Alla kategorier Bilförsäljning Västra Götaland Göteborg Torslanda Bilförsäljning AB
Rekommenderat företag 2016 - Torslanda Bilförsäljning AB
Rekommenderat företag 2015 - Torslanda Bilförsäljning AB

Torslanda Bilförsäljning AB

ÖSTERGÄRDE INDUSTRIVÄG 91, 417 29 Göteborg — Visa karta

Varmt välkommen till Torslanda Bilförsäljning. Torslanda Bilförsäljning arbetar med att köpa och sälja begagnade personbilar i alla prisklasser, men det är i huvudsak; Audi, BMW, VW, Volvo, Ford och Saab. Är du intresserad av att provköra eller titta på en bil så uppskattar vi det om du ringer innan så att vi kan se till att finnas på plats samt ha bilen tillgänglig. Vi kan även erbjuda service i form av att vi hämtar och lämnar bilar i närområdet.

Torslanda Bilförsäljning har funnits sedan 2010 men det finns gedigen erfarenhet sedan 1997. Vi säljer mellan 300-350 bilar/år och har många återkommande kunder, vi är väldigt noggranna med att du som kund hos oss ska bli helt nöjd med ditt köp, då vi lever för ett gott rykte. De flesta bilar vi tar in kommer tidigare från leasingbolag, finansbolag eller inbytesbilar hos större bilfirmor i Västsverige. När du köper bilen är den givetvis besiktad, genomgången samt rekondad. Samtliga bilar är leveransklara så du kan ta med dig din nya bil hem på en gång. Välkommen att kontakta oss!

Läs vad 42 kunder tycker om Torslanda Bilförsäljning AB

• Lennart A
    Lennart A skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande och väldigt trevlig personal
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra!!! Bra dialog, kunnig försäljare.
  • Margit T
    Margit T skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande, sakligt och trevligt. Inget överdrivet säljsnack.
  • Robert J
    Robert J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Svår att förhandla med. Hjulinställning var inte rätt. Bromsar helt slut. Kommer inte rekommendera vidare. Åkte långt.Inte näjd
    2016-06-15 Mattias L svarar Robert J
    Hej Robert,

Tråkigt att du inte är nöjd, gällande bromsarna bak så pratade vi om dom i samband med köpet och priset justerades därefter. Vi gör hjul inställning på våra bilar om ratten står snett, en styrled är bytt eller om däcken är sned slitna.

Vi är måna om att våra kunder skall vara nöjda med vårt bemötande och inte minst med sina bilar som är köpta av oss och att man skall tänka på oss vid sitt nästa bilbyte.

Hör gärna av dig så kan vi säkert komma fram till något bra för er del.

MVH
    Torslanda Bilförsäljning AB
    Mattias Ljunggren
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Snabb och smidig affär, bra service!
  • Therese C
    Therese C skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Skulle rekommendera vem som helst att göra en bilaffär med Torslanda bilförsäljning!
    Bra bemötande, bra hjälp, trevlig personal- riktigt bra!!!
  • Erik L
    Erik L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Trevligt och genuint bemötande, bilaffären gick smärtfritt och priset var konkurrenskraftigt
  • Torbjörn Å
    Torbjörn Å skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Härligt bemötande och kunnig personal och alltid en bra bilaffär
  • Helén R
    Helén R skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Skönt att få titta i lugn o ro
    Mattias hade tid att svara på frågor.
    Vi kände att bilköpet gick lätt o smärtfritt.
    Kändes tryggt o bra.
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande och förtroendeingivande säljare! Mattias tror jag säljaren hette! Grym!
  • Roger A
    Roger A skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Jag är mycket nöjd med mitt bilköp hos Torslanda Bil.
    Fick en mycket bra hjälp och bemötande av personalen.
    Återkommer gärna och kan ge mina allra bästa rekommendationer.
    Roger A
  • Peter N
    Peter N skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Köpte bil som hittas visat sig utan dolda fel. Lånevilkoren missvisande. Låg ränta en bluff. Med bankens avgifter blev räntan mer än det dubbla. Min rekommendation är att bilfirma byter långivare eller ändrar ränteredovisning till det verkliga och blir därmed mer seriös.
  • Björn J
    Björn J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande. Lätt att hitta firman. Saklig information. Bilen har infriat förväntningarna än så länge. Firman kan rekommenderas.
  • Eva E
    Eva E skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Jätte trevlig säljare ! Man känner sig välkommen och får snabba svar på frågor angående bilarna. Vid problem med bilen efter köp är det absolut inga problem att få hjälp med det. Mycket nöjd !
  • Roland N
    Roland N skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Tack för en fint förtroende bilaffär som jag är mycket nöjd. Ännu rullar bilen! ☺️
  • Per-olof H
    Per-olof H skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Skulle vilja säga att mitt köp gick smidigt och bra. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Rekommenderar dem varmt.

