BVV Bil

Tagenevägen 62, 425 37 Hisings kärra — Visa karta

4.6 i betyg av av 83 omdömen
BVV Bil hjälper såväl köpare som säljare på bästa sätt. Genom att köpa din begagnade bil via oss på BVV Bil AB så får du de bästa tänkbara förutsättningarna för att göra ett bra köp. Vi är experter på bilar och ser till att alla begagnade bilar vi säljer håller precis den standard vi förmedlar till dig som köpare.

Ofta är det andrahandsmarknaden som gör att de flesta får möjlighet att skaffa en bil, eftersom att nya bilar alltid kostar bra mycket mer än begagnade bilar. Det finns många som föredrar att köpa nya bilar för att man har garanti och mer säkerhet, om du köper din bil via oss på BVV Bil så får du de absolut bäst tänkbara förutsättningarna för ditt bilköp. Lika säkert och bekvämt som det är att köpa nytt, är det att köpa din bil hos oss!

Varmt välkommen in till oss på BVV Bil!

Läs vad 83 kunder tycker om BVV Bil

• 2019-08-27

Fredrik G skrev om BVV Bil
    VARNING för detta företag. ac i bilen jag köpte av dom funka ej (troligtvis pump?)har försökt nå dom via telefonkontakt och mail kontakt, först så var "chefen" på semester" sen var det semesterstängt, sen antal dagar efter man försökt nå dom igen så hade dom inte kvar försäljningen (bvv bil) 27/8-19, allt ljug för o slippa åtgärda felet på bilen, detta kommer tas vidare till arn. Läs mer
    hanssonbil i Vänersborg
    4.6 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2019
    "Service och förbesiktning. Trevligt bemötande. Jag har de förväntningar att jag kan lita på ett väl utfört arbete, så att jag kan känna"
  • 2019-03-27

Ulf L skrev om BVV Bil
    Jag köppte en bil.Jag blev bemött på ett föredömligt sätt,mycket positivt. Jag hade inga förväntningar, men jag rekommenderar dom till andra Läs mer
  • 2019-03-25

Rami skrev om BVV Bil
    😃😃😃😃😃😃😃👌👌👌👌👌👍👍👍 Läs mer
  • Andreas H

2019-02-26

Andreas H skrev om BVV Bil
    Har köpt nästintill alla våra bilar på Bvv bil och har aldrig varit några problem någonsin. Dom bemöter sin kunder väl och med en toppen service. Jag skulle alltid rekommenderar Bvv bil. Jag är en riktigt nöjd och återkommande kund och kommer fortsätta köpa mina bilar här. Tack 👍😊 Läs mer
    Car 4 Sale
    4.6 / 5 i betyg — 201 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Rekommenderar alla ett besök hos car4sale. Sökte efter ett bra alternativ till vår andra bil och då jag är mkt nöjd med min första volvo ja"
    Kristofer G

Denise P skrev om BVV Bil
    Trevlig personal och fina bilar,bra servic.
    Kan starkt rekommendera denna bilfirma. Läs mer

Melissa skrev om BVV Bil
    Väldigt bra bemötande av personal, levde upp till förväntningarna! Rekommenderar starkt! Läs mer
    Bilselect
    4.6 / 5 i betyg — 169 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket väl bemött och mottagen, tack för affären"
  • Maria M

2019-02-24

Maria M skrev om BVV Bil
    God service och bemötande , vilket resulterade i bilköp. Läs mer
  • Dennis N

2019-02-24

Dennis N skrev om BVV Bil
    Kan inte säga mer än att man är nöjd, under dom senaste 5 åren har jag köpt stort sett alla mina bilar på Bvv. Kan strakt rekommendera👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    Backman Bil
    4.8 / 5 i betyg — 146 omdömen
    Badge2018
    "Hej! Vid bilköp vänder jag mig till Backmans bil i Kungälv. Blir alltid väl mottagen och köpen faller mig i smaken. Anlitar ingen annan fi"

Rebaz R skrev om BVV Bil
    Riktigt nöjd med min Audi rs6 köpt hos bvv bil , håller alltid vad dem lovat ! Rekommenderas strakt Läs mer

Pance D skrev om BVV Bil
    Grynt ställe,bäst e dom.Farre bra chef. Läs mer

Anders L skrev om BVV Bil
    Seriösa hjälpsamma . Köpt 5 bilar här Läs mer
  • 2019-02-23

Jovani skrev om BVV Bil
    Hjälpsam personal !
    Kunnig personal. Jätte fint bemötande. Läs mer
  • Jonas Z

