DTN Group

Trankärrsgatan 14, 425 37 Hisings kärra — Visa karta

Hitta din nästa bil hos oss på DTN Group!

Vi är specialister på svensksålda bilar och vårt mål är att ge personlig service till varje kund. Väljer du att sälja din bil genom oss får du vår kunskap, vårt engagemang och goda rykte samt våra kundrelationer på köpet.

Vårt lager av märkesbilar är stort, men har vi inte det just du söker inne kan vi med all säkerhet hjälpa till genom vårt nära samarbete med några av Sveriges största bilfirmor. Berätta vad du vill ha, så tar vi fram en bil direkt från en auktoriserad handlare, i Sverige eller Europa.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 34 kunder tycker om DTN Group

• Maria H
    Maria H skrev om DTN Group
    Mycket nöjd med mitt bilköp, bmw 520. Trevlig personal, bra telefonkontakt och mailkontakt. Tydliga med all information. Läs mer
  • Samir O
    Samir O skrev om DTN Group
    Jättebra upplevelse,Bra kund bemötande.
    Professionell service inriktad personal 👍 Läs mer
  • Mekoteket B
    Mekoteket B skrev om DTN Group
    Grymma gubbar!
    Känner mig alltid välkomnad dit och säljarna har ett bra bemötande!
    Alltid kul och åka förbi för en trevlig pratstund eller för att titta på deras fina bilar på lager. Läs mer
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om DTN Group
    Vet inte vad det er
    .................................... Läs mer
    2017-11-27 Daniel B svarar Gunnar B
    Hej Gunnar!
    Det var här ni köpte bil ;)
  • Eva L
    Eva L skrev om DTN Group
    Vi köpte en bil. Trevlig personal som var noggrann och svarade uppriktigt och ärligt på våra frågor. Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om DTN Group
    Nöjd. Inget att anmärka på. Bra service. Tack. Läs mer
  • Ali D
    Ali D skrev om DTN Group
    Tillmötesgående och trevlig personal, upplevde en bra kundservice. Läs mer
  • Adam B
    Adam B skrev om DTN Group
    Jätte trevliga killar som jobbar där! Fick jätte bra bemötande och dem hjälpte mig med allt och alla frågor! Kommer definitivt komma tillbaka i framtiden! Läs mer
  • Haodang M
    Haodang M skrev om DTN Group
    Strålande service , var där och provade en Mazda 6 där jag även fick erbjudandet att visade den för frugan 👍 Läs mer
  • Rickad L
    Rickad L skrev om DTN Group
    Köpte en Mercedes AMG som jag är super nöjd med.
    Från mottagande till köp tack så mycket . Läs mer
  • Pauli L
    Pauli L skrev om DTN Group
    Väldigt seriöst företag som har ett stort sortiment 👌 Läs mer
  • Vesna L
    Vesna L skrev om DTN Group
    Fantastisk bemötande ! Bilen glänste som ny Läs mer
  • Nabil A
    Nabil A skrev om DTN Group
    Bra personal och kunniga. Jag nöjd kund .Rekommenderar detta ställe, finns bilar i alla prisklasser. Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om DTN Group
    Trevligt bemötande, supernöjd med bilen. Kan absolut rekommenderas. Läs mer
  • Barham K
    Barham K skrev om DTN Group
    Har köpt ett antal bilar under åren och personalen har topp bemötande, bilarna jag har köpt alltid hållit målet 🌹👍 Läs mer
  • Afrim T
    Afrim T skrev om DTN Group
    Fick köra 40 mil fram och tillbaka och hitta massor med dolda fel som inte var beskrivet i annonsen med heller,samt att dem hade ingen aning om bilen för den var aldrig provkörd av dem heller,men jag var ändå sugen på bilen och la ett bud med tanke på dolda felen som jag hittade men blev inget affär ändå....
    Lite av ”dolda fel”

