DTN Group

Trankärrsgatan 14, 425 37 Hisings kärra — Visa karta

Vi är specialiserade på svensksålda bilar och arbetar med att ge er personlig service.
Skulle den bil ni söker inte finnas i vårt lager, kan vi tack vare ett tätt samarbete med några av Sveriges största bilfirmor samt genom vår förmedlingstjänst alltid hjälpa er.
Berätta vad ni vill ha, så tar vi fram er bil direkt ifrån auktoriserade handlare i Sverige eller Europa.
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om DTN Group

• sanna j
    sanna j skrev om DTN Group
    Fruktansvärt dålig service och bemötande!
    2017-02-20 Daniel B svarar sanna j
    Hej Sanna!

Tyckte att ni var väldigt nöjda och glada över Bilen/servicen i över 5 månader.

Vi beklagar verkligen att du känner på detta sätt nu.. Vi vet att du menar garanti ärendet på din BMW 520D.
    Tyvärr så fick du en självrisk att betala på den reparationen, dock är villkoren sådana att det tillkommer en självrisk på 2500kr som ni fick ta del av samt undertecknade (informerade) vid leveransen.

Sedan har ni anmält ärendet till ARN, som beslutade att vi på DTN Group gjorde rätt för oss.
    Då detta gäller ett garanti ärende och inte reklamation så står vi tyvärr inte för den självrisken som garantibolaget kräver.

Med vänlig hälsning DTN Group AB
    2017-02-20 sanna j svarar Daniel B
    Arn har tagit tillbaka ärendet då de trodde att dom inte fått in rätt kompletteringar. Pratade med dom för två timmar sen. De var dom som inte sett att jag skickat in mejlet och skulle därför gå igenom det. 4 månader hade vi bilen, inte 5. Och det var båda fjädrarna fram och båda bälgarna bak. Och detta är något som fanns när ni sålde bilen.
    2017-02-20 Daniel B svarar sanna j
    Hej igen!

Skadorna fanns inte vid leverans tillfället, då varudeklaration gjordes innan försäljningen.
    4-5 månader körde ni ändå bilen utan några konstigheter.
    Hade luftbälgarna bak varit trasiga vid leverans, så skulle ni inte kunna köra bilen.

Som sagt, så har ARN tagit ett beslut och tycker inte att vi tar upp det mer.

Önskar er en fortsatt trevlig dag.
    Med vänlig hälsning DTN Group AB
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Kiss A
    Kiss A skrev om DTN Group
    Bra bemötande med en bil som träffade förväntningarna. Helt klart supernöjd.
  • Kenny D
    Kenny D skrev om DTN Group
    Bästa bemötande man kan tänka sig och bra service
  • Pontus P
    Pontus P skrev om DTN Group
    DTN är en bilförsäljare med brett utbud av bilar.
    Snyggt bemötande och alltid bilar som levererar det som förväntas.
  • Kimmo T
    Kimmo T skrev om DTN Group
    Bra service, ärliga, bra återkoppling. Jätte nöjd
  • Robert H
    Robert H skrev om DTN Group
    Bra service och intresse !

God kunskap och informativ säljare. Dtn har mitt förtroende.

/robban
  • Alexander P
    Alexander P skrev om DTN Group
    grymma bilhandlare, alltid fina och bra bilar inne. när jag köpte min bil där så blev jag bemött av högsta betyg av service och gubbarna där är alltid på gott humör vilken dag det än är.
  • Camilo A
    Camilo A skrev om DTN Group
    Bra service och snabb återkoppling!
  • Jan A
    Jan A skrev om DTN Group
    Mycket bra service och bra bemötande dessa kan jag rekomondera
  • Peter O
    Peter O skrev om DTN Group
    Köpte en volvo v40 på DTN.Mkt trevlig och kompetent personal som verkligen gav mig tid att provköra och tänka igenom bilköpet noga utan stress.Hit åker jag gärna igen inför nästa bilbyte
  • Johan H
    Johan H skrev om DTN Group
    Mycket bra service och trevligt bemötande.
  • Stellan Ö
    Stellan Ö skrev om DTN Group
    Professionellt bemötande. Bra genomgång innan köp. Tydligt och säkert. Jättenöjd.
  • Serosh N
    Serosh N skrev om DTN Group
    Otroligt bra service och väldigt trevlig personal. Rekommenderar verkligen att köpa bil hos DTN
  • Evelina A
    Evelina A skrev om DTN Group
    Jättebra service, människor att lita på och har man problem så kan man alltid vända sig till dem igen!
  • Faten D
    Faten D skrev om DTN Group
    Seriösa säljare samt trevlig personal med mycket bra kundbemötande
  • Antonio A
    Antonio A skrev om DTN Group
    Fin lokal, trevlig personal.. Rekommenderar starkt👍

Trankärrsgatan 14, 425 37 Hisings kärra