Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Södertälje Södertälje City Bilcenter

Södertälje City Bilcenter

GRENVÄGEN 6, 152 42 Södertälje — Visa karta

Södertälje City Bilcenter är det hjärtliga bilvalet. Vi hjälper dig med din bilaffär från ax till limpa.

Läs vad 8 kunder tycker om Södertälje City Bilcenter

• Mohannad A
    Mohannad A skrev om Södertälje City Bilcenter
    Jag är mycket nöjd med mitt bill köp komer varmr rekomedera er till mina vener andra mes vänligase hälsningar mohannad
  • Marduod A
    Marduod A skrev om Södertälje City Bilcenter
    jag kan inte svenska .
    vad vill ni av mig?
    jag vet inte vad vill ni.
  • Lars Göran R
    Lars Göran R skrev om Södertälje City Bilcenter
    Hej jag tycker att jag blev mycket trevligt och professionellt bemött. Tydlig information avseende bilen vi skulle köpa och väldigt bra information angående vilka ekonomiska alternativ som stod till buds för att kunna avsluta affären.
  • Christer E
    Christer E skrev om Södertälje City Bilcenter
    Snabb och proffsig hjälp vid köp av min nya bil. Allt sköttes väldigt smidigt och personal och säljare var väldigt vänliga. Rekommenderar gärna andra för ev bilkö till denna firma.
    Christer Ericsson
  • Erland J
    Erland J skrev om Södertälje City Bilcenter
    Jag har köpt en begagnad bil. Vi är mycket nöjda med bemötandet som vi fick av försäljaren. Vi kan rekommendera företaget.
  • Saif B
    Saif B skrev om Södertälje City Bilcenter
    Det är ett seriös belhandlare
    De har bra priser och fina bilar

Har köpt 3 bilar av dem hittels
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Södertälje City Bilcenter
    Väldigt fint bemötande med killarna i Södertäljecitybilcenter och bra service

MVH
    Kalle
  • Johan L
    Johan L skrev om Södertälje City Bilcenter
    Jag har köpt en bil av firman som visade sig innehålla flera fel mot annonsen. Tyvärr upptäckte jag felen efter köpet. Felen bestod i fel årsbeteckning på modellen samt att bilen saknade komplett ifylld servicebok. Efter ett flertag samtal och mejl och två turer till Södertälje från Stockholm var problemet fortfarande olöst. Jag tog kontakt med konsumentrådgivaren i Södertälje kommun som var väldigt hjälpsam och upprättade en anmälan till ARN. Efter mötet tog hon kontakt med Södertälje City Bilcenter som gick med på en service hos en icke auktoriserad bilverkstad, men stod på sig att bilen var av en annan årsmodell, trots att tillverkaren bekräftade våra farhågor.

Se upp för detta företag!

****
    Uppdatering:

Fortsättning på ärendet. Nu har Södertälje City Bilcenter backat på erbjudandet om upprättelse genom att bekosta service. De har hela tiden fördröjt med beslut i erbjudandet (jag har krävt att service inte skall ske utav dem) och då har de krävt att jag skall uppbringa ett förteckning om vad servicen skall innehålla (mitt krav var en auktoriserad firma) och sedan när jag gjort det tyckt att det var dyrt och erbjudit en mindre service som är utanför ordinarie serviceplan och hos en egen rekomenderad s.k. partner.

Slutsats. Lita inte på detta företag och var försiktiga med att göra bilköp hos dem.
    De håller inte vad de lovar och annonserna måste dubbelkollas, verifieras och synas.

Jag avråder starkt att köpa bil från dem.

GRENVÄGEN 6, 152 42 Södertälje