Lite missljud i styrservon
    Däcken bak är helt slut
    Vinnande ljud från troligtvis servo pumpen
    Vänster bak ruta ur funktion
    Lite vibrationen från bromsar fram
    AC funkar ej tror jag eller det kan vara för kallt att aktiveras
    Servad sist på 17,700 cirka i maj 2016,rullat cirka 18,800 mil i nuläget Läs mer
    2017-10-31 Daniel B svarar Afrim T
    Hej Afrim!
    Får vi fråga vilken bil det handlar om? Låter väldigt konstigt, då vi gör varudeklaration på samtliga bilar vi annonserar..
    2017-10-31 Afrim T svarar Daniel B
    Hej,har pratat med säljaren Nico den 26:e oktober angående bilen men bilen fanns inte i lokalen för visning och bokat en tid för visning den 30:e oktober(måndag)när jag kom till försäljningen vid cirka 11:30 enligt överenskommelse så fanns det inget varudeklaration förutom bilens pärm ink service bok samt båda nycklar,jag gick igenom bilen själv samt provkörde en liten runda,enligt säljaren var bilen inte ens provkörd så han kunde inte så mycket om den,jag sa till säljaren att jag skulle fått reda på felen innan jag kom hit så hade jag inte lagt tid och energi i onödan,det gäller en Mercedes CL 500 07:a årsmodell eller klicka på länken nedan för info om bilen

Med vänlig hälsning Afrim
    2017-11-01 Daniel B svarar Afrim T
    Hej igen!
    Gällande däcken så skulle vi byta till nya däck, missljud från servon så tyckte inte vi att det var något fel på, men att vi kunde ändå felsöka om det verkligen var fel på.
    Bilen ni tittade på är 10 år gammal och ni störde er på någon stenskott mm.. Nico förklarade även att bilen var försäljningsuppdrag, trotts allt så ville ni pruta 59.000kr på priset och få alla ”felen” fixade. Tyvärr kunde vi inte genomföra en omöjlig affär. Vi beklagar att ni fick åka 20mil till oss utan någon affär, men samtidigt så måste man vara realistiskt när man prutar på priset och få bilen i stort sätt i nyskick..

Vi önskar er lycka till med ert letande..
    Med vänlig hälsning, Daniel B
    2017-11-01 Afrim T svarar Daniel B
    Hej
    Vi pratar om en bil som kostar 239 tusen och så klart vill man veta dem felen så kan man bestämma själv om vill åka upp ändå trots felen men i med att det inte finns i annonsen och ingen varudeklaration på bilen så kostar ändå att få grejerna fixat,det är ingen bil man köper och kör med dem felen,när det gäller felsökning så sa säljaren att han tycker det är inget fel på bilen fast han eller nån annan hade ALDRIG provkört bilen och märkt dessa felen som hördes tydligt och vi pratade inte om felsökning för säljaren sa bara att detta är en försäljnings uppdrag och den är som den är,hade inget kvitto på vad som är gjort på bilen förutom en accelerations givare som var köpt men inget mer,jag sa att om ni åtgärdar felen så köper jag bilen för det priset för jag fick ingen begagnat garanti med tanke på milen men det står i annonsen att man får det upp till 24 månader annars köper jag bilen i befintligt skick till ett annat pris för då är bilen mitt huvudvärk och inte ert,så jag personligen tycker att man skall ändå som säljare veta vad man säljer men det löjliga var att jag fick höra från säljaren att vilken grym ljud från avgassystemet bilen hade.
    En fråga till dig Daniel.
    Hur hade du reagerat om du hade varit i min sits??
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Patrik E
    Patrik E skrev om DTN Group
    Mycket bra service och go personal.
    Jag ville ha med bilen hem innan långhelg, och vi gjorde upp affären via telefon, jag var supersen till DTN, de stannade kvar efter stängningsdags och hade förberett allt. Efter en snabb koll upptäcktes att det saknades en sak i bilen, de sa bara "åk in o köp det o skicka fakturan till oss" sagt o gjort, och inget tjafs om fakturan som betalades. Köper gärna bil hos DTN igen. Vh PG Läs mer
  • Göran M
    Göran M skrev om DTN Group
    Grym service samt go personal!

Vi handlade in vår nya bil igår en Vw R36.
    Det välbemötande och välomhändertagande hade vi nog inte fått någon annanstans!
    Helt underbar personal som tog hand om mig och mina barn medan jag skrev köpeavtal m,m
    Stort tack till alla på DTN Group kommer helt klart köpa min nästa bil hos er.

Mvh Göran :) Läs mer
    2017-03-15 Daniel B svarar Göran M
    Tackar Göran!
    Roligt och höra... Ni är alltid välkomna!