Mvh Mikael
  • Ayan H
    Ayan H skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande, trevlig säljare, är njöd med bilen som jag har köpte...
  • Dag T
    Dag T skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra, snabbt o smidigt bilköp. Kommer säkert tillbaka I framtiden.
  • Anderas N
    Anderas N skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Åkte till Göteborg från Skåne och köpte bil här. Bilen höll ett jättebra skick och trevlig säljare. När jag var på väg hem upptäcktes några fel som behövdes åtgärdas. Då jag bor långt ifrån löste vi det via en lokal verkstad snabbt och smidigt där Torslanda tog på sig en del av kostnaden så slapp jag åka långt för att få det fixat. Flexibelt och bra!
  • David H
    David H skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Mattias som äger och driver Torslanda bilförsäljning är en MKT Seriös bil handlare.
    jag har köpt 2 bilar utav honom då 2 sista åren.
    Jag kan verkligen rekommendera Torslanda bilförsäljning.
  • Gredger J
    Gredger J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Hej
    köpte en Volvo V50 2011 år modell lämnade en äldre bil i byte
    tycker jag fick en bra bil till rätt pris har varit nöjd med den
    bemötandet av säljaren var bra
    mvh
    Greger
  • Pelle F
    Pelle F skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Vänligt bemötande serviceanda på topp.Nöjda och glada åker vi hem i vår nyinköpta fina bil. Första men inte sista bil vi köper hos Torslanda bil tack
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Trevlig personal och smidigt skött bilaffär
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Finns bara bra saker att säga om Torslanda bil. Trevligt bemötande, och framförallt mycket snabba att åtgärda fel. Köper gärna fler bilar därifrån.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Vi är mycket nöjda med Torslanda Bilförsäljning och kan varmt rekommendera dem. De är pålitliga, service inriktade och tillmötesgående. Våra 2 senaste bilar har vi köpt där och kommer tillbaka när det är dags för nästa köp.
  • Mats P
    Mats P skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Kan varmt rekommendera torslanda bilförsäljning då man alltid blir väl bemött, bra priser och aldrig några problem om bilen skulle krångla. Har köpt ett flertal bilar där o kommer fortsätta att köpa mina bilar där
  • Robert L
    Robert L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Ärlig, vänlig och fina bilar! Tänker rekommendera företaget till bilspekulanter!
  • Eva L
    Eva L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    👍allt var perfekt trevlig personal samt fixade verkligen det dom lovade bara positivt dottern är helnöjd tack för köpet mvh Eva
  • Eva D
    Eva D skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Otroligt nöjd med mitt bilköp här. Serviceandan och kundbemötandet är toppen. Kan varmt rekommendera detta ställe.
  • Kent T
    Kent T skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande och fina bilar, rekommenderas
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra service och inga problem med något.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Mycket bra bemötande i från 1:a kontakt till
    leverans.

/Rolf
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Mycket bra service vid mitt bilköp, proffsigt bemötande.
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Vi blev jättebra bemötta, ingen påflugen försäljare utan vi fick i lugn och ro kika på bilen som vunnit vårt intresse och Mattias ingav stort förtroende och var duktig på sitt jobb han är värd en guldstjärna tack vi är jättenöjda.
  • Ann-britt K
    Ann-britt K skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra service Trevlig personal Tyvärr inte helt lätt att hitta dit
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Bra bemötande, bra service. Hade önskat att bilen var lite bättre städad, fick städa den själv när jag kom hem, därav en fyra ifrån mig. Men det var semester tider så antar att dom hade mycket att göra.
  • Bengt I
    Bengt I skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Jag har bara positivt att säga. Mattias är en toppenkille man kan verkligen säga Rätt man på Rätt plats.
  • Marie K
    Marie K skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Hej ! Fina bilar, bra priser , trevlig ägare. Jag köpte min V70 för ett par månader sedan o är jätte nöjd med bilen, företaget känns seriöst . Med vänlig hälsning, annicka marie kärnsby
  • Christina B
    Christina B skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Trevligt bemötande och utmärkt service
  • Ingvar L
    Ingvar L skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Ovanligt trevligt och proffsigt bemötande redan vid första kontakten per telefon. Även vid besöket och köpet var servicen och bemötande helt perfekt!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Mycket hög service och snabba åtgärder !
    Rekommenderas starkt !
  • Kastriot K
    Kastriot K skrev om Torslanda Bilförsäljning AB
    Torslanda Bilförsäljning har nog den bästa servicen någonsin, även en otroligt trevlig personal!

ÖSTERGÄRDE INDUSTRIVÄG 91, 417 29 Göteborg