45:ans Bil

45:ans Bil

www.45ansbil.com

45:ans bil är en märkesoberoende bilhandlare som arbetar med begagnade person och transportbilar av ett värde upp till 100.000 kronor. Verksamheten har varit aktiv sedan 1994, och har sedan starten präglats av ett eminent servicemind. Samtliga bilar kontrolleras och om det krävs genomgår de även en service för att vara i så...

45 omdömen om 45:ans Bil

Sedan starten hos Reco 2015

Tomas E
Skrev om 45:ans Bil

Köpte en Renault clio II 2001 på 45:ans, för att övningsköra med. Har gått hur bra som helst, inte haft några problem sedan jag köpte den för något halvårsedan eller så. Startat varje gång under vintertiden. Eftersom man var ny på hela grejen av bilköp så får jag säga att det kändes bra att 45ans fanns där.

Svar från 45:ans Bil

Hej Tomas. Tack för det fina betyget. Jag finns till för att försöka hjälpa folk. Mvh Ingvar

Johan Fredrik Gunnar S

45:ans bil och Ingmar är ett utmärkt val. Vi har fått utmärkt service och hjälp med vårt bilköp och service efteråt utan knussel.

Tack Fredrik för det fina betyget. Mvh Ingvar

Bo M
Skrev om 45:ans Bil

Tre saker som en människa behöver och kan lita på i tillvaron är; En bra bankman; En bra läkare och, En bra bilverkstad/försäljare. De två första har jag och nu verkligen den tredje! I ”45:ans Bil” fann jag det. Kunnighet, Erfarenhet och Trygghet!! Vad mer kan en enkel människa begära och behöva. Jag kan med glädje och på det varmaste rekommendera denne yrkesman, Ingvar Johansson och 45:ans Bil”. // Bo Maniette

Svar från 45:ans Bil

Tack Bosse för det fina betyget. Ni är alltid välkomna tillbaka, om ni behöver råd eller hjälp. Mvh Ingvar

ERIK C
Skrev om 45:ans Bil

Letade efter en billig kombi hamnade hos Ingvar på 45:ans bil. Jag är så sjuk imponerad över hans kunskap och bemötande. Ringt och pratat med Ingvar flera gånger i telefon, alltid lika hjälpsam varje gång. Ärlig och bra bilfirma helt enkelt, full pott! Tack för att ni finns!

Svar från 45:ans Bil

Hej Erik. Tack för det fina betyget.Det är roligt när mitt arbete blir uppskattat.Är det något får du höra av dig. Mvh Ingvar

Claes Lennart S

Köpte en begagnad bil Aygo i bra skick och till bra pris av firman, när sedan kopplingen slutade fungera vilket kan hända med en så gammal bil 07 som gått 17000 mil, kontaktade jag Ingvar om förslag på lösning. Fick då ett trevligt bemötande och hjälp att lösa problemet snabbt och till en rimlig kostnad. Omdöme. Trevlig, kunnig och Snabb till en rimlig pris. Claes Svensson Alingsås.

Tack Claes. Det var ett fint betyg du gav mig. Välkommen åter. Mvh Ingvar

BENNY F
Skrev om 45:ans Bil

Köpte bil på 45:ans bil, fick bra pris för inbytesbil. Trevligt bemötande. Mycket nöjd!

Tack Benny för det fina betyget. Mvh Ingvar

THORE O
Skrev om 45:ans Bil

Jag har haft bil i många år och besökt många verkstäder med skiftande kvalité. När jag fick tips om 45:ans bil, Ingvar, så har jag äntligen funnit en verkstad som man verkligen kan lita på. Du vet att om Ingvar tar hand om din bil och säger vad han gjort på exempelvis en service så vet man att det är fullkomligt sant! Man kan känna sig väldigt trygg här. Jag kommer aldrig att anlita en annan verkstad än Ingvars och hoppas att du håller på i många år ännu Ingvar!

Tack Thore för det fina betyget. Du är alltid välkommen. Mvh Ingvar

Daniel Alexander Å

Köpte en begagnad Sharan årsmodell 2006 som var väl genomgången av samma person som säljer bilen. Ingvar ger ett pålitligt intryck och har ställt upp med att fixa fel som uppstod efter köpet. Jag kan definitivt rekommendera 45:ans bil för köp av begagnade bilar, en gammaldags bilfirma, på det bra sättet, med både försäljning och egen verkstad som tar ansvar för bilarna de säljer. Dessutom en trevlig ägare som inte försöker pracka på en en massa onödiga grejer och lyssnar på ens behov. Kommer helt klart att återkomma när det är dags

Svar från 45:ans Bil

Tack Daniel .Roligt att du är nöjd,ibland kan det vara lite spännande att köpa äldre bilar. Trevlig semester önskar Ingvar

