Daler Bil AB

Daler Bil AB

www.blocket.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Daler Bil AB! Vi har sedan 2020 hjälpt våra kunder med deras nästa bilaffär. Daler Bil erbjuder ett brett utbud med de vanligaste och populäraste bilmärkena och modellerna. Vi finns här för alla typer av bilaffärer oavsett prisklass och kund. Vår vision är att finnas där för våra kunder och svara på de frågor...

45 omdömen om Daler Bil AB

Peter W
Skrev om Daler Bil AB

Fantastiskt bra rak service, dom håller vad dom lovar. Jag har gjort flera bilköp med dom

Sam Z
Skrev om Daler Bil AB

Super super grymma och ärliga säljare. Rekommenderar verkligen dalerbil.

Minna F
Skrev om Daler Bil AB

Varning! Luras och tar överpris på sina bilar. Döljer medvetet fel och ljuger och slingrar sig vid konfrontation. Vägrar göra rätt för sig!

Irfan D
Skrev om Daler Bil AB

En professionell företag med goda kunskaper. trevlig personal, bra kund bemötande. Stort tack från en jätte nöjd kund!

Hans S
Skrev om Daler Bil AB

Trevliga grabbar hjälpsamma med allt dessutom en snygg bil kan rekommenderas ha en glad PÅSK HLS HASSE SÄFSTRÖM

Henrik S
Skrev om Daler Bil AB

Bra bemötande som många bilförsäljare. En snabb affär som vanligt när jag handlar något!

Carlos Arturo Zamora C

utmärkt rekommenderas 💯 % gracias

Mikael B
Skrev om Daler Bil AB

Daler bil vill vi varmt rekommendera ett mycket proffsigt bemötande. Affären med köpet av Transporten gick smidigt och de var väldigt hjälpsamma . Vi rekommenderar varmt gänget på Daler och kommer återvända dit.

Philip I
Skrev om Daler Bil AB

Köpte en Volvo V40 super smidig affär och professionell bemötande. Rekommenderar Daler bil 🌟

Therese A
Skrev om Daler Bil AB

Super duktiga killar , trevligt bemött och och bra service. Rekommenderar stark . Så är ni intresserade av att köpa bil. Åk till dom .

Kazadi Ana M
Skrev om Daler Bil AB

Bra service och bemötande Otroligt nöjd med mitt köp och val

Youssef A
Skrev om Daler Bil AB

Trevligt bemötande och väldigt flexibla i samband med köpet. Rekommenderas varmt!

Marie K
Skrev om Daler Bil AB

Köpte min första bil här. Gick smidigt, trevlig personal! Jättenöjd.

Jari Jukka W
Skrev om Daler Bil AB

Köpte en vw transporter. Mycket smidig affär med hög service nivå från personalen. Kan rekommendera Daler Bil.

Taha A
Skrev om Daler Bil AB

Tack för affären det var mycket bra

Lukas M
Skrev om Daler Bil AB

Schysst! Fick hjälp med alla frågor jag hade angående bil samt process av köpet och garantin. Fick bilen smidigt levererat hem och snabb affär. Riktigt bra bemötande, bra service och schyssta. Dom gjorde allting dom kunde för att få mig så nöjd med köpet jag kunde bli 🙌

Ahmad R
Skrev om Daler Bil AB

Köpte en lexus Mycket bra och seriös bemötande! En stark rekommendation vid köp av fordon 🥳

Suleyman T
Skrev om Daler Bil AB

Hej, De tog hand om mig på ett mycket bra sätt. Jag upplevde det som mycket framgångsrikt och positivt.

Haeder Abdul Amir A

Var väldigt tillmötesgående och förstod vad jag behövde för bil.

Annelie F
Skrev om Daler Bil AB

Snabb och smidig affär. Inget att klaga på

Kerem G
Skrev om Daler Bil AB

Super trevliga. Snabbt smidigt rekommenderas starkt

Timmy Robert S
Skrev om Daler Bil AB

Mycket bra och seriös bemötande! En stark rekommendation vid köp av fordon i Stockholmsområdet.

Tammelin Kari J
Skrev om Daler Bil AB

Härligt gäng som håller vad dom lovar. Och tar ansvar för produkterna de säljer. Bra bemötande och viljan att göra en kund nöjd.

Özlem S
Skrev om Daler Bil AB

Bra service och första upplevelse

Elias E
Skrev om Daler Bil AB

Riktigt bra kundbemötande. Allt gick snabbt och smidigt vid affären. Kändes proffsigt rakt igenom från att man kom dit tills man åkte därifrån med nya bilen

Ferhat U
Skrev om Daler Bil AB

Lämnade min bil som inbyte och köpte en ny Volvo v60 från dom, väldigt smidiga och proffsiga. Riktigt nöjd med affären!