• sanna j
    sanna j skrev om DTN Group
    Fruktansvärt dålig service och bemötande! Läs mer
    2017-02-20 Daniel B svarar sanna j
    Hej Sanna!

Tyckte att ni var väldigt nöjda och glada över Bilen/servicen i över 5 månader.

Vi beklagar verkligen att du känner på detta sätt nu.. Vi vet att du menar garanti ärendet på din BMW 520D.
    Tyvärr så fick du en självrisk att betala på den reparationen, dock är villkoren sådana att det tillkommer en självrisk på 2500kr som ni fick ta del av samt undertecknade (informerade) vid leveransen.

Sedan har ni anmält ärendet till ARN, som beslutade att vi på DTN Group gjorde rätt för oss.
    Då detta gäller ett garanti ärende och inte reklamation så står vi tyvärr inte för den självrisken som garantibolaget kräver.

2017-02-20 sanna j svarar Daniel B
    Arn har tagit tillbaka ärendet då de trodde att dom inte fått in rätt kompletteringar. Pratade med dom för två timmar sen. De var dom som inte sett att jag skickat in mejlet och skulle därför gå igenom det. 4 månader hade vi bilen, inte 5. Och det var båda fjädrarna fram och båda bälgarna bak. Och detta är något som fanns när ni sålde bilen.
    2017-02-20 Daniel B svarar sanna j
    Hej igen!

Skadorna fanns inte vid leverans tillfället, då varudeklaration gjordes innan försäljningen.
    4-5 månader körde ni ändå bilen utan några konstigheter.
    Hade luftbälgarna bak varit trasiga vid leverans, så skulle ni inte kunna köra bilen.

Som sagt, så har ARN tagit ett beslut och tycker inte att vi tar upp det mer.

Önskar er en fortsatt trevlig dag.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Kiss A
    Kiss A skrev om DTN Group
    Bra bemötande med en bil som träffade förväntningarna. Helt klart supernöjd. Läs mer
  • Kenny D
    Kenny D skrev om DTN Group
    Bästa bemötande man kan tänka sig och bra service Läs mer
  • Pontus P
    Pontus P skrev om DTN Group
    DTN är en bilförsäljare med brett utbud av bilar.
    Snyggt bemötande och alltid bilar som levererar det som förväntas. Läs mer
  • Kimmo T
    Kimmo T skrev om DTN Group
    Bra service, ärliga, bra återkoppling. Jätte nöjd Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om DTN Group
    Bra service och intresse !

God kunskap och informativ säljare. Dtn har mitt förtroende.

/robban Läs mer
  • Alexander P
    Alexander P skrev om DTN Group
    grymma bilhandlare, alltid fina och bra bilar inne. när jag köpte min bil där så blev jag bemött av högsta betyg av service och gubbarna där är alltid på gott humör vilken dag det än är. Läs mer
  • Camilo A
    Camilo A skrev om DTN Group
    Bra service och snabb återkoppling! Läs mer
  • Jan A
    Jan A skrev om DTN Group
    Mycket bra service och bra bemötande dessa kan jag rekomondera Läs mer
  • Peter O
    Peter O skrev om DTN Group
    Köpte en volvo v40 på DTN.Mkt trevlig och kompetent personal som verkligen gav mig tid att provköra och tänka igenom bilköpet noga utan stress.Hit åker jag gärna igen inför nästa bilbyte Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om DTN Group
    Mycket bra service och trevligt bemötande. Läs mer
  • Stellan Ö
    Stellan Ö skrev om DTN Group
    Professionellt bemötande. Bra genomgång innan köp. Tydligt och säkert. Jättenöjd. Läs mer
  • Serosh N
    Serosh N skrev om DTN Group
    Otroligt bra service och väldigt trevlig personal. Rekommenderar verkligen att köpa bil hos DTN Läs mer
  • Evelina A
    Evelina A skrev om DTN Group
    Jättebra service, människor att lita på och har man problem så kan man alltid vända sig till dem igen! Läs mer
  • Faten D
    Faten D skrev om DTN Group
    Seriösa säljare samt trevlig personal med mycket bra kundbemötande Läs mer
  • Antonio A
    Antonio A skrev om DTN Group