45:ans Bil

45:ans Bil

45:ans bil är en märkesoberoende bilhandlare som arbetar med begagnade person och transportbilar av ett värde upp till 100.000 kronor. Verksamheten har varit aktiv sedan 1994, och har sedan starten präglats av ett eminent servicemind. Samtliga bilar kontrolleras och om det krävs genomgår de även en service för att vara i så bra skick som möjligt vid försäljning. 45:ans bil kan erbjuda förmånliga priser, detta beror på att det finns egen verkstad, garanti ingår i bilköp med ett värde över 25.000 kronor. Varmt välkommen in till en trygg bilaffär!

Läs vad 37 kunder tycker om 45:ans Bil 2

• 2021-04-01
    Jag köpte en SAAB 95 årsmodell 2008 för 30000,- vilket var ett mycket bra pris. Dessutom gav försäljaren mig ett bra bud för min gamla SAAB 95, och den hade en hel del fel.
    Försäljaren åtgärdade också en del mindre saker på bilen jag köpte. Dessutom hjälpte han mig med två mindre reparationer efter ca tre månader mot en rent symbolisk summa.
    Detta hade han ingen som helst skyldighet att göra. Jag kontaktade honom enbart för rådgivning men han erbjöd sig direkt att fixa problemen. Ren hjälpsamhet och vänlighet.
    Jag är en äldre man och har köpt många bilar. 45:ans bil är den tveklöst den bästa bilhandlaren jag stött på i hela mitt liv. Rimligt pris för en väldigt bra bil. Lugn, trevlig och oerhört kunnig.
    Jag rekommenderar er starkt att välja 45:ans bil. Ni kommer inte att ångra er.
    Tack Johan för det fina betyget. Det är roligt när mitt arbete uppskattas, kan jag hjälpa mina kunder så gör jag det. Du är alltid välkommen om det är något. Trevlig Påsk önskar Ingvar 45:ans Bil
  • 2021-03-17
    Köpte en bil av 45:ans bilfirma. Växellådan kraschade efter 1 månad. Ägaren vägrade hjälpa mig, skulle aldrig rekommendera någon att köpa en bil där
    Det är 2,5 ÅR sedan bilen köptes för 10500:- ( tiotusen femhundra kronor) Renault Megane års-m. 2003. mätarställning 25930 mil med bra service historik.Köper man en äldre billig bil utan garantier,så kan det tyvärr hända saker man inte önskar. Jag kan inte se att jag gjort något fel. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2020-12-18
    Jag köpte en fin SAAB 95 hos 45:sans Bil. Efter någon dag började motorn gå lite orent. Mekaniker kom hem ( 4 mils körning) och fixade felet. Har aldrig tidigare upplevt sådan inställning till köpt bil.
    ANSVARSFULLT!! //GÖRAN
    Hej Göran. Tack för det fina betyget. Jag vill att bilen skall funka även om den är billig. God jul o. gott nytt. Ingvar 45:ans Bil
  • 2020-11-23
    En mycket seriös bilhandlare. Ingvar har ett trevligt kundbemötande och har ett välformulerat kundperspektiv. Min fru och jag var ute efter en billig och lättkörd bil, där vi fick en bra genomgång av vilka bilar som fanns inne och passade våra behov. Vi stortrivs med vårt köp och återkommer gärna vid behov.
    Hej Samuel. Tack för det jätte fina betyget.Ni är alltid välkomna om det är något. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2020-09-18
    Jag såg bara skylten och gick till företaget personalen var trevliga och ärliga
    Jag har köpt en Mitsubishi den fungerarVäl så länge...
    Vänligen yashar
    Eklanda Blommor sedan 1941🌹
    Hej Yashar Tack för det fina betyget.Om det är något så får du höra av dig. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2020-05-18
    Jag köpte min bil här och är väldigt nöjd med köpet.
    Seriös och hjälpsam mekaniker med bra service och alltid gott bemötande.
    Känns tryggt att lämna bilen här. Kan varmt rekommendera 45:ans Bil.
    Hej Santiago Tack för det fina betyget. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2020-04-24
    Köpte en bil i december månad, en fullt fungerande bil. Skulle något uppkomma så som något gick sönder eller liknande skulle jag höra av mig till Ingvar och han skulle åtgärda det utan kostnad. Fick strul med mina däck som han åtgärda utan någon kostnad efter 3 månaders försäkringen som jag fick då jag köpte bilen. Väldigt kompetent inom sitt yrke, rekommenderas stark! 5/5.
    Hej Douglas Har jag lovat en garanti så håller jag det.Tack för det fina betyget,det är roligt att det uppskattas när man sköter sig. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2019-07-20
    Kan verkligen rekommendera Ingvar på 45ans. Jag köpte en bil som skulle besiktigas senast 6 veckor efter köpet. Han lovade att om det var någon anmärkning skulle han fixa det utan extra kostnad vilket han också gjorde. 5/5
    Hej Johan Tack för det fina betyget Om det är något du undrar över får du höra av dig. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2019-04-30
    Mycket tillmötesgående. Delar gärna med sig av sin kunskap. Rekommenderas varmt.
    Hej Jan Tack för det fina betyget. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2019-03-19
    köpte en mercedes ren å fräch bil alla papper i ordning blev erbjuden att skifta till vinterhjul , trevlig å bra bemötande , dit återkommer jag gärna
    Tack för det fina betyget.Roligt att ni gillar bilen.Ni är alltid välkommna. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2019-01-01
    Köpte en ford 07.
    Efter en månad ca började den larma för motorfel.
    Fel på styrmodulbox
    Han tog emot bilen och lagade den på garantin.
    Jättenöjd med hjälpen och reparation av bil.
    Nöjd och glad.
    Mvh Jimmy
    Hej Jimmy Tack för det fina betyget. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2018-08-24
    Väldigt nöjda med både bil och bemötande. Rekommenderas varmt!
    Tack Henrik för det fina betyget.Det är bra att ni är nöjda med er Renault Megane. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2018-02-08
    Konkret, kunnig och tydlig i sin kommunikation.
    Tack Marco för det fina betyget. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2018-02-02
    Vi fick ett bra bemötande från säljaren. Information och villkor var tydliga. Säljaren hade adekvat kunskap för uppgiften.
    Tack för ett bra betyg.Välkommen åter. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2018-01-29
    Trevligt bemötande och de ansträngde sig extra för att tullmötesgå både i pris och utrustning på bilen.
    Tack för ett mycket bra betyg. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2017-12-08
    Har haft kontakt med, och köpt bilar här, i mer än ett decennium och alltid blivit bra bemött.