Christian H
Skrev om Daler Bil AB

Ok bemötande, jag hade inga direkta förväntningar för bilfirmor är ofta detsamma, men affären gick som raketens fart, jag böt in en bil mot en annan och fick en mellanskillnad av dom direkt in på kontot,, och bilen jag ville ha är jag nöjd med som 24/7

Karin H
Skrev om Daler Bil AB

Trevlig personal och hittills nöjda med vårt bilköp

Niclas D
Skrev om Daler Bil AB

Snabba, smidiga och mycket trevliga! Dessutom var bilen städad inte bara ytligt utan väldigt grundligt så att första tiden kändes som att köra runt i en ny bil! Proffsiga från första kontakt och lösningsorienterade för att hjälpa mig att möjliggöra en snabb affär. Kan varmt rekommendera Tugge och teamet på Daler Bil.

Piotr Pawel C
Skrev om Daler Bil AB

Jag köpte en bil här i veckan och är väldigt nöjd, seriöst företag med trevliga och kunniga säljare.

Nannsi M
Skrev om Daler Bil AB

Trevliga och härliga säljare som alltid har kunden i fokus först och främst.

Ali T
Skrev om Daler Bil AB

Köpte min Ford Ranger efter stängning. Trevlig personal och väldig serviceinriktad. Nästa bilaffär kommer jag kontakta Daler bil igen.

Thang P
Skrev om Daler Bil AB

Snabbt och bra service , trevlig person. Jag rekommenderar denna bilhandlare.

Ashti A
Skrev om Daler Bil AB

Tack för en bra affär, väldigt seriösa och smidiga!

Emil J
Skrev om Daler Bil AB

Jag brukar aldrig annars skriva in mina upplevelser så här på internet men nu kände jag mig bara tvungen, grymt bra bemötande av säljare hos Daler Bil kändes som en riktig seriös bilaffär som har koll på bilar

Pia T
Skrev om Daler Bil AB

Att köpa en familjebil begagnad är alltid svårt. Mitt val blev Daler Bil AB. Bra relevant information om bilen och historik som de kände till. Fint bemötande utan att vi kände oss ”tvingande” att köpa genom dom. Tack Daler Bil och vi är supernöjda med bilen och ser fram emot många härliga mil med den. ☀️☀️☀️☀️☀️ Familjen Torén

Christoffer S
Skrev om Daler Bil AB

Hela resan från att hitta bilen på blocket till att hämta bilen var 10/10. Bättre än såhär blir det inte. Riktigt härliga och seriösa grabbar !

Shirwan A
Skrev om Daler Bil AB

Nöjd köpare! Seriös bilfirma. Rekommenderas starkt!

Fredrik E
Skrev om Daler Bil AB

Bra service, trevligt mottagande. Ställde upp med transporten av nya bilen. Kommer återkomma fler gånger…

Denise R
Skrev om Daler Bil AB

Eddie på Daler Bil i Tyresö kontakta mig via min bilannons på Blocket. Allt gick snabbt och smidigt från första kontakt tills köpet var genomfört. Ägarbytet gjordes på plats och jag hade pengarna på mitt konto när jag gick därifrån. Han gav ett seriöst och tryggt intryck och jag kände mig väldigt bra bemött. Rekommenderar varmt att sälja er bil till Eddie!

Denise W
Skrev om Daler Bil AB

Bra bemötande och smidig affär. :)

Haddou Dany Y
Skrev om Daler Bil AB

Smidig och snabb affär 4e bilen köpt där..

Arjan H
Skrev om Daler Bil AB

Vilken fantastisk upplevelse, en bilaffär kunde inte gått smidigare. Jag förmedlade min bil hos eddie på daler bil och måste bara säga grym service. Bilen såldes efter 2 dagar och pengarna på mitt konto strax därefter. Rekommenderas starkt. Stort tack till Eddie för det grymma arbetet.

Per J
Skrev om Daler Bil AB

Bra bemötande. Kändes att man bryr sig om kunden. Förväntade mig att bara stämma av med säljaren och skriva på kontraktet. Betala och komma iväg så fort som möjligt, men drog ut lite på tiden dock. Köpte en WW Caddy som företaget annonserade ut via blocket. Den första kontakten var den mest positiva med affären

Johan S
Skrev om Daler Bil AB

⚠️UNDVIK!⚠️ Samarbetar med Hillström Bil i Båstad som är svartlistade hos Råd & Rön 2022 Så fort problem dyker upp slutar dom svara på sms/mail. Väntat i över 2 månader på nya vinterdäck då ett av dom gamla var skeva. Skriver man en negativ (ärlig) recension så blir dom direkt otrevliga. Om du ändå köper bil här, bli inte pålurad deras Begagnatförsäkring. Kontaktar man SvBil om problem så hänvisar dom till bilförsäljaren (som inte svarar).

Svar från Daler Bil AB

Hej Johan, Tack för din recension. Vi uppskattar all typ av feedback för att kunna förbättra vår verksamhet. I dagsläget samarbetar vi inte med Hillström Bil så din feedback eller upplysning kring nämnda företaget kan vi tyvärr inte hjälpa dig med. Gällande dina vinterdäck så nämnde vi den 23e Februari 2023 att vi skulle ha en uppsättning däck och fälg i lager som eventuellt skulle kunna passa men du dök aldrig upp för att testa. Vi har även varit behjälpliga med att ordna nya skivor och belägg till dig. Gällande din...