MD Bil Sverige AB

MD Bil Sverige AB

Välkommen till oss på MD Bil!

Vi är ett företag med en gedigen erfarenhet inom bilbranschen. Vi både säljer, köper och förmedlar bilar och ser till att bilaffären blir trygg och säker. De bilar vi jobbar med håller hög kvalitet och kommer från både privatpersoner, leasingbolag och bilfirmor - här hittar du definitivt något som passar.

Gällande finansieringen samarbetar vi med både My Money och Nordea finans. Självklart erbjuder vi också garanti på upp till 36 månader. Kontakta oss så berättar vi mer - vi ser fram emot att förmedla din drömbil.

OBS Vi har lunchstängt vardagar 12:00-13:00 vi nås alltid på telefon 031-7715950 och är oftast på plats under lunchen.

Läs vad 306 kunder tycker om MD Bil Sverige AB 2

2021-04-12
    Lätta och smidiga och ärliga!
    Martin och Danijel får högsta betyg, andra bilen de säljer åt mig👍🏻
    Tack för förtroendet fortsatt trevlig vår ! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2021-04-12
    Korrekt beskrivning av fordonet, ok prismässigt, smidig hantering och ett förtroendegivande intryck. Bra känsla
    Tack Jonas, ha en fortsatt fin vår. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2021-04-11
    Bra bemötande och kunniga. Smidig affär som kändes trygg.
    Härligt ni blev nöjda och tack själva för en smidig affär ! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2021-04-11
    Köpte en begagnad bil. Trevligt, proffesionellt och kunnigt bemötande. Snabba svar på frågor och grymt bra kundbemötande och servicekänsla. Bara positiva upplevelser, rekommenderas!
    Tack själv Nino, mycket nöje i er nya bil! Ha en fortsatt trevlig söndag! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    Allt gick som planerat, bra jobbat Danijel. 👍
    Härligt att ni blev nöjda ! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2021-04-11
    En ärlig återförsäljare. Det som utlovades hölls till 100% av Daniel.
    Tack Zoran, hoppas vi ses vid er nästa affär med. Fortsatt trevlig vår. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2021-04-08
    En otroligt smidig bilaffär, snabbt, enkelt och ett exeptionellt bemötande.
    Tack för detta 👍👍👍
    härligt ni är nöjda tack själva för en smidig affär! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2021-03-31
    Lämnade min bil för försäljning till MD Bil och fick ett fantastiskt proffsigt bemötande.
    Snabb och bra affär, kan verkligen rekommendera dom.
    Tack själv Mats, hoppas vi får till en affär när ni ska sälja nästa bil med. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2021-03-19
    Kontaktade MD Bil för hjälp med att sälja min husbil. Så fort annonsen kom ut tog det endast ett par dagar så var den såld. Martin på MD skötte hela affären enkelt för mig, några klick i mobilen och jag hade fått pengarna på mitt konto.

Roger
    Tack för förtroendet, fortsatt trevlig sommar! //MD Bil MD Bil Sverige AB
  • 2021-03-16
    Smooth quick sale of my car, got a good price and very helpful staff!
    Thanks David, happy doing business with you :) Have an great spring. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2021-03-10
    Trevligt bemötande, smidig affär och väldigt nöjd.
    Kul att ni blev nöjda! Ha en fortsatt trevlig vecka. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2021-02-08
    Förtroendeingivande från första samtal till avslutad bilaffär. Mycket nöjd. Det blir definitivt flera bilaffärer med Danijel i framtiden!
    Tack själva för en smidig affär! Vi ses vid nästa bilbyte hopps jag. Fortsatt trevlig vinter. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-12-13
    Jag köpte en begagnad Tesla model s. Säljaren var trevlig och kompetent. Allt gick smidigt.

Thomas
    Härligt att ni va nöjda, mycket nöje i er nya fina Tesla ! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-12-06
    Försäljningen gick enkelt och smidigt. Kan varmt rekommendera Danijel och MD Bil.
    Tack för ert förtroende, hoppas allt går lika smidigt vid nästa affär! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-12-03
    Rakt, ärligt och trovärdigt.

Väldiga proffesionellt och kan bilar/prissättning.

Provat många handlare genom åren, bäst hittills!
    Tack Erik 🙏 Hoppas vi får nöjet att göra affärer snart igen, fortsatt trevlig vinter ! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-12-03
    Mycket professionella och trevligt bemötande. Seriösa. Bor i Stockholmstrakten och tog tåget ner för att köpa bilen, blev upphämtad på stationen av säljaren. Allt gick väldigt smidigt.
    På minussidan - kändes lite som löpande band, var lite stressig känsla vid själva köpet.
    Skönt att ni är nöjda med bilen. Tråkigt ni upplevde det som stressigt. Vi tar detta till oss och hoppas vi upplevs bättre vid nästa bilaffär med oss! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    Försäljning av bil.
    Mycket trevligt bemötande.
    Affären gick mycket smidigt och snabbt till full belåtenhet.
    Tack för ert förtroende hoppas vi hörs av när du ska sälja nästa bil! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-12-03
    Allt gick jättebra jag provkörde inte en gång för det syntes att bilen var ok
    Härligt att höra 🙏 fortsatt trevlig vinter. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-12-01
    Köp av Porsche Macan.
    Mycket nöjd, smidig och proffsigt bemötande.
    Tack Rickard, mycket nöje i er nya fina Porsche! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-12-01
    Trevliga från första samtal till affären va klar.
    Köpte en BMW X3
    Tack själva för en smidig och trevlig affär, ha en fortsatt trevlig vinter! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-10-29
    Helt Perfekt !!!! XC90 VOLVO Köptes !
    Härligt ni är nöjda Peter, mycket nöje i er nya fina Volvo! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-10-29
    MD Bil hjälpte mig med ett försäljningsuppdrag på min bil. Otroligt smidig affär som sköttes väldigt professionellt. Raka och tydliga puckar. Jag var väldigt nöjd och kommer försätta köpa & sälja bil via MD Bil.
    Tack själv Alexander för ert förtroende! //MD Bil MD Bil Sverige AB
  • 2020-10-24
    Köpte och bytte in bil. Bra service, smidigt problemfritt.
    Tack själva för en smidig affär! Mycket nöje i er nya bil. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-10-05
    Önskade sälja min bil då vi inte längre hade behov av den.
    Fick inom några minuter ett antal mer eller mindre oseriösa samtal, vi som sålt saker tidigare på blocket vet vad jag menar.
    Ett av samtalen stack ut då man var proffesionell och presenterade sig på ett bra sätt och dessutom direkt erbjöd ett marknadsmässigt pris. Hela den jobbiga processen med att förhandla försvann liksom...
    Detta fortsatte igenom hela affären, jag fick information om hur betalningen går till, krediten löses (bilen var säkerhet) hur lång tid betalningen tar m.m.
    Man märkte även min oro och de föreslog därför att affären skulle slutföras på banken.
    På banken aåg de till att jag fick kvitto på transaktionen, bara för att jag skulle känna mig trygg.

När man säljer en bil är det mycket pengar det handlar om och ifall man skulle bli "lurad" inebär detta stor påverkan på ekonomin.
    Jag är imponerad och glad att det fortfarande finns människor som anser att en god affär innebär att det finns 2 nöjda parter.
    Kan bara ge mina absolut bästa rekommendationer till detta företag och har inga problem att rekommendera dem eller göra affärer tillsammans med dem i framtiden.

Inget av ovanstående är fejkat utan jag är f-n 100% nöjd!!!
    Tack för de fina orden men framför allt för ert förtroende, hoppas vi hörs vid framtida bil affärer! Fortsatt trevlig höst. //MD BIl MD Bil Sverige AB
    2020-10-02
    Bra och trevligt bemötande. Snabb service
    Tack själva för en smidig affär / MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-10-02
    1. Porsche Macan
    2. Bra bemötande/ej påträngande
    3. Lev. blev så som vi kommit överens på tel.
    4. Nöjd kund
    5. Vi tackar för dom vänliga orden. Fortsatt trevlig höst på er / MD Bil MD Bil Sverige AB
  • Tony W
    2020-10-01
    Köpte en ett år gammal Peugeot 3008.
    Smidig affär och smidigt inbyte. Dragkrok monterades enl. Ök.
    Tack skönt att ni blev nöjda hoppas vi ses vi nästa bilbyte! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-09-29
    Mycket trevlig o smidig affär.
    Härligt att ni blev nöjda! Fortsatt trevlig höst. //MD Bil MD Bil Sverige AB
  • Andreas N
    2020-09-29
    Köpte en bil. I fint skick, bra att dom gjort kamremsbyte innan försäljning. trevlig personal.
    De enda ja blev besviken på var att de stod i annonsen att de fanns dieselvärmare i bilen, vilket de gjorde. Men den fungerade inte märkte ja när ja kom hem.
    Hej Andreas, Tråkigt du missuppfatta något, står dock inget i annonsen om värmare står på er varudeklaration som ni har fått en kopia att den är ur funktion och som vi även nämnde finns en värmare i men den är ur funktion där av står det inte med i annonsen. Annonsen finns att ladda ner i sin helhet på följande länk https://www.car.info/sv-se/license-plate/S/CHOXXX (ändra XXX till era siffror i ert regnummer) Har ni övriga frågor eller funderingar kontakta oss gärna. 031-7715950 info@mdbil.se //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-09-29
    Trevligt och proffsigt bemötande!Snabb och smidig affär!Jättenöjd!
    Tack själv för ert förtroende vid köp av er bil! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-09-29
    Snabb och smidig förmedling av min bil. Hela processen var klar på bara några dagar. /Martin
    Tack för ert förtroende, fortsatt trevlig höst! //MD Bil MD Bil Sverige AB
  • Bertil F
    2020-09-29
    Jag köpte en begagnad elbil. MDbil verkade angelägna om en bilaffär till ömsesidig belåtenhet.
    Tack själva för en smidig och trevlig affär! snygg bild :) //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-09-19
    Har bara positiva åsikter att säga gällande hela köpprocessen.
    Tack själva! Ha en fortsatt trevlig höst //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-09-03
    Tack för smidig bilaffär. Vi fick t.o.m. betalt innan MDbil fick bilen
    Hej Ola, Härligt att ni är nöjda tack för er smidighet samt ärlighet i affären. Vi försöker alltid se till att kunden känner sig trygg genom hela processen av inköp. Hoppas vi hörs av vid framtida bilaffärer! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-08-28
    Fungerar utmärk med bilförsäljningen.
    Tack själva för förtroendet. Hoppas vi hörs av vid nästa bil affär! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-08-27
    Bra känsla ich trevligt bemötande men lite för stressigt på en söndag, 1 person i bilhallen räcker ej för att ge 5/5 i kundservice. Annars bra.
    Hej Omar, En lördag gissar jag på att ni va här, vi har tyvärr inte resurserna att ha mer bemanning på helgen även om vi velat. Men vår förhoppning i framtiden är att försöka vara två även på helgerna :). Men härligt att i är nöjda med oss i övrigt vi tar till oss av era synpunkter och försöker förbättra oss inför ert nästa besök, fortsatt trevlig sensommar. /MD Bil MD Bil Sverige AB
    Volvo v60 cc,
    Mycket positivt bemötande, bra o hjälpsamma. Förväntningarna var att hitta en v60 cc till ett ok pris, o det infriades hos MD Bil.
    Kan varmt rekommendera detta företag.
    Skönt att ni blev nöjda med val av bil och oss, vi hörs när det är dags för att montera en eventuell dragkrok! Fortsatt trevlig sensommar. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-08-27
    Snabb smidig affär trevliga säljare
    Tack själva för en smidig affär! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-08-27
    Köpte en Golf SV.. blev mycket trevligt bemött med snabb och enkel affär. Fick bra information och kan varmt rekommendera MD bil.
    Tack Charlotte! Mycket nöje i er nya fina Golf SV. //MD Bil MD Bil Sverige AB
  • Karl E
    2020-08-23
    Md Bil är en bil firma av toppklass.
    Kan starkt rekommendera detta företag!
    Mycket trevligt bemötande och fina välvårdade bilar!
    Tack för ditt förtroende! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-08-23
    Köpte bil utav killarna på MD bil mycket proffsiga och kan sin grej, kommer garanterat tillbaka inför framtida bilköp!
    Tack för de fina orden! Ses vid nästa bilbyte. //MD Bil MD Bil Sverige AB
  • ANDERS A
    2020-08-22
    Köpte en v90 cc och känner oss jättenöjda med bilen , supertrevliga säljare och bra hjälp med montering av dragkrok, inga som helst problem snabbt och effektivt. Mvh Anders.
    Tack, ha nu en fortsatt bra utomordentligt sommar! //MD Bil MD Bil Sverige AB
  • 2020-08-17
    Väldigt trevlig och kunnig personal!
    Jag och min sambo Körde hela vägen ifrån Helsingborg för att köpa en bil ifrån MD
    När det väl är dags för att byta bil igen lär vi definitivt kontakta MD bil igen.

Tack för en smidig affär
    Andreas/Sabrina
    Tack, härligt att ni bägge är nöjda med oss! Vi ses vid nästa bilbyte ! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-08-16
    Helt nöjda. Bilen passar oss utmärkt. Vill bli kontaktad av er då vindrutespolaren hö sida ej fungerar
    Hej, Härligt att ni är nöjda, kontakta oss på 031-7715950 Vardagar mellan 10:00-18:00 eller på Mail info@mdbil.se med ert telefonnummer samt registeringsnummer så hör vi av oss! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-08-12
    Proffsigt och korrekt bemötande från Martin och Daniel!
    Tack själv för en smidig affär! //MD Bil MD Bil Sverige AB
  • Jan Stefan E
    2020-08-09
    Snabb o smidig affär o mycket trevligt bemötande 👍😊
    Tack själva för en smidig affär! Fortsatt trevlig sommar. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-07-30
    Trevligt bemötande.
    Smidigt och enkel affär.
    Tack själva för en smidig affär, hoppas vises vid nästa bilbyte. Fortsatt trevlig vecka! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    Mycket bra, intresserade trevliga
    Tack för det fina omdömet! Ha en fortsatt trevlig sommar. //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-07-28
    Fick bra i inbyte ... otroligt snabba och proffsiga ... kommer säkert tillbaka nästa gång jag ska byta bil 👍🏼
    Tack Stefan ni är alltid välkomna! //MD Bil MD Bil Sverige AB
    2020-07-28
    Jättebra service och proffsigt bemötande! En smidig affär, kan varmt rekommendera Md Bil.
    Härligt att ni är nöjda, tack själva för en smidig affär, Så hoppas vi att vi ses vid nästa bilbyte. Ha en fortsatt trevlig sommar! //MD Bil MD Bil Sverige AB