn o ro
    Mattias hade tid att svara på frågor.
    Vi kände att bilköpet gick lätt o smärtfritt.
    Kändes tryggt o bra. Läs mer
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande och förtroendeingivande säljare! Mattias tror jag säljaren hette! Grym! Läs mer
  • Roger A
    Roger A skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Jag är mycket nöjd med mitt bilköp hos Torslanda Bil.
    Fick en mycket bra hjälp och bemötande av personalen.
    Återkommer gärna och kan ge mina allra bästa rekommendationer.
    Roger A Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Köpte bil som hittas visat sig utan dolda fel. Lånevilkoren missvisande. Låg ränta en bluff. Med bankens avgifter blev räntan mer än det dubbla. Min rekommendation är att bilfirma byter långivare eller ändrar ränteredovisning till det verkliga och blir därmed mer seriös. Läs mer
  • Björn J
    Björn J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande. Lätt att hitta firman. Saklig information. Bilen har infriat förväntningarna än så länge. Firman kan rekommenderas. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Jätte trevlig säljare ! Man känner sig välkommen och får snabba svar på frågor angående bilarna. Vid problem med bilen efter köp är det absolut inga problem att få hjälp med det. Mycket nöjd ! Läs mer
  • Roland N
    Roland N skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Tack för en fint förtroende bilaffär som jag är mycket nöjd. Ännu rullar bilen! ☺️ Läs mer
  • Per-olof H
    Per-olof H skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Skulle vilja säga att mitt köp gick smidigt och bra. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderar dem varmt.

Mvh Mikael Läs mer
  • Ayan H
    Ayan H skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande, trevlig säljare, är njöd med bilen som jag har köpte... Läs mer
  • Dag T
    Dag T skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra, snabbt o smidigt bilköp. Kommer säkert tillbaka I framtiden. Läs mer
  • Anderas N
    Anderas N skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Åkte till Göteborg från Skåne och köpte bil här. Bilen höll ett jättebra skick och trevlig säljare. När jag var på väg hem upptäcktes några fel som behövdes åtgärdas. Då jag bor långt ifrån löste vi det via en lokal verkstad snabbt och smidigt där Torslanda tog på sig en del av kostnaden så slapp jag åka långt för att få det fixat. Flexibelt och bra! Läs mer
  • David H
    David H skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Mattias som äger och driver Torslanda bilförsäljning är en MKT Seriös bil handlare.
    jag har köpt 2 bilar utav honom då 2 sista åren.
    Jag kan verkligen rekommendera Torslanda bilförsäljning. Läs mer
  • Gredger J
    Gredger J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Hej
    köpte en Volvo V50 2011 år modell lämnade en äldre bil i byte
    tycker jag fick en bra bil till rätt pris har varit nöjd med den
    bemötandet av säljaren var bra
    mvh
    Greger Läs mer
  • Pelle F
    Pelle F skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Vänligt bemötande serviceanda på topp.Nöjda och glada åker vi hem i vår nyinköpta fina bil. Första men inte sista bil vi köper hos Torslanda bil tack Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Trevlig personal och smidigt skött bilaffär Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Finns bara bra saker att säga om Torslanda bil. Trevligt bemötande, och framförallt mycket snabba att åtgärda fel. Köper gärna fler bilar därifrån. Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Vi är mycket nöjda med Torslanda Bilförsäljning och kan varmt rekommendera dem. De är pålitliga, service inriktade och tillmötesgående. Våra 2 senaste bilar har vi köpt där och kommer tillbaka när det är dags för nästa köp. Läs mer
  • Mats P
    Mats P skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Kan varmt rekommendera torslanda bilförsäljning då man alltid blir väl bemött, bra priser och aldrig några problem om bilen skulle krångla. Har köpt ett flertal bilar där o kommer fortsätta att köpa mina bilar där Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Ärlig, vänlig och fina bilar! Tänker rekommendera företaget till bilspekulanter! Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    👍allt var perfekt trevlig personal samt fixade verkligen det dom lovade bara positivt dottern är helnöjd tack för köpet mvh Eva Läs mer
  • Eva D
    Eva D skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Otroligt nöjd med mitt bilköp här. Serviceandan och kundbemötandet är toppen. Kan varmt rekommendera detta ställe. Läs mer
  • Kent T
    Kent T skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande och fina bilar, rekommenderas Läs mer

ÖSTERGÄRDE INDUSTRIVÄG 91, 417 29 Göteborg