Johan H
Skrev om 45:ans Bil

Jag köpte en SAAB 95 årsmodell 2008 för 30000,- vilket var ett mycket bra pris. Dessutom gav försäljaren mig ett bra bud för min gamla SAAB 95, och den hade en hel del fel. Försäljaren åtgärdade också en del mindre saker på bilen jag köpte. Dessutom hjälpte han mig med två mindre reparationer efter ca tre månader mot en rent symbolisk summa. Detta hade han ingen som helst skyldighet att göra. Jag kontaktade honom enbart för rådgivning men han erbjöd sig direkt att fixa problemen. Ren hjälpsamhet och vänlighet. Jag...

Svar från 45:ans Bil

Tack Johan för det fina betyget. Det är roligt när mitt arbete uppskattas, kan jag hjälpa mina kunder så gör jag det. Du är alltid välkommen om det är något. Trevlig Påsk önskar Ingvar

Kristoffer G
Skrev om 45:ans Bil

Köpte en bil av 45:ans bilfirma. Växellådan kraschade efter 1 månad. Ägaren vägrade hjälpa mig, skulle aldrig rekommendera någon att köpa en bil där

Svar från 45:ans Bil

Det är 2,5 ÅR sedan bilen köptes för 10500:- ( tiotusen femhundra kronor) Renault Megane års-m. 2003. mätarställning 25930 mil med bra service historik.Köper man en äldre billig bil utan garantier,så kan det tyvärr hända saker man inte önskar. Jag kan inte se att jag gjort något fel. Mvh Ingvar

Göran B
Skrev om 45:ans Bil

Jag köpte en fin SAAB 95 hos 45:sans Bil. Efter någon dag började motorn gå lite orent. Mekaniker kom hem ( 4 mils körning) och fixade felet. Har aldrig tidigare upplevt sådan inställning till köpt bil. ANSVARSFULLT!! //GÖRAN

Svar från 45:ans Bil

Hej Göran. Tack för det fina betyget. Jag vill att bilen skall funka även om den är billig. God jul o. gott nytt. Ingvar

Samuel Å
Skrev om 45:ans Bil

En mycket seriös bilhandlare. Ingvar har ett trevligt kundbemötande och har ett välformulerat kundperspektiv. Min fru och jag var ute efter en billig och lättkörd bil, där vi fick en bra genomgång av vilka bilar som fanns inne och passade våra behov. Vi stortrivs med vårt köp och återkommer gärna vid behov.

Svar från 45:ans Bil

Hej Samuel. Tack för det jätte fina betyget.Ni är alltid välkomna om det är något. Mvh Ingvar

Vali  Nedael K
Skrev om 45:ans Bil

Jag såg bara skylten och gick till företaget personalen var trevliga och ärliga Jag har köpt en Mitsubishi den fungerarVäl så länge... Vänligen yashar Eklanda Blommor sedan 1941🌹

Svar från 45:ans Bil

Hej Yashar Tack för det fina betyget.Om det är något så får du höra av dig. Mvh Ingvar

Santiago C
Skrev om 45:ans Bil

Jag köpte min bil här och är väldigt nöjd med köpet. Seriös och hjälpsam mekaniker med bra service och alltid gott bemötande. Känns tryggt att lämna bilen här. Kan varmt rekommendera 45:ans Bil.

Hej Santiago Tack för det fina betyget. Mvh Ingvar

DOUGLAS S
Skrev om 45:ans Bil

Köpte en bil i december månad, en fullt fungerande bil. Skulle något uppkomma så som något gick sönder eller liknande skulle jag höra av mig till Ingvar och han skulle åtgärda det utan kostnad. Fick strul med mina däck som han åtgärda utan någon kostnad efter 3 månaders försäkringen som jag fick då jag köpte bilen. Väldigt kompetent inom sitt yrke, rekommenderas stark! 5/5.

Svar från 45:ans Bil

Hej Douglas Har jag lovat en garanti så håller jag det.Tack för det fina betyget,det är roligt att det uppskattas när man sköter sig. Mvh Ingvar

JOHAN ERIK B
Skrev om 45:ans Bil

Kan verkligen rekommendera Ingvar på 45ans. Jag köpte en bil som skulle besiktigas senast 6 veckor efter köpet. Han lovade att om det var någon anmärkning skulle han fixa det utan extra kostnad vilket han också gjorde. 5/5

Svar från 45:ans Bil

Hej Johan Tack för det fina betyget Om det är något du undrar över får du höra av dig. Mvh Ingvar

Jan E
Skrev om 45:ans Bil

Mycket tillmötesgående. Delar gärna med sig av sin kunskap. Rekommenderas varmt.

Hej Jan Tack för det fina betyget. Mvh Ingvar

Birgitta A
Skrev om 45:ans Bil

köpte en mercedes ren å fräch bil alla papper i ordning blev erbjuden att skifta till vinterhjul , trevlig å bra bemötande , dit återkommer jag gärna

Svar från 45:ans Bil

Tack för det fina betyget.Roligt att ni gillar bilen.Ni är alltid välkommna. Mvh Ingvar

Jimmy S
Skrev om 45:ans Bil

Köpte en ford 07. Efter en månad ca började den larma för motorfel. Fel på styrmodulbox Han tog emot bilen och lagade den på garantin. Jättenöjd med hjälpen och reparation av bil. Nöjd och glad. Mvh Jimmy

Hej Jimmy Tack för det fina betyget. Mvh Ingvar

Henrik I
Skrev om 45:ans Bil

Väldigt nöjda med både bil och bemötande. Rekommenderas varmt!

Svar från 45:ans Bil

Tack Henrik för det fina betyget.Det är bra att ni är nöjda med er Renault Megane. Mvh Ingvar

Marco P
Skrev om 45:ans Bil

Konkret, kunnig och tydlig i sin kommunikation.

Tack Marco för det fina betyget. Mvh Ingvar

Pernilla S
Skrev om 45:ans Bil

Vi fick ett bra bemötande från säljaren. Information och villkor var tydliga. Säljaren hade adekvat kunskap för uppgiften.

Tack för ett bra betyg.Välkommen åter. Mvh Ingvar

Fredrik H
Skrev om 45:ans Bil

Trevligt bemötande och de ansträngde sig extra för att tullmötesgå både i pris och utrustning på bilen.

Tack för ett mycket bra betyg. Mvh Ingvar

Ola L
Skrev om 45:ans Bil

Har haft kontakt med, och köpt bilar här, i mer än ett decennium och alltid blivit bra bemött. Nöjd Kund.

Svar från 45:ans Bil

Tack Ola för det fina betyget.Jag hoppas att det fortsätter i många år. Mvh Ingvar

Conny L
Skrev om 45:ans Bil

Bra och billig bil,trevligt bemötande och fantastisk service,jag är nöjd,så tacksam.

Hej Conny Tack för det fina betyget.Du är alltid välkommen. Mvh Ingvar

Robbin G
Skrev om 45:ans Bil

Köpte mig en mindre skåpbil av Ivar på 45:an. Trevligt och bra bemötande. Var snabb och smidig med bilarna vi var intresserade av att kolla och provköra. Ivar kändes pålitligt och inte som en typisk krängare. Hade kanske inte svaren på alla miljoner frågor vi ställde, men det är inte så konstigt när man har så många bilar att hålla reda på. Att köpa bil är som ett lotteri förstås, men att köpa bil på 45:an kändes som ett tryggt och schysst ställe att köpa sin lott på ;) Ivar följde även upp några dagar senare, vilket jag...

Tack Robbin för ett fint betyg. Mvh Ingvar

Patrik K
Skrev om 45:ans Bil

Bra o kunnig bilhandlare. Lätt o ha o göra med o när jag fick strul med motorns tändsystem efter ca 3 veckor. Va det bara o komma förbi så vart det fixat, no problems! :) Visade sig va tändstiften.

Svar från 45:ans Bil

Hej Patrik Tack för ett fint betyg.Bra kunder är alltid välkomna tillbaka och du är en av dem. Mvh Ingvar

Kristina B
Skrev om 45:ans Bil

Jag fick bra hjälp och bemötande.

Tack Kristina för ett bra betyg. Mvh Ingvar

Linus R
Skrev om 45:ans Bil

Rekommenderas starkt! Kanon försäljare och problemlösare. Kommer definitivt komma tillbaka!

Svar från 45:ans Bil

Hej Linus. Tack för det fina betyget. Du får ursäkta att det tog tid, jag hade missat din rek. Är det något får du höra av dig. Mvh Ingvar

Linus R
Skrev om 45:ans Bil

Kanon bra försäljare! Köpte en bil där för 2 veckor sedan och efter några dagar började motorlampan lysa, pratade med Ingvar och han hjälpte mig med problemet utan tvekan! Rekommenderas varmt och kommer definitivt komma tillbaka.

Svar från 45:ans Bil

Hej Linus Tack för det fina betyget.Blir du nöjd är jag nöjd.Du är alltid välkommen. Mvh Ingvar

Martin L
Skrev om 45:ans Bil

Hej! Har varit kund hos Ingvar (45:ans bil ) sedan 2001. Har kommit tillbaka dit när det är dax att byta bil. Det är mycket bättre än att sälja själv, bra inbytespris och helt ok priser på deras bilar. Alltid lätt att få saker fixade om något problem uppstår. Kan rekommendera 45:ans bil. Martin

Tack Martin för betyget,du är alltid välkommen tillbaka. Mvh Ingvar

Kim C
Skrev om 45:ans Bil

Köpa bil på 45:ans Bil var en riktig bra upplevelse. Jag fick snabbt förtroende för Ingvar tack vare sitt kunnande och fina bemötande. I efterhand vände mig jag till honom för olika frågor kring bilen och han besvarade de alla. Bilen har hittills rulat fint och jag rekommmenderar 45:ans bil till alla.

Svar från 45:ans Bil

Tack för det fina betyget Kim.Är det något du undrar över är alltid välkommen att höra av dig. Mvh Ingvar

Sofia T
Skrev om 45:ans Bil

Trevligt bemötande, goda råd, bra och prisvärd bil. Det man vill ha när man köper begagnat alltså!

Tack för det fina betyget. Mvh Ingvar

Peter S
Skrev om 45:ans Bil

Nu köpt min andra bil av 45:ans Bil och är mycket nöjd ännu en gång. Bra bemötande. Inköp och service till en bra peng.

Tack Peter för det fina betyget,jag ser fram mot nästa bilköp av er. Mvh Ingvar

Sadeghi A
Skrev om 45:ans Bil

Hej Jag är mycket nöjd med både mottagandet och bilen. mvh Amir

Tack för det fina betyget Sadeghi Mvh Ingvar

Adam K
Skrev om 45:ans Bil

Trevlig affär, bra service, mycket nöjd med bilaffären.

Svar från 45:ans Bil

Hej Adam Tack för det fina betyget,det är roligt att mitt arbete uppskattas.Du är alltid välkommen tillbaka. Mvh Ingvar

Paula O Tobias E

Verkar vara en bra bil till ett bra pris som vi köpt. Trevligt bemötande, insatt försäljare utan onödigt sälj-jidder.

Tack för det fina betyget. Mvh Ingvar

Robert G
Skrev om 45:ans Bil

Har köpt 2st bilar.är mycket nöjd.den första bilen var av äldre årsmodell.den andra 3 år gammal.jag köpte den andra bilen.bara för att jag var mycket nöjd med 45ans agerande vid mina bilaffärer.kan mycket om bilar.

Tack Robert för det fina betyget. Mvh Ingvar

Sofia W
Skrev om 45:ans Bil

Vi är väldigt nöjda med servicen och en vecka efter bilköpet också bilen! Vi tror och hoppas på en fortsatt god service och relation med säljaren. Kristofer och Sofia

Svar från 45:ans Bil

Hej Sofia o Kristofer Tack för det fina betyget.Ni är alltid välkomna tillbaka. Mvh Ingvar

Robert K
Skrev om 45:ans Bil

Köpte en bil här i mars 2015. Trevligt bemötande. Fixade småsaker som jag påpekade innan köp. Jätte nöjd med köpet. Bilen går kanon.

Hej Robert Tack för en mycket fin bedömning. Med vänlig hälsning Ingvar

Mohammad G
Skrev om 45:ans Bil

Jag är mycket nöjd med bilen som har köpt !

Hej Mohammad Tack för din Bedömning Med vänlig hälsning Ingvar

Lars-börje K
Skrev om 45:ans Bil

Ett företag som sedan mer än 30 år försett mig med ett otal bilar. Senast för ett halvt år sedan. När det är dags att byta igen återkommer jag garanterat till 45:ans Bil för att hitta nästa. Man vill ju att bilar, även begagnade, ska funka så problemfritt som möjligt!

Svar från 45:ans Bil

Hej Lars-börje Tack för en mycket fin rek. Trevlig helg. Med vänlig hälsning Ingvar

David
Skrev om 45:ans Bil

Mycket bra och tillmötesgående. Ställer upp och fixar snabbt och enkelt. Håller vad de lovar. Bara bra att säga om 45 ans bil

Hej David Tack för en mycket fin rek. Trevlig helg. Med vänlig hälsning Ingvar

Magnus N
Skrev om 45:ans Bil

Mycket nöjd, enkel att prata med och teknik kunnig säljare. Mån om att sin kund blir nöjd och är lätt att få tag på. Håller löften och är ärlig.

Tack för mycket fin bedömning Med vänlig hälsning Ingvar

Erik H
Skrev om 45:ans Bil

Företaget har ett professionellt bemötande.Kände mig trygg som kund. Seriös känsla när man pratar med säljaren kort och gott nöjd kund

Hej Erik Tack för en mycket fin rek.Trevlig helg Med vänlig hälsning Ingvar