Nöjd Kund.
    Tack Ola för det fina betyget.Jag hoppas att det fortsätter i många år. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2017-09-06
    Bra och billig bil,trevligt bemötande och fantastisk service,jag är nöjd,så tacksam.
    Hej Conny Tack för det fina betyget.Du är alltid välkommen. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2017-07-02
    Köpte mig en mindre skåpbil av Ivar på 45:an. Trevligt och bra bemötande. Var snabb och smidig med bilarna vi var intresserade av att kolla och provköra. Ivar kändes pålitligt och inte som en typisk krängare. Hade kanske inte svaren på alla miljoner frågor vi ställde, men det är inte så konstigt när man har så många bilar att hålla reda på. Att köpa bil är som ett lotteri förstås, men att köpa bil på 45:an kändes som ett tryggt och schysst ställe att köpa sin lott på ;) Ivar följde även upp några dagar senare, vilket jag som egen företagare tycker är ett väldigt proffsigt och snyggt sätt att hantera sina kunder på.
    Tack Robbin för ett fint betyg. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2017-05-05
    Bra o kunnig bilhandlare. Lätt o ha o göra med o när jag fick strul med motorns tändsystem efter ca 3 veckor. Va det bara o komma förbi så vart det fixat, no problems! :) Visade sig va tändstiften.
    Hej Patrik Tack för ett fint betyg.Bra kunder är alltid välkomna tillbaka och du är en av dem. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2017-05-03
    Jag fick bra hjälp och bemötande.
    Tack Kristina för ett bra betyg. Mvh Ingvar 45:ans Bil
    Rekommenderas starkt!
    Kanon försäljare och problemlösare.
    Kommer definitivt komma tillbaka!
    Kanon bra försäljare!
    Köpte en bil där för 2 veckor sedan och efter några dagar började motorlampan lysa, pratade med Ingvar och han hjälpte mig med problemet utan tvekan!
    Rekommenderas varmt och kommer definitivt komma tillbaka.
    Hej Linus Tack för det fina betyget.Blir du nöjd är jag nöjd.Du är alltid välkommen. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2017-01-27
    Hej! Har varit kund hos Ingvar (45:ans bil ) sedan 2001. Har kommit tillbaka dit när det är dax att byta bil. Det är mycket bättre än att sälja själv, bra inbytespris och helt ok priser på deras bilar. Alltid lätt att få saker fixade om något problem uppstår. Kan rekommendera 45:ans bil. Martin
    Tack Martin för betyget,du är alltid välkommen tillbaka. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2016-12-24
    Köpa bil på 45:ans Bil var en riktig bra upplevelse. Jag fick snabbt förtroende för Ingvar tack vare sitt kunnande och fina bemötande. I efterhand vände mig jag till honom för olika frågor kring bilen och han besvarade de alla. Bilen har hittills rulat fint och jag rekommmenderar 45:ans bil till alla.
    Tack för det fina betyget Kim.Är det något du undrar över är alltid välkommen att höra av dig. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2016-12-19
    Trevligt bemötande, goda råd, bra och prisvärd bil. Det man vill ha när man köper begagnat alltså!
    Tack för det fina betyget. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2016-11-10
    Nu köpt min andra bil av 45:ans Bil och är mycket nöjd ännu en gång.
    Bra bemötande. Inköp och service till en bra peng.
    Tack Peter för det fina betyget,jag ser fram mot nästa bilköp av er. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2016-11-08
    Hej
    Jag är mycket nöjd med både mottagandet och bilen.

mvh
    Amir
    Tack för det fina betyget Sadeghi Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2016-10-19
    Trevlig affär, bra service, mycket nöjd med bilaffären.
    Hej Adam Tack för det fina betyget,det är roligt att mitt arbete uppskattas.Du är alltid välkommen tillbaka. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2016-10-11
    Verkar vara en bra bil till ett bra pris som vi köpt. Trevligt bemötande, insatt försäljare utan onödigt sälj-jidder.
    Tack för det fina betyget. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2016-08-22
    Har köpt 2st bilar.är mycket nöjd.den första bilen var av äldre årsmodell.den andra 3 år gammal.jag köpte den andra bilen.bara för att jag var mycket nöjd med 45ans agerande vid mina bilaffärer.kan mycket om bilar.
    Tack Robert för det fina betyget. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2016-08-22
    Vi är väldigt nöjda med servicen och en vecka efter bilköpet också bilen! Vi tror och hoppas på en fortsatt god service och relation med säljaren. Kristofer och Sofia
    Hej Sofia o Kristofer Tack för det fina betyget.Ni är alltid välkomna tillbaka. Mvh Ingvar 45:ans Bil
  • 2015-09-06
    Köpte en bil här i mars 2015. Trevligt bemötande. Fixade småsaker som jag påpekade innan köp. Jätte nöjd med köpet. Bilen går kanon.
    Hej Robert Tack för en mycket fin bedömning. Med vänlig hälsning Ingvar 45:ans Bil
  • 2015-09-05
    Jag är mycket nöjd med bilen som har köpt !
    Hej Mohammad Tack för din Bedömning Med vänlig hälsning Ingvar 45:ans Bil
  • 2015-09-04
    Ett företag som sedan mer än 30 år försett mig med ett otal bilar. Senast för ett halvt år sedan. När det är dags att byta igen återkommer jag garanterat till 45:ans Bil för att hitta nästa. Man vill ju att bilar, även begagnade, ska funka så problemfritt som möjligt!
    Hej Lars-börje Tack för en mycket fin rek. Trevlig helg. Med vänlig hälsning Ingvar 45:ans Bil
  • 2015-09-04
    Mycket bra och tillmötesgående.
    Ställer upp och fixar snabbt och enkelt.
    Håller vad de lovar.
    Bara bra att säga om 45 ans bil
    Hej David Tack för en mycket fin rek. Trevlig helg. Med vänlig hälsning Ingvar 45:ans Bil
  • 2015-09-04
    Mycket nöjd, enkel att prata med och teknik kunnig säljare. Mån om att sin kund blir nöjd och är lätt att få tag på. Håller löften och är ärlig.
    Tack för mycket fin bedömning Med vänlig hälsning Ingvar 45:ans Bil
  • 2015-09-04
    Företaget har ett professionellt bemötande.Kände mig trygg som kund. Seriös känsla när man pratar med säljaren kort och gott nöjd kund
    Hej Erik Tack för en mycket fin rek.Trevlig helg Med vänlig hälsning Ingvar 45:ans Bil