Jonas Z skrev om BVV Bil
    Glatt bemötande och kompetent personal.
    Proffs! Läs mer
  • Karl E

Karl E skrev om BVV Bil
    Om bvvbil kan jag bara säga posetift om. Har köp mina senaste 5-6 bilar därifrån och alltid lika nöjd. Trevligt bemötande och snabba affärer!
    Kan varmt rekomendera att åka dit. Läs mer
  • Anton G

Anton G skrev om BVV Bil
    Fick ett proffsigt bemötande och mycket trevlig personal, helnöjd med köpet rekommenderas starkt👍 Läs mer
  • Johannes S

2019-02-21

Johannes S skrev om BVV Bil
    Intresserad av en bil de har. Mailade och fick svar av ”försäljningschef” om att ringa istället. Ringer på fredagen och han svarar och får som svar att han är upptagen med kund och att jag får ett finansförslag på måndag.

Måndag går och inget finansieringsförslag kommer. Har sedan ett missat samtal så jag ringer upp men inget svar på två försök. Ringer igen på tisdagen och då sitter han upptagen igen och skall återkomma senare men återigen återkommer han inte.

Skickar idag ett mail med påminnelse men har ännu inte fått något svar så jag vänder mig till en annan bilhandlare. Läs mer
    2019-02-22 Farzad K svarar Johannes S
    Hej Johannes,

Eftersom du är och va en "Riktig" kund, Dvs ingen påhittad person som skriver! Vi hörde av oss till dig personligen via Sms för att ursäkta för fördröjningen! Dock så fick du förklaringen att vi har haft svårt att hinna med alla, då vi har vart underbemannade. Vi sätter Alltid kund i focus i förstahand men det är inte alltid lätt dessvärre! Tyvärr blev det så denna gång men vi önskar att du hittar din drömbil ändå:)
  • 2018-11-17

Urban B skrev om BVV Bil
    Mycket trevligt bemötande. Jag kom m tåg o de hämtade t o m vid stationen. Kändes som att de ärligt försökte hjälpa mig.
    Enda negativa var att den var nyservad o ändå hade de missat att bromsarna bak var helt slut.
    Jag vill ändå rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-11-11

Zoltan L skrev om BVV Bil
    Proffsigt bemötande när de sålde min bil snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2018-11-11

Anders L skrev om BVV Bil
    BVV tog in min bil för försäljning, väldigt bra bemötande och service. Dom t.o.m. ordnade skjuts därifrån så jag slapp ta taxi! Läs mer
  • Cicci Q

2018-11-11

Cicci Q skrev om BVV Bil
    Fantastisk service och mycke tillmötesgående ! Läs mer
  • 2018-11-09

Mats R skrev om BVV Bil
    Bra service och proffsigt genomförande. Läs mer
  • 2018-11-09

Sladjan D skrev om BVV Bil
    Man känner sig allting välkommen. Trevlig personal. Läs mer
  • Almin N

2018-11-09

Almin N skrev om BVV Bil
    Trevlig personal och lätta att ha med att göra
    Rekommenderas👍 Läs mer
  • Sandra L

2018-04-07

Sandra L skrev om BVV Bil
    Detta är den bästa bilfirman som finns i Göteborg. Bra bemötande, bra service. Dom tar väl hand om sina kunder och dom ser allltid till att man är nöjd när man går därifrån. Läs mer
  • Henrik L

2018-04-06

Henrik L skrev om BVV Bil
    Proffsiga o trevliga säljare. Som sålde en bmw 650 cab till mig .
    Hjälpte till extra då det krånglade lite med låneansökan .
    Tack personalen på BVV Bil.
    Hälsningar Henrik lansenfeldt Läs mer
  • 2018-03-31

Simon H skrev om BVV Bil
    Snabb och smidig affär, bra bemötande, kunnig personal Läs mer
  • 2018-03-21

Andereas H skrev om BVV Bil
    Jag kan inte mer än annat säga, att detta är absolut den bästa bilfirman som finns. Dom är så otroligt mån om sina kunder och gör allt för att man ska bli nöjd. Jag kommer inte köpa mina bilar någon annanstans än här. Så tack för ett toppen köp =) Läs mer
  • 2018-03-17

Jasmina S skrev om BVV Bil
    Jätte trevliga personalen och de är mitt andra bil som jag köper hos dom och är jätte nöjd!!! Läs mer
  • William S

2018-03-16

William S skrev om BVV Bil
    Jag köpte i veckan en bmw 428i. Blev väl bemött av trevlig personal samt en fin lokal. Hann inte snacka så mycket med de andra men fick hjälp av Freddie som var en toppenkille, duktig och hjälpsam som gav mig en deal jag inte kunde tacka nej till. Företaget levde upp över mina förväntningar.

