Bilcentralen i Göteborg

Bilcentralen i Göteborg

Välkommen till Bilcentralen i Göteborg - Vårt mål är att förenkla ditt bilägande.

Vi bedriver försäljning av bilar såväl som bilservice och däckcenter. Vi besiktar och fordonstestar alla bilar vi får in. Vår strävan är att du som kund ska köra välvårdade bilar.

- Mångårig erfarenhet inom bilförsäljning
- Brett utbud av svensksålda bilar
- Fokus på nöjda kunder

Genom samarbete med Santander Consumer Bank, Svea Ekonomi, Wasa Kredit kan vi erbjuda finansiell hjälp och förmånliga lån. Varmt välkommen att besöka oss på Mejerigatan 2 i Göteborg.

Läs vad 195 kunder tycker om Bilcentralen i Göteborg 2

2021-05-04
    Väldigt bra service. Hjälpsam personal.
  • Daniel B
    2021-05-01
    Sålde en Tesla till dom. Otroligt smidigt och ärliga! Kommer kontakta dom igen nästa gång jag ska sälja en bil.
    2021-04-30
    Bra kundbemätande trevlig personal och mycke trevlig
    2021-04-25
    Köpte en Mercedes A200. Bilen överträffat alla mina förväntningar. Trevligt bemötande och en smidig affär. Proffsiga och kunniga. Rekommenderar starkt att ta en titt förbi dom innan ni köper er nästa bil.
    2021-04-22
    Riktigt nöjd med tjänsten, mycket trevligt och professionellt bemötande. Fantastiskt snabbt samarbete med Ajdin, riktiga rekommendationer.
  • Ivan G
    Great service!
    I recommend bilcentralen.
    Ajdin is the best!
    2021-04-22
    Tillmötesgående och bryr sig verkligen om att kunden ska få den bil de förväntar sig!

Skulle köpa bil här igen utan tvekan :)
    2021-04-20
    Mycket trevliga och bemötande 😁
    Åkte långt för att köpa då dem har de bästa priserna.
    Nöjd med mitt köp, jag rekommenderar bilcentralen i göteborg.
    2021-04-20
    Stort utbud, trevligt bemötande, bra priser, snabb & bra service.

Jag rekommenderar varmt. 👍
    2021-03-27
    Gjorde inbyte av en Mercedes e250.
    Gick så smidigt . Vill tacka Aydin för ett trevligt bemötande Samt att han hjälpte mig med allt jag behövde . Tack för ditt tålamod!!. Kommer rekommendera starkt till mina nära o köra som vill köpa bildlös byta in. Kommer säkert bli fler bilköp av er!
    Bäst i Göteborg!
    2021-03-22
    Riktigt bra bemötande otrolig bra service, rekommenderar dom starkt!!
    2021-03-22
    Bra bemötande, inger förtroende och trygghet
    2021-03-10
    Jag köpte en bil. Personalen var väldigt tillmötesgående och trevliga. Rekommenderas varmt!
    2021-03-08
    Fantastiskt rakt igenom som vanligt, Kent fixar och ser till att allt blir perfekt. Bilcentralen Rekommenderas verkligen varmt.
    Mvh Återkommande kund
    2021-03-03
    Bra service, snabb och smidig affär och bra bemötande av säljarna!
    2021-03-02
    Köpte volvo xc90. Hittade bil på blocket.
    Bra pris
    2021-02-27
    Helt perfekt toppen trevliga killar. Lätta att ha att göra med svarar snabbt på Mail. Riktigt tillmötesgående. Kommer köpa bil där igen
    2021-02-18
    Bra bemötande och proffsig service. Återigen så levererar Fikret. Tack för att du förenklar bilägande för mig och mitt företag
    2021-02-17
    Bästa stället om du vill köpa en bil! Grym service och ett proffesionellt bemötande!! Precis så som en bilhandlare skall vara. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Tack för fina omdömet :) Gläder mig att läsa detta. Tack för affären och ett fint bemötande. /Fikret Bilcentralen i Göteborg
  • Amir J
    2021-02-14
    Det är första gången jag har kunnat hitta min bil på ett säkert sätt. En mycket ärlig säljare och ett fantastiskt team
    2021-02-13
    Är så nöjd med mitt nya bilköp!
    Trevligt bemötande av personal och oerhört bra service!
    Lär bli fler framtida köp från Bilcentralen, på återseende!
    2021-02-13
    Köpte familje bil . Sjukt grymt bemötande , Säljaren ”Fikret ” hur kunnig som helst svar på alla mina frågor jag hade om bilen. Sjukt bra service måste jag säga. Betalar mycket högre för inbyte än vad andra firmor betalar. Nästa gång ja köper bil kommer jag ABSOLUT KOMMA HANDLA HOS ER . Stort tack för en toppen affär ! 10/10 poäng 👌
    2021-02-13
    Bemötande av säljaren var strålande och pväntat bra!
    Trots att det var bökigt i början så allt hade löst sig så att båda parter var nöjda och utan konstigheter
    2021-02-12
    Min nya bil blev en Mercedes GLC 220d Suv
    Proffsigt bemötande från början till slut.
    Kan rekommendera Bilcentralen !
    Skönt att höra och tack för fina omdömet. Vi uppskattar era rekommendationer. /Fikret Bilcentralen i Göteborg
  • Shoan A
    2021-02-11
    Väldigt bra och trevligt bemötande personal. Fick en utmärkt bra service på min bil idag.
    Rekommenderar starkt Bilcentralen i Göteborg!!
    Tack Shoan. Vi uppskattar dina rekommendationer. /Fikret Bilcentralen i Göteborg
    2021-02-11
    Vi köpte en bil till vårt företag och fick bästa servicen, superbra leasing villkor.
    Tack för all hjälp!
    Rekommenderar starkt!!
    Skönt att höra och tack för fina omdömet. Vi lyckades ännu en gång :) Vi uppskattar era rekommendationer. /Fikret Bilcentralen i Göteborg
    Bästa bilförsäljare i Göteborg
    Tack för bemötandet
    Tack för återkommande affärer och ett alltid trevligt bemötande! /Fikret Bilcentralen i Göteborg
  • Peter F
    2021-02-11
    Sålde min Volvo XC70 till dem. Affären gjordes upp på en dag. Vi kom överens om pris, bilen testades, pengarna kom in på mitt konto med direktöverföring till min bank. Ägarbytet skedde digitalt några minuter efter att pengarna kommit in på mitt konto.
    Mycket trevliga och lätta att ha att göra med. Jag kan verkligen rekommendera Bilcentralen i Göteborg.
    2021-02-11
    Oseriös säljare, vet inte riktigt hur en affär ska gå till, hittar på bortförklaringar och försöker lura kunden, kan inte påstå att alla säljare där är så, själv hade jag kontakt med! Och blev dåligt bemött👎🏻👎🏻 Mycket dåligt gjort
    Hej Jordan, Tråkigt att du känner så. Det som är avgörande är att bilen vi byter in är rätt för oss. Din motsvarade inte förväntningarna och vi valde att avstå en affär. Vi, precis som våra kunder måste ha möjlighet att kunna avstå ett köp. Dessutom bad vi dig att skicka över bilder innan du lämnar din stad, vilket du gjorde för att vi inte vill ha tvivel på plats, likaså när vi köper bilar på distans eller säljer bilar på distans med hemleverans. Du erbjöd oss högre mellanskillnad som vi även tackade nej till. Vårt mål är att alltid göra rätt hela vägen. Denna gång blev det fel för dig och dina känslor. Vi är glada att du slapp åka hela vägen och att vi löste det på distans. /Fikret, Bilcentralen. Bilcentralen i Göteborg
    2021-02-11
    Köpte en VW Polo. Personalen var supertrevliga och hade stor kunskap och erfarenhet inom bilar. Allt gick väldigt smidigt och bra. Rekommenderas starkt!
    Tack för fina omdömet och förtroendet. Vi uppskattar din rekommendation. /Kent Bilcentralen i Göteborg
    2021-02-11
    Köpte bil här. Fick bra bemötande och produkten var över förväntan. Snabb och pålitlig service.
    Tack för fina omdömet och förtroendet. /Kent Bilcentralen i Göteborg
    2021-02-08
    Hade kontakt med Kent på Bilcentralen vid köp av två bilar samt en i inbyte. Väldigt bra bemötande och service. Affären var väldigt smidig och uppfyllde mina förväntningar!
    Tack för fina omdömet och förtroendet. Gläder mig att läsa. /Kent Bilcentralen i Göteborg
    2021-02-01
    Bytte till mig en Passat Alltrack och fick den hemkörd.
    Hade kontakt med Fikret som var en jättetrevlig säljare och det var en smidig affär.
    Kan absolut rekommendera Bilcentralen.
    2021-01-29
    Mycket seriöst och proffsigt bemötande vid försäljning av min nya bil. Super nöjd med bilen, jag vill tacka er för de fantastiska bemötandet. Personalen är mycket trevlig och hjälpte mig mycket. Högt rekommenderad
    2021-01-29
    Proffsigt. Serviceinriktat. Prisvärt!
    Rekommenderas!
    Tack för fina omdömet och förtroendet. /Fikret Bilcentralen i Göteborg
  • Ann-helen W
    2021-01-27
    Just hämtat vår fina A6 allroad -15
    Så bra bemötande, upphämtning från tåget också! Vi kom från Kiruna för att köpa bilen, mycket prisvärt och en service som var outstanding!
    Bilen lever upp till förväntningarna och mer därtill, vi är så nöjda !
    Vi kommer tillbaka när det är dags för en ny bil !
    Tack för fina omdömet och förtroendet. Gläder mig att läsa. Vi uppskattar din rekommendation. /Kent Bilcentralen i Göteborg
    2021-01-27
    Jätte bra kund bemötande. Kommer bli fler bilaffärer hos er i framtiden!
    Tack för fina omdömet och förtroendet. Gläder mig att läsa, På återseende. /Fikret Bilcentralen i Göteborg
    2021-01-26
    Verkligen kundvänlig👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
    Tack Markus. Uppskattar ditt omdöme. /Fikret Bilförsäljning
    2021-01-26
    köpte bil det gick snabbt o bra med trevlig personal hälsn.Gert M.
    2021-01-25
    Bilcentralen köpte min bil. Väldigt snabb, trygg och smidig affär. Bra och seriöst bemötande! Hade aldrig förväntat mig att det skulle vara såhär enkelt att som privatperson sälja sin bil!
    Tack för fina omdömet. Vad roligt att ni fick en positiv upplevelse, det gläder oss :) /FIkret Bilcentralen i Göteborg
    2021-01-18
    Bra bemötande, inget krångel, hjälpsam
    2021-01-18
    Ett mycket bra bemötande, väldigt hjälpsamma även en söndag
  • Halid G
    2021-01-16
    Har handlat två gånger på Bilcentralen och bemöttandet är på topp. Smidigt och framförallt proffesionellt. Tack och på återseende grabbar 🍺

Mvh: Q8
    2021-01-16
    Trevliga och kunniga killar. Rekommenderas!
    2021-01-15
    Mycket bra bilköp. Var i kontakt med en del bilhandlare innan jag köpte bil. Mitt val föll på den service och snabba svar jag fick! Super nöjd!
    2021-01-15
    Bra kontakt med Bilcentralen sen första telefonsamtal. Återkoppling i tid och bilen var som säljare beskrev den. Köpte den med hemleverans till Skåne. Positivt överraskad av hela affären.
    2021-01-12
    Mycket trevlig personal som öppnade dörrarna fast de var stängda på en söndag. Väldigt smidigt och mycket kunniga. Tackar och bockar.
  • JAN Ö
    2020-12-30
    Vi köpte bil på distans. Det var spännande kan jag säga. Men Fikret beskrev bilen mycket bra. Vi hade bra kontakt på telefon och fick bilen levererad hem. Allt funkade väldigt bra.
    Jan & Terese
    2020-12-30
    Har precis köpt en Golf R utav Bilcentralen i Göteborg och måste nog säga att det var ett av mina bästa köp någonsin! Trevlig personal som tog väl hand om dig och hjälpte dig på alla möjliga sätt. Kommer definitivt att komma tillbaka för flera bil köp och det rekommender jag att andra gör också!
    Stort tack till Bilcentralen i Göteborg :)
    2020-12-29
    Väldigt gott bemötande, något av det bästa är att dem sätter kunden i fokus samt att dem hör efter ens behov ä.
    Lite mer än ett vanligt bilköp hos bilcentralen!