Ger 5/5, otroligt nöjd! Läs mer
  • 2018-03-09

Bernt P skrev om BVV Bil
    Bra bemötande, trevlig personal.trivsamt och sympatisk. Läs mer
  • 2018-03-05

Shabana S skrev om BVV Bil
    Topp bemötande och service i världsklass!! Läs mer
  • 2018-03-05

Tina L skrev om BVV Bil
    Bästa bil firman i Göteborg. Både servicen och bemötandet är utmärkt. Fick hjälp med att byta in min bil mot en annan.
    Är riktigt nöjd och kommer fortsätta att gå till bvv bil i framtiden. Läs mer
  • 2018-02-21

Torgny H skrev om BVV Bil
    Mycket bra.
    Lycka till i framtiden Läs mer
  • 2018-02-12

Caroline J skrev om BVV Bil
    Mycket trevligt bemötande både i telefon o på plats.
    Hade kontakt med Andreas.
    Köpte en bil och är mycket nöjd med den.
    Om jag skulle byta min lilla pärla skulle jag absolut besöka BVV bil igen. Läs mer
  • 2018-02-12

Andreas C skrev om BVV Bil
    Bra bemötande av personal.
    Bra priser & bra kontakt efteråt! Läs mer
  • Damoun B

2017-12-25

Damoun B skrev om BVV Bil
    Väldigt bra kundbemötande och trevlig personal,rekommenderas starkt!!!! Läs mer

Dafina skrev om BVV Bil
    Super trevlig personal, ett gott bemötande av personal, fanns tillgänglig vid alla tillfällen. Gav goda råd samt tycke. Läs mer

Kujtim F skrev om BVV Bil
    Är jätte nöjd med bilen jag köpte, säljarna bemötte mig hur bra som helst, jätte trevliga , Bvv Bil tar verkligen hand om sina kunder, rekommenderar starkt att handla hos Bvv Bil
    Mvh Kujtim Läs mer

Emil G skrev om BVV Bil
    Mycket bra.................................... Läs mer

Nicklas P skrev om BVV Bil
    Väldigt bra kundbemötande och trevlig personal, rekommenderas starkt ! Läs mer

Abbas A skrev om BVV Bil
    väldigt nöjd med min nya bilköp och personalen med all hjälp även efter bilköpen.
    Rekommenderar starkt. Läs mer

Dragan K skrev om BVV Bil
    Väldigt fint bemötande och super nöjd med bilhandlandet från Bvv bil Läs mer
  • 2017-12-13

Susanne L skrev om BVV Bil
    Mycket trevligt bemötande, kunnig personal. Dessutom gott kaffe. Köpte en fin liten bil som fungerar klockrent. Den är allt de lovade. Mycket nöjda kunder. Läs mer
  • 2017-12-01

Ludvig H skrev om BVV Bil
    Riktgt bra service av Freddie! Läs mer
  • 2017-11-13

Saleh A skrev om BVV Bil
    Det vart okej trevligt personalen lycka till Läs mer
  • 2017-11-11

Rabi A skrev om BVV Bil
    Bra och trevlig säljare! Hjälpte till med vad som var avtalat vid bilköpet. Läs mer
  • 2017-03-16

Magnus B skrev om BVV Bil
    Jag hoppas inte att det är sista gången jag köper en bil där. Fantastiskt team allihop. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2017-03-13

Rolf T skrev om BVV Bil
    Trevligt bemötande, snabb och bra affär! Läs mer
  • 2017-03-01

Björn S skrev om BVV Bil
    Nytt och fräscht företag med trevligt bemötande både före, under och efter affär. Rekommenderar gärna.
    /Björn Sundqvist Läs mer
  • 2017-02-26

Hagman A skrev om BVV Bil
    Trevligt bemötande med personal som är kunnig om bilarna de säljer. Lugna som inte försöker offensivt sälja in objektet utan ger en fakta rakt av utan krusiduller samt är tillmötesgående i diskussion och förhandlingen Läs mer

Bästa Bilförsäljarna nära BVV Bil:

Car 4 Sale (416m)
Kristofer G Kristofer G tycker:
“Rekommenderar alla ett besök h...” Läs mer
Moberg Bil AB (